E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 525i] Crain i "niespodziewanka" vel ZAKAŁA
Autor Wiadomość
crain 

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Październik 2011, 20:24   [E28 525i] Crain i "niespodziewanka" vel ZAKAŁA
   Imię: Paweł


Nie lubię niespodzianek, ale ta którą zgotował mi los jest wyjątkowo przyjemna. Posiadając śmiglaste e30 do użytku raczej torowego niż miejskiego i prostackiego wieśwagena, pozbyłem się tego drugiego. Jednocześnie pozbawiłem się auta "na co dzień". Po 3 dniach "jazdy" polonezem za 900zł stwierdziłem, że chyba Najjaśniejszy mnie opuścił. Z pomocja jak to w życiu bywa przybył los i skierował mnie do warsztatu będącego miejscem pracy mojego znajomego. Po gadkach o życiu i śmierci wyszło na jaw, że nie leży mu e28 i bedzie "wychodził" z tego modelu. Znając historię auta od ponad roku, pedantyzm mechaniczny właściciela i ponad jedno auto gratisu w częściach nawet się nie zastanawiałem. W ten oto sposób powiększyłem swoje małe stado śmigieł i z tej radości jeżdżę do pracy najdłuższą możliwą drogą ;-) . Teraz trochę szczegółów. Auto miało ostatnio zrobione progi, kielichy i pas tylni(za to co "blacharz" z nim zrobił należało by mu obciąć nie tylko ręce), ale to zostanie poprawione. Pozostała maska, drzwi strony lewej, pas przedni i błotniki. Wspomniane elementy nie są najgorsze, ale tak mi sie to auto spodobało, że zostanie na wiosnę odnowione blacharsko i lakierniczo. Ostatnio wymienione zawieszenie z przodu, nowa szyba, skrzynia biegów, nowa chłodnica behr'a, elektrowiatrak zamiast wisko i wiele innych. Silnik to jedne z najcichszych m30 jakie kiedykolwiek słyszałem, aczkolwiek uszczelniacze zdały pracę i auto po przegazówce potrafi puścić trochę oleju po zaworach. Z planów poza blachą pozostało mi złożenie nowej tylnej belki( w obecnej sa poligumy bez podkładek więc belka lata w górę i w dół, oraz brak osłon tacz, a co za tym idzie hamulca ręcznego). Głowicy aż szkoda mi zdejmować, ale uszczelniacze się dopominają. W środku jest czysto i smutno, więc z kompletu otrzymanych drzwi leci elektryka przednich szyb, najchętniej wygodniejsze fotele i więcej do szczęścia mi nie potrzeba. Auto ma ładnie wyglądać z zewnątrz i być wygodnym transportem na codzień. Zapomniałbym o felgach, które sa obecnie utlenionym aluminium. Wszystkie nadają sie do prostowania, po czym zostaną spolerowane parapety a środek polakierowany w kolor auta lub jakiś grafit z grubym ziarnem. W miarę prac, czasu i chęci będę zdawał fotorelację z upiekszania/ulpeszania babci.

Na marginesie warto wspomnieć, ze do auta dostałem prawie dwa dodatkowe auta w częściach, których to coraz mniej na rynku wtórym.

Mam tylko jedno zdjęcie niestety z telefonu.


Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony przez crain 7 Maj 2017, 22:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
deric 
(Oo==[][]==oO)

Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M52B28
Rok produkcji: 10/85r
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 208
Skąd: PK
Wysłany: 11 Październik 2011, 06:36   
   Imię: Dominik


ten sam kolor co u mnie :-) ale nerki czarne tu jej nie leza
 
 
     
M-EJ 


Nadwozie: Exx
Model: Robin Reliant
Silnik: duży
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: Toruń
Wysłany: 11 Październik 2011, 07:29   
   Imię: Janusz


Pas przedni też był robiony bo jest z przed liftingu. Ewentualnie jest to szczepan.
_________________
 
 
     
crain 

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Październik 2011, 08:28   
   Imię: Paweł


Nerki mam drugie z ładnym chromem, ale wyrabiam od miesiąca normę stachanowca i brak czasu na cokolwiek. Oddaję w tym tygodniu klientowi merkura to będę miał czas i miejsce na podstawowe naprawy/modyfikacje. Co do pasa nie przeczę, że był kiedyś robiony, ale wymaga kolejnej ingerencji. Auto jest sprzed iftu, a przynajmniej jego rocznik 84'. Możliwe, iż wiele rąk grzebało w aucie bo kupiłem z kompletem chyba 4 umów ;-)
 
 
     
M-EJ 


Nadwozie: Exx
Model: Robin Reliant
Silnik: duży
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: Toruń
Wysłany: 11 Październik 2011, 20:39   
   Imię: Janusz


crain napisał/a:
Nerki mam drugie z ładnym chromem, ale wyrabiam od miesiąca normę stachanowca i brak czasu na cokolwiek. Oddaję w tym tygodniu klientowi merkura to będę miał czas i miejsce na podstawowe naprawy/modyfikacje. Co do pasa nie przeczę, że był kiedyś robiony, ale wymaga kolejnej ingerencji. Auto jest sprzed iftu, a przynajmniej jego rocznik 84'. Możliwe, iż wiele rąk grzebało w aucie bo kupiłem z kompletem chyba 4 umów ;-)


Aha, sugerowałem się tym podanym w profilu 1987.
_________________
 
 
     
crain 

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Październik 2011, 23:36   
   Imię: Paweł


M-EJ napisał/a:
crain napisał/a:
Nerki mam drugie z ładnym chromem, ale wyrabiam od miesiąca normę stachanowca i brak czasu na cokolwiek. Oddaję w tym tygodniu klientowi merkura to będę miał czas i miejsce na podstawowe naprawy/modyfikacje. Co do pasa nie przeczę, że był kiedyś robiony, ale wymaga kolejnej ingerencji. Auto jest sprzed iftu, a przynajmniej jego rocznik 84'. Możliwe, iż wiele rąk grzebało w aucie bo kupiłem z kompletem chyba 4 umów ;-)


Aha, sugerowałem się tym podanym w profilu 1987.


Mój błąd(wszystkie auta do tej pory miałem z 87' i tak z przyzwyczajenia) już poprawiłem ;)
 
 
     
crain 

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Październik 2011, 01:25   
   Imię: Paweł


Powoli do przodu. Mam juz 2 komplety drzwi z których wybiorę jeden na ostateczny montaż. W jednym była elektryka przednich szyb(po zdobyciu guzików i dorobieniu wiązki wleci do auta). Zanabyłem dyfer ze szperą(duża głowa z e30 325ix), więc na zimowe wygrzebywanie się z zasp i inne "zabawy" powinna starczyć. Powoli kompletuje również graty do robienia głowicy i założenia sekwencji.
 
 
     
crain 

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Styczeń 2012, 17:07   
   Imię: Paweł


Dziwny to pomysł, żeby brać się za remont swojego codziennego samochodu. Jednak idę cały czas do przodu. Do podminaki głowicy mam juz prawie wszystko, łacznie z drzwiami w garażu(co nie jest takie oczywiste, bo przez 8 lat ich nie było ;) )
Czekam jeszcze tylko na szpilki do kolektorów wydechowych i 2 małe uszczelki na tylną ściankę głowicy.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
tutaj młodsza siostra czeka na letni sezon w charakterze wściekowozu


Uploaded with ImageShack.us

Z racji ładnej pogody zrobiłem trochę zdjęć.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Większość elementów musi zostać wymieniona i ponownie polakierowana, tutaj np. schodzący klar z maski


Uploaded with ImageShack.us
większość samochodu jest podrapana gwoździem lub czymś podobnym(dach, 2x drzwi, błotnik)


Uploaded with ImageShack.us
Jakiś pomysłowy dobromir nasztachał się kleju i powiększył sobie kątówką wcięcie na końcówkę wydechu. Zaowocowało to jedynie tym, że nie mogę patrzeć się na ten samochód od tyłu. Do tego pas jest dziwnie pomalowany. Nie wiem czy widać na zdjęciu ale są 2 skośne linie po bokach odgraniczające pomalowany baranek od gładkiej blachy. Do tego w tych miejscach pas jest wklęsły :evil:


Uploaded with ImageShack.us
Jestem również regularnie obtłukiwany "na mieście". Poniżej "Skąd miałem wiedzieć, że Pan tam stoi?"

oraz "Niemożliwe, to na pewno nie ja"


Uploaded with ImageShack.us
Wnętrze ciekawe nie jest, ale to zostawiam na koniec. Najpierw samochód wraca do technicznej 100% sprawności. Potem, prawdopodobnie w wakacje, blachy wymagające podmianki zostaną wymienione i pomalowane z reszta auta.


Uploaded with ImageShack.us
Dziękuję AUTOWNUk'owi za super zawias schowka, dzięki któremu wnętrze jest kompletne i Dexter'owi za centralkę zamka. Samochód jednak przechodził przez kilka rąk i brak prądu w instalacji centralnego uniemożliwił wskrzeszenie mechanizmów.

Plan na wczesną wiosnę(szczerze mówiąc najbardziej nie mogę się doczekać tego etapu) to odświeżenie tych oto MiM'ów


Uploaded with ImageShack.us
jest to 16 cali, 8 cali szerokości i et10. W związku z rozterkami i mnóstwem pomysłów prosiłbym o opinie co z nimi zrobić. Rant bezdyskusyjnie idzie w polerkę, ale nie mogę podjąć decyzji co do środka. Najpierw chciałem w kolorze auta , ale jakoś mi to nie pasuje. Najbardziej skłaniam się ku opcji grafitowego połysk/mat środka lub czarnej perły. Każdy pomysł mile widziany. Poza tym nie wiem jak odnowić logo na dekielkach. Czy pomalować je na kolor razem z środkiem, czy szukać jakiegoś artysty co mi to ładnie odtworzy pędzelkiem :-> ? Ostanie pytanie do forum to jakie najlepiej opony byście widzieli na takich felgach. Obecnie wielkim fartem są tam naciągnięte 205/55, ale z racji, że felga zostaną profesjonalnie odnowione w tej oto firmie http://felgi-profil.pl/regeneracja_felg/ chciałbym już zawieźć im komplet, z nowymi oponami, zeby nikt już tych felg bez potrzeby nie dotykał. Na chwile obecną tyle nowości i zapraszam do dyskusji ;)
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Styczeń 2012, 23:42   
   Imię: Kamil


Oby zapał nie przygasł.
czekam na dalsze efekty :-D
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Barracuda 
7ka


Nadwozie: Exx
Model: 523i
Silnik: m52
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Styczeń 2012, 00:00   
   Imię: Kristof


Opony chyba dobre chociaż lepiej wygląda 225/50/16 ale pytanie czy przy tych felgach nie będzie tarło? (8J et10)

Felgi muza być srebrne! lub złote wnętrza! a czarne to są dobre stalówki :evil:

Pozdro i 3mam kciuki ;-)
_________________
www.vip-service.pl
 
 
     
crain 

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Styczeń 2012, 00:35   
   Imię: Paweł


Kamil napisał/a:
Oby zapał nie przygasł.
czekam na dalsze efekty :-D


Jak składałem swój pierwszy samochód nie miałem ani umiejętności ani pieniędzy, a za to mnóstwo zapału. Dużo się wtedy nauczyłem, przede wszystkim pokory i cierpliwości. Teraz te 3 rzeczy idealnie się wypośrodkowały, przez co jest wolniej, ale dokładniej ;) . Nie nastawiam się zatem, że grafik nie będzie miał poślizgu. Ważne jest to, że zawsze żałowałem paru samochodów, które mojej rodzinie wydawały się "stare" i dziś się nimi golimy. Postanowiłem sobie wtedy, że jak już będę miał klasyka to po to by po paru latach ciągle przy mnie był.

Barracuda napisał/a:
Opony chyba dobre chociaż lepiej wygląda 225/50/16 ale pytanie czy przy tych felgach nie będzie tarło? (8J et10)

Felgi muza być srebrne! lub złote wnętrza! a czarne to są dobre stalówki


Myślałem o 215/50 i 225/45 przód/tył. Co do koloru to własnie kusił mnie złoty środek, ale w kolorze auta chyba by nie pasował, a w innym odcieniu by sie gryzł. Chociaż może tak jak te? http://felgi-profil.pl/im...e_felg/2111.jpg
Co do grafitu w środku to myślałem o takim http://felgi-profil.pl/im...ie_felg/081.jpg
 
 
     
Bartek 

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Styczeń 2012, 07:25   
   Imię: Bartek


Co prawda fotki nie moje i nie za mojej kadencji, ale myślę, że fele pod kolor auta w tym wypadku dobrze wyglądają http://e12-e28.pl/viewtop...highlight=#9031
 
 
     
crain 

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Luty 2012, 21:54   
   Imię: Paweł


Zapał nie przygasa. Jestem po 12 godzinnym maratonie wymiany głowicy, więc trochę padam ;-) . Wymiana rozwiązała cześć problemów, ale nie wszystkie. Mianowicie nie cuchnie już olejem z wydechu, ale jak na złość dwa dni przed wymianął zagaiłem się i gaz unicestwił przepływomierz, który był niesamowicie idealny(na benzynie mimo takiej sobie głowicy jechała zadziwiajaco zrywnie jak na 150 koni) teraz o wymianie głowicy gdy jeźdzę tylko na benzynie jest katastrofa pomimo, że bardzo starannie zreanimowałem przepływkę :-/ Szukam nastęnej bez gazu i nieotwieranej przez ciekawskich ;-) . ponadto martwi mnie późno gasnąca kontrolka oleju po długim postoju(podejrzewam zaworek w podstawie filtra, ale chyba doóki jej nie zdemontuje to sie nie dowiem). Jutro jadę zawieźć wreszcie felgi do renowcaji. po wielu nieprzespanych nocach wybór padł na czarny środek z racji uniewrsalności koloru i faktu że ciemny środek uwydatni olerowany rant. Ocja środka pod kolor auta odpadła poniewaz jedyne felgi które zasługują wg mnie na złoty środek to te http://img571.imageshack.us/img571/1750/bbsrs.jpg :twisted: srebrny środek też mi nie pasował ponieważ zlewałby się z rantem. Opony przód 205/55/16 z rantem i tył 225/45/16 też z rantem do tego jak juz auto bedzie stało na tym zestawie dobiorę jakieś springi 40/40 lub 60/40. W następnej kolejności muszę poskładać puzle w postaci przednich oryginalnych foteli z m535, które okazyjnie zanabyłem i oddać je do obszycia. Tutaj skromna relacja bo tak się wciągnąłem, ze nie miałem czasu zrobić zdjęć ;-)
blok

gotowa do założenia

babcia miała towarzystwo 750i i walka kolegi z rozrządem, który ktoś ustawił sobie po swojemu :-/
 
 
     
chico 


Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 268
Skąd: Koszalin
Wysłany: 28 Luty 2012, 23:15   
   Imię: Paweł


_________________

 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 29 Luty 2012, 08:10   
   Imię: Damian


Ładne 6 8-) Co tam u was już jesień :?: :-D
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
chico 


Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 268
Skąd: Koszalin
Wysłany: 1 Marzec 2012, 07:42   
   Imię: Paweł


Taka moja podpowiedź odnośnie felg.
_________________

 
 
     
crain 

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Marzec 2012, 09:42   
   Imię: Paweł


felgi pojechały przedwczoraj do odnowienia za ok 2-3 tygodnie pochwale się efektem ;)
Mam jeszcze prośbę o weryfikację mojego problemu, napisałem o tym w temacie o ciśnieniu oleju, ale jakoś nikt tam nie zagląda, zacytuję zatem moje wypociny z tamtego wątku:
-To już kolejny temat, który odgrzeję, ale to co wygrzebałem na forum nie do końca wyklarowało mój problem z kontrolką oleju. Mianowicie od poprzednich właścicieli mojego wozu wiem, że kontrolka gasła jak powinna. Obecnie po całonocnym postoju gaśnie po ok. 5-6 sekundach. poprzedni właściciel zgubił miskę i z tej okazji zaglądał do panewek(co widziałem na własne oczy) to silnik jak z fabryki-ładne jeszcze matowe panewki(silnik m30b25). Z własnych badan dowiedziałem się, że późne gaśnięcie kontrolki po długim postoju może być spowodowane uszkodzonym zaworem w podstawie filtra oleju-czy to prawda? W takim sensie, że zawór po zgaszeniu się silnika nie zamyka się i olej ścieka z całej głowicy i potem zanim dotrze do czujnika zajmuje mu to trochę czasu. Wpadłem na taki pomysł ponieważ dostałem z samochodem trochę gratów i tam była podstawa filtra i jeden zawór z grubą sprężyną był ok, a taki zamykany cienką sprężyną nad tym dużym był zepsuty i to mnie natchnęło. ponadto wymieniałem olej ostatnio i po spuszczeniu z miski odkręciłem filtr i wylało się sporo oleju z podstawy(tak jakby właśnie ten zaworek nie trzymał). Jeśli mój tok rozumowania jest błędny to prosze mnie z niego wyprowadzić, bo nie wiem czy mam szukać sprawnej podstawy filtra czy zrywać miskę i badać pompę oleju. Jeżeli dobrze rozumuję i potrzebuję podstawy to jakiej szukać bo z tego wynika że są 3 rodzaje http://bmwfans.info/parts...tem_oil_filter/ ?
 
 
     
crain 

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Marzec 2012, 21:31   
   Imię: Paweł


Mały update, ale rozpierają mnie pozytywne emocje. Zainstalowałem i przetestowałem nietykany partackimi łapami przepływomierz i jestem bardzo zadowolony z całokształtu. Autko pięknie przyspiesza a ganiając po czerwonym polu na 3 jeszcze zająkęły sie zimówki :mrgreen: Drobna walka pozostała mi z przewodami gumowymi i podciśnieniami bo wiek i mycie dimerem silnika w wykonaniu mojego poprzednika nie pomogły w utrzymaniu szczelności.
 
 
     
crain 

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Marzec 2012, 20:37   
   Imię: Paweł


Niestety emocje opadły i wdarł się obiektywizm. Walka ze spalaniem i nierównymi obrotami została rozpoczęta. Splanie obecnie na poziomie 20 litrów benzyny. Ciężko na zimnym zapala, jak zapali to gaśnie, potem obroty sa bardzo niskie i stopniowo idą do góry-winą obarczam wtryskiwacz rozruchowy, albo jego czujnik. Jak silnik się nagrzeje to czasem obroty są równe, czasem lekko falują, czasem trzęsie lekko budą a czasem jest prawie dobrze. przewody, świece(ngk v-line), palec i kopułka sa nowe. Zostały mi do wymiany przewody podciśnieniowe, gumowe dolotu, filtr paliwa, podmiana reg ciśnienia paliwa, sprawdzenie wtrysku rozruchowego, czujników temp, ustawienia aparatu zapłonowego i chyba tyle. Zastanawiam sie też nad regeneracją wtryskiwaczy bo dość głośne sa i obawiam się że mogą juz nie być wystarczająco sprawne. Macie jakieś doświadczenia z regeneracją wtrysków benzynowych, mianowicie czy warto, gdzie i za ile?
 
 
     
crain 

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Kwiecień 2012, 15:11   
   Imię: Paweł


Usterką okazała się mnogośc małych usterek. Zawory miały pozmniejszane luzy, po 100km od wymiany głowicy :shock: zawór biegu jałowego był zepsuty i zapłon został leciutko skorygowany. Teraz jest bardzo fajnie, ładnie zapala, obroty są równiusieńkie i ogólnie bardzo nam ze soba dobrze ;-) Musze jeszcze zmienić dyfer, bo obecnie siedzie 4,27 co jest nieporozumieniem, ale tez nie widzi mi sie oryginalne 3,45. Myślę nad założeniem 3,91 jako docelowego przełożenia, ewentualnie w komplecie z cierną szperą. Lada dzień spodziewam sie telefonu z informacja, ze letnie ciapki sa już zrobione i gotowe do odboru. Niestety nie stać mnie obecnie na odnowienie lakieru(prawie każdy element wymaga lakierowania) więc postanowiłem, że koła i odnowione chromy będą musiały wystarczyć w tym roku.
 
 
     
crain 

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Czerwiec 2012, 09:52   
   Imię: Paweł


Zmiany na lato czyli MiMy po renowacji i springi 60/40.



autko zyskało na prezencji i przekonało mnie że jednak warto spotkać się z lakiernikiem w przyszłym tygodniu :mrgreen:
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 935
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 1 Czerwiec 2012, 10:17   
   Imię: jakub


Potwierdzam, bardzo ładne felgi! ;-)
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
crain 

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Maj 2017, 22:54   
   Imię: Paweł


5 lat minęło jak jeden dzień, a my ciągle razem. Jako, że darzę ten konkretny egzemplarz niebywałym sentymentem postanowiłem go odremontować. Jak życie pokazuje i mądrzejszym ode mnie już pokazało nie jest łatwo i u mnie tez nie było <sciana> Jako zachęta i wytłumaczenie nadchodzącej historii napisze, że auto zyskało pieszczotliwy przydomek "zakała" i nosi go z charakterystycznym dla siebie szyderczym uśmieszkiem ;)
Dla przypomnienia wrzucam fotkę z dnia po zakupie

oraz sprzed tygodnia


Z racji, że to aż 5 lat i sporo się działo będę wrzucał mniejsze porcje historii i fotek :)
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 759
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 11 Maj 2017, 21:16   
   Imię: Dominik


Paskudna jest ta dokładka <masakra>
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.063 sekundy. Zapytań do SQL: 12