[E28 520i] E28 Moja nowa ale nie zupełnie nowa :D |
Autor |
Wiadomość |
bmxvillain
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 31 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 25 Listopad 2009, 22:05 [E28 520i] E28 Moja nowa ale nie zupełnie nowa :D
Imię: Karol |
|
|
Witam serdeczenie.
Od paru dni jestem posiadaczem BMW e28 520i 1983r. choć w dowodzie jest 524TD i tkai silnik chciałbym wstawić.
Auto w stanie tragicznym, progi na wylot przeżarte rdzą, maska, klapa drzwi, wszędzie rdza i zero pierwotnej lini. Auto chyba przeszło jakąś wojnę i bite było w każdy możliwy punkt. Facet chciał je oddać na złom. Mi go było szkoda więc wziąłem i zdecydowałem, że je odrestauruje. Tak więc stałem się szczęśliwym posiadaczem tej pięknej maszynki. Auto nie odpala, niestety jest zagazowanie choć an gazie też nie odpala. Mimo że właściciel mówił że jest ok tylko gazu nie ma. kupiłem podjechałem an stacje chciałęm troszkę gazu nabić żeby odpalic a tu gaz ucieka we wszytskie strony. Ja się patrze na kolesia który obsługiwał i śmiech, mówie że chyba nici z tankowania. jak się okazało to na sam początek wiem że nie ma poprowadzonej rury od gazu do butli. Chcę maszynkę rozebrać do cna. Wypisakować, odnowić wszystkie części, czego się nie da to dokupić , obić wnętrze skorką tak ja było w oryginale i poskłądać. Najchętniej wszystko na oryginalnych częściach. Na pewno będę zdawał relacje z toku działania, ale to dopiero na wiosnę, w zimę nie mam warunków na to. Uzbieram pieniędzy na renowacje, silnik, części itd itd. Liczę na pomoc psychiczną i ewentyalną techniczną. A może ktoś ma części do tej bryczki to byśmy się dogadali odrazu co do części które już na wstępie potrzebuje . Jak coś piszcie na pw ewentualnie gg(zawsze jestem na niewidocznym)
Pozdrawiam serdecznie,
Karol.
Ps To moja maszynka. :mrgreen:
 |
_________________ ~dzisiaj mnie kochasz jutro nienawidzisz~ |
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany: 25 Listopad 2009, 22:11
|
|
|
Lepiej oddaj na złom i kup coś ładnego, ostatnio był wklejony link do licytacji ładnej taniej sztuki z ebaya. Szkoda pieniędzy wkładać w tego parcha. |
|
|
|
 |
_KaMiK_
The Empire need`s u!

Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 786 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Listopad 2009, 22:18
Imię: Marek |
|
|
Czeka Cię dłuuuga i wyboiiiista droga :p
a ten przedni zderzak od czego on? taki ni w dupe ni w oko :p
Powodzenia ;D
PS. "dzisiaj mnie pragniesz jutro się wstydzisz" 8-) |
_________________ E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta
 |
|
|
|
|
 |
kamil4115

Nadwozie: E28
Model: 528i 87'
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 87'
Dołączył: 20 Wrz 2008 Posty: 121 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 25 Listopad 2009, 22:18
Imię: Kamil |
|
|
a może naprawdę łatwiej byłoby poszukać jakiejś zdrowszej bazy do renowacji?! |
_________________ E28 528i Diamantschwarz Metallic
E30 316i Mugellorot
E36 318i Hellrot
E39 520i Dunkelblau
E36 318i Techno-Violett Metallic
E39 523iA Schwarz II
E38 728iA Dunkelblau
E36 318iA Cabrio Arktissilber Metallic
 |
|
|
|
 |
MAJSU

Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
_KaMiK_
The Empire need`s u!

Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 786 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Listopad 2009, 22:21
Imię: Marek |
|
|
ta zajebista 520 poszla za niecale 4 tysie? heh to jest mega smiesznie popieprzona cena... |
_________________ E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta
 |
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany: 25 Listopad 2009, 22:22
|
|
|
Jak dla mnie trochę za duże koszta restauracji tego auta. Sam jestem w trakcie malowania swojego e28 za kwotę ok 7000zł, więc jeśli miałbyś robić to samo to radziłbym kłaść lakier na zdrową blachę a nie rdzę. Dodam, że moje auto w 75% ma lakier fabryczny i gdyby nie stłuczka przodem : oba błotniki i maska a także porysowane boczne drzwi to raczej bym się nie zdecydował na malowanie całości ...
Remont o którym piszesz, ciężko będzie zamknąć kwotą 20 000zł, swoje 524td kupiłem za 4000zł i po lakierze cena za całość będzie wynosiła 21 000zł ... |
|
|
|
 |
kamil4115

Nadwozie: E28
Model: 528i 87'
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 87'
Dołączył: 20 Wrz 2008 Posty: 121 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 25 Listopad 2009, 22:24
Imię: Kamil |
|
|
_KaMiK_ napisał/a: | ta zajebista 520 poszla za niecale 4 tysie? heh to jest mega smiesznie popieprzona cena... |
ze sprowadzeniem i zarejestrowaniem wyszłoby pewnie ze 6...
ale to i tak smieszne pieniadze jesli naprawde jest w takim zajebistym stanie! ;-) |
|
|
|
 |
bmxvillain
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 31 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 25 Listopad 2009, 22:48
Imię: Karol |
|
|
ja za swoją dałem niecałe 700 zł Do wszystkich części i lakiernictwa mam dostęp. Wszelkie robótki typu wspawywanie blach itd, jestem w stanie zrobic sam. Części mogę kupić za nieduże pieniądze ponieważ mam sklep z częściami do tej marki i w miarę dobre źródła. co do malowania i kosztów. nie licząc piaskowania i cynkowania blachy, to malowanie wyszło by mnie grosze, ponieważ w rodzinie mam paru lakierników. Przemyślę sprawę czy jest sens się z nią bawić. Waszym zdaniem lepiej wziąć się za jakąś lepszą sztukę? Bo jeśli realnie patrząc mam w nia wsadzić 20K zł to wolę kupić zrobioną na amen za 5K i tylko sobie dorzeźbić tak jak będę chciał.
Cytat: | a ten przedni zderzak od czego on? taki ni w dupe ni w oko :p
Powodzenia ;D
PS. "dzisiaj mnie pragniesz jutro się wstydzisz" |
Zderzak nie wiem od czego ale wygląda paskudnie.
Słuchasz sweetnoisa? |
_________________ ~dzisiaj mnie kochasz jutro nienawidzisz~ |
|
|
|
 |
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
Wysłany: 25 Listopad 2009, 23:09
Imię: qqqq |
|
|
Karol moim zdaniem ta e28 nawet na części się dobrze nienadaje, z drugiej strony widziałem jakie ludzie robią cuda z o wiele gorszych parchów. Jeśli masz ochote i chęci możesz robić ją ale czeka cię długa droga przez piekło. |
_________________
 |
|
|
|
 |
_KaMiK_
The Empire need`s u!

Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 786 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Listopad 2009, 23:09
Imię: Marek |
|
|
Ubustwiałem ich puty sie nie rozpadli ;p
po odejciu magica i (bodajze) henrego popadli w totalna ruine i generalnie od paru lat cisza w ich kwestii.
A szkoda tworzyli nieziemskie albumy i przezajebisty klimat na koncertach
Teraz pozostało przesłuchiwać w te i wefte to co po sobie zostawili |
_________________ E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta
 |
|
|
|
 |
bmxvillain
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 31 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 25 Listopad 2009, 23:22
Imię: Karol |
|
|
M-EJ napisał/a: | Karol moim zdaniem ta e28 nawet na części się dobrze nienadaje, z drugiej strony widziałem jakie ludzie robią cuda z o wiele gorszych parchów. Jeśli masz ochote i chęci możesz robić ją ale czeka cię długa droga przez piekło. |
Chyba jednak poprzestane na tym co planowałem. Jestem z natury upartym człowiekiem i dokonuje swoich planów, a słów na wiatr nie rzucam. Ale pomyślimy zobaczymy. Choć chciałbym ja zrobić. Na pewno na piszę jaka decyzja.
Cytat: | Ubustwiałem ich puty sie nie rozpadli ;p
po odejciu magica i (bodajze) henrego popadli w totalna ruine i generalnie od paru lat cisza w ich kwestii.
A szkoda tworzyli nieziemskie albumy i przezajebisty klimat na koncertach
Teraz pozostało przesłuchiwać w te i wefte to co po sobie zostawili |
No niestety. Szkoda, ale masz racje. A teraz się wyłączam.
Pozdrawiam,
Karol. |
_________________ ~dzisiaj mnie kochasz jutro nienawidzisz~ |
|
|
|
 |
Horst
Nadwozie: Exx
Model: 732i
Silnik: m30 b32
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 14 Maj 2008 Posty: 56 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 26 Listopad 2009, 00:47
Imię: Patryk |
|
|
Cześć Karol! Doceniam Twój zapał i zaangażowanie ale z własnego doswiadczenia powiem Ci,że koszty odrestaurowanie Twojego auta bedą astronomiczne. Nie ukrywajmy e28 520 nie jest zabytkiem klasy zerowej. Za 1/3 tej kwoty odrestaurowania możesz mieć naprawdę zadbane e28. Pamiętaj im taniej kupisz tym więcej zainwestujesz. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
MAJSU

Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Listopad 2009, 02:31
Imię: Tomek |
|
|
bmxvillain napisał/a: | Waszym zdaniem lepiej wziąć się za jakąś lepszą sztukę? Bo jeśli realnie patrząc mam w nia wsadzić 20K zł to wolę kupić zrobioną na amen za 5K i tylko sobie dorzeźbić tak jak będę chciał. |
Za 5K to możesz mieć na amen zrobionego trampka albo 126p a nie E28 :roll: :!: |
|
|
|
 |
bmxvillain
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 31 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 26 Listopad 2009, 02:51
Imię: Karol |
|
|
MAJSU napisał/a: | Za 5K to możesz mieć na amen zrobionego trampka albo 126p a nie E28 |
:O...
Nie skomentuje.
Nie jedna zagraniczna aukcja jest wystawiona z e28 w duzo lepszym stanie za około 2-3 k zł. Plus transport i mam za 5 k ale ja wolałem zbudować ją od podstaw. I nie chce tego zrobić w tydzień... może mi to zająć nawet 3 lata. ja czas mam i czym jeździć. To jest zabawka i pasja... A jak za 5k kupujesz zrobionego malucha to się nie dziwie że mówisz o kwotach 20 k zł za renowacje tego padła. |
_________________ ~dzisiaj mnie kochasz jutro nienawidzisz~ |
|
|
|
 |
kamil4115

Nadwozie: E28
Model: 528i 87'
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 87'
Dołączył: 20 Wrz 2008 Posty: 121 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 26 Listopad 2009, 08:31
Imię: Kamil |
|
|
MAJSU napisał/a: |
Za 5K to możesz mieć na amen zrobionego trampka albo 126p a nie E28 :roll: :!: |
niestety, ale popieram zdanie MAJSU! Za 5K można kupić jedynie dobrą bazę do renowacji! A jeśli chciałbyś mieć 'na amen' zrobione autko to co najmniej drugie tyle musisz włożyć! :roll: |
|
|
|
 |
Grigorij
7 takie duże 5

Nadwozie: Exx
Model: 728i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 Listopad 2009, 08:47
Imię: Grzegorz |
|
|
Dołączę się do przedmówców.
Nie warto odnawiać tego E28, gdyby to było E3 lub E9 w takim stanie, to jak najbardziej, ale E28 jest narazie dość pospolite i łatwo znaleźć, nawet w PL auto w 100x lepszym stanie, jako baze do także 3 letniej renowacji.
Mówisz że wszystko będzie tanio, bo bedziesz robił sam, a na ile wyceniasz swój czas :?: |
_________________ Części do E12, E23, E28.
------------------
SKUP AUT
Tel - 790 580 495
 |
|
|
|
 |
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
Wysłany: 26 Listopad 2009, 09:17
Imię: qqqq |
|
|
bmxvillain jest młody i ma zapał do pracy nieznając realiów
Grigorij napisał/a: | Dołączę się do przedmówców.
Nie warto odnawiać tego E28, gdyby to było E3 lub E9 w takim stanie, to jak najbardziej, ale E28 jest narazie dość pospolite i łatwo znaleźć, nawet w PL auto w 100x lepszym stanie, jako baze do także 3 letniej renowacji.
Mówisz że wszystko będzie tanio, bo bedziesz robił sam, a na ile wyceniasz swój czas :?: |
Nie którym sprawia to wielką przyjemność |
_________________
 |
|
|
|
 |
MAJSU

Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Listopad 2009, 12:20
Imię: Tomek |
|
|
bmxvillain napisał/a: | A jak za 5k kupujesz zrobionego malucha to się nie dziwie że mówisz o kwotach 20 k zł za renowacje tego padła. |
Widać że nie masz kompletnie pojęcia o kosztach renowacji samochodu a BMW już kompletnie. |
|
|
|
 |
Dominique

Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 26 Listopad 2009, 13:39
Imię: Dominik |
|
|
MAJSU napisał/a: | Za 5K to możesz mieć na amen zrobionego trampka albo 126p a nie E28 :roll: :!: |
Coś w tym jest-trudno się nie zgodzić. A półśrodki w odbudowie auta nie mają najmniejszego sensu. Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy :-? |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
 |
bmxvillain
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 31 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 30 Listopad 2009, 18:34
Imię: Karol |
|
|
MAJSU napisał/a: | bmxvillain napisał/a: | A jak za 5k kupujesz zrobionego malucha to się nie dziwie że mówisz o kwotach 20 k zł za renowacje tego padła. |
Widać że nie masz kompletnie pojęcia o kosztach renowacji samochodu a BMW już kompletnie. |
Dobrze dobrze, nie będę się dochodził. Jestem laic na forum więc luz. Masz swoje racje i znasz swoje koszta. Ja wiem ile mnie to może wynieść. CHoć po obejżeniu dogłębnym auta stwierdziłem że nie ma sensu remontowac tą budę, lepiej kupić zdrowszą i tamtą sie zająć a najwyżej graty z tej wziąć. |
_________________ ~dzisiaj mnie kochasz jutro nienawidzisz~ |
|
|
|
 |
bmxvillain
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 31 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 9 Styczeń 2011, 14:01
Imię: Karol |
|
|
Od ostatniego postu troszke minęło.
Z góry chciałem przeprosić za to roczne milczenie. Sprzedałem to zdezelowane e28.
Przez ręce przeszło mi w tym czasie e23 z 1983 roku 3.5 automat 218 ps. W dobrym stanie. Troszke ją podleczyłem i sprzedałem w dobre ręce- znajomemu miłośnikowi rekinów. Ma już e24 Alpina i chciał własnie e23 735i. Z tego co mi wiadomo aktualnie moja była 7 przechodzi kompleksową renowacje. Aktualnie powróciłem do e28. Co prawda motor mizerny bo 1.8 w manualu z 1983 r. ale za to buda w bardzo dobrym stanie. Wszystko trzyma się kupy. Wiadomo, zawsze przy aucie z tego roku jest coś do zrobienia. W tym wypadku nie ma wyjątków. Chciałbym ten egzemplarz, na spokojnie zrobić pod własny styl. Będzie to delikatny rat z dużą ilością dopieszczonych elementów. Jeśli tylko jakieś efekty się pojawią, wrzucę fotorelację na forum. pochłonie mnie to mnóstwo czasu i pieniędzy, ale efekt mam nadzieję będzie tego wart. A jeśli nie będzie... To będę robił jeszcze raz tak abym był usatyfakcjonowany swymi działaniami. A co do kosztów renowacji takiego auta i moich wcześniejszych wypowiedzi- fakt z tymi 5 tys się wygłupiłem i to dość konkretnie. Na dzień dzisiejszy ciężko określić jaki to będzie koszt , zależy w którą stronę pójdzie projekt. Sądze, że ciężko będzie mi się zamknąć w 10 k zł.
Dzięki i pozdrawiam.
Karol. |
_________________ ~dzisiaj mnie kochasz jutro nienawidzisz~ |
|
|
|
 |
Filip0
Burgund Lover

Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 9 Styczeń 2011, 14:17
Imię: Filip |
|
|
No :mrgreen: |
_________________
 |
|
|
|
 |
bmxvillain
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 31 Skąd: Kielce
|
|
|
|
 |
_KaMiK_
The Empire need`s u!

Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 786 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Styczeń 2011, 15:31
Imię: Marek |
|
|
bo użuwałeś słych linków, używaj "direct", sample:
 |
_________________ E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta
 |
|
|
|
 |
peter22
Oldschool

Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 18 Styczeń 2011, 17:50
Imię: Piotrek |
|
|
ojej, teraz to ona wyglada dla mnie troche jak statek kosmiczny...te felgi, zderzaki, ciemne szyby i spojler kompletnie mi nie pasuja, a co do rata to w pelni popieram, bo e28 jest bardzo malo i sa cikawe, tylko jak rat, to przydalby sie lepszy silnik |
|
|
|
 |
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
Wysłany: 19 Styczeń 2011, 13:03
Imię: qqqq |
|
|
Moim zdaniem narazie niema co pokazywać. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ślivak

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 1049 Skąd: Krzeszowice
|
Wysłany: 19 Styczeń 2011, 13:29
Imię: Łukasz |
|
|
Moim zdaniem nie ma się czego wstydzić. Taki samochód kupił. Można Kolegę nakierować co może zmienić. Zmotywować do zmian.
1. Te felgi możesz sprzedać. Zczytaj ET i pomyśl, zobacz do czego pasują. Felg ori BMW jest dużo, coś Ci się pewnie spodoba.
2. Ten spojler to nie wiem od czego? Zdjąć w 3 diabły.
Powodzenia w pracach, zapału, pieniędzy!
Nie zrażać się do samochodu. Nie jego wina, że ktoś inny zaniedbał to i owo. ;-) |
|
|
|
 |
bmxvillain
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 31 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 21 Styczeń 2011, 10:53
Imię: Karol |
|
|
Ślivak napisał/a: | Moim zdaniem nie ma się czego wstydzić. Taki samochód kupił. Można Kolegę nakierować co może zmienić. Zmotywować do zmian.
1. Te felgi możesz sprzedać. Zczytaj ET i pomyśl, zobacz do czego pasują. Felg ori BMW jest dużo, coś Ci się pewnie spodoba.
2. Ten spojler to nie wiem od czego? Zdjąć w 3 diabły.
Powodzenia w pracach, zapału, pieniędzy!
Nie zrażać się do samochodu. Nie jego wina, że ktoś inny zaniedbał to i owo. ;-) |
Dzięki za mobilizacje i ocene auta. Tak jak mówisz samochód kupiłem w takim stanie. Może i Nie ma czym się chwalić, ale przyjdzie taki dzień, że będzie - a wtedy porownanie ze zdjęciami z pierwszych dni posiadania samochodu przydadzą się idealnie do porównania jakości i wyglądu kiedyś i dziś.
Poza tym, forum chyba nie jest po to, aby pokazywać tylko wypucowane idealnie dopieszczone egzemplarze. Te zdezelowane i w trakcie napraw również.
Co do samego auta. Spojler równiez nie wiem od czego i tak samo mi się nie podoba. Fele na razie zostaną bo wolę zainwestować w blachę i elementy napędowe auta niż w nowe buty. Spojler spadnie razem z klapą którą wymieniam bo ta jest przeżarta.
Zdęcia z wymian i pracy równiez się pojawią. Nie będzie to może restaurowanie wraku, ale na pewno poprawię jej wygląd i to jak się prowadzi.
Pozdrawiam,
Karol. |
_________________ ~dzisiaj mnie kochasz jutro nienawidzisz~ |
|
|
|
 |
peter22
Oldschool

Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 21 Styczeń 2011, 21:54
Imię: Piotrek |
|
|
bmxvillain napisał/a: | Poza tym, forum chyba nie jest po to, aby pokazywać tylko wypucowane idealnie dopieszczone egzemplarze. |
pewnie. wlasnie po to jest forum, zeby wyrazic swoja opinie - pozytywna lub negatywna, cos doradzic, aby nasze rekiny byly wyjatkowe
bmxvillain napisał/a: | Spojler równiez nie wiem od czego i tak samo mi się nie podoba. Fele na razie zostaną bo wolę zainwestować w blachę i elementy napędowe auta niż w nowe buty. |
sluszna decyzja - lepiej zainwestuj w blacharke i mechanike, felgi sie przeciez nie zuzyja (chociaz niektorzy i to nawet potrafia), a potem ogarnij estetyke, chociaz spojler to faktycznie masakra powodzenia w pracach i pamietaj - duuzo zdjec, to sie wtedy fajnie czyta temat |
|
|
|
 |
|