E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 520i] Edition Diamantschwarz metallic
Autor Wiadomość
king666 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 171
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Listopad 2016, 21:21   
   Imię: Patryk


Jest piękna :)
_________________

 
 
     
danielS2 
danielS2


Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 258
Skąd: małopolska
Wysłany: 16 Listopad 2016, 21:28   
   Imię: daniel


pięknie skubany pomalowany..w komorze?? czy dobry majster w szopie?
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Listopad 2016, 13:52   
   Imię: Michał


Jeżeli chodzi o lakier to się na tym zupełnie nie znam, znajomy taty, który robił to auto obiecał ,że będzie lalka i ja z efektu jestem zadowolony.

Także co do pytania - nie wiem czy był lakierowany w komorze- chyba tak.
Na pewno doświadczenia lakiernikowi nie brakowało bo naprawiał i malował e24 i e28 jak były to jeszcze nowe auta...
_________________

 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Listopad 2016, 20:55   
   Imię: Krzysztof


Dobry spec! Naprawdę dobrze to wygląda.
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Lipiec 2017, 12:43   
   Imię: Michał


Dawno nic nie pisałem.

Moja 5 sprawuje się świetnie, dostała nowy olej valvoline przed rozpoczeciem sezonu i jestem średnio zadowolony z tego zakupu - olej jest rzadki i motor chodzi wyraźnie głośniej niż na castrolu- zamierzam go szybko zmienić na liqui moly.

Planuje też zwrot o 180 stopni w projekcie- wszystkie modyfikacje które miały sprawić że e28 będzie sportowe zamierzam odwrócić:

Zawiecha wylatuje - wracam do oryginału
Felgi 17 wylatują - wlatują klasyczne bbs 15 - maks 16 cali

Mocno zastanwiam się czy dlaej szukac do auta szpery czy nie zostać przy seryjnym dyfrze.

Powód takich modyfikacji? Babcia zyskała sporo młodsza siostrę która jest od niej szybsza i bardziej sportowa wiec z e28 mam zamiar zrobić wygodnego kapelusza...

No i aktualne foto garażu :D

_________________

 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Lipiec 2017, 17:41   
   Imię: Krzysztof


Bardzo dobry wybór :D E39 w emce?
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Lipiec 2017, 20:28   
   Imię: Michał


Tak to jest m5 :D
_________________

 
 
     
Nando 

Nadwozie: E28
Model: Inny niż wszystkie
Silnik: Brak
Rok produkcji: 1982
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 138
Skąd: Warszawa/Puławy
Wysłany: 6 Lipiec 2017, 14:35   
   Imię: Nando


Ja bym przelozyl silnik z e39 do e28 <hyhy>
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Lipiec 2017, 21:00   
   Imię: Krzysztof


Najsss :D Ładnie to cholerstwo mruczy :P Mam w planie na kolejne wakacje sprzedać e61 i się przesiąść właśnie do e39 w emce.
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Lipiec 2017, 09:32   
   Imię: Michał


Nando napisał/a:
Ja bym przelozyl silnik z e39 do e28 <hyhy>


Jak kupiłem e28 to to było moje marzenie, teraz po paru latach wiem że z e28 nie da się ( albo jest to bardzo trudne i kosztowne) zrobić szybkiego auta. I dlatego e39 zostawiam w pełnym oryginale żadnych modyfikacji...

Draż jeżeli masz taki plan- śpiesz się, coraz trudniej o zadbany egzemplarz a ceny mam nadzieję że będą szły już tylko w górę jak z e28 <spiewa>
_________________

 
 
     
kubik 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2014
Posty: 396
Skąd: Mazury
Wysłany: 7 Lipiec 2017, 10:45   
   Imię: Kuba


Czyli nie będą szły bo ceny e28 mam wrażenie się zatrzymały :p
Dobrze,to może i ja zdążę coś ustrzelić fajnego :P
 
 
     
mariusz76a 


Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 218
Skąd: WPR
Wysłany: 7 Lipiec 2017, 20:28   
   Imię: Mariusz


To nie samochody są szybkie tylko kierowcy. <mina>
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Lipiec 2017, 21:51   
   Imię: Michał


mariusz76a napisał/a:
To nie samochody są szybkie tylko kierowcy. <mina>


Oj żyjemy w takich głupich czasach ,że to przestaje być prawdą...

Teraz wsiadasz do auta cisniesz gaz na prostej i bez emocji i podniecenia rozwalasz takie e39 m5

i pewnie jeszcze spalasz 4 x mniej wachy...

Co innego w zakręcie <hyhy>

Ale może faktycznie jestem za wolnym kierowcą na sportową jazdę e28 :)
_________________

 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Lipiec 2017, 20:33   
   Imię: Michał


Było już 15 był TRX było 17 czas na coś nowego;)




Udało mi się znaleźć BBS RZ 16" w idealnym stanie.
Jutro zamawiam brakujące dekielki z ASO :D
_________________

 
 
     
mariusz76a 


Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 218
Skąd: WPR
Wysłany: 12 Lipiec 2017, 20:58   
   Imię: Mariusz


Fajne ciężarki..
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Lipiec 2017, 21:11   
   Imię: Krzysztof


Ciężarki na klimacie :D
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 3 Lipiec 2018, 17:42   
   Imię: Michał


Po długiej przerwie, postanowiłem coś napisać - może to zmotywuje inncyh do pracy nad woimi rekinami i wrzucanie zdjęć. Coś tu ostatnio pustawo na forum a ja lubie oglądąc zdjecia rekinów :)

W zeszłym roku trochę zaniedbałem rekina w każdy weekend zażywałem witaminy " M ", dlatego w tym roku chciałem to nadrobić i odpłacić się rekinowi za ten postój.
Przez zimę zebrałem kupę części których nii miałem czasu założyć.

Pierwszą rzeczą jaką zrobiłem było dokładne umycie wyglinkowanie i nawoskowanie auta bo stała nieprzyktyra, w garażu i aż serce bolało jak na nią patrzyłem w tym kurzu



Potem założyłęm listwę dachową którą zgubiłem ze dwa lata temu ...



Dekielki emblemat i nowe listwy...





Następnie wytoczyłem mocne działa przeciwko wilgoci w bagażniku - od dnia zakupu w aucie zawsze była wilgoć w bagażniku co mnie bardzo denerwowało

Podczas lakierowania całego auta wkleiłem nową uszczelkę jednak to nic nie dało dlatego ostatnio wymieniłem uszczelki lamp na nowe i kupiłem nową wykładzinę bagażnika



Dodatkowo wymieniłem element podsufitki na nowy w wersji bez check'a



Potem wziąłem się za mechanikę

nowy olej filtry + nowa pompa wody ( 3 lata temu i 5000 km silnik był składany od zera na nowych częściach nie wiem czmeu pompa padła )

wywaliłem ten filtr stożkowy i przepływomierz na gorący drut. Założyłęm oryginalny filtr i przepływkę.

Teraz myślę nad oponami natomiast nie mam pojęcia jakie 16" dobrac do auta - teraz są 225/55/16 i coś chyba obciera z tyłu - myślę że 205 będą wystarczające
_________________

 
 
     
kubik 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2014
Posty: 396
Skąd: Mazury
Wysłany: 3 Lipiec 2018, 20:55   
   Imię: Kuba


Ja miałem 205/55/16 na feldze 8j. Idealnie było <oko>
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1468
Skąd: Toruń
Wysłany: 4 Lipiec 2018, 09:28   
   Imię: Rafał


Ewidentnie forum zamiera, tematy stoją w miejscu itp. W galerii to jeszcze ktoś coś wrzuci raz na jakiś czas ale w innych działach bida... A jak już ktoś coś napisze to i tak nikt nie czyta i nie odnosi się do tych wypocin ;) Chyba pejszbuk odbiera wszystko bo inne fora nt bmw wygladają podobnie
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Zbychu 


Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 129
Skąd: Wąbrzeźno
Wysłany: 4 Lipiec 2018, 10:25   
   Imię: Łukasz


Świetnie wygląda, najlepsze są te nowe części! <szok> U mnie też 205/55/16 na 8J i jest super.

Co do forum, to według mnie bardzo brakuje funkcjonalności, znanej z vBulletin, w postaci lajków. Nie trzeba pisać jak się nie ma nic do powiedzenia, a postujący wie, że jego temat ma zainteresowanie.

Gdyby ktoś nie wiedział o czym mówię to przykładowy post z forum wieżowców:
https://www.skyscrapercit...5&postcount=442
_________________
-BMW E28 524td 1987r.
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1468
Skąd: Toruń
Wysłany: 4 Lipiec 2018, 18:54   
   Imię: Rafał


Zbychu napisał/a:

Co do forum, to według mnie bardzo brakuje funkcjonalności, znanej z vBulletin, w postaci lajków. Nie trzeba pisać jak się nie ma nic do powiedzenia, a postujący wie, że jego temat ma zainteresowanie.

Mi tylko jedna rzecz przeszkadza na forach internetowych, dodawanie zdjęć przez serwer zewnętrzny, ale gdyby te wszystkie foty miałby być na serwerze forum to utrzymanie domeny by było praktycznie nieopłacalne. Może da radę takie "lajki" przeszczepić na php?
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 137
Skąd: Opolskie
Wysłany: 4 Lipiec 2018, 21:05   
   Imię: Łukasz


Najgorsze jest, że większość zdjęć w tematach jest już 'nie widzialna' jedynie w tych miarę świeżych tematach coś jest :/
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Wrzesień 2018, 08:42   
   Imię: Michał


Opony zmienione! Rzeczywiście na 205/55/16 nic nie obciera. Wybór padł na unioryale rainsport 3, bo były tanie i nie były chińskie :) Daleko im do pilot sportów ale poprawił się zarówno komfort , jak i droga hamowania.
Ponadto przy parkowaniu z pompy wspomagania przestały dochodzić niepokojace dźwięki, więc jazda e28 na wąskich oponach wszystkim wychodzi na plus.

Dodatkowo wrzuciłem nową osłonę kolumny kierowniczej, bo moja była już mocno sfatygowana






Do rekina wpadło też oryginalne radio Bavaria, z jedną drobną modyfikacją w postaci wejścia aux.


Plany jakie mam na auto to niezmiennie od chyba 3 lat uruchomić klimatyzację i dołożyć tempomat, który mam już kompletny tylko czasu mi brakuje...

Szukam też przednich foteli w czarnej skórze, moje sportsitze z e30 to nie jest najlepszy pomysł do e28 ...

... ale jak znajdzie się chwila zamierzam samodzielnie położyć na aucie powłokę ceramiczną.

Jestem ciekaw efektu.
_________________

 
 
     
kubik 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2014
Posty: 396
Skąd: Mazury
Wysłany: 20 Wrzesień 2018, 22:12   
   Imię: Kuba


MutoN napisał/a:
Opony zmienione! Rzeczywiście na 205/55/16 nic nie obciera. Wybór padł na unioryale rainsport 3, bo były tanie i nie były chińskie :) Daleko im do pilot sportów ale poprawił się zarówno komfort , jak i droga hamowania.
Ponadto przy parkowaniu z pompy wspomagania przestały dochodzić niepokojace dźwięki, więc jazda e28 na wąskich oponach wszystkim wychodzi na plus.

Dodatkowo wrzuciłem nową osłonę kolumny kierowniczej, bo moja była już mocno sfatygowana

[url=https://naforum.zapodaj.net/thumbs/98d0f8aa45ad.jpg]Obrazek[/url]

[url=https://naforum.zapodaj.net/thumbs/72073fcf0715.jpg]Obrazek[/url]


Do rekina wpadło też oryginalne radio Bavaria, z jedną drobną modyfikacją w postaci wejścia aux.
[url=https://naforum.zapodaj.net/thumbs/0372506501ab.jpg]Obrazek[/url]

Plany jakie mam na auto to niezmiennie od chyba 3 lat uruchomić klimatyzację i dołożyć tempomat, który mam już kompletny tylko czasu mi brakuje...

Szukam też przednich foteli w czarnej skórze, moje sportsitze z e30 to nie jest najlepszy pomysł do e28 ...

... ale jak znajdzie się chwila zamierzam samodzielnie położyć na aucie powłokę ceramiczną.

Jestem ciekaw efektu.

Z oponami prawda,miałem przez chwilę trxy 240tki to nie podobało mi się prowadzenie auta.
Teraz jak wróci z remontu to wracam do 205tek
Na grupie na fb gość sprzedaje ładne czarne skóry elektryczne z e23 <mina>
Powłoka fajnie przyciemni i przyszkli lakier ,docieraj uważnie na kilka fibr i będzie lepiej jak dobrze <mina>
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Sierpień 2019, 10:25   
   Imię: Michał


Dawno tu nic nie pisałem, ale dalej mam rekina i wtym sezonie uzytkuje go trochę jako daily, mimo braku klimy ...

W codziennym uzytkowaniu przeszkadza mi trochę duze spalanie e28 które średnio wynosiło 17,5 L/100 km. Dwa razy nawet wyjeździłem bak do zera żeby to sprawdzić, ale okazuje sie że spalanie jest realne jedyne co nie działa w tym układzie to lampka rezerwy.
Staram sie ztym walczyc wymieniając czujnik temp cieczy chłodzącej i zakładając wtryski z omegi v6 - jeszcze nie mam wyników tych działań ale zobaczymy, z drugiej strony mam m5 które pali więcej :D


Dalej w aucie mam luz na kierownicy, który jest troche denerwujący. Zabrałem auto nawet na sprawdzenie zawieszenia do kogoś z zewnątrz dioagnoza - poduchy amortyzatora.
Po wymianie dalej kicha, jedyne co mi zostało w przednim zawieszneiu co nie jest nowe to wachacze "banany"- jak to nie pomoże to oficjalnie się poddaje.

Końcowy tłumik z 535i nie przeszedł próby czasu ... i na szybko kupiłem nierdzewny prosty wydech przelotowy. Poniewaz zostawiłem oryginalny wydech środkowy nie jest za głośno i co najwazniejsze - nie pierdzi. Jedyny problem to proste końcówki tłumika których nie mogę zgrać z wnęką w pasie tylnym...


Tak czy siak dalej jeździ, dalej przynosi usmiech włascicielowi, a tak sie prezentuje

_________________

 
 
     
Zbychu 


Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 129
Skąd: Wąbrzeźno
Wysłany: 20 Sierpień 2019, 05:49   
   Imię: Łukasz


A może luz w kierownicy spowodowany jest luzem na krzyżaku lub przegubie gumowym drążka kierowniczego?
_________________
-BMW E28 524td 1987r.
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20 Sierpień 2019, 08:29   
   Imię: Maciek


u mnie pomogły wahacze... <czapka>
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,066 sekundy. Zapytań do SQL: 11