E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 20:02
[E28 520i] 1987' Shadowline
Autor Wiadomość
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 8 Wrzesień 2014, 21:51   
   Imię: Marcin


Nie przepadam za Alpinami akurat, ale wszystko jest lepsze od 14"

czekam na dalsze losy
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 10 Październik 2014, 08:43   
   Imię: Marcin


Rekin został odstawiony pod Szczecin na przegląd i konserwację podłogi.
Do tego w piasek i lakier pójdzie tylny zawias - belka, wahacze, stabilizator i być może dyfer + wał.

kilka fot od użytkownika Orzeł z bmw5er:

Cytat:
1 przed rozbiórką

2

3


już coś tam rozebrane i troche pomyte po cześci- zmywanie tej starej konserwacji jest dosć mozolne i pracochłonne :/ no ale jeszcze kilka myć i będzie "jakoś" ;) przygotowane pod dalszą robote :)
4

5

6 mocowania gdzie znajduje się belka- trochę podżarte ale będę coś z tym kombinował że by było dobrze :)

7

8 no ina tyle jedyne dwa miejsca gdzie bedą robione wstawki z blachy ( po mimo to na chwile obecną uważam że ta fura jest w rewelacyjnym stanie blacharskim!!!!!)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14 Październik 2014, 17:52   
   Imię: Maciek


jakieś postępy?
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 14 Październik 2014, 21:21   
   Imię: Marcin


Mulder, czyżbyś się niecierpliwił ? :D

cośtam do przodu idzie. Orzeł czeka na przesyłkę z metalowymi przewodami hamulcowymi prosto z ASO i linkami hamulcowymi prosto z Kielc ;)

a to materiał foto. Dodatkowo lecą do mnie piasty przód i łozyska tył Meyle. Muszę też zamówić osłony tarcz hamulcowych, coby Mulder Twoim tropem iść.

orzel napisał/a:
no do jedziemy z tematem- trochę cięcia blachy itp ;)
1- "reperaturka" własnej produkcji pod mocowanie belki- strona lewa i prawa

2- przed wspawaniem miejsca pokorodowane, wyczyszczone, zalane brunoxem i dalej epoksydem ( co się wypali podczas spawania to się wypali ale część zostanie nie ruszona pod wspawaną blachą a o to chodzi)

3- przymiarka wstawek- idealnie docięte hehe :)

4 tutaj wspawana, przeszlifowana ( po szlifie jeszcze poprawione spawy i zalane jeszcze raz podkładem epoksydowym)



Jutro w planie gumowanie gumą Novola i pod odbiorze paru gratów podkład reaktywny ( konserwacja będzie jak ta lala hehe )

c.d.n...


i fota elementów które na tym etapie będą wypiaskowane. Lakierowane będą farbą poliuretanową... nie znam się, ale jakby ktoś chciał zgłębić temat:
http://www.frankowskicoat...y-poliuretanowe



Piaskowanie elementów zawiasu przedniego poczeka do wiosny.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14 Październik 2014, 21:46   
   Imię: Maciek


jak nie planujesz rozbierać dyfra to go nie piaskuj :) tylko wyczyść ;-)

taka moja rada jeszcze z innych projektów ;-)
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 14 Październik 2014, 22:17   
   Imię: Marcin


Mulder napisał/a:
jak nie planujesz rozbierać dyfra to go nie piaskuj :) tylko wyczyść ;-)

taka moja rada jeszcze z innych projektów ;-)
Chodzi o zanieczyszczenie środka? Chyba juz po wszystkim, takze chyba za późno, ale w tej kwestii liczę na to, że Orzel ogarnie tak, żeby nic złego mu nie bylo.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 16 Październik 2014, 06:48   
   Imię: Marcin


Postępy, postępy:)
orzel napisał/a:

dalsza część zabawy- gadzety wróciły z piaskowania



ogólnie do piasku pojechały wszystkie elementy zawieszenia tył - nie zapodkładowałem jedynie dzisiaj półosi które do odbioru mam dopiero na jutro :)
te same graty ale już w podkładzie reaktywnym ( naniesione 2 warstwy)




po "chwili" przerwy położony podkład akrylowy- jutro epoksyd i jedziemy dalej z tym koksem hehe :P
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
luther 
buffalo leather fan


Nadwozie: Exx
Model: 635CSiA
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 10/1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 287
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16 Październik 2014, 20:55   
   Imię: Kamil


Nie żebym się czepiał, ale czy z jakiegoś konkretnego powodu nie rozbierałeś całego tylnego zawieszenia przed piaskowaniem i lakierowaniem?
_________________
Pozdrawiam,
Kamil

1986 635CSiA
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 16 Październik 2014, 21:37   
   Imię: Marcin


2 miesiące temu robiłem kompletne zawieszenie, w tym 2x tuleja belki i 4 x tuleja wahacza,bale wtedy trochę nie bylo czasu i środków na inne kombinacje, w grę wchodziła sama wymiana. W miedzyczasie, tez na skutek tego co okazało sie byc na podłodze, zmieniły się trochę moje plany, tj. zdecydowałem się na przegląd podłogi, a jeszcze później zachciało mi się odświeżyć te elementy, które widać - chcę uniknąć w tym momencie dodatkowych kosztów, tj. wybijania tulei belki i wahaczy i dawania w tym momencie nowych łożysk razem z nowymi osłonami tarcz, bo to trzeba i wypadałoby zrobić

Na wiosnę i tak wlecą nowe łożyska na tył, nowe osłony tarcz - razem z większymi hamulcami i niższym zawiasem. No i na wiosnę to samo czeka wszystkie elementy przedniego zawieszenia. Też razem z nowymi piastami, hamulcami itd., ale już całkowicie na spokojnie i bez pośpiechu.

Oczywiście lepiej byłoby zrobić wszystko na jeden raz, ale zrobiony w ten sposób zawias z tyłu i tak pewnie wytrzyma w świeżym stanie kilka lat i będzie lepszy niż wcale nie ruszany.

Jak zwykle zakres prac wyszedł w praniu i dlatego trochę nie po kolei i na raty. Cóz, czasami tak wychodzi <oko>
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 18 Październik 2014, 20:30   
   Imię: Marcin


Coraz bliżej do końca:)
orzel napisał/a:

Polakierowane 2 dni temu ale teraz miałem dopiero chwile zrobić zdjęcia ;) hehe
Coś mnie naszło i polakierowałem to czarną i srebrną perłą hehe :P
ogólnie warstwowo wygląda to tak:
- dwie warstwy wash primer od STS BERG
- jedna warstwa (cienka) izolacyjna podkładu akrylowego
- 2 warstwy epoksydu
- warstwa gruba izolacyjna podkładu akrylowego
- trzy warstwy bazy perłowej
- dwie warstwy lakieru bezbarwnego
Jak widać trochę "tego" wszystkiego jest- łącznie 11 warstw..... I jestem przekonany że to wytrzyma kilka grubych lat eksploatacji.
1

2

3

W międzyczasie przez te dwa dni doczyściłem podłogę i zabezpieczyłem podkładem antykorozyjnym więc lecim kur... a do przodu z tą robotą hehe :D
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18 Październik 2014, 22:52   
   Imię: Maciek


przyzwoicie :-)
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 21 Październik 2014, 10:54   
   Imię: Marcin


Kolejna porcja fot.
orzel napisał/a:
siemson
ostatnio udało się zapodkładować podłogę antykorozją i przygotować ją za razem pod konserwacje bitumiczną


tutaj środki którymi robiłem ową konserwe hehe


no i świeże foto ( dosłownie- 15 minut wcześniej skończone hehe)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 21 Październik 2014, 17:30   
   Imię: Dominik


Ahh, jaka szkoda, że nie zdecydowaliście się na demontaż przewodów hamulcowych i paliwowych <sciana> to mi akurat się nie podoba, ale wiem, że na pewno był jakiś powód takich manewrów. Całość prac jednak na plus <oczko>
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 21 Październik 2014, 21:40   
   Imię: Marcin


Dominique napisał/a:
Ahh, jaka szkoda, że nie zdecydowaliście się na demontaż przewodów hamulcowych i paliwowych <sciana> to mi akurat się nie podoba, ale wiem, że na pewno był jakiś powód takich manewrów. Całość prac jednak na plus <oczko>


hej ;) spoko, z przewodami nie jest tak źle jak myślisz. Jest zrobione tak, że można je zdjąć bez ruszania konserwacji, te blaszko osłonki były demontowane do zabezpieczenia podłogi, tak żeby nie naruszały struktury konserwacji. Cała podłoga została pociągnięta masą uszczelniającą.

Myślałem nawet nad zmianą wszystkich przewodów, ale Orzeł twierdzi że wszystkie są w bdb stanie i nie ma sensu i choć zostały pociągnięte konserwacją, to na moją prośbę jutro będą zdemontowane i wyczyszczone żeby nie straszyły. Można było od razu tak zrobić, ale z biegiem prac ciągle wychodzi, że można by coś zrobić lepiej i mieć lepsze samopoczucie. Dojdzie też kilka nowych elementów montażowych, śrubek itd., także czeka mnie kolejne zamówienie z ASO...
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21 Październik 2014, 21:51   
   Imię: Maciek


Beatles napisał/a:
czeka mnie kolejne zamówienie z ASO...


zapraszam :-P
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 31 Październik 2014, 16:27   
   Imię: Marcin


Dzisiaj dostałem kolejną porcję relacji, przeklejam:

orzel napisał/a:
po dłuższej przerwie.... 3 foty ze składania ;)
szczerze mówiąc jak się na to patrze to się jaram hehe :D
przewody pod konserwacją jak nówki :)




niestety teraz nastąpia 2 dni przerwy w dopiero po weekendzie zapewne zaczne działać ;)
pozdro


muszę powiedzieć, że się jaram. Tym bardziej przypominając sobie dawny wygląd podwozia i wstępny "okrojony" zakres pracy. :przestraszony:

Ze swojej strony jeszcze dorzucę trochę pudełek, które poczekają na montaż do wiosny, razem z hamulcami. Na tył kupiłem tarcze i klocki z m5 e34. Brakuje mi jeszcze zacisków.



...wiadomo przecież, że części bez zdjęć pudełek na forum to tak jakby nie zmienione:
- 2x piasta przód,
- 2x łożysko tył,
- 2x poduszka amortyzatora tył.



oprócz tego nowe są linki hamulcowe i przewody metalowe, te krótkie 40cm.

trochę jeszcze do skompletowania pozostało. :luka:
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 2 Listopad 2014, 09:15   
   Imię: Jakub


Beatles te poduszki amortyzatorow to sa na przod :/
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 2 Listopad 2014, 11:09   
   Imię: Marcin


Tak, oczywiście że przód. Źle wpisałem. <ok>
Tylnych nie mam dostępnych w zamienniku niestety.
Pozostaje albo aso albo poliuretan.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 3 Listopad 2014, 22:10   
   Imię: Marcin


Jest ciąg dalszy. Trochę kamień z serca ;)

orzel napisał/a:
akcja przednie nadkola :)
pod zdjętym błotnikiem zdrowizna!!!


c.d.n...
będzie zabezpieczone.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 4 Listopad 2014, 08:32   
   Imię: Maciej


Jak tam zdrowizna, to już chyba niczym Cię ta blacha nie zaskoczy ;)
_________________
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Listopad 2014, 10:24   
   Imię: Maciek


ładnie <mina>
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 9 Listopad 2014, 09:28   
   Imię: Marcin


Mak napisał/a:
Jak tam zdrowizna, to już chyba niczym Cię ta blacha nie zaskoczy ;)


błotniki sam zdejmowałem w wakacje 2011, także teraz było pewnie łatwiej, bo pamiętam że w ch. się umęczyłem żeby je ściągnąć przez klej który był na płaszczyźnie pod śrubami. Wtedy też było stosunkowo czysto, rdzę znalazłem tylko od dołu na rancie gdzie przykręcany jest błotnik od strony komory.... to były czasy kiedy był czas i miejsce na pracę przy samochodzie <pa>
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 18 Listopad 2014, 10:54   
   Imię: Marcin


druga strona blacharsko gorsza, ale naprawiona i zabezpieczona kilka lat temu przetrwała bez ubytków. Naprawiane było wtedy poszycie pod podłużnicą, same kielichy i punkty konstrukcyjne jeszcze dziewicze.


Powoli koniec, po odbiorze (oby przed śniegami) rekin wjeżdża do garażu na zimowanie, a ja zajmę się kilkoma tematami żeby na sezon było lepiej niż gorzej.

orzel napisał/a:
dawno nic nie wrzucałem ale w sumie auto już praktycznie złożone ;)
przy rozbiórce był problem z wydechem ( a to urwała mi się szpilka w kolektorze- na gorąco wkręcona nowa, a to złączki wydechu już miały dość ) tak więc że by wszystko poszło lżej właściciel dosłał części do wydechu i przy okazji kilka nowych pierdółek które bardzo poprawiły wyglad podwozia ;)

na foto:
- osłona wydechu tył
- blaszki do przykręcania osłon termicznych
- obejmy wydechu
- blaszki do przewodów paliwowych
- pierścienie uszczelniające wydech

zaraz wrzucę zdjęcie po złożeniu wszystkiego do kupy
a przy okazji aktualizacja z pod błotników na gotowo- po woskowaniu itp

pozdro


orzel napisał/a:
dalsza porcja zdjęć:
co by nie było forma musi być zalana buhaha :D


bagażnik


c.d.n....


wiosną będę musiał ogarnąć okolice bagażnika, m.in. uzdrowić rant pod uszczelką i polakierować na nowo pas pod zderzakiem.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21 Listopad 2014, 21:44   
   Imię: Maciek


odebrałeś już?
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 23 Listopad 2014, 15:10   
   Imię: Marcin


odebrałem wczoraj <oko>
oglądałem w półmroku w kanale, chciałbym sobie wjechać na podnośnik i zobaczyć na spokojnie co i jak :)

Z tego co zobaczyłem to fajnie wygląda. Żałuję jednego, że nie powiedziałem żeby nadkola zrobić w fabrycznym kolorze, tj na srebrno - mniej byłoby kurz widać. Być może przy zrzucenie mcphersonów będę chciał zmyć nadkole i zmienić kolor albo machnąć to kolejną warstwą, tym razem koloru srebrnego :) jak będziesz się decydował jechać do Orła i na tym Ci zależy to powiedz mu wcześniej, ja wpadłem na to za późno.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
kotos 

Nadwozie: E28
Model: 520iA
Silnik: M52b28
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 67
Skąd: w-wa
Wysłany: 28 Listopad 2014, 21:25   
   Imię: Paweł


konserwacja podwozia i malowanie zawieszenia wygląda super. Na nowym kole będzie miazga
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 1 Grudzień 2014, 15:00   
   Imię: Marcin


Wygląda na to że temat podłoga tymczasowo zakończony.

i chrup... taki stan rzeczy to efekt poprzedniej dupnej roboty blacharzy którzy zajmowali się elementami ze zdjęć. Na 99% jestem pewny, że robili to praktykanci, których widziałem w akcji przy innej robocie :/ Kilka tygodni jazdy zimą na przestrzeni czasu też zrobiło swoje. Nigdy wiency, choćby skały srały…

Mała część fot przedstawiająca mniej więcej co i jak było.

























_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 7 Grudzień 2014, 18:46   
   Imię: Marcin


Rekin już zimuje zaczął zimowanie w garażu, a ja zacząłem w końcu zimowe działania.
Do wiosny daleko, dlatego jest czas i nigdzie się nie śpieszy <oko>

Zacząłem renowacje reflektorów - same lampy już w podkładzie, jutro lakierowanie. Trzeba było zamówić też kilka plastików żeby je na nowo poskładać, większość z nich nie dała rady...



ramki już dawno nie czyszczone, bez ich wyjęcia nie dało się tego nigdy porządnie ogarnąć. Wypolerowane:



I reszta - zamki maski, obejmy, śryby itd. - część do piasku i lakieru, część do cynkowania.



Może się uda wszystko porozwozić w tym tygodniu.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 16 Grudzień 2014, 21:52   
   Imię: Marcin


Ostatnio na przymusowym zwolnieniu lekarskim umilam sobie czas i ku uciesze domowników zrobiłem sobie domowy kącik warsztatowy tu i ówdzie:



lampy prawie gotowe, muszę tylko pożyczyć opalarkę żeby lakier utwardzić:





Chciałem też do idealnego stanu doprowadzić osłony nadkoli, kiedyś już nieudolnie odświeżane - tutaj próbka - jedno zrobione:



ale bez kupna nowych się nie obejdzie, obydwa mają połamane dolne mocowania:



także zapisuje osłony jako pozycje do zamówienia na względnie najbliższy czas. Tymczasem czekam na paczkę od Sybira z kilkoma nowymi elementami.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
charlesdisney 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 216
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 16 Grudzień 2014, 22:42   
   Imię: Karol


Lampy wyszły zarąbiście. Samo zmatowienie i malowanie?
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,088 sekundy. Zapytań do SQL: 12