Przesunięty przez: Dixi 22 Listopad 2009, 17:39 |
[E28 520i] 525i Edition |
Autor |
Wiadomość |
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
Wysłany: 12 Grudzień 2009, 01:02
Imię: qqqq |
|
|
Szkoda a było tak oryginalnie.
ps. na zdjeciu fryderyk aka czarny? |
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 12 Grudzień 2009, 10:56
Imię: Bodży |
|
|
Urządzenie do wyciągania silnika też jest ściśle powiązane z przemysłem drzewnym. Tak trzymać, nie ma to jak konsekwencja... |
_________________ BMW M535i 1980
|
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Grudzień 2009, 11:03
Imię: Tomek |
|
|
Slaw. napisał/a: | Hehe! To dzięki temu Twoje auto tak dobrze wygląda, wyjechało z Bobby's Garage :shock: Ja proszę Full Serwis :roll: Swoją drogą ciekawi mnie czy w e28 było coś drewnianego w opcji oprócz gałki. Chyba nie.. Ale ja lubię drewno |
W E28 drewna nie było ale w E30 można było zamówić takie tandetne drewniane naklejki na różne części wnętrza.
kargul1005 napisał/a: | Mi też podoba się drewno w autach, ale niestety w większości jest to tylko paskudny, obleśny, zbyt błyszczący i źle dobrany do klasy auta "luksusowy" dodatek... Ten plastik nawet w BMW wygląda kulawo... |
Mi kredens w samochodzie się kompletnie nie podoba :-) Drewniany plastik był w E36 - E39 i E46 mają prawdziwe drewno.
M-EJ napisał/a: | Szkoda a było tak oryginalnie.
ps. na zdjeciu fryderyk aka czarny? |
Tylko wprawne oko wykryje różnicę ;-) i tak to kierownik serwisu Czarny :mrgreen: |
|
|
|
|
mattiss
www.bmw-klub.pl
Nadwozie: Exx
Model: E30 325iA
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1990
Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 7 Skąd: Środa Śląska / Wrocław
|
Wysłany: 13 Grudzień 2009, 13:41
Imię: Mateusz |
|
|
MAJSU napisał/a: |
Mi kredens w samochodzie się kompletnie nie podoba :-) Drewniany plastik był w E36 - E39 i E46 mają prawdziwe drewno. |
Tak gwoli ścisłości w E36 też jest obecne prawdziwe drewno, a nie drewnopodobny plastik. Wystarczy ściągnąć drewnianą nakładkę na wajchę ręcznego hamulca, czy gałkę zmiany biegów. :-)
Co wjeżdża pod maskę do E28??
Pozdrawiam |
_________________ 2 x 170KM = Mehr Freude am Fahren :-)
Zapraszam do lektury |
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 13 Grudzień 2009, 14:06
Imię: Jakub |
|
|
mattiss napisał/a: | Co wjeżdża pod maskę do E28?? |
Hybryda.
Z tego co pamiętam miało być M20B25, ale prawdopodobnie będzie dół z M20B27, z czapka, z M20B25 + dodatkowe usprawniacze.
Taka moja wizja.
Z takim zestawem myślę, że Majsu celował by w okolice 200KM |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 17 Grudzień 2009, 22:49
Imię: Milosz |
|
|
Jakos watpie , ze E39 ma prawdziwe drewno skoro E38 ma plastikowe. Cos mi sie wydaje, ze ostatnie drewniane drewno bylo w E32.
A moze zalezy to od wersji wyposazenia.... |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
Daniel M5
Daniel
Nadwozie: E28
Model: M5
Silnik: s38
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 233 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 1 Styczeń 2010, 22:18
Imię: Daniel |
|
|
jakiego objektywu używasz do swych fot :?: |
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 2 Styczeń 2010, 14:05
Imię: Jakub |
|
|
Miłosz napisał/a: | Jakos watpie , ze E39 ma prawdziwe drewno skoro E38 ma plastikowe. |
Mam przed sobą prospekt E38 ze stycznia 1994 roku. Wynika z niego że:
- dla 750i/iL standardowym wyposażeniem było Edelholzausstattung Nussbaumwurzelholz
- dla 730i/iL oraz 740i/iL standardem było Edelholzausstattung Vavona
W E36 opcją było Edelholzausfuhrung in hochglanzendem Nussbaumwurzelholz ale tylko dla 320i, 325i oraz 325tds. Dane z prospektu z lutego 1994 roku.
Jeśli chodzi o E39 to Edelholzausfuhrung Nussbaumwurzel było standardem dla wesji z silnikami V8 535i oraz 540i. Dla pozostałych wersji było opcja.
Dla wszystkich modeli (w tym 535i, 540i) opcją było również Edelholzausfuhrung Vavona
Dane z prospektu z lutego 2001
Wszystko jest to wyposażenie standardowe lub opcjonalne z pominięciem wersji individual bo tam to już pełna dowolność.
Pozdrawiam |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Styczeń 2010, 14:53
Imię: Tomek |
|
|
Dexter528i napisał/a: | mattiss napisał/a: | Co wjeżdża pod maskę do E28?? |
Hybryda.
Z tego co pamiętam miało być M20B25, ale prawdopodobnie będzie dół z M20B27, z czapka, z M20B25 + dodatkowe usprawniacze.
Taka moja wizja.
Z takim zestawem myślę, że Majsu celował by w okolice 200KM |
Nie nie w żadne rzeźbienie ETY się nie będę bawił :-) M20B25 sobie czeka na włożenie. Będzie dołożony pewnie dolot postaci jakiegoś ariboxu, barany + chip.
daniel m5 napisał/a: | jakiego objektywu używasz do swych fot :?: |
Nie wiem... Zawsze fotki cykałem pożyczonym sprzętem. Teraz kupiłem dla siebie Nikona D90 + obiektyw 18-200 Nikkor wkleję jakoś parę fotek z prac nad silnikiem w najbliższym czasie. |
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2 Styczeń 2010, 22:23
Imię: Kuba |
|
|
MAJSU napisał/a: | Nie wiem... Zawsze fotki cykałem pożyczonym sprzętem. Teraz kupiłem dla siebie Nikona D90 + obiektyw 18-200 Nikkor wkleję jakoś parę fotek z prac nad silnikiem w najbliższym czasie. |
No to teraz tylko czakamy do wiosny i sesje jakąś trzeba zrobić jak taki sprzęcik ogarnąłeś PRO.
A tak w temacie, to naprawde śliczne E28. Fotele i fela powalają, a teraz jeszcze silnik ;-) |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Styczeń 2010, 23:03
Imię: Tomek |
|
|
czerw napisał/a: |
No to teraz tylko czakamy do wiosny i sesje jakąś trzeba zrobić jak taki sprzęcik ogarnąłeś PRO.
A tak w temacie, to naprawde śliczne E28. Fotele i fela powalają, a teraz jeszcze silnik ;-) |
No sesja to konieczność jak pogoda się zrobi ;-) A ty nie bądź taki skromniś i zrób galerię swojej strzały bo też jest na co popatrzeć :!:
Silniczek czeka na czyszczenie i nowe części...
EDIT:
Silnik już by się zaczął wkładać ale gdzieś w garażowym bajzlu pogubiłem różne pierdółki których musiałem szukać w ASO i w garażach innych userów ale po świętach pewnie już wyląduje w samochodzie.
To co się dało poprawiałem w tym lekko kolektor dolotowy do tego będzie wkładka K&N`a i czekam na barany Hartge. Jak tylko się złoży i odpali pędzę na hamownię.
Przy okazji wypolerowałem pasy na deklu 8)
Założenie jest takie że swap będzie jak z fabryki i tak samo ma wyglądać silnik więc osprzęt został odnowiony lub wymieniony + wszystkie śrubki i pierdółeczki zostały wymienione na nowe... Trochę się tego uzbierało.
Silniczek powoli się skręca..
|
|
|
|
|
Kuba-Kalina
Nadwozie: Exx
Model: 126p
Silnik: v8
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 263 Skąd: zakopane
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 20:44
Imię: kuba |
|
|
Majsu pokaz co tam knujesz ,bo nie wieze w te brednie na syndykacie..... |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Maj 2010, 17:16
Imię: Tomek |
|
|
Kuba-Kalina napisał/a: | Majsu pokaz co tam knujesz ,bo nie wieze w te brednie na syndykacie..... |
Jak to ktoś stwierdził mój samochód tam nie pasuje :-) Więc nie zamierzam już tam prowadzić galerii. Jak na razie prace nad włożeniem silnika stanęły w miejscu bo urwała się przy odkręcaniu jedna szpilka w głowicy i muszę czekać aż mechanik mi ją rozwierci... Mam nadzieję że zdążę wszystko poskładać tak żeby przyjechać na GiermanFest. |
|
|
|
|
Kuba-Kalina
Nadwozie: Exx
Model: 126p
Silnik: v8
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 263 Skąd: zakopane
|
Wysłany: 8 Maj 2010, 17:38
Imię: kuba |
|
|
Dlaczego ma nie pasowac? |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Maj 2010, 17:56
Imię: Tomek |
|
|
Kuba-Kalina napisał/a: | Dlaczego ma nie pasowac? |
Bo niema gleby, felg 3 teilig i w ogóle no gangsterski nie jest. |
|
|
|
|
lolejko
Chcę klasyka!
Nadwozie: Exx
Model: Niet klasik
Silnik: B28
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2010, 16:43
Imię: Karol |
|
|
MAJSU, żle pasek jest ustawiony. Nie odpalajk go przypadkiem w takiej pozycji |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2010, 17:03
Imię: Tomek |
|
|
lolejko napisał/a: | MAJSU, żle pasek jest ustawiony. Nie odpalajk go przypadkiem w takiej pozycji |
Zalogował się żeby go nie skasowali i powiedział co wiedział :mrgreen: Wszystko jest ok i na znakach ;-) |
|
|
|
|
lolejko
Chcę klasyka!
Nadwozie: Exx
Model: Niet klasik
Silnik: B28
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2010, 22:02
Imię: Karol |
|
|
MAJSU, ale przyznaj się że stracha miałeś :mrgreen: |
|
|
|
|
Kuba-Kalina
Nadwozie: Exx
Model: 126p
Silnik: v8
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 263 Skąd: zakopane
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2010, 22:09
Imię: kuba |
|
|
Zdazysz do Tarnowa Ja przy swojej mam niezla napinke aby zdazyc na germanfest .... |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2010, 22:35
Imię: Tomek |
|
|
lolejko napisał/a: | MAJSU, ale przyznaj się że stracha miałeś :mrgreen: |
Hehe NIE :mrgreen: Rozrząd sprawdzałem 3 razy :-P
Kuba-Kalina napisał/a: | Zdazysz do Tarnowa Ja przy swojej mam niezla napinke aby zdazyc na germanfest .... |
Wsadzić silnik tak żeby jeździła to tak ale jak dam radę to jedynie środek skończę a lakier po GiermanFjeście.
EDIT:
M20 chwilę przed wchłonięciem przez Rekina :-P
Teraz trzeba wszystko podpiąć i można zacząć latać :mrgreen: |
Ostatnio zmieniony przez Dixi 11 Czerwiec 2010, 16:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11 Czerwiec 2010, 16:20
Imię: Damian |
|
|
Silniczek wygląda pięknie :-P
Piszę się na jazdę próbną :mrgreen: |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
BMF
Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: m21d24
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 30 Skąd: Golub-Dobrzyń
|
Wysłany: 11 Czerwiec 2010, 18:41
Imię: Mikołaj |
|
|
Imponujące. Jak tak nie mam (dbałość o szczegóły, wytrwałość i konsekwencja), czasem mi spontan wyjdzie jakiś, hehe ale wracając do pojazdu Majsa: cóż... takich jak on to w BMW powinni zatrudniać Gratuluję. |
_________________ SEX, DRUGS & ROCK'N'ROLL |
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11 Czerwiec 2010, 18:43
Imię: Damian |
|
|
BMF napisał/a: | takich jak on to w BMW powinni zatrudniać |
taaa, i żadne auto by nie wyjechało z fabryki |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
Wysłany: 11 Czerwiec 2010, 19:07
Imię: qqqq |
|
|
Dixi napisał/a: | BMF napisał/a: | takich jak on to w BMW powinni zatrudniać |
taaa, i żadne auto by nie wyjechało z fabryki |
Najwyżej miesięczne kolejki... :mrgreen: |
|
|
|
|
BMF
Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: m21d24
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 30 Skąd: Golub-Dobrzyń
|
Wysłany: 11 Czerwiec 2010, 19:22
Imię: Mikołaj |
|
|
Panowie, ale nie na taśmie produkcyjnej tylko w zarządzie, hehe. |
_________________ SEX, DRUGS & ROCK'N'ROLL |
|
|
|
|
Kuba-Kalina
Nadwozie: Exx
Model: 126p
Silnik: v8
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 263 Skąd: zakopane
|
Wysłany: 11 Czerwiec 2010, 21:28
Imię: kuba |
|
|
Majsu ja widze ze ty drugi Mcinek jestes .... ;-) podziwiam .. |
|
|
|
|
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
Wysłany: 11 Czerwiec 2010, 22:30
Imię: qqqq |
|
|
Kuba-Kalina napisał/a: | Majsu ja widze ze ty drugi Mcinek jestes .... ;-) podziwiam .. |
aż mi się przypomniało całe ORR :mrgreen:
ps. dobrze sięgam pamiecia ze Mcinek na zlocie dostal nagrode za auto |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Czerwiec 2010, 23:53
Imię: Tomek |
|
|
BMF napisał/a: | Imponujące. Jak tak nie mam (dbałość o szczegóły, wytrwałość i konsekwencja), czasem mi spontan wyjdzie jakiś, hehe ale wracając do pojazdu Majsa: cóż... takich jak on to w BMW powinni zatrudniać Gratuluję. |
Starałem się żeby wyszło jak u Barta ;-) To był dla mnie wzór.
Dixi napisał/a: | BMF napisał/a: | takich jak on to w BMW powinni zatrudniać |
taaa, i żadne auto by nie wyjechało z fabryki |
Jakby nie wyjechało Zostawiłbym sobie po jednej sztuce z każdej serii dla siebie :mrgreen:
BMF napisał/a: | Panowie, ale nie na taśmie produkcyjnej tylko w zarządzie, hehe. |
Dobrze gada :-)
Kuba-Kalina napisał/a: | Majsu ja widze ze ty drugi Mcinek jestes .... ;-) podziwiam .. |
Hmmm... wezmę to za komplement bo nie wiem o co chodzi :-> |
|
|
|
|
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Czerwiec 2010, 09:58
Imię: Tomek |
|
|
M-EJ napisał/a: | http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?t=5861 |
Aaa Marcin :-) Na bieżąco śledzę tą restaurację na Beemce ;-) |
|
|
|
|
|