E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 520i] e28 by PERLIK
Autor Wiadomość
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: 533i
Silnik: m30b33
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1869
Skąd: Bydgoszcz (4DON)
Wysłany: 2 Styczeń 2015, 09:54   
   Imię: Maciek


Bierz bolla 2w1 dzisiaj właśnie zrobiłem zamówienie
Jakoś 10 za puszkę :-) a kiedyś bawiłem się w offroad i wystarczyło umyć podłogę i rysy od kamieni uzupelnic :-) a auto topione po dach wielokrotnie :-)
Więc w naszych rekina starczy na wieki :-)
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 4 Styczeń 2015, 21:03   
   Imię: Łukasz`


Pytanko mam :

zderzak dolny i błotniki przednie z e28 ze zdjęcia nadadzą się mi ? to jest przedlift ?

_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
charlesdisney 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 211
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Styczeń 2015, 21:23   
   Imię: Karol


Przedlift. Na zdjęciach to wszystko źle nie wygląda, pytanie jak jest od drugiej strony. Zależy jaka cena??
_________________

 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 4 Styczeń 2015, 21:25   
   Imię: Łukasz`


mam foto wyjętego, widać, że swoje lata ma, trochę rdzy jest ale tragedii nie ma,

a ile to może być warte jak wymaga jak by nie było kilka godzin pracy ?


chcę z tego wziąć zderzak i błotniki.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
kubik 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 384
Skąd: Mazury
Wysłany: 4 Styczeń 2015, 21:30   
   Imię: Kuba


Kierunek jest niefabryczny na tym błotniku <masakra>
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 4 Styczeń 2015, 21:39   
   Imię: Łukasz`


kubik to fakt kierunek to pomyłka jakaś, mam foto z bliska to sterczy jak zły.

ale ogólnie jak warte zakupu to biorę.
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
charlesdisney 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 211
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Styczeń 2015, 21:40   
   Imię: Karol


Sam jestem ciekawy co inni by powiedzieli o cenie takich gratów w "ciemno" . Ale zderzak 150zł i błotniki poniżej 100 za sztukę. W komplecie 250-300zł
_________________

 
 
     
kubik 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 384
Skąd: Mazury
Wysłany: 4 Styczeń 2015, 21:45   
   Imię: Kuba


Najgorsze jest,że ten kierunek jest w miejscu również innym niż przewidziane,więc nie wiem dla mnie jest nic nie wart.
Tylny zderzak o ile nie przegnity na wylot wart 150 :)
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 17 Styczeń 2015, 23:02   
   Imię: Łukasz`


Mało czasu jest na dłubanie w e28 ale udało się ogarnąć podwozie.

Kupiłem NOVOL 610 do konserwacji, no i powiem że jak na razie to mi się podoba, kryje ładnie, przylega też, po wyschnięciu elastyczny, zobaczymy jaki będzie za pół roku i jaki po użytkowaniu.

Całość pryśnięta raz przy razie, było kilka niedomalowań ale w drugą rąsię latara i patrzyłem co nie domalowane i pryskałem.
Myślę, że elementy najbardziej narażone pomaluje jeszcze raz, bo mam jeszcze kilka sztuk.

kilka fot, przed poprawkami.








tu kij od szczotki, trochę brudu i przymiarki serva,









PYTANIE mam,

jak wyjąć szyberdach z e28 tak by nic nie połamać, no i tak by dało się go ponownie wsadzić.

muszę go wyjąć przed malowaniem auta bo to już coraz bliżej heheheh,

a ! uszczelka do szyberdachu tylko z ASO ?


i druga sprawa,
mam porysowaną tarczę prędkościomierza, zapewne trzeba kupić używkę w ładnym stanie czy macie inny pomysł ?
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
charlesdisney 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 211
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18 Styczeń 2015, 12:05   
   Imię: Karol


Co do pytania o szyberdach to sam jestem ciekawy, bo mnie też to czeka.

Ja w swojej polerowałem szkiełko tempo. Da się odczepić samo szkiełko z zegarów. W googlach albo ma forum był gdzieś poradnik "renowacja liczników"
_________________

 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 18 Styczeń 2015, 12:15   
   Imię: Łukasz`


zegary mam rozebrane na części pierwsze już ale tarcza od prędkościomierza jest porysowana i nie wiem co z nią zrobić.


lecę ceknę fotki bo mam to w domu a nie na warsztacie :D
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Bambus 


Nadwozie: Exx
Model: e30 335 i e28
Silnik: M30B35 i M20B20
Rok produkcji: 1988 i 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 101
Skąd: Kutno
Wysłany: 18 Styczeń 2015, 12:40   
   Imię: Robert


Fajnie Ci robota idzie, jest progres

Co do szybra

http://e12-e28.pl/viewtop...ight=szyberdach
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 423
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Styczeń 2015, 12:54   
   Imię: Michał


Co do szyberdachu to najpierw trzeba zdjąć podsufitkę która ma chyba 6 spinek na przodzie, i ściąć dwa nity od rynienki która jeździ w dachu za podsufitką. Potem najwygodniej przez uchylony dach wyciągnąć górą podsufitkę. Bez tego zobaczysz śruby które mocują blachę do szyn, zaznacz sobie aktualne ustawienie markerem i odkręć blachę. Bez tych dwóch elementów juz łatwo będzie zdjąć szyny.
Co do uszczelek to one nie są chyba tak przesadnie drogie bo chyba komplet 200zl.
A naprawde są jakościowo dobre.

Mam nadzieje że jest to zrozumiałe bo pisałem na telefonie😃
_________________

 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 18 Styczeń 2015, 13:32   
   Imię: Łukasz`


moje zegary wyglądają tak :


ta tarcza jest porysowana i taka być nie może.




tarcza z innego bmw mi podejdzie czy tylko e28 ?
może e34 ma takie same ?

a tu lampy przed rozebraniem, mam 2 komplety to jest z czego złożyć jeden dobry <cwaniak>










poczyściłem i pomalowałem podkładem ramki, docelowo będą w czarnym macie.








Dziękuję bardzo za opis szyberdachu <piwko> <piwko>
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
kubik 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 384
Skąd: Mazury
Wysłany: 18 Styczeń 2015, 13:37   
   Imię: Kuba


Jak nic nie wymyślisz,to daj znać,kilka zegarów u mnie leży :)
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 18 Styczeń 2015, 13:42   
   Imię: Łukasz`


kubik napisał/a:
Jak nic nie wymyślisz,to daj znać,kilka zegarów u mnie leży :)



kubik chyba trzeba będzie dobić jakiegoś targu, podeślij mi do siebie nr kom na PW
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1086
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Styczeń 2015, 19:56   
   Imię: Krzysztof


Dobrze poleciałeś z tematem, motorownia też na grubo <hyhy> Posiadam parę sztuk zegarów ja co <oko>
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
kamils13 

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: brak
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Styczeń 2015, 11:10   
   Imię: Kamil


dobrze się to ogląda i dobrze, że tak kończy to auto :)
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 3 Luty 2015, 10:59   
   Imię: Łukasz`


kupiłem kompletne wnętrze do e28, całe, nie porwane, nie popalone.

teraz tylko trzeba je doczyścić,





_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 23 Marzec 2015, 00:30   
   Imię: Łukasz`


ostatnio auto lekko w odstawce,
jedynie udało się pomalować ramki lamp, odnowić zegary,
dokupiłem zbiornik paliwa

no i blacharka już praktycznie ku końcowi


ALE potrzebuje porady co będzie dobre na przewody paliwowe pod auto, rurki miedziane czy macie coś innego ?
potrzebuje do benzyny
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
maciek007 

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 94
Skąd: Wadowice
Wysłany: 23 Marzec 2015, 07:52   
   Imię: maciekkk


Ja zakupiłem rurki miedziane, rozmiar fi12 i fi 10, po 5m każdego z nich, chyba lepszego rozwiązania nie ma, przynajmniej będziesz je miał dożywotnio :)
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 423
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Marzec 2015, 08:08   
   Imię: Michał


A jaki w końcu piec wkładasz?
_________________

 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 23 Marzec 2015, 20:33   
   Imię: Łukasz`


maciek007 napisał/a:
Ja zakupiłem rurki miedziane


do tej pory też tak robiłem i jestem zadowolony z tego efektu.

mam teraz 3 auta do zrobienia tzn, wymieniam w nich wszystkie przewody i tak dumałem czy coś tańszego albo lepszego jest.


MutoN napisał/a:
A jaki w końcu piec wkładasz?


cicho sza <spiewa> <spiewa> <spiewa> <spiewa> na razie to nie istotne
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 423
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Marzec 2015, 21:55   
   Imię: Michał


Poprzedni właściciel kupił te budę, żeby wsadzić LS1😃 jak będzie lepiej niz m60b40 to na pewno będzie dobrze
_________________

 
 
     
kamils13 

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: brak
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Kwiecień 2015, 12:22   
   Imię: Kamil


MutoN napisał/a:
Poprzedni właściciel kupił te budę, żeby wsadzić LS1😃 jak będzie lepiej niz m60b40 to na pewno będzie dobrze


ls1 jest tylko buda się zmieniła :)

 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 8 Kwiecień 2015, 12:27   
   Imię: Łukasz`


mój nowy silnik będzie na dniach <tanczy>
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 11 Kwiecień 2015, 16:12   
   Imię: Łukasz`


Panowie ma ktoś dojście do części z aso ? tzn, czy jest w stanie załatwić taniej niż kosztują normalnie
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
danielS2 
danielS2


Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 252
Skąd: małopolska
Wysłany: 11 Kwiecień 2015, 19:44   
   Imię: daniel


pisz do muldera
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1086
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Kwiecień 2015, 09:52   
   Imię: Krzysztof


silnik z corvette?
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Perlik 
AUTO TECHNIKA ŁAPY


Nadwozie: E28
Model: e21, e30, e28
Silnik: 1.8ti, 2.0i, 3.2ti, 4.0i, 5.0i
Rok produkcji: 1980 - 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 127
Skąd: BIA
Wysłany: 12 Kwiecień 2015, 11:13   
   Imię: Łukasz`


Draż napisał/a:
silnik z corvette?


nie, nie, nie ! jest sporo silników z bmw które warto ładować

Nie jestem zwolennikiem ładowania do bmw silników innych marek, może to i modne teraz, może i lepiej jedzie ale co z tego.


Mój nowy silnik wczoraj został rozebrany w mak, większość gratów już pomyta jest, z racji tego że to nie nówka sztuka to trzeba go trochę ogarnąć, pójdą nowe uszczelki wszystkie, blok do obróbki, nowe pierścienie itp.



ps, na cudowny silnik nie ma co liczyć, będzie coś w miarę normalnego, coś ala m40b16 <spiewa>
_________________
perlik garage = AUTO TECHNIKA ŁAPY
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.064 sekundy. Zapytań do SQL: 11