E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[e30] Kermit'owa stara ETA 325e
Autor Wiadomość
Kermit 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 26 Maj 2013, 17:11   
   Imię: Michał


Wczoraj odebrałem E30che.

Całą droge powrotną, miałem banana na twarzy :D Musze przyznać, że Mariusz odwalił kawał dobrej roboty.

W związku z tym, że to już koniec blacharki, mogę podsumować co zostało zrobione.
-wstawione 2 nowe progi + odbudowa szkieletów
-zrobione doły błotników
-zaklepane ranty nadkoli
-naprawa narożników + kwadraty
-oczyszczenie z rdzy z całego nadwozia
-malowanie całego auta
-oczyszczenie z rdzy nadkoli + zabezpieczenie i baranek
-konserwacja progów i podłużnic woskiem do profili zamkniętych

Praktycznie wszystko co było zrobione, można znaleźć w temacie, niczego nie ukrywałem, zresztą, temat częściowo prowadzę dla siebie, żeby mieć to wszystko jakoś ładnie opisane ze zdjęciami.

Teraz do pełnie szczęścia, zostanie mi tylko oczyścić i zakonserwować podwozie.
Generalnie, przy aucie jest dużo do zrobienia, powoli, powoli będę się starał doprowadzać ją do ładu :)

Póki co, jest odstawiona do garażu i czeka na najbliższy weekend, coś tam będę grzebał :)
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Maj 2013, 17:38   
   Imię: Bartek


Nic tylko wziąć krzesełko, otworzyć sobie piweczko i patrzeć na zgrabny tyłeczek <tanczy>
 
 
     
Kermit 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 2 Czerwiec 2013, 10:42   
   Imię: Michał


Akcja konserwacja :)
Korzystając z okazji, że mam wywalone całe wnętrze, kupiłem pistolet do konserwacji, i wosk do profili zamkniętych od Sika.
Przed nałożeniem wosku, wszystko odkurzone i odtłuszczone :)
No to lecim.









Drzwiom też się dostało


Teraz już będzie można prać tapicerke i składać wnętrze :)

Denerwowały mnie tylne lampy, na których był jakiś klej czy coś. Tak to wyglądało

No to ekstrakcyjna i lecimy


Jak nóweczki :)
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Czerwiec 2013, 17:35   
   Imię: Bartek


zarzygana elegancko :D
 
 
     
Kermit 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 11 Czerwiec 2013, 16:23   
   Imię: Michał


Powoli, powoli składam. Niestety, samochód mam tylko na weekend, a w dodatku ponad 10km od domu, więc nie mam możliwości codziennego pieszczenia.
Ale powoli, szczegóły, co dzisiaj zrobiłem:
wypolerowane listwy tapicerki przy drzwiach

Zapas wytargany, wyczyszczony, przeleciałem go cleanerem achilles prep i na to wosk colli 46 + dressing na oponke



I poskładałem do końca bagażnik




Oczywiście, wcześniej cała wykładzina została wyprana :)

Sobota - pranie. Niestety, nie mam zbyt wielu zdjęć, bo to był naprawde zwariowany dzień.
Wykładzinka wyprana

A w zasadzie wymagała tylko delikatnego odświeżenia :)
Porzyczyłem od kumpla odkurzacz piorący, i wyprałem całe wnętrze, niestety nie miałem czasu na fotki, tylko pare strzałów:


I po praniu



Udało mi się kupić troche materiału do wnętrza, więc fotel kierowcy już nie będzie podarty :)

Idziemy zgodnie z zasadą, do auta nie wkładam brudów :)
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Czerwiec 2013, 20:50   
   Imię: Bartek


Ależ będzie pięknie :D
 
 
     
Kermit 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 30 Czerwiec 2013, 15:46   
   Imię: Michał


Dobra, w ten weekend poleciałem po całości, i dokończyłem to, co powinienem już dawno zrobić :D
Furacz wstępnie złożony. Zostało pare rzeczy do założenia/poprawienia, ale miałem straszne ciśnienie na jazdę :)
A więc reszta wnętrza wrzucona, deska wyszorowana APC, nałożony dressing poorboysa NL :)
Później strzał z aktywnej pianki:


Mycie na dwa wiadra, suszenie, quick detailer, oponki przetarte, szybki z grubsza też i tak to wyszło :)














I pare strzałów z wnętrza, niestety, wszstko psują brudne dywaniki :bag:




Od razu mówie, że mam już druga tapicerke na fotel, i mam nadzieję, że w niedługim czasie, podjadę do tapicera na przekładke :)
Pierwsza jazda po tak długim czasie, COŚ PIĘKNEGO :) Z każdym kilometrem ponownie zakochiwałem się w tym aucie.
I tak oto w weekend zrobiłem 130km :D
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 745
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 30 Czerwiec 2013, 16:02   
   Imię: Dominik


Na glebę z nią!
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Czerwiec 2013, 20:14   
   Imię: Bartek


Prezentuje się fantastycznie <czapka>
Tylko jak już przedmówca napisał delikatna gleba by się przydała, ale z drugiej strony taka suczka na oryginalnym zawiasie też jest bajka.
Brudne dywaniki to pikuś bardziej razi brak korbki do szyby :D <oko>
 
 
     
Kermit 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 20 Sierpień 2013, 20:33   
   Imię: Michał


Na pulpicie ostatnio tematen nr1 jest E30 meeting, więc zbroimy się :D
Na początek, taki mały gadżecik,
Alpina :)

Dzięki Howbiee :)

Następna akcja, przedni bumper.
Zrobił wypad ze zderzaka,

I bierzemy go na stół operacyjny,




Troche rdzy było, ale jest naprawde idealnie prosty, i chrom też w bdb stanie.
Więc został rozebrany, wyczyszczony, i posmarowany brunoxem

Po 24h na to poszła corina


i po kolejnych 24h,czarna farba chlorokauczukowa, ale niestety nie mam zdjęć :)

Dalej na warsztat bierzemy lakier, pomimo tego, że jest nowy, i naprawde pięknie się błyszczał, lakiernik troche nawywijał, i trzeba było posprzątać ten bałagan :)
Hologramów nie brakowało :)

No i ryski, ryski i jeszcze raz ryski...


A więc zrzucamy blachy i myjemy,

Trzeba było trochę tego brudu wypłukać


Suszymy i wjeżdżamy do garażu pod halogen, a tam


Szału ni ma, papierki zrobiły swoje.

98% osób się tym nie przejmuje, ale ja niestety nie mogę na to patrzć,
Więc maszyna, pady i menzerna i do przodu
50tki


Drzwi, ta sama akcja


i czyścimy

Sweet focia w lustrze :)

I pare takich ogólnych strzałów





Lapisblau :)



I odświeżenie tylnych lamp

mała 50tka

i po :)

i cały zadek

i jeszcze dupeczka



I narazie na tym staneło. Auto czeka na mycie i wosk :)
I oczywiście dalszą część datailingu.

Podsumowując, nad lakierem spędziłem około 30godzin, oceniam, że usunąłem około 80% rys.

Podziękowania dla Deeste, za pokazanie swojego auta, i złapanie konkretnej motywacji :)

Podziękowania należą się również Panu Mariuszowi, za to, że naprawdę odwalił kawał dobrej roboty. Swój chłop!

Pozdro!
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Sierpień 2013, 22:38   
   Imię: Kamil


Kermit, Burnox to zło!!! <masakra>
gratuluję autka - wyszło SUPER! :D :D :D
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
zelek.um 

Nadwozie: Exx
Model: było e30
Silnik: m50b25
Rok produkcji: 89r
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 13
Skąd: ZKL
Wysłany: 20 Sierpień 2013, 23:36   
   Imię: Maciej


sory że się wtrącam ale czemu brunox to zło ?
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Sierpień 2013, 23:41   
   Imię: Kamil


zelek.um napisał/a:
sory że się wtrącam ale czemu brunox to zło ?

zawsze kiedy tego używałem rdza wychodziła
wszystko robiłem według zaleceń producenta i lipa
zabezpieczyłem tym podłużnice i pi pół roku wszystko zaczęło puchnąć <masakra>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 20:28   
   Imię: Bartek


Ja używam tylko brunoxa jak jest potrzeba i jak dla mnie preparat w porządku <czapka>
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 20:53   
   Imię: Kamil


bąku napisał/a:
Ja używam tylko brunoxa jak jest potrzeba i jak dla mnie preparat w porządku <czapka>

jesteś osobą która lubi pobrudzić sobie ręce i wierzę że wiesz co mówisz <ok>
może ja coś robiłem źle...? sam juz nie wiem
Wiem że rzuciły mi się w oczy opinie podobne do mojej, no wlke różnie to bywa z tymi preparatami
Najważniejsze że w tej pięknej e30 to tylko zderzak, i zawsze można poprawić to czy owo

<czapka>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Kermit 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 22:31   
   Imię: Michał


Ale ten zderzak jest prosty i ładny, więc szkoda by go było :P
Za jakiś czas okaże się, kto miał racje :)
Nie będę ukrywał, że e30 bąku jak i cała jego praca nad e30 jest dla mnie małą inspiracją, chociaż chicałbym iśc w troszkę innym kierunku. Dlatego min zdecydowałem się na brunoxa :)
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Sierpień 2013, 19:48   
   Imię: Bartek


A dzięki za miłe słowa <czapka> teraz to twoja robota staje się inspiracją dla mnie <tanczy>
Ostatnio miałem małą przygodę, znaczy zostawiłem auto na parkingu wróciłem i miałem oberwaną gumę na zderzaku i wgniecenie nad lewym tylnym światłem takie wielkości piłki ping-pongowej, oczywiście lakier zdarty do żywego. Jakiś frajer cofał i to chyba jakiś dostawczak i mnie zahaczył, zderzak się ciutek skrzywił, ale jakoś to poskładałem. Wgniecenie wypukałem i zapraweczka poszła <sciana>
 
 
     
Kermit 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 20 Lipiec 2014, 12:47   
   Imię: Michał


Coś tam odświeże.
W związku z tym, że lała mi się woda do bagażnika,trzeba było wymienić uszczelki tylnych lamp.






Stare, wypierdziane już uszczelki ustąpiły miejsca świeżutkim z ASO :)

Przy okazji wymieniłem siłownik maski, żeby mi głowy nie ucieło


Standardowo, wymiana oleju i filtrów. W tym roku postanowiłem kupić płukanke.
Płukanka liqui moly, oraz olej od tego samego producenta 10w40.



Jak ktoś pierwszy raz ma ten olej, może się troche zdziwić po otwaricu


Ale spoko spoko, wystarczy przeczytać co piszę producent


I już bez spiny :)
Otwieramy obudowe filtra powietrza, czyścimy

I wrzucamy świeży filtr


Stan licznika


I nowa wlepa do kolekcji



Przebieg około 200k wydaje się w miare wiarygodny.
Można śmigać! :D

Mając już dość wyglądu tej kozy, postanowiłem wprowadzić chwilową alternatywe dla gwintu.
Dzięki Spec-ldz (POZDRAWIAM!) Udało się w atrakcyjnej cenie zdobyć komplet sprężyn obniżających. Przód H&R oraz tył MTS.
Tą koze chyba niektórzy kojarzą




No to do dzieła, rozbiórka

Porównanie sprężyn

I do auta.

To samo zrobione z tyłem.

Zbliżała się niedziela, spocik w Płocku, więc szybkie mycie.
Sprawdzałem czy prix działa.

Coś tam krwawi :)
Szuru buru i gotowe




Miło było ustawić się w rzędzie z takimi kozackimi e30stkami! Choć wiem, że mojej brakuje jeszcze naprawdę dużo, mam nadzieje że kiedyś też będzie cieszyła oko jak te grubasy! :)


Podsumowując, sprężyny jako chwilowa alternatywa spisały się, i jestem zadowolony. Nie jest przesadzona gleba, dziury w nadkolach troche zgineły. Nie straszy już dzieci :) Tak to powinno wychodzić z fabyrki :)
Jeszcze dużo pracy przede mną. Ale każda, nawet ta drobna zmiana cieszy.
Jazda tym autem uzależnia, co w ostatnim czasie spowodowało, że trochę kasy wyleciało przez wydech :P
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 745
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 20 Lipiec 2014, 17:03   
   Imię: Dominik


Delikatnie obniżona wygląda na prawdę świetnie! Jaki gwint planujesz do niej założyć?
No i taki sam olej zalałeś, jaki ja planuję w swojej niedługo zastosować. Piękne e30!!
Na takie widoki, to aż mnie nosi, żeby pośmigać etrzydziestką <zly> <krzyczy>
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
Kermit 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 20 Lipiec 2014, 20:01   
   Imię: Michał


Gwint będzie custom, wersja raczej bez kompromisów, nisko i twardo. Będę miał koza edition, te spreżyny co teraz, czyli tak optymalnie i wariant 3 na koksie ;) Jak się znudzi coś, będzie można przekładać :)
 
 
     
Kermit 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 3 Marzec 2015, 13:07   
   Imię: Michał


Witam po przerwie! :D
Ostatnia jazda odbyła się 25 października. Pojechałem na giełdę w poszukiwaniu rarków :D


Rejestracja zdjęta, bo mi się strasznie nie podoba :P Zresztą, chyba można to było zauważyć na meetingu :P
Z giełdy wróciłem z dwoma kierkami, stan jak na foto

Lewa Momo, prawa Raid.
Szału nie ma, ale generalnie skóra pierwsza klasa, niepoprzedzierana, nie odbarwiona, wszystkie szwy ideał :D Po wyczyszczeniu wyglądały jak nóweczki :D


Jak zrobie sobie garaż, to będą wisiały na ścianie :D

Jeszcze na E30 meeting kupiłem od Mattima niekompletne lampki na przód. Generalnie, to jedne z najładniejszych jakie widziałem, szkła prawie nie wypiaskowane. No lepszego kompletu nie mam :P


Trochę się tego zebrało ostatnio + jeszcze jedne, nie najgorsze mam na aucie :D

Na aucie mam Boscha, nie wiem czemu, ale jakoś mi to przeszkadza, zdecydowanie wole helle :P Dlatego nowy komplet ze szkłami od Matttima będzie złożony na Helli ;)

Gdzieś po drodze kupiłem dekielki do stalówek. Stan bdb, jedynie naklejki lekko zżółkły ;)

W sumie nie wiem po co mi to no ale :)

Kupiłem także lewe lusterko ori w czarnym macie


Czemu kupiłem tylko lewe? A no bo od E30stkowego kolegi dostałem pewien fancik, który strasznie mi się podoba - zaślepkę prawego lusterka :D


Czeka na renowejszyn ;)

Z Howbiee zrobiliśmy małą zamiankę i ja dostałem przednią dokładkę pfeby

Lekko pęknietą, ale do ogarnięcia. Narazie jest to fant który nie ma zapewnionej przyszłości w Lapisie. Musze zrobić przymiarkę i podjąć jakąś decyzje :)

Kolejny deal z e30stkowym bratem
Coś, o czego szukałem od dłuższego czasu, coś co myślę że większości nie podobało się w moim aucie.
A co?


Jakiś HAPPY PACK :D
A w środku


Niebieska półka z ori maskownicami i roletką! :D
No strasznie mi się morda cieszy! :D
Dodatkowo kupiłem zapalniczkę, jest lepiej, ale i tak nie spełnia oczekiwań...


Dla mnie sezon skończył się już miesiąc temu, ale dopiero w ten weekend miałem chwilę, żeby umyć Lapisa i troszkę liznąć.
Wpadł nowy zawodnik z Japonii :D


Dokładne mycie, Prima Amigo maszynowo i na to Japoniec od Soft99






Jiebie się w łoczach :D

E30cha pod kołderkę i do zobaczenia za 4 miechy :D

Na koniec jeszcze coś, co ostatnio strasznie pokrzyżowało mi plany... Spontanicznie, dzięki namowom Howbiego kupiłem fele :D Szybka akcja, jakiś kumpel Huberta, odebrał mi je, wczoraj przywiózł do Warszawy, wrzuciłem do piwnicy do mieszkania Agaty i teraz będę myślał jak to przetransportować dalej :P



Generalnie, gdyby nie to, że trafiła się okazja, nie myślałbym o kupnie. Ale była dobra cena, komplet z 4 dekielkami, w dodatku to koło o którym marzyłem, więc ostatecznie, jestem bardzo happy :D
A no i rozmiarówka, Remotec A 16x9j wszystkie 4sztuki!
Felgi zapuszczone, ale ori lakier, ranty nie poobdzierane, do pełnej renowacji. Ważne że dekielki są, bo generalnie jest mały problem ze znalezieniem.
Przez te felgi wszsytko się opóźni, no ale ROLKI JUŻ SĄ! :D
Nieważne, że będą leżały pewnie ze 3 lata, bo potrzeba dużo siupy żeby je ogarnąć, ale i tak się cieszę :jum:


Żaden ciekawa aktualizacja, ale myślę że w większości e30stek tak część jest w stanie agonalnym. Zresztą u mnie też była, szkoda że nie mam jej zdjęć :)
Osłona przewodów paliwowych w prawym tylnym nadkolu




Trochę boli, że ten kawałek blaszki kosztuje tyle siupy, no ale co poradzić...
Fabryczne zabezpieczenie pójdzie out, osłona pójdzie w ocynk i do tego lakier i baran

Małymi kroczkami do przodu :)
Wycieczka do Płocka zaliczona. Pare gratów przywiozłem, pare oczywiście zapomniałem...
Pare pierdółek na początek sezonu
-filtry Bosch
-szkła kierunków FIFFT
-rarytasowa pikaczka od Helli :)



-śmieciowa lampa, z które pobrane będą narządy do przeszczepu (regulacje)



-tulejki do gwintu tył ze stali (będą oddane do ocynku)


-pucha końcowa z kwasa


Niestety pucha została sprzedana, ale co ma wisieć nie utonie, niedługo będzie inna w troche innej konfiguracji :)
Kompletuje dalej, powoli, powoli. Jak zwykle trzymają finanse :P
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 3 Marzec 2015, 14:05   
   Imię: Marcin


Świetnie działasz. Długo trwa takie ogarnianie szczegółów, ale efekt swoje robi <mina>
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Kermit 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 22 Marzec 2015, 20:46   
   Imię: Michał


Uszanowanie!
Taka pogoda, trzeba to wykorzystać! :)
Obudziłem tego luja po długim śnie, bo w sumie auto stało od listopada nieruszane :)
Zapaliła jak zawsze :thu:




Nie jestem miłośnikiem przykrywania auta kocami itd, więc wygląda jak wygląda :) Zasłonięte były jedynie szyby, co by słońce niepotrzebnie nie świeciło na tapicerke :)
Zaczynamy od głupotek.
Nowe szkiełka kierunków

Nowa guma przepływki


I od razu wrzuciłem nowy filtr powietrza

Nowa łapka od ręcznego

Zaślepka lusterka

Zaślepkę odświeżyłem czarnym matem, Lewe lusterko też poszło w mat

I być może zapowiedź nowej kierki


No dobra, bajerków tyle, bierzemy tego grzmota na płukanie :)


Musiał ktoś pazurami dotknąć! :evil:
I po szybkim płukaniu




Muszę kiedyś nagrać filmik jak kropelkuje woda na lakierze, bo jest rozpierdol :D
Troche do wody do zbiornika i zaczynamy sezon z takim przebiegiem :)


Pierwsza przejażdżka z mega bananem na ryju :)
Jeszcze dwa luźne strzały

Zaślepka strasznie mi podeszła, dla mnie strzał w dziesiątke :nau:
I mordzia z nówkami halogenami :D


Pozdro elo!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.103 sekundy. Zapytań do SQL: 12