Zamknięty przez: ŻbiQ 30 Październik 2012, 23:21 |
[E28] 520i Edition 1987/07 |
Autor |
Wiadomość |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Luty 2012, 20:29
Imię: Patryk |
|
|
A to a propos mojego obrazka z podpisu Taka moja "praca domowa" ;-)
Nie będę pisał co i jak, bo wystarczy dobre oko :-)
Tu też czekam na przyszły weekend
PS Wiem, wiem - fajne wycieraczki :-P |
_________________
 |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Luty 2012, 21:19
Imię: Patryk |
|
|
Czerw napisał/a: |
Żbiqu, twoje e28 kolorystycznie i stylistycznie zgrywa się z moją e30 idealnie. Ten sam kolor, paski, Mtechnik felgi BBS ;-) |
Jeszcze tylko mi pomożesz ją dopieścić swoimi "technikami operacyjnymi" i na wiosnę stają razem przed obiektywem ;-)
Brakuje Ci tylko 2 furtek do pełnej zgodności, ale... ;-) Strasznie zachorowałem na E30 na wąskiej lampie :-) |
_________________
 |
|
|
|
 |
WIENIA
ALPINA

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 466 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 12 Luty 2012, 21:24
Imię: Marcin |
|
|
Jestem ciekaw jak ten Becker Mexico gra u Ciebie :?:
Swojego jeszcze nie podłączyłem. |
_________________ Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 |
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Luty 2012, 21:45
Imię: Patryk |
|
|
WIENIA napisał/a: | Jestem ciekaw jak ten Becker Mexico gra u Ciebie :?: |
Niestety też jeszcze nie miałem przyjemności posłuchać, bo radio jest zakodowane. Kod na szczęście był na naklejce na radiu, ale wyświetla się CODE i nie mogę nic wpisać - podejrzewam, że może przez niepodłączony wzmacniacz... A ciekaw jestem tym bardziej, bo radyjko jest sprzężone z Soundsystemem :-) No i na radiu mam napis "SAFETY", więc chyba też ma tu znaczenie fabryczny system alarmowy, który auto posiada. Strasznie się zawziąłem i muszę to rozgryźć do końca. Jak masz jakąś szerszą wiedzę a propos tego Beckera i pozostałych rzeczy z tym związanych, to byłbym wdzięczny za PW.
Kucharz napisał/a: | jakiś ciemny ten diamand, robiłeś jakiś retusz fotki? |
Ja nic nie robiłem, ale podejrzewałbym mój nowy telefon, który jakąś tam opcję "poprawiania" posiada. Na wyświetlaczu telefonu wyglądała jeszcze ze 2 razy lepiej ;] |
_________________
 |
|
|
|
 |
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 12 Luty 2012, 21:51
Imię: Dominik |
|
|
ŻbiQ napisał/a: | Ehh... co za głupia pora roku. Ile można przepalać ;-)
Obrazek |
Ymmmmmm 8-) :mrgreen: |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Luty 2012, 22:03
Imię: Patryk |
|
|
Jakaś tam drobna kosmetyka
A tu pracowałem nad nowym wydajniejszym dolotem ;-)
Miałem się jeszcze zabrać za odbłyśniki reflekotorów wg proszkowej receptury Czerwów, ale jednak zostawię to sobie jako wisienkę na torcie, jak z pozostałymi rzeczami dojdę do ładu. Jak każde auto, potrzebuje jeszcze naprawdę dużo pracy, ale na szczęście tej przyjemnej, bo w blacharkę bawić się nie muszę. Mam nadzieję, że kolejne zdjęcia będą już w nowym temacie - zostaje mi tylko liczyć na dobrą pogodę za tydzień |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
 |
curi
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Lip 2010 Posty: 245 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 12 Luty 2012, 22:22
Imię: Patryk |
|
|
czym czyściłeś pokrywę bezpieczników?:> |
|
|
|
 |
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 12 Luty 2012, 22:55
Imię: Dominik |
|
|
Mam Zawał :-P |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Luty 2012, 22:57
Imię: Patryk |
|
|
curi napisał/a: | czym czyściłeś pokrywę bezpieczników?:> |
Z pomocą przyszedł Mr. Muscle i szczoteczka :-) Tu akurat nie miałem za wiele roboty, ale przy innym rekinie musialem uzywac benzyny do odtłuszczenia, pasty lekkosciernej do spolerowania i dopiero na koniec wody z mydłem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1

Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 12 Luty 2012, 23:08
Imię: Damian |
|
|
oleje, filtry i płyny zmienione przegląd zrobiony |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Luty 2012, 23:23
Imię: Patryk |
|
|
Dixi napisał/a: | oleje, filtry i płyny zmienione przegląd zrobiony |
Nie, chce to zrobić kompleksowo razem z wymianą wszystkich elementow zawieszenia, poduszek belki, skrzyni, dyfra itd. Wtedy też powymieniam wszystkie możliwe oleje, płyny i filtry. Jeśli chodzi o to auto, to postanowiłem nie bawić się w półśrodki, tylko jeżeli coś już będzie robione, to od razu kompleksowo i trwale. Niestety wiążą się też z tym większe koszty, ale nie ma co żałować, bo auto będzie typowo weekendowe i ma po prostu cieszyć |
_________________
 |
|
|
|
 |
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13 Luty 2012, 09:45
Imię: Bartek |
|
|
No robi wrażenie, nawet na takich fotkach ;-)
Już nie mogę się doczekać jak zobaczę i pomacam :-D |
|
|
|
 |
franekkimono76
Nadwozie: E12
Model: 528i
Silnik: M30B28F
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 25 Lip 2011 Posty: 69 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13 Luty 2012, 22:19
Imię: Marcin |
|
|
[quote="ŻbiQ"] WIENIA napisał/a: | Jestem ciekaw jak ten Becker Mexico gra u Ciebie :?: |
Niestety też jeszcze nie miałem przyjemności posłuchać, bo radio jest zakodowane. Kod na szczęście był na naklejce na radiu, ale wyświetla się CODE i nie mogę nic wpisać - podejrzewam, że może przez niepodłączony wzmacniacz...
Masz zablokowane radio. Ktoś przed Tobą (albo Ty) błędnie wpisał kod radia.
Włącz radio na noc lub na całą dobę (to zależy od ilości błędnych wpisów kodu)
po upłynięciu odpowiedniej ilości czasu radio (wyzeruje) system i pojawią się 4 lub 6 kresek w zależności ilu cyfrowy jest kod. Wbijasz i odpala |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13 Luty 2012, 22:34
Imię: Patryk |
|
|
franekkimono76 napisał/a: | Masz zablokowane radio. Ktoś przed Tobą (albo Ty) błędnie wpisał kod radia.
|
Tyle to ja wiem ;-)
franekkimono76 napisał/a: | Włącz radio na noc lub na całą dobę (to zależy od ilości błędnych wpisów kodu) |
Problem jest bardziej złożony, bo radio sobie nie grało ponad 8 lat i CODE było od razu przy uruchomieniu, bez nawet 1 próby wpisania czegokolwiek. Wienia mi napisał, że podobno Beckery Mexico, żeby działać, muszą być sprzężone jeszcze z jakąś "skrzynką". No nic, już niedługo będę to rozpracowywał i wtedy zdam obszerną relację dla innych na przyszłość. |
_________________
 |
|
|
|
 |
peter22
Oldschool

Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 17 Luty 2012, 14:22
Imię: Piotrek |
|
|
Auto naprawde dobrze sie zapowiada no i fajnie, ze nie bedzie polsrodkow i 10 tys. km rocznie :p tylko weekendowo i zaloz w koncu ten nowy temat! |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Luty 2012, 14:29
Imię: Patryk |
|
|
peter22 napisał/a: | i zaloz w koncu ten nowy temat! |
Wierz mi, że chciałbym bardziej niż Ty i miał być to już ten weekend
Ale ta pogoda mnie po prostu załamuje :evil: |
_________________
 |
|
|
|
 |
VaRiot666
Damian Andrzej Jura

Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 1540 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 19 Luty 2012, 10:32
Imię: Damian |
|
|
ŻbiQ napisał/a: | Ale ta pogoda mnie po prostu załamuje :evil: |
Mnie też, ale już jest +10 C :-D (przynajmniej w SO) |
_________________ jura.damian@gmail.com
 |
|
|
|
 |
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 19 Luty 2012, 11:34
Imię: Dominik |
|
|
VaRiot666 napisał/a: | ŻbiQ napisał/a: | Ale ta pogoda mnie po prostu załamuje :evil: |
Mnie też, ale już jest +10 C :-D (przynajmniej w SO) |
kto ci korze tyla polić u mie jest ino 3 c :-/ |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Luty 2012, 14:39
Imię: Patryk |
|
|
W weekend zabrałem się za lampy, choć nie są to lampy od M535i ;-)
Oczywiście w użyciu była metoda "proszkowa" do odświeżenia odbłyśników, a oprócz tego ogólne czyszczenie i spolerowanie chromowanych obwódek. Efekt jeśli chodzi o odbłyśniki nie był aż taki kolosalny jak u Czerwa, ponieważ szkła lamp są dość mocno wypiaskowane i mało przejrzyste. Czyszczenie oceniam na 80%, bo na więcej nie miałem siły, bo i tak upłynęło mi w ten sposób pół dnia. Poniżej foto:
Przed:
Po:
A żeby odetchnąć, w przerwie zrobiłem z babcią pączki :mrgreen: Smacznego :-P
PS Olbrzymy mojego pomysłu ;-) |
_________________
 |
|
|
|
 |
paweł13

Nadwozie: Exx
Model: 316
Silnik: M10B16
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 24 Kwi 2011 Posty: 41 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 19 Luty 2012, 14:49
Imię: Paweł |
|
|
Jak nówki |
|
|
|
 |
Filip0
Burgund Lover

Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 19 Luty 2012, 15:44
Imię: Filip |
|
|
ŻbiQ masz nową ksywę - Pączuś :mrgreen: |
_________________
 |
|
|
|
 |
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1

Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 19 Luty 2012, 22:04
Imię: Damian |
|
|
a wydech już czyściłeś może wymienisz na taki np. :mrgreen:
 |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
Czerw

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 19 Luty 2012, 22:22
Imię: Kuba |
|
|
Oj Żbiqu, twoja galeria to jeden wielki mętlik, trzecie e28 w nim już prezentujesz ( przynajmniej w częściach )
Lampy ładnie wyczyszczone, słusznie bo do nowego ....... nie wypadało tego nie zrobić ;-)
Z pączkami to dałeś do pieca :mrgreen:
P.S. Babcia pomagała Ci w garażu, a Ty dla odmiany jej w kuchni. Ehhh, zgrany duet
Pozdro |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
 |
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1

Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 19 Luty 2012, 22:23
Imię: Damian |
|
|
Kamil napisał/a: | czuję jakąś dziką rywalizację miedzy kolegami |
eeee coś Ty
On ma 218Ps ja tylko 204 no i on ma sportową skrzynię, ale skoro na zlocie 6er 628i objeżdżały 635csi 218 konne to mam szansę :mrgreen:
...bo nie którym koniki uciekają fiu fiu :mrgreen: |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Luty 2012, 22:31
Imię: Kamil |
|
|
M21 waży dużo mniej niż jakiekolwiek M30 :-P
moment tez planuję mieć niemały :-D
bardziej się obawiam tej krótkiej skrzyni i tych waszych dyfrów, ale chyba też sobie taki sprawię co tam na blaszce jest "S" :twisted: |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Luty 2012, 00:03
Imię: Patryk |
|
|
Dixi napisał/a: | a wydech już czyściłeś może wymienisz na taki np. |
Zmień już tą tapetę na kompie :-P
Czerw napisał/a: | Oj Żbiqu, twoja galeria to jeden wielki mętlik, trzecie e28 w nim już prezentujesz ( przynajmniej w częściach ) |
Dobra, to teraz zaczynam pisać w Twojej :mrgreen:
Czerw napisał/a: | P.S. Babcia pomagała Ci w garażu, a Ty dla odmiany jej w kuchni. Ehhh, zgrany duet |
No i się wydało :mrgreen:
Dixi napisał/a: | eeee coś Ty
On ma 218Ps ja tylko 204 no i on ma sportową skrzynię, ale skoro na zlocie 6er 628i objeżdżały 635csi 218 konne to mam szansę :mrgreen:
...bo nie którym koniki uciekają fiu fiu :mrgreen: |
No jak On się podbudowuje - przecie u Ciebie raptem 192 :-P
Żebyś tylko tą swoją dopieścił i tym sezonie widzimy się na torze na pewno ;-)
Jak wiosną podjadę na pomiary, to wrzucę wykres, bo sam jestem ciekaw. Bynajmniej podczas pierwszej przejażdżki na ich brak nie narzekałem
A my z Dixim, to tak zawsze ;-) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1

Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20 Luty 2012, 00:06
Imię: Damian |
|
|
ŻbiQ napisał/a: | No jak On się podbudowuje - przecie u Ciebie raptem 192 :-P |
DC71 ma "podobno" 204 PS :mrgreen: :-P |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 |
|
|
|
 |
|