E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 520i] e28 by PERLIK
Autor Wiadomość
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 4 Luty 2017, 21:27   
   Imię: Łukasz`


To właśnie Karolo ( ftwl ) najbardziej przekonał mnie na spawanie dzwonu a nie ładowanie adapteru. Jestem z nim na stałym łączu hehe i na dzień dzisiejszy z nim mam dogadaną robotę tego ale znalazłem też kilka innych osób co takie coś robi.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
pusty 
Odważ się żyć!!!


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2500
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 49
Skąd: Kutno
Wysłany: 5 Luty 2017, 15:05   
   Imię: Rafał


Może na hasło pusty da Ci zniżke :)
Bankowo warto u niego robić ma pojęcie i robi naprawde solidnie (NA LATA)
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 5 Luty 2017, 22:35   
   Imię: Łukasz`


Kawałek zniżki mam, muszę jeszcze znaleźć dzwon skrzyni z m62 (odkręcany) i mogę robić skrzynie.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
pusty 
Odważ się żyć!!!


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2500
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 49
Skąd: Kutno
Wysłany: 8 Luty 2017, 00:53   
   Imię: Rafał


Podpytam w naszym środowisku
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 26 Luty 2017, 11:21   
   Imię: Łukasz`


Pytanko mam do Was wszystkich.


Reanimując auto czyli e28 2.0i bez super opcji czyli moja jednostka, plan jest taki :
Wizualnie lecieć zgodnie z oryginałem, czyli malowanie calaka na kolor z vinu, wnętrze zwykłe seria, itp itd.

Hamulce chce dać troszkę lepsze, zawias też, to mam już obmyślone.

Mam spory problem z silnikiem, mianowicie ładować m20b20 i lecieć z autem na żółte blachy i mieć takie OOOO auto, czy może zaszaleć i zrezygnować z żółtych blach na poczet mocniejszego silnika ?

Mam m20, można by je zreanimować, machnąć w kąt i niech leży, można robić jakieś mody i poprawić te m20b20 i mieć trochę więcej koni niż seria ale to i tak zawsze m20.
plusy - tylko żółte blachy,

Mam też v8 i do niego mnie mocno ciągnie w tej budzie,
plusy to moc, praca silnika, fajne szybkie auto z dawnych lat hehehe taki sleeper :)
minusy - zwykłe blachy a nie żółte.

Jak takie opcje mają się ogólnie do wartości auta w razie sprzedania ?
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2173
Skąd: Wschowa
Wysłany: 26 Luty 2017, 11:55   
   Imię: Wojtek


sugerujac sie ogłoszeniami to ani 520 ani v8 raczej wartosci nie ma
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 26 Luty 2017, 12:23   
   Imię: Łukasz`


To racja że to i to słabo stoi,

Ciężki dylemat.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 26 Luty 2017, 12:59   
   Imię: Marcin


Popełniłeś blad jeszcze przd odkreceniem pierwszej śrubki z 520i.

Jeśli zależy Ci na wartości, trzeba bylo za bazę wziac 535i. Koszt bazy w stosunku do 520i w skali porządnego remontu to kropla w morzu

Roznica będzie w wartości silnika tylko pewnie nawet w dłuższej perspektywie
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 26 Luty 2017, 13:20   
   Imię: Łukasz`


Niby tak, wiadomo że 535 było by lepsze niż 520 ale nie każdy może mieć 535, po za tym ja za e28 dałem tyle co nic, stan budy był naprawdę ok.


M20 to dla mnie słaby temat, to nie jedzie, to nie wygląda w tej budzie, praca jako taka bo też stary silnik.
Jak bym ładował 2.0 to bez strokerów, jedynie wydech dobry, może wałek ostrzejszy i tyle

a v8 to v8, mam ostre wałki do tego, trochę pomodzony silnik, wydech wyliczony pod ten silnik, mocy 3 razy tyle co w m20,
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
king666 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 172
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Luty 2017, 15:53   
   Imię: Patryk


Wkładaj v8 i nie filozuj , żółte blachy nic nie dają
_________________

 
 
     
pronet1 
pronet1

Nadwozie: E28
Model: E30 E36 E60
Silnik: M52
Rok produkcji: 1991 1995 2004
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 29
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 27 Luty 2017, 09:39   
   Imię: Konrad


Co do wartości V8 to w swoją wsadziłem 25k a sprzedałem z bólami za 15k
_________________
E28 520i było
E34 525i było
E34 520i było
E30 316i było
E28 530i było
E39 523i było
E36 320i jest
E30 318i jest
E60 520i jest
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 27 Luty 2017, 10:01   
   Imię: Łukasz`


I temu Was pytam jak to się ma jedno do drugiego.

Pewnie ten i ten silnik jest słaby w takiej budzie hehe.


Ale chyba wsadze v8, dla siebie samego.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1391
Skąd: Toruń
Wysłany: 27 Luty 2017, 18:58   
   Imię: Rafał


A może zrób wiertarkę na bazie m20? rozwiercisz pod tłoki z b25 albo jak się uda dopasować to pod jeszcze większą srednicę, skok zostawisz seryjny. do tego itb, baranek i reszta wydechu obliczona pod wałek. Główka od m20b25 lekko poprawić kanały, twardsze sprężynki, na deser jakiś chamski wałek i powinno się to kręcić na 9tyś bez problemu.
Wady takiego rozwiązania to brak dołu, spore spalanie i chałas no i trzeba sobie pobrudzić rączki, koszty praktycznie nie dużo wyższe niż przy zwykłym remoncie.
Zalety:
Zajebisty dźwięk, dużo wyższe prędkości na każdym biegu, frajda przy składaniu i obliczeniach idealnego dolotu i wydechu no i radość z tego, że jesteś pierwszy, bo v8 to może mieć każdy , a m20 w wersji wiertarka to już droga dla elity
Maksymalną pojemność jaką uda się uzyskać powinna wynosić ok 2,35L więc na miękko wycisnąć można więcej niż te 200 koników
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 27 Luty 2017, 20:51   
   Imię: Łukasz`


Kargul ciekawie gadasz, jest to jakaś opcja :)

Ale padło już na V8, walki dałem do rewaru do przerobienia i da się ładnie je poprawić.
Tu mam itb, ostry wałek, wydech wyliczony razem z kolektorami, na konkret tlumikach, silnik z nowymi tulejami, pierscieniami itp, no i z rodziny m.
Skrzynia kupiona,

Szkoda sprzedać, a poskładać trzeba, odpalić też, to odpalmy to w budzie e28.

A jak nie będzie zadowalac to wtedy m20.


Dzięki za porady.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1391
Skąd: Toruń
Wysłany: 28 Luty 2017, 15:11   
   Imię: Rafał


Jak kiedyś uda mi się skończyć mojego rekina to mam fajny pomysł na niezłego cudaka na bazie starego kombi i silnika z bmw. Mój target to 4cyl 16V bo nie chcę ciąć grodzi, i pojemność ok 2L chcę się pobawić ze zmienną pojemnością układu dolotowego i wydechu nie wiem jeszcze, czy nie zawalczę z ITB, ale to mi trochę skomplikuje sprawę.
Nie zaśmiecam Ci już tematu :P
V8 z M?
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 28 Luty 2017, 16:17   
   Imię: Łukasz`


Kargul1005 napisał/a:

V8 z M?


Yooop zgadza sie. Skromne s62b50 czyli e39.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1391
Skąd: Toruń
Wysłany: 28 Luty 2017, 18:08   
   Imię: Rafał


No to fajne V8 a nie jakieś tam pospolite kundle 3.0 4.0 albo 4.4 :P
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 28 Luty 2017, 18:24   
   Imię: Łukasz`


Myślę że ten silnik uda się poprawić o ok 40 - 50 km po całych mordach.
Jechać powinno, tylko czy nie przerost formy nad treścią w tej budzie ...
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1391
Skąd: Toruń
Wysłany: 1 Marzec 2017, 12:13   
   Imię: Rafał


Wg mnie to jezeli nie idziesz w 110% ori to trzeba już iść po bandzie, żeby nikt nie miał drugiego identycznego 😊
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Młody Osiemna 


Nadwozie: E28
Model: 540
Silnik: spalinowy :)
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 24 Kwiecień 2017, 16:08   
   Imię: Grzegorz


pronet1 napisał/a:
Co do wartości V8 to w swoją wsadziłem 25k a sprzedałem z bólami za 15k


i aktualnie wisi na otomoto za 27tys

https://www.otomoto.pl/of...html#xtor=SEC-8
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2173
Skąd: Wschowa
Wysłany: 24 Kwiecień 2017, 19:50   
   Imię: Wojtek


janusze interesu grasują wszędzie
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 28 Maj 2017, 09:16   
   Imię: Łukasz`


Hej, zanim poleci na neta tak myślę, że tu powinno paść to pierwsze.

Chyba mam plan by sprzedać swoje puzle z e28, czyli buda i reszta gratów co mam, kwestia dogadania. Chyba bo nie mam mega parcia na sprzedaż, a u mnie stoi i stoi więc może ktoś by się zajął autem.

Nad ceną nie myślałem jeszcze, buda super stan, w podkładzie, drzwi i klapa tył w podkładzie, wnętrze ładne nic nie porwane, ogólnie buda super stan, bezwypadek,
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 9 Czerwiec 2017, 20:08   
   Imię: Łukasz`


Podpowie ktoś ile można realnie wołać za e28 w takim stanie ?
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Młody Osiemna 


Nadwozie: E28
Model: 540
Silnik: spalinowy :)
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 20 Sierpień 2017, 14:07   
   Imię: Grzegorz


3 lata pitolenia i bicia piany co to miało nie być w tym aucie a na koniec jak to z każdym mitomanem projekt upadł
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 20 Sierpień 2017, 16:18   
   Imię: Łukasz`


Mega ciśnienia nie było na sprzedaż to i auto dalej jest u mnie, więc bez spiny
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.047 sekundy. Zapytań do SQL: 11