 |
E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28
|
[E28 535i] Piękna, czyli mój dylemat... |
Autor |
Wiadomość |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Październik 2012, 14:47 [E28 535i] Piękna, czyli mój dylemat...
Imię: Patryk |
|
|
Trochę już ze sobą jesteśmy, więc chyba najwyższy czas ją przedstawić - chciałbym Wam zaprezentować Piękną (do kompletu z Bestią)
Może najpierw trochę słowa pisanego, w ramach przybliżenia historii tego auta.
535i kupiłem już jakiś czas temu w Niemczech (Bestia nie była moim pierwszym 3,5), znajdując ją w ogłoszeniach internetowych, gdzie na początku stała bez żadnych zdjęć - i tylko dzięki temu nie sprzedała się tego samego dnia Jako, że miałem akurat trochę luźnej gotówki, decyzja była błyskawiczna i następnego dnia z samego rana auto zostało już zadatkowane na miejscu. Właściciel w nocy zdążył dorzucić zdjęcia, więc od rana przy mnie odebrał jakieś 20 telefonów, gdzie przy każdym już tylko powtarzał "tut mir leid, Auto ist verkauft", oczywiście ku mojej uciesze.
Na miejscu okazało się, że w sprzedaży pośredniczy przyjaciel właściciela, który ma warsztat gdzie naprawiają tylko stare Citroeny - tylu cytryn w 1 miejscu nie widziałem nigdy
Rekin nie stał u niego na placu, tylko w domowym ogrzewanym garażu, gdzie spędził swoje ostatnie 8 lat Jak zadzwoniłem, że już dojeżdżam, on wybrał się po rekina z lawetą, żeby go przywieźć i pokazać. Gdy dojechałem na miejsce, rekin właśnie wjeżdżał na plac na lawecie. Widok nie był zbytnio budujący, ale przy bliższych oględzinach okazało się, że jest to naprawdę smaczny kąsek
Piątka trochę poobijana (podejrzewam, że w większości podczas stania w garażu), z dachu miejscami zszedł klar, podobnie jak z plastikowych nakładek na nadkola, na drzwiach pasażera zerwana listwa (była w aucie), tylne lewe drzwi różnią się odcieniem.
Ale co dla mnie najważniejsze, na aucie nie znalazłem poważniejszych ognisk korozji, jedynie szyberdach ma kilka wykwitów.
Co do wnętrza - generalnie jest po prostu brudne i trzeba mu trochę czasu poświęcić. Z minusów - deska rozdzielcza niestety popękana (mam drugą idealną), przedarty fotel kierowcy, zerwane tylne osłony foteli, chyba uszkodzony wzmacniacz od Sound Systemu, który jest fabrycznie podwieszony w bagażniku (namierzyłem już dobry).
W kwestii mechanicznej - w ogłoszeniu było napisane, że auto jest na chodzie i silnik wraz ze skrzynią pracują bardzo dobrze, co potwierdził sprzedawca, podczas rozmowy przez telefon, bo osobiście ją odpalał - z tego faktu akurat zadowolony nie byłem. Gdy już przyjechałem, auto kręciło, ale zapalić nie chciało, a sprzedawca tłumaczyć, że był po drodze na myjni i pewnie gdzieś weszła wilgoć - w sumie była to już dla mnie sprawa drugorzędna.
W raz z upływem czasu tylko się utwierdziłem, że decyzja o zakupie była słuszna, tym bardziej, że jest to oryginalne 535i w pięknym kolorze Arktisblau-metallic połączona z jasnym wnętrze pearlbeige No i to wyposażenie, na które składa się m.in:
- 4 x elektryczne szyby
- podgrzewane fotele
- komputer sterowany z manetki
- fabryczny autoalarm wraz z dodatkowym kluczykiem mangetycznym
- elektryczna antena (działa!)
- Sound System połączony z najlepszym radiem w ofercie do E28 czyli Beckerem Mexico - to cieszy mnie najbardziej
Z samochodem dostałem dodaktowo komplet 4 TRX-ów plus piąty siedzi jako koło zapasowe.
To był już listopad, więc lada moment pojawiłyby się pierwsze opady śniegu, a nie chciałem wyjechać autem na sól, które ktoś 8 lat grzał w garażu. Na moje pytanie do kiedy mogę odebrać auto, otrzymałem odpowiedź... do końca maja Okazało się, że właściciel sprzedaje dom, w którym już jakiś czas nie mieszka i tam w garażu stało 535i Powiedział, że śmiało może tam dalej stać, ale jeżeli nie odbiorę go do końca maja, to sprzeda dom razem z samochodem - jak ja lubię tych Niemców
Nie trudno się domyślić, że po auto zjawiłem się pół roku później w maju, już po tych wszystkich zimowych pluchach i zawieruchach
A najlepsze w tym wszystkim jest to, że jak już umówiliśmy termin odbioru, to właściciel auta kazał temu swojemu koledze mechanikowi wziąć ją na warsztat, przejrzeć i zrobić tak, żeby normalnie odpala i żeby wszystko było w porządku i zainwestował jeszcze 200 euro w już nie swoje auto Bardzo miły gest z jego strony, a u nas takie coś można opowiadać bardziej jako dowcip - niestety... Muszę też dodać, że nie jestem zadowolony z faktu, że coś tam jeszcze przy tym silniku grzebali, bo chyba zrobili więcej złego niż dobrego. Celowo nie wrzucam na razie zdjęć silnika i nie poruszam jego tematu, bo zrobiłem mu generalny remont i będę chciał to obszernie opisać w oddzielnym poście.
Poniżej zamieszczam specyfikację auta:
Przebieg: 244 258 km
Przy mocy widocznie jest jakiś błąd systemowy, bo powinno być 136 kW czyli 185 KM
Dane pojazdu
Kod typu DC11
Typ 535I LL (EUR)
Typoszereg E E28 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M30
Pojemność skokowa 3.50
Moc 155 <---- moc auta to 185 KM
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ARCTISBLAU METALLIC (045)
Tapicerka PERLBEIGE I (0260)
Data prod. 1986-04-21
Wyposażenie
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S301A DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV Autoalarm
S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S472A CENTER ARMREST FRT DRIVER/PASS Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł
S551A ON-BOARD COMPUTER II W REMOTE CONTROL Komputer pokładowy II z pilotem
S669A Becker Mexico Elec. CR Saf. Radio BMW Business RDS
S675A BMW SOUND SYSTEM Sound System
S682A RADIOANTENNE AUTOMATISCH Siedzenie tylne z materiału
Najważniejsze dla mnie jest to, że auto jest kompletne i niczego mu nie brakuje, bo nie ma nic gorszego niż dociekanie i poprawienie po kimś jakiś dziwnych modyfikacji. Jest to jedyne E28 do którego dostałem komplet 3 kluczyków + kluczyk magnetyczny do fabrycznego alarmu. Takie rzeczy cieszą mnie zawsze najbardziej, dlatego też warto kupować auta od prawdziwych Niemców, bo oni o takie rzeczy dbają.
Jeżeli o czymś zapomniałem, to na bieżąco będę uzupełniał. Muszę przyznać też, że mam coraz mniej cierpliwości do takich publikacji, bo stuknęło już ponad 3 h jak nad tym siedzę
Pewnie padnie też pytanie jakie plany co do auta - tu mogę Was trochę zdziwić, bo najbliższe plany co do tego 535i, to... jego SPRZEDAŻ Biję się cały czas z myślami, ale nie jestem na razie w stanie utrzymywać M535i i 535i tak, żeby nie było kompromisów w stosunku do którejś z nich. Nie lubię takiego działania na raty i rozwiązań tymczasowych, więc wolę skupić się na jednym aucie i robić wszystko tak, że będę w 100% zadowolony. A niebieska już wystarczająco długo się wystała, teraz powinien nadejść czas kiedy, będzie zbierać spojrzenia na ulicach. Choć cały czas liczę, że może coś w końcu skubnę z tego lotka i Piękna zostanie
Poniżej wrzucam obszerną galerię auta, czyli to co wszyscy lubimy najbardziej Zdjęcia robione w zeszłym tygodniu. Auta celowo nie myłem i nie podjąłem przy nim jeszcze żadnych zabiegów kosmetycznych, żeby każdy mógł sobie ocenić jej stan, a ja będę dbał już tylko o to, żeby była coraz lepsza Także nie zawsze u Żbika stoją wymuskane i pachnące E28 Mam nadzieję, że miło się czytało, więc teraz czas na coś dla oka
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 19 Październik 2012, 15:15
Imię: Dominik |
|
|
Fajne zestawienie ARCTISBLAU + beżowy środek Ale To 535i z Kat
ogólnie Ładny Rekin do odratowania |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Październik 2012, 15:21
Imię: Kamil |
|
|
Dominik4x4 napisał/a: | Ale To 535i z Kat |
tyle że silnik jest po generalce, jak pisze ŻbiQ, więc śmiało można dać kompa do przeprogramowania i wyciśniesz z niego ponad 200HP |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
 |
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 19 Październik 2012, 16:17
Imię: Dominik |
|
|
Kamil napisał/a: | Dominik4x4 napisał/a: | Ale To 535i z Kat |
tyle że silnik jest po generalce, jak pisze ŻbiQ, więc śmiało można dać kompa do przeprogramowania i wyciśniesz z niego ponad 200HP |
Z tego co pamiętam to nie tylko komp sie różni ale sam Silnik Tłoki ,inny stopień sprężania inny wałek itp gdzieś na forum Miłosz opisywał właśnie M30 a M30 KAT |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 |
|
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
Wysłany: 19 Październik 2012, 16:52
Imię: Marcin |
|
|
wygląda mocno nieciekawie jak dla mnie
i nie rozumiem zachwytu nad kolorem skoro buda wygląda jak wygląda
tak samo jak nad pearlbeige skoro jest podarte
piszę to dlatego, że przeczytałem opis i spodziewałem się perełki |
_________________ www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 |
|
|
|
 |
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1

Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 19 Październik 2012, 17:57
Imię: Damian |
|
|
ŻbiQ napisał/a: | Przy mocy widocznie jest jakiś błąd systemowy, bo powinno być 136 kW czyli 185 KM |
No to jest dobre
Swoją drogą wreszcie Zdjęcia bardzo fajne, teraz muszę się pojawić kolejne np. z nowym fotelem, czy będziesz bez dopieszczania sprzedawał |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 |
|
|
|
 |
cubici
Freude am Fahren

Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 19 Październik 2012, 18:41
Imię: jakub |
|
|
A ja się przyznam (jeśli można), że miałem ją na celowniku.
Ale w międzyczasie pojawił się na jebaju baton e30 i wszystko szlag trafił.
A auto bardzo fajne i jeśli faktycznie bez rdzy - to prawdziwa perła.
Patryk ja też się miotam z podobnymi dylematami. Nawet e30 jeszcze nie zarejestrowałem...
Gratuluję auta! W dodatku dobra historia to jakby extra dodatek do wyposażenia. |
_________________ www.reku.com.pl
 |
|
|
|
 |
Beatles
Mr Zielona Otchłań

Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 20 Październik 2012, 01:03 Re: Piękna, czyli mój dylemat...
Imię: Marcin |
|
|
ŻbiQ napisał/a: | robić wszystko tak, że będę w 100% zadowolony |
P O W O D Z E N I A
egzemplarz w bardzo ciekawej wersji. Gdyby nie katalizator to byłby bliski ideału
Po doprowadzeniu go do porządku będzie rarytas, trochę do ogarnięcia jest. Na pewno samochód na dłużej i z określonymi planami. Oby ktoś podołał |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
 |
|
|
|
 |
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Październik 2012, 09:23
Imię: Bartek |
|
|
Auto ma potencjał i to naprawdę spory, potrzeba tylko dobrego opiekuna. Troszkę pracy przy nadwoziu i będzie extra |
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
 |
Beatles
Mr Zielona Otchłań

Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 20 Październik 2012, 10:42
Imię: Marcin |
|
|
bąku napisał/a: | Auto ma potencjał i to naprawdę spory, potrzeba tylko dobrego opiekuna. Troszkę pracy przy nadwoziu i będzie extra |
Nnno...trochę więcej niż troszkę.
Cały lakier + wnętrze którego nie ma na rynku wtórnym. Ja się rozglądam za ładnym perlbeige odkąd mam e28. |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
 |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Październik 2012, 00:48
Imię: Patryk |
|
|
Kamil napisał/a: | Auto ma potencjał :-) nie powiem |
bąku napisał/a: | Auto ma potencjał i to naprawdę spory | Dominik4x4 napisał/a: | ogólnie Ładny Rekin do odratowania |
Zgadza się - jest to naprawdę dobra BAZA do dalszych działań
Kamil napisał/a: | I się tak składa że ja już wiem ile $$$$ poszło w silnik |
Ja też wiem - za dużo Choć to i tak jest nic w porównaniu do ilości wkurwów jakie mnie czekały w po drodze...
Postaram się poruszyć temat silnika jak najszybciej, ale ostatnio w ogóle nie mam czasu, żeby cokolwiek tu napisać, bo rozkręcamy z Kamilem Club Go Go i cały czas trwają rozmowy kwalifikacyjne
Dominik4x4 napisał/a: | Ale To 535i z Kat |
Dominik4x4 napisał/a: | Z tego co pamiętam to nie tylko komp sie różni ale sam Silnik Tłoki ,inny stopień sprężania inny wałek itp |
Tłoki, wałek, komputer. Wersja z KAT miała wałek 260 stopni, a bez KAT 264, więc różnica jest praktycznie nieodczuwalna. U mnie z resztą obecnie jest właśnie wałek 264
Generalnie można sobie szybko zrobić te 218 KM, ale ja takiej potrzeby nie odczuwam, bo 218 rumaków sobie drzemie w innym wehikule Z resztą chętnie zobaczę, co pokaże wykres na hamowni.
Kucharz napisał/a: | wygląda mocno nieciekawie jak dla mnie
i nie rozumiem zachwytu nad kolorem skoro buda wygląda jak wygląda
tak samo jak nad pearlbeige skoro jest podarte |
Nie pier.... tylko się zachwycaj
A tak poważnie, to daj mi trochę czasu na to brzydkie kaczątko
Kucharz napisał/a: | piszę to dlatego, że przeczytałem opis i spodziewałem się perełki |
Ale ja jeszcze opisu nie skończyłem
Dixi napisał/a: | muszę się pojawić kolejne np. z nowym fotelem, czy będziesz bez dopieszczania sprzedawał |
Jeśli chodzi o moje plany, to miały na przód wskoczyć sporty i całe wnętrze w skórę. I to by było jedyne odstępstwo od oryginału.
cubici napisał/a: | A ja się przyznam (jeśli można), że miałem ją na celowniku. |
Kuba, nigdy nic nie wiadomo
Kucharz napisał/a: | a jakbyś chciał sprzedać osobno trójkąciki z Sound System to biorę |
Nie ma co Kuchcik, Ty to wiesz jak podnieść człowieka na duchu...
Dzięki za wszystkie komentarze! |
_________________
 |
|
|
|
 |
cubici
Freude am Fahren

Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 21 Październik 2012, 14:58
Imię: jakub |
|
|
A jakie problemy z silnikiem?
Dobrze zrozumiałem? |
_________________ www.reku.com.pl
 |
|
|
|
 |
krystekp

Nadwozie: Exx
Model: 320, 628CSi,745iA,
Silnik: M20, M30, M106
Rok produkcji: 1982, 1984, 1986
Dołączył: 29 Wrz 2011 Posty: 121 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 21 Październik 2012, 16:57
Imię: Krystian |
|
|
to radyjko bym chętnie przygarnął do swojej 745 |
_________________ Ogólnopolski Rejestr Rekinów www.orr-bmw.pl
E23 745iA '86
E21 320 '82
E24 628 CSi '84
E39 530iA Mpakiet '02
E46 330Ci Mpakiet '01
 |
|
|
|
 |
Beatles
Mr Zielona Otchłań

Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 21 Październik 2012, 17:10
Imię: Marcin |
|
|
...to ja wezmę wykładziny bagażnika |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
 |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Październik 2012, 17:34
Imię: Kamil |
|
|
uuuuu
dziś ta slicznota nocuje u mnie na placu
już ja ją przebadam po swojemu - prześwietlę i oblukam
późnym wieczorkiem napiszę co to warte |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Październik 2012, 17:39
Imię: Patryk |
|
|
cubici napisał/a: | A jakie problemy z silnikiem?
Dobrze zrozumiałem? |
Nie to, że z silnikiem, ale ze znalezieniem dobrej, szczelnej głowicy - tu podziękowania dla Kamila
Później wszystko opiszę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Październik 2012, 17:43
Imię: Patryk |
|
|
Kamil napisał/a: | uuuuu
dziś ta slicznota nocuje u mnie na placu
już ja ją przebadam po swojemu - prześwietlę i oblukam
późnym wieczorkiem napiszę co to warte |
Kuźwa, ja tu chcę się pochwalić, że wiozę właśnie Piękną za plecami na pace do stolicy, a ta plotkarska menda musiała już z ucha strzelić
Pooooolaaataaaamy dzisiaj Gogo |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Październik 2012, 18:05
Imię: Kamil |
|
|
ŻbiQ napisał/a: | Pooooolaaataaaamy dzisiaj Gogo |
najwpierw akumulator kurna trzeba skombinować
ŻbiQ napisał/a: | plotkarska menda |
Uważaj, bo jutro części z tego zipa będą wisiały na allegro |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Październik 2012, 23:21
Imię: Patryk |
|
|
Tak więc 535i zawitała dzisiaj w stolicy
Jako, że nie jest wskazane docieranie silnika po remoncie na trasie, piątka wskoczyła na transporter
Kurs na Rembertów, gdzie czekał wujek Kamil - dzięki za akumulator i wszelką pomoc W aucie działa już prawie wszystko (w większości winne okazały się stare bezpieczniki), nawet grzanie tyłka hula aż miło
Trochę się pokręciliśmy po rewirach, podjechałem ją opłukać na myjce i całkiem przypadkiem wpadł mi do ręki też odkurzacz
Miałem ją zostawić w tej rembertowskiej dziupli, ale chyba trochę nadwyrężyłem cierpliwość matuli Kamila, bo jak zobaczyła zjeżdżające z lawety E28, to już widziała całe swoje podwórko w częściach
Tak więc udało mi się dotrzeć do domu bez żadnych niespodzianek i jutro dalszy ciąg docierania silnika, bo sam się doprasza o jakieś sensowne obroty '
 |
_________________
 |
|
|
|
|
 |
cubici
Freude am Fahren

Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 22 Październik 2012, 06:14
Imię: jakub |
|
|
Ładna |
_________________ www.reku.com.pl
 |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Październik 2012, 10:09
Imię: Kamil |
|
|
ŻbiQ napisał/a: | Miałem ją zostawić w tej rembertowskiej dziupli, ale chyba trochę nadwyrężyłem cierpliwość matuli Kamila, bo jak zobaczyła zjeżdżające z lawety E28, to już widziała całe swoje podwórko w częściach |
Trochę stresowałem starą kobietę, zwalając na podwórko różnych dawców
ja wróciłem do domu, to nie mogła uwierzyć że samochód znikną
się rozczaruje za 2 dni
A wracając do tego auta
Ogólnie robi dobre wrażanie, ale na mnie robią dobre wrażanie dużo gorsze e28
Fajnie bo jest kompletna, wyposażenie ma dość bogate i wszystko w miarę działa
Auto strasznie długo stało i wszystkie wtyki i złączni są zaśniedziałe więc jak jechaliśmy to przy hamowaniu gasł komp główny, ten na blendzie i obrotomierz, jak ZbiQ ruszał to zapalało się wszystko ponownie, z kolei prędkościomierz potrafił umrzeć
Efekt ciekawy bo auto zachowuje się jak by rzeczywiście żyło
Trzeba zakupić spray kontaktowy i popryskać wszelkie łączenia w wiązkach - ale to przyjemna robota bo małym kosztem osiąga się fajny efekt
Silnik pracuje bardzo ładnie, ale szkoda że na razie tylko do 3tys. obrotów
lewarek zmiany biegów lata na każda stronę, jak małolata na manieczkach
Kicha trochę że auto jest powgniatane, ale wolę chyba wgniotki niż rdzę
Super wyglądają tez dekory, na górze szary na dole niebieski
UOGÓLNIAJĄC
Minusy:
- wgniotki na elementach blacharskich w dużej ilości sztuk
- schodzący klar
- odpryski na pasie i masce od kamieni
- pęknięta deska rozdzielcza
- podarty fotel kierowcy
- zniszczone gumy zderzaków
Plusy
- dobrze wyposażone
- sportowe zawieszenie Bilstein B6 + sprężyny mtechnic
- brak smrodu w środku auta - auto nie wali jak skansen pierwszych osadników!
- brak korozji na tylnych nadkolach!!!
- I tu dla mnie SZOK - przednie kielichy zero korozji!!!! wszystko oryginalne i w pięknym stanie!
Reszty jeszcze nie oglądałem, Podobno auto nie ma rdzy - zobaczymy |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
 |
Mulder

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 22 Październik 2012, 11:03
Imię: Maciek |
|
|
dobra baza
czekam za ceną za całość |
_________________ Черный Bymep
  |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Październik 2012, 11:30
Imię: Patryk |
|
|
Kamil napisał/a: | Auto strasznie długo stało i wszystkie wtyki i złączni są zaśniedziałe więc jak jechaliśmy to przy hamowaniu gasł komp główny, ten na blendzie i obrotomierz, jak ZbiQ ruszał to zapalało się wszystko ponownie, z kolei prędkościomierz potrafił umrzeć |
Jak leciałem z powrotem Siekierkowskim, to już wszystko elegancko działało
Nawet Becker wczoraj zaświecił pełnym blaskiem Tylko jeszcze muszę go rozszyfrować i odkodować
Kamil napisał/a: | Efekt ciekawy bo auto zachowuje się jak by rzeczywiście żyło |
Żyć, to ona dopiero będzie jak się zacznie najlepszy etap docierania silnika
Na razie zrobiłem nią 50 km, więc jeszcze jakieś 150, zmiana oleju i zaczynamy kolejny etap.
Kamil napisał/a: | lewarek zmiany biegów lata na każda stronę, jak małolata na manieczkach |
Albo jej bimbałki Luz jest spory, ale bez tragedii.
Kamil napisał/a: | Super wyglądają tez dekory, na górze szary na dole niebieski |
To jest biały z błękitnym Maestro
Wyglądają naprawdę świetnie, mimo, że chyba nie są z palety.
Kamil napisał/a: | - sportowe zawieszenie Bilstein B6 + sprężyny mtechnic |
Co do zawiasu, to jest naprawdę sztywno i prowadzi się jak po szynach. Dziwi mnie to tym bardziej, bo auto tyle czasu stało. Kamil mi wczoraj potwierdził, że sprężyny są właśnie M-Technic, bo sam nie byłem pewien. Jedyny minus, to pukanie lewego przedniego amora, ale na dniach będziemy go wyjmować i ocenimy jego stan. W planach mam od razu podrzucić oba przednie na regenerację do Zerkopolu, żeby mieć spokój.
Tak to wygląda z tyłu - sorry za jakość, ale na razie nic innego nie mam
Kamil napisał/a: | I tu dla mnie SZOK - przednie kielichy zero korozji!!!! wszystko oryginalne i w pięknym stanie! |
No tu trzeba przyznać, że jest wyjątkowo dobrze.
Kamil napisał/a: | Reszty jeszcze nie oglądałem, Podobno auto nie ma rdzy - zobaczymy |
Też się nie mogę doczekać, bo na razie nic nie znalazłem |
_________________
 |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Październik 2012, 11:47
Imię: Patryk |
|
|
mulder napisał/a: | czekam za ceną za całość |
I tu jest problem, bo coraz mniej mam ochotę ją sprzedawać
Zawsze jest tak, że jak się czegoś nie chce sprzedać, to wtedy znajdują się chętni - wczoraj jak stała na lawecie, to przyjechało dwóch znajomych nie wiadomo skąd i jeden z nich się tak napalił, że 10 razy słyszałem "dobra, ile chcesz z nią". Dziś czekam na odpowiedź, czy uzbiera fundusze |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mulder

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 22 Październik 2012, 11:53
Imię: Maciek |
|
|
ja mam fundusze...
pytanie czy odpowiednie więc czekam na info |
_________________ Черный Bymep
  |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Październik 2012, 11:59
Imię: Patryk |
|
|
mulder napisał/a: | ja mam fundusze...
pytanie czy odpowiednie więc czekam na info |
Poszło PW |
_________________
 |
|
|
|
 |
Szalik1

Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 22 Październik 2012, 13:08
Imię: Wojtek |
|
|
rozbierz wkoncu cos na czesci |
|
|
|
 |
Kargul1005

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 1468 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 22 Październik 2012, 14:24
Imię: Rafał |
|
|
Trochę zmęczona życiem, ale mimo wszystko życzę powodzenia i góry pieniędzy |
_________________ E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG |
|
|
|
 |
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,061 sekundy. Zapytań do SQL: 7
|