E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[e28 520i] Hennarot
Autor Wiadomość
mateuszmm 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20
Rok produkcji: 07.1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2018
Posty: 45
Skąd: Tarnow
Wysłany: 12 Październik 2018, 20:20   
   Imię: Mateusz


Pora na sen zimowy. Beemka zobaczy swiatlo dzienne dopiero w nastepnym roku ;)
Trzeba troche $$ doskladac na dopieszczenie.

 
 
     
mateuszmm 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20
Rok produkcji: 07.1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2018
Posty: 45
Skąd: Tarnow
Wysłany: 25 Maj 2019, 21:16   
   Imię: Mateusz


Po 8 miesiecznym postoju nie obylo sie bez przygod ;)

Auto odpalilo bez problemu jednak po dluzszej jezdzie jedna z opon nie wytrzymala.



Mniejsza z opona jest zapasowka, jednak problem sie pojawil, gdy zaczolem szukac klucza do okrecenia kol. I stalo sie to niestety po polnocy ;)

Auto przygotowane do przegladu:



Trzeba troche pomyslec, zeby tyl byl nizej.
 
 
     
danielS2 
danielS2


Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 258
Skąd: małopolska
Wysłany: 30 Maj 2019, 21:22   
   Imię: daniel


to jest kaw 80/60?
 
 
     
mateuszmm 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20
Rok produkcji: 07.1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2018
Posty: 45
Skąd: Tarnow
Wysłany: 31 Maj 2019, 17:36   
   Imię: Mateusz


danielS2 napisał/a:
to jest kaw 80/60?


To jest KAW 80/45 na tyl nie ma chyba wiecej jak 45

Tutaj moze lepiej widac
 
 
     
danielS2 
danielS2


Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 258
Skąd: małopolska
Wysłany: 5 Czerwiec 2019, 20:55   
   Imię: daniel


przepiękna jest....ja tam widze szpryche 15 na balonie <oko>
 
 
     
mateuszmm 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20
Rok produkcji: 07.1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2018
Posty: 45
Skąd: Tarnow
Wysłany: 5 Czerwiec 2019, 22:17   
   Imię: Mateusz


danielS2 napisał/a:
przepiękna jest....ja tam widze szpryche 15 na balonie <oko>


Dzieki
Mam juz obecnie AC Schintzer-y tez sezon na nich musi jeszcze obleciec
 
 
     
mateuszmm 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20
Rok produkcji: 07.1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2018
Posty: 45
Skąd: Tarnow
Wysłany: 3 Lipiec 2019, 22:02   
   Imię: Mateusz


Auto po zimowym postoju zostalo troche ogarniete.



Polerka lakieru + ceramika. W sobote zostanie zarejestrowane na Historyka.

 
 
     
mateuszmm 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20
Rok produkcji: 07.1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2018
Posty: 45
Skąd: Tarnow
Wysłany: 12 Sierpień 2019, 19:26   
   Imię: Mateusz


Auto zostalo juz chwile temu zarejestrowane i w tym czasie odwiedzilem pare zlotow.





Z nowosci wpadla elektryczna antena w miejsce starej.



I niestety trzeba bedzie silnik remontowac, bo zaczal brac olej i dymi czasem na niebiesko.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,064 sekundy. Zapytań do SQL: 11