E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 535i] Piękna, czyli mój dylemat...
Autor Wiadomość
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Październik 2012, 15:47   [E28 535i] Piękna, czyli mój dylemat...
   Imię: Patryk


Trochę już ze sobą jesteśmy, więc chyba najwyższy czas ją przedstawić - chciałbym Wam zaprezentować Piękną (do kompletu z Bestią) <oko>

Może najpierw trochę słowa pisanego, w ramach przybliżenia historii tego auta.

535i kupiłem już jakiś czas temu w Niemczech (Bestia nie była moim pierwszym 3,5), znajdując ją w ogłoszeniach internetowych, gdzie na początku stała bez żadnych zdjęć - i tylko dzięki temu nie sprzedała się tego samego dnia :) Jako, że miałem akurat trochę luźnej gotówki, decyzja była błyskawiczna i następnego dnia z samego rana auto zostało już zadatkowane na miejscu. Właściciel w nocy zdążył dorzucić zdjęcia, więc od rana przy mnie odebrał jakieś 20 telefonów, gdzie przy każdym już tylko powtarzał "tut mir leid, Auto ist verkauft", oczywiście ku mojej uciesze.

Na miejscu okazało się, że w sprzedaży pośredniczy przyjaciel właściciela, który ma warsztat gdzie naprawiają tylko stare Citroeny - tylu cytryn w 1 miejscu nie widziałem nigdy <oko>
Rekin nie stał u niego na placu, tylko w domowym ogrzewanym garażu, gdzie spędził swoje ostatnie 8 lat :) Jak zadzwoniłem, że już dojeżdżam, on wybrał się po rekina z lawetą, żeby go przywieźć i pokazać. Gdy dojechałem na miejsce, rekin właśnie wjeżdżał na plac na lawecie. Widok nie był zbytnio budujący, ale przy bliższych oględzinach okazało się, że jest to naprawdę smaczny kąsek <oko>

Piątka trochę poobijana (podejrzewam, że w większości podczas stania w garażu), z dachu miejscami zszedł klar, podobnie jak z plastikowych nakładek na nadkola, na drzwiach pasażera zerwana listwa (była w aucie), tylne lewe drzwi różnią się odcieniem.
Ale co dla mnie najważniejsze, na aucie nie znalazłem poważniejszych ognisk korozji, jedynie szyberdach ma kilka wykwitów.

Co do wnętrza - generalnie jest po prostu brudne i trzeba mu trochę czasu poświęcić. Z minusów - deska rozdzielcza niestety popękana (mam drugą idealną), przedarty fotel kierowcy, zerwane tylne osłony foteli, chyba uszkodzony wzmacniacz od Sound Systemu, który jest fabrycznie podwieszony w bagażniku (namierzyłem już dobry).

W kwestii mechanicznej - w ogłoszeniu było napisane, że auto jest na chodzie i silnik wraz ze skrzynią pracują bardzo dobrze, co potwierdził sprzedawca, podczas rozmowy przez telefon, bo osobiście ją odpalał - z tego faktu akurat zadowolony nie byłem. Gdy już przyjechałem, auto kręciło, ale zapalić nie chciało, a sprzedawca tłumaczyć, że był po drodze na myjni i pewnie gdzieś weszła wilgoć - w sumie była to już dla mnie sprawa drugorzędna.

W raz z upływem czasu tylko się utwierdziłem, że decyzja o zakupie była słuszna, tym bardziej, że jest to oryginalne 535i w pięknym kolorze Arktisblau-metallic połączona z jasnym wnętrze pearlbeige <mina> No i to wyposażenie, na które składa się m.in:

- 4 x elektryczne szyby
- podgrzewane fotele
- komputer sterowany z manetki
- fabryczny autoalarm wraz z dodatkowym kluczykiem mangetycznym
- elektryczna antena (działa!)
- Sound System połączony z najlepszym radiem w ofercie do E28 czyli Beckerem Mexico
- to cieszy mnie najbardziej :D

Z samochodem dostałem dodaktowo komplet 4 TRX-ów plus piąty siedzi jako koło zapasowe.

To był już listopad, więc lada moment pojawiłyby się pierwsze opady śniegu, a nie chciałem wyjechać autem na sól, które ktoś 8 lat grzał w garażu. Na moje pytanie do kiedy mogę odebrać auto, otrzymałem odpowiedź... do końca maja <y> Okazało się, że właściciel sprzedaje dom, w którym już jakiś czas nie mieszka i tam w garażu stało 535i :) Powiedział, że śmiało może tam dalej stać, ale jeżeli nie odbiorę go do końca maja, to sprzeda dom razem z samochodem - jak ja lubię tych Niemców <lol>
Nie trudno się domyślić, że po auto zjawiłem się pół roku później w maju, już po tych wszystkich zimowych pluchach i zawieruchach :D

A najlepsze w tym wszystkim jest to, że jak już umówiliśmy termin odbioru, to właściciel auta kazał temu swojemu koledze mechanikowi wziąć ją na warsztat, przejrzeć i zrobić tak, żeby normalnie odpala i żeby wszystko było w porządku i zainwestował jeszcze 200 euro w już nie swoje auto <szok> Bardzo miły gest z jego strony, a u nas takie coś można opowiadać bardziej jako dowcip - niestety... Muszę też dodać, że nie jestem zadowolony z faktu, że coś tam jeszcze przy tym silniku grzebali, bo chyba zrobili więcej złego niż dobrego. Celowo nie wrzucam na razie zdjęć silnika i nie poruszam jego tematu, bo zrobiłem mu generalny remont i będę chciał to obszernie opisać w oddzielnym poście.

Poniżej zamieszczam specyfikację auta:

Przebieg: 244 258 km
Przy mocy widocznie jest jakiś błąd systemowy, bo powinno być 136 kW czyli 185 KM

Dane pojazdu

Kod typu DC11
Typ 535I LL (EUR)
Typoszereg E E28 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M30
Pojemność skokowa 3.50
Moc 155 <---- moc auta to 185 KM
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ARCTISBLAU METALLIC (045)
Tapicerka PERLBEIGE I (0260)
Data prod. 1986-04-21

Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S301A DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV Autoalarm
S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S472A CENTER ARMREST FRT DRIVER/PASS Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł
S551A ON-BOARD COMPUTER II W REMOTE CONTROL Komputer pokładowy II z pilotem
S669A Becker Mexico Elec. CR Saf. Radio BMW Business RDS
S675A BMW SOUND SYSTEM Sound System
S682A RADIOANTENNE AUTOMATISCH Siedzenie tylne z materiału

Najważniejsze dla mnie jest to, że auto jest kompletne i niczego mu nie brakuje, bo nie ma nic gorszego niż dociekanie i poprawienie po kimś jakiś dziwnych modyfikacji. Jest to jedyne E28 do którego dostałem komplet 3 kluczyków + kluczyk magnetyczny do fabrycznego alarmu. Takie rzeczy cieszą mnie zawsze najbardziej, dlatego też warto kupować auta od prawdziwych Niemców, bo oni o takie rzeczy dbają.

Jeżeli o czymś zapomniałem, to na bieżąco będę uzupełniał. Muszę przyznać też, że mam coraz mniej cierpliwości do takich publikacji, bo stuknęło już ponad 3 h jak nad tym siedzę ;)

Pewnie padnie też pytanie jakie plany co do auta - tu mogę Was trochę zdziwić, bo najbliższe plany co do tego 535i, to... jego SPRZEDAŻ <wstyd2> Biję się cały czas z myślami, ale nie jestem na razie w stanie utrzymywać M535i i 535i tak, żeby nie było kompromisów w stosunku do którejś z nich. Nie lubię takiego działania na raty i rozwiązań tymczasowych, więc wolę skupić się na jednym aucie i robić wszystko tak, że będę w 100% zadowolony. A niebieska już wystarczająco długo się wystała, teraz powinien nadejść czas kiedy, będzie zbierać spojrzenia na ulicach. Choć cały czas liczę, że może coś w końcu skubnę z tego lotka i Piękna zostanie <oko>

Poniżej wrzucam obszerną galerię auta, czyli to co wszyscy lubimy najbardziej :) Zdjęcia robione w zeszłym tygodniu. Auta celowo nie myłem i nie podjąłem przy nim jeszcze żadnych zabiegów kosmetycznych, żeby każdy mógł sobie ocenić jej stan, a ja będę dbał już tylko o to, żeby była coraz lepsza <czapka> Także nie zawsze u Żbika stoją wymuskane i pachnące E28 <oko> Mam nadzieję, że miło się czytało, więc teraz czas na coś dla oka :)














































_________________
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Październik 2012, 16:06   
   Imię: Kamil


Auto ma potencjał :-) nie powiem
I się tak składa że ja już wiem ile $$$$ poszło w silnik <spiewa>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 19 Październik 2012, 16:15   
   Imię: Dominik


Fajne zestawienie ARCTISBLAU + beżowy środek <oko> Ale To 535i z Kat <masakra>
ogólnie Ładny Rekin do odratowania <oko>
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Październik 2012, 16:21   
   Imię: Kamil


Dominik4x4 napisał/a:
Ale To 535i z Kat

tyle że silnik jest po generalce, jak pisze ŻbiQ, więc śmiało można dać kompa do przeprogramowania i wyciśniesz z niego ponad 200HP <czapka>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 19 Październik 2012, 17:17   
   Imię: Dominik


Kamil napisał/a:
Dominik4x4 napisał/a:
Ale To 535i z Kat

tyle że silnik jest po generalce, jak pisze ŻbiQ, więc śmiało można dać kompa do przeprogramowania i wyciśniesz z niego ponad 200HP <czapka>


Z tego co pamiętam to nie tylko komp sie różni ale sam Silnik Tłoki ,inny stopień sprężania inny wałek itp <oko> gdzieś na forum Miłosz opisywał właśnie M30 a M30 KAT <mina>
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
  
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 19 Październik 2012, 17:52   
   Imię: Marcin


wygląda mocno nieciekawie jak dla mnie

i nie rozumiem zachwytu nad kolorem skoro buda wygląda jak wygląda
tak samo jak nad pearlbeige skoro jest podarte

piszę to dlatego, że przeczytałem opis i spodziewałem się perełki :D
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19 Październik 2012, 18:57   
   Imię: Damian


ŻbiQ napisał/a:
Przy mocy widocznie jest jakiś błąd systemowy, bo powinno być 136 kW czyli 185 KM


No to jest dobre <y>


Swoją drogą wreszcie ! Zdjęcia bardzo fajne, teraz muszę się pojawić kolejne np. z nowym fotelem, czy będziesz bez dopieszczania sprzedawał ?
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 19 Październik 2012, 19:41   
   Imię: jakub


A ja się przyznam (jeśli można), że miałem ją na celowniku. <spiewa>
Ale w międzyczasie pojawił się na jebaju baton e30 i wszystko szlag trafił.
A auto bardzo fajne i jeśli faktycznie bez rdzy - to prawdziwa perła.
Patryk ja też się miotam z podobnymi dylematami. Nawet e30 jeszcze nie zarejestrowałem... :/
Gratuluję auta! W dodatku dobra historia to jakby extra dodatek do wyposażenia. <mina>
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 20 Październik 2012, 02:03   Re: Piękna, czyli mój dylemat...
   Imię: Marcin


ŻbiQ napisał/a:
robić wszystko tak, że będę w 100% zadowolony


P O W O D Z E N I A <hyhy>

egzemplarz w bardzo ciekawej wersji. Gdyby nie katalizator to byłby bliski ideału
Po doprowadzeniu go do porządku będzie rarytas, trochę do ogarnięcia jest. Na pewno samochód na dłużej i z określonymi planami. Oby ktoś podołał <ok>
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Październik 2012, 10:23   
   Imię: Bartek


Auto ma potencjał i to naprawdę spory, potrzeba tylko dobrego opiekuna. Troszkę pracy przy nadwoziu i będzie extra <mina>
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 20 Październik 2012, 11:25   
   Imię: Marcin


a jakbyś chciał sprzedać osobno trójkąciki z Sound System to biorę :)
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 20 Październik 2012, 11:42   
   Imię: Marcin


bąku napisał/a:
Auto ma potencjał i to naprawdę spory, potrzeba tylko dobrego opiekuna. Troszkę pracy przy nadwoziu i będzie extra <mina>


Nnno...trochę więcej niż troszkę. <oko>
Cały lakier + wnętrze którego nie ma na rynku wtórnym. Ja się rozglądam za ładnym perlbeige odkąd mam e28.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Październik 2012, 01:48   
   Imię: Patryk


Kamil napisał/a:
Auto ma potencjał :-) nie powiem
bąku napisał/a:
Auto ma potencjał i to naprawdę spory
Dominik4x4 napisał/a:
ogólnie Ładny Rekin do odratowania

Zgadza się - jest to naprawdę dobra BAZA do dalszych działań :)

Kamil napisał/a:
I się tak składa że ja już wiem ile $$$$ poszło w silnik

Ja też wiem - za dużo <masakra> Choć to i tak jest nic w porównaniu do ilości wkurwów jakie mnie czekały w po drodze...
Postaram się poruszyć temat silnika jak najszybciej, ale ostatnio w ogóle nie mam czasu, żeby cokolwiek tu napisać, bo rozkręcamy z Kamilem Club Go Go i cały czas trwają rozmowy kwalifikacyjne <lol>

Dominik4x4 napisał/a:
Ale To 535i z Kat

Dominik4x4 napisał/a:
Z tego co pamiętam to nie tylko komp sie różni ale sam Silnik Tłoki ,inny stopień sprężania inny wałek itp

Tłoki, wałek, komputer. Wersja z KAT miała wałek 260 stopni, a bez KAT 264, więc różnica jest praktycznie nieodczuwalna. U mnie z resztą obecnie jest właśnie wałek 264 :)
Generalnie można sobie szybko zrobić te 218 KM, ale ja takiej potrzeby nie odczuwam, bo 218 rumaków sobie drzemie w innym wehikule <oko> Z resztą chętnie zobaczę, co pokaże wykres na hamowni.

Kucharz napisał/a:
wygląda mocno nieciekawie jak dla mnie

i nie rozumiem zachwytu nad kolorem skoro buda wygląda jak wygląda
tak samo jak nad pearlbeige skoro jest podarte

Nie pier.... tylko się zachwycaj :D
A tak poważnie, to daj mi trochę czasu na to brzydkie kaczątko <mina>

Kucharz napisał/a:
piszę to dlatego, że przeczytałem opis i spodziewałem się perełki

Ale ja jeszcze opisu nie skończyłem :P

Dixi napisał/a:
muszę się pojawić kolejne np. z nowym fotelem, czy będziesz bez dopieszczania sprzedawał

Jeśli chodzi o moje plany, to miały na przód wskoczyć sporty i całe wnętrze w skórę. I to by było jedyne odstępstwo od oryginału.

cubici napisał/a:
A ja się przyznam (jeśli można), że miałem ją na celowniku.

Kuba, nigdy nic nie wiadomo <oko>

Kucharz napisał/a:
a jakbyś chciał sprzedać osobno trójkąciki z Sound System to biorę

Nie ma co Kuchcik, Ty to wiesz jak podnieść człowieka na duchu... <niee> :D

Dzięki za wszystkie komentarze!
_________________
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 21 Październik 2012, 15:58   
   Imię: jakub


A jakie problemy z silnikiem?
Dobrze zrozumiałem?
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
krystekp 


Nadwozie: Exx
Model: 320, 628CSi,745iA,
Silnik: M20, M30, M106
Rok produkcji: 1982, 1984, 1986
Dołączył: 29 Wrz 2011
Posty: 121
Skąd: Ryki
Wysłany: 21 Październik 2012, 17:57   
   Imię: Krystian


to radyjko bym chętnie przygarnął do swojej 745 <oko>
_________________
Ogólnopolski Rejestr Rekinów www.orr-bmw.pl
E23 745iA '86
E21 320 '82
E24 628 CSi '84
E39 530iA Mpakiet '02
E46 330Ci Mpakiet '01
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 21 Październik 2012, 18:10   
   Imię: Marcin


...to ja wezmę wykładziny bagażnika <lol>
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Październik 2012, 18:34   
   Imię: Kamil


uuuuu
dziś ta slicznota nocuje u mnie na placu :P
już ja ją przebadam po swojemu - prześwietlę i oblukam
późnym wieczorkiem napiszę co to warte <mina> <mina> <mina>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Październik 2012, 18:39   
   Imię: Patryk


cubici napisał/a:
A jakie problemy z silnikiem?
Dobrze zrozumiałem?

Nie to, że z silnikiem, ale ze znalezieniem dobrej, szczelnej głowicy - tu podziękowania dla Kamila <czapka>
Później wszystko opiszę.
_________________
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Październik 2012, 18:43   
   Imię: Patryk


Kamil napisał/a:
uuuuu
dziś ta slicznota nocuje u mnie na placu :P
już ja ją przebadam po swojemu - prześwietlę i oblukam
późnym wieczorkiem napiszę co to warte <mina> <mina> <mina>

Kuźwa, ja tu chcę się pochwalić, że wiozę właśnie Piękną za plecami na pace do stolicy, a ta plotkarska menda musiała już z ucha strzelić <niee>
Pooooolaaataaaamy dzisiaj Gogo <lol>
_________________
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Październik 2012, 19:05   
   Imię: Kamil


ŻbiQ napisał/a:
Pooooolaaataaaamy dzisiaj Gogo

najwpierw akumulator kurna trzeba skombinować :D
ŻbiQ napisał/a:
plotkarska menda

Uważaj, bo jutro części z tego zipa będą wisiały na allegro
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Październik 2012, 00:21   
   Imię: Patryk


Tak więc 535i zawitała dzisiaj w stolicy <czapka>

Jako, że nie jest wskazane docieranie silnika po remoncie na trasie, piątka wskoczyła na transporter



Kurs na Rembertów, gdzie czekał wujek Kamil - dzięki za akumulator i wszelką pomoc <czapka> W aucie działa już prawie wszystko (w większości winne okazały się stare bezpieczniki), nawet grzanie tyłka hula aż miło <mina>
Trochę się pokręciliśmy po rewirach, podjechałem ją opłukać na myjce i całkiem przypadkiem wpadł mi do ręki też odkurzacz <oko>



Miałem ją zostawić w tej rembertowskiej dziupli, ale chyba trochę nadwyrężyłem cierpliwość matuli Kamila, bo jak zobaczyła zjeżdżające z lawety E28, to już widziała całe swoje podwórko w częściach <lol>
Tak więc udało mi się dotrzeć do domu bez żadnych niespodzianek i jutro dalszy ciąg docierania silnika, bo sam się doprasza o jakieś sensowne obroty <oko> '

_________________
  
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 22 Październik 2012, 07:14   
   Imię: jakub


Ładna <mina>
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Październik 2012, 11:09   
   Imię: Kamil


ŻbiQ napisał/a:
Miałem ją zostawić w tej rembertowskiej dziupli, ale chyba trochę nadwyrężyłem cierpliwość matuli Kamila, bo jak zobaczyła zjeżdżające z lawety E28, to już widziała całe swoje podwórko w częściach

Trochę stresowałem starą kobietę, zwalając na podwórko różnych dawców <masakra>
ja wróciłem do domu, to nie mogła uwierzyć że samochód znikną :P
się rozczaruje za 2 dni :D :D :D :D

A wracając do tego auta <spiewa>

Ogólnie robi dobre wrażanie, ale na mnie robią dobre wrażanie dużo gorsze e28 :P

Fajnie bo jest kompletna, wyposażenie ma dość bogate i wszystko w miarę działa
Auto strasznie długo stało i wszystkie wtyki i złączni są zaśniedziałe więc jak jechaliśmy to przy hamowaniu gasł komp główny, ten na blendzie i obrotomierz, jak ZbiQ ruszał to zapalało się wszystko ponownie, z kolei prędkościomierz potrafił umrzeć :D

Efekt ciekawy bo auto zachowuje się jak by rzeczywiście żyło <lol>

Trzeba zakupić spray kontaktowy i popryskać wszelkie łączenia w wiązkach - ale to przyjemna robota bo małym kosztem osiąga się fajny efekt <cwaniak>

Silnik pracuje bardzo ładnie, ale szkoda że na razie tylko do 3tys. obrotów <hyhy>
lewarek zmiany biegów lata na każda stronę, jak małolata na manieczkach :D

Kicha trochę że auto jest powgniatane, ale wolę chyba wgniotki niż rdzę :/
Super wyglądają tez dekory, na górze szary na dole niebieski

UOGÓLNIAJĄC

Minusy:
- wgniotki na elementach blacharskich w dużej ilości sztuk
- schodzący klar
- odpryski na pasie i masce od kamieni
- pęknięta deska rozdzielcza
- podarty fotel kierowcy
- zniszczone gumy zderzaków

Plusy
- dobrze wyposażone
- sportowe zawieszenie Bilstein B6 + sprężyny mtechnic
- brak smrodu w środku auta - auto nie wali jak skansen pierwszych osadników!
- brak korozji na tylnych nadkolach!!!
- I tu dla mnie SZOK - przednie kielichy zero korozji!!!! wszystko oryginalne i w pięknym stanie!

Reszty jeszcze nie oglądałem, Podobno auto nie ma rdzy - zobaczymy :D :D :D
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22 Październik 2012, 12:03   
   Imię: Maciek


dobra baza :)
czekam za ceną za całość <mina>
_________________
Черный Bymep
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Październik 2012, 12:30   
   Imię: Patryk


Kamil napisał/a:
Auto strasznie długo stało i wszystkie wtyki i złączni są zaśniedziałe więc jak jechaliśmy to przy hamowaniu gasł komp główny, ten na blendzie i obrotomierz, jak ZbiQ ruszał to zapalało się wszystko ponownie, z kolei prędkościomierz potrafił umrzeć

Jak leciałem z powrotem Siekierkowskim, to już wszystko elegancko działało :)
Nawet Becker wczoraj zaświecił pełnym blaskiem <mina> Tylko jeszcze muszę go rozszyfrować i odkodować <spiewa>

Kamil napisał/a:
Efekt ciekawy bo auto zachowuje się jak by rzeczywiście żyło

Żyć, to ona dopiero będzie jak się zacznie najlepszy etap docierania silnika :D
Na razie zrobiłem nią 50 km, więc jeszcze jakieś 150, zmiana oleju i zaczynamy kolejny etap.

Kamil napisał/a:
lewarek zmiany biegów lata na każda stronę, jak małolata na manieczkach

Albo jej bimbałki <lol> Luz jest spory, ale bez tragedii.

Kamil napisał/a:
Super wyglądają tez dekory, na górze szary na dole niebieski

To jest biały z błękitnym Maestro <niee>
Wyglądają naprawdę świetnie, mimo, że chyba nie są z palety.



Kamil napisał/a:
- sportowe zawieszenie Bilstein B6 + sprężyny mtechnic

Co do zawiasu, to jest naprawdę sztywno i prowadzi się jak po szynach. Dziwi mnie to tym bardziej, bo auto tyle czasu stało. Kamil mi wczoraj potwierdził, że sprężyny są właśnie M-Technic, bo sam nie byłem pewien. <mina> Jedyny minus, to pukanie lewego przedniego amora, ale na dniach będziemy go wyjmować i ocenimy jego stan. W planach mam od razu podrzucić oba przednie na regenerację do Zerkopolu, żeby mieć spokój.

Tak to wygląda z tyłu - sorry za jakość, ale na razie nic innego nie mam



Kamil napisał/a:
I tu dla mnie SZOK - przednie kielichy zero korozji!!!! wszystko oryginalne i w pięknym stanie!

No tu trzeba przyznać, że jest wyjątkowo dobrze.

Kamil napisał/a:
Reszty jeszcze nie oglądałem, Podobno auto nie ma rdzy - zobaczymy

Też się nie mogę doczekać, bo na razie nic nie znalazłem <mina>
_________________
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Październik 2012, 12:47   
   Imię: Patryk


mulder napisał/a:
czekam za ceną za całość

I tu jest problem, bo coraz mniej mam ochotę ją sprzedawać <oko>
Zawsze jest tak, że jak się czegoś nie chce sprzedać, to wtedy znajdują się chętni :) - wczoraj jak stała na lawecie, to przyjechało dwóch znajomych nie wiadomo skąd i jeden z nich się tak napalił, że 10 razy słyszałem "dobra, ile chcesz z nią". Dziś czekam na odpowiedź, czy uzbiera fundusze <spiewa>
_________________
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22 Październik 2012, 12:53   
   Imię: Maciek


ja mam fundusze...
pytanie czy odpowiednie więc czekam na info <mina>
_________________
Черный Bymep
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Październik 2012, 12:59   
   Imię: Patryk


mulder napisał/a:
ja mam fundusze...
pytanie czy odpowiednie więc czekam na info

Poszło PW :)
_________________
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 22 Październik 2012, 14:08   
   Imię: Wojtek


rozbierz wkoncu cos na czesci <mina> :P
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1468
Skąd: Toruń
Wysłany: 22 Październik 2012, 15:24   
   Imię: Rafał


Trochę zmęczona życiem, ale mimo wszystko życzę powodzenia i góry pieniędzy :D
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,056 sekundy. Zapytań do SQL: 11