Przesunięty przez: Dixi 22 Listopad 2009, 20:02 |
[E28 520i] 1987' Shadowline |
Autor |
Wiadomość |
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 10 Październik 2014, 08:43
Imię: Marcin |
|
|
Rekin został odstawiony pod Szczecin na przegląd i konserwację podłogi.
Do tego w piasek i lakier pójdzie tylny zawias - belka, wahacze, stabilizator i być może dyfer + wał.
kilka fot od użytkownika Orzeł z bmw5er:
Cytat: | 1 przed rozbiórką
2
3
już coś tam rozebrane i troche pomyte po cześci- zmywanie tej starej konserwacji jest dosć mozolne i pracochłonne no ale jeszcze kilka myć i będzie "jakoś" przygotowane pod dalszą robote
4
5
6 mocowania gdzie znajduje się belka- trochę podżarte ale będę coś z tym kombinował że by było dobrze
7
8 no ina tyle jedyne dwa miejsca gdzie bedą robione wstawki z blachy ( po mimo to na chwile obecną uważam że ta fura jest w rewelacyjnym stanie blacharskim!!!!!)
|
|
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14 Październik 2014, 17:52
Imię: Maciek |
|
|
jakieś postępy? |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 14 Październik 2014, 21:21
Imię: Marcin |
|
|
Mulder, czyżbyś się niecierpliwił
cośtam do przodu idzie. Orzeł czeka na przesyłkę z metalowymi przewodami hamulcowymi prosto z ASO i linkami hamulcowymi prosto z Kielc
a to materiał foto. Dodatkowo lecą do mnie piasty przód i łozyska tył Meyle. Muszę też zamówić osłony tarcz hamulcowych, coby Mulder Twoim tropem iść.
orzel napisał/a: | no do jedziemy z tematem- trochę cięcia blachy itp
1- "reperaturka" własnej produkcji pod mocowanie belki- strona lewa i prawa
2- przed wspawaniem miejsca pokorodowane, wyczyszczone, zalane brunoxem i dalej epoksydem ( co się wypali podczas spawania to się wypali ale część zostanie nie ruszona pod wspawaną blachą a o to chodzi)
3- przymiarka wstawek- idealnie docięte hehe
4 tutaj wspawana, przeszlifowana ( po szlifie jeszcze poprawione spawy i zalane jeszcze raz podkładem epoksydowym)
Jutro w planie gumowanie gumą Novola i pod odbiorze paru gratów podkład reaktywny ( konserwacja będzie jak ta lala hehe )
c.d.n... |
i fota elementów które na tym etapie będą wypiaskowane. Lakierowane będą farbą poliuretanową... nie znam się, ale jakby ktoś chciał zgłębić temat:
http://www.frankowskicoat...y-poliuretanowe
Piaskowanie elementów zawiasu przedniego poczeka do wiosny. |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14 Październik 2014, 21:46
Imię: Maciek |
|
|
jak nie planujesz rozbierać dyfra to go nie piaskuj tylko wyczyść ;-)
taka moja rada jeszcze z innych projektów ;-) |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 14 Październik 2014, 22:17
Imię: Marcin |
|
|
Mulder napisał/a: | jak nie planujesz rozbierać dyfra to go nie piaskuj tylko wyczyść ;-)
taka moja rada jeszcze z innych projektów ;-) | Chodzi o zanieczyszczenie środka? Chyba juz po wszystkim, takze chyba za późno, ale w tej kwestii liczę na to, że Orzel ogarnie tak, żeby nic złego mu nie bylo. |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 16 Październik 2014, 06:48
Imię: Marcin |
|
|
Postępy, postępy:) orzel napisał/a: |
dalsza część zabawy- gadzety wróciły z piaskowania
ogólnie do piasku pojechały wszystkie elementy zawieszenia tył - nie zapodkładowałem jedynie dzisiaj półosi które do odbioru mam dopiero na jutro
te same graty ale już w podkładzie reaktywnym ( naniesione 2 warstwy)
po "chwili" przerwy położony podkład akrylowy- jutro epoksyd i jedziemy dalej z tym koksem hehe |
|
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
luther
buffalo leather fan
Nadwozie: Exx
Model: 635CSiA
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 10/1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 287 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16 Październik 2014, 20:55
Imię: Kamil |
|
|
Nie żebym się czepiał, ale czy z jakiegoś konkretnego powodu nie rozbierałeś całego tylnego zawieszenia przed piaskowaniem i lakierowaniem? |
_________________ Pozdrawiam,
Kamil
1986 635CSiA |
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 16 Październik 2014, 21:37
Imię: Marcin |
|
|
2 miesiące temu robiłem kompletne zawieszenie, w tym 2x tuleja belki i 4 x tuleja wahacza,bale wtedy trochę nie bylo czasu i środków na inne kombinacje, w grę wchodziła sama wymiana. W miedzyczasie, tez na skutek tego co okazało sie byc na podłodze, zmieniły się trochę moje plany, tj. zdecydowałem się na przegląd podłogi, a jeszcze później zachciało mi się odświeżyć te elementy, które widać - chcę uniknąć w tym momencie dodatkowych kosztów, tj. wybijania tulei belki i wahaczy i dawania w tym momencie nowych łożysk razem z nowymi osłonami tarcz, bo to trzeba i wypadałoby zrobić
Na wiosnę i tak wlecą nowe łożyska na tył, nowe osłony tarcz - razem z większymi hamulcami i niższym zawiasem. No i na wiosnę to samo czeka wszystkie elementy przedniego zawieszenia. Też razem z nowymi piastami, hamulcami itd., ale już całkowicie na spokojnie i bez pośpiechu.
Oczywiście lepiej byłoby zrobić wszystko na jeden raz, ale zrobiony w ten sposób zawias z tyłu i tak pewnie wytrzyma w świeżym stanie kilka lat i będzie lepszy niż wcale nie ruszany.
Jak zwykle zakres prac wyszedł w praniu i dlatego trochę nie po kolei i na raty. Cóz, czasami tak wychodzi |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 18 Październik 2014, 20:30
Imię: Marcin |
|
|
Coraz bliżej do końca:) orzel napisał/a: |
Polakierowane 2 dni temu ale teraz miałem dopiero chwile zrobić zdjęcia hehe
Coś mnie naszło i polakierowałem to czarną i srebrną perłą hehe
ogólnie warstwowo wygląda to tak:
- dwie warstwy wash primer od STS BERG
- jedna warstwa (cienka) izolacyjna podkładu akrylowego
- 2 warstwy epoksydu
- warstwa gruba izolacyjna podkładu akrylowego
- trzy warstwy bazy perłowej
- dwie warstwy lakieru bezbarwnego
Jak widać trochę "tego" wszystkiego jest- łącznie 11 warstw..... I jestem przekonany że to wytrzyma kilka grubych lat eksploatacji.
1
2
3
W międzyczasie przez te dwa dni doczyściłem podłogę i zabezpieczyłem podkładem antykorozyjnym więc lecim kur... a do przodu z tą robotą hehe |
|
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 18 Październik 2014, 22:52
Imię: Maciek |
|
|
przyzwoicie :-) |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 21 Październik 2014, 10:54
Imię: Marcin |
|
|
Kolejna porcja fot. orzel napisał/a: | siemson
ostatnio udało się zapodkładować podłogę antykorozją i przygotować ją za razem pod konserwacje bitumiczną
tutaj środki którymi robiłem ową konserwe hehe
no i świeże foto ( dosłownie- 15 minut wcześniej skończone hehe)
|
|
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 21 Październik 2014, 17:30
Imię: Dominik |
|
|
Ahh, jaka szkoda, że nie zdecydowaliście się na demontaż przewodów hamulcowych i paliwowych to mi akurat się nie podoba, ale wiem, że na pewno był jakiś powód takich manewrów. Całość prac jednak na plus |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 21 Październik 2014, 21:40
Imię: Marcin |
|
|
Dominique napisał/a: | Ahh, jaka szkoda, że nie zdecydowaliście się na demontaż przewodów hamulcowych i paliwowych to mi akurat się nie podoba, ale wiem, że na pewno był jakiś powód takich manewrów. Całość prac jednak na plus |
hej spoko, z przewodami nie jest tak źle jak myślisz. Jest zrobione tak, że można je zdjąć bez ruszania konserwacji, te blaszko osłonki były demontowane do zabezpieczenia podłogi, tak żeby nie naruszały struktury konserwacji. Cała podłoga została pociągnięta masą uszczelniającą.
Myślałem nawet nad zmianą wszystkich przewodów, ale Orzeł twierdzi że wszystkie są w bdb stanie i nie ma sensu i choć zostały pociągnięte konserwacją, to na moją prośbę jutro będą zdemontowane i wyczyszczone żeby nie straszyły. Można było od razu tak zrobić, ale z biegiem prac ciągle wychodzi, że można by coś zrobić lepiej i mieć lepsze samopoczucie. Dojdzie też kilka nowych elementów montażowych, śrubek itd., także czeka mnie kolejne zamówienie z ASO... |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21 Październik 2014, 21:51
Imię: Maciek |
|
|
Beatles napisał/a: | czeka mnie kolejne zamówienie z ASO... |
zapraszam :-P |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 31 Październik 2014, 16:27
Imię: Marcin |
|
|
Dzisiaj dostałem kolejną porcję relacji, przeklejam:
orzel napisał/a: | po dłuższej przerwie.... 3 foty ze składania
szczerze mówiąc jak się na to patrze to się jaram hehe
przewody pod konserwacją jak nówki
niestety teraz nastąpia 2 dni przerwy w dopiero po weekendzie zapewne zaczne działać
pozdro |
muszę powiedzieć, że się jaram. Tym bardziej przypominając sobie dawny wygląd podwozia i wstępny "okrojony" zakres pracy. :przestraszony:
Ze swojej strony jeszcze dorzucę trochę pudełek, które poczekają na montaż do wiosny, razem z hamulcami. Na tył kupiłem tarcze i klocki z m5 e34. Brakuje mi jeszcze zacisków.
...wiadomo przecież, że części bez zdjęć pudełek na forum to tak jakby nie zmienione:
- 2x piasta przód,
- 2x łożysko tył,
- 2x poduszka amortyzatora tył.
oprócz tego nowe są linki hamulcowe i przewody metalowe, te krótkie 40cm.
trochę jeszcze do skompletowania pozostało. :luka: |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 2 Listopad 2014, 09:15
Imię: Jakub |
|
|
Beatles te poduszki amortyzatorow to sa na przod |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 2 Listopad 2014, 11:09
Imię: Marcin |
|
|
Tak, oczywiście że przód. Źle wpisałem.
Tylnych nie mam dostępnych w zamienniku niestety.
Pozostaje albo aso albo poliuretan. |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 3 Listopad 2014, 22:10
Imię: Marcin |
|
|
Jest ciąg dalszy. Trochę kamień z serca
orzel napisał/a: | akcja przednie nadkola
pod zdjętym błotnikiem zdrowizna!!!
c.d.n... | będzie zabezpieczone. |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Mak
______________
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 392 Skąd: Rydzyna
|
Wysłany: 4 Listopad 2014, 08:32
Imię: Maciej |
|
|
Jak tam zdrowizna, to już chyba niczym Cię ta blacha nie zaskoczy |
_________________
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 4 Listopad 2014, 10:24
Imię: Maciek |
|
|
ładnie |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 9 Listopad 2014, 09:28
Imię: Marcin |
|
|
Mak napisał/a: | Jak tam zdrowizna, to już chyba niczym Cię ta blacha nie zaskoczy |
błotniki sam zdejmowałem w wakacje 2011, także teraz było pewnie łatwiej, bo pamiętam że w ch. się umęczyłem żeby je ściągnąć przez klej który był na płaszczyźnie pod śrubami. Wtedy też było stosunkowo czysto, rdzę znalazłem tylko od dołu na rancie gdzie przykręcany jest błotnik od strony komory.... to były czasy kiedy był czas i miejsce na pracę przy samochodzie |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 18 Listopad 2014, 10:54
Imię: Marcin |
|
|
druga strona blacharsko gorsza, ale naprawiona i zabezpieczona kilka lat temu przetrwała bez ubytków. Naprawiane było wtedy poszycie pod podłużnicą, same kielichy i punkty konstrukcyjne jeszcze dziewicze.
Powoli koniec, po odbiorze (oby przed śniegami) rekin wjeżdża do garażu na zimowanie, a ja zajmę się kilkoma tematami żeby na sezon było lepiej niż gorzej.
orzel napisał/a: | dawno nic nie wrzucałem ale w sumie auto już praktycznie złożone
przy rozbiórce był problem z wydechem ( a to urwała mi się szpilka w kolektorze- na gorąco wkręcona nowa, a to złączki wydechu już miały dość ) tak więc że by wszystko poszło lżej właściciel dosłał części do wydechu i przy okazji kilka nowych pierdółek które bardzo poprawiły wyglad podwozia
na foto:
- osłona wydechu tył
- blaszki do przykręcania osłon termicznych
- obejmy wydechu
- blaszki do przewodów paliwowych
- pierścienie uszczelniające wydech
zaraz wrzucę zdjęcie po złożeniu wszystkiego do kupy
a przy okazji aktualizacja z pod błotników na gotowo- po woskowaniu itp
pozdro |
orzel napisał/a: | dalsza porcja zdjęć:
co by nie było forma musi być zalana buhaha
bagażnik
c.d.n.... |
wiosną będę musiał ogarnąć okolice bagażnika, m.in. uzdrowić rant pod uszczelką i polakierować na nowo pas pod zderzakiem. |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21 Listopad 2014, 21:44
Imię: Maciek |
|
|
odebrałeś już? |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 23 Listopad 2014, 15:10
Imię: Marcin |
|
|
odebrałem wczoraj
oglądałem w półmroku w kanale, chciałbym sobie wjechać na podnośnik i zobaczyć na spokojnie co i jak
Z tego co zobaczyłem to fajnie wygląda. Żałuję jednego, że nie powiedziałem żeby nadkola zrobić w fabrycznym kolorze, tj na srebrno - mniej byłoby kurz widać. Być może przy zrzucenie mcphersonów będę chciał zmyć nadkole i zmienić kolor albo machnąć to kolejną warstwą, tym razem koloru srebrnego jak będziesz się decydował jechać do Orła i na tym Ci zależy to powiedz mu wcześniej, ja wpadłem na to za późno. |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
kotos
Nadwozie: E28
Model: 520iA
Silnik: M52b28
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 17 Sie 2014 Posty: 67 Skąd: w-wa
|
Wysłany: 28 Listopad 2014, 21:25
Imię: Paweł |
|
|
konserwacja podwozia i malowanie zawieszenia wygląda super. Na nowym kole będzie miazga |
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 1 Grudzień 2014, 15:00
Imię: Marcin |
|
|
Wygląda na to że temat podłoga tymczasowo zakończony.
i chrup... taki stan rzeczy to efekt poprzedniej dupnej roboty blacharzy którzy zajmowali się elementami ze zdjęć. Na 99% jestem pewny, że robili to praktykanci, których widziałem w akcji przy innej robocie Kilka tygodni jazdy zimą na przestrzeni czasu też zrobiło swoje. Nigdy wiency, choćby skały srały…
Mała część fot przedstawiająca mniej więcej co i jak było.
|
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 7 Grudzień 2014, 18:46
Imię: Marcin |
|
|
Rekin już zimuje zaczął zimowanie w garażu, a ja zacząłem w końcu zimowe działania.
Do wiosny daleko, dlatego jest czas i nigdzie się nie śpieszy
Zacząłem renowacje reflektorów - same lampy już w podkładzie, jutro lakierowanie. Trzeba było zamówić też kilka plastików żeby je na nowo poskładać, większość z nich nie dała rady...
ramki już dawno nie czyszczone, bez ich wyjęcia nie dało się tego nigdy porządnie ogarnąć. Wypolerowane:
I reszta - zamki maski, obejmy, śryby itd. - część do piasku i lakieru, część do cynkowania.
Może się uda wszystko porozwozić w tym tygodniu. |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 16 Grudzień 2014, 21:52
Imię: Marcin |
|
|
Ostatnio na przymusowym zwolnieniu lekarskim umilam sobie czas i ku uciesze domowników zrobiłem sobie domowy kącik warsztatowy tu i ówdzie:
lampy prawie gotowe, muszę tylko pożyczyć opalarkę żeby lakier utwardzić:
Chciałem też do idealnego stanu doprowadzić osłony nadkoli, kiedyś już nieudolnie odświeżane - tutaj próbka - jedno zrobione:
ale bez kupna nowych się nie obejdzie, obydwa mają połamane dolne mocowania:
także zapisuje osłony jako pozycje do zamówienia na względnie najbliższy czas. Tymczasem czekam na paczkę od Sybira z kilkoma nowymi elementami. |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
charlesdisney
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 16 Grudzień 2014, 22:42
Imię: Karol |
|
|
Lampy wyszły zarąbiście. Samo zmatowienie i malowanie? |
_________________
|
|
|
|
|
|