E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: ŻbiQ
3 Luty 2013, 19:03
E9 2800 CS
Autor Wiadomość
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Maj 2012, 16:58   
   Imię: Kamil


Bogumił napisał/a:
Tylko kluczyki zostaw , a nie jak Autownuk ze swoją e3 nas załatwił

taaa, nie zaufał nam:-)
a my takie wiarygodne chłopaki :mrgreen: he he
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
luther 
buffalo leather fan


Nadwozie: Exx
Model: 635CSiA
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 10/1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 287
Skąd: Wrocław
Wysłany: 9 Maj 2012, 19:45   
   Imię: Kamil


Nie wypada nie skomentować - fantastyczna :-)
_________________
Pozdrawiam,
Kamil

1986 635CSiA
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 9 Maj 2012, 20:06   
   Imię: Damian


Fajne auto, ale dla mnie dużo za stare :-P Lata 80 to jest mój klimat ;-)



PS. Chyba pomału dopada Cię moja przypadłość, czyli kupowanie coraz to większej ilości aut kosztem braku prac nad innymi pojazdami ;-)
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Maj 2012, 17:14   
   Imię: Patryk


Dorzucam trochę zdjęć wnętrza - ilość chromu w tym aucie jest po prostu niesamowita i jest on dosłownie wszędzie! Gorzej, jak trzeba to wszystko wypolerować :) No i też trzeba przyznać, że mocno dbano wtedy o palaczy, bo w aucie są 3 popielniczki, choć uważam, że bardziej pasowałby tu jegomość z drewnianą fajką ;-) Co ciekawe, cała tapicerka w aucie jest oryginalna, ale lata świetności ma już dawno za sobą - za to czuć kawał historii ;]

Świetna konfiguracja kolorystyczna


Tapicerka na drzwiach wygląda jak by wczoraj opuściła fabrykę i pięknie się prezentuje. A te "pancerne" drzwi ważą tyle, na ile wyglądają ;]


Naprawdę trzeba wsiąść do środka, żeby poczuć, klimat tego modelu ;) Jak przystało na najwyższe modele z palety, radio na CD już wtedy było standardem :mrgreen: A tak poważnie, to poprzedni właściciel był chyba bardzo upartym melomanem i dołożył widoczne na zdjęciu radio wraz z głośnikami - Niemcy niestety tak mają, że lubią czasem dołożyć coś od siebie.


Kierownica jest świetna i fajnie leży w ręku, mimo swoich godnych rozmiarów


O takiej widoczności jak w tym modelu, obecnie konstruowane auta mogą tylko pomarzyć, a przestronność pozwala się poczuć naprawdę swobodnie




Okrągłe pokrętło służy do uchylania tych mniejszych szyb - genialna sprawa. Tak samo przypadło mi do gustu otwieranie drzwi - łapiemy za uchwyt drzwi i jednocześnie przyciągamy klamkę do góry :)


Za to właśnie lubię coupe - otwierasz wszystkie szyby, ruszasz na powolną przejażdżkę, a wiatr hula prawie jak w cabrio ;-)


Oczywiście nie ma mowy o komfortowym podróżowaniu dla 4 osób, choć i tak nie wyobrażam sobie zabierać kiedykolwiek kompletu pasażerów - no przecież nie przystoi... ;-)

Zawieszenie jest bardzo komfortowe i ma tendencję do głębokich przechyłów w zakrętach. Generalnie jest stworzone do takiej jazdy, jaką sobie wyobrażamy za sterami tego "liniowca" :)

Trójelementowa podłoga bagażnika, układa się niczym puzzle :)


Wielki schowek na wszelakie narzędzia, ale niestety zdekompletowany. Zostały się tylko świece oraz bezpieczniki


Nie muszę chyba wspominać, jakie wrażenie auto robi na pozostałych użytkownikach drogi, ale też przechodniach, bo sam nigdy do tej pory nie widziałem e-dziewiątki ani na drodze, ani na parkingu, ani w krzakach, a za każdym jadącym starym BMW, zawsze wykręcam sobie szyję :) I co ciekawe, za autem nie oglądają się tylko panowie, ale również panie ;) Najpierw słychać z daleka taki głęboki pomruk i potem dopiero każdy widzi, skąd się wydobywa - wszystko za sprawą wspomnianego układu wydechowego "kwasówki". A ja, jak to ja, jeździłem tym autem bez jakiś specjalnych "zabiegów" tylko tak jak by to było zwykłe E28, więc tym bardziej zdziwienie było większe :)

Chyba muszę się w końcu stawić w stolicy na jakimś fajnym rekinowym spotakniu ;-)
_________________
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12 Maj 2012, 17:21   
   Imię: Damian


A gdzie zdjęcie silnika ?
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 12 Maj 2012, 17:21   
   Imię: Filip


ŻbiQ napisał/a:
Tak samo przypadło mi do gustu otwieranie drzwi - łapiemy za uchwyt drzwi i jednocześnie przyciągamy klamkę do góry :)


Jak w E12 :-P

ŻbiQ napisał/a:
I co ciekawe, za autem nie oglądają się tylko panowie, ale również panie ;)


No to wyrywaj 8-)

Fajowa, dlaczego miałoby byc inaczej :mrgreen:

Pogadali my dzisiaj :-P
_________________

 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Maj 2012, 17:56   
   Imię: Patryk


Jakie to wszystko niecierpliwe...

Tu kolejny "dodatek" od poprzedniego właściciela - metalowa osłona gaźników pomalowana na niebieski kolor - odkryłem, że środek felg jest również tej samej barwy :-P W końcu nie ma to jak "individual" ;-)






Jeszcze w Niemczech została zamontowana nowiutka oryginalna chłodnica (starą również posiadam). Zregenerowane zostały również tylne hamulce i cały układ został przejrzany - auto hamuje jak trzeba.
_________________
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 12 Maj 2012, 17:58   
   Imię: Filip


Ta osłona wygląda jak płyta indukcyjna w moim 'starym' mieszkaniu :-P
_________________

 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Maj 2012, 18:02   
   Imię: Patryk


Filip0 napisał/a:
Ta osłona wygląda jak płyta indukcyjna w moim 'starym' mieszkaniu :-P

To prawda ;-) Ale oryginalny kolor tej osłony jest jeszcze brzydszy niż ten niebieski, bo jakiś taki zgniło zielony.

Generalnie nigdy nie będę fanem gaźników, bo to dla mnie czarna magia, a po drugie otwierasz maskę, a tam taka dziwna archaiczna konstrukcja...
_________________
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Maj 2012, 11:33   
   Imię: Tomek


E9 moje marzenie ! :roll: Na fotkach wygląda nieźle, jak się blacharsko trzyma ? Robiona już była czy jeszcze dziewicza blacha ? Na handel czy zostaje ?
 
 
     
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 472
Skąd: Anglia
Wysłany: 14 Maj 2012, 21:16   
   Imię: Adam


Gratuluje zakupu i zycze frajdy oraz bezstresowego uzytkowania.

E9 to moje ulubione bmw, w zasadzie pierwsze jakie mialem. Identyczna mozna powiedziec, tzn polaris z brazowa skora. Niestety rdza pozarla ja od srodka.
Mam jeszcze druga, na chodzie i w dobrym stanie blacharskim ale to temat na inna okazje.

Bardzo ladny egzemplarz.

Z tego co widac na zdjeciach, brakuje Ci kuferka na drobiazgi w bagazniku.
Fotele nie sa oryginalne, tzn nie pochodza z 2800cs lecz z poziejszych wersji.
W tym modelu byla inna tapicerka, inaczej szyta, a czesc tylna fotela miala chromowana ramke.
Ciekawe, ze masz przelaczniki do elektrycznych szyb, a zarazem masz korbki.
Sa elektryczne, czy nie?
Popielniczki chyba tez sa w innym kolorze ale to taki drobiazg.
Modelu 2800cs wyprodukowano najmniej (nie licze 2500cs), pozniejsze wersje z wiekszymi
silnikami sa bardziej popularne. Obok roznic silnikowych, wersje 2800 mialy wiecej chromow.
Listwy boczne sa grubsze np od tych montowanych w pozniejszych wersjach.

Dodalbym tylko szyby dymione na zielono, ktore byly w ofercie.
Na polarisie wygladaja oblednie.
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 14 Maj 2012, 21:43   
   Imię: qqqq


Wnosze o kick ban dla użytkownika Żbiq, za każdym razem co sie pojawie na forum coraz bardziej go nie nawidze :mrgreen:
_________________
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Maj 2012, 10:48   
   Imię: Patryk


MAJSU napisał/a:
E9 moje marzenie !

Moje już nie... żartuję oczywiście :-P

MAJSU napisał/a:
Na fotkach wygląda nieźle, jak się blacharsko trzyma ? Robiona już była czy jeszcze dziewicza blacha ?

Ciężko mi się wypowiadać w roli recenzenta, bo nigdy wcześniej E9-tki nie miałem i ciężko znaleźć jakiś odnośnik ;-) Choć miałem jakiś czas temu okazję obejrzeć E9 wrośnięte w trawę od parunastu lat i generalnie poza rdzą, nie było tam zbyt wiele do oglądania, choć właściciel śmiało się upierał, że można ją spokojnie odrestaurować... może i można, ale za cenę 2 dobrych egzemplarzy... Generalnie moje auto spotyka się zawsze z bardzo pozytywną oceną i co ważne dla tego modelu, auto jest kompletne.

Moja subiektywna ocena też jest jak najbardziej pozytywna i powiem szczerze, że w sumie, to można siadać i jeździć tak jak moim E28, ciesząc się piękną pogodą i nietuzinkowym klasykiem :) Oczywiście auto ma swoje mankamenty i gdzieniegdzie jest jakiś purchelek, czy po prostu już rdza, ale tego przy tak wiekowym aucie nie da się uniknąć. Co do "dziewiczej blachy" - pewnie na całym aucie jest w większości dziewicza blacha, ale też ciężko to ocenić. Trochę ponad 10 lat temu, E9-tka miała odświeżaną powłokę lakierniczą - taką informację uzyskałem od poprzedniego właściciela, wcześniej podobno przy aucie takich prac nie przeprowadzano.

Jak tylko przyjechała, to spędziłem przy niej prawie pół dnia, siedząc na krzesełku, gapiąc się, dumając i zaglądając gdzie tylko się da ;-) W końcu musieliśmy się ze sobą "oswoić" żeby później współpracować na drodze podczas jazdy :) I muszę szczerze przyznać, że czasami jak przyglądałem się niektórym rozwiązaniom w E28, to myślałem sobie "jakie to wszystko archaiczne i jeszcze nie dopracowane..." Na chwilę obecną, E28 jest dla mnie szczytem technologii i mega dopracowanym autem ;-) E9 konstrukcyjnie jest po prostu reliktem motoryzacji i jak większość z Was wie, nawet z fabryki nie wychodziły idealne :) Ale mimo swoich niektórych wad, wszystko wynagradza swoim niesamowitym wyglądem i delikatną, smukłą linią, jak przystało na BMW. I co ciekawe, zawsze jak oglądałem ten model na zdjęciach, to miałem wrażenie, że jest to już takie większe dostojne coupe, ale jak już wsiadłem i się przejechałem, to czułem się gabarytowo, jak w takiej większe E30 - no może pomijając niekończącą się długą maskę ;-) Uważam, że auto jak najbardziej nadaje się do takiego codziennego użytkowania, bo nie ma z nim żadnych problemów, a promień skrętu, jak przystało na BMW, jest bardzo niski, więc nie ma mowy o manewrowaniu "na dziesięć razy" :) A skonstruowanie wyścigówki na bazie E9, to chyba moje największe marzenie, bo to auto z natury jest sportowe i naprawdę zachęca do korzystania z wyższego zakresu obrotów silnika :]

Tu takie moje ulubione-znalezione :)








PS Ma ktoś może RS-y pożyczyć ;-)
_________________
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 15 Maj 2012, 11:00   
   Imię: Wojtek


To jest jakas masakra :shock:

 
 
     
luther 
buffalo leather fan


Nadwozie: Exx
Model: 635CSiA
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 10/1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 287
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15 Maj 2012, 11:06   
   Imię: Kamil


Mnie się zawsze podobało to E9: 3.8csi ;-)
_________________
Pozdrawiam,
Kamil

1986 635CSiA
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Maj 2012, 11:15   
   Imię: Patryk


StarZcarZ napisał/a:
Gratuluje zakupu i zycze frajdy oraz bezstresowego uzytkowania.

E9 to moje ulubione bmw, w zasadzie pierwsze jakie mialem. Identyczna mozna powiedziec, tzn polaris z brazowa skora. Niestety rdza pozarla ja od srodka.
Mam jeszcze druga, na chodzie i w dobrym stanie blacharskim ale to temat na inna okazje.

Bardzo ladny egzemplarz.

Adam, miło, że się odezwałeś, jako osoba, która miała i ma dalej z E9 "do czynienia", bo nie ukrywam, że ja jestem jeszcze laikiem, jeśli chodzi o ten model :) Dzięki za dobre słowo.

StarZcarZ napisał/a:
Z tego co widac na zdjeciach, brakuje Ci kuferka na drobiazgi w bagazniku.

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki, które pomogą mi ocenić, czy np. dany element, czy część jest dodany, czy może czegoś brakuje :)
Mógłbyś podrzucić jakiś link odnośnie tego kuferka?

StarZcarZ napisał/a:
Fotele nie sa oryginalne, tzn nie pochodza z 2800cs lecz z poziejszych wersji.
W tym modelu byla inna tapicerka, inaczej szyta, a czesc tylna fotela miala chromowana ramke.

Tu również byłbym wdzięczny za jakiś link do zdjęcia z wnętrzem z 2800 CS.

StarZcarZ napisał/a:
Ciekawe, ze masz przelaczniki do elektrycznych szyb, a zarazem masz korbki.

Też mi się to od razu w oczy rzuciło :) Od razu pytanie, czy tylne zawsze były elektryczne? Jeśli chodzi o przednie, to prawdopodobnie są tylko na korbę (no chyba, że całą tajemnica kryje się w drzwiach). Oprócz tego, muszę też dojść z bezpiecznikami, który za co odpowiada.
Jak bym miał też jakieś inne zagwostki, to jeżeli nie będziesz miał nic przeciwko, to odezwę się do Ciebie na PW - na pewno będzie szybciej niż sam będę szukał i cudował, a jeszcze coś popsuję i wtedy dopiero będzie ciekawie ;)

Pozdrawiam
_________________
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Maj 2012, 11:34   
   Imię: Patryk


M-EJ napisał/a:
Wnosze o kick ban dla użytkownika Żbiq, za każdym razem co sie pojawie na forum coraz bardziej go nie nawidze :mrgreen:

Tobie poświecę oddzielny post i oficjalnie zapytam - co Ty tak "w kratkę" się tu pojawiasz? :-) Niegdyś stały bywalec, a teraz stale nieobecny 8-) Pochwal się końcu tym rekinem, to może w końcu Ciebie znienawidzimy :-P
_________________
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Maj 2012, 11:39   
   Imię: Patryk


Szalik1 napisał/a:
To jest jakas masakra :shock:

To samo pomyślałem, jak pierwszy raz zobaczyłem to zdjęcie i od tamtej pory czarne E9 uważałem za najładniesze i bezkonkurencyjne ;-) Ale teraz z powrotem mam mętlik i jak bym tak miał wybrać w salonie, to nie wiem, czy byłoby to takie proste :)

luther napisał/a:
Mnie się zawsze podobało to E9: 3.8csi ;-)

Dzięki wielkie za ten link - świetna historia i niesamowite auto! Pierwsze, co przychodzi na myśl - "kiedy ja coś takiego stworzę" ;)
_________________
 
 
     
luther 
buffalo leather fan


Nadwozie: Exx
Model: 635CSiA
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 10/1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 287
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15 Maj 2012, 11:50   
   Imię: Kamil


ŻbiQ napisał/a:
Dzięki wielkie za ten link - świetna historia i niesamowite auto! Pierwsze, co przychodzi na myśl - "kiedy ja coś takiego stworzę" ;)


Zawsze jak zaglądam na tę stronę to myślę to samo :-)
Paul Cain oprócz tego E9 stworzył również 2002, w którym jest M50 twin turbo i skrzynia transaxle od E26 dla lepszego rozkładu masy - jest o tym w linkach na stronie.
Z kolei Joe Cain, jego brat, stworzył E12 z silnikiem od Chevrolet-a, które chyba było kiedyś opisywane na forum.

To sie nazywa jesień życia :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam,
Kamil

1986 635CSiA
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Maj 2012, 11:59   
   Imię: Patryk


luther napisał/a:
Paul Cain oprócz tego E9 stworzył również 2002, w którym jest M50 twin turbo i skrzynia transaxle od E26 dla lepszego rozkładu masy

No to pięknie... :-o Zaraz zaczynam szukać. Swoją drogą, ciekawe jakie osiągi prezentuje ten "malec" z taką (za)mocną jednostką.

luther napisał/a:
To sie nazywa jesień życia

Jak byś np. po całym życiu ciężkiej pracy, sprzedał swoją renomowaną firmę jakiemuś międzynarodowemu gigantowi, za wiadomo jakie pieniądze, to podejrzewam, że Twoja "emeryturka" wiele by się nie różniła :-P
_________________
 
 
     
luther 
buffalo leather fan


Nadwozie: Exx
Model: 635CSiA
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 10/1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 287
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15 Maj 2012, 12:10   
   Imię: Kamil


ŻbiQ napisał/a:
Jak byś np. po całym życiu ciężkiej pracy, sprzedał swoją renomowaną firmę jakiemuś międzynarodowemu gigantowi, za wiadomo jakie pieniądze, to podejrzewam, że Twoja "emeryturka" wiele by się nie różniła :-P

I tego właśnie sobie i wszystkich forumowiczom życzmy :-D
_________________
Pozdrawiam,
Kamil

1986 635CSiA
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 15 Maj 2012, 13:30   
   Imię: Marcin


ja tylko dodam, że na bazie mojego ulubionego zdjęcia e9 zamówiłem u jednego z forumowiczy bmw5er.pl rysunek kredką

kilka dni temu otrzymałem fotę z postępu prac
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 472
Skąd: Anglia
Wysłany: 15 Maj 2012, 17:56   
   Imię: Adam


Tak wyglada "kuferek", po prawej stronie.



Numer czesci 1811966. Niestety niedostepne juz od dawna jako nowe.

Te siedzenia z Twojej E9 nie daja mi spokoju, bo w swoich 2-och mam fotele z ramkami jak ponizej,
wychodzi na to ze sie zagalopowalem i najprawdopodobniej tapicerka jest oryginalna.



W swoich magazynach mam komplet tapicerki z bardzo wczesnego 2800CS z 1968 roku,
tapicerka wykonana jest z winylu, a przednie fotele sa bez zaglowkow. Na nich rowniez ne ma tego paska. Mysle, ze odpowiedz znajdziemy w dacie produkcji Twojej E9,
nigdzie nie doczytalem, czy to coupe jest z 1969?
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Maj 2012, 19:42   
   Imię: Patryk


StarZcarZ napisał/a:
nigdzie nie doczytalem, czy to coupe jest z 1969?

Auto jest z samego końca 1970 r. więc końcówki produkcji 2800 CS.

A tu link do bardzo dobrej, rzeczowej strony o modelu E9
http://www.bmw-coupeclub.de/coupe.htm

To są zdjęcia Twojego auta???
_________________
 
 
     
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 472
Skąd: Anglia
Wysłany: 15 Maj 2012, 20:45   
   Imię: Adam


ŻbiQ napisał/a:
To są zdjęcia Twojego auta???

Chcialbym :-D

Moj polaris jest z pocztku 1970, a druga z 1971 i w obydwu mam fotele jak ze zdjecia powyzej.

Ze stron polecam w mniej "wrogim" jezyku
www.e9coupe.com i sekcje forumowa szczegolnie, poza tym ogolnoswiatowy rejestr tych aut pod
www.e9-driven.com gdzie mozna zobaczyc modele od 2000cs poczawszy na csl skonczywszy z calego swiata.

Jest tam min. taka biala z identyczna tapicerka jak Twoja ale z roku 1969.
Co ciekawe tez ma korbki w drzwiach i przelaczniki na konsoli ale zaslepione.
http://www.e9-driven.com/RegistryView.asp?RID=2787

Pytales wczesniej o szyby z tylu, byly elektryczne za doplata.

Wylukalem jeszcze brak mieszka na lewarku skrzyni biegow, charakterystyczny z zamkiem blyskawicznym.
A w komorze brak pokrywki metalowej na dmuchawe nagrzewnicy, zaraz przy podszybiu.

Jakby policzyc ile 9-tek jest w PL to sie troche tego nazbiera.
Radek z Warszawy (radosc) tez ma/mial jedna calkiem niezla ale nie wiem co i jak, bo
dawno go w sieci nie widzialem.

W zupelnosci zgadzam sie z Toba co do proporcji i wielkosci 9-tek.
Pamietam jak wsiadlem do szostki e24 zaraz po e9, to ta pierwsza zdawala sie olbrzymia.
Nawet sie ze mnie smiali lobuzy na 6.com.pl ze szostka dla mnie za duza, he, he.
E9 nie jest malym autem ale ta piekna linia karoserii unosi ten samochod niczym piorko.

Oczywiscie zapraszam do korespondencji i pozdrawiam.
  
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Maj 2012, 21:09   
   Imię: Patryk


StarZcarZ napisał/a:
Ze stron polecam w mniej "wrogim" jezyku
www.e9coupe.com i sekcje forumowa szczegolnie, poza tym ogolnoswiatowy rejestr tych aut pod
www.e9-driven.com gdzie mozna zobaczyc modele od 2000cs poczawszy na csl skonczywszy z calego swiata.

Dzięki za linki.

StarZcarZ napisał/a:
Wylukalem jeszcze brak mieszka na lewarku skrzyni biegow, charakterystyczny z zamkiem blyskawicznym.

Mieszek jest i właśnie z suwakiem, tylko na zdjęciach słabo widać :)

StarZcarZ napisał/a:
Pytales wczesniej o szyby z tylu, byly elektryczne za doplata.

No ja mam właśnie elektryczne.

StarZcarZ napisał/a:
Jakby policzyc ile 9-tek jest w PL to sie troche tego nazbiera.

No właśnie ciekawi mnie, ile jest takich jeżdżących, użytkowanych w sezonie w PL.
_________________
 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 16 Maj 2012, 15:40   
   Imię: Damian


ŻbiQ napisał/a:
No właśnie ciekawi mnie, ile jest takich jeżdżących, użytkowanych w sezonie w PL.


Na śląsku 1 w Myszkowie 1 w Katosach 1 widziałem na blachach SR (nie wiem co to)
Dziwne że w stolicy tego nie widać, u "nas" nie widać natomiast E3 ;-)
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 16 Maj 2012, 18:51   
   Imię: Dominik


VaRiot666 napisał/a:
ŻbiQ napisał/a:
No właśnie ciekawi mnie, ile jest takich jeżdżących, użytkowanych w sezonie w PL.


Na śląsku 1 w Myszkowie 1 w Katosach 1 widziałem na blachach SR (nie wiem co to)
Dziwne że w stolicy tego nie widać, u "nas" nie widać natomiast E3 ;-)


Ciekawe jak ja ani jednej nie widziałem ;-) :-> :-/
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 16 Maj 2012, 19:04   
   Imię: Damian


Stary, jedną na parkingu pod SilesiaCC widziano :-D
Wpadnij na sosnowiecki zlot na jesień, zobaczysz "kilka" ciekawych pocisków ;-)

koniec OT
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
goska 
goska

Nadwozie: E28
Model: e28
Silnik: bez
Rok produkcji: 1987
Dołączyła: 18 Sty 2012
Posty: 1
Skąd: kielce
Wysłany: 16 Maj 2012, 21:26   
   Imię: goska


Ojejku jaka piękna cudowna. Na początku nie mogłam uwierzyć ze jeszcze takie auta istnieją. Gratuluje
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,054 sekundy. Zapytań do SQL: 12