Przesunięty przez: Dixi 22 Listopad 2009, 17:39 |
[E28 520i] 525i Edition |
Autor |
Wiadomość |
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Maj 2007, 22:37
Imię: Tomek |
|
|
WIENIA napisał/a: | Tak, jeszcze na pomorskiej ziemi a dokładniej w Tczewie w lipcu :-D Głowy nie dam ale tak mi coś świta że to właśnie ta.. |
No ja ją kupiłem jakoś w sierpniu więc możliwe że to była ta Chociaż do momentu kupna ponoć stała w garażu co by potwierdzało badanie technicze i OC które było zrobione tydzień przed tym jak ją nabyłem, wcześniej go nie miała pół roku |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2007, 19:43
Imię: Tomek |
|
|
Odwiedziłem dzisiaj hamownię żeby sprawdzić ile mi tam jeszcze kucy się ostało pod maską, byłem przygotowany na 115 ale Becinka miło mnie zaskoczyła dając wynik ciutkę lepszy od serii :-D Remont głowicy się przydał 8-)
130,6 HP @ 6048
Tq 166,2 Nm @ 4463
|
|
|
|
|
gicek_b
Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 1 Październik 2007, 19:49
Imię: Bartek |
|
|
coś dziwny ten wykres....ogólnie ok - ale czym spowodowane jest takie falowanie momentem obrotowym
Ile taka przyjemność kosztuje |
_________________ http://ww6.tvp.pl/View?Cat=6287&id=816928
Pokaż to komu się tylko da, aby jeździło nam się lepiej. |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Październik 2007, 23:49
Imię: Tomek |
|
|
gicek_b napisał/a: | coś dziwny ten wykres....ogólnie ok - ale czym spowodowane jest takie falowanie momentem obrotowym
Ile taka przyjemność kosztuje |
Spowodowane jest konstrukcją silnika M20 :-P Widziałem już nie jeden wykres M20B20 i wyglądał identycznie... Wiele ludzi mówi o kopie w M20 przy 4tyś obrtotów teraz już wiadomo dlaczego... bo wcześniej jest spadek momentu ;-) Przyjemnośc kosztuje 50zł za dwukrotny pomiar, wrzucę film z hamowania jak zgram z aparatu. |
|
|
|
|
Bavool
RWD
Nadwozie: E28
Model: Misiuciwisi Outlander V6 w planach 535i
Silnik: 3.0
Rok produkcji: 2007
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 213 Skąd: Toronto/Gdańsk
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 00:44
Imię: Adam |
|
|
Majsu, jakie ET masz w swoich Alpinach? Jak wygląda sprawa tyłu (ile jeszcze miejsca masz w błotnikach). Poluje na Alpiny aktualnie i myślę czy chcę zmieniać:) |
_________________ ŚP E28 524td (prawie) Calypso Rot '84
Syrena 105L Żółć PRLu '79
Żak MR2 Bordo PRLu '60
Mitsu Outlander XLS
Chevrolet Express
Ability to speak doesn't make U intelligent yet
|
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 11:42
Imię: Tomek |
|
|
Bavool napisał/a: | Majsu, jakie ET masz w swoich Alpinach? Jak wygląda sprawa tyłu (ile jeszcze miejsca masz w błotnikach). Poluje na Alpiny aktualnie i myślę czy chcę zmieniać:) |
Obecnie mam 3 felgi 8" ET 19 i takie polecam, jedną felgę z tyłu mam 8,5 ET 13 opona 205/50 i obciera o rant błotnika :-/ Za jakieś 2 tyg założe na tył H&R`y i B6, zobaczę czy koło wpadnie na tyle w negatyw że nie trzeba będzie podcinać nadkola... |
|
|
|
|
Grigorij
7 takie duże 5
Nadwozie: Exx
Model: 728i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 21:45
Imię: Grzegorz |
|
|
Majsu, ale mam nadzieje że nie będziesz ciął rantów nadkoli aby się felgi zmieściły :shock:
Nie rób tego swojej 5 :!: :evil: |
_________________ Części do E12, E23, E28.
------------------
SKUP AUT
Tel - 790 580 495
|
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 22:53
Imię: Tomek |
|
|
Grigorij napisał/a: | Majsu, ale mam nadzieje że nie będziesz ciął rantów nadkoli aby się felgi zmieściły :shock:
Nie rób tego swojej 5 :!: :evil: |
To będzie ostateczność :-/ Szukam ciągle odpowiedniej Alpiny w rozmiarze 8" ale u nas znaleźć pojedynczą Alpinę to jak trafić w totka |
|
|
|
|
bubaspaxx
rekin
Nadwozie: Exx
Model: E21 320
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 23 Wrz 2007 Posty: 143 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16 Grudzień 2007, 01:18
Imię: Kuba |
|
|
MAJSU_WuWuA napisał/a: | Za jakieś 2 tyg założe na tył H&R`y i B6, zobaczę czy koło wpadnie na tyle.. | nówki,urzywki??zapytam z ciekawości.. |
_________________ shark |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 11:14
Imię: Tomek |
|
|
Co sądzicie o takiej "glebie" :mrgreen:
|
|
|
|
|
Kargul1005
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 1468 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 7 Styczeń 2008, 21:26
Imię: Rafał |
|
|
Wygląda super :mrgreen: |
|
|
|
|
szymon503
Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M30
Rok produkcji: 04/1986r.
Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 171 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 8 Styczeń 2008, 12:54
Imię: Szymon |
|
|
Majsu czym wyczysciles te chromy na tylnych lampach?? |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Styczeń 2008, 13:43
Imię: Tomek |
|
|
szymon503 napisał/a: | Majsu czym wyczysciles te chromy na tylnych lampach?? |
Ja mam Shadow line czyli czarny mat zamiast chromów ;-) Ale do czyszczenia chromów i kloszy lamp BDB jest pasta G3 w tubkach.
Pewnie chodzi ci o tą lampę której fotkę wkleiłem To akurat fabrycznie nowa lampa którą kiedyś nabyłem na Allegro.. |
|
|
|
|
szymon503
Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M30
Rok produkcji: 04/1986r.
Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 171 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 8 Styczeń 2008, 18:56
Imię: Szymon |
|
|
Tak o ta lampe mi chodzi. Ile zaplaciles za nowke lampe? |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Styczeń 2008, 19:15
Imię: Tomek |
|
|
szymon503 napisał/a: | Tak o ta lampe mi chodzi. Ile zaplaciles za nowke lampe? |
Coś około 80-100zł nie pamiętam już dokładnie... |
|
|
|
|
Darek [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Luty 2008, 00:19
|
|
|
Bardzo, bardzo ale to baaardzo ładne BMW.
Gratuluje właścicielowi-szczęściarz.
BTW ile kosztuje e28 w takim stanie? Taka realna kwota do zapłacenia. |
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20 Luty 2008, 00:37
Imię: Damian |
|
|
Darek napisał/a: | BTW ile kosztuje e28 w takim stanie? Taka realna kwota do zapłacenia. |
520i powinieneś wyrwać za 2-3 tys euro, natomiast jeśli chciałbyś mieć pod maską M30b35 trzeba liczyć sie z kosztami około 4 tys euro. |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
Darek [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Luty 2008, 00:39
|
|
|
:shock: komentarz mój brzmi "oj" :shock:
Zabolała kwota, aż się spociłem :shock:
OK to już wiem, że mnie nie stać :-? |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 20 Luty 2008, 08:15
Imię: Bart |
|
|
2,0 złapiesz troche taniej ;-) szukać, szukać i jeszcze raz szukać ;-) |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Luty 2008, 11:15
Imię: Tomek |
|
|
520stke za 5tyś zł można wyrwać już w idealnym stanie Ja za moją zapłaciłem 3tyś zł oczywiście Ale właścielowi chodziło o tylko o to żeby ją sprzedać bo siedział już w Anglii od roku...
W offtopicu masz linka do ładnej jak mi się wydaje 520i za 2300zł może poproś kogoś żeby rzucił na nią okiem ;-) |
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20 Luty 2008, 19:05
Imię: Damian |
|
|
MAJSU_WuWuA napisał/a: | W offtopicu masz linka do ładnej jak mi się wydaje 520i za 2300zł może poproś kogoś żeby rzucił na nią okiem ;-) |
z gazem ładna? wygląda średnio...
MAJSU_WuWuA napisał/a: | 520stke za 5tyś zł można wyrwać już w idealnym stanie Ja za moją zapłaciłem 3tyś zł oczywiście Ale właścielowi chodziło o tylko o to żeby ją sprzedać bo siedział już w Anglii od roku... |
znajdź mi za 5 tys pln idealna 520i... okazje sa ale bez przesady |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
Darek [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Luty 2008, 19:55
|
|
|
Oj nigdy więcej gazu w samochodzie :evil:
Wynalazek szatana :evil:
Sorry za OT Majsu w Twoim temacie |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Luty 2008, 19:58
Imię: Tomek |
|
|
Dixi napisał/a: |
z gazem ładna? wygląda średnio... |
Gaz zawsze można wyjąć a wygląda bardzo dobrze na fotkach z zewnątrz... Moje się gorzej przezentowała na fotach w ogłoszeniu.
Dixi napisał/a: |
znajdź mi za 5 tys pln idealna 520i... okazje sa ale bez przesady |
Teraz nic niema na Allegro ale za tyle można spokojnie znaleźć jakiś czas temu była w Poznaniu do sprzedania w super stanie. |
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 20 Luty 2008, 20:08
Imię: Marcin |
|
|
Ladnie wyglada granatowa 518 (to royalblau?), ale to jednak 518 i jest chyba "goła"
jest od dłuzszego czasu na sprzedaz i aktualnie tez... |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Marzec 2008, 21:19
Imię: Tomek |
|
|
Jako że Becinka w tym miesiącu obchodziła swoje urodziny no i jest już całkiem pełnoletnia - 21 lat :mrgreen: To musiałem jej sprawić jakiś nie lichy prezent ;-)
Dostała:
Wygłuszenie tylnej klapy z dużym schowkiem na narzędzia
Spoiler M-Technic na tylną klapę
Nakładki na nadkola M-Technic
Tylne amortyzaotry Bilstein B6 + sprężyny "Jamexa" :oops: Czekam od pół roku na H&R`y ale się pewnie nie doczekam....
Jak narazie założyłem tylko wygłuszenie klapy i tylne zawieszenie bo spoiler i nakładki trzeba będzie przemalować. Dokupiłem jeszcze nowe poduchy amorków, odboje i inne śrubki... Bilsteiny to używki które nabyłem od Miłosza ale były sprawdzone w Zerkopolu i werdykt brzmiał - "wstawiać i jeździć", co mnie bardzo ucieszyło :-> Zostały tylko wypiaskowane i pomalowane bo ząb czasu je lekko nadgryzł.
Opadła zaledwie o 1,5 cm od serii ale nie jeździłem nią nawet więc powinna jeszcze siąść drugie tyle a przynajmniej mam taką nadzieję :-P
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 7 Marzec 2008, 21:34
Imię: Marcin |
|
|
a powiedz mi ... jak jest z komfortem jazdy i ogólnie jak znosi samochód te felgi 17 i niski profil :?:
bo auto wygląda tak, że trudno sie oprzeć żeby nie założyć czegoś podobnego u siebie... |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Marzec 2008, 21:42
Imię: Tomek |
|
|
beatles napisał/a: | a powiedz mi ... jak jest z komfortem jazdy i ogólnie jak znosi samochód te felgi 17 i niski profil :?:
bo auto wygląda tak, że trudno sie oprzeć żeby nie założyć czegoś podobnego u siebie... |
Powiem ci że nie odczułem jakiegoś pogorszenia komfortu na dziurach i wybojach po zmianie ze 195/70/14 na 205/50/17... Byłem w szoku co tak ludzie płaczą że na 17stkach to plomby wypadają :roll: Jak będzie na sztywniejszym zawieszeniu to będe wiedział jak zmienię jeszcze przednie sprężyny i amortyzatory. Jak ci się podoba większa felga to kupuj Tylko koniecznie załóż rozpórki przód + tył żeby budy nie męczyć... |
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 7 Marzec 2008, 21:48
Imię: Marcin |
|
|
tak tylko powiem,że marzą mi się BBS RS, ale na razie nie na moją kieszeń...te Alpiny tys pikne ;-)
koniecznie daj zdjęcia po założeniu nakladek i spoilera |
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 11 Marzec 2008, 20:17
Imię: Milosz |
|
|
Majsu, to az nieprawdopodobne, ze to te Bilsteiny :shock: |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Marzec 2008, 11:19
Imię: Tomek |
|
|
Miłosz napisał/a: | Majsu, to az nieprawdopodobne, ze to te Bilsteiny :shock: |
A jednak ;-) W Zerkopolu się wszyscy zeszli żeby zobaczyc Bile z DDR`u hehe Powiedzieli że to że są sprawne ich wcale nie dziwi bo amortyzatory robione wtedy są o wiele lepsze od nowych sprzedawanych teraz... Żeby nie męczyc karoserii zamówiłem jeszcze rozpórkę alu Wiechersa na tył.
Kupiłem też wszytskie nowe uszczelki, wieszaki i mocowania wydechu żeby nie przycierac "brzuchem" po krawężnikach, na częśc czekałem 4 tygodnie i musieli je sprowadzic aż z Hiszpanii :shock: Bo tylko tam jeszcze się ostały... |
|
|
|
|
|