|
E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28
|
[E28 524td] BMW 524td 1985 "Złota" |
Autor |
Wiadomość |
Perlik
AUTO TECHNIKA ŁAPY
Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 128 Skąd: BIA
|
Wysłany: 26 Marzec 2017, 19:27
Imię: Łukasz` |
|
|
Jak chcesz wkładać m57 to pomyśl nad m57n, tym z e46 204km lub e60 218 km, bardziej elastyczne, rozwojowe ale droższy od zwykłego m57. |
_________________ perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
|
|
|
|
|
Kargul1005
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 1468 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 27 Marzec 2017, 21:31
Imię: Rafał |
|
|
Jak modzić to może lepiej iść w nowszego diesla M50d? Też 3litry ale na dzień dobry jest juz mocniejszy |
_________________ E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG |
|
|
|
|
Perlik
AUTO TECHNIKA ŁAPY
Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 128 Skąd: BIA
|
Wysłany: 28 Marzec 2017, 01:22
Imię: Łukasz` |
|
|
Kargul1005 napisał/a: | Jak modzić to może lepiej iść w nowszego diesla M50d? |
A tam elektryke ogarnąć, odpalić i by działało to fiuuu fiuu |
_________________ perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
|
|
|
|
|
kubik
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Cze 2014 Posty: 396 Skąd: Mazury
|
Wysłany: 28 Marzec 2017, 09:44
Imię: Kuba |
|
|
Szkoda,że nie rok temu,to bym brał z miejsca Twoje eks serducho
Dobrze działasz |
|
|
|
|
Mikulak_BMW
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 143 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Maj 2017, 15:44
Imię: Michał |
|
|
Udało mi się, ostanio trochę podziałać z projektem.
Na początek wyjąłem silnik z "dawcy" e39 530dA z 2002 roku, więc wersja 193 konie mechaniczne. Nie ma to znaczenia, bo i tak silnik dostanie nowy osprzęt.
Później przyszła pora na pierwsze "przymiarki". Silnik ładnie wszedł do komory, łapy oczywiście trzeba zrobić od podstaw, ale osprzęt się mieści.
Z ciekawości, przymierzyłem jeszcze chłodnicę z M30, pasuje idealnie, nawet węży nie trzeba przerabiać.
By nie było tak kolorowo, parę rzeczy trzeba było zmienić. Misa olejowa z e39, totalnie nie pasuje, musiałem kupić drugi silnik, dla innej misy.
Silnik miałem spięty z automatem, oczywiście nie chcę automatu do zabawy, więc czas na zmianę. Jako, że lubię wyzwania, uparłem się na skrzynię sześcio-biegową z e60, koło dwumasowe i sprzęgło też z e60, taki zestaw wytrzyma ponad 500Nm, a to jest mój cel. |
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26 Maj 2017, 18:17
Imię: Krzysztof |
|
|
Bedzie kosa, a niutki będą konkretnie wpychać w fotel Kumpel ma taki zestaw w e30 i robi niezłe spustoszenie. |
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,021 sekundy. Zapytań do SQL: 11
|