E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 520i] e28 by PERLIK
Autor Wiadomość
Bambus 


Nadwozie: Exx
Model: e30 335 i e28
Silnik: M30B35 i M20B20
Rok produkcji: 1988 i 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 101
Skąd: Kutno
Wysłany: 12 Kwiecień 2015, 11:15   
   Imię: Robert


Czyli co? Znowu poturbowany IS? :P
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 12 Kwiecień 2015, 11:43   
   Imię: Łukasz`


Bambus napisał/a:
Czyli co? Znowu poturbowany IS? :P



wolnossak :D
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 530i
Silnik: m60b30
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1058
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Kwiecień 2015, 13:37   
   Imię: Krzysztof


ostatni kumpel do compota wsadzał 2jz z is300 i przyznam... ma wikse :P A z compota b25 do MB w201 uwielbiam takie hybrydy :D
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 12 Kwiecień 2015, 19:33   
   Imię: Łukasz`


Draż napisał/a:
ostatni kumpel do compota wsadzał 2jz z is300 i przyznam... ma wikse :P A z compota b25 do MB w201 uwielbiam takie hybrydy :D



2jz fajny silnik ale wychodzi w cale nie taki tani przy całym swapie,

czemu by nie ładować czegoś z rodziny Mpower zamiast 2jz ? albo silnik z 535i 306km ?
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 530i
Silnik: m60b30
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1058
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Kwiecień 2015, 21:03   
   Imię: Krzysztof


Mysle że silniki z rodzinnych aut typu lexus czy toyota nie są az tak wymęczone jak np. mpower itd...
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 12 Kwiecień 2015, 21:27   
   Imię: Łukasz`


to fakt że silniki z serii M są mocno dojechane (na myśli mam starsze silniki), nie trzymają mocy ale 2jz to nie dla mnie, ja idę dalej w motor z bmw.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 12 Kwiecień 2015, 21:28   
   Imię: Łukasz`


to fakt że silniki z serii M są mocno dojechane (na myśli mam starsze silniki), nie trzymają mocy ale 2jz to nie dla mnie, ja idę dalej w motor z bmw.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 15 Kwiecień 2015, 20:26   
   Imię: Jakub


S14 ??
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 15 Kwiecień 2015, 23:37   
   Imię: Łukasz`


Dexter528i napisał/a:
S14 ??




uuu tych silników prawie nie ma, ceny wysokie.
po za tym s14 to silnik z serii 3 no a e28 to seria 5 <oko>
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 20 Marzec 2016, 23:58   
   Imię: Łukasz`


Witam ponownie.
E28 ładnie przezimowało, czas pozwolił zaopatrzyć się w prawie wszystkie graty, baa pewnie się okaże, że i tak brakuje sporo.

Kilka fotek :

błotniki przednie mam z kierunkiem takim ooooo - to w moim roczniku tak może być czy zaspawać to ?


Trochę brakujących części do środka, brudne ale to mały problem.


Zbiornik paliwa i wahacze na tarczach.


Zderzaki, ale w słabym stanie


Auto było w super stanie blacharskim, mało roboty wymagało, dosłownie kilka drobiazgów.
Farba na dachu była w słabym stanie i padła decyzja, że auto idzie całe do malowania, docelowo na oryginalny kolor.



Poszło kitu :)




E28 całe zmatowane to walimy w pierwszy podkład.













Malowane było w ten piątek to na weekend postawiłem ją obok e21, e30 i e34 by podczas dosychania mogła sobie z kimś pogadać bo stała do tej pory sama.


Komora do malowania pójdzie na końcu bo jeszcze nie wiem jaki silnik wybrać, czy seria czy coś mocniejszego, hmmmm ale kuszą też żółte blachy mnie.

Teraz polowanie na konsolę i niskie amorki.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 745
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 21 Marzec 2016, 10:47   
   Imię: Dominik


Kierunki w przednich błotnikach raczej nie są oryginalne, więc do zaspawania.
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 21 Marzec 2016, 10:55   
   Imię: Łukasz`


I po mojemu też, warto zaspawac bo błotniki zdrowe.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 28 Marzec 2016, 23:55   
   Imię: Łukasz`


Co polecicie do wyczyszczenia i pomalowania zbiornika paliwa ? coś dobrego by dało rade.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 31 Grudzień 2016, 17:58   
   Imię: Łukasz`


Małymi kroczkami auto się robi, czekam tylko na finisz silnika i składam.

Teraz przyszedł czas wybierania felg i tu zwracam się do Was z pomocą byście doradzili i zaproponowali coś ciekawego.
Felgi w starym stylu, bbs rs odpadają prędzej wlecą dary,

Osobiście chciał bym 16 by móc opuścić auto i zeby zawias jeszcze trochę pracował, ale muszę też mieć dobre hamulce to jeszcze się waham między 16 a 17. Szerokość przód 8 - 8,5 " tył 9,5 - 10 "

Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
king666 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 171
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Styczeń 2017, 15:59   
   Imię: Patryk


Wkładaj jakieś "nie bbs " albo dary i będzie ok <oko>
_________________

 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 1 Styczeń 2017, 16:50   
   Imię: Łukasz`


wejdzie : JAPAN RACING model: JR9 17" 8,5J ET20 + 10J ET20
chodzi mi czy takie szerokości i takie et podejdzie do e28 ?
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 3 Styczeń 2017, 00:03   
   Imię: Łukasz`


Hej, fakt że to nie do mojego auta tyko do brata e30 ale troszkę się pochwalę.

M57N 3.0d z e46 seria 204 km dzisiaj została zrbioba wstępna instalacja i silnik jest gotowy do swapu do e30.

filmik m57N
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 530i
Silnik: m60b30
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1058
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 17:04   
   Imię: Krzysztof


M57 elegancki śilniczek! będę pakował taki do mojego e34 , wsadzaliście może już taki właśnie do e34? jakieś problemy będą? miejsca jest tam sporo...
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 18:47   
   Imię: Łukasz`


Draż napisał/a:
M57 elegancki śilniczek! będę pakował taki do mojego e34 , wsadzaliście może już taki właśnie do e34? jakieś problemy będą? miejsca jest tam sporo...


M57 fajna jednostka, tylko jak chcesz ładować to pomyśl jaki chcesz, m57 czy m57N.

Ja wkładałem 2 m57 do patrola teraz wybraliśmy m57N do e30.
M57N bardziej rozwojowy itp, ale droższy.

Temat samego swapu nie jest trudny.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 171
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 8 Styczeń 2017, 15:09   
   Imię: adaś


jako baranka widziałem polecanego BOLLa, wedlug mnie tak sobie, twardnieje, pęka - dużo fajniej spisuje się SIKA.


a co do brunoxa - dla mnie preparat MASAKRA, jest na necie taki smieszny gostek, ale zrobil fajny test ktory mocno wygrał APP R-stop - ja u siebie stosowałem - i to chyba jedyny ktory troche działa - ale ruda nie wypłoszona - zawsze wróci :)
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 8 Styczeń 2017, 17:16   
   Imię: Łukasz`


Adaasko napisał/a:
jako baranka widziałem polecanego BOLLa, wedlug mnie tak sobie, twardnieje, pęka - dużo fajniej spisuje się SIKA.


a co do brunoxa - dla mnie preparat MASAKRA, jest na necie taki smieszny gostek, ale zrobil fajny test ktory mocno wygrał APP R-stop - ja u siebie stosowałem - i to chyba jedyny ktory troche działa - ale ruda nie wypłoszona - zawsze wróci :)



BOLL słabo nadaje się do tego, widziałem też go po wyschnięciu, osobiście brałem coś z nowola 2w1 z nastawieniem na bardziej mokry i jaka tako jestem zadowolony.

Teraz wiem, że gdzie się da to piaskowanie, na to podkład epoksydowy (ale tylko i wyłącznie przemysłowy, nic ze zwykłej samochodówki) na to farba poliretanowa i dopiero konserwacja z masy.

sika ma kilka fajnych tematów.


teraz idę dodatkowo w produkty z firmy Noxudol - to ma jakość.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 22 Styczeń 2017, 16:38   
   Imię: Łukasz`


Zbieram info na temat wagi silników z bmw, proszę w pomoc. Miałem kilka tych silników ale nigdy ich nie ważyłem bo po co hehe,
Takie info z neta, brakuje mi m20. Wie ktoś czy to są dane kompletnego silnika z całym osprzętem, sprzęgłem ??

M20 - ?? ?
M30 - 230 Kg
M50 - 198 Kg
M54 - 185 Kg
M62B44 - 210 Kg
M70B50 250kg


Plus potrzebuje info ile waży całe kompletne e28 z m20 a ile e28 z m30
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1414
Skąd: Toruń
Wysłany: 22 Styczeń 2017, 18:04   
   Imię: Rafał


moja 520i 1250kg
Tylko, że to bieda edition wszystko w korbotroniku szyber szyby, abs, najbogatsze zawieszenie i centralny zamek. gdzieś czytałem, że silnik m20 ok 150kg waży
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 22 Styczeń 2017, 20:18   
   Imię: Łukasz`


Kargul1005 napisał/a:
moja 520i 1250kg
Tylko, że to bieda edition


Dzięki, u mnie też bez opcji auto to mi pasuje taka waga, jeszcze potrzebował bym wagę z m30.

Szukam info bo chcę dobrać zawias do auta.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 530i
Silnik: m60b30
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1058
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Styczeń 2017, 19:07   
   Imię: Krzysztof


Perlik, Powiem Ci szczerze żę mój rekin na przodzie z silnikiem m60, stoi 2cm wyżej niż jak było m50 na żeliwnym bloku <oko>
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 23 Styczeń 2017, 20:37   
   Imię: Łukasz`


Draż poleciało pw ...
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 27 Styczeń 2017, 11:14   
   Imię: Łukasz`


Wtargalem auto na podnośnik i je trochę obejrzałem po malowaniach podkładem i barankami.

Moim zdaniem novol 610 co miał być elastyczny to jest twardy już, podkłady novola siedzą ok.

Może lada dzień podkład przetre i auto będzie malowane bo już wszystkie elementy mam ogarniete.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 27 Styczeń 2017, 11:17   
   Imię: Łukasz`


Aaa ! Silnik nie poskladany a ja martwię się już wydechem bo mało miejsca jest, pewnie kibel od koła zapasowego wywale, albo zbiornik paliwa przeniose do środka w koło zapasowe.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 2 Luty 2017, 15:43   
   Imię: Łukasz`


Czy ktoś zna osobę co jest w stanie przespawac dzwon skrzyni biegów z R6 na V8 ?
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
pusty 
Odważ się żyć!!!


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2500
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 49
Skąd: Kutno
Wysłany: 4 Luty 2017, 19:13   
   Imię: Rafał


FTWL motorsport Pabianice

Zadzwoń +48 690 160 845

turbomajster@gmail.com
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 12