[E28 520i] BMW 520i by Pemas |
Autor |
Wiadomość |
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 18:49
Imię: Przemek |
|
|
Ja o antenie a w silniku dźwięki jak w piekle...
Trza rozbierać całość...
Tylko Czak wie co jest grane |
_________________
|
|
|
|
|
Autownuk
autownuk.com.pl
Nadwozie: E28
Model: e3 e12 e28
Silnik: 2,8 3,5 2,4td
Rok produkcji: 1978 1977 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 393 Skąd: Marki
|
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 21:55
Imię: Dominik |
|
|
jebłem |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 22:16
Imię: Przemek |
|
|
Lepiej napraw co popsuliście |
_________________
|
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 18 Kwiecień 2013, 22:05
Imię: Przemek |
|
|
Z ogłoszenia póki co, bo czekam za paczką, ale będzie komplecik dla konserwatystów
|
_________________
|
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 18 Kwiecień 2013, 22:22
Imię: Dominik |
|
|
Ciekawe jak takie kołpaczki wyglądałyby do poszerzanej stali i całkiem dużej gleby? |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 18 Kwiecień 2013, 22:49
Imię: Przemek |
|
|
No ciekawe może zobaczymy - ale to tylko 14" |
_________________
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
ŻbiQ
Kapitan
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 09:00
Imię: Patryk |
|
|
Generalnie nie mój klimat te niklowane dekle, ale też jest tego typu kwestia, że Twoje auto nawet fabrycznie na takowych nie wyszło, bo były one z reguły zarezerwowane dla 518i.
Rozumiem, że to taka fanaberia, że "jak coś to mam", ale do Twojego auta uważam, że nic poniżej 16 cali nie przystoi
A jak postawisz na nich babcie, to szybciej je zdejmiesz niż założysz, bo straci połowę uroku... |
_________________
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 09:18
Imię: Marcin |
|
|
Mnie też sie zawsze podobały te dekle...
e28 na 14stkach też mają swój urok.
Kwestia drogi którą się pójdzie.
Jak dla mnie to jeśli coś modzić, to albo jak Kucharz, albo wcale i pełna seria |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Szczep
Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 194 Skąd: Warszawa/Gdansk
|
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 09:31
Imię: Kacper |
|
|
Przemas, piękne są, dobry zakup! będzie fajna alternatywa dla 17stek. |
_________________ E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
|
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 11:29
Imię: Damian |
|
|
ŻbiQ napisał/a: | że Twoje auto nawet fabrycznie na takowych nie wyszło, bo były one z reguły zarezerwowane dla 518i. |
518i wychodziła na małych dekielkach chromowanych (chyba, że ktoś dopłacił). Dopiero "wyższe" wersje miały pełne kołpaki. Wychodziły tylko do 1984r - później już były tylko plastiki niestety.
Bart ma założone takie kołpaki na swojej "ecie" - wygląda to świetnie. |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 11:32
Imię: Bodży |
|
|
Dixi napisał/a: |
Wychodziły tylko do 1984r - później już były tylko plastiki niestety. |
Bo to są kołpaki dedykowane do e12. Zapewne do e28 je montowano żeby zejść ze stanów magazynowych. |
_________________ BMW M535i 1980
|
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 11:40
Imię: Damian |
|
|
Bogumił napisał/a: | Bo to są kołpaki dedykowane do e12 |
tzn. nie wiem jak to tam w E12 w sumie było, ale wiem że były dostępne w E28 do 1984r i wiem że są piękne |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 20:47
Imię: Przemek |
|
|
Będą dobre - ciekawy jestem jak to wyjdzie na aucie
Kucharz też je chciałeś????
Kamil czy na co dzień to jeszcze nie wiem - zobaczymy jak będą wyglądały...
Dzięki Kacper
Więc jak to Panowie było z tymi kołpakami??? |
_________________
|
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 22 Kwiecień 2013, 22:17
Imię: Przemek |
|
|
A se zrobię... remont generalny silnika |
_________________
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Kargul1005
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 1468 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 22 Kwiecień 2013, 22:38
Imię: Rafał |
|
|
Te dekle były od 525i wzwyż, 518, 520i miały małe, nie wiem jak eta i bociany
Pamiętam to z jakiejś ulotki, chyba zamieszczonej na forum |
_________________ E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG |
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 22 Kwiecień 2013, 22:51
Imię: Przemek |
|
|
Kargul1005 napisał/a: | Te dekle były od 525i wzwyż, 518, 520i miały małe, nie wiem jak eta i bociany |
akurat tych nie mogłem przepuścić
Kamil napisał/a: | a którego? |
przy remoncie wydawało się, że dół jest zdrowy a okazało, że walnięty jest jeden z pierścieni...no więc polecimy po całości |
_________________
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 23 Kwiecień 2013, 00:03
Imię: Przemek |
|
|
Kucharz napisał/a: | e tam, ładuj od razu S50!! |
uwielbiam Twoje pomysły |
_________________
|
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 29 Kwiecień 2013, 20:35
Imię: Przemek |
|
|
No więc rozebrane, potwierdzone - się zatarł a raczej mu w tym pomogłem...
Podejrzewamy, że musiało się to dziać wcześniej, zanim auto znalazło się jeszcze u mnie. Był walnięty termostat - nie było wskazań temperatury a po jego wymianie, w dzięń kiedy auto trafiło do Oldtimerparku, w czasie postoju w korku wskazówka pchała się ponad 90 stopni więc mój poprzednik mógł już zacząć proces bez świadomości - albo się właśnie usprawiedliwiam sam przed sobą
W każdym razie dół ruszany nie był, góra za to tak co pewnie też miało wpływ na wynik końcowy.
Za to teraz jest i będzie nufka funkel
To się popisałem |
_________________
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 29 Kwiecień 2013, 21:19
Imię: Przemek |
|
|
Kucharz napisał/a: | ale to co nagle się stało, wcześniej nie podejrzewałeś nic?
mam nadzieję, że nie będziesz się pchał do rzeki zwanej M20 |
Jedyne z czym dałem ciała, to nie sprawdziłem poziomu oleju, zanim zawiozłem do Wnuka - żadnych objawów, żadnego niebieskiego dymu, kontrolek, wzrostu temperatury - nic.
No remontuję M20 do końca na 535 przyjdzie pora w innym razem |
_________________
|
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 29 Kwiecień 2013, 22:39
Imię: Filip |
|
|
Ja też kiedyś zupełnie nieświadomie zabiłem M20, ale w trochę inny sposób
Rób, rób.. seria w tym wypadku musi byc koniecznie |
_________________
|
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 29 Kwiecień 2013, 23:07
Imię: Przemek |
|
|
Tak szczerze, to powinno być to zrobione rok temu ale po sprawdzeniu sprężania było wszystko ok i zapadła decyzja, że odpuszczamy ruszenia dołu.
Ja tam - nie licząc kosztów - jestem zadowolony...będę miał nówkę silnik, który będę docierał |
_________________
|
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 28 Maj 2013, 22:52
Imię: Przemek |
|
|
Jakieś krasnoludki, które spierdzieliły z ruskich ogródków i przez Marki emigrują dalej w stronę niemieckiej granicy, doniosły mi że dziś przemówił silnik po remoncie |
_________________
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Przemas
Przemas
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 28 Maj 2013, 23:07
Imię: Przemek |
|
|
Kucharz napisał/a: | to na zlocie sprawdzimy jak upala nowe m20 |
to już teraz zacznę zbierać na kolejny remont |
_________________
|
|
|
|
|
|