E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 20:06
[E28 518i] 1981'
Autor Wiadomość
bubaspaxx 
rekin

Nadwozie: Exx
Model: E21 320
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 143
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29 Listopad 2007, 13:45   
   Imię: Kuba


sorki szefie :-P już się poprawiam :D :D
_________________
shark
 
 
     
bubaspaxx 
rekin

Nadwozie: Exx
Model: E21 320
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 143
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29 Listopad 2007, 14:08   
   Imię: Kuba


bubaspaxx napisał/a:
sorki szefie :oops: już się poprawiam :D :D


edit:skoro kotlet z dars robi sobie pożywke,co by nie było na dużej firmie,mowa o jamex...dobrze po ustawiany musi być,skoro jeszcze go nikt nie zniszczył sprawą w sądzie itp.czy to nie było czasem tak,że typ wcześniej prowadził serwis bmw??
_________________
shark
 
 
     
bubaspaxx 
rekin

Nadwozie: Exx
Model: E21 320
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 143
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 3 Grudzień 2007, 00:32   
   Imię: Kuba


Majsu WuwuA :D Nie jest dla mnie wwaażne czy ty chodzisz z prętem(tym samym z którego dars klepie springi) w pupie,czy gdzie sobie ów pręt stosujesz...będąc prenciarzem .."prencik" haha.licytuje u bobo springi h&r http://moto.allegro.pl/it..._przod_bcm.html
aukcja pewnie się zakończy nie fartem dla kupuących,to zrozumiem..życie..zwarz na jego inne aukcjons..wole dars parts za 320zł 4zt NÓWKI, niż dwie urzywy z urzywanym amorem za trzy stówki.Po pierwsze kultura(znam chłopa na telefon,a że znam sie na ludziach...)pasowność stuffu i efekt końcowy.2.po spasowaniu do e28,prawdo OK,biore jeszcze jeden zestaw do e21 i twoje coment mam dokładnie tam gdzie ty masz w/w prent(z ktorego dars klepie pringi).więc "szata twa" a reszta na żywo 8-)
_________________
shark
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Grudzień 2007, 11:00   
   Imię: Tomek


bubaspaxx napisał/a:
Majsu WuwuA :D Nie jest dla mnie wwaażne czy ty chodzisz z prętem(tym samym z którego dars klepie springi) w pupie,czy gdzie sobie ów pręt stosujesz...będąc prenciarzem .."prencik" haha.licytuje u bobo springi h&r http://moto.allegro.pl/it..._przod_bcm.html
aukcja pewnie się zakończy nie fartem dla kupuących,to zrozumiem..życie..zwarz na jego inne aukcjons..wole dars parts za 320zł 4zt NÓWKI, niż dwie urzywy z urzywanym amorem za trzy stówki.Po pierwsze kultura(znam chłopa na telefon,a że znam sie na ludziach...)pasowność stuffu i efekt końcowy.2.po spasowaniu do e28,prawdo OK,biore jeszcze jeden zestaw do e21 i twoje coment mam dokładnie tam gdzie ty masz w/w prent(z ktorego dars klepie pringi).więc "szata twa" a reszta na żywo 8-)


Staaaary takiego przygłupa jak ty to to forum jeszcze nie widziało :shock: ... Niewiem o czym ty do mnie rozmawiasz i nie interesuje mnie to że lubisz się stymulować analnie jakimś prętem nie od takich wyznań jest to forum, wejdz sobie na onet`a i tam się zwierzaj z takich rzeczy... a z tą twoją gangsterską grypserką to lepiej idź na ławkę z ziomalami bo to forum to nie miejsce dla ciebie... za wysokie progi !

Że tak zacytuje Clarksona "Widać że w niektórych częściach tego kraju ludzie krzyżują się z warzywami" 8-)
 
 
     
Bavool 
RWD


Nadwozie: E28
Model: Misiuciwisi Outlander V6 w planach 535i
Silnik: 3.0
Rok produkcji: 2007
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 213
Skąd: Toronto/Gdańsk
Wysłany: 3 Grudzień 2007, 12:21   
   Imię: Adam


bubaspaxx napisał/a:
Majsu WuwuA :D Nie jest dla mnie wwaażne czy ty chodzisz z prętem(tym samym z którego dars klepie springi) w pupie,czy gdzie sobie ów pręt stosujesz...będąc prenciarzem .."prencik" haha.licytuje u bobo springi h&r http://moto.allegro.pl/it..._przod_bcm.html
aukcja pewnie się zakończy nie fartem dla kupuących,to zrozumiem..życie..zwarz na jego inne aukcjons..wole dars parts za 320zł 4zt NÓWKI, niż dwie urzywy z urzywanym amorem za trzy stówki.Po pierwsze kultura(znam chłopa na telefon,a że znam sie na ludziach...)pasowność stuffu i efekt końcowy.2.po spasowaniu do e28,prawdo OK,biore jeszcze jeden zestaw do e21 i twoje coment mam dokładnie tam gdzie ty masz w/w prent(z ktorego dars klepie pringi).więc "szata twa" a reszta na żywo 8-)


Chłopcze, przystopuj z tymi durnymi tekstami i slangiem, którego połowa wykształconych ludzi tutaj nie rozumie i nie akceptuje. Drugi raz zwracam Ci uwagę, że nie jest to forum na którym ktokolwiek jest złośliwy wobec Ciebie, tak więc i Ty wykaż choć trochę inteligencji i powściągliwości w durnych wypowiedziach...
_________________
ŚP E28 524td (prawie) Calypso Rot '84
Syrena 105L Żółć PRLu '79
Żak MR2 Bordo PRLu '60
Mitsu Outlander XLS
Chevrolet Express

Ability to speak doesn't make U intelligent yet
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Grudzień 2007, 16:21   
   Imię: Bartek


Bavool napisał/a:
bubaspaxx napisał/a:
Majsu WuwuA :D Nie jest dla mnie wwaażne czy ty chodzisz z prętem(tym samym z którego dars klepie springi) w pupie,czy gdzie sobie ów pręt stosujesz...będąc prenciarzem .."prencik" haha.licytuje u bobo springi h&r http://moto.allegro.pl/it..._przod_bcm.html
aukcja pewnie się zakończy nie fartem dla kupuących,to zrozumiem..życie..zwarz na jego inne aukcjons..wole dars parts za 320zł 4zt NÓWKI, niż dwie urzywy z urzywanym amorem za trzy stówki.Po pierwsze kultura(znam chłopa na telefon,a że znam sie na ludziach...)pasowność stuffu i efekt końcowy.2.po spasowaniu do e28,prawdo OK,biore jeszcze jeden zestaw do e21 i twoje coment mam dokładnie tam gdzie ty masz w/w prent(z ktorego dars klepie pringi).więc "szata twa" a reszta na żywo 8-)


Chłopcze, przystopuj z tymi durnymi tekstami i slangiem, którego połowa wykształconych ludzi tutaj nie rozumie i nie akceptuje. Drugi raz zwracam Ci uwagę, że nie jest to forum na którym ktokolwiek jest złośliwy wobec Ciebie, tak więc i Ty wykaż choć trochę inteligencji i powściągliwości w durnych wypowiedziach...


Ewidentna pomyłka z tym panem, slangu można się jeszcze domyśleć ale domniemywam, że o składni to on w życiu nie słyszał. Jakiś czas temu pomyślałem sobie, że to kwestia wieku ale zarówno wśród swoich znajomych jak i nawet wśród kolegów z niniejszego form drugiego takiego durnia to ze świecą szukać...
Szkoda się rozpisywać i marnować czas...
bubaspaxx, zachowujesz się jakbyś obejrzał rambo i z wiszącym gilem u nosa piszesz jakieś niezrozumiałe kwestie
Myślę, że spełnisz się na pierwszym lepszym chat'ie, choć najlepiej by było gdybyś sobie przemyślał swoje zachowanie i wysunął jakieś wnioski...
Pozdrawiam
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 3 Grudzień 2007, 17:29   
   Imię: Marcin


bubaspaxx napisał/a:
Majsu WuwuA :D Nie jest dla mnie wwaażne czy ty chodzisz z prętem(tym samym z którego dars klepie springi) w pupie,czy gdzie sobie ów pręt stosujesz...będąc prenciarzem .."prencik" haha.licytuje u bobo springi h&r http://moto.allegro.pl/it..._przod_bcm.html
aukcja pewnie się zakończy nie fartem dla kupuących,to zrozumiem..życie..zwarz na jego inne aukcjons..wole dars parts za 320zł 4zt NÓWKI, niż dwie urzywy z urzywanym amorem za trzy stówki.Po pierwsze kultura(znam chłopa na telefon,a że znam sie na ludziach...)pasowność stuffu i efekt końcowy.2.po spasowaniu do e28,prawdo OK,biore jeszcze jeden zestaw do e21 i twoje coment mam dokładnie tam gdzie ty masz w/w prent(z ktorego dars klepie pringi).więc "szata twa" a reszta na żywo 8-)


Szkoda tylko, że tacy ludzie mają w swoim posiadaniu e28 :-/
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Grigorij 
7 takie duże 5


Nadwozie: Exx
Model: 728i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Kraków
Wysłany: 3 Grudzień 2007, 18:02   
   Imię: Grzegorz


bubaspaxx napisał/a:
Majsu WuwuA :D Nie jest dla mnie wwaażne czy ty chodzisz z prętem(tym samym z którego dars klepie springi) w pupie,czy gdzie sobie ów pręt stosujesz...będąc prenciarzem .."prencik" haha.licytuje u bobo springi h&r http://moto.allegro.pl/it..._przod_bcm.html
aukcja pewnie się zakończy nie fartem dla kupuących,to zrozumiem..życie..zwarz na jego inne aukcjons..wole dars parts za 320zł 4zt NÓWKI, niż dwie urzywy z urzywanym amorem za trzy stówki.Po pierwsze kultura(znam chłopa na telefon,a że znam sie na ludziach...)pasowność stuffu i efekt końcowy.2.po spasowaniu do e28,prawdo OK,biore jeszcze jeden zestaw do e21 i twoje coment mam dokładnie tam gdzie ty masz w/w prent(z ktorego dars klepie pringi).więc "szata twa" a reszta na żywo 8-)

Człowieku, polskiego w szkole nie miałeś :?:
Przemyśl swoje zachowanie, przeczytaj kilka książek, trochę prasy, porozmawiaj z kimś prócz "ziomali" z osiedla. Może to ci troszkę pomoże :-?
Po drugie nie obrażaj wszytkich wokół, nie pisz na poziomie komentarzy z Interii, czy onetu, to jest forum pasjonatów konkretnych klasycznych samochodów, a nie pierwszy lepszy Chat, gdzie 13 - latki ćwiczą pisanie na siebie inwektyw.
Jeśli dalej będziesz tak postępował moim zdaniem nie ma tu dla ciebie miejsca i będe prosił administratorów o usunięcie twojej osoby.
_________________
Części do E12, E23, E28.
------------------
SKUP AUT
Tel - 790 580 495
 
 
     
stuff81 
stuff81

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 78
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 3 Grudzień 2007, 18:41   
   Imię: Konrad


Przyglądam się tej dyskusji od jakiegoś czasu i muszę przyznać że nie wiem o co ci człowieku chodzi. Dochodzę do wniosku że twoim celem jest prowokowanie ludzi którzy próbują ci dać kilka dobrych rad.
Istotą istnienia tego forum jest dzielenie się własnymi doświadczeniami i refleksjami na temat naszych śmigieł a nie rzucanie cytatów na poziomie piekarza po zawodówce. Nie o to tu chodzi.
Po analizie twoich postów trudno się nie zgodzić z batolommeo, Majsu i całą resztą postów które na pewno się pojawią - to nie miejsce dla ciebie, najzwyczajniej nie dorosłeś do normalnej dyskusji i chyba nigdy nie dorośniesz bo jesteś debilem.

Pozdrawiam wszystkich normalnych rybaków

P.S. 18 cali do 518 buhahahahahaha
 
 
     
bubaspaxx 
rekin

Nadwozie: Exx
Model: E21 320
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 143
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 3 Styczeń 2008, 16:25   [E28] najładniejsze
   Imię: Kuba


Na podsumowanie jeszcze parę słów do forumowiczów, klubowiczów i innych przeglądających to forum: krytykujcie, chwalcie, ale nie mówcie mi co wy byście zrobili w moim samochodzie. To samo się tyczy modelu i silnika, mam to co chciałem. Ciężko na to zapracowałem, więc jeśli uznajesz wyższość swojego BMW nad innymi z racji litrów czy też koni pod maską to jesteś pozerem a nie fanem BMW - komentarz zostaw sobie.
_________________
shark
 
 
     
FRED 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: m21
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 70
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 4 Styczeń 2008, 09:56   
   Imię: Zdzieszko


luuudziska, szkoda się wysilać na powtórne komentowanie postępowania właściciela, bo pod ostatnimi komentarzami się podpisuję rękoma i nogami... :roll: Napiszę tyle, że samochód wygląda ładnie, tylko te fele nie są w moim typie, kwestia gustu... Wątpię, aby ktokolwiek tutaj próbował dyskryminować mniejsze silniki itd itp... bubaspaxx, odpuść sobie... :shock: :evil:
_________________
Najpierw rekin, potem maluch, potem długo długo nic...
  
 
 
     
zumzum 

Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 152
Skąd: Piła
Wysłany: 4 Styczeń 2008, 12:26   

bubba, ludzie nie dyskryminuja tutaj nikogo przez to ze ktos ma maly silnik czy cos w tym stylu. Po prostu zachowujesz sie chamsko. Nie dosc ze nikt nie rozumie wiekszosci z twojego grypsu ( z tymi ortami staje sie to wrecz niemozliwe ) to jeszcze obrazasz innych bez zadnego powodu. I nikt nie kaze ci niczego robic w twoim samochodzie.


P.S. Po prostu nie moge sie powstrzymac:

Cytat:
(znam chłopa na telefon,a że znam sie na ludziach...)


***** mac. To ze znasz ziomkow z wieziennej celi nie oznacza ze znasz sie na ludziach. Pozatym koles na aukcji pisze ze brak jakiejkolwek gwarancji i zwrotow. No pewnie takie sprezeny to mozna kupic na zasadzie "jak beda nie wiecej niz za 40zl to kupie, najwyzej wywali sie je do smietnika, duzo nie strace". A ze obnizaja ale ciezko powiedziec o ile. To skad on wie ze to od tego modelu? Tego nie bylo mu ciezko powiedziec? Pret wyklepany mlotkiem na kowadle tez bedzie "Obnizal duzo ale ciezko powiedziec o ile".
 
 
     
grege28 
Moderator


Nadwozie: E28
Model: 525 iA
Silnik: M30B25,M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 267
Skąd: Tuchów
Wysłany: 4 Styczeń 2008, 15:34   
   Imię: Grzegorz


DOŚĆ!Zamykam
 
 
     
bubaspaxx 
rekin

Nadwozie: Exx
Model: E21 320
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 143
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 4 Styczeń 2008, 19:01   
   Imię: Kuba


..jestem nie karany.chamówa=brak argumentow.
Nie mam czasu studiować książki obsługi.Cel.zrobić piątkę po swojemu i cieszyć się jazdą.Prócz sprężyn w tym samym czasie kupiłem skórę,z allegro..na moim rejonie jeszcze nie wpadło nic na części wiec muszę się ratować aukcjami.



kolektor..żeby to moje małe 1.8 choć trochę lepiej się prezentowalo.nie z aukcji.




gaźniki poziome do m10..coś się ruszyło w temacie..mam kolektorki ssące.komplet.narazie..
grajko...nie hifonics ale też wstydu nie ma..wzmak rock 6000,głośniki..do środka sztuk 6-magnat,2x160,2x150,sx70+tuba JBL 750Watt..radio..prawdopdonie alpine ale to się jeszcze okaże.
_________________
shark
 
 
     
bubaspaxx 
rekin

Nadwozie: Exx
Model: E21 320
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 143
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26 Kwiecień 2008, 18:12   
   Imię: Kuba


znowu mi się udało 8-)



 
 
     
Mikulak
[Usunięty]

Wysłany: 27 Kwiecień 2008, 00:51   

W sumie miałem nie pisać niczego w tym temacie ale skoro byłeś tak uszczypliwy dla wszystkich, którzy najwięcej mi pomogli na tym forum to nie oszczędzę Ci kilku gorzkich słów.

Z całym szacunkiem audio, które opisujesz, hi-end'em nie jest.
Po drugie nie wiem jak możesz porównywać się ludźmi takimi jak Bartek czy Gigorji, którzy jeżdżą samochodami z M30 i stać ich na utrzymanie takich aut. Masz pod maską M10 i jeszcze je tuningujesz, chyba coś tu nie pasuje. Po co montować sportowe zawieszenie do takiego auta. To zupełnie nie pasuje do jego charakteru.
Pomijam już styl Twoich wypowiedzi, który jest bardzo irytujący. Czy możesz pisać pełnymi zdaniami bez równoważników zdań, lub na przykład zdań bez orzeczeń.
To tyle, jasne Twoje auto i możesz mieć co tam chcesz ale może nie pisz o tym z taką pewnością siebie i wyniosłością bo wydaje mi się, że powodu do dumy nie ma. I zapewniam Ciebie, że też mam e28. I to nie jakiś tam pospolity model z M10, tylko bardzo unikatowy a co za tym idzie jest bardzo drogi w utrzymaniu. Uważam, że to obliguje mnie do oceny tego co robisz i piszesz.
 
     
bubaspaxx 
rekin

Nadwozie: Exx
Model: E21 320
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 143
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27 Kwiecień 2008, 02:03   
   Imię: Kuba


Cześć.Zdecydowałem się na hi endowy audio system iva-d105r do tego seria magnat na 2008 rok i ps2 slim.do zoba na kresce,silnik też wymieniam :-P Powód do doumy,może masz skoro zaczepy wypisujesz.U Ciebie siedzi turbo czy Turbo LPG??
 
 
     
bubaspaxx 
rekin

Nadwozie: Exx
Model: E21 320
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 143
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27 Kwiecień 2008, 02:04   
   Imię: Kuba


Mikulak, Mikulak,
_________________
shark
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 27 Kwiecień 2008, 09:05   
   Imię: Milosz


Prosze sie nie klucic, ten temat to prawdziwy smietnik ktory powinienem w sumie skasowac, ale nie chce tego robic bo zawiera rowniez zdjecia opisy dotyczace samochodu itd....

Dla jasnosci Mikulak - na tym forum nie ma znaczenia ani to czy ktos jezdzi M10 czy M30 ani ile pieniedzy zarabia w miesiacu, mysle, ze caly ten komentarz rowniez mogles sobie podarowac.

Informuje: jesli w tym temacie pojawi sie jeszcze choc jeden post o niczym, prowadzacy do klutni a nie normalnej rozmowy o samochdzie z tematu, wymaze wybiorczo co niepotrzebne i zablokuje temat nie dajac autorowi mozliwosci dalszego opisywania samochodu.... a mysle, ze troche bylo by to bez sensu.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
bubaspaxx 
rekin

Nadwozie: Exx
Model: E21 320
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 143
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26 Maj 2008, 11:25   
   Imię: Kuba


Sory za to że obraziłem kilka osób.Zwłaszcza przepraszam tę jedną osobę ze stolicy.
Jestem pewien że gdybyśmy poznali sie nie na forum a na zywo,napewno relacja była by inna.pozytywna.Wierzę w to że uda mi się to jeszcze naprawić.

Małymi kroczkami do przodu,powoli składam oseimnachę do kupy.Właśnie polakierowałem sobie dokładkę BBS do przodu,czarną z aukcji.Wkońcu udało mi się kupić wachacze tylne z piastami pod hamulce tarczowe.Od Grigorij1980.Grigorij dzięki za wyczerpujące info w sprawie silnika,niestety swap bedzie możliwy dopiero zimą.Obecnie prócz 518 wkładam kasę w..no właśnie.Nie będę robił ot,bo to nie e28.
_________________
shark
 
 
     
Grigorij 
7 takie duże 5


Nadwozie: Exx
Model: 728i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Maj 2008, 15:41   
   Imię: Grzegorz


Bubaspax, ja do ciebie urazy nie chowam, taki już jestem ;-)
Jak będziesz chciał robić przekładkę to zapraszam, co prawda 3.5 już sprzedane, ale pewnie będe miał jeszcze kilka m30stek.

Mikulak, możesz skasować swojego posta :?: Straszna żenada :roll:
Co kogo obchodzi ile kto zarabia :?: Masz jakiś kompleks na tym punkcie :?:
Na temat pojemności silnika też masz jakieś kompleksy :?:

Do tematu:
Moim zdaniem zostań przy m10, prawdziwych 518i jest już coraz mniej :-/
_________________
Części do E12, E23, E28.
------------------
SKUP AUT
Tel - 790 580 495
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Maj 2008, 18:33   
   Imię: Tomek


bubaspaxx napisał/a:
Sory za to że obraziłem kilka osób.Zwłaszcza przepraszam tę jedną osobę ze stolicy.
Jestem pewien że gdybyśmy poznali sie nie na forum a na zywo,napewno relacja była by inna.pozytywna.Wierzę w to że uda mi się to jeszcze naprawić.

Małymi kroczkami do przodu,powoli składam oseimnachę do kupy.Właśnie polakierowałem sobie dokładkę BBS do przodu,czarną z aukcji.Wkońcu udało mi się kupić wachacze tylne z piastami pod hamulce tarczowe.Od Grigorij1980.Grigorij dzięki za wyczerpujące info w sprawie silnika,niestety swap bedzie możliwy dopiero zimą.Obecnie prócz 518 wkładam kasę w..no właśnie.Nie będę robił ot,bo to nie e28.


Przeprosiny przyjęte jeżeli do mnie pijesz... Po tym poznaje się prawdziwego mężczyznę, potrafi przyznac się do błędu i przeprosic. U mnie duży + i życzę powiedzenia w dalszych modyfikacjach samochodu !

P.S. Masz fotki przedniego zawieszenia na "ułożonych" Jamexach ?
 
 
     
bubaspaxx 
rekin

Nadwozie: Exx
Model: E21 320
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 143
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27 Maj 2008, 00:15   
   Imię: Kuba


Grigorij nadkola z przodu były spawane,progi i podproża wymieniane.tapicerka nie orginalna,lakier też już nowy.Nie jest to 100% orginał,którego każdy chętnie by kupił.
Ale mi pasuje.Gdzieś pisałem że 1.8 to lipa po całości.Teraz uważam że w przeszłości było to mądre wypełnienie luki na rynku pomiędzy "młodzierzowym" e21 a limuzyną e28.Lepsze e28 518 niż 4 drzwiowe e21 np..a za to jak się to auto prowadzi swap będzie napewno..kiedyś.
Majsu nie mam jeszcze fotki,jest trochę lepiej,ale to 518.Powiedzmy że przy swapie bym nie eksperymentował . Mikulak nic nie kasuj,to ż teraz jest zgrzyt,nie oznacza że się kiedyś tam nie dogadamy.pozdro. :arrow:
_________________
shark
 
 
     
bubaspaxx 
rekin

Nadwozie: Exx
Model: E21 320
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 143
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27 Maj 2008, 00:42   
   Imię: Kuba


Majs o Ciebie chodzio.jeszcze raz sory.
_________________
shark
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 27 Maj 2008, 07:45   
   Imię: qqqq


Nie było e21 4 drzwiowych :-P



ps. tak patrze na daty w twojej sygnaturze. Czy czasem nie powinna być e21 z 81 a e28 z 83?
 
 
     
bubaspaxx 
rekin

Nadwozie: Exx
Model: E21 320
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 143
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 4 Wrzesień 2008, 01:19   
   Imię: Kuba


Wszystko ok.E28 jest z 1981 roku.nie podobała mi się praca poprzedniego lakiernika,wszytko fajnie zrobili tylko rysy pod lakierem zostaly miejscami :( Zmatowłem,znajomy lakiernik trysnął ją jeszce raz.Wyszło to na dobre bo i odcień teraz jest jak ma być,i rys nie ma.matowałem papierami od 600 do 2000 na końcu.
Miałem nią zamiar pojeździć przez wakacje.. nie udało się :/






"kiedy znudzi się juz.." 518,trzeba pomysleć nad większym silnikiem :)
_________________
shark
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Wrzesień 2008, 10:56   
   Imię: Tomek


Ładna robota !! ! Z nowym lakierem samochód odrazu odzyskuje blask... :-)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,054 sekundy. Zapytań do SQL: 13