E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[e30] 325E Alpinweiss 1986' - Adaasko
Autor Wiadomość
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 24 Grudzień 2012, 15:42   
   Imię: adaś


troche niestety w tym roku pojezdziłem, teraz auto jest wmiare umyte i raczej nie pojezdzi juz w zimę, oczywiscie, jak będzie sucho i nie bedzie burdelu na drogach to posmigam, chciałbym zdążyc ją jeszcze porządnie umyc, i opryskać woskiem :)

chociaz na początku stycznia wyjezdzam wiec autko raczej będzie stało, mam nadzieje ze wyjdzie jej to na dobre :)
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 26 Grudzień 2012, 01:07   
   Imię: adaś


troche wody w kiblu upłynie zanim to zaloże, ale jest kolejny bardzo ważny element mojej wizji wnętrza, teraz mam już na kierze, na gałce, i będzie na stołkach :)


barwy szczęscia, haha



 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 28 Grudzień 2012, 19:57   
   Imię: adaś




JESTĘ ŚLUBOWOZĘ
 
 
     
HuberT_e36 


Nadwozie: E28
Model: M535I
Silnik: 3.5
Rok produkcji: 86r
Dołączył: 04 Cze 2012
Posty: 229
Skąd: Długosiodło/Różan
Wysłany: 29 Grudzień 2012, 12:06   
   Imię: Hubert


Adaasko napisał/a:
troche wody w kiblu upłynie zanim to zaloże, ale jest kolejny bardzo ważny element mojej wizji wnętrza, teraz mam już na kierze, na gałce, i będzie na stołkach :)


barwy szczęscia, haha


Obrazek
Obrazek


nówki ?? jeśli tak to poprosze o cene :P
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 30 Grudzień 2012, 03:18   
   Imię: adaś


nówki, ja od kolegi zapłaciłem sporo mniej - WIELKIE DZIEKI KAROL - ale ogolnie przody oscylują koło 38-40 sztuka tyły koło 50zł sztuka...


dość drogi gips :/
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 31 Grudzień 2012, 01:32   
   Imię: adaś




haha :D
 
 
     
Kermit 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 2 Styczeń 2013, 17:48   
   Imię: Michał


Bardzo dobra sztuka! I dobry pomysł na zbieranie pieniędzy na graty do e trzydziechy :D Pasują jej te kwiaty :P
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 12 Luty 2013, 02:49   
   Imię: adaś


Ahoj, troche sie nie wychylałem, ale nareszcie wróciłem z niedalekiej "obczyzny" i cos tam powooli było dziergane.

no i mam, polączone moje zbiory i kolegi Wiktora w formie prezentu urodzinowego (DZIĘKI STARY W emilek!) zawocowały tym co zawsze mnie gnębiło - NOWE ORI PRZEDNIE LAMPY - no, prawie nowe :)

Ci ktorzy kojarzą temat, wiedzą ze swojego czasu rynek na allegro żygnał nówkami - stroną pasażera za dobry hajs, miałem tą stronę, i Wiktor też, no i w formie prezentu - z tego co mielismy najlepsze zlożyliśmy (glownie Wiktor, ja to w lampach jestem knypek, jezcze raz DZIĘKI!) jeden prawie nowy komplet - a więc - strona pasażera - kompletnie nowy komplet - kierowcy - nowe ori szkła, regulacje (te ktore dało się przeszczepić) i wyselekcjonowane z miliarda lamp z kolekcji kolegi odbłyśniki, i moja, lekko odświeżona rama lamp.

bonusem do całej akcji, są ramki od E34 - czyli chromowane, ktorym trzeba zafundowac mały szlif, co ukazalem na jednej focie, ot, dla potomnych.

do rzeczy:

stare lampy - jaj nie urywały, a wręcz były brzydkie, jedna nadpęknieta jedna hella... miks...


dla kontrastu


TADDDAAAM! ZŁOZONY SET:) jako ciekawostka - ori, nigdy nie rozkladany, wygląda wręcz ciut gorzej, jest jakby milimalnie zamglony, jak kiedys będe zaglądal w tamte rejony, wypłuczę wodą zdemineralizowaną, może pomoże, ale to juz fanaberie :)



wspomniane nacięcie - żeby z e34 dopasować do e30


na żywo naprawde łamie kark, są centralnie z 2 tony jasniejsze :)



on board











zawsze klasycznie :D




reasumując, kupa roboty, żelazne nerwy przy rozklejaniu nowych lamp, ale efekt naprawde warty, na żywo robi straszną robotę, wisienką na torcie są ramki od e34 - nie rażą, nie rzucają się w oczy, taka fajna szczypta chromu.

Prawie nowe, jak nowe - tego nie da sie porównac z "igiełkami" są poprostu nowe, ori, bosch :)

pewnie popadali od ilości fot, a ja na koniec jeszcze raz podziekuje Wiktorowi, bez Ciebie szukał bym tej drugiej strony milion lat, bo tak juz mam, że brak siana na nówke z aso muszę nadrobić jakąś kombinacją, tym razem 100 sukces :D
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 12 Luty 2013, 07:02   
   Imię: jakub


Oj tak! Zdecydowanie nowe światła dają dużo.
Wyglądają o niebo lepiej i pewnie tyle więcej światła dają.
Sam szukam nowych wkładów - ciężki temat.
Gratulacje! Adam! Upolowałeś niezły kąsek!
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 12 Luty 2013, 08:27   
   Imię: Marcin


świetna robota!
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 12 Luty 2013, 11:00   
   Imię: adaś


dzieki panowie, to był naprawde mój cel, chcialem nowy komplet, mam prawie nowy i faktycznie świeci jak nowy, dumny jestem jak cholera <hyhy>
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 6 Marzec 2013, 01:43   
   Imię: adaś


pooowoli, jak chyba każdy, otrząsam się z zimowej stagnacji, tyły lamp, z "lampkami" bagażnika, rewelacyjny patent, świetnie to wygląda, i działa - dlaczego juz w 87 roku z tego zrezygnowali? już wtedy księgowi? :)




no i ori klin, zawsze chciałem, zebrać się nie mogłem, ale jest - prezent od kolegi - DZIĘKI WIELKIE ŻELEK :) - oświetlony pieknie powyższą "lampką"

 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 6 Marzec 2013, 07:24   
   Imię: jakub


Ale świetne te lampki bagażnikowe! <szok>
A ten metalowy ajzol na pokrywie akumulatora co to jest?
Bo chyba gdzieś mi się takie coś wala po garage.
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Marzec 2013, 10:01   
   Imię: Maciek


klin to chyba jedyna rzecz która się nie zmieniła od lat w BMW :D
_________________
Черный Bymep
 
 
     
goofy 


Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 228
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 6 Marzec 2013, 10:11   
   Imię: Krzysiek


cubici napisał/a:
A ten metalowy ajzol na pokrywie akumulatora co to jest?
Cytat:


klin pod koło z tego co widzę <oko> w e34 mam identyczny

a co do wyczyszczenia lamp w środku z tej niby mgiełki to polecam nasypać proszku do prania i poruszać jakby grzechotką wyczyści to szkiełko i odbłyśnik a efekt pozytywnie Cię zaskoczy
_________________
projekt e21 335i w budowie
http://e12-e28.pl/viewtop...95cc28f15#10001
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 6 Marzec 2013, 10:27   
   Imię: jakub


No też tak mi z tym kołem zapasowym jakoś zafurczało.
<kret>
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 6 Marzec 2013, 11:23   
   Imię: adaś


cubici, jakim kołem zapasowym? :D to klin pod koło, zeby sie auto nien toczyło, wrazie grzebania pod autem, zmiany koła, fajna rzecz, i faktycznie wygląda na to że sie udala, bo nie zmieniają :)


goofy, mgielka w nowej lampie sie jakby... hmm ulotniła, wypalila, także problemu nie ma, i cieszą mnie moje piekne lampy "bez żadnego ale" ale o proszku faktycznie slyszalem:)
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Marzec 2013, 12:56   
   Imię: Maciek


proszek robi robotę, tylko obowiązkowo lampy muszą być suche :) ja moje suszarką potraktowałem ;)
_________________
Черный Bymep
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 7 Marzec 2013, 09:20   
   Imię: jakub


Adaasko napisał/a:
cubici, jakim kołem zapasowym? :D to klin pod koło, zeby sie auto nien toczyło


<wstyd> <masakra> <buka>
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 9 Marzec 2013, 01:25   
   Imię: adaś


cubici, hahha, nie martw się, ważne że kolejny kęs wiedzy!


nareszcie, kolejny element układanki, element ukladanki zwanej nierzucające się, jakoś grające audio za rozsądną cenę...

na dobry początek


niski model, żaden szał, melomani łapią sie za głowę, ale wg świetnie wygląda, i ma naprawde idealnie dobrane podświetlenie, w tym wyswietlacz równeż bursztynowy, a nie jakies tęcze i migające kutasy, jestem zadowolony, niestety jestem aelektroniczny i chwile potrwa zanim to założę, haha
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 16 Marzec 2013, 09:51   
   Imię: adaś


No to hop.

Nie bardzo był czas na fotki ale raczej wszystko jasne.

póki co daje troche czasu, az wyschną szosy, pojezdze, ułoży się, i wtedy bede kombinował, bo te spręzyny są faktycznie ciut zadlugie, i zeby dobrze zejsc, musze troche pokombinowac, przerobić nakrętki, albo dac jakis drobny dystans, do zrobienia.

pozatym charakterystyka spręzyn jest naprawde mega przyjemna!

oczywisćie klasycznie - DZIĘKI ŻELEK :)




ogół





: )

PS, radio wstepnie zalożone - kolor podświetlenia poraża, pasuje I DE AL NIE
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Marzec 2013, 12:15   
   Imię: Bartek


Dawaj zdjęcie panie <cwaniak>
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 21 Marzec 2013, 09:27   
   Imię: adaś


no niestety, okazuje sie, że musi wpasc kamber, i niski talerzyk, póki co jest koza, aż wstyd.
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 12 Maj 2013, 09:50   
   Imię: adaś


Troche się działo, a ja troche się zamuliłem, kambera jeeeszcze nie ma :(

dodana druga lampka podświetlenia, jak w najszerszej wiązce



fajnie uchwyciłem gałkę



do spółki z kierą



oraz nareszcie ANGLIA :) - długo za tym łaziłem!





oraz ori syki


+ w półce ukryte 2x 16cm :)




a więc, mam nowy aparat, więc zdjęć jeest:)


ps wcale nie mam wgniota na brzegu klapy! :P





i udalo sie fajniej uchwycic zgranie barwy podświetlenia




na pozyczonym obiektywie






















dzionek wczoraj minal w klimacie E30, przeczyszczona wtyczka sondy, przeczyszczony krokowiec, ładniej trzyma obroty na jałowym, a w przerwie dla rozluźnienia ustawilem sobie klapke wlewu paliwa, ktora przy otwieraniu lekko tarła o bude, wyszyscilem, zaprawiłem, oprocz tego wyjeełem gumę, oraz odkręcilem ten odbojniczek, śrubki odrdzewiłem, wrzucilem na smarze miedzianym, naszczescie budy rdzą nie zaraziły - nie ma czym sie chwalic, ale mialem tam jakies smugi, ktore przez 27 lat zasyfiły mi cały ambaras pod klapką, teraz jest pieknie, i wiem ze nie ma tam RUDEJ :)

i troszkę popomagałem przy 84' 2D Savannabeige mojego ziomka Żelka bez którego było by Ciężko,






param, CO ZA POSTĘP! :D

 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 12 Maj 2013, 21:06   
   Imię: Marcin


dobre foty, dobre ujęcia

a do tego modelu Clariona również mam sentyment ze względu na wyglad
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 14 Maj 2013, 11:44   
   Imię: adaś


dzięki! staram się!

a co do radia, to wizualnie wg mnie wyglada lepiej niz wszelkie alpiny, a i beckery nie wszystkie pasują mi tak do dechy i podświetlenia :)
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 26 Maj 2013, 17:14   
   Imię: adaś


nie uważam zeby m50 to była jakas rewelacja, zdrowe m20, jest kozakiem i udanym silnikiem moim zdaniem :)



żeby nie było, kilka fotek z wizyty u Żelkowego budynia - wkleje dwie ciekawostki (nie wiem czy kogos to interesuje, ale ja zawsze jaram sie takimi niuansami) - inna guma wiązki w drzwiach i ZAŚLEPKI wiązki drzwiowej - taka bieda, że nie ma tam żadnego kabelka, coś pięknego :D










oraz jakieś teamowe :)






a u mnie - cóż, narazie musze ogarnąć sie finansowo, i mocno wziąć do roboty, po zrobieniu małego rachunku sumienia, zdałem sobie sprawe jak wiele mnie czeka, i jak cięzko będzie to ogarnąć - niestety u mnie wiekszosc to mocna kombinacja, szukanie, targowanie żeby cokolwiek połapać, i przez to czasem zabieram się od dupy strony, a nie tak jak powinno, nie jestem takim włascicielem e30, jakim chciałbym być napewno czeka mnie:

1. poprawki lakiernicze - niestety, nie ma co sciemniać, auto ma 27 lat, a lakier w 95% jest oryginalny - unikam malowania jak tylko mogę - czeka mnie jednak drobne rolowanie nadkoli - a więc zabezpieczenie i podmalowanie krawędzi - wychodzi jedna rdzawka pod listwą od chromline - było tam robione przez poprzedniego wlasciciela, ale zaczyna wychodzic, biały lakier ogolnie jest dosc malo elastyczny, i gdzieniegdzie są mikro pękniecia, przydalo by się tu i ówdzie cos pozabezpieczać no i napewno dobra polerka - auto zachowało się w takim stanie, bo długo stało, lecz lakier ma takie jakies szarawe naloty, będe musiał się tym zająć.

2. zawieszenie - żeby było jak trzeba, musze wrzucic cambery - niestety nie mam gdzie auta zostawic z rozebranym zawiasem, oprocz tego auto musi mi cały czas jeździć - a ze mam zawias HANDMADE, pany od camberów nie wiedzą jakie tulejki mi podesłać, a z tokarzami u mnie jest FA TAL NIE, nie wiem, gardzą pieniądzem, dziwni ludzie, cóż, do tego napewno łączniki stabilizatorów i pewnie gumy stabilizatorów - szukał bym wtedy odrazu m-technicowych stabilizatorów, wiec to wszystko troche przeciąga się w czasie... na koniec zostaje mi obniżenie tyłu, z czym w wąskiej zbyt barwnie nie jest.

3. kolejna rzecz, z której dumny nie jestem, to to że caly czas nie mam tej pompki w zbiorniku, w aso kosztuje ponad 600zł (!!!) a z używkami to troche branie kota w worku... i tak jeżdzę tylko na tej w progu - co cały czas pod sercem kuje.

4. wnętrze - jest naprawde nieźle, udalo mi się z obc, checkiem, kierą, gałką - zostały mi fotele - celuje w sporty - znalezienie kierowcy w obiciu jak trzeba, w stanie jak trzeba robi się coraz cięższe...
do tego chcialo by się elektryki, a znalezienie kompletu 4 do sedana do wąskiej... ehh..

5. motornia - chciało by się szybko, dobrze i pewnie - coraz częsciej zamiast dłubania Ety myślę nad swapem na m20b25 poprostu - to już czysto zależy od kasy.

6. hamulce, będe chcial wrzucić nacinane ATE, i jakies sensowne klocki, a jak robić to to odrazu odświeżyc zaciski... ah ten becel :)

7. Koła... koła, jak to koła, becel i szukanie...

8. detale - rogi zderzaka tylnego mam w zaskakująco żalosnym stanie, od dołu, strona kierowcy są aż dziury - a ceny używek szaleją - mam nadzieje ze trafie sam zakręt za ludzkie pieniądze.

no nic pany, kolorowo nie ma, rachunek sumienia juz jest, teraz tylko ogarniać kasę i ładowac, TRZYMAĆ KCIUKI :)


Na pocieszenie złapałem za grosze ciemne kierunki z pomarańczowym filtrem - bardzo chcę skompletowac sobie drugi komplet - te kierunki + starteci - ta mniejszą cegielkę już mam, jest fajnie :)






oraz wrzuciłem nierdzewne śrubki w odbojniczek klapki wlewu paliwa - wiem że niektórzy parskają śmiechem na takie mody, bo aż wstyd wklejać przy tym co robią żmija, pietrek, dawca, deesty, kermity i reszta tluściochów - ale ja uwielbiam ten materiał, taki mały fetysz, haha i jakoś mi lepiej na sercu, jak wykręce 27 letnie, z rdzawym nalotem - wyczyszczę, i dam takie o - i będe systematycznie wymieniał śrubeczki na stainless :)





zmolestowal ilością zdjęć, pożalił się, zakasamy rękawy i powooli, systematycznie do przodu :)
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Maj 2013, 20:47   
   Imię: Bartek


Rachunek sumienie bardzo solidny <ok>
Mnie też taki czeka, a nawet może więcej tych punktów u siebie będę miał <wstyd2>
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 3 Czerwiec 2013, 18:54   
   Imię: adaś


do listy dopisuję...

...dzisiaj byłem ugadać co z siłownią białej karocy - na 90% wpada zdrowe m20b25, ktore narazie jest w częsciach, wszystko nowe, nowe wszystkie panewki, ogarnięty, przejrzany, uszczelniony, do tego planuje skrzynie od 2,0 z lekko odelżonym zamachem - swap będzie położony z dużym naciskiem na zachowanie maksymalnie oryginalnego wyglądu pod maską.

ze zmianą mostu będe chcial szarpnąć się na szperę, cala akcja bedzie prawdopodobnie pod koniec lipca, także jeszcze trochę:)

sercem chciałbym modzić etę, ale to by trwało znacznie dłużej i de facto wyszło by mnie drożej, a efekt nie dokońca pewny, ścigant nie jestem, ale zwyczajnie wkurwia mnie zastanawianie się czy ten golf IV z nażelowanym pedałem z kierownicą ma jedną czy dwie czerwone literki obok 1,9, to tak półżartem, a serio poprostu przyda się te troche więcej mocy pod nogą a motornia ma byc naprawde iglak.
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 4 Czerwiec 2013, 07:48   
   Imię: Maciej


To radio jest świetne. Co to za model? Muszę sobie coś sprawić do auta, bo w Blaupunkcie wysiadł wyświetlacz...

PS. Bywałeś może na innych forach? Bo nick mi dość znany... ;> Tylko 16 na końcu było ;)
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,047 sekundy. Zapytań do SQL: 12