E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E12 518] 518 Smerfetka
Autor Wiadomość
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 29 Marzec 2011, 19:12   [E12 518] 518 Smerfetka
   Imię: Wojtek


calkiem przypadkiem, bylo niedaleko i z ciekawosci pojechalismy zobaczyc, a ze cena okazyjna :)

no ale jest ALE, ogolnie wziałem z mysla rozebrania na czesci, nawet przez mysl mi nie przeszło zeby cos wiecej z tym zrobic, po przyjechaniu na miejsce jak wiadomo okazało sie ze zadnego szalu nie ma, ale tego sie nie spodziewałem, no ale jak juz przywieziona została, stała koło ładnego muru a nie pod stodoła i w towarzystwie biegajacych kur, usiadłem sobie w srodku no i sie zakochałem, jak widac fajny jasny srodek, chromy drewno , piekna sprawa, z blacha jest kiepsko, silnik cos tam odpala ale to najmniejszy problem, najgorzej blacha, cos tam ktos tam kiedys robił, napewno trzeba by rozebrac i dokładniej z kanału obejrzec, no tylko jak juz Bogumil wczesniej gdzies napisał ze nie warto tego ratowac no i tu chciałbym sie poradzic, bo wiem ze nie jest za dobrze, ale biorąc pod uwage ze w polsce jest pewno z 20 sztuk e12, z tego pewno polowa jezdzi jakos, to naprawde szkoda mi by było ją ciąc i wywozic, a co do silnika to 1.8 jak najbardziej mi odpowiada, latwo o czesci a w takim aucie o zapierniczanie nie chodzi, wiec jak najbardziej nie mam zadnych zastrzezeń, a ze roboty bedzie i to duzo to zdaje sobie z tego sprawe, nie siedze w temacie e12, ale chyba ciezko o cos w dobym stanie, no i zwlaszcza za takie pieniadze, a co do kwestii blachy to wiekszosc raczej byłbym sobie w stanie sam zrobic a i caly pojekt mozna w czasie rozciągnąc bo sie nie spieszy, mam czym jezdzic wiec mozna sie bawic ;-) a no i jest z tyłu ładny prosty zderzak, w e28 o taki ciezko :-P drzwi w sumie spoko, w bagazniku jedna dziura, progi i podłoga napewno nie za dobrze, lewa podłuznica, wiecej na chwile obecna nie wiem ale pewno cos sie jeszcze by znalazło :mrgreen:

no i ja na poczatek :mrgreen:
































Oryginalny kolor:





no i moja slicznaa która caly czas wozi mnie no i czasami filipa, nie chce zeby czuła sie zaniedbana ;-)

  
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 29 Marzec 2011, 19:23   
   Imię: Bodży


11 lat temu też mi wszyscy mówili żebym swojej 518i nie brał i nie ratował. Nie wiem co bym teraz hobbystycznie robił gdyby nie tamto auto. Może bym zbierał znaczki :-D

Powodzenia!
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 29 Marzec 2011, 19:32   
   Imię: Filip


Tak jak jakoś nigdy nie przemawiało do mnie E12, tak dzisiaj jak wsiadłem to całkowicie zmieniłem zdanie.

Jako, że ta o której mówimy na chwilę obecną jest bardzo zaniedbana to ten cholerny kawał blachy ma coś w sobie i naprawdę klimat niesamowity.

Niby 1.8, ale co kto lubi.. Chociaż do bujania się od czasu do czasu wystarczy.

Roboty przy Niej sporo, trzeba zrobic kalkulacje.. E12 to nie E28 których jeszcze trochę jest, żeby ją wysłac do huty.
_________________

 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 29 Marzec 2011, 20:07   
   Imię: Łukasz


;-) podoba mi się!
Na rozgrzewkę z jasnym wnętrzem:
http://www.ruylclassics.nl/bmw5206_eng.htm
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Marzec 2011, 09:40   
   Imię: Patryk


Fajnie, że zdecydowałeś się ją wyrwać z tego "cmentarzyska"! Fakt, E12 to prawdziwy unikat w naszym kraju i szkoda by było zakończyć jej żywot w hucie. Z tego co napisałeś i co można zobaczyć na zdjęciach, przy piątce jest naprawdę dużo pracy, a co się z tym wiążę wysokie koszty odbudowy, nie wspominając o dostępie do części.

Ale dość tych negatywów ;-) Na pewno nie raz widziałeś fotostory z odbudowy jeszcze starszych aut, których połowę bryły ubyło zjedzone przez rdzę, a i tak ktoś postanowił dać im drugie życie i cieszyć się ich blaskiem. Ty masz praktycznie kompletny samochód, który nie wymaga aż takich inwazji, a zobaczysz jak dobrze go umyjesz, odświeżysz i poświęcisz chwilę na polerkę, że nie będziesz chciał od niego odejść ;-)

Ten oryginalny kolor jest świetny, a z tym jasnym wnętrzem tworzy nietuzinkową kompozycję.

Również trzymam kciuki i czekam na dalsze prace! Powodzenia!
_________________
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 30 Marzec 2011, 17:48   
   Imię: Dominik


Tak jak powiedział ŻbiQ, umyj dobrze samochód, poodkurzaj i powycieraj środek, a sam dobrze będziesz wiedział, co z nią dalej zrobić :twisted:
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 30 Marzec 2011, 19:30   
   Imię: Wojtek


srodek to trzeba wyciagnac i podłoge obejrzec bo akurat srodek bez czyszczenia wyglada na moje oko bardzo dobrze ;-) zobaczymy "kanał prawde Ci powie" heh no i wyjecie wykladziny tez powinno pomóc ale cudów to sie raczej nie spodziewam, napewno kolorowo nie bedzie :-?

mycie i sprzatanie napewno nie pomoze w walce z ruda i szpachla ;-) chyba ze cos odpadnie to mniej skrobania bedzie :mrgreen:
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 30 Marzec 2011, 20:30   
   Imię: Filip


Byłem zobaczyc teraz...

Kuuuuurde - E12 są zajebiste! :mrgreen:
_________________

 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 30 Marzec 2011, 20:43   
   Imię: Bodży


Filip0 napisał/a:


Kuuuuurde - E12 są zajebiste! :mrgreen:


Aleś Amerykę odkrył. Od dawna to wiedziałem ;-)
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 30 Marzec 2011, 21:07   
   Imię: Filip


Tak źle w ciemności nie wygląda Wojtuś :-P

Powiedziałbym, że nawet prezencja jest.

Bogumił napisał/a:
Aleś Amerykę odkrył. Od dawna to wiedziałem


Tak to jest dopóki się czegoś nie spróbuje ;-)
_________________

 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 8 Kwiecień 2011, 20:07   
   Imię: Wojtek


jest progres, stoi juz pod domem, jak bedzie chwila to trzeba bedzie z kanału obejrzec ;-) ale nie jest chyba za dobrze :-> chciałem ja odpalac no ale bral linki od gazu no i stacyjki niestety ale zobaczymy ;-)
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 16 Kwiecień 2011, 19:28   
   Imię: Wojtek


silnik odpalony, wyregulowany, chodzi odziwo nawet ładnie, odpala na dotyk, no ale jest ale, blacha jest ogolnie tragiczna, podłoga dziurawa az do podłuznicy, progi sito, nadkola jako jako ale tez dziurawe, przedni pas tez niezbyt dobrze, polka na akumulator, bagaznik, tylne nadkola do wymiany, mysle ze jeszcze w trakcie prac wyszloby drugie tyle roboty, no i mam wielki dylemat bo na złom szkoda, a znowu roboty tyle ze szok, a w sumie robic moge tylko na dworze wiec duzo zalezy od pogody, szczerze mowiąc nie mam zielonego pojęcia co robic z tym fantem, chyba musi jeszcze troche poleżakowac i dojrzeć, aha no i drzwi tez dziurawe jak i podlużnice tez nie za dobrze, najgorsze jest to ze ktos juz cos tam kiedys robił i poprawianie tego nie bedzie napewno przyjemne, należałoby wszystko wywalić, powycinać i zrobic od nowa, nie mam koncepcji totalnie .... i niech mnie ktos oświeci czy 4 tłoczkowe zaciski z przodu to normalna sprawa ?? bo jak zobaczyłem to troche sie zdziwiłem co one tam robią ... :roll:

jak znajde troche czasu i ogarne e28, to wywale caly środek i wrzuce jakies fotki ale nie wiem czy ktos chce to oglądac :mrgreen:
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 16 Kwiecień 2011, 20:06   
   Imię: Łukasz


nie myśl o całości napraw na raz, bo to przeraża

metoda małych kroków. zobacz kiedy Szymon aka rychu66a projekt zaczynał:
http://e12-e28.pl/viewtop...der=asc&start=0

może daj sobie jeszcze więcej czasu. może nie rozbieraj całości na raz. nie każdemu ta metoda pracy służy.
możliwe, że kolejnym krokiem jest teraz nic nie robić. tak jak piszesz niech "poleżakuje i dojrzeje"
no stress ;-)
  
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 16 Kwiecień 2011, 20:11   
   Imię: Wojtek


nie no nie przeraża, bo to jest kilka dni roboty, w wakacje troche czasu od rana do wieczora, kilka dni i blacha zrobiona, tylko grzebania duzo i poprostu nie wiem czy warto, gdyby to było e28 to poszukal bym sobie poprostu innej tak jak zrobiłem :-P ale z e12 nie ma tak łatwo ..... a jak mowiłem na złom i na czesci szkoda bo super autka ;-)
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 16 Kwiecień 2011, 20:18   
   Imię: Filip


Jak ją potniesz to koniec znajomości...
_________________

 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 16 Kwiecień 2011, 20:51   
   Imię: Bodży


Zaciski czterotłoczkowe z przodu w e12 są w każdej wersji silnikowej.

Z blachą w tej e12 to nie jest kilka dni roboty ;-)
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 16 Kwiecień 2011, 21:17   
   Imię: Wojtek


no dobra moze troche przesadziłem, ale najwiekszy problem to progi bo tego jeszcze nigdy nie robiłem :-P no ale kiedys trzeba sie nauczyc a pozatym jak sie chce miec zrobione dobrze to trzeba to zrobic samemu, podloga juz lepiej, a reszta do ogarnięcia, tylko pytanie czy warto czy nie warto....
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 16 Kwiecień 2011, 22:27   
   Imię: Bodży


Nikt Ci nie odpowie na pytanie, warto czy nie warto, na forum internetowym. Sytuacja jest na tyle złożona, że nikt o zdrowych zmysłach nie weźmie odpowiedzialności za rady,które mogą znacząco wpłynąć na Twoją najbliższą przyszłość. Nie znamy realiów w jakich się obracasz i jakie masz wymagania co do auta.
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
_KaMiK_ 
The Empire need`s u!


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 786
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Kwiecień 2011, 22:34   
   Imię: Marek


stary, tak jak opisałeś swoja e12 to jakbyś słyszał moje słowa dotyczace mojej e28...
fakt przerażajace jakby ogarnąć całość na raz w głowie ile kasy, czasu i stresu...
dzień w dzień budze i zasypiam z myslą o zbliżajacym sie remoncie, czy "podołam" wyzwaniu, zakres prac +/- jak u Ciebie. No ale kto nie walczy ten nie ma :)
_________________
E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016 ?
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta

 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 00:12   
   Imię: Wojtek


Bogumił napisał/a:
Nikt Ci nie odpowie na pytanie, warto czy nie warto, na forum internetowym. Sytuacja jest na tyle złożona, że nikt o zdrowych zmysłach nie weźmie odpowiedzialności za rady,które mogą znacząco wpłynąć na Twoją najbliższą przyszłość. Nie znamy realiów w jakich się obracasz i jakie masz wymagania co do auta.


pewno, nie oczekuje ze uzyskam tu odpowiedz :) duzo za nią nie dałem wiec moze sobie narazie stac a w miedzyczasie moze sie namysle albo trafie cos ciekawszego ;-)

_KaMiK_ napisał/a:
stary, tak jak opisałeś swoja e12 to jakbyś słyszał moje słowa dotyczace mojej e28...
fakt przerażajace jakby ogarnąć całość na raz w głowie ile kasy, czasu i stresu...
dzień w dzień budze i zasypiam z myslą o zbliżajacym sie remoncie, czy "podołam" wyzwaniu, zakres prac +/- jak u Ciebie. No ale kto nie walczy ten nie ma :)


nie uwierze ze jakies e28 moze byc az tak pognite ... chyba ze zobacze na wlasne oczy, albo przyjedz do mnie to zmienisz zdanie :mrgreen:
 
 
     
misza 

Nadwozie: Exx
Model: e30 touring
Silnik: m40b18
Rok produkcji: 90
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 152
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 00:51   
   Imię: Michał


Fajna piątka, myślę że warto ją robić ale decyzja należy do ciebie. Najlepszym rozwiązaniem było by ją rozebrać i oddać do piaskowania, ten zabieg na pewno Ci pomoże podjąć decyzję.

Pozdro
 
 
     
_KaMiK_ 
The Empire need`s u!


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 786
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 01:01   
   Imię: Marek


no to zobaczysz na ytp chyba ze wczesniej ja odwiedze Ciebie ;)
_________________
E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016 ?
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta

 
 
     
franekkimono76 

Nadwozie: E12
Model: 528i
Silnik: M30B28F
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 69
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Grudzień 2011, 23:53   
   Imię: Marcin


Ja napisze tak.... Jeśli baza nadaje się do odnowy to rób.

Wszyscy dobrze wiemy że kupno zdrowej e12 w dniu dzisiejszym graniczy z cudem ( mnie się udało :mrgreen: ) albo jest to temat poza naszym zasięgiem finansowym.

W samej Warszawie są 2ie e12 o których wiem i nie wydaje mi się żeby było więcej.

Chciałem sprzedać swoją kilka tygodni temu i nawet był potencjalny kupiec z tego forum ale wycofałem ofertę po tym jak odczułem zazdrosne spojrzenia kierowców e60 i f10.

Moja e12 jest zdrowa jak dzwon (takie szczęście w kupowaniu) mam do zrobienia kosmetykę i nic więcej.

Więc lecz ją choćby kilka lat bo naprawdę warto
 
 
     
Przemas1345 
Przemas

Nadwozie: Exx
Model: ...
Silnik: ...
Rok produkcji: ...
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 69
Skąd: Szamotuły
Wysłany: 10 Grudzień 2011, 23:57   
   Imię: Przemo


Ja jak ogołociłem moją ze wszystkiego to pomyślałem, że w niezłe gó...o wdepnąłem. Progi zgnite, podłoga zgnita(jak ją wyciąłem to normalnie auto niczym z Flinstonów), tylne nadkola to wydarłem ręcznie, przednie nie wiele lepiej. Odbudowa zajęła wiele godzin, po paru latach od rozpoczęcia jeszcze jest parę rzeczy które bym poprawił, lecz cóż mogę powiedzieć: było warto, zdaję sobie sprawę z tego że być może pieniądze i czas włożone w to auto nigdy mi się nie zwrócą ale przecież nie o to chodzi i dlatego nadal pracuję nad moją "babunią". Odbudowałem ją sam i to daje mi ogromną satysfakcję,i do tego reakcja ludzi na ulicy(dają ci do zrozumienia że odwaliłeś kawał dobrej roboty), a przyjemność z jazdy"bezcenne", dlatego uważam że było warto i już. Oczywiście decyzja o remoncie należy tylko do Ciebie, musisz wiedzieć czy "dasz radę". Ja trzymam kciuki. Powodzenia :mrgreen:
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 14 Grudzień 2011, 11:23   
   Imię: Filip


Jak on nie wie za co się zabrac, to jeszcze sobie Ogórka w tym tygodniu kupił Księciunio :-P
_________________

 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Grudzień 2011, 11:30   
   Imię: Patryk


Filip0 napisał/a:
Księciunio :-P

Hahahaha :mrgreen: To się uśmiałem :-P Od dzisiaj tak tytułujemy Wojtusia, bo pasuje idealnie :mrgreen:
_________________
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 14 Grudzień 2011, 11:45   
   Imię: qqqq


Jestem ciekaw jaki przebieg ma :mrgreen: Kiedyś , bodajże 2007 rok pstrykałem fotki jednej E12 która sie przewijała. Tak wyglądał fotel kierowcy przy przebiegu 430tys :mrgreen:
_________________
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 14 Grudzień 2011, 15:18   
   Imię: Wojtek


w mojej drugiej e12 tez tak fotel wyglada :-P

Filip0 napisał/a:
Jak on nie wie za co się zabrac, to jeszcze sobie Ogórka w tym tygodniu kupił Księciunio :-P


powiedziec cos gejowi w tajemnicy i zaraz wszystkim musi rozpowiadac ...


a tak wogóle to ten egzemplarz raczej bede rozbierał wiec nie wiem po co ta dyskusja :-P

jak bede rozbieral to porobie fotki to sie rozjaśni :-P
 
 
     
Melchior 

Nadwozie: E28
Model: M535 520
Silnik: M30 M20
Rok produkcji: 1985 1987
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 7
Skąd: SŁAWA
Wysłany: 14 Grudzień 2011, 22:31   
   Imię: Sebastian


http://www.autim.com.pl/mbinter/mb.html może ta firma ci pomoże przy odbudowie e 12 lub nawet przy e3
 
 
     
_KaMiK_ 
The Empire need`s u!


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 786
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Grudzień 2011, 23:05   
   Imię: Marek


kurde nie wiedziałem że oni tacy extra hiper cool. bywam obok kilka razy dziennie więc jak znajde chwile to podejde i popytam co tam jak tam :)
_________________
E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016 ?
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,061 sekundy. Zapytań do SQL: 12