E28 520 BY fachmistrz |
Autor |
Wiadomość |
fachmistrz
KRISTO
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 78 Skąd: krasnystaw
|
Wysłany: 11 Luty 2011, 18:49 E28 520 BY fachmistrz
Imię: Krystian |
|
|
POSTANOWIŁEM PRZEDSTAWIĆ WAM NASTĘPNY TRAFIONY ZAKUP
TYM RAZEM TO E28 520
MOŻE TROSZKE HISTORII AUTA
AUTO KILKANAŚCIE LAT PO SPROWADZENIU W JEDNYCH RĘKACH
PLUS TO TO ŻE W AUCIE NIGDY NIE BYŁO GAZU I HAKA CZYM MNIE SZCZEGÓLNIE ZAINTERESOWAŁO
W 2009R ZOSTAŁO SPRZEDANE KOMUŚ KTO MIAŁ ZAMIAR JE ODRESTAUROWAĆ
WRESZCIE PO PRZEMYŚLENIACH W RESTAURACJE WŁAŚCICIEL AUTA POSTANOWIŁ JE SPRZEDAĆ
MOŻE FOTKI Z OGŁOSZENIA |
_________________ KRISTO |
|
|
|
 |
fachmistrz
KRISTO
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 78 Skąd: krasnystaw
|
|
|
|
 |
Łukasz_P

Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Luty 2011, 18:55
Imię: Łukasz |
|
|
Jakiś tydzień, może dwa temu wisiała na allegro. Trochę pracy Cię czeka... auto zapuszczone jak... :evil:
Życzę powodzenia i wytrwałości ;-) |
|
|
|
 |
fachmistrz
KRISTO
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 78 Skąd: krasnystaw
|
Wysłany: 11 Luty 2011, 18:55
Imię: Krystian |
|
|
POMYŚLAŁEM ŻE POJADE OBEJRZEĆ
WIADOMO MOŻE AKURAT
AUTO BYŁO NA MAKSA ZANIEDBANE
Z TYŁU BYŁA JAKAŚ DOKŁADKA NIEWIEM Z CZEGO I NAKŁADKA NA WYDECH
OGULNEI SILNIKOWO I RESZTE BYŁO W ŁADZIE
HAMULCE STAŁY
PARE RZECZY ELEKTRYCZNYCH NEI DZIAŁAŁO
PO OBEJRZENIU I DOGADANIU Z CENĄ WZIOŁEM JE
AUTO JUŻ U MNIE
PRZED MYCIEM ALE BEZ DOKŁADKI I NAKŁADKI NA WYDECH :shock: |
_________________ KRISTO |
|
|
|
 |
fachmistrz
KRISTO
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 78 Skąd: krasnystaw
|
|
|
|
 |
fachmistrz
KRISTO
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 78 Skąd: krasnystaw
|
|
|
|
 |
fachmistrz
KRISTO
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 78 Skąd: krasnystaw
|
|
|
|
 |
peter22
Oldschool

Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 14 Luty 2011, 00:05
Imię: Piotrek |
|
|
umyłbyś ją i wyczyścił w środku, zrobił zdjęcia jeszcze raz, to bedzie mozna cos wiecej powiedziec i zobaczyc. Fajny kolor |
|
|
|
 |
semen83
małpa

Nadwozie: E28
Model: 524d
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 20 Sty 2011 Posty: 195 Skąd: Opalenica (Poznań)
|
Wysłany: 14 Luty 2011, 10:49
Imię: Przemo |
|
|
Popieram. Trudno ocenić w tym brudnym "odzieniu". Jaki price jeśli można wiedzieć? |
|
|
|
 |
fachmistrz
KRISTO
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 78 Skąd: krasnystaw
|
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Luty 2011, 13:29
Imię: Patryk |
|
|
Od razu inna rozmowa. Czy to jest arktisblau-metallic
Naprawdę fajny rekin - powodzenia w pracach. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Filip0
Burgund Lover

Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 14 Luty 2011, 15:23
Imię: Filip |
|
|
Łeeee, to zmienia diametralnie postac rzeczy :-P
Naprawdę fajna, te niebieskie E28 mają coś w sobie :mrgreen: |
_________________
 |
|
|
|
 |
VaRiot666
Damian Andrzej Jura

Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 1540 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 14 Luty 2011, 19:36
Imię: Damian |
|
|
Całkiem inny samochód :-D Na moje oko to jest arktisblau-metallic.. Moje 524td ma taki lakier (jeszcze) :-) |
_________________ jura.damian@gmail.com
 |
|
|
|
 |
peter22
Oldschool

Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 15 Luty 2011, 11:32
Imię: Piotrek |
|
|
mowilem, ze ladny kolor niezle wyglada po umyciu. |
|
|
|
 |
semen83
małpa

Nadwozie: E28
Model: 524d
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 20 Sty 2011 Posty: 195 Skąd: Opalenica (Poznań)
|
Wysłany: 15 Luty 2011, 13:47
Imię: Przemo |
|
|
Tak trzymać! Dobra baza! Komentarze mówią same za siebie. Napisz jakie masz wobec niego plany. |
|
|
|
 |
fachmistrz
KRISTO
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 78 Skąd: krasnystaw
|
Wysłany: 15 Luty 2011, 19:52
Imię: Krystian |
|
|
w aucie napewno z rzeczy mechanicznyhc pujda
wszystko z elektryki tzn przewody kopułka +palec świece itp
temorstat bo nei trzyma nowy płyn
tłumiki na sezon
blacharka pujdzie do poprawek
nowe błotniki przednie i reperaturki zobaczymy czy progi zostaną stare
ogulnei dach i klapa do poprawy bo zszedł lakier bezbarwny
napewno radio bawaria oryginał
a na koniec polerka całego auta i chromowanych czesic typu zderzaki itp
dopracowanie paru elementów i cieszenie sie jazdą a potem zobaczymy |
_________________ KRISTO |
|
|
|
 |
fachmistrz
KRISTO
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 78 Skąd: krasnystaw
|
Wysłany: 15 Luty 2011, 19:55
Imię: Krystian |
|
|
co do ceny to niech to zostanie tajemnicą ale dałem bardzo śmieszną kase jak za E28 bez gazu i haka co dla mnei sie liczy i w oryginalnym nie zgnitym stanie
a co do auta to zoabcyzmy napewno pujda nowe czesci w zawieszeniu które sie zużyły i nowe hamulce tzn tarcze +klocki=bezpieczeństwo najważniejsze
co do felg to pozostane na oryginałach które wypiaskuje i umaluje |
_________________ KRISTO |
|
|
|
 |
fachmistrz
KRISTO
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 78 Skąd: krasnystaw
|
Wysłany: 22 Marzec 2011, 12:57
Imię: Krystian |
|
|
czesci blacharskie skompletowane
po przemysleniach auto dostanie cały i kompletny M-PAKIET
A nad silnikiem to zastanawiam sie na turbo albo 4.4 V8 :-)
co byscie doradzali? |
_________________ KRISTO |
|
|
|
 |
Ślivak

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 1049 Skąd: Krzeszowice
|
Wysłany: 22 Marzec 2011, 13:34
Imię: Łukasz |
|
|
fachmistrz napisał/a: | A nad silnikiem to zastanawiam sie na turbo albo 4.4 V8 :-)
co byscie doradzali? |
M30 |
|
|
|
 |
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
Wysłany: 23 Marzec 2011, 10:21
Imię: qqqq |
|
|
fachmistrz napisał/a: | czesci blacharskie skompletowane
po przemysleniach auto dostanie cały i kompletny M-PAKIET
A nad silnikiem to zastanawiam sie na turbo albo 4.4 V8 :-)
co byscie doradzali? |
E28 po umyciu naprawdę ładna. Co byśmy doradzili Powiedz jakie masz zaplecze finansowe to powiemy Ci co byśmy zrobili na twoim miejscu. |
|
|
|
 |
fachmistrz
KRISTO
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 78 Skąd: krasnystaw
|
Wysłany: 23 Marzec 2011, 13:08
Imię: Krystian |
|
|
jesli tylko blacharka i zrobienie jej jakl teraz jest tzn na oryginał to 5 tys
jesli SWAP I M-TECHNIK TO 10-11 tys |
_________________ KRISTO |
|
|
|
 |
maciekd24

Nadwozie: E28
Model: 518i & 525e
Silnik: m10b18 & m20b27
Rok produkcji: 1986 & 1983
Dołączył: 23 Paź 2007 Posty: 96 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 23 Marzec 2011, 21:08
Imię: Maciek |
|
|
jak 10-11 tys to proponuje v8 bo z tego co sie kiedys orientowalem to taniej wychodzi niz uturbienie bo same kute tloki cos kolo 5tys no chyba ze slabe doladowanie to kutych tlokow nie trzeba z tego co czytalem m20 wytrzyma doladowanie do 0.8 bara bez kucia silnika ;-) |
|
|
|
 |
Szalik1

Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 23 Marzec 2011, 22:18
Imię: Wojtek |
|
|
turbo duzo kasy kosztuje, a te 3oo kucy swoje juz chyba robi :mrgreen: a miejsca w e28 jest bardzo duzo, smiał v12 mozna pchac :-D |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Marzec 2011, 22:21
Imię: Kamil |
|
|
Na początku gratuluje zakupu! :mrgreen:
Każde e28 "uratowane przed żyletkami" to już coś.
fachmistrz napisał/a: | A nad silnikiem to zastanawiam sie na turbo albo 4.4 V8
co byscie doradzali? |
Jeśli masz 10 tysia to ja bym się pobawił z Etą :-)
Z tego silnika, można zrobić nawet i 250 koni!
V8 jest OK, ale to dość ciężki silnik i autko nie będzie imponowało w zakrętach. Oczywiście gang na wolnym wydechy jest super!
maciekd24 napisał/a: | ak 10-11 tys to proponuje v8 bo z tego co sie kiedys orientowalem to taniej wychodzi niz uturbienie bo same kute tloki cos kolo 5tys no chyba ze slabe doladowanie to kutych tlokow nie trzeba z tego co czytalem m20 wytrzyma doladowanie do 0.8 bara bez kucia silnika |
Maaaaaciek :-o
To nie jest pewniak że m20 wytrzyma na 0.8bara...
tak stare silniki to wielka niewiadoma. podstawą do lajtowego turbo jest generalka silnika bez zakuwania! 20to paroletnie panewki, czy stara uszczelka głowicy na bank długo nie pojeździ.... poza tym w 95% mechanizmy głowicy są tak wytarte że szok...
Krystian...
Pomyśl o podkręconej Ecie, ale nie zapomnij o zawieszeniu, które może CI się rozsypać, o przeniesieniu napędu, o mocniejszych hamulcach
albo kup tę e34 M5 na allegro za dychę i przełóż wszystko do swojej e28 :-) |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
|
 |
_KaMiK_
The Empire need`s u!

Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 786 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Marzec 2011, 22:21
Imię: Marek |
|
|
a tak zaoftopuje, czy jakis diesel od BMW ok 4 litrów wyszedł kiedys z fabryki azeby mozna bylo go zaszczepic do e28? moze nawet jakies v8 :p |
_________________ E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta
 |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
_KaMiK_
The Empire need`s u!

Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 786 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Marzec 2011, 22:46
Imię: Marek |
|
|
ooo właśnie o to o ten link mi chodziło ;D
czysto teoretycznie - jakie koszty +/- |
_________________ E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta
 |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
Szalik1

Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 23 Marzec 2011, 22:53
Imię: Wojtek |
|
|
piekna sprawa ale mysle ze 3.0 d spokojnie wystarczy naprawde , tanio mozna kupic itansze w eksploatacji ;-) |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
|