Przesunięty przez: Dixi 22 Listopad 2009, 20:04 |
[E28] BMW E28 524 TdA |
Autor |
Wiadomość |
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 27 Luty 2007, 23:56 [E28] BMW E28 524 TdA
Imię: Krzysztof |
|
|
Oto i moja E28 524 TD z automatem :roll:
Rocznik 1984,i 400tyś już na liczniku :-)
Kolorek bahamabeige metallic (170)
Z wyposażenia:
-el.lusterka
-el.szyberdach
-wspomaganie kierownicy
-ABS
-halogeny
-centralny zamek
-felgi TRX 240/45/415
Jeszcze czeka przy niej pracy jednak,ale nie żałuję i dalej celem moim jest 99% oryginału :roll: i 100% sprawności :-)
|
Ostatnio zmieniony przez Bart 25 Sierpień 2008, 10:47, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 28 Luty 2007, 07:37
Imię: Bart |
|
|
Piękny kolorek i wyposarzenie.Jakis czas temu o mały włos kupiłbym identyczną.Niestety nie udało sie.Załóż koniecznie zderzak 8-) |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 28 Luty 2007, 08:23
Imię: Krzysztof |
|
|
Zderzak pewnie założe,ale narazie musze zając sie jej stroną techniczną,bo jednak trochę coś niedomaga :roll: :roll: później felgi pójdą w odstawkę :-( bo nie na ulice bo których ja jeżdżę,szkoda Mi zawieszenia a i przy tej szerokości za bardzo tracę na dynamice :roll: |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 28 Luty 2007, 08:27
Imię: Bart |
|
|
Mi dieselkiem najlepiej jeżdziło sie na standardowych kołach 195/70/14.Żadna dziura niestraszna i dynamika spoko ;-) Polecam 8-) |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 28 Luty 2007, 08:38
Imię: Krzysztof |
|
|
No ja się zastanawiam nad 205/60/15 to byłby dla Mnie idealny wymiar pomiędzy komfortem a wyglądem ;-) bo na tych to narazie raczej przemykam po mieście niż jeżdże,bo płakać się chce na każdym dołku,chociaż starsznie mi się podobają no i mało spotykane TRX(już nie wspomnę o cenach opon :roll: ) |
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 28 Luty 2007, 09:25
Imię: Milosz |
|
|
Fajniutka 5tka, na swoj sposob pomagalem ja kupowac :mrgreen: Ostatnie dwa sezony letnie przejezdzilem 524td na 205/60 R15 i od strony eksploatacyjnej bylem bardzo zadowolony. Niestety z czasem coraz bardziej draznilo mnie ze to felgi z E34 i w tym roku wyjade juz na innych.
Koniecznie kup zderzak i chromowane nerki, do E28 dostaniesz jeszcze za dobre pieniadze - autko odrazu odzyska twarz. Ciekawa konfiguracja kolorystyczna
Ona ma faktycznie 400.000 czy kombinowany licznik?? |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 28 Luty 2007, 09:35
Imię: Krzysztof |
|
|
Miłosz napisał/a: | Fajniutka 5tka, na swoj sposob pomagalem ja kupowac :mrgreen:
Ona ma faktycznie 400.000 czy kombinowany licznik?? |
No właśnie zapomniałem napisać podziękowanie dla Miłosza za pomoc i wskazówki co do kupowania E28,okazały się one pomocne :-) :-) Więc dzięki Ci wielkie ;-) Bo bez Twoich porad pewnie bym nie kupił,bo w pewnym momencie byłem przerażony "głowicami",ale nawet jeśli się to zdarzy to zrobię cały silniczek pod siebie na git i wtedy będe miał 100% pewności i :mrgreen: na twarzy.
Na poprzednim liczniku(wymieniłem,bo nie działał prędkosciomierz)było 291tyś przejechane,a nie działał już jakiś czas,ale nie bardzo wierzę w to,chociaż patrząc na wnętrze może to być prawda,gdyż właściciel przed tym od którego kupowałem,podobno jeździł nią żadko więc może :roll: :roll: No ale na tym nowym liczniki jest 396tyś :lol: to wpisałem tak jak jest żeby nie było hehe,a tak poważnie to ciężko chyba już w wiekowym samochodzie stwierdzić faktyczny przebieg :roll: :mrgreen: |
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28 Luty 2007, 20:20
Imię: Damian |
|
|
Bardzo fajna E28 i ma TRX :mrgreen:
duzy plus za kolor :-P |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 1 Marzec 2007, 07:27
Imię: Krzysztof |
|
|
Ostatnio wpadł Mi do głowy pomysł zamontowania dodatkowych zegarów np.wskaźnik doładowania i temperatury oleju ;-) Myślicie,że byłaby to duża profanacja auta :?: Zamontować je pod radiem w tej wnęce w konsoli,byłoby to bardzo przydatne zwłaszcza w dieslu,a temperaturka oleju dużo więcej by mówiła o temp.silnika niż temp.wody :roll:
Co wy na to :?: :?: Wiem,że to kaleczenie orginału :cry: jednak w dobrych celach informacyjnych. |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 1 Marzec 2007, 07:49
Imię: Bart |
|
|
Moim zdaniem nie warto...Kiedy mechanike doprowadzisz do porzadnego stanu i ca jakiś czas będziesz zaglądał pod mache to nic złego sie nie będzie działo.Zamiast w te zegary zainwestował bym w pompe wody ;-)
PS. kolor jest powalajcy.Nie moge odżałować że uciekła mi taka sama :-/ |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 1 Marzec 2007, 08:01
Imię: Krzysztof |
|
|
No rozumiem,rozumiem ;-) ale jednak TD to delikatne urządzonka,zwłaszcza jeżeli chodzi o temperaturkę,wiem że po wyprowadzeniu silnika na 100% nie ma prawa się nic złego stać,to jednak zawsze coś tam pozostaje w głowie :roll: :roll: No ale to tylko taka myśl ;-)
No kolorek też Mi się podoba,faktycznie ładniutki no i jak jest umyta to pięknie się prezentuje :-) |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 1 Marzec 2007, 08:05
Imię: Bart |
|
|
Najważniejsze rzeczy to:
-pasek co 80tyś km
-olej(koniecznie do turbo diesla) co 7tyś km
-dobra pompa wody
-grzanie przed jazdą
-chłodzenie po jeździe
-baczne obserwowanie wskaźnika temperatury wody
-olej w skrzyni co 40tyś km
Długi żywot gwarantowany :-D |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
130rapid
Dawny Mistrz Zakonu
Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20 B27
Rok produkcji: 04/10/1983
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 271 Skąd: Biezdrowo k. Wronek
|
Wysłany: 1 Marzec 2007, 11:39
Imię: Radek |
|
|
Bart napisał/a: | -dobra pompa wody |
Dobra pompa wody lubi dobre płyny chłodzące
Broń Boże przed Petrygo :!:
Gdy widzę płyn, który powoduje utlenianie aluminium, to jest z nim coś mocno nie w porządku |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 1 Marzec 2007, 11:44
Imię: Bart |
|
|
Oczywiscie 8-)
only oryginal :-D |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
130rapid
Dawny Mistrz Zakonu
Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20 B27
Rok produkcji: 04/10/1983
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 271 Skąd: Biezdrowo k. Wronek
|
Wysłany: 1 Marzec 2007, 18:01 Re: BMW E28 524 TdA
Imię: Radek |
|
|
Gierap napisał/a: | Oto i moja E28 524 TD z automatem :roll:
Rocznik 1984,i 400tyś już na liczniku :-) |
Samochód wygląda na zadbany i ma jeden z ładniejszych kolorów dla E28.
Przód do poprawy - czarne nerki budza moją odrazę , a z tym zderzakiem Piątka wygląda trochę jak rekin bez zębów ..... Hmmm.... przyganiał kocioł garnkowi. Mój rekin ma z kolei krzywe zęby
Ale najpierw zrób sobie listę rzeczy do zrobienia i ustal kolejność.
Jako pierwsze powinny pójść do wymiany te elementy, które źle wpływają na bezpieczeństwo, niosą ryzyko defektu na drodze i przyspieszają zużycie samochodu.
Taki sobie zderzak i czarne nerki niczemu nie szkodzą. Mogą zaczekać.
I nie zapominaj o przejrzeniu automatu (świeży ATF co 2 lata lub 24-36 tys. km zależnie od stylu jazdy, plus czyszczenie lub wymiana filtra).
"Melex" nie wybacza braku opieki, tak jak wybacza manual. |
|
|
|
|
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 1 Marzec 2007, 20:15
Imię: Krzysztof |
|
|
No filtr i olej w skrzyni wymieniłem odrazu po kupnie,bo uznałem to za pierwszorzedne sprawy,następnie olej w silniku,filtr powietrza i paliwa ;-) pozostał jeszcze pasek rozrządu :-) no i termostat(najprawdopodobniej :roll: )już leży w domku w sobote będzie wymiana,nowy płyn i odpowietrzenie całego układu ;-)
Co do czarnej nerki-to Mi się właśnie podoba :roll: :roll: (nie kamienujcie :-P )bo pasuje do całej czarnej atrapy,co do zderzaka to pomyślę :roll: ale narazie tak jak pisałem technicznie(czyt.silnikowo,bo reszta jest lux)doprowadzic dopiero bede się zastanawiał nad resztą ;-) |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Marzec 2007, 21:48
Imię: Tomek |
|
|
Ładne E28 ;-) A co do nerki to rzeczywiscie w Shadow Linie`ie może jeszcze pasowac ale w chromach nie bardzo :-/ |
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 1 Marzec 2007, 21:58
Imię: Damian |
|
|
najwazniejsze to mechanika, odpowiednio zakonserwowac detale i wykonczenie na samo koniec zostawic :-P |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 3 Marzec 2007, 10:58
Imię: Krzysztof |
|
|
Co do mechaniki,to przedwczoraj musiałem holować swoją bawarkę :cry: :cry: :cry: nie odpaliła po całym dniu stania,jak się okazało smok w zbiorniku paliwa jakimś szlamem się zabił i nie szło paliwo,po przeczyszczeniu wszytko dobrze.Ale mam pytanko do użytkowników automata,holowałem ją 10 kilometrów nie przekraczając 30km\h na "N" czy nie uszkodziłem skrzyni :?: Po jeździe próbnej wszystko dobrze,ale znowu jakieś dziwne myśli w głowie.
Właśnie zamontowałem nowy termostat,przy okazji odpowietrzając cały układ(co zajęło prawie 2 godziny),jak narazie wszystko w dobrym kierunku idzie,czyli już nie ma powietrza(nie idą bąble)silnik sie nie grzeje i wkońcu trzyma temperaturę w pionie,co ciekawe płynu spuściłem ok.5L natomiast zalałem świeżym prawie 8L,czyli trochę tego powietrza było ;-) Wieczorem jadę,dalej to sprawdze już na 100% czy już wszystko dobrze.
Na lato natomiast szykuję,wymianę pierścieni,sprawdzenie głowicy i jej splanowanie no i regenerację turbo(lub zakup nowego)-bo uznałem,że trzeba zrobić wszystko od początku do końca i wtedy będe już pewien że mam silnik w b.dobrym stanie,narazie szacuję koszty,bo może jeszcze coś wyjśc w trakcie ;-) |
|
|
|
|
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 3 Marzec 2007, 19:48
Imię: Krzysztof |
|
|
Już jestem po dłuższej jeździe testowej i mam pytanko-czy w tych modelu występuje elektryczna pompka wspomagania centralnego ogrzewania :?: :?:
Bo temperaturka jest już dobrze,stoi na połowie,termostacik otwiera ładnie,ale gdy włącze dmuchawe to na wolnych obrotach dmucha chłodnym-letnim powietrzem,powietrze robi się coraz cieplejsze po dodaniu gazu,im wyższe obroty tym cieplejszym powietrzem wieje i tak się zastanawiam bo wiem że w E-34 jest taka pompa,natomiast nie wiem jak tutaj. |
|
|
|
|
chmielpiw
Ja i moja Weronika
Nadwozie: E28
Model: w sercu 528i
Silnik: 2,8
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 357 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 4 Marzec 2007, 23:45
Imię: Przemek |
|
|
co do holowania nie uszkodziles skrzyni.
A co do dmuchawy zobacz nacaigniecie paska klinowego moze pompa wodna ni e obraca plynu jak nalezy. Tylko czy ten spadek ogrzewania jest znaczacy?
Moja bawarka grzeje jak najeta |
|
|
|
|
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 4 Marzec 2007, 23:52
Imię: Krzysztof |
|
|
Spadek ogrzewania jest mniej więcej taki:na obrotach dmucha gorącym że dłoni nie utrzymam przy nawiewie,natomiast na wolnych dmucha letnim,nadal ciepłe ale już spokojnie utrzymam dłoń przy nawiewie :roll: |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 5 Marzec 2007, 07:18
Imię: Bart |
|
|
E28 A jeszcze można cholować.Od E34 automaty nie tolerują cholowania ;)Co do ciepłego powietrza to wymiana płynu powinna być w ilości 12 litrów.Jeżeli robiłes to na raty to układ może być mimo wszystko zapowietrzony i to może byc przyczyną takiej przypadłości.Ciepłe powietrze musi dmuchać bez względu na ilość obrotów ;-) |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
130rapid
Dawny Mistrz Zakonu
Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20 B27
Rok produkcji: 04/10/1983
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 271 Skąd: Biezdrowo k. Wronek
|
Wysłany: 6 Marzec 2007, 20:40
Imię: Radek |
|
|
Gierap,
dawaj zdjęcie swojej do galerii kolorów E28. :-D :-D
Potrzebujemy takiego, ładniejszego przykładu bahamabeige metalic, niż jest pokazywany aktualnie. :mrgreen: |
|
|
|
|
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 7 Marzec 2007, 17:35
Imię: Krzysztof |
|
|
130rapid napisał/a: | Gierap,
dawaj zdjęcie swojej do galerii kolorów E28. :-D :-D
Potrzebujemy takiego, ładniejszego przykładu bahamabeige metalic, niż jest pokazywany aktualnie. :mrgreen: |
Chętnie,tylko chwilowo mam brak dostępu do neta :-( pisze z uczelni(mam jakies 10 minut zanim zacznę zajęcia :cry: )
Mam pytanie czy ktoś remontował 2.4 TD :?: :?: Bo u mnie chyba pierścienie leżą,bo mi odmą już coraz bardziej daje,musze sprawdzić sprężanie(wie ktoś ile powinno być??) :cry: :cry: :cry: i zaczynam się niepokoić a chciałbym się rozeznać w kosztach,bo o silniki już pytałem,to w Polsce cięzko w normalnych $$$ kupić silnik,żeby po 30tyś nie sypnął się :-?a z zagranicy ciągnąć całe auto to nie bardzo-bo po co Mi całe nadwozie :-| |
|
|
|
|
Bavool
RWD
Nadwozie: E28
Model: Misiuciwisi Outlander V6 w planach 535i
Silnik: 3.0
Rok produkcji: 2007
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 213 Skąd: Toronto/Gdańsk
|
Wysłany: 7 Marzec 2007, 23:44
Imię: Adam |
|
|
Gierap, jest koleś w okolicach Olsztyna, który ma 2,4 TD na sprzedaż. Silnik kompletny ze skrzynią chciał mi za 2000 sprzedać. Będę jechał do niego po samą skrzynię w sobotę, to dam znać jak wygląda silnik.
PS. Świetne autko, nie daruje Ci, że mi go 3 dni wcześniej kupiłeś ;-) |
_________________ ŚP E28 524td (prawie) Calypso Rot '84
Syrena 105L Żółć PRLu '79
Żak MR2 Bordo PRLu '60
Mitsu Outlander XLS
Chevrolet Express
Ability to speak doesn't make U intelligent yet
|
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 8 Marzec 2007, 09:53
Imię: Milosz |
|
|
Gierap napisał/a: | 130rapid napisał/a: | Gierap,
dawaj zdjęcie swojej do galerii kolorów E28. :-D :-D
Potrzebujemy takiego, ładniejszego przykładu bahamabeige metalic, niż jest pokazywany aktualnie. :mrgreen: |
Chętnie,tylko chwilowo mam brak dostępu do neta :-( pisze z uczelni(mam jakies 10 minut zanim zacznę zajęcia :cry: )
Mam pytanie czy ktoś remontował 2.4 TD :?: :?: Bo u mnie chyba pierścienie leżą,bo mi odmą już coraz bardziej daje,musze sprawdzić sprężanie(wie ktoś ile powinno być??) :cry: :cry: :cry: i zaczynam się niepokoić a chciałbym się rozeznać w kosztach,bo o silniki już pytałem,to w Polsce cięzko w normalnych $$$ kupić silnik,żeby po 30tyś nie sypnął się :-?a z zagranicy ciągnąć całe auto to nie bardzo-bo po co Mi całe nadwozie :-| |
Chyba troche przesadzasz..... :-? Sprezanie 1:22 trzeba przeliczyc ale to chyba cos kolo 30 BAR |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 8 Marzec 2007, 20:51
Imię: Krzysztof |
|
|
Miłosz napisał/a: |
Chyba troche przesadzasz..... :-? Sprezanie 1:22 trzeba przeliczyc ale to chyba cos kolo 30 BAR |
Może przesadzam,ale jak kupować silnik to taki,żebym polatał bo nie mam zamiaru sprzedawać buni.bo już mocno się z nią związałem :roll: myślałem nad remoncikiem,ale koszta troche powalające i to w przypadku nie pękniętej głowicy(wydaje Mi sie ze moja jest git,ale nigdy nie wiadomo :roll: ),więc rozglądam sie za drugim silnikiem,ale nie chce kupić kota w worku i wywalić PLNów na darmo :-/
A mam pytanko,czy może cieknące turbo miec wpływ na ten dymek w odmie :?: :?: bo zauważyłem,że jednak coś za mało znika oleju jak na taki dym w odmie :roll: :roll: I jeżeli pierścienie do wymiany to słaba by była a nie odczuwam żeby to auto tak bez mocy było :roll: |
|
|
|
|
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 12 Marzec 2007, 20:25
Imię: Krzysztof |
|
|
No i szukam głowicy do mojego klekota :-( :-( jak pisałem wcześniej coś z tym płynem nie tak miałem,po odpowietrzeniu(1.5h)nie leciały bąbęlki,niestety po dłuższej jeździe znowu się pojawiają i wywala płyn ze zbiorniczka :-( najprawdopodobniej idzie kompresja w układ,bo i węże robią się twarde,na szczescie silnik sie nie grzeje,temperatura nie mija połowy wskaźnika,ale z tym grzaniem to dalej tak że póki termostat nie otworzy to gorące daje,jak otworzy to na niskich obrotach wieje chłodnym powietrzem,jak się wkręci na obroty to zaczyna znowu gorącym :-|
Zastanawiam się bo mam 3 możliwosci:
1.Robic tutaj,wymienic głowice,wymienić pierścienie i regeneracja turbo.
2.Kupić drugi silnik i włożyć,a tego rozprzedać co się da.
3.Sciągnąc od szwagra ze Szwecji 2.5 TDS i zamontować,tylko czy to możliwe :?: :?: |
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 12 Marzec 2007, 20:46
Imię: Jakub |
|
|
Gierap napisał/a: | 1.Robic tutaj,wymienic głowice,wymienić pierścienie i regeneracja turbo. |
Kosztowne, ale jak dla mnie najsensowniejsze. Jak zrobisz to będziesz wiedział co masz. I dlatego ja nie bawię się w szukanie silnika tylko robie remont.
Cytat: | 2.Kupić drugi silnik i włożyć,a tego rozprzedać co się da. |
Kupisz drugi i też nie masz 100% pewności. A w ogłoszeniach wszystkie są suchutkie, nie biorą oleju i wogóle igły
Gierap napisał/a: | 3.Sciągnąc od szwagra ze Szwecji 2.5 TDS i zamontować,tylko czy to możliwe |
Jak najbardziej możliwe.
Pozdrawiam |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
|