[E28 520i] Oldschool Alpinweiss by Peter |
Autor |
Wiadomość |
peter22
Oldschool

Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 20 Październik 2010, 15:02 [E28 520i] Oldschool Alpinweiss by Peter
Imię: Piotrek |
|
|
Nigdy nie chciałem samochodu tej marki, oglądając na co dzien "stjuningowane" e30/4/6. Ale od czasu sprzedaży poprzedniego auta, a właściwie jeszcze w czasie, zacząłem się nastawiać na jakiegoś fajnego, niespotykanego klasyka. Bardzo mocno zastanawiałem się nad w123 coupe, ale niezbyt przekonująca była głównie cena zadbanych egzemplarzy, a poza tym 123 jeszcze troche jezdzi po naszych drogach. Wybór padł w końcu na e28. Kiedy zacząłem zastanawiać się nad BMW, przez myśl śmigneła mi jeszcze e30 w wąskiej lampie, a nawet e21. Oryginalność i rzadkość starej piątki mnie skusiła. Rekiniasta seria, wydech po środku i duży kanciaty tył i sporo chromu. Znalazłem interesujące ogłoszenie, zadzwoniłem i już sprzedawca przez telefon mnie przekupił mówiąc, że ma jeszcze 124 w idealnym stanie i jeździ dwoma autami na zmiane, bo lubi klasyki. Ok. Przyjechałem na miejsce i gdy tylko otworzyły się drzwi garażu ujrzałem szeroki biały tył z dużymi lampami i błyszczącym zderzakiem. Od razu wiedziałem, że będzie moja. Po oględzinach okazało się, ze jest w naprawde rewelacyjnym stanie, poza 15 letnimi dunlopami sp sport i minimalną ilością rdzy wokół lampek oświetlających tablice rej. wewnątrz bagażnika. I do tego ten dźwięk rzędowej 6stki bełgoczący na wolnych obrotach. Przez całą drogę powrotną banan nie schodził mi z twarzy Musiałem wymienić termostat, pompę paliwa i opony. Zmieniłem jeszcze profilaktycznie olej, filtr oleju, filtr powietrza i świece. Auto zaczęło żwawiej chodzic i jeszcze ładniej pracować. P ok 2 tygodniach od zakupu, pojechałem nią do Francji i na trasie 4 tyś. km sprawdziła się super. Miłe było, gdy na katowickiej, jacyś młodzi panowie robili mi zdjęcia z mijającej A4 Do tej pory zrobiłem ok 5,5 tyś. km i auto chodzi jak marzenie. Minimalnie czasami falują obroty i jeszcze muszę przejrzeć szczelność układu chłodzenia, a poza tym auto jest super. Jestem mega zadowolonu, komfort jazdy w tej 23 letniej limuzynie jest po prostu bajkowy. Teraz może trochę danych technicznych :
Model: 520i
Rok produkcji: 1987
Silnik:M20B20, 125 km L-Jetronic bez katalizatora
Kolor: Alpinweiss
zdjęcia:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
|
 |
Czerw

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 20 Październik 2010, 17:03
Imię: Kuba |
|
|
Gratuluję zakupu bo chyba było warto ;-)
Wygląda naprawde dobrze. Rdzą wokół lampek rejestracji się nie mart, wiekszosc tak ma jak sie na czas nie zmieni ich na nowe.
Zapomniałes pokazac silnika no i podac jaki jest jego przebieg ;-)
Mam nadzieje, że kiedyś będe mial okazję obejżec, szkoda że dopiero teraz pokazałes rekina, bo juz sezon się kończy i nie ma zbytnio okazji do spotkań miłośników e28 :-)
Pozdro |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
 |
Szalik1

Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 20 Październik 2010, 17:19
Imię: Wojtek |
|
|
no no witam, gratuluje zakupu, oby wiernie słuzyla a co do przebiegu to chyba za wielki nie bedzie sadzac po przednim fotelu obstawiam ok 200 tys ;-) miłej eksploatacji i mozesz opisac jakie masz plany na przyszłosc :-D i przy okazji jak bys mogł napisac skad ogloszenie bo na allegro jej chyba nie bylo a ja szukam jakiegos dieselka nowego a cos krucho ostatnio wszedzie gdzie nie patrze ..... pozdrawiam |
|
|
|
 |
peter22
Oldschool

Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 20 Październik 2010, 17:33
Imię: Piotrek |
|
|
Heh fotki silnika wrzuce na pewno w ogole zrobie jakies ladniejsze zdjecia, jak bedzie slonce a przebiegu nie podalem, bo mial wymieniany licznik, wiec nie mialoby to sensu, ale tez mysle, ze jest niewielki fotele w tym swietle wygladaja nieladnie, ale na zywo sa w bardzo dobrym stanie i niezlym kolorze. Byla na allegro w zabytkowych widzialem na ktorym forum bmw, jak ktos mowil, ze widzial go na jakims parkingu w bialymstoku z kartka na szybie, bo auto wlasnie pochodzi z BI cieszy mnie, ze wszystko jest oryginalne, mam jaies radio bmw motor na kasety, ale jest chyba troche nowsze niz oryginalne. Ma RDS xD. Oryginalne alufelgi 14" sa w naprawde idealnym stanie, tak samo jak zapas identyczny jak te 4. Zdjecia nie oddaja tego calego efektu jak bedzie ladny dzien to postaram sie o jakies fajne zdjecia Czerw przyjade ktoregos dnia na uczelnie jak nie bede mial na 8.00 |
|
|
|
 |
Czerw

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 20 Październik 2010, 17:43
Imię: Kuba |
|
|
peter22 napisał/a: | Czerw przyjade ktoregos dnia na uczelnie jak nie bede mial na 8.00 |
W takim razie czekam z niecierpliwością ;-)
Tylko zaparkuj gdzies na widoku abym jej nie przeoczył :-D |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
 |
Filip0
Burgund Lover

Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 20 Październik 2010, 20:19
Imię: Filip |
|
|
peter22 napisał/a: | zapas identyczny jak te 4 |
Łee to już rarytas, jeszcze w żadnym e28 nie widziałem ori zapasu :mrgreen:
Bardzo świeżo wygląda auto na tych fotkach i mimo, że nie przepadam za białym to mi się podoba :-P Ładna sztuka Ci sie trafiła. |
_________________
 |
|
|
|
 |
author
Nadwozie: E28
Model: 528iA, 520i, 528i
Silnik: M30/M20
Rok produkcji: 1983/1983/1987
Dołączył: 17 Paź 2010 Posty: 43 Skąd: wawa / silesia
|
|
|
|
 |
peter22
Oldschool

Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 21 Październik 2010, 18:25
Imię: Piotrek |
|
|
Dzięki, tak to ten model zgadza się. Na tych zdjęciach widać, ze jest naprawde zadbana właśnie przed zakupem widziałem ten wątek i tylko upewnił mnie, że warto po nią pojechać zrobie też zdjęcia bagażnika z zapasem |
|
|
|
 |
Baron

Nadwozie: Exx
Model: 730
Silnik: M30B30
Rok produkcji: 1990
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 301 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 22 Październik 2010, 06:29
Imię: Mariusz |
|
|
Gratuluję słusznego wyboru :-) |
_________________ było E36 318i 95r. Schwarz (668)
było E34 530i V8 95r. ORIENTBLAU METALLIC (317)
było E36 320i Touring 97r. Schwarz (668)
było E28 525i 82r. Balticblau Metallic (178)
było E12 518i 78r Pastellblau (044)
jest E36 318i Touring 97r. Montrealblau Metallic (297)
jest E32 730i 90r. Calypsorot Metallic (252)
 |
|
|
|
 |
stuff81
stuff81
Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 78 Skąd: Mszczonów
|
Wysłany: 22 Październik 2010, 16:53
Imię: Konrad |
|
|
widziałem Twój samochodzik na parkingu przy Sądzie, wracając z nadzoru budowlanego i od razu poprawił mi sie humor, bo taki samochód to już rzadki widok. Przystanąłem tylko na chwilę bo już mi żona ględziła, ale już na pierwszy rzut oka widać że samochód prezentuje się świetnie.
Fajnie bo w naszej okolicy widuję chyba dwie sztuki jedna z profesjonalnie zamontowanym pakietem aerodynamicznym produkcji nieznanego mistrza produkcji garażowej, o drugiej nawet nie chce pisać.
No jest jeszcze trzecia mojego znajomego ale obecnie nieaktywna
Może uda nam się spotkać jakiegoś pięknego dnia, często jestem w Żyrardowie.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w dopieszczaniu. |
|
|
|
 |
peter22
Oldschool

Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 22 Październik 2010, 22:45
Imię: Piotrek |
|
|
heh, parkuje na sadowym parkingu, bo najlatwiej tam znalezc rano miejsce, kiedy jade na uczelnie ja w zyrardowie widziałem jedną biała, ale to juz dosc dawno i była w bardzo kiepskim stanie, a niedawno taką szarą chyba jak twoja, ale też średnia u nas to w ogole jest wielu magików, ktorzy naprawde potrafia "odpicowac" swoje auta mam nadzieje, że cię kiedys spotkam na ulicach zyrardowa, bo podoba mi sie twoj rekin |
|
|
|
 |
peter22
Oldschool

Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 27 Październik 2010, 21:27
Imię: Piotrek |
|
|
a oto co mi sie ukazalo po wpisaniu 7 ostatnich cyferek vinu
Daten für die Fahrgestell-Nr. '2483001'
Baureihe: E28
Fahrzeugtyp: 520i
BMW-Typschlüssel: 4031
Motor: M20
Karosserie: Limousine
Katalogausfürung: Europa
Lenkung: Links
Getriebe: Manuell
Produktion: 07/1987
Füllmengen
für die BJ von 01.12.1986 bis 31.12.1987
Motor M20 B20: 4.25 Liter Öl
Getriebe S5-16 (Manuell): 1.15 Liter Öl
Differenzial: 1.70 Liter Öl
Bremsflüssigkeit: 1.00 Liter
Kühlwasser mit/ohne Klima: 11.00/10.50 Liter
Zusatz: ab MJ85 1,6 l bei Sportgetriebe
i moje pytanie - co znaczy ta ostatna pozycja? |
|
|
|
 |
Filip0
Burgund Lover

Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 27 Październik 2010, 22:57
Imię: Filip |
|
|
... |
_________________
 |
|
|
|
|
 |
chico

Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 06 Mar 2007 Posty: 268 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 28 Październik 2010, 05:06
Imię: Paweł |
|
|
Filip0 napisał/a: | peter22 napisał/a: | i moje pytanie - co znaczy ta ostatna pozycja? |
Wychodzi jakby, Dodatkowe MJ85 z 1,6 litra w Skrzyni sportowej, ale głowy nie dam. |
Od modelu rocznikowego 85 , w przypadku skrzyni sport 1.6 litra oleju |
_________________
 |
|
|
|
 |
peter22
Oldschool

Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 7 Listopad 2010, 11:17
Imię: Piotrek |
|
|
Wrzucam taką małą sesję, mi sie podoba i mam pytanie skad wiadomo czy to motronic czy k-jetronic i czy rozrzad jest tu na pasku czy na lancuchu?
 |
|
|
|
 |
Filip0
Burgund Lover

Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 7 Listopad 2010, 11:42
Imię: Filip |
|
|
Świetna sesja, od razu skojarzyla mi sie z tym :-P :
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
bishofek
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: 2.0i
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 33 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 7 Listopad 2010, 12:18
Imię: Paweł |
|
|
K jetronik ma aparat zapłonowy a motronik rozdzielacz. |
|
|
|
 |
Kargul1005

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 1468 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 7 Listopad 2010, 13:10
Imię: Rafał |
|
|
Oba są na pasku :-)
Super fotki |
_________________ E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG |
|
|
|
 |
Czerw

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 7 Listopad 2010, 13:51
Imię: Kuba |
|
|
Piękne fotki, osobe z ostatniej fotki chyba poznaje. Chodze do was do grupy na warsztaty :?: ;-) |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
 |
peter22
Oldschool

Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 7 Listopad 2010, 23:09
Imię: Piotrek |
|
|
Czyli w K-Jetronicu jest regulowany kąt wyprzedzenia zapłonu czy to nie ma znaczenia, w obydwuch jest nieregulowany Chciałbym się dowiedzieć co siedzi u mnie
PS: czerw odrabiasz z grupa 1.8 |
|
|
|
 |
peter22
Oldschool

Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 26 Kwiecień 2011, 21:07 małe odświeżanie i nowe felgi! 26.04!
Imię: Piotrek |
|
|
Dawno sie nic nie dzialo, ale teraz bedzie i mam nadzieje, ze coraz wiecej :mrgreen: Przy okazji swiat i zwiazanych z nimi wolnymi dniami postanowilem zabrac sie za moje autko troche drobych prac jak wymiana zamka w drzwiach kierowcy, zakonserwowanie drzwi wewnatrz i podlogi bagaznika (co jeszcze nie skonczone) juz nie opisuje, bo nie robilem zdjec... ale teraz kazda moja praca bedzie fotografowana, tylko lepszym aparatem, teraz pod reka mialem tylko telefon, dlatego bardzo przepraszam za jakosc , bo zdaje sobie sprawe, ze jest bardzo kiepska wiec tak...na pierwszy rzut poszlo male odswiezanie przodu mojej e28 zaczalem od czyszczenia nerek, pomalowania kratek wokol lamp i wewnatrz nerek, ale bede jeszcze raz to robil, bo nie jestem do konca zadowolony z efektu. ostatnio rozebralem doszczetnie lampy przednie (tylne czyscilem wczesniej) i sposobem czerwa wsypalem troszeczke proszku do prania i potrzasalem, a efekt jest naprawde niezly na dniach zrobie lepsze zdjecia, bo ciezko bylo uchwycic takie detale jak wnetrze lampy tym co mialem pod reka...
przed
po
[
wiem, wiem, malo widac, ale chociaz wiadomo, ze cos robie :p lampy wygladaja naprawde jak nowe!
ramki wokol lampek oczywiscie oczyszczone i wygladaja jak nowki
juz polecialem hurtem i wyczyscilem przeciwmglowe i kierunkowskazy, gdzie nazbieralo sie troche piasku i pajaczkow
ten na gorze jest jasniejszy, bo po czyszczeniu
niedlugo bede jeszcze malowal dolna czesc przedniego pasa, bo sa odpryski i wychodzi spod spodu bialy lakier, wiec pojdzie wszystko w czarny mat wraz z zaslepkami obok przednich halogenow.
kolejnym krokiem byly felgi, nad ktorymi sie dlugo zastanawialem, bo chcialem bbs rz, ale mialy troche maly rant i sa dosc popularne, a ja w glowie mialem juz ich wizje po malej rewolucji obecne wygladaja tak
opony to 225/50/16 i te kola sa MEGA wielkie :shock: w porownaniu do fabrycznych turbinek z 185/70/14 to ogromna roznica. najbardziej podoba mi sie widok od tylu :mrgreen: kola sa super szerokie i sa praktycznie rowniotko z obrysem auta. wyglada to naprawde fajnie. ale zeby nikt nie myslal, ze spoczywam na laurach, to dalszy los tych felg wyglada nastepujaca: polerka rantow i rotor...i tu pytanie do was- albo bialy albo zloty? bialy mysle, ze bylby oldschoolowy, ale z drugiej strony zloty ozywilby blade autko. opony pewnie zostana takich rozmiarow, tylko postaram sie dokupic bardzo podobne dekielki ze znaczkiem bmw lub wymysle cos innego, zeby na srodku pojawil sie owy znaczek postaram sie oprocz lepszych zdjec wrzucic jakjegos photoshopa z bialymi i zlotymi srodkami, chyba ze ktos mnie wyprzedzi:) |
|
|
|
|
 |
Szalik1

Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 26 Kwiecień 2011, 21:12
Imię: Wojtek |
|
|
nie wiem czy tylko u mnie ale fotków nie widac :-P |
|
|
|
 |
_KaMiK_
The Empire need`s u!

Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 786 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26 Kwiecień 2011, 21:12
Imię: Marek |
|
|
ee fotki nie śmigen coś ;D |
_________________ E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta
 |
|
|
|
 |
peter22
Oldschool

Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 26 Kwiecień 2011, 21:18
Imię: Piotrek |
|
|
taaaak, juz wszystko hula |
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
 |
ziela
Ziela
Nadwozie: E12
Model: czerwony
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 76
Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 26 Kwiecień 2011, 21:29
Imię: Majkel |
|
|
Biała Może więcej ;] dużo lepiej niż na turbinkach ;-) |
|
|
|
 |
peter22
Oldschool

Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 26 Kwiecień 2011, 21:30
Imię: Piotrek |
|
|
hah to w koncu BMW mi tez sie podoba, ale w jaki kolor pomalowac ten rotor... |
|
|
|
 |
Łukasz_P

Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Kwiecień 2011, 21:33
Imię: Łukasz |
|
|
No ładnie, ładnie ale ja się pytam GDZIE JEST GAŁKA ;-) |
|
|
|
 |
ziela
Ziela
Nadwozie: E12
Model: czerwony
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 76
Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 26 Kwiecień 2011, 21:33
Imię: Majkel |
|
|
Jeśli masz rant w poler to możesz modzić jak tylko ci się podoba:D
Złoty/ czarny/
a może jakoś cultstylowo np różowy:D jakby co zawsze można zmienić ;-) |
|
|
|
 |
peter22
Oldschool

Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 26 Kwiecień 2011, 21:37
Imię: Piotrek |
|
|
Łukasz_P napisał/a: | No ładnie, ładnie ale ja się pytam GDZIE JEST GAŁKA |
OOOO kuuurcze! zapomnialem!:D caly tydzien myslalem o tym, zeby wszystko sfotografowac i specjalnie wyczyscilem srodek pod te zdjecia a o galce w koncu zapomnialem :p dlatego wrzuce tez lepsze fotki i bedzie galka, za co serdeczne dzieki lukaszowi ziela napisał/a: | Jeśli masz rant w poler to możesz modzić jak tylko ci się podoba:D
Złoty/ czarny/
a może jakoś cultstylowo np różowy:D jakby co zawsze można zmienić |
zanim kupilem auto, to wiedzialem, ze do bialej beda super polerowane ranty i rozowy albo jaskrawy zielony srodek :D ale tak mysle, ze spotkaloby sie to z dezaprobata w wiekszosci przypadkow pewnie :p , ale chyba sam wole cos w miare nie az tak krzykliwego, w e30 by to jeszcze przeszlo, ale tutaj sie waham :p |
|
|
|
 |
|