E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 20:02
[E28 520i] 1987' Shadowline
Autor Wiadomość
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1086
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Kwiecień 2015, 19:39   
   Imię: Krzysztof


Jest jeszcze kilka prostych elementów do poprawy, ale generalnie można już jeździć i czerpać z tego przyjemność ;) [/quote]

Jesteś chyba za bardzo wymagający :D Twój rekin jest idealny, klasyczny w każdym calu, nie przekombinowany i bez zbędnych bajerów.
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Bambus 


Nadwozie: Exx
Model: e30 335 i e28
Silnik: M30B35 i M20B20
Rok produkcji: 1988 i 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 101
Skąd: Kutno
Wysłany: 25 Kwiecień 2015, 19:43   
   Imię: Robert


Wiesz kolega już zajmuje się dopieszczaniem bo wyprzedza nas o kilka lat z e28, a my jeszcze się musimy ważniejszymi rzeczami zająć :P

Super to e28 i fajne, że automat
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 25 Kwiecień 2015, 22:02   
   Imię: Marcin


Mówicie jakbyście nie wiedzieli, ze foto a rzeczywistość to 2 różne sprawy. Prawda jest taka, że nie ma w tym samochodzie elementu który nie wymaga poprawy ;) co nie oznacza, ze uważam ze jest źle, jest tak ze pozwala sie cieszyć z jazdy itd., ale nie zapominając o dopracowywaniu na miare możliwości. A te są różne, raz lepsze raz gorsze :)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 30 Kwiecień 2015, 13:34   
   Imię: Marcin


Rekin przeprowadzony do nowego garażu, miałem trochę czasu na dokończenie niektórych spraw. Położony pierwszy w sezonie wosk, choć przyznam się że trochę zdążyłem zaniedbać lakier od polerowania w 2012 r.



Pogoda wieczorami nie dopisywała ostatnio dlatego znalazłem trochę czasu na wymianę ramki radia i spasowania tunelu. Zniszczony emblemat straszył tak długo, że nie mogę się do nowego przyzwyczaić...


a wczoraj 2x wybrałem się na wycieczkę. Warszawa o godzinie 22 jest nie do jazdy jeszcze. Ponowna próba o 1:00 poszła lepiej :ok:

_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
kubik 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 383
Skąd: Mazury
Wysłany: 30 Kwiecień 2015, 22:10   
   Imię: Kuba


Czy jest na forum chociaż jeden rekin ze sprawną inspekcją? <lol>
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1086
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Maj 2015, 08:27   
   Imię: Krzysztof


Z inspekcją jest ciężki temat chyba u większości z naszych aut :P
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 1 Maj 2015, 09:55   
   Imię: Marcin


Czemu ciężki? Jeno nie kasowana ze 2 lata, (a przynajmniej liczę że po skasowaniu będzie ok) ale przez te ostatnie prawie 2 lata ten samochód stal i jezdzil tylko od jednej roboty do drugiej. Jeden tylko ślub zaliczył, mój własny.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 423
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Maj 2015, 10:26   
   Imię: Michał


U mnie inspekcja sie nie pali😃
_________________

 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1086
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Maj 2015, 10:44   
   Imię: Krzysztof


A ciężki dlatego że prawie zawsze są rozładowane akumulatorki w zegarach, wtedy po kasowaniu zaraz się znów zapala, a jak akumulatorki są już mega kiepskie to wogóle się nie skasuje.
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
kubik 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 383
Skąd: Mazury
Wysłany: 1 Maj 2015, 14:12   
   Imię: Kuba


Beatles napisał/a:
liczę

Na tym to najczęściej się kończy <lol>
U mnie mam do wyboru inspekcję lub cały czas świecące zielone kontrolki,wolę już inspekcję <lol>
 
 
     
pusty 
Odważ się żyć!!!


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2500
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 52
Skąd: Kutno
Wysłany: 4 Maj 2015, 15:12   
   Imię: Rafał


MutoN napisał/a:
U mnie inspekcja sie nie pali😃


No to jest nas dwóch

Ogólnie piękne auto :D niech rośnie w siłę.
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 6 Maj 2015, 10:27   
   Imię: Marcin


Postaram się skasować inspekcję niedługo bo sam jestem ciekawy jak to jest. Wczoraj to zaobserwowałem, tj. raz świeci się tylko pomarańcz, a czasami razem z czerwoną kontrolką, także chyba coś jest na rzeczy :P

poza tym korzystam z sezonu, wczoraj godzina 00:30

_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 27 Maj 2015, 13:08   
   Imię: Marcin


Był plan żeby nacieszyć się jazdą w tym sezonie do granic możliwości, ale przechodzę nawet swoje oczekiwania...od piatku przybył prawie 1000km na liczniku.






staram się od jakiegoś czasu nagrać cokolwiek z dźwiękiem - pomimo muzyki w tle, z lepszego telefonu znajomego - mniej więcej oddaje klimat poruszania się :)
https://www.youtube.com/watch?v=xMEbQ86oRW0
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
kubik 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 383
Skąd: Mazury
Wysłany: 28 Maj 2015, 00:12   
   Imię: Kuba


Kiedy koło w ludzkim rozmiarze?<mina>
Na filmiku właściwie widać tylko,że m20 nabiera obrotów baardzo dostojnie <oczko>
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 28 Maj 2015, 10:31   
   Imię: Marcin


kubik napisał/a:
Kiedy koło w ludzkim rozmiarze?<mina>


gdzieś już pisałem - z kołami to jest tak, że od ponad pół roku miały być jeszcze tylko chwilę i już za chwilę miały zostać zmienione. Obecnie czekają w garażu a brakuje mi już tylko sprężyn i amortyzatorów. Jest jednak jest kilka rzeczy które stawiam w hierarchii przed kołami, dlatego inwestycja w zawias musi poczekać. Generalnie to pewnie jak zwykle rozpędu jesienią dostanę i może coś się uda w tym temacie zdziałać. Temat swapa dołu silnika i skrzyni biegów też będzie trzeba przełożyć na następną zimę... <lipa>

kubik napisał/a:
Na filmiku właściwie widać tylko,że m20 nabiera obrotów baardzo dostojnie


Uważam że połączenie m20b20 z automatem w e28 nie jest najbardziej fortunnym połączeniem. Ten silnik żeby jako tako ruszył z miejsca trzeba kręcić od mniej więcej 4,5 krpm w górę, a automat skutecznie to utrudnia. Sama jazda klasycznym BMW daje sporo radości, ale myślę że manual i trochę więcej koni pod maską zrobiłoby <tanczy>

no i nie chciałbym w tym aucie nic innego niż m20. Bardzo podoba mi się ich dźwięk...
mam jeszcze jeden film:
https://www.youtube.com/watch?v=Lw08_QMJ8BQ
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
kubik 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 383
Skąd: Mazury
Wysłany: 28 Maj 2015, 12:25   
   Imię: Kuba


Wiadomo jak jest, Automat sprzyja dostojności,ja po ostatnich przebojach z przewodami wodnymi,delektuję się umiarkowanie spokojną jazdą i jestem w szoku,że to jednak umie spalić poniżej 10l i to nawet w mieście(oczywiście o żużlu mowa) <lol>
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 423
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Maj 2015, 12:53   
   Imię: Michał


m20 ma fajny dźwięk, ale m20b20 w 5er daje " efekt hondy" - fajnie brzmi i nie jedzie
_________________

 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 28 Maj 2015, 13:46   
   Imię: Marcin


MutoN napisał/a:
"efekt hondy" - fajnie brzmi i nie jedzie


you made my day! :D

świetne. i święta racja - ale da się z niego wykrzesać odpowiednią do e28 moc.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
dmn88ck 

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 76
Skąd: CK
Wysłany: 28 Maj 2015, 22:56   
   Imię: Damian


Stanę w obronie m20 jako że sam jestem jego posiadaczem :D Może nie wgniata w fotel ale da się nim z pewnością poruszać bez kompleksów zwłaszcza w manualu :)
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 29 Maj 2015, 08:25   
   Imię: Maciej


Moje M20B20 jest jak ja - z rana jedzie jakby chciał, a nie mógł, przy pierwszym użyciu pedału gazu, jakby nie reagował. Z kolei po południu, jak wracam z pracy i jest ciepło, idzie, jak mała rakietka (ale taka, naprawdę mała) :P

Problem też w tym, że ja nie mam punktu odniesienia - nie miałem okazji jechać E28 z większym silnikiem :(
_________________
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 423
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Maj 2015, 09:00   
   Imię: Michał


a ja nikomu nie mówie ,że silniki m20 są złe - z reszą jestem w trakcie remontu takiego silnika, który pochlonał już więcej kasy niż swap na m30. Bardzo lubiłem jeździć e28/e34 z m20b20 zawsze kręciłem go wysoko i miałem mega banana na warzy auto powyżej 4 tyś wyraźnie miało kopa no i ten dźwięk... :] Wszystko było pieknie póki byłem na drodze sam- wtedy mialem pewność że jestem najszybszy na swiecie, bo jak obok mnie jechał jakiś plastik to mnie bez problemu objeżdżał żebym nie wiem co wycisnał z tego b20.
_________________

 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 29 Maj 2015, 09:25   
   Imię: Marcin


Zrobiłem ponad 70.000 m20b20 w automacie, także stosunkowo dużo ;) Od określonej prędkości - od 60/70km/h przy kickdownie samochód zauważalnie przyśpiesza przy zrzuceniu biegu startując od +4000rpm. Poniżej jest dość irytująco.

Obiektywnie rzecz biorac uwielbiam m20, ale w zestawieniu z budą e28 i automatem średnio się sprawdza. B25 by załatwiało sprawę, nawet w automacie.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
kubik 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 383
Skąd: Mazury
Wysłany: 29 Maj 2015, 09:55   
   Imię: Kuba


Do tego starego automata najbardziej pasuje TD <oko>
Bo nawet rozpędzając się dostojnie w okolicach 2krpm,turbo już pompuje co robi z pewnego rodzaju nonszalancją, jak pójdzie kick down,wiadomo zakopci przez moment i do 5krpm dociąga raz dwa <mina>
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 29 Maj 2015, 10:35   
   Imię: Marcin


kubik napisał/a:
Do tego starego automata najbardziej pasuje TD


no nie, akurat wolałbym już pchać jakikolwiek samochód niż żeby był napędzany dieslem :P Tak mam, nic nie poradzę. Wiem, że obiektywnie może lepiej przyśpieszać, być elastyczniejszy, ale po prostu nie.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
kubik 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 383
Skąd: Mazury
Wysłany: 29 Maj 2015, 12:45   
   Imię: Kuba


Wiadomo jak jest,jeden lubi blondynki,drugi brunetki,a trzeci nie wnika <lol>
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1432
Skąd: Toruń
Wysłany: 29 Maj 2015, 18:23   
   Imię: Rafał


Dla mnie blondynka, brunetka czy ruda może być, ale auto to tylko benzyna, nawet na podtlenku ( w dupowozie), ewentualnie NOWY diesel ale tylko do pierwszej awarii :P
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 29 Maj 2015, 21:54   
   Imię: Marcin


Ja miałem M20 w swoim Reksiu, potem M30.
Ostatnio jeździłem Piekarza Etą, nie zgodzę się że to muł, ale mimo swego niewątpliwego uroku mnie jakos M20 nie przekonuje, w przeciwieństwie do M30 którego uwielbiam
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 30 Maj 2015, 18:08   
   Imię: Marcin


Jeździłem etą manual - zupełenie inne wrażenie niż b20 automat. Zresztą ostatnio z Piekarzem po spocie YTW mieliśmy okazję wystartować ze świateł i sobie po prostu odjechał ;)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1432
Skąd: Toruń
Wysłany: 30 Maj 2015, 19:55   
   Imię: Rafał


U Ciebie problemem jest automat, bo b20 objedzie b27, spali więcej ale objedzie :)
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 31 Maj 2015, 15:24   
   Imię: Marcin


Foto z piątku - wyjechałem o 20:30, w garażu zaparkowałem o 3:30

_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.065 sekundy. Zapytań do SQL: 12