E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 20:02
[E28 520i] 1987' Shadowline
Autor Wiadomość
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 19 Listopad 2012, 13:30   
   Imię: Marcin


Hyhy, racja.
Ciekaw jestem, niedługo być może będzie jakiś w połowie skończony burgund z czerwonym blokiem do przygarnięcia <tanczy>
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 19 Listopad 2012, 21:00   
   Imię: Marcin


obstawiam, że burgund maksymalnie 2 stycznie ląduje na allegro :D
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Grudzień 2012, 19:53   
   Imię: Tomek


Jadę sobie ostatnio do pracy patrzę a tu jakieś zajebiaszcze E28 stoi na alejce ! SZOK ! A do tego prawie jak moje :D Po chwili skumałem że to twoje zapewne <oko>

Nie parkuj tam bo straż wiejska zaraz wali mandaty <mina>
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 23 Lipiec 2013, 09:51   
   Imię: Marcin


MAJSU napisał/a:
Nie parkuj tam bo straż wiejska zaraz wali mandaty <mina>


o, przegapiłem Twoją wypowiedź. Zdarzyło sie, że 2x tam parkowałem, ale stres to nie dla mnie :P

Korzystajac z okazji, też wrzucam parę for z ostatniej imprezy. Autor:kolega kolegi :P







Fajna impreza. Szczególnie BMW się dobrze prezentowały, miałem okazję zobaczyć na żywo kilka samochodów, których byłem bardzo ciekaw i nie zawiodłem się.

I dzięki ekpie z BMW za fajnie spędzony czas <oko>
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
Ostatnio zmieniony przez Beatles 23 Lipiec 2013, 11:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 23 Lipiec 2013, 10:35   
   Imię: Maciej


Piękna, aż się dziwnie patrzy na 14'' felgi tak dopieszczonej E28, zazwyczaj są to od 16'' wzwyż.
Sam je posiadam i się zastanawiam, czy je na przyszły rok odświeżyć, czy całkiem wymienić...
_________________
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 24 Lipiec 2013, 07:24   
   Imię: Jakub


Mak napisał/a:
Piękna, aż się dziwnie patrzy na 14'' felgi tak dopieszczonej E28, zazwyczaj są to od 16'' wzwyż.


Beatles pozostaje przy oryginale. Poza tym gdyby było 16" to zaraz ktoś by się przyczepił, że trzeba by sadzać na glebe bo stoi jak koza i tak w kółko coś <buka>
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 24 Lipiec 2013, 07:37   
   Imię: Marcin


Dexter528i napisał/a:
Mak napisał/a:
Piękna, aż się dziwnie patrzy na 14'' felgi tak dopieszczonej E28, zazwyczaj są to od 16'' wzwyż.


Beatles pozostaje przy oryginale. Poza tym gdyby było 16" to zaraz ktoś by się przyczepił, że trzeba by sadzać na glebe bo stoi jak koza i tak w kółko coś <buka>


Ostatnio za to korci mnie, żeby coś pokombinować <cwaniak>
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
misza 

Nadwozie: Exx
Model: e30 touring
Silnik: m40b18
Rok produkcji: 90
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 152
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 24 Lipiec 2013, 08:17   
   Imię: Michał


Beatles napisał/a:
Dexter528i napisał/a:
Mak napisał/a:
Piękna, aż się dziwnie patrzy na 14'' felgi tak dopieszczonej E28, zazwyczaj są to od 16'' wzwyż.


Beatles pozostaje przy oryginale. Poza tym gdyby było 16" to zaraz ktoś by się przyczepił, że trzeba by sadzać na glebe bo stoi jak koza i tak w kółko coś <buka>


Ostatnio za to korci mnie, żeby coś pokombinować <cwaniak>


Pięknie się prezentuje tak w oryginale, ale że z 16" Mahle będzie wyglądać nie mniej oryginalnie. A jakoś nikt tej felgi nie zakłada. Mahle 16" i -40mm i będzie jeszcze lepiej.
 
 
     
Piekarz 


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 294
Skąd: Puszcza Biała
Wysłany: 26 Lipiec 2013, 00:26   
   Imię: Łukasz


Ładna ona jest, fakt faktem trochę jeszcze trzeba ją dopieścić ale podoba mi się ten egzemplarz :)
_________________
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 16 Luty 2014, 18:19   
   Imię: Marcin


Cisza cisza a tu się we łbie pozmieniało i narodziły wielkie plany.

Na razie tylko pytam:
16:

czy 17

Praktycznie biorę pod uwagę tylko Alpiny ze względu na shadowline'a do którego nie wiem czy coś pasuje lepiej.

Generalnie, to długo myślałem i snułem plan zakupu e34 4.0 do modzenia jako projekt ale uznałem że to za wcześnie żeby pakować się w utrzymywanie 2 samochodów weekendowych więc, w głowie plan narodził się wcześniej nie brany pod uwagę plan konkretnego zmodyfikowania mojej zawsze seryjnej e28. Trochę naoglądałem się projektów e28 w PL i pękłem :roll: ale cieszę się jak dziecko. Praktycznie mam zaplanowane od A do Z wszystko. Lista jest długa... nie jestem pewny tylko felg. Czas operacyjny...na to co zaplanowałem do tej pory wyznaczam sobie czas do końca sezonu 2015... a pewnie na bieżąco pomysły będą wpadały do głowy.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
Ostatnio zmieniony przez Beatles 12 Listopad 2014, 18:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Baron 


Nadwozie: Exx
Model: 730
Silnik: M30B30
Rok produkcji: 1990
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 301
Skąd: Wyszków
Wysłany: 16 Luty 2014, 20:11   
   Imię: Mariusz


nie wiem czemu ale mi jakoś pasują bardziej 16" niż 17" do rekina
_________________
było E36 318i 95r. Schwarz (668)
było E34 530i V8 95r. ORIENTBLAU METALLIC (317)
było E36 320i Touring 97r. Schwarz (668)
było E28 525i 82r. Balticblau Metallic (178)
było E12 518i 78r Pastellblau (044)
jest E36 318i Touring 97r. Montrealblau Metallic (297)
jest E32 730i 90r. Calypsorot Metallic (252)
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 16 Luty 2014, 20:24   
   Imię: Dominik


Ale jak 16" to tylko te starszego typu, bez dekielków i z tym czarnym środkiem.
Bo jak miałyby być z dekielkiem to zdecydowanie 17".
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 16 Luty 2014, 20:45   
   Imię: Wojtek


gdybys sie zdecydował na 16tki to mam takowe z dekielkami <oczko> ale wybor nalezy do ciebie <oko>
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 16 Luty 2014, 20:46   
   Imię: Marcin


Szalik1 napisał/a:
gdybys sie zdecydował na 16tki to mam takowe z dekielkami <oczko>


wiem :P
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 16 Luty 2014, 21:18   
   Imię: Marcin


nie no Marcin, ja Cię proszę, jakie 16?!
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Luty 2014, 21:56   
   Imię: Kamil


Beatles, bądź oryginalny - zapodaj BBS LM 18'' :D :D :D
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 16 Luty 2014, 23:13   
   Imię: Marcin


Kucharz napisał/a:
nie no Marcin, ja Cię proszę, jakie 16?!


aaabo tak dla spokoju sumienia pytam :P zdaje se sprawę, że właściwie na dłuższą metę tylko 17 wchodzi w gre. Właściwie to zdziwiło mnie, że całkiem dużo osób jest za 16'

Kamil napisał/a:
Beatles, bądź oryginalny - zapodaj BBS LM 18'' :D :D :D


taaa <mina>
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Piekarz 


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 294
Skąd: Puszcza Biała
Wysłany: 16 Luty 2014, 23:39   
   Imię: Łukasz


Beatles, jak dla mnie to zależy co chcesz jeszcze strugać przy aucie. Jak ma być gleba, dokładka itp to 17 ale jak ma być to prawie że seria na glebie -40 to ja bym 16 założył i wtedy fajny klimat zachowasz :)
_________________
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 17 Luty 2014, 00:06   
   Imię: Marcin


Piekarz napisał/a:
Beatles, jak dla mnie to zależy co chcesz jeszcze strugać przy aucie. Jak ma być gleba, dokładka itp to 17 ale jak ma być to prawie że seria na glebie -40 to ja bym 16 założył i wtedy fajny klimat zachowasz :)


idź sprawdź czy rowery stoją :P
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 17 Luty 2014, 09:43   
   Imię: Marcin


Piekarz napisał/a:
Beatles, jak dla mnie to zależy co chcesz jeszcze strugać przy aucie. Jak ma być gleba, dokładka itp to 17 ale jak ma być to prawie że seria na glebie -40 to ja bym 16 założył i wtedy fajny klimat zachowasz :)


Resztki rozsądku podpowiedziały mi, że należy skupić się na dopieszczeniu obecnego rekina jak najlepiej będzie się dało a największą frajdę obecnie sprawi mi stworzenie sobie szerokiego pola do manewru. Przy okazji e34 chyba zasmakowałem w możliwościach wyboru i pełny oryginał przestał mnie kręcić, także nie zamierzam się ograniczać. Co do gleby , to muszę na żywo realnie obcenić zestaw KAW 85/45, jak to wygląda, jaki jest prześwit i jak to jeździć <oko>
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 17 Luty 2014, 11:55   
   Imię: Maciej


Haha, wyżej poruszyłem temat 16'', a tu coś drgnęło jednak :P
_________________
 
 
     
grulson 
grulson

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 165
Skąd: NN
Wysłany: 17 Luty 2014, 12:42   
   Imię: Łukasz


Jak już zmieniać to 17, kurcze niedługo rzadkością będzie spotkać seryjne e28 na ulicy :D
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Luty 2014, 13:47   
   Imię: Patryk


Beatles, pakuj Borbety :D
_________________
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 17 Luty 2014, 23:45   
   Imię: Jakub


Jak pisał Piekarz.

Pytasz o koła, a nie wiadomo jakie masz plany do auta jako ogółu.

Na twoim miejscu pozostał bym przy oryginale, a jeśli już coś to trochę w dół i max 16"

Piszesz o Alpinach, a może warto było by się zastanowić nad jednoczęściowymi Hartge ??

Beatles napisał/a:
Co do gleby , to muszę na żywo realnie obcenić zestaw KAW 85/45, jak to wygląda, jaki jest prześwit i jak to jeździć <oko>


U mnie w teorii na przodzie -60mm, z pomiarów wyszło ok -55mm. Na 14" z oponą 195/65 micha wisi jakieś 9cm nad ziemią, a wahacz górny (miejsce gdzie znajduje się tulej) 7.5cm. Przy 16" i oponach 195/55 (większa średnica koła) jest minimalnie większy prześwit. Jednak muszę już jeździć ostrożnie i planować trasę (dziury, koleiny, progi)
Tak więc przy obniżaniu i glebach kolo zaczyna mieć ogromne znaczenie przy prześwicie.

Ja założyłem sobie jakąś koncepcję co do mojego auta i jeśli chodzi o koła to max 16". Szerokości z zakresu 7" do 9".
Jest wiele 17" kół, które bardzo mi się podobają ale zostaję przy postanowieniach, a z 16-nastkami nie jest wcale tak kolorowo <lipa>

Z wnętrzem mam podobnie. Mam koncept ale nie mogę spotkać odpowiedniego materiału <lipa> <worek> a chętnie bym coś uszył <oczko>
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 18 Luty 2014, 09:16   
   Imię: Marcin


Dexter528i napisał/a:
nie wiadomo jakie masz plany do auta jako ogółu.


w sumie tak ;) w największym skrócie - nie jestem fanem dużego naciągu, spasowania na milimietry, negatywów itd.
Raczej chciałbym isć w stronę hmmm...sportowej elegancji :P

a serio, to najbardziej śliniłem się zawsze do czegoś w tym guście:



i +/- będę dążył podobnego efektu.

Postanowione zatem, że biorę pod uwagę tylko 17. Co do zawiasu to też raczej wiadomo co będzie <oko>

mam nadzieję, że sezon 2014 przyniesie mi tyle frajdy ile 2012 który dla rekina był owocny :)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Luty 2014, 10:16   
   Imię: Patryk


Beatles napisał/a:
a serio, to najbardziej śliniłem się zawsze do czegoś w tym guście:

To antenkę na dach też dorzucasz? <lol>

W dobrym kierunku się ślinisz Beatles :P

A 16' Alpiny z dekielkami moim zdaniem są tragiczne, tak jak by się nie mogły zdecydować, czy być 15-stką czy 17-stką <masakra> Za to te bez dekielków, to klasa sama w sobie, ale ceny niestety też.

Dla mnie takie zestawienie, to po prostu bajka...

_________________
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 18 Luty 2014, 14:35   
   Imię: Maciej


Beatles napisał/a:
a serio, to najbardziej śliniłem się zawsze do czegoś w tym guście



No to mamy bardzo zbliżone preferencje :D Trzymam kciuki, oby progres szedł jak najszybciej :D
_________________
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 23 Czerwiec 2014, 19:36   
   Imię: Marcin


Plany odchodzenia od oryginału trochę odłożone na jesień, kosztem przywrócenia sprawności w serii.

Opóźniony serwis na rozpoczęcie sezonu:


czyli:

4x wahacz przód
2x łącznik stabilizatora przód
2x tuleja stabilizatora przód
drążek kierowniczy centralny
wspornik drążka
2x boczną drążek kierowniczy

2x łącznik stabilizatora tył
2x tuleja stabilizatora tył
2x lornetka tył
4x tuleja wahacza
2x tuleja belki

poduszka dyfra
łącznik elastyczny wału

olej+filtr

Mam nadzieję na nową jakość prowadzenia, bo tragedia była po przezimowaniu <zly>

Wymiana oczywiście w RedBlockWorks <ok>
https://www.facebook.com/RedBlockWorks?fref=ts
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 24 Czerwiec 2014, 21:14   
   Imię: Marcin


dobry serwis!
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 8 Wrzesień 2014, 22:38   
   Imię: Marcin


coś się zaczyna dziać, co mnie bardzo cieszy.

Z rzeczy nierobiących szału, to udało się kupić na forum w dobrej cenie nowy regulator ciśnienia:



Z ciekawszych, to nabyłem taki oto zestaw hamulców z e34 540.
Zregenerowane zaciski, tarcze i klocki Meyle + nowe przewody czekają jeszcze na innej e28, które ostatecznie będzie miało 4 tłoki.



i tutaj taki mały gadżet jeszcze, czyli Alpiny 17 cali :)



Mam plan założyć wszystko na raz - brakuje mi zawiasu (sprężyny + amortyzatory) i nowego zestawu hamulców na tył. Zanim będę miał wszystko czego potrzebuje, trochę czasu minie, także w oczekiwaniu zajme się innymi drobniejszymi rzeczami.

a to wyjaśnia, czemu Alpin bez gleby nie założę ;)

_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,057 sekundy. Zapytań do SQL: 14