Przesunięty przez: Dixi 22 Listopad 2009, 20:04 |
[E28 524td] Biała Dama, czyli moje wozidełko |
Autor |
Wiadomość |
Pablo
Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 243 Skąd: Puszczykowo
|
Wysłany: 8 Wrzesień 2007, 13:35 [E28 524td] Biała Dama, czyli moje wozidełko
Imię: Paweł |
|
|
Część z Was zna już moją piąteczkę, kilkoro widziało na żywo.
Pokazuję tym co nie widzieli, coby obejrzeli
To 524 TD z końca 85 roku (pierwsza rejestracja w styczniu 86). Jestem drugim właścicielem w Polsce, szóstym w ogóle. Auto ma czyściutkie papiery, do Polski przybyło w 2004 roku, ja je kupiłem w lipcu minionego roku.
Nabyte w celu przemieszczania się codziennego, co z powodzeniem czyni. Wcześniej jeździłem na codzień R19, i pomimo że było to auto wierne i niezawodne, czułem się w nim jak w szarym, znoszonym płaszczu ;] E28 miało być nowym, bardziej eleganckim wdzianiem na codzień. Ponieważ jestem fanatykiem youngtimerów, chciałem mieć takiego do jazdy na codzień, jednocześne nie chciałem kalać bawarskiej techniki LPG... A zatem najbardziej optymalnym wyborem okazało się właśnie E28 TD. Bez wstydu odwiedzam nim zloty aut klasycznych, jednocześnie nie boję się jeździć na codzień, a nawet wypuszczać w dalsze trasy.
Auto jest bardzo ekonomiczne. W mieście nigdy nie przekroczyła 10 litrów, najczęściej pali niecałe 9 ( i nie oszczędzam zbytnio gazu ). W trasie 6,5 przy 100km/h. Wychodzi taniej niż w R19 1.4...
Wyposażenie nie powala, ale zawsze coś:
-elektryczne lusterka
-szyberdach
-ABS
W ciągu roku nie za wiele przy nim musiałem robić. Musiałem zainwewstować w remont przedniego zawieszenia (drążki, końcówki, gumy,
amory itp). Musiałem sprawić sobie nowe hamulce (poprzedni właściciel "trochę" zaniedbywał Białą - tylne klocki się skończyły, po czym zrobiły piękne rowy na tarczach).
Poza tym wymiana rozrządu, filtrów, oleju... I to wszystko.
Przyznaję że powoli Biała zaczyna się domagać większego nakładu. Troszkę ją zaniedbałem ostatnio. Przede wszystkim niedomaga skrzynia (wyjące łożysko), pojawiają się spore wycieki oleju, nawala ABS, jest kilka problemów z elektryką, no i najbardziej wkurzająca sprawa - cieknąca nagrzewnica.
W najbliższym czasie planuję ją wreszcie postawić i dopieścić. Problem że będę uziemiony bez auta
Olbrzymim plusem auta jest blacharka. Oprócz paru małych odprysków i wykwitów jest idealna. Z tego co zauważyłem - drzwi na przykład są cynkowane! Czy w tym roczniku to możliwe?
Auto ma mały wgniot w pasie tylnym i zderzaku - pamiątkę po rozwścieczonym Fiacie Uno. Też planuję to poprawić w najbliższym czasie. Na szczęście potężny hak uchronił przed znacznie większymi spustoszeniami.
Fotki:
-z ogłoszenia
-po zakupie
Pozdrowienia dla Michała, heheheh...
I najbardziej aktualna:
I przy okazji: poszukuję pilnie zamka do drzwi kierowcy (sam wkład - bembenek, nie musi mieć kluczyka), bo mój mi ktoś "dowcipny" rozwiercił...
Szukam także tylnej prawej lampy w bardzo dobrym/idealnym stanie.
I pięknie by było jakby ktoś mi zaoferował ładne halogeny na przód
Jak ktoś coś ma, proszę o kontakt.
Pozdrawiam! |
Ostatnio zmieniony przez Dixi 8 Czerwiec 2008, 12:41, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 8 Wrzesień 2007, 15:39
Imię: Bodży |
|
|
Podoba mi się ta fotka z holem.
Bardzo dobry wybór do jazdy na codzień bez gazu.
Czemu ja nie byłem taki mądry zakładając kiedyś szambo do e12? :oops: |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 10 Wrzesień 2007, 08:41
Imię: Bart |
|
|
Bardzo ładna :-D pamiętam ja jeszcze jak wisiała do sprzedazy za zdaje sie bardzo dobrą kasę ;-)
czasem mi brakuje mojego klekocika :roll: |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
Pablo
Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 243 Skąd: Puszczykowo
|
Wysłany: 12 Wrzesień 2007, 17:51
Imię: Paweł |
|
|
bogumił napisał/a: | Podoba mi się ta fotka z holem. |
Cha! Najlepszy jest Michał (Michel) i jego potęzna bezradność wymalowana na twarzy
bogumił napisał/a: | Czemu ja nie byłem taki mądry zakładając kiedyś szambo do e12? :oops: |
Pewnie dlatego, że w E12 nie masz alternatywy... Choć z drugiej strony, słyszałem o patenciarzach wkładających M21 do E21 ;]
Bart napisał/a: | pamiętam ja jeszcze jak wisiała do sprzedazy za zdaje sie bardzo dobrą kasę |
A wisiała, wisiała, przez dość krótki czas, zanim ją sprzątnąłem A poszłą za dużo niższą kasę niż w ogłoszeniu :twisted: Ot, talent negocjacyjny (tudzież desperacja sprzedającego) |
_________________ Poznańskie Klasyki Nocą
facebook.com/poznanskie.klasyki
www.poznanskie-klasyki.pl
|
|
|
|
|
Mati
Nadwozie: Exx
Model: 628CSi
Silnik: M30
Rok produkcji: 1982 1984
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 346 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12 Wrzesień 2007, 20:25
Imię: Mati |
|
|
M21 widziano nawet w e24... |
|
|
|
|
Gierap
Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 12 Wrzesień 2007, 22:46
Imię: Krzysztof |
|
|
No a mówią ze M21 wyprodukowano tak mało,a chyba stanowią największą część tego forum ;-) Przyjemny ten Twój klekocik :-) |
|
|
|
|
marcinbmw83 [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2007, 20:12
|
|
|
Bardzo ładna piąteczka Życze powodzenia w pracach w dopieszczaniu rekina:) |
|
|
|
|
Pablo
Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 243 Skąd: Puszczykowo
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2007, 20:57
Imię: Paweł |
|
|
Niestety, w miniony poniedziałek auto zostało staranowane na światłach przez rozpędzoną Lancię i wepchnięte w stojące z przodu BMW E30...
Dopieszczanie zapewne się nieco przeciągnie :-/ |
_________________ Poznańskie Klasyki Nocą
facebook.com/poznanskie.klasyki
www.poznanskie-klasyki.pl
|
|
|
|
|
gicek_b
Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 23 Wrzesień 2007, 14:00
Imię: Bartek |
|
|
bardzo chętnie bym zobaczył przód tej lancii i tył Twojej e28 ..zwłaszcza ze masz hak w ogóle tył w e28 wydaje mi sie pancerny tyle wzmocnień |
_________________ http://ww6.tvp.pl/View?Cat=6287&id=816928
Pokaż to komu się tylko da, aby jeździło nam się lepiej. |
|
|
|
|
Pablo
Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 243 Skąd: Puszczykowo
|
Wysłany: 23 Wrzesień 2007, 15:32
Imię: Paweł |
|
|
Fakt, tył przyjął już drugie rozpędzone gówno w ciągu roku
Poprzednie było Uno, które odjechało na lawecie, teraz Lancia Y (również potrzebująca lawety). Nie mam niestety fotek Lancii, ale za to mam Uno:
Zmasakrowane wzmocnienie czołowe, uszkodzona chłodnica...
Biała pozostała niewzruszona... :twisted:
Lancia przywaliła mocniej. Poszła chłodnica, atrapy, maska itp.
W Białej zderzak jest wduszony w pas tylny, lampy popękane... No i przód - zniszczony zderzak, nerka itp... Ale nadal jeździ
Hak jest pancerny i chroni tył - to nie podlega dyskusji. Już go raczej nie zdejmę, mimo że nieco psuje wygląd i zastanawiałem się w zeszłym miesiącu nad jego demontażem. Jak dobrze że tego nie zrobiłem!
Po słuczce miałem stracha, że mocowania mogły uszkodzić płytę podłogową i przesunąć belkę... Jednak po wejściu pod auto okazało się, że nie widać zupełnie żadnych uszkodzeń
Inna sprawa, że niezamortyzowane uderzenie w tył jest bardzo niebezpieczne dla kręgów szyjnych... Chrupnęło mi w plecach konkretnie (i do tego wyrwało się mocowanie fotela). Kilkudniowy rajd po ortopodeach i wstawiaczach nie należy do fajnych zajęć... |
_________________ Poznańskie Klasyki Nocą
facebook.com/poznanskie.klasyki
www.poznanskie-klasyki.pl
|
|
|
|
|
chmielpiw
Ja i moja Weronika
Nadwozie: E28
Model: w sercu 528i
Silnik: 2,8
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 357 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 24 Wrzesień 2007, 19:07
Imię: Przemek |
|
|
mnie po kolizji 2 lata kregoslup bolal(szyja) |
_________________ Obecny adres zamieszkania- Kraków
|
|
|
|
|
macio [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Wrzesień 2007, 18:34
|
|
|
oj nie miło to uno wygląda :mrgreen: a beta cała :-D i o to chodzi... Masz bardzo ładną piątkę ukłony |
|
|
|
|
Pablo
Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 243 Skąd: Puszczykowo
|
Wysłany: 14 Grudzień 2007, 17:58
Imię: Paweł |
|
|
Powoli, powoli, Biała podnosi się z popiołów... Zaczyna mi jej brakować. Od 2 miesięcy nią nie jeździłem. Brakuje mi zwłaszcza jej niskiego spalania :-P
Jest robiony generalny remont skrzyni biegów (wolę tak, niż loterię na allegro).
Do tego odświeżenie silnika (w tym regeneracja turbiny, już miała wyrobione łożysko i lała olej na cały silnik, wymiana zimeringów i uszczelek wszelakich),
Mały remont wnętrza (odnowienie foteli i ich nowe mocowania, nowa decha, elektryczne szybki czekają na wolną gotówkę , wymiana nieszczęsnej, kapiącej nagrzewnicy, pranie wszystkiego karcherem). No i nowa szyba przednia, bo stara już zmęczona była.
Blacharsko okazała się w rewelacyjnym stanie jak na swoje lata. Oprócz obitego pasa przedniego i tylnego, jedynymi miejscami wymagającymi ingerencji był prawy fartuch w komorze, mała dziurka w lewym progu (nie perforacyjna, tylko od źle użytego podnośnika) i podszybie (profilaktycznie wyjąłem szybę, a nic nie było widać z zewnątrz - dobrze że się uparłem). Reszta, w tym spód jest bez skazy 8-)
Stan na dziś:
Ździebko przykurzona... :-) |
|
|
|
|
Grigorij
7 takie duże 5
Nadwozie: Exx
Model: 728i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 Grudzień 2007, 19:44
Imię: Grzegorz |
|
|
Oj będzie cukiereczek :mrgreen:
Gratuluję podejścia, zapału i konsekwencji w realizacji projektu :-D |
_________________ Części do E12, E23, E28.
------------------
SKUP AUT
Tel - 790 580 495
|
|
|
|
|
Bartolommeo
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 639 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Grudzień 2007, 20:33
Imię: Bartek |
|
|
Słowa uznania, takie podejście mi sie podoba, już sam nie mogę się doczekać kiedy wjadę a raczej wepchnę swoja na blacharnie... Tak trzymać
Pozytywnie zakręconym miłośnikom E28 stanowczo mówimy TAK.... ;-) |
|
|
|
|
Pablo
Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 243 Skąd: Puszczykowo
|
Wysłany: 21 Kwiecień 2008, 16:46
Imię: Paweł |
|
|
Biała mnie olśniła 8-)
Poszukuję przedniego zderzaka :!: :!: :!:
Pomóżcie! |
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 21 Kwiecień 2008, 18:53
Imię: Milosz |
|
|
Osz kurde z butow wyskoczylem :shock: |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 21 Kwiecień 2008, 18:58
Imię: Marcin |
|
|
ładne to zdjęcie :-)
piękne e28 będzie po poskładaniu... |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 21 Kwiecień 2008, 21:00
Imię: Jakub |
|
|
Pablo napisał/a: | Biała mnie olśniła |
Mam nadzieję, ze za niedługi czas moja zostanie rozebrana, poprawiona i pomalowana od nowa.
Tak z ciekawości. Na czym polegał remont skrzyni i ile kosztował
Pozdrawiam |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
Pablo
Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 243 Skąd: Puszczykowo
|
Wysłany: 7 Czerwiec 2008, 11:00
Imię: Paweł |
|
|
Oj, umknęło mi Twoje zapytanie Dexter. W skrzyni zostały wymienione łożyska kulkowe i podładki. Całość została uszczelniona, wodziki zregenerowane. Skrzynia już jest w aucie, ale jeszcze go nie uruchamialiśmy, więc nie wiem jaki będzie efekt.
Wcześniej rzęziła potwornie, miała spory luz na wałku (teraz jeszcze sztywniutki), wsteczny wchodził w okolicach lewych drzwi... Ponoć ma być ok... :roll:
A tutaj dwie poglądowe fotki, jak się prezentuje Biała obecnie. Generalnie byłaby już dawno jeżdżąca, ale ciągle wychodzą jakieś braki w częsciach (najczęściech pierdoły, ale blokują całą robotę) lub uszkodzenia ukradkiem poczynione w warsztatach... Przyzwyczaiłem się
|
|
|
|
|
BMW.SauberF1
Black
Nadwozie: E28
Model: M535i DC71
Silnik: M30B34M
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 04 Cze 2008 Posty: 51 Skąd: Vilnius, Lithuania
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2008, 09:35
Imię: Pawel |
|
|
bardzo piekne samochody :!: |
_________________ Dream - Alpina B7 |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2008, 14:40
Imię: Bart |
|
|
Pablo napisał/a: |
Poszukuję przedniego zderzaka :!: :!: :!:
Pomóżcie! |
Wiem że to kontrowersyjne co napisze ale nic tak nie podkreśli stanu tego auta jak nowy zderzak z serwisu ;-) |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
WIENIA
ALPINA
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 466 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2008, 19:08
Imię: Marcin |
|
|
A czy nie taniej byłoby pochromować prosty używany zederzak? Są odpowiednie firmy które się tym zajmują. Myśle że koszt będzie dużo niższy od nowego, a efekt ten sam. |
_________________ Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
|
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 15 Czerwiec 2008, 12:44
Imię: Milosz |
|
|
O ile znalezienie prosciutkiego zderzaka przedniego jest ciezkie ale wykonalne, o tyle prosty zderzak tylny zakrawa juz powoli na cud z jasnego nieba, nie jakosc chromu jest problemem a fatalna konstrukcja zderzakow w E28.
Dla porownania niezwykle podobny zderzak w E24 uderzony nawet dosc mocno, wgniata sie razem z mocowaniem w nadwozie pozostajac niemal zupelnie prosty. Uderzony 5km/h tylny zderzak w E28 gniata sie, wykreca i nadaje do wyrzucenia.
O ile wlasciciele Schadow Line sa w tej dobrej sytuacji, ze moga bardzo lekko uszkodzony zderzak naprawic o tyle wlasciciele Chrom-Line sa najczesciej skazani na kupno nowki, lub jezdzenie jak ostatnie sieroty z krzywym zderzakiem (tak ja robie to poki co ja ). Prostowany podszpachlowany i pochromowany zderzak wyglada zawsze tragicznie, przynajmniej ja nigdy pozytywnego efektu takiej pracy nigdy nie widzialem.
Szkoda , ze BMW tak bardzo przesadza z cenami zderzakow, mysle, ze gdyby kosztowaly 1/3 obecnej ceny to zbyt stalby sie kolosalny duzy, a nie jest zadna tajemnica , ze u producentow placa za takie czesci grosze. |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
goofy
Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 228 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 27 Lipiec 2008, 15:59
Imię: Krzysiek |
|
|
wklej jakieś nowe fotki z postępu prac
pewnie nie tylko ja jestem ciekaw jak tam prace nad Twoją Białą Damą ;-) |
_________________ projekt e21 335i w budowie
http://e12-e28.pl/viewtop...95cc28f15#10001 |
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 28 Lipiec 2008, 07:12
Imię: Milosz |
|
|
To prawda, nie tylko Ty |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
Pablo
Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 243 Skąd: Puszczykowo
|
Wysłany: 28 Lipiec 2008, 11:14
Imię: Paweł |
|
|
Dzięki wszystkim za miłe słowa
Biała nadal się produkuje... Cierpliwości.
Szukam nadal zderzaków! Obu! Pomocy... :roll:
A co do nowych...
Cóż, kompletny tylny w ASO: 1700 zł... Oszaleli chyba. |
|
|
|
|
Pablo
Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 243 Skąd: Puszczykowo
|
Wysłany: 12 Wrzesień 2008, 12:37
Imię: Paweł |
|
|
Ożywiając temat, prezentuję rozkodowany VIN. Nieszczepiona jest, to dobrze :-)
Type code DB11
Type 524 TD (ECE)
Dev. series E28 ()
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine M21
Cubical capacity 2.40
Power 0
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour ALPINWEISS (146)
Upholstery ANTHRAZIT (0129)
Prod. date 1985-11-21
Order options
No. Description
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
270 WIDER TYRES (czym się różniły od zwykłych? jaki to rozmiar?)
300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH
311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL (to mnie zastanawia, bo elektrykę mam też z prawej strony)
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM (co znaczy RUNDUM?)
400 SLIDING SUNROOF MANUAL
520 FOGLIGHTS
662 BMW Bav. CR Digital (ma ktoś fotki tego radia?)
680 MANUAL AERIAL |
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 12 Wrzesień 2008, 12:45
Imię: Damian |
|
|
Pablo napisał/a: | 311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL |
Elektryczne lusterko od strony pasażera, od kierowcy było w standardzie ;-)
Pablo napisał/a: | 350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM |
Zielone szybki bez pasa na szybie przedniej, ale to pewnie wiesz. Natomiast słowo "RUNDUM" pojawia się zawsze i nie mam pojęcia co ono znaczy. Może, że są atermiczne?
Pablo napisał/a: | 270 WIDER TYRES |
szersze opony.
Pablo napisał/a: | 662 BMW Bav. CR Digital (ma ktoś fotki tego radia?) |
nie wiem, ale moglibyśmy zebrać fotki wszystkich radioodbiorników montowanych w E28 i E12 z dokładnym opisem. Im więcej wiedzy na forum tym lepiej :mrgreen:
ps. Dawaj foty z remontu, albo choć opisz co i jak |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
Pablo
Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 243 Skąd: Puszczykowo
|
Wysłany: 12 Wrzesień 2008, 13:13
Imię: Paweł |
|
|
Fakt, beifahrer to pasażer, pomyliło mi się.
Dixi napisał/a: |
szersze opony. |
No wiem że szersze, ale ile szersze? :-) Oryginalny rozmiar to 195 czy tak?
Fotki kiedyś tam będą :-) |
|
|
|
|
|