E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 520i] BMW 520i by Pemas
Autor Wiadomość
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 18:49   
   Imię: Przemek


Ja o antenie a w silniku dźwięki jak w piekle...

Trza rozbierać całość... <masakra>

Tylko Czak wie co jest grane <worek>
_________________

 
 
     
Autownuk 
autownuk.com.pl


Nadwozie: E28
Model: e3 e12 e28
Silnik: 2,8 3,5 2,4td
Rok produkcji: 1978 1977 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 393
Skąd: Marki
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 21:51   
   Imię: Kamil


nie martw się jutro zrobimy tak
http://www.youtube.com/watch?v=DyugtteeTZU
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 21:55   
   Imię: Dominik


Autownuk napisał/a:
nie martw się jutro zrobimy tak
http://www.youtube.com/watch?v=DyugtteeTZU

jebłem <lol>
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 22:16   
   Imię: Przemek


Lepiej napraw co popsuliście <spiewa>
_________________

 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 18 Kwiecień 2013, 22:05   
   Imię: Przemek


Z ogłoszenia póki co, bo czekam za paczką, ale będzie komplecik dla konserwatystów <mina>

_________________

 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 18 Kwiecień 2013, 22:22   
   Imię: Dominik


Ciekawe jak takie kołpaczki wyglądałyby do poszerzanej stali i całkiem dużej gleby?
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 18 Kwiecień 2013, 22:49   
   Imię: Przemek


No ciekawe ;) może zobaczymy - ale to tylko 14"
_________________

 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 07:22   
   Imię: Kamil


Przemas, będziesz tak śmigał na co dzień na tych kołpakach????
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 09:00   
   Imię: Patryk


Generalnie nie mój klimat te niklowane dekle, ale też jest tego typu kwestia, że Twoje auto nawet fabrycznie na takowych nie wyszło, bo były one z reguły zarezerwowane dla 518i.
Rozumiem, że to taka fanaberia, że "jak coś to mam", ale do Twojego auta uważam, że nic poniżej 16 cali nie przystoi ;)

A jak postawisz na nich babcie, to szybciej je zdejmiesz niż założysz, bo straci połowę uroku...
_________________
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 09:18   
   Imię: Marcin


Mnie też sie zawsze podobały te dekle...

e28 na 14stkach też mają swój urok.

Kwestia drogi którą się pójdzie.
Jak dla mnie to jeśli coś modzić, to albo jak Kucharz, albo wcale i pełna seria <oko>
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 09:19   
   Imię: Marcin


Pemas, podkupiłes mi te dekle!!! :D ;)
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 09:31   
   Imię: Kacper


Przemas, piękne są, dobry zakup! <cwaniak> będzie fajna alternatywa dla 17stek.
_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 11:29   
   Imię: Damian


ŻbiQ napisał/a:
że Twoje auto nawet fabrycznie na takowych nie wyszło, bo były one z reguły zarezerwowane dla 518i.


518i wychodziła na małych dekielkach chromowanych (chyba, że ktoś dopłacił). Dopiero "wyższe" wersje miały pełne kołpaki. Wychodziły tylko do 1984r - później już były tylko plastiki niestety.
Bart ma założone takie kołpaki na swojej "ecie" - wygląda to świetnie.
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 11:32   
   Imię: Bodży


Dixi napisał/a:


Wychodziły tylko do 1984r - później już były tylko plastiki niestety.


Bo to są kołpaki dedykowane do e12. Zapewne do e28 je montowano żeby zejść ze stanów magazynowych.
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 11:40   
   Imię: Damian


Bogumił napisał/a:
Bo to są kołpaki dedykowane do e12


tzn. nie wiem jak to tam w E12 w sumie było, ale wiem że były dostępne w E28 do 1984r i wiem że są piękne :D
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 20:47   
   Imię: Przemek


Będą dobre - ciekawy jestem jak to wyjdzie na aucie <mina>

Kucharz też je chciałeś???? <lol>

Kamil czy na co dzień to jeszcze nie wiem - zobaczymy jak będą wyglądały...

Dzięki Kacper !

Więc jak to Panowie było z tymi kołpakami???
_________________

 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 22 Kwiecień 2013, 22:17   
   Imię: Przemek


A se zrobię... remont generalny silnika <spiewa>
_________________

 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Kwiecień 2013, 22:31   
   Imię: Kamil


Przemas napisał/a:
A se zrobię... remont generalny silnika <spiewa>

a którego? <lol>

he he he
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1468
Skąd: Toruń
Wysłany: 22 Kwiecień 2013, 22:38   
   Imię: Rafał


Te dekle były od 525i wzwyż, 518, 520i miały małe, nie wiem jak eta i bociany :P
Pamiętam to z jakiejś ulotki, chyba zamieszczonej na forum :)
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 22 Kwiecień 2013, 22:51   
   Imię: Przemek


Kargul1005 napisał/a:
Te dekle były od 525i wzwyż, 518, 520i miały małe, nie wiem jak eta i bociany :P


akurat tych nie mogłem przepuścić ;)

Kamil napisał/a:
a którego? <lol>


przy remoncie wydawało się, że dół jest zdrowy a okazało, że walnięty jest jeden z pierścieni...no więc polecimy po całości <mina>
_________________

 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 22 Kwiecień 2013, 23:54   
   Imię: Marcin


e tam, ładuj od razu S50!!
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 23 Kwiecień 2013, 00:03   
   Imię: Przemek


Kucharz napisał/a:
e tam, ładuj od razu S50!!


uwielbiam Twoje pomysły <lol>
_________________

 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 29 Kwiecień 2013, 20:35   
   Imię: Przemek


No więc rozebrane, potwierdzone - się zatarł <worek> a raczej mu w tym pomogłem...

Podejrzewamy, że musiało się to dziać wcześniej, zanim auto znalazło się jeszcze u mnie. Był walnięty termostat - nie było wskazań temperatury a po jego wymianie, w dzięń kiedy auto trafiło do Oldtimerparku, w czasie postoju w korku wskazówka pchała się ponad 90 stopni więc mój poprzednik mógł już zacząć proces bez świadomości - albo się właśnie usprawiedliwiam sam przed sobą <masakra>

W każdym razie dół ruszany nie był, góra za to tak co pewnie też miało wpływ na wynik końcowy.

Za to teraz jest i będzie nufka funkel <mina>














To się popisałem <wstyd2>
_________________

 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 29 Kwiecień 2013, 20:42   
   Imię: Marcin


ale to co nagle się stało, wcześniej nie podejrzewałeś nic?

mam nadzieję, że nie będziesz się pchał do rzeki zwanej M20 :D
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 29 Kwiecień 2013, 21:19   
   Imię: Przemek


Kucharz napisał/a:
ale to co nagle się stało, wcześniej nie podejrzewałeś nic?

mam nadzieję, że nie będziesz się pchał do rzeki zwanej M20 :D


Jedyne z czym dałem ciała, to nie sprawdziłem poziomu oleju, zanim zawiozłem do Wnuka - żadnych objawów, żadnego niebieskiego dymu, kontrolek, wzrostu temperatury - nic.

No remontuję M20 do końca :) na 535 przyjdzie pora w innym razem <mina>
_________________

 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 29 Kwiecień 2013, 22:39   
   Imię: Filip


Ja też kiedyś zupełnie nieświadomie zabiłem M20, ale w trochę inny sposób <lol>

Rób, rób.. seria w tym wypadku musi byc koniecznie <oczko>
_________________

 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 29 Kwiecień 2013, 23:07   
   Imię: Przemek


Tak szczerze, to powinno być to zrobione rok temu ale po sprawdzeniu sprężania było wszystko ok i zapadła decyzja, że odpuszczamy ruszenia dołu.

Ja tam - nie licząc kosztów <oko> - jestem zadowolony...będę miał nówkę silnik, który będę docierał <mina>
_________________

 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 28 Maj 2013, 22:52   
   Imię: Przemek


Jakieś krasnoludki, które spierdzieliły z ruskich ogródków i przez Marki emigrują dalej w stronę niemieckiej granicy, doniosły mi że dziś przemówił silnik po remoncie <mina>
_________________

 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 28 Maj 2013, 23:02   
   Imię: Marcin


to na zlocie sprawdzimy jak upala nowe m20 :)
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 28 Maj 2013, 23:07   
   Imię: Przemek


Kucharz napisał/a:
to na zlocie sprawdzimy jak upala nowe m20 :)


to już teraz zacznę zbierać na kolejny remont <lol>
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12