[E28 520i] Ignacy - Burgundrot 199 |
Autor |
Wiadomość |
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 25 Styczeń 2010, 21:22
Imię: Filip |
|
|
Tak się zastanawiałem, bo na oponie też mam napisane TRX, mam 2 felgi takie jak na foto i jedną jakąś inna (ten sam rozmiar) , no i na tyle jakąś stalówkę :-P
W takim razie potrzebuję takie 2 na przyszłość żeby mieć komplet :mrgreen: |
|
|
|
|
Kargul1005
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 1468 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 26 Styczeń 2010, 01:56
Imię: Rafał |
|
|
Kamil ma TRX w takim rozmiarze, ale inny wzór no i cały komplet czyli 4 lub 5 felg. |
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 30 Styczeń 2010, 17:59
Imię: Filip |
|
|
Dzisiaj w końcu odpaliłem BMW co prawda na Auto-Starcie, ale zawsze :-P . Okazuje się że zbiornik paliwa jest przegnity, no i pompa paliwa też jest do niczego. Auto odpaliło za pierwszym strzałem i bardzo ładnie i równo pracuje. Myślałem że moje Audi ładnie chodzi, ale z 5-ką nie ma żadnego porównania, to jest zupełnie inna bajka ;-).
Jakby ktoś miał zbiornik paliwa w przyzwoitym stanie to jestem chętny. Pozdrawiam. ;-) |
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 10 Luty 2010, 22:01
Imię: Filip |
|
|
Mam czas więc działam przy aucie i wychodzi na to że poza pierdółkami za dużo do roboty przy niej nie ma (póki co). Blacha jest bardzo zdrowa, ale ten cholerny lakier.. Na bank będzie cała malowana, są straszne grube i głębokie rysy na całym samochodzie, za to nadrabia troszkę wnętrzem w bardzo przyzwoitym stanie. Wczoraj postawiłem ją do ogrzewanego garażu i niech czeka do wiosny na następne naprawy. Jestem bardzo zadowolony bo naprawdę było warto ją wziąc. :mrgreen:
O to fotki, już troszkę poskładana ;-) :
No i tu przyjaciel z warsztatu :-P
|
|
|
|
|
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
Wysłany: 10 Luty 2010, 22:53
Imię: qqqq |
|
|
Zazdroszcze Ci znaleziska. |
|
|
|
|
kamil4115
Nadwozie: E28
Model: 528i 87'
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 87'
Dołączył: 20 Wrz 2008 Posty: 121 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 10 Luty 2010, 23:05
Imię: Kamil |
|
|
wnętrze naprawde w niezłym stanie i w dodatku beżowe, sam bym takie chciał! ;-)
P.S. Widzę okolica oblegana w E36 :-P |
_________________ E28 528i Diamantschwarz Metallic
E30 316i Mugellorot
E36 318i Hellrot
E39 520i Dunkelblau
E36 318i Techno-Violett Metallic
E39 523iA Schwarz II
E38 728iA Dunkelblau
E36 318iA Cabrio Arktissilber Metallic
|
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 11 Luty 2010, 17:28
Imię: Dominik |
|
|
No i chyba tej anteny na klapie bagażnika nie zostawisz...Zdaje się być niezłym egzemplarzem do uratowania ;-) |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 11 Luty 2010, 22:20
Imię: Filip |
|
|
Dzięki.. ;-) Antena na pewno zniknie. Co do E36-tek to rzeczywiście obrodziło :-P
Pozdro :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 21 Marzec 2010, 22:58
Imię: Filip |
|
|
Korzystając z wolnego czasu pojechałem przepalić Piątkę, trzeba było ją obudzić i trochę rozruszać.. :-P :mrgreen:
|
_________________
|
|
|
|
|
|
Migel
520i KAT
Nadwozie: E28
Model: 520iKAT
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 113 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Marzec 2010, 23:56
Imię: Migel |
|
|
Jest piękna |
|
|
|
|
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 06:39
Imię: qqqq |
|
|
Filip ładna jest ale z takim brudasem to sie nie pokazuj :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 18:15
Imię: Filip |
|
|
Noo zakurzyła się troszkę u kumpla w garażu :-P Pojadę za tydzień to Ją wezmę do spa :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
Kargul1005
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 1468 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 19:58
Imię: Rafał |
|
|
Wiedziałem, że będą z niej "ludzie" :-)
Gratuluję Ci porządnego rekina.
PS zaje... wnętrze :-) |
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 21:08
Imię: Filip |
|
|
kargul1005 napisał/a: | Wiedziałem, że będą z niej "ludzie" :-) |
Cały czas nad tym pracuję :mrgreen:
Dzięki za miłe komentarze.. ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 23 Marzec 2010, 20:33
Imię: Filip |
|
|
Dzisiaj wpadł mi Brief i wynika z niego, że auto zostało w 1984 roku zakupione przez firmę Mohag J. Vogt & E. Laufer KG w Norymberdze. Następnie dwa lata później w 1986 kupił ją Johann Georg Moeller ('46), rownież z Norymbergi. Ostatnim właścicielem był Josef Gasteiger z Kammerstein, który w niedziele obchodził 61 urodziny. Kupił ją w 1991 i posiadał do 2000 roku, wtedy zakupił ją Pan Ignacy. 10 lat później kupił ją taki Filip :-P
Pozdrawiam :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2010, 19:18
Imię: Filip |
|
|
Nooo.. więc wyprowadziłem BMW i zabrałem się za pierwsze gruntowne czyszczenie nadwozia oraz ogarnięcie wnętrza od czasu zakupu :-D. Lakier jest w fatalnym stanie tzn. z daleka wygląda nawet nieźle, a niestety "z daleka" mnie nie satysfakcjonuje i pewne jest że będzie malowana. Wnętrze jest super poza kilkoma dziurami po wkrętach na desce. Problem rdzy w mojej 5 wydaje się znikomy, auto jest zdrowe poza prawym narożnikiem, prawdopodobnie kiedyś musiała mieć stłuczkę albo... :?: Jest tam dziura wielkości piłeczki ping-pongowej przez odchodzący szpachel. Jako, że mieszkam we Wrocławiu, a auto stoi w lubuskim remont może się rozciągnąć w czasie. Pozdrawiam ;-)
Zdjęcia :-P :
Wnętrze :
Narożnik :
8-)
Chciałem dodać, że złote prawe lusterko będzie prawdopodobnie na wyposażeniu seryjnym debiutującego niedługo F10 M5 więc chcąc podążać za najnowszymi trendami takie o to lusterko znajduje się również na moim bolidzie :-P (no na chwile tylko założyłem :roll: ). |
_________________
|
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 11 Kwiecień 2010, 22:21
Imię: Filip |
|
|
Pare fotek z dupowozem jako, że byłem u Mamy przez weekend ;-) / Pozdrawiam ;-)
|
_________________
|
|
|
|
|
130rapid
Dawny Mistrz Zakonu
Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20 B27
Rok produkcji: 04/10/1983
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 271 Skąd: Biezdrowo k. Wronek
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 12:15
Imię: Radek |
|
|
kamil4115 napisał/a: | Same felgi może nie stanowią problemu, ale znalezienie na nie opon jest dość ciężkie. |
Piękne metryczne felgi dedykowane do opon Michelin.
Nie tyle trudnych do kupienia, co drogich.
Ale, Filip0, przypadkiem nie rezygnuj z nich zbyt pochopnie, bo TRX to cały system Michelina. Świetnie zgrany zespół opony z felgą, projektowany jako jedna całość, z poziomu białej tablicy. W latach 70. jeździły na tym tylko pierwszoligowe samochody.
Efekt jest taki, że na TRX-ach "odjedziesz" każdemu 520i na standardowych kołach, nie tracąc nic z komfortu toczenia.
Przekalkuluj. Może koszty Cię wystraszą. Może jednak nie. |
_________________ Prowadzenie samochodu jest jak język chiński - jednego i drugiego uczysz się całe życie. |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 12:52
Imię: Tomek |
|
|
130rapid napisał/a: |
Efekt jest taki, że na TRX-ach "odjedziesz" każdemu 520i na standardowych kołach, nie tracąc nic z komfortu toczenia. |
Zapędziłeś się trochę Chyba że miałeś na myśli opony Dębicy albo inne Wanli. |
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 18:39
Imię: Filip |
|
|
Na TRX-ach wygląda ładnie, genialnie wyglądałaby na 17" Alpiny jak ma MAJSU bądź na BBS-ach, ale po głowie chodzi mi jeszcze inna opcja.. :-P Zobaczymy co z tego wyjdzie bo chcę żeby też się troszkę różniła od innych i też wyglądała przyzwoicie :mrgreen: . |
_________________
|
|
|
|
|
130rapid
Dawny Mistrz Zakonu
Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20 B27
Rok produkcji: 04/10/1983
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 271 Skąd: Biezdrowo k. Wronek
|
Wysłany: 17 Kwiecień 2010, 12:30
Imię: Radek |
|
|
MAJSU napisał/a: | Zapędziłeś się trochę Chyba że miałeś na myśli opony Dębicy albo inne Wanli. |
Przez charakterystyczne osadzenie opony w feldze, TRX daje dużo mniejsze kąty znoszenia na zakrętach, czyli precyzyjniejsze prowadzenie. To jest kluczowa różnica między TRX a standardowym systemem.
Można to samo osiągnąć np. 17-calowymi oponami o profilu <50.
Ale ze smutnym cieniem komfortu wybierania nierówności, który daje TRX. :X |
_________________ Prowadzenie samochodu jest jak język chiński - jednego i drugiego uczysz się całe życie. |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Kwiecień 2010, 12:37
Imię: Tomek |
|
|
130rapid napisał/a: | MAJSU napisał/a: | Zapędziłeś się trochę Chyba że miałeś na myśli opony Dębicy albo inne Wanli. |
Przez charakterystyczne osadzenie opony w feldze, TRX daje dużo mniejsze kąty znoszenia na zakrętach, czyli precyzyjniejsze prowadzenie. To jest kluczowa różnica między TRX a standardowym systemem.
Można to samo osiągnąć np. 17-calowymi oponami o profilu <50.
Ale ze smutnym cieniem komfortu wybierania nierówności, który daje TRX. :X |
Ciekawy jaka by była różnica dla takiego 520i jeżeli by jechało na trx`ach a potem na toyo 350 albo Yokohamie Avid S. Nie wydaje mi się żeby różnice były na tyle drastyczne aby warto było inwestować w TRX`y. |
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 23 Kwiecień 2010, 13:54
Imię: Jakub |
|
|
130rapid napisał/a: | TRX to cały system Michelina. Świetnie zgrany zespół opony z felgą, projektowany jako jedna całość, z poziomu białej tablicy. W latach 70. jeździły na tym tylko pierwszoligowe samochody. |
Większość Ferrari z tamtych lat.
MAJSU napisał/a: | Ciekawy jaka by była różnica dla takiego 520i jeżeli by jechało na trx`ach a potem na toyo 350 albo Yokohamie Avid S. Nie wydaje mi się żeby różnice były na tyle drastyczne aby warto było inwestować w TRX`y. |
Ciężko to porównywać bo konstrukcja TRX-ów ma ponad 30 lat i forma się nie zmieniła |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
Dzwonek
Bądz Modny Wiecznie
Nadwozie: E12
Model: E12 520 i E36cabrio 318 i E38 728i
Silnik: M20
Rok produkcji: 06.1979
Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 121 Skąd: Dzwonek
|
Wysłany: 26 Kwiecień 2010, 23:41
Imię: Robert |
|
|
Hmm bardzo fajna ;-)
ale srodek to ma wyjatkowo ładny ten kolor jest super
tylko zastanawia mnie co to za guziki przy skrzyni???? |
_________________ E12 520 M20B20 06.1979r
E38 728iA M54B28TU 1999r
E36cabrio 328i M52B28 1999r
Kiedyś:
E36cabrio 318i M43 1998r
E39 523i M52 B25 1998r
|
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 27 Kwiecień 2010, 10:49
Imię: jakub |
|
|
ja sie troche pochwale:
mnie sie udalo kupic nowe TRX'y 200/390 za bardzo male pieniadze 350 szt i to w polsce! maja tylko jedna wade. maja trzynascie lat. zaryzykowalem i jestem zachwycony. opony musialy byc dobrze magazynowane.
wygladaja swietnie, jezdza swietnie. chcialem odratowac z nich naklejki ale one nie zniosly proby czasu.
szukajcie po wiekszych hurtowniach, moze jeszcze gdzies jakies zalegaja.
...a co oryginal - to oryginal ;-)
twoja babunia jest swietna kolorystycznie, no i ma cala tapicerke.
az milo popatrzec... |
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 5 Wrzesień 2010, 23:40
Imię: Filip |
|
|
Tak więc po 2 miesiącach wakacji wróciłem do domu, więc 1-sze co musiałem zrobic to zobaczyc co tam słychac u mojego ukochanego autka :-P
Byłem pewny, że nie odpali, a jak juz to cieżko i tu mnie miło zaskoczyła.. Jedno przekrecenie kluczyka, zero oporu, cyk i już pod maską grała sobie rzedowa 6 ;-)
Jeździlem różnymi, róznistymi autami, ale mam tak, że jak wsiadam do tego Burgunda to gęba mi sie smieje i cieszy sie sama z siebie. Powiem tak.. ma u mnie dożywocie bez możliwosci warunkowego zwolnienia, a wyrok wydał sędzia m20b20 :-P
Korzystajac z okazji przymierzylem Wojtkowe BBS i taki o to efekt tego wszystkiego :-P
|
_________________
|
|
|
|
|
biemdablju
fanatyk
Nadwozie: E28
Model: 524 Td
Silnik: m21d24
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 25 Sie 2010 Posty: 202 Skąd: Lubelszczyzna, UK,
|
Wysłany: 6 Wrzesień 2010, 08:09
Imię: Sebek |
|
|
te felgi musza w niej zostac kolego nie ma innego wyjścia ;-)
pasują jak Pameli duże piersi :mrgreen: koniecznie zostaw |
_________________
|
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 6 Wrzesień 2010, 16:20
Imię: Filip |
|
|
biemdablju napisał/a: | te felgi musza w niej zostac kolego nie ma innego wyjścia ;-) |
No nie wiem może kolega Majsu bedzie kiedys sprzedawal Alpiny :mrgreen: Bo wlasnie takie felgi bym tu widzial najchetniej :-P |
_________________
|
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 26 Wrzesień 2010, 23:15
Imię: Filip |
|
|
Szalik wpadł z wizytą :mrgreen:
|
_________________
|
|
|
|
|
|