E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
10 Grudzień 2012, 17:49
[E28] 524 tdA w kolorze Heinekena
Autor Wiadomość
curi 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 245
Skąd: Mielec
  Wysłany: 30 Maj 2012, 01:43   [E28] 524 tdA w kolorze Heinekena
   Imię: Patryk


Poczułem że już nadszedł czas.~ Najgorsze jest to że nie bardzo wiem od czego zacząć... Zacznę więc od początku. Historia tej bmw to tak naprawdę historia mojej rodziny. Jest u nas od 84r. i teraz należy do mnie. Mamy różne samochody ale to auto jest szczególne. Nie jest idealne, wręcz po ostatnich dzwonach i naprawach kowali to wymaga dużo pracy od strony blacharskiej :) No to jedziemy!




Taaak, to ja :D


To tyle z sentymentów. Jedziemy do teraz!




Troszkę już ma za sobą staruszka.
A to już ostatnie zdarzenia. Pan w dostawczaku się zagadał przez telefon... Że to nie mogła być osobówka, na haku by się zatrzymała...








Tyle udało mi się zdjęć uzyskać zdjęć z "remontu". No dorwać tego gościa i go młotkiem stuknąć za taka robotę.





Zdjęcia z oceny pracy kowala :evil: nie będę się rozpisywał bo widać wszystko i zdjęcia pozostawiam do waszej interpretacji.



Pierwszy śnieg, letnie opony, dreszczyk emocji był duży. Ale najlepsze ze auto zastałem pod hipermarketem w takim stanie :cry: nikt nic nie widział, kamer hipermarket nie ma i szukaj dziada teraz :-D



Wymiana baterii, poprawa zimnych lutów i sprawdzenie stanu zegarów. Płytka nie wylana, baterie zmienione, zimne luty naprawione i check control ożył na nowo wraz z poprawnie działającym zegarkiem :D



A to już świeżutkie ;-) z montażu klimatyzacji, szewska robota, ale udało się :-D
A miało się obyć bez wyciągania dywanu, stety niestety przy zdjemowaniu nadkoli z żywicy pozostały dziury w karoserii przez ścianę grodziową i trochę wody wygłuszenie i gąbki naciągnęły po ostatnich deszczach ;-) Wygłuszenie wysuszone, dywan wyprany, spękane maty zastąpione matami atp.







Wszystko wyciągane po 5 razy jak to przy takich akcjach, już na pamięć znam wszystkie mocowania i śruby w tamtej okolicy. A i tu pytanie do was. Czym przykleić to cholerstwo aluminiowe co chroni wygłuszenie maski bo już z 7 rodzajów klejów próbowałem i wygląda tak jak na zdjęciu, po 2 dniach odłazi :-/



Czyszczonko, różnica nie do opisania słowami :)






No i tak to wygląda na chwilę obecną :-) Tymczasowo konsola zostaje czarna ale jak uda mi się znaleźć to naturalnie zawita pod kolor ;) Remont blacharski się odbędzie na 100% jednak ze względu że obiecałem sobie że samochód już nigdy nie trafi w ręce podobnego kowala to może się odwlec o sezon lub dwa ze względu na koszta. Chyba tyle na dziś, relacja nie zbyt kompletna ale postaram się poprawić i przekonać do tego aby zabierać aparat ze sobą do roboty :D
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 30 Maj 2012, 08:16   
   Imię: jakub


No bardzo ciekawe auto!
Szczególnie ciekawe ze względu na historię!!! :-o
To jest niesamowite szczęście mieć takiego rodzyna w domu od tylu lat!
Curi musisz zrobić wszystko, żeby auto dobrze się czuło.
Naprawdę niewiele jest u nas aut z takim "zapleczem" ;-)
Poza tym przedliftowy diesel, z klimą i automatem. Fiu, fiu...
Tylko trzeba coś zrobić z tym radiem ;-)
Fajne auto, dbaj o nie bo wielu będzie ci go zazdrościć.
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
curi 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 245
Skąd: Mielec
Wysłany: 30 Maj 2012, 16:21   
   Imię: Patryk


Na ten sezon koszty blacharki mnie przerosły bo tak naprawdę to od tego chciałem zacząć. Ale to nic, idzie upalne lato, klimatyzacja hula jak szalona ( cudowne uczucie przy ciemnym nadwoziu ) :mrgreen: Na dniach pewnie szykuje sie wymiana skrzyni na manualna z dwumasem. Oryginalna zostawiam w razie powrotu do winu w przyszłości ;-) Już w tym momencie podziekowania dla Autownuka, Dextera i ssjqbasa za pomoc teortyczna i rzeczowa :D Co dalej będzie robione nie powiem, zrelacjonuje jak będzie zrobione :-D
_________________

 
 
     
Łapa 

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 31 Maj 2012, 15:21   
   Imię: Rafał


auto bardzo ładne lecz nie moge zrozumiec dlaczego chcesz manual :evil: ...automat to piekna sprawa :D
_________________
shark attack
 
 
     
curi 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 245
Skąd: Mielec
Wysłany: 31 Maj 2012, 15:49   
   Imię: Patryk


Piękna ale do 80 km/h bo później się namyśla zanim zacznie przyśpieszać a przy wyprzedzaniu jest to nieco denerwujące. No i w zimie automacik zmienia na dość wysokich obrotach a turbosprężarka nie lubi obrotów na zimnym silniku. No i na koniec spalanie, przy automacie o 30% wyzsze ( pomijam że to zależy od kierowcy ale naprawdę nie mam skłonności żyłowania aut, jako małą miejską rajdówkę mam swifta 1.4 '07r. a diesle u nas sąregularnie serwisowane, nie męczone, nie ciekną i służą przez lata ). Chcę poczuć ten silnik z pełnym przełożeniem mocy na wał a nie przez sprzegło olejowe które chyba całkowicie to sie nie klinuje nigdy...
_________________

 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 31 Maj 2012, 16:54   
   Imię: Wojtek


to masz chyba cos ze skrzynia albo kujawski wlewasz do srodka, bo miałem kilka automatów i wszystkie tak samo zmieniały biegi zima i latem i zawsze przy tych samych obrotach ....
 
 
     
curi 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 245
Skąd: Mielec
Wysłany: 31 Maj 2012, 21:29   
   Imię: Patryk


No olej juz nie wymieniany z 8 lat albo pewnie moze i lepiej. Gumowy jest automat wg mnie. No to Szalik tym bardziej powinienem zmienic skrzynie :D
_________________

 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 1 Czerwiec 2012, 10:11   
   Imię: jakub


No ja nie chciałem nic pisać ale jestem tego samego zdania co Wojtek.
Miałem diesla automata i naprawdę przyjemnie auto jeździło.
Prawdopodobnie skrzynia jest już kaput. Nie zauważyłem wielkiego spadku osiągów a spalanie wobec manuala większe o pół litra, litra max.
Zmiany biegów przy zimnym silniku mogłyby następować trochę szybciej ale i tak zawsze rozgrzewałem wstępnie klekota.
A zastanawianie przy wyprzedzaniu? Kick down i niższy bieg zapięty! Żaden problem!

Przypominam, że po zmianie auto będzie nieseryjne, ciężko trafić w dobry, używany manual.
Trzeba mieć dobre koło zamachowe a jest dwumasowe, sprzęgło, mechanizm zmiany.
Kupe roboty a efekt może cię rozczarować.
Wiedz, że dobry automat naprawdę dobrze jeździ Curi!
;-)

Naprawdę serdecznie ci doradzam, zastanów się.
Miałem obie wersje.
Najlepiej pożycz od kogoś auto w manualu i sprawdź :-D
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
curi 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 245
Skąd: Mielec
Wysłany: 1 Czerwiec 2012, 13:06   
   Imię: Patryk


No właśnie niestety nie mam takiej możliwości, u mnie w okolicy jeździ tylko jedna e28 ale to 518i. Ale zacytuje jednego kolegę z forum:

"Przerobiłem już kilka automatów na manuale i efekt jest zachwycający, dużo więcej mocy i o wiele mniejsze spalanie".

Dosyć to do mnie przemawia jak mam być szczery + wypowiedź kolejnego naszego forumowicza:

"Panowie zmieniłem automat na manual i ponownie zakochałem się w tym aucie :) INNY samochód, cicho, szybciej, a short shifter dopełnia całokształt. Pracowałem nad tym praktycznie cały tydzień ale warto było."

Jak nie będzie lepiej to wracam do oryginału a komplet do swapa sprzedaje :) I tak nie sprzedaje części z mojej e28 bo kto wie co będę chciał zrobić jak będzie blacharka zrobiona na picuś glancuś, krążą mi po głowie myśli żeby wtedy wrócić do 100% zgodnośći z vinem ale wywalić tak przyjemna i wydajna klimatyzacje to sobie nie wyobrażam :D
_________________

 
 
     
lukas 


Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: 2,4 turbo diesel
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 303
Skąd: kwidzyn
Wysłany: 3 Czerwiec 2012, 15:39   
   Imię: łukasz


dorzucę się co do automatu jeździłem taką prawie 10 lat silnik 2,4Td i nie jeden oczy robił jak ten automacik się odpychał kiedyś próbowałem się z e 34 2,7l kolegi sam byłem pod wrażeniem kierunek i już z boku byłem oczywiście Kick down był do oporu :) jedna niemiła niespodzianka jaka mnie wtedy spotkała to to że miałem wyciek z chłodnicy oleju -20c zima zaledwie 2 kilometry przejechane i ogień to musiało się tak skończyć :) i tu właściwie tez mam dylemat co do przerzucenia automatu ale razem z silnikiem bo jak się ostatnio okazało moje M21 umiera :( 16 bara max na 6 cylindrze :shock: reszta lepiej nie mówić +luz na wałku turbiny. I tu miła niespodzianka auto którym jeździłem tyle lat nigdy nie zawiodło zarówno silnik jak i automacik na 6+ i gdyby nie to że auto trzeba było odstawić ze względu bezpieczeństwa ( brak podłogi, blacharka w opłakanym stanie ) dalej bym nią jeździł od czasu zakupienia jej następcy tyle że manuala stara bidna babaszka stała w szopie ale jak się okazało mimo opłakanego stanu serduszko dalej biło ponad 25 bara na każdym cylindrze turbina pełny szacunek bez luzów :shock: decyzja zapadła stara babcia znowu ożyje tyle że w nowym nadwoziu i tu właśnie mam dylemat co do automatu mam już mało czasu trzeba garaż zwolnić zobaczymy... ;-)
_________________

 
 
     
curi 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 245
Skąd: Mielec
Wysłany: 10 Grudzień 2012, 15:17   
   Imię: Patryk


Po bardzo długich namyśleniach automat zostaje i już nigdy nie zostanie podjęty temat zmiany skrzyni biegów na manualną, przynajmniej w tej e28 :) ( wybaczcie że wcześniej zbłądziłem <wstyd> )

Przy beemce co chwile coś się dzieje, tyle tylko że z większośći prac niestety zdjęć nie ma :< Bunia dostała komplet nowych wahaczy przednich od Meyle, komplet drążków kierowniczych od Febiego, postawiona na nowych zimówkach od Klebera, wyregurowane zawory, turbina po regeneracji, wymienione wszystkie płyny, nowe klocki i tarcze, zrobiona zbieżność ;) Wszystkie luzy i stukania zostały wyeliminowane :) Beemka jeździ ze mną na co dzień i zima jej nie straszna :)

A z ostatnich prac to:
Odratowałem zderzak na tyle ile to możliwe ( efekt zadowalający)



Noi teraz perełka :D Ręcznie dorabiana rączka z prasowanego drewna, musiałem dorobić w 2 dni rączkę bo oryginalna się rozleciała a jechałem w trasę i nowa nie zdążyła by przyjść ale jak widać po założeniu ta od bmw sie może schować ;)




Na trasy dłuższe cudny samochód, 160-170km/h po autostradach bez najmniejszych wibracji i hałasu :)

No dobra, cudnie ładnie a teraz trzeba coś napisać żeby już tak kolorowo nie było ;< Zapala przy -15 na dotyk, pochodzi 5 sekund i zaczyna ją dusić , zaczyna dymić, zdarza się ze zgaśnie , po 10 sekundach wraca do równiutkiej pracy bez żadnego dymienia. Układ paliwowy szczelny, sita w baku sprawdzone, świece zmienione, pompa po uszczelnieniu, filtr paliwa prawie nowy ( z 4 miesiące ma od Filtrona), paliwo tylko i wyłącznie z koncernu orlen i już w sumie mi trochę ręce opadają :( Czy to może być wina złego kąta wtrysku? Pytam bo była wyciągana pompa i nie był ustawiany kąt wtrysku tylko zakręcili ją żeby się trzymała mniej więcej tak jak była, mechaniory jedne! Czy to również może być wina lejącego wtrysku?:>

ps. poszukuję fotela do niej <cwaniak> stan tylko i wyłącznie jak fotel pasażera w mojej :) może być kierowcy bądź pasażera, nieważne ale musi zgadzać się wzór, kolor i stan techniczny ;)
_________________

 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Grudzień 2012, 17:40   
   Imię: Kamil


szkoda że nie wsadzasz manuala, ten silnik na manualu to zupełnie inna bajka!!!
automat zamula tak że żal dupę ściska <masakra>

Nie wiem co może być z silnikiem, ale dziwne że negatywny objaw jest "na chwilę" a potem git. w katem wtrysku to raczej sprawa ciągła...
ale i tak proponuję żeby się Miłosz lub Cubici wypowiedzieli
Tak czy inaczej kąt wtrysku bym ustawił <oko>

2 prośby
Gdzie i za ile regenerowałeś turbo?
i czy masz fotki wiązki w wyższej rozdzielczości niż na fotosiku
chodzi mi o plontaninę kabli pod deską

Wszystko plis na PW <uklon>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
curi 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 245
Skąd: Mielec
Wysłany: 10 Grudzień 2012, 17:44   
   Imię: Patryk


Turbina regenerowana w firmie REGMOT w Mielcu, zapłaciłem 800zł :) A co do zdjęć to podaj maila i nr zdjęcia to podeśle w pełnej rozdzielczości :)
_________________

 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10 Grudzień 2012, 17:51   
   Imię: Damian


curi, świetna historia ! Proszę ja Ciebie, wręcz błagam koniecznie zostaw to auto w oryginale ! musi być takie jak wyjechało z fabryki BMW w 1984r :D

PS. dlaczego czarną konsole środkową chcesz wymienić na kremową ?
PS2. U w mnie w trójmieście też jeździ jedna 524TD z 1984r od nowości w Polsce - aż nie mogę się doczekać kiedy trafi w moje ręce :D
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
curi 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 245
Skąd: Mielec
Wysłany: 10 Grudzień 2012, 18:02   
   Imię: Patryk


Czemu czarną konsolę chcę zamienić? Bo oryginalnie ma być beżowa i mi dywanik przy konsoli czarny nie pasuje do dywaniu oryginalnego w aucie ;)
_________________

 
 
     
curi 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 245
Skąd: Mielec
Wysłany: 12 Grudzień 2012, 16:30   
   Imię: Patryk


BMW ( Bedziesz Mial Wydatki :D ) ojj tak! Do rzeczy. Jak wyciągnąć przegub z e28?:> Bo pękła mi jedna guma i już czekam na komplet nowych gum z ASO na tył ale zastanawiam się czy będzie dużo robooty z wyjęciem przegubów?
_________________

 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Grudzień 2012, 16:42   
   Imię: Kamil


curi napisał/a:
BMW ( Bedziesz Mial Wydatki :D ) ojj tak! Do rzeczy. Jak wyciągnąć przegub z e28?:> Bo pękła mi jedna guma i już czekam na komplet nowych gum z ASO na tył ale zastanawiam się czy będzie dużo robooty z wyjęciem przegubów?

ja się z tym męczyłem i sobie odpuściłem
kupił bym po prostu półośkę z całą gumą :-)
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 12 Grudzień 2012, 16:54   
   Imię: Wojtek


Kamil napisał/a:
curi napisał/a:
BMW ( Bedziesz Mial Wydatki :D ) ojj tak! Do rzeczy. Jak wyciągnąć przegub z e28?:> Bo pękła mi jedna guma i już czekam na komplet nowych gum z ASO na tył ale zastanawiam się czy będzie dużo robooty z wyjęciem przegubów?

ja się z tym męczyłem i sobie odpuściłem
kupił bym po prostu półośkę z całą gumą :-)


rozbierałem kiedys w pasacie b6 to bez zadnego problemu, w e28 nie próbowałem ale raczej ciezko bedzie znaleśc pólosie z całymi gumami
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 12 Grudzień 2012, 18:26   
   Imię: Łukasz


curi napisał/a:
Jak wyciągnąć przegub z e28?:> Bo pękła mi jedna guma i już czekam na komplet nowych gum z ASO na tył ale zastanawiam się czy będzie dużo robooty z wyjęciem przegubów?


Sam Naprawiam str. 168-9 .... ale tam coś o wyciskaniu półosi z przegubu na prasie piszą <y>
 
 
     
curi 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 245
Skąd: Mielec
Wysłany: 12 Grudzień 2012, 19:03   
   Imię: Patryk


Kurcze myslalem ze to 10 min roboty na jedna gume a tu jak czytam to brzmi groznie ta wymiana tych gum :O
_________________

 
 
     
curi 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 245
Skąd: Mielec
Wysłany: 7 Sierpień 2013, 15:41   
   Imię: Patryk


Przeguby zrobione, bylo troche roboty, aczkolwiek nie ma tragedii, bez prasy sobie mozna poradzic tez ( aluminiowy kołek i młotek zdały egzamin ).

Naprawial ktos z was moze obrotomierz w dieslu? bo moj zmarl ale tak zdychal powoli, bo czasem chodzil potem nie chodzil potem znow chodzil, jak zmarl kompletnie to wymienilem czujnik na jakis zamiennik z trw ale niestety poprawy brak, czyzby impulsator padl? ( baterie w zegarach wymienione zanim sie wylaly ), zimnych lutow raczej nie ma. Jakies rady?

p.s.
Ma moze ktos do odstapienia za przyslowiowa flaszke wiazke elektryczna do diesla z klimatyzacja i wentylatorem dodatkowym ( to ze automatyczna skrzynia to chyba nie gra roli przy wiazce od silnika? ). Koniecznie oryginalna i nie grzebana, moze byc od bardziej doposazonej wersji. Szukam bo mi sie niemilosiernie grzeje bezpiecznik od klimatyzacji i niby wszystko sprawdzone, ze schematami etc. , wszystkie styki masy, ale rezultatu brak a wiazka byla dorabiana przeze mnie do klimatyzacji z wersji benzynowej, jednak nie pasuja mi te plastkiowe peszle na przewody i chcialbym miec oryginal pod maska, dla spokoju ducha i serca :)
_________________

 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 8 Sierpień 2013, 08:15   
   Imię: jakub


Ja kiedyś sprzedawałem chłopakowi spod Wrocławia pięknego diesla plus drugiego na części.
Ten drugi to był właśnie diesel, automat z klimą i nawet fotele miał elektryczne, chyba wersja usa.
Wiem, że z tym chłopakiem Szalik kiedyś miał kontakt, napisz do niego.
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
grulson 
grulson

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 165
Skąd: NN
Wysłany: 8 Sierpień 2013, 17:27   
   Imię: Łukasz


Zazdroszczę mieć takie auto od początku w rodzinie tym bardziej że w tamtych latach przy starych kredensach i kaszlakach taki automat w dieslu robił ogromne wrażenie. PS mój wujek jak posiadał na początku lat 80-tych bmw e23 to wszyscy mówili że jest w MAFII :D :D :D
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,041 sekundy. Zapytań do SQL: 12