E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
E28 zwany Groszkiem m20b20
Autor Wiadomość
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 530i
Silnik: m60b30
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1058
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Kwiecień 2017, 09:56   
   Imię: Krzysztof


Rozwiń swoją wypowiedz, pękła ci kiedyś taka felga, miałeś przez to wypadek, czy kolega kolegi coś tam kiedyś wspomniał? <masakra> Chyba że masz na myśli skoki przez krawężniki bądz latanie bokami po poligonie.
Ps. Do upalania są odpowiednie felgi i opony, nie stać mnie na to by upalać 18 na niskim profilu <oko> Do tego żeby dobrze polatać na takich kołach musiał bym mieć dużo mocniejsze auto <oko>
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
mariusz76a 


Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 216
Skąd: WPR
Wysłany: 16 Kwiecień 2017, 15:25   
   Imię: Mariusz


Od 2000r. prowadzę warsztat samochodowy z wulkanizacją i dobrze wiem na co stać chińskie repliki.
 
 
     
Młody Osiemna 


Nadwozie: E28
Model: 540
Silnik: spalinowy :)
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 16 Kwiecień 2017, 16:04   
   Imię: Grzegorz


kliny przedniej szyby bez wątpienia paździerz straszny :)
Co Cię skłoniło żeby się pchać w M62? nie mówię że sie nie da, kwestia cierpliwości, zdrowia psychicznego :D i czasu ale to same problemy, czujnik położenia wału w dzwonie skrzyni, elektronicznie sterowany termostat i sterowanie przepustnicą, komp z ews i pojedyńczy łańcuch rozrządu ze ślizgiem na dole zamiast koła zębatego...nie potwierdzam ale przypuszczam że wiązki, komputer i osprzęt silnika jest bardzo zbliżony jeśli nie ten sam w M62B44 i M62B35
M60b40 jak już siedziało M60B30 to byś miał w zasadzie p&p, dzień roboty i już byś opijał udany swap <lol>
 
 
     
Nando 

Nadwozie: E28
Model: Inny niż wszystkie
Silnik: Brak
Rok produkcji: 1982
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 133
Skąd: Warszawa/Puławy
Wysłany: 18 Kwiecień 2017, 14:02   
   Imię: Nando


mam wrazenie ze ktos ma bol dupy o to ze to Dare a nie oryginaly... pytanie czy normalna osoba latala by ostro bokami na felgach koszujacych 3-4k? ja znam odpowiedz..
 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 119
Skąd: Opolskie
Wysłany: 18 Kwiecień 2017, 14:15   
   Imię: Łukasz


Załatw mnie Panie za 3/4 tys oryginalne rsy w 18' to biorę kilka kompletów :D
 
 
     
mlody540 

Nadwozie: E28
Model: 535
Silnik: M30B35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2014
Posty: 78
Skąd: Jarosław
Wysłany: 18 Kwiecień 2017, 15:34   
   Imię: Łukasz


Pewnie myślał że 3-4k € :)
_________________
www.cmamoto.pl
 
 
     
mariusz76a 


Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 216
Skąd: WPR
Wysłany: 18 Kwiecień 2017, 20:31   
   Imię: Mariusz


Nando napisał/a:
mam wrazenie ze ktos ma bol dupy o to ze to Dare a nie oryginaly... pytanie czy normalna osoba latala by ostro bokami na felgach koszujacych 3-4k? ja znam odpowiedz..


Ale po co komu 18'stki do latania bokami, 17 wystarcza w zupełności.
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 530i
Silnik: m60b30
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1058
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Kwiecień 2017, 21:39   
   Imię: Krzysztof


mariusz76a, Jeśli chodzi o koło 18'' nie ma różnicy czy to dare czy ori sprzęt , wystarczy 40km/h i centralne wjechanie w krawężnik i z felunku nic nie zostaje. Wybrałem dare bo często mam inne wizje i szkoda by mi było wydać 9tys na koło które mi sie znudzi za 3 miesiące :P

A z grubszych tematów które mnie dojebały, to w lany poniedziałek kolega skasował Groszka <masakra> Na szczęście wyszliśmy z tego bez zadrapania.
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
mariusz76a 


Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 216
Skąd: WPR
Wysłany: 18 Kwiecień 2017, 21:59   
   Imię: Mariusz


No to wyrazy współczucia.

Ale odnośnie tych 40km/h i krawężnika to jasne że nawet kuciznę połamiesz. Ja się ścigam w Classicauto od 2006r. i chodzi mi oto żeby mieć 100% pewność że felga wytrzyma nasze polskie obiekty wyścigowe np. stare lotniska wojskowe na których raz mamy kiepsko spasowane płyty betonowe, raz dziurawy asfatl, itp. Jadąc ostro w dziurawych zakrętach z prędkościami 80-120km/h można napotkać wiele niespodzianek które markowe felgi zniosą pewnie dużo lepiej niż chińczyki. I nie chodzi mi tutaj o felgi za jakąś grubą kasę, ja za 1300zł kupiłem używanie BBS RK 17'ski i przynajmniej o felgi mam spokojną głowę.
 
 
     
danielS2 
danielS2


Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 252
Skąd: małopolska
Wysłany: 19 Kwiecień 2017, 11:45   
   Imię: daniel


i co z grochem dalej będzie? :/
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 530i
Silnik: m60b30
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1058
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Kwiecień 2017, 15:36   
   Imię: Krzysztof


Niestety kasacja prawdopodobnie a reszta na części.
Szukam ładnego e28 jak co <oko>
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 119
Skąd: Opolskie
Wysłany: 19 Kwiecień 2017, 16:10   
   Imię: Łukasz


Ehh nie fajnie :( już znam drugi przypadek jak ktoś komus dał sie przejechać e28 i rozbił :/
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1414
Skąd: Toruń
Wysłany: 19 Kwiecień 2017, 21:42   
   Imię: Rafał


Łooo Panie! Szkoda autka, ale całe szczęście, że wam nic się nie stało... Masz fotki? Jak to się stało?
Pozdrawiam
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Młody Osiemna 


Nadwozie: E28
Model: 540
Silnik: spalinowy :)
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 19 Kwiecień 2017, 23:55   
   Imię: Grzegorz


od dawna samochodu, pieniędzy i żony nie pożyczam...m.in. dlatego.... szkoda auta, pozostaje smutek i nauczka na przyszłość. Można się jedynie pocieszać, że graty i tak miały wszystkie trafić do lepszej budy.
 
 
     
Nando 

Nadwozie: E28
Model: Inny niż wszystkie
Silnik: Brak
Rok produkcji: 1982
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 133
Skąd: Warszawa/Puławy
Wysłany: 20 Kwiecień 2017, 03:13   
   Imię: Nando


mlody540 napisał/a:
Pewnie myślał że 3-4k € :)


Mea culpa, nie lubie bbs rs wiec sie nie orientuje ile moga kosztowac w r18. Jesli to tyle klopsu to tym bardziej trzymal bym je pod kocem a nie katowal ;)



Groch R.I.P...
 
 
     
mariusz76a 


Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 216
Skąd: WPR
Wysłany: 20 Kwiecień 2017, 16:20   
   Imię: Mariusz


Oryginalne RS'y to dzisiaj tylko na wystawach się prezentuje. Do katowania zakłada się dużo tańsze felgi uznanych firm ale nie jakieś chinole o niepewnej reputacji. Za ok. 2500zł kupujesz dzisiaj komplet Dare RS w 17 calach, za połowę tej ceny masz różnorakie używane BBS'y w dobrym stanie, co byś wybrał do upalania?
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 530i
Silnik: m60b30
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1058
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Kwiecień 2017, 19:06   
   Imię: Krzysztof


Mój wybór padł na styling 32 jeśli chodzi o 17cali mega pancerna felga za grosze, z mniejszych bardzo doże sie spisują poczciwe słoneczka z rekina. No i bbs rk w 17calach są również bardzo mocne.

Kargul1005, Co do wypadku to była jedna z najgorszych opcji dla konstrukcji rekina, dostał typowo dołem, wpierw wyskok o bardzo wysoki ostry krawężnik, skok w dal przez szerokość chodnika i za chodnikiem był 1,5 metrowy spad w dół <masakra> wpierw uderzyliśmy silnikiem o glebe a następie tyłkiem o urwisko... w skutek tego, bak płaski jak gazeta. Tył auta przegięty w górę aż słupki wygieło, przód również wygięty w górę , kielichy pękły od poszycia błotnika aż do ściany grodziowej i to oba, prawa podłużnica również. Z wierzchu wygląda ok (na pierwszy rzut oka :P )
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 530i
Silnik: m60b30
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1058
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Kwiecień 2017, 19:28   
   Imię: Krzysztof


Tak to się ma, drzwi na foto są zamknięte.. Buda wygieła się w banan.



słupek tył





Więcej fot nie wklejam Groszek sprzedany w całości , nowy nabywca kupi bude i go odbuduje <ok>
Ja zaczne nowy projekt.
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
king666 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 171
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Kwiecień 2017, 20:52   
   Imię: Patryk


<y> <y> <y> <y> <masakra> <masakra> <masakra> <masakra>

szkoda Groszka .........
_________________

 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 413
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Kwiecień 2017, 22:31   
   Imię: Michał


Draż napisał/a:


Kargul1005, Co do wypadku to była jedna z najgorszych opcji dla konstrukcji rekina, dostał typowo dołem, wpierw wyskok o bardzo wysoki ostry krawężnik, skok w dal przez szerokość chodnika i za chodnikiem był 1,5 metrowy spad w dół <masakra> wpierw uderzyliśmy silnikiem o glebe a następie tyłkiem o urwisko... w skutek tego, bak płaski jak gazeta. Tył auta przegięty w górę aż słupki wygieło, przód również wygięty w górę , kielichy pękły od poszycia błotnika aż do ściany grodziowej i to oba, prawa podłużnica również. Z wierzchu wygląda ok (na pierwszy rzut oka :P )


Brzmi jak scenariusz pościgu z jakiejś hollywoodzkiej produkcji...
Szkoda że nie wytrzymała tego jak "generał Lee"
_________________

 
 
     
mariusz76a 


Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 216
Skąd: WPR
Wysłany: 20 Kwiecień 2017, 22:59   
   Imię: Mariusz


tiiiaaaaa.. General Lee to dopiero mocny był:







<lol>
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 413
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Kwiecień 2017, 08:38   
   Imię: Michał


Jakieś fotomontaże Generał lee zawsze ejchał dalej po skoku

_________________

 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 530i
Silnik: m60b30
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1058
Skąd: Poznań
Wysłany: 21 Kwiecień 2017, 18:57   
   Imię: Krzysztof


Nie no MR. Lee ogarniał temat perfekcyjnie :D
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Nando 

Nadwozie: E28
Model: Inny niż wszystkie
Silnik: Brak
Rok produkcji: 1982
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 133
Skąd: Warszawa/Puławy
Wysłany: 21 Kwiecień 2017, 23:13   
   Imię: Nando


mariusz76a napisał/a:
Oryginalne RS'y to dzisiaj tylko na wystawach się prezentuje. Do katowania zakłada się dużo tańsze felgi uznanych firm ale nie jakieś chinole o niepewnej reputacji. Za ok. 2500zł kupujesz dzisiaj komplet Dare RS w 17 calach, za połowę tej ceny masz różnorakie używane BBS'y w dobrym stanie, co byś wybrał do upalania?


U mnie jak u Draż'a styling 32 8/9 17". Mocne ale znacznie podnosza mase nieresorowana... :/ Ile dla porownania moga wazyc takie dare rs?
 
 
     
mariusz76a 


Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 216
Skąd: WPR
Wysłany: 22 Kwiecień 2017, 08:11   
   Imię: Mariusz


Pewnie mniej więcej tyle samo bo to też odlew, nie są skręcane jak prawdziwe RS'y. Jak chcesz na prawdę lekkie felgi w rozsądnej cenie to szukaj BBS RK.
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 530i
Silnik: m60b30
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1058
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Kwiecień 2017, 23:10   
   Imię: Krzysztof


Darki są ciut lżejsze od syling-ów, ale za to zrobione są z sera <oko> Oczywiście do normalnej jazdy są jak najbardziej ok.
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Młody Osiemna 


Nadwozie: E28
Model: 540
Silnik: spalinowy :)
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 23 Kwiecień 2017, 20:47   
   Imię: Grzegorz


kolega odkupił czy pojechała gdzieś dalej w Polskę??
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 530i
Silnik: m60b30
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1058
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Kwiecień 2017, 20:50   
   Imię: Krzysztof


Młody Osiemna, Odkupił autko w całości, można powiedzieć że była to jazda testowa <masakra> :D
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Szymi 


Nadwozie: E28
Model: 525
Silnik: m52b25
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 44
Skąd: Bytów
Wysłany: 27 Kwiecień 2017, 00:02   
   Imię: Szymon


Szkoda groszka :(
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 530i
Silnik: m60b30
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1058
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Maj 2017, 21:32   
   Imię: Krzysztof


Czas się otrząsnąć i działać dalej, szukam e28 ale będzie to klasyk bez udziwnień, już nic nie psuje i przerabiam :D Może jedynie dobre koło i gleba. Na upalarkę poszło to co już miałem a nie miałem pomysłu co z tym zrobić <masakra> Więc Projekt pod nazwą borihunaen <lol> czyli Caro przerabiane na borewicza w wersji coupe z silnikiem m54b30 po lifcie. Dziś auto pojechało na swap, mam nadzieje że bedzie latał jak opętany, myślę ze pierwszy wyjazd na ''gotowo'' w następne wakacje.
oto pacjent :D


Będzie to chyba jedyny project z m54 na pokładzie, w dziale inne klasyki chętnie go opiszę <oko>
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.116 sekundy. Zapytań do SQL: 11