E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
E28 zwany Groszkiem m20b20
Autor Wiadomość
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Listopad 2014, 21:40   
   Imię: Krzysztof


kotos, Całość zostanie malowana po wszelkich pracach blacharskich, albo wleci karminrot bądz zostanie taki jak jest, bo bardzo mało takich zieleni :D V8 bedzie na weekendy a do jazdy na co dzien mam ekonomicznego diezelka :D
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Grudzień 2014, 22:51   
   Imię: Krzysztof


Beczka sprzedana :D Można szukać motorowni i brać sie za wyspawanie kasty :D Pierwsze małe zakupy dla groszka, felgi MIM Stinnes 8.5 r17 et 13 opony 205/40/17. Felgi oczywiście przejdą renowacje, rant polerka rotor malowany na taki jak jest. Jedno foto na szybko po załadowaniu kół na pake :D
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
kubik 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2014
Posty: 396
Skąd: Mazury
Wysłany: 1 Grudzień 2014, 23:22   
   Imię: Kuba


Ładny tasiemiec na feldze <lol>
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 2 Grudzień 2014, 21:15   
   Imię: Krzysztof


Swoją drogą jestem ciekaw kto sie zgodził na odważniki na rancie :D
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 472
Skąd: Anglia
Wysłany: 3 Grudzień 2014, 11:54   
   Imię: Adam


Dobry ten groszek. Jesli w planie jest v8 to sugeruje wzmocnienie budy poprzez zainstalowanie klatki. Kasta e28 ma duzo slabych punktow, ktore potrafia popekac szczegolnie przy swapach tego typu.

To dobra konstrukcja ale przy o wiele wyzszych parametrach silnika niz fabryka dala takie elementy jak np szczyty slupkow B potrafia popekac. A domyslam sie, ze celem swapu nie jest tylko jazda w niedziele do kosciola.

Felgi MiM i owszem fajny maja rancik ale to strasznie ciezkie rolki i na e28 mi nie leza ale to tylko moja opinia.

Powodzenia w modach!

PS
Szybko Ci sie sprzedal ten beczyslaw. Na czym go obnizyles tak ladnie?
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 3 Grudzień 2014, 15:18   
   Imię: Wojtek


przeciez v8 ma porównywalna moc co m5 ? a buda od m5 nie rózni sie za bardzo od zwyklej ?
 
 
     
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 472
Skąd: Anglia
Wysłany: 3 Grudzień 2014, 16:24   
   Imię: Adam


Zgadza sie. Wszystko teoretycznie powinno byc ok. Swoj wywod opieram na wslasnym doswiadczeniu. Pekniecia na slupkach bywaja tez w 535. Nasze e28 nie sa juz dawno nowymi autami, zmeczenie materialu przez lata robi swoje.
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 3 Grudzień 2014, 17:42   
   Imię: Marcin


Ciekawe jest to co mówisz, też wiem o pogiętych e28 które mają problemy ze sztywnością.
Pytanie 1: czy jest możliwe unikniecie tego, mniej inwazyjne niż klatka
2: Czy masz informacje że np w 535i jest to częściej spotykane niż np. w m20 czy m10?
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Grudzień 2014, 19:07   
   Imię: Krzysztof


StarZcarZ, Teraz to mi burze mózgu zrobiłeś, zadam to samo pytanie co przedmówca. Co zrobić by uniknąć wkładania klatki? bo nie bardzo mi to pasuje :/
Beczke kupił kolega, fan MB. Springi były pod zamówienie.
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 472
Skąd: Anglia
Wysłany: 3 Grudzień 2014, 23:23   
   Imię: Adam


Spokojnie Panowie, nie pekajcie :D to dotyczy promila, moze dwoch wszystkich jezdzacych e28.
Na wlasne oczy widzialem dwa egzemplarze z tego typu defektem w tym jedna 535, ktora lekkiego
zycia nie miala (co nie oznacza, ze po wypadku czy cos podobnego). Wlasciciel dbal o nia bardzo
po prostu nie szczedzil kucy z m30. Druga to swap v8 z 525, w ktorej 2 razy pekala przednia szyba zanim wykryto pekniecie na slupku A.
Slyszalem jeszcze o dwoch innych "kwiatkach".

Nie chce siac strachu ale jezeli mialbym w planie zmiane silnika,
w celu zrobienia sobie e28 do jazdy rozrywkowo-wyczynowej to na pewno klatke bym wsadzil.
Glownie ze wgledu na swoje bezpieczenstwo, a przy okazji by konstrukcja byla sztywniejsza.
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Grudzień 2014, 22:38   
   Imię: Krzysztof


Rozpurki i wyspawana kasta muszą wystarczyć :D
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Grudzień 2014, 23:05   
   Imię: Krzysztof


Nie przypuszczałem że znalezienie 4.0 bądz 4.4 w dobrym stanie i z manualną skrzynią jest tak ciężkie <sciana> 3.0 v8 jest od cholery.... Ale pakować 3.0 v8 to już bym wolał pancerne m30b35 i cieszyć sie pięknym dźwiękiem r6 i dość sporą mocą a między czasie rozglądać sie za przyzwoitym 4.4
A do tego żona marudzi <masakra> :D Dziecko w drodze! a ty tylko pakujesz kase w klasyki :D
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Grudzień 2014, 23:26   
   Imię: Maciek


pozwól, że się wtrącę

ale jak już to pakuj m60b40 ominie Ciebie wiele nieprzyjemności <masakra>
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Grudzień 2014, 23:33   
   Imię: Krzysztof


Mulder, No właśnie dużo osób mi to mówi, aż taka różnica jest pomiędzy 4.0 a 4.4?
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Grudzień 2014, 23:39   
   Imię: Maciek


Draż napisał/a:
Mulder, No właśnie dużo osób mi to mówi, aż taka różnica jest pomiędzy 4.0 a 4.4?


w nieprzyjemnościach?

tak!

zaczynając od elektrycznego termostatu, poprzez Vanosy, napędy rozrządu itp itd... lista naprawdę spora... <masakra>

w m60 zmienisz łańcuchy, prowadnice, napinacze i latasz non stop do odcinki :D
ogólnie V8 w e28 to temat rzędu od 10 tyszcza... więc jak nie masz totalnie luźnej takiej gotóweczki to szukaj dobrego plastika m52b28 lub m50b25
albo idąc z duchem epoki po prostu m30b35... :D
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Grudzień 2014, 23:46   
   Imię: Krzysztof


Jak nie znajde zdrowego m60 wkładam m30b35 i m60 będzie musiało poczekać na przyszły sezon, m50 mi jakoś nie pasuje do e28 mimo to ze dobry motor, w e36 sobie chwaliłem.
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Grudzień 2014, 21:21   
   Imię: Krzysztof


Po całym dzisiejszym dniu grzebania w podciśnieniach, suszenia wiązek, fajek, wymianie świec i wielu innych czynnościach uparty groszek odpalił :D i szczerze powiem ze odzyskał ducha, i zwracam honor b20 <masakra> i tak ten kibel wyleci ale jest na prawde zdrowy <hyhy>
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Grudzień 2014, 10:59   
   Imię: Krzysztof


Ma ktoś wypróbowany środek do płukania reflektorów? Coś delikatnego by nie uszkodzić odbłyśników ?
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
mulik85 
mulik85

Nadwozie: E28
Model: 525e-535i
Silnik: m20-m30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 165
Skąd: ok.opole
Wysłany: 14 Grudzień 2014, 11:29   
   Imię: Łukasz


hej.wsyp proszek do prania i mocno potrzasaj..działa super.tylko rób to na sucho,bez wody
_________________

 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Grudzień 2014, 15:54   
   Imię: Krzysztof


mulik85, Wypróbuje :D Dzieki!
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
mulik85 
mulik85

Nadwozie: E28
Model: 525e-535i
Silnik: m20-m30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 165
Skąd: ok.opole
Wysłany: 14 Grudzień 2014, 16:34   
   Imię: Łukasz


na koniec wydmuchaj spręzonym powietrzem i będzie malinka <mina>
_________________

 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Grudzień 2014, 19:02   
   Imię: Krzysztof


3 reflektory wyszły ładnie, ale czwartego musze czymś mocniejszym potraktować <oko>
Dziś przymiarka felgi, nie mogłem sie zdecydować czy dać profil 40 czy 50 i teraz już wiem ze
40 :D foto jeszcze na ori zawiasie. Mam nadzieje że jutro uda mi sie upchnąć krótkie springi.


_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
kubik 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2014
Posty: 396
Skąd: Mazury
Wysłany: 19 Grudzień 2014, 23:02   
   Imię: Kuba


IMO na 50tce lepiej :)
 
 
     
włodar_e30 

Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 303
Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
Wysłany: 20 Grudzień 2014, 17:13   
   Imię: Marcin


kubik napisał/a:
IMO na 50tce lepiej :)


Na 40 będzie git jak dostanie gleby :)
_________________

 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Grudzień 2014, 17:59   
   Imię: Krzysztof


włodar_e30, Dokładnie tak <oko> i dystanse po 2cm, mysle ze sie dobrze spasuje. Miałem tak w poprzednim rekinie tyle że bez dystansów.
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
danielS2 
danielS2


Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 258
Skąd: małopolska
Wysłany: 20 Grudzień 2014, 20:56   
   Imię: daniel


ten rekin już pomalowany czy jak??? wygląda naprawde dobrze skubany <szok>
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 21 Grudzień 2014, 21:38   
   Imię: Krzysztof


danielS2, Nie :D umyty z kerchera, wszystkie zabiegi dopiero przed nim <oko>
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1468
Skąd: Toruń
Wysłany: 21 Grudzień 2014, 22:03   
   Imię: Rafał


Ten kolorek ma potencjał :)
Ja tam bym został przy m20b20 bo to dobry silnik z przepięknym dźwiękiem. Chciałbym mieć możliwość przejechania się wersją na podciśnieniach bo słyszałem, że szybciej i agresywniej się wkręcają na obroty niż motronic...
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 21 Grudzień 2014, 22:11   
   Imię: Filip


To ile chcesz za te białe kierunki? <lol>
_________________

 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Grudzień 2014, 19:37   
   Imię: Krzysztof


Kargul1005, Szybko i agresywnie? :D Mówimy o tym samym silniku? :D Dzwięk piękny ale nic więcej.
Filip0, Kierunki nie są na sprzedaż <oko>
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,054 sekundy. Zapytań do SQL: 11