E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E12 520] - Nowy nabytek
Autor Wiadomość
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 20 Luty 2013, 23:09   [E12 520] - Nowy nabytek
   Imię: Dawid


Witam forumowiczów, na wstępie chciałbym przeprosić za ewentualne błędy, z racji , że jestem nowy na forum.

Wspólnie z ojcem staliśmy się posiadaczami BMW E12 520 z 1978 roku z 6 cylindrowym silnikiem o pojemności 2.0 Litrów. Kolor : OzeanBlau <tanczy>

Bmw w ogólnym stanie dobrym, wiadomo wkład będzie bardzo duży, lecz zapał i chęci są ogromne.
Pali na dotyk.Niski przebieg. Brakuję kilku części elementów jak np:

-Kierownica, którą chcemy zmienić na oryginalną.
-Lewa rączka zmiany świateł przy kierownicy,
-Włacznik świateł awaryjnych,
-Radia
-zapalniczki
-Listwy zewnetrznej na drzwiach.
-Do wymiany gril środkowy, błotniki, maska przednia, a takze zderzaki przód i tył.

Plany?: Maksymalne odrestaurowanie rekina ślicznotki, kolor pozostawiamy bez zmian,oryginalny, oczywiście nowy.
Reszta wyjdzie w praniu... <cwaniak>

Z chęcią również czekam na propozycje, może ktoś posiada wymienione części więc proszę pisać na mail:
blacharstwo.lakiernictwo@gmail.com

Podaje kilka fotek zewnętrznych reszta w linku do galerii Picassa:
GALERIA BMW E12 1978



Zdjęcia:











Ostatnio zmieniony przez dawid 22 Wrzesień 2013, 16:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Piekarz 
Klubowicz


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 294
Skąd: Puszcza Biała
Wysłany: 20 Luty 2013, 23:38   
   Imię: Łukasz


Baza jest. Teraz sporo pracy Ciebie czeka. Jak napisałeś że wraz z ojcem to pomyślałem - zupełnie jak u mnie rok temu :P więc do roboty kolego bo trochę do ogarnięcia masz :D
_________________
 
 
     
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 20 Luty 2013, 23:45   
   Imię: Dawid


Miejsca jest dużo,chęci są więc tylko szukać części i reperować krok po kroku, oczywiście fotorelacje będą :)
kielichy w idealnym stanie, podłużnice całe, mała dziura w podlodze od kierowcy, wanna na koło cała, będzie dobrze :)
 
 
     
Filip0 
Klubowicz
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2222
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 21 Luty 2013, 00:45   
   Imię: Filip


Żary w Lubuskim? <oczko>

No to czekam na fotorelacje, bo widac, że świeży import <oko>
_________________

 
 
     
Kucharz 
Moderator
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 21 Luty 2013, 09:09   
   Imię: Marcin


sporo pracy, ale jak jest zapał to pójdzie

czekamy na fotorelacje
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Luty 2013, 09:14   
   Imię: Bartek


Bierzcie się za robotę i foty zapodawaj <lol>
 
 
     
cubici 
Klubowicz
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 935
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 21 Luty 2013, 09:18   
   Imię: jakub


Gratulacje zakupu!

Jeśli potrzebujesz jakiś części do e12 to niejaki "Szalik" z naszego forum ma co nieco.
Mieszka w Wschowie także w miarę blisko Ciebie.
Natomiast Pan "Bogumił" ma wiedzę o e12 i części ale mieszka trochę dalej <oko>

Ładne wnętrze ma te auto!
A jaki to jest ten "mały przebieg"?
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Bodżangmił 
Zarząd Klubu


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2738
Skąd: Wyszków
Wysłany: 21 Luty 2013, 10:01   
   Imię: Bodży


Panie "Jakubie" to teraz pojechałeś z tym Panem "Bogumiłem" <masakra>




Sporo pracy będzie przy tym aucie. Poczytaj forum nie tylko o remontach e12 ale też o e28.

Powodzenia !
_________________
BMW M535i 1980
BMW M535i 1980
 
 
     
cubici 
Klubowicz
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 935
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 21 Luty 2013, 10:13   
   Imię: jakub


Hhheheh!
Bodżio! Grande! Fantastico!
Teraz lepiej? :D
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 21 Luty 2013, 18:11   
   Imię: Dawid


Tak oczywiście Żary w lubuskim :) , za robotę się będziemy brać jak te śniegi w końcu uciekną trochę,temperatury na plusie, bo to całkiem inna robota będzie.

Ooo części w Wschowej super, odezwę się..
Pracy będzie, wszystko wyjdzie po kolei.
Szukam ciągle części najważniejsze na teraz to blacharka i mechaniczne sprawy, by wszystko chodziło pracowało jak trzeba.
Dlatego poszukuję części najlepiej błotników na przód, i maski ta ma za duże sito z przodu
Cięzko bedzie chyba ze zderzakami w chromie bo nie idzie ich dostać.
Czy, któreś części pasują od e21~e28 ? do tej wersji ?

Prosiłbym o pomoc z racji "świeżości"

Co do przebiegu to stan licznika pokazuje 161 tyś.

Zapraszam zresztą jeszcze raz do galerii PICASSA do której podałem link, dzisiaj dodałem kilka świeżych fotek..
Kilka poniżej reszta w GALERII:
GALERIA BMW E12






 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 21 Luty 2013, 19:57   
   Imię: Dominik


Piękne E12 <wstyd2> Powodzenia w przywracaniu Jej dawnego Blasku <oczko> <cwaniak>
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
zawigo 


Nadwozie: E12
Model: e12
Silnik: 1.8
Rok produkcji: 1981
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 99
Skąd: Radom
Wysłany: 21 Luty 2013, 21:07   
   Imię: Paweł


Powodzenia oraz miłej zabawy przy e12 stce :D
_________________
E12 1981 BrasilBraun Met - było :(
Vectra C 2005 Black - Family Combi Vagon
 
 
     
Kucharz 
Moderator
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 21 Luty 2013, 22:25   
   Imię: Marcin


Nie przepadam za akcesoryjnymi kierownicami, ale ta mi się podoba
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 23 Luty 2013, 18:19   
   Imię: Dawid


Zastanawia mnie jedno.. kwestia anteny..
zauwazyłem że z przodu na masce jest "obcięty lewy róg" tak jakby miała być tam antena,
ale z tyłu mam znowu 2 miejsca z czego w jednym założona antena automatyczna i chyba okablowanie pociągnięte aż do konsoli przedniej.
Jak to w końcu było w tych modelach ?







 
 
     
Bodżangmił 
Zarząd Klubu


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2738
Skąd: Wyszków
Wysłany: 23 Luty 2013, 19:26   
   Imię: Bodży


W 1978 roku antena powinna być z przodu.

Ta z tyłu to nie jest oryginał, albo jest oryginał zamontowany w trakcie długiego już żywota tego auta.

W Twoim aucie powinna być antena automatyczna Hirschmann,przystosowana mocowaniem do wnęki błotnika przedniego.

P.S. W latach 1979/1980 antenę przeniesiono do tyłu na prawy błotnik jak w e28. Mimo to wycięcie na masce pozostało....
_________________
BMW M535i 1980
BMW M535i 1980
 
 
     
Baron 


Nadwozie: Exx
Model: 730
Silnik: M30B30
Rok produkcji: 1990
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 301
Skąd: Wyszków
Wysłany: 23 Luty 2013, 22:19   
   Imię: Mariusz


Widać że kolega pełen entuzjazmu i chęcia do pracy.
Oby tak zostało do zakończenia prac przy aucie.
Po adresie email domyślam się że blacharka wam nie straszna.
Powodzenia w ewmoncie i pamiętaj o obszernej fotorelacji.
A tak wogóle to bardzo ładna kolorystyka wnętrza.
Nie wiem czemu, ale bardzo podobają mi się te zwykłe felgi. Jak dla mnie mają swój urok w autach z tamtych lat.
NIe pamiętam czy takie blaszaki wychodziły seryjnie w E28,ale widziałbym swoją Balbinę na takim kole chyba bardziej niż na obecnych alu 14"
_________________
było E36 318i 95r. Schwarz (668)
było E34 530i V8 95r. ORIENTBLAU METALLIC (317)
było E36 320i Touring 97r. Schwarz (668)
było E28 525i 82r. Balticblau Metallic (178)
było E12 518i 78r Pastellblau (044)
jest E36 318i Touring 97r. Montrealblau Metallic (297)
jest E32 730i 90r. Calypsorot Metallic (252)
 
 
     
Ślivak 
Moderator


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1060
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 24 Luty 2013, 09:38   
   Imię: Łukasz


Świetny kolor! Osobiście pod maską w e12 bardziej cieszyłoby mnie m10b20 niż M20... ale z takim kolorem nie miałoby to żadnego znaczenia :)
Baron napisał/a:

NIe pamiętam czy takie blaszaki wychodziły seryjnie w E28,ale widziałbym swoją Balbinę na takim kole chyba bardziej niż na obecnych alu 14"

W e28 były chyba tylko te z okrągłymi otworami zamiast trapezoowala... takie jak w tym e12 , mam ja, także jak chcesz możesz zobaczyć w mojej skromnej galerii (Strzała).
 
 
     
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 24 Luty 2013, 12:15   
   Imię: Dawid


Co do entuzjazmu jest ogromny, już od jakiegoś czasu była w planach renowacja, padło na E12 :) <mina> , tak blacharka i lakiernictwo nie straszne, za sprawą ojca, który ma warsztat itd.
Fotorelacje będą, jak najwięcej fotek, każdy pewnie coś wybierze, najpierw blacharka, dopieszczanie i reszta elementów :D

Cytat:
Nie wiem czemu, ale bardzo podobają mi się te zwykłe felgi. Jak dla mnie mają swój urok w autach z tamtych lat.


Co do tych felg mamy zamiar je odnowić by również czasami pośmigały, w planach może inne ale to najmniejszy problem :)
 
 
     
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 28 Luty 2013, 19:33   
   Imię: Dawid


Pytanie, czy zderzaki przód tył w chromie, pasują np z e28 ?
wiem że zderzaki te ogólnie jak i w e12 e28 są w 3 czesciach rogi i środek, czy nie pasuje sam srodek np z e28 ?
ktos to przerabiał ?
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2171
Skąd: Wschowa
Wysłany: 28 Luty 2013, 19:51   
   Imię: Wojtek


nic nie pasuje
 
 
     
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 2 Marzec 2013, 19:18   
   Imię: Dawid


I nadszedl 1 dzień, słońce zawitało, śniegu nie ma, Pan Doktor przyjechał i zajął się ślicznotką.
Rozbiórka czasochłonna ale fascynująca.
Przykry widok ? tylny lewy kielich do spawania..ale cóż trzeba wyleczyć ranę.
Dalej zastanawiam się nad anteną tylną czy zostawiać jedną automatyczną, z przodu miejsce i uchwyt są...?hhmm ?
<y>

Zapraszam do GALERII ZDJĘĆ PICASSA E12 BMW <3 dalej są nowsze zdjęcia.

A poniżej kilka z nich.




 
 
     
Bodżangmił 
Zarząd Klubu


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2738
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2 Marzec 2013, 19:59   
   Imię: Bodży


Powiem Ci,że antena to najmniejszy problem. Trzymamy kciuki za ten remont!
_________________
BMW M535i 1980
BMW M535i 1980
 
 
     
cubici 
Klubowicz
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 935
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 2 Marzec 2013, 21:01   
   Imię: jakub


Ależ mi się podoba wnętrze tego auta... <uklon>
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 9 Marzec 2013, 21:23   
   Imię: Dawid


Bariduriram taririram <tanczy>

Dziś rozebrałem środek,znaczy bardziej może wziąłem się za niego.
Dlaczego nie ściągnąłem całego dywanu ? miałem kłopot ze zdjęciem pedała gazu, a że po kilku godzinach pracy tu i tam, już nie miałem sił do tego.
Może toś podpowie co i jak najszybciej, ściągnąłem zawleczkę z pręta, ale co dalej..
<sciana>

Oto fotki:





 
 
     
BartSL 
Klubowicz

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Marzec 2013, 12:28   
   Imię: Bartosz


hmm,

z tego co pamiętam to po zdjęciu zawleczki udało mi się pedał po prostu zsunąć z ośki...
Nie przypominam sobie jakiegoś większego problemu..

<wstyd2>


_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
 
 
     
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: 528i Sport, E34 525i Mtech
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 373
Skąd: Anglia
Wysłany: 10 Marzec 2013, 13:45   
   Imię: Adam


^^^ po prostu wysuwasz.
Stary plastik moze nie wytrzymac takiego wygiecia i moze peknac. Ten element jest jednak tani i caly czas dostepny z ASO.
Ciekawy egzemplarz, zycze wytwalosci i mile spedzonego czasu w trakcie remontu.
 
 
     
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 12 Marzec 2013, 19:07   
   Imię: Dawid


Dzisiaj mega posunięcie, środek zdemontowany prócz konsoli i podsufitki.
Zrzuciłem drzwi i złożyłem wszystko do mojej graciarni.

Tak jak StarZcarZ, mówił, pedał gazu pękł, ale na dole trzeba będzie puścić spaw na plastiku ale to nie problem.Starałem się jak mogłem, z góry zeszło ale dołem nie dała za wygraną...

Mam kilka pytań, czym wygłuszacie podłogę w swoich Bawarkach, lewą stronę tak czy siak muszę czymś pokryć bo jest do zrobienia, ale prawą myślę też bo chyba te stare maty będą śmierdziały itd. Co poradzicie ? Chcę zostawic tylko maty na środkowym tunelu..

Myślałem też o wygłuszeniu delikatnym drzwi, tak bez przesadyzmu.

Kolejne pytanie to macie jakiś patent na podsufitkę ? Bardziej mi chodzi o to, że wyszły brązowe plamy od gąbki pod spodem z tego co zauważyłem, czy ktoś to już przerabiał ? Schodzi normalnie ? Jak z praniem chemicznym w firmach zajmujących się tym ?

Kolejnym mankamentem są delikatne pęknięcia przy pasach..chyba pójdą jakieś łatki..

Co by tu jeszcze ? Chyba jak na razie wszystko, aaaa no tak, odpaliłem automatyczną antenę, działa idealnie <mina> <cwaniak>

Jedno zdjęcie na szybko, jutro jak będę cyknę coś więcej.
A teraz... <piwko> :D

 
 
     
Kucharz 
Moderator
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 12 Marzec 2013, 22:18   
   Imię: Marcin


dawid, co do wygłuszania to pisz do Kamila, po pierwsze ma doswiadczenie, a po drugie po zakupie kilku ton na pewno cos Ci podpowie :)
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Kamil 
Klubowicz


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3485
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Marzec 2013, 00:27   
   Imię: Kamil


Kucharz napisał/a:
dawid, co do wygłuszania to pisz do Kamila, po pierwsze ma doswiadczenie, a po drugie po zakupie kilku ton na pewno cos Ci podpowie :)

na razie teoretyczne to doświadczenie, ale dzięki <oko>
no nie ukrywam, CSL z mej Barbary to raczej nie będzie <masakra>
na temat wygłuszenia poczytasz tu:
http://e12-e28.pl/viewtop...r=asc&start=630
a potem znajdziesz w temacie progres.
użyłem mat twardych, tanich na wygłuszenie całości 50x50cm: cena 9,50PLN sztuka
i jakieś 10 mat STP mniej więcej 50-60PLN sztuka
nie skończyłem głuszyć ale jak na razie samych mat BOLL'a weszło 31szt. na podłogę, grodź przednią, i bagażnik <szok>

Moim założeniem jest permanentne wygłuszenie i już jestem troszkę zboczony na tym punkcie. <kret>
nie wiem jaki jest Twój goal, poza tym nie wiem jaki efekt dadzą moje wygłoszenia, ale coś mi się zdaje że jak ty będziesz na etapie wygłuszeń, to ja już będę miał wiedzę praktyczną

To co wiem na pewno:
tanie maty:
- ciężkie jak cholera
- twarde
- łamliwe
- żeby dobrze przylegały trzeba je mocno podgrzać opalarką, co straaaasznie długo trwa
- nie wygłuszają tak jak maty STP czy Dynamat (koepski współczynnik głuszenia)


Maty droższe:
- klei się je dość szybko i trzymają się super
- mają warstwę aluminium, co zapewnia dodatkową izolację termiczną
- Drogie jak choleraaaaa!!!!!! - -wygłuszenie całego auta STP to jakieś 2,5K minimum!!!!

INNE
- przed klejeniem, koniecznie odtłuszczamy
- tanie maty na gorąco
- mat staramy się nie dzielić, mata w jednym kawałku działa lepiej
- nie kleimy dachu, do spadnie na głowę :P
- bez względu jakiej maty użyjesz, zawsze dodaj matę miękką gąbkową pub filc, w zależności od miejsca głuszenia
ponieważ głuszysz wtedy dźwięk innych częstotliwości
- najpierw kleimy twarde, a na to miękkie maty
- tam gdzie miałeś maty seryjne tam w Twoim aucie jest głośno więc skoncentruj się na tych miejscach

niech "blacharka będzie z tobą" - udanego remonta <pa> <pa> <pa>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 16 Marzec 2013, 19:23   
   Imię: Dawid


Kolejny tydzień, kolejna sobota, więc wybrałem się do bawary.

Dziś sprawdziliśmy ciśnienie na cylindrach. Na każdym Cylindrze powyżej 5,0 bar,
książkowo powinno być z tego co widzę aż 9,0 bara.
Teraz się już zastanawiamy czy silnik musi popracować przez długi postój czy ciśnieniomierz jest już dojechany bo czasami puszcza. Kolejny test będzie z innym ciśnieniomierzem.
Ale fakt faktem bawarka odpaliła na raz i chodzi równo.

W następny odcinku "Ja i moja bawara": Wyrzucamy silnik i pozostają dni przy blacharce <czapka>

z tego co zauważyłem to mam inny alternator o całkiem innym numerze i widać, że ktoś coś dorabiał ;/
Ktoś wie co to za czerwony korek, pod nim są wejścia na 3 kable ;o ogólnie podłączony jest do alternatora hmm..

Foto: RESZTA OCZYWIŚCIE W GALERIA ZDJĘĆ PICASSA










I rarytas, króciutki filmik z odpalenia Bawareczki, tak wiem wiem mam super komin ale komuś się chyba nudziło <szok>

BMW E12 1978 RUN ENGINE
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.071 sekundy. Zapytań do SQL: 12