E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 M535i] Czarna Bestia
Autor Wiadomość
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 00:34   [E28 M535i] Czarna Bestia
   Imię: Patryk


NAAAARESZCIE!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Chciałbym Wam przedstawić oficjalny i jedyny powód sprzedaży mojego Delphina ----> BMW E28 M535i z czerwca 1985 r. wyposażoną fabrycznie w Sportgetriebe :-)

Oba te auta, to dwa różne światy, ale mają jedną wspólną cechę - Delphin był moim pierwszym E28, a to jest moje pierwsze M535i, które nie ukrywam jest spełnionym marzeniem z mojego dzieciństwa, gdy wówczas jeździłem na tylnej kanapie takiej M-ki w w moim ulubionym kolorze Zinnoberrot :-) Jak widać, historia zatoczyła koło ;-)

Z racji, że męczyłam Was już jakiś czas tzw. "spy photo" oraz okrojonymi informacjami, teraz nadszedł czas na prawdziwą prezentację auta, więc płynnie do tego przejdźmy ;-)

Piątka miała 3 właścicieli, z czego ostatni użytkował ją od kwietnia 2003 roku. W tym samym roku auto zostało wymeldowane i kolejne lata jeździło już tylko na tablicach sezonowych wiosną i latem. Przez ostatnie 10 lat, auto przejechało jedynie 10 tys. km :) Co się później okazało, właściciel auta, przez kilkanaście lat pracował w salonie BMW jako serwisant i krótko mówiąc znał się na rzeczy. Naprawdę przemiły człowiek, również pasjonat klasycznych modeli BMW, więc oczywiście pozostaliśmy w kontakcie. Gdy zapytałem Go o powód sprzedaży auta, powiedział, że miał dylemat, bo ma jeszcze Lancię Deltę Intergrale w stanie niemal fabrycznym i jedno auto musiał sprzedać, ponieważ nie ma na nie miejsca - wybór padł na BMW, za co bardzo jestem mu wdzięczny :)

Z piątki jestem bardzo zadowolony i dzisiaj generalnie prawie z niej nie wysiadałem ;-)
Nie zmienia to oczywiście faktu, że przede mną jeszcze naprawdę długa droga, aby doprowadzić auto do takiego stanu, abym z czystym sumieniem mógł powiedzieć, że nie ma przy nim już nic do zrobienia :)

Wczoraj od rana walczyłem z przewodem paliwowym, który sparciał ze starości i przez to samochód gubił paliwo w dość szybki tempie. Przewód był chyba w najgorzej dostępnym miejscu, dlatego zeszło się prawie 3 h. Dalsze sprawdzanie i pojawił się szalony alternator, który przez wyrobienie się tulei ładnie sobie "tańczył" - kolejna godzina. Później już szybko wymiana oleju, filtrów, wycieraczek, bezpieczników, uzupełnienie płynów i technicznie auto gotowe do drogi :)



Na maskę wskoczył nowy emblemat, a reszta sobie grzecznie czeka :-)



Nie byłbym sobą, gdybym do takiego auta nie założył odpowiednich felg ;-) Polowałem na nie już dobre 3 miesiące i w końcu się udało! :) Przyszły do mnie prosto z Niemiec z samego rana w Wielki Piątek :-) Chyba nie muszę pisać jaki byłem zadowolony, bo wszystko pięknie się ułożyło ;-)

Mowa o BBS RZ 394 8,5J x 16' ET13 :mrgreen:
Opony na felgach to 225/50 16' - niestety są to stare Fuldy z końca lat 90' Huczą, aż miło :)
Felgi w stanie bardzo dobrym, z normalnymi śladami użytkowania, a dostałem wraz z nimi 2 osłony od pyłu hamulcowego i 2 klucze do felg - za to właśnie cenię Niemców.
Tak to wyglądało:



Felgi dokładnie wyczyściłem, co w przypadku szprych jest niestety czasochłonne. Pozostało już tylko zakręcić koła na piastach i modlić się, żeby wszystko pasowało - weszły dosłownie na styk :-) Stałem i patrzyłem, patrzyłem i stałem :-P "Parapet" jest naprawdę konkretny i szczerze mówiąc, nie spodziewałem się, że będzie aż taaaaki ;-)

Jak zwykle się rozpisałem, więc trzeba zacząć kończyć te wypociny i liczyć, że ktoś to przeczyta ;-)

Jak większość z Was wie, jestem zwolennikiem utrzymania auta w oryginale i tak też będzie w przypadku tego M535i. Aaa, bym zapomniał - do auta posiadam komplet 5 oryginalnych TRX-ów, które fabrycznie były montowane do M535i :)

Chyba czas na trochę danych:

Dane pojazdu

Kod typu DC71
Typ 535 I (EUR)
Typoszereg E E28 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M30
Pojemność skokowa 3.50
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Tapicerka ANTHRAZIT (0129)
Data prod. 1985-06-03

Przebieg: 201 634 km

Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S206 FUENF-GANG-SPORTGETRIEBE
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S301A DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV Autoalarm
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S979 VELOURS-FUSSMATTEN VORN UND HI

Nie jest zbyt bogato, ale w przypadku tego auta, ma to naprawdę najmniejsze znaczenie ;-)

Stworzyłem też sobie tabelę, gdzie prowadzę całą historię auta wraz z uwzględnieniem wszystkich poniesionych wydatków - początki są zawsze najgorsze ;-)

Na pewno zapomniałem o niejednej rzeczy, o której miałem napisać, ale to już uzupełnię w dalszej części tematu :) Mam nadzieję, że nie tylko ja dotrwałem do końca tego eseju, bo wraz z załadowanie zdjęć na serwer, siedzę już na tym ponad 3 h :-P

Mam nadzieję, że będzie Wam się podobało, bo zdjęcia robiłem przy 2 stopniach na plusie i po całej sesji nie czułem rąk ;-) I żeby tego było mało, to jeszcze w trakcie przez chwilę zaczął padać śnieg...

No dobra, to miłego oglądania :-)























































PS Wnętrze i pozostałe rzeczy wrzucę kiedy indziej, bo już nie mam siły :)
Nie macie wrażenia, że auto na niektórych zdjęciach wygląda jak resorak ;-)
_________________
  
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 00:45   
   Imię: Damian


Panie, co to za galeria jak nie ma komory, wnętrza czy narzędzi :mrgreen: :D

Kuuurde, ale wygląda na zdjęciach rewelacyjnie, felgi nie w moim guście no ale może jestem zbyt ortodoksyjny ?
Na pewno musisz wymienić kliny i znaczek z tyłu M, wypłowiał (mam to samo :-P ), no i ewidentnie brakuje fabrycznych końcówek z tyłu, swoją drogą nie były one w standardzie ?
Mega Ci zazdroszczę umiejscowienia anteny - ja mam ręczną, więc na innym błotniku... No i skrzyni też też :roll:
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Slaw. 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: 2674 M20B27
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 188
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 01:19   
   Imię: Sławek


O k... :shock: Mega gratuluje, mega zazdroszczę, zbieram zęby z podłogi...
ŻbiQ napisał/a:
Jak zwykle się rozpisałem, więc trzeba zacząć kończyć te wypociny i liczyć, że ktoś to przeczyta
Już trzy razy przeczytałem "wypociny" i nie mogę się doczekac na więcej tekstu, zdjęc, może jakiś folder:p?!
ŻbiQ napisał/a:
Nie jest zbyt bogato, ale w przypadku tego auta, ma to naprawdę najmniejsze znaczenie
"zbytu" to tutaj nie ma na 100%
ŻbiQ napisał/a:
No dobra, to miłego oglądania
Dzięki :mrgreen: Teraz nie będę mógł zasnąc... Auto prezentuje się genialnie! Nie wiem co zrobiłeś z tym lakierem ale robi robotę.
Dixi napisał/a:
felgi nie w moim guście no ale może jestem zbyt ortodoksyjny
Pewnie tak jak ja z chęcią obejrzałbyś tą galerię na TRX-ach, wtedy faktycznie model m535 autoart 1:18
_________________

 
 
     
Bartek 

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 03:26   
   Imię: Bartek


Spełniene marzeń wielu, a w Twoich rękach na pewno samochód stanie się legendą. Róbtak aby fabryka mogła się zawstydzić.
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 08:03   
   Imię: Bodży


Piękna. To była dobra decyzja z tym delphinem.
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 08:42   
   Imię: Dominik


Auto Marzenie jak widać nie tylko moje :-> M wygląda bardzo świeżo :-) To jest DC71 ? 8-)

Kurde mogłem wczoraj poczekać te 10 min :mrgreen: :D
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 08:53   
   Imię: Łukasz


Super wygląda ;-) Powiedz mi tylko dlaczego lampy z tyłu i zderzaki są shadowline a reszta jest w chromach ?? :roll:
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 09:12   
   Imię: Dominik


Łukasz_P napisał/a:
Powiedz mi tylko dlaczego lampy z tyłu i zderzaki są shadowline a reszta jest w chromach ?? :roll:


M535i tak ma popatrz na Mkę od Dixi'ego czy Bart'a ;-)
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 09:18   
   Imię: Łukasz


To nie można było mieć też shadow na szybach ?? :roll:
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 09:31   
   Imię: Patryk


Łukasz_P napisał/a:
Powiedz mi tylko dlaczego lampy z tyłu i zderzaki są shadowline a reszta jest w chromach ??

Łukasz_P napisał/a:
To nie można było mieć też shadow na szybach ??

Polecam prześledzić ten temat - tam się wszystkiego dowiesz i poszerzysz swoją wiedzę ;-)

http://e12-e28.pl/viewtop...ighlight=shadow
_________________
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 10:19   
   Imię: Kuba


Niewiem co mają e28 w sobie, że parawie każda ma wgnieciony z tyłu zderzak. Czujniki parkowania powinni w stardardzie chyba zakładać :D

Wiadomo auto pierwsza klasa :!:
Rant felgi pokroju Borbet A, ale źle nie wyglądają. ;-)
Napisz jeszcze ile ma na blacie najechane, choć to mniej ważne bo liczy sie stan auta, a ten chyba ( jeszcze nie oglądałem na żywo ) jest perfekcyjny :-)
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
stano 

Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 96
Skąd: Civitas Kielcencis
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 10:29   
   Imię: Damian


O kurde.... Jak Ja Ci teraz zazdroszcze. Powiedz mi ciężko kupić M535i? Jakie mniej więcej pieniądze trzeba dać za zadbany model? Chętnie rozejrze się za takiem w najbliższej przyszłości do towarzystwa dla e12 :-)
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 10:56   
   Imię: Damian


stano, np tu masz dość ładne do kupienia
http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT

M535i są w cenie i tańsze już na pewno nie będą. Zbliżają się do cen E24 :twisted:


Co do chromline i czarnych lamp, oczywiście wszystko jest tak jak być powinno ;-)

***

Patryk, dawaj w końcu środek, narzędzia i pokaż to M21 pod maską :mrgreen: :D
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 11:10   
   Imię: Patryk


Dixi napisał/a:
Na pewno musisz wymienić kliny i znaczek z tyłu M, wypłowiał

Z klinami na razie się wstrzymuję, bo priorytetem jest teraz techniczne dopracowanie auta, a i tak już trochę gotówki w ASO zostawiłem na jakieś "pierdółki" :) Część emblematów i naklejek już odebrałem, co widać na zdjęciu, a na pozostałe czekam, bo idą z Niemiec - właśnie "M-ka" na tył, "M-ka" na przód.

Dixi napisał/a:
no i ewidentnie brakuje fabrycznych końcówek z tyłu

Chromowanych końcówek nie będzie, ale zapewniam, że efekt nie będzie gorszy - zarówno wizualny, jak i dźwiękowy ;-) Jakieś tam kroki w tym kierunku już poczynione :)

Slaw. napisał/a:
Nie wiem co zrobiłeś z tym lakierem ale robi robotę.

No właśnie jeszcze nic i po tylu latach ma trochę niedoskonałości. Ale już niedługo odwiedzę Czerw's Garage, a efekty ich prac wszyscy znamy :)

Dominik4x4 napisał/a:
To jest DC71 ?

Tak, jest przecież w danych z rozkodowania trochę wyżej :)

Czerw napisał/a:
Niewiem co mają e28 w sobie, że parawie każda ma wgnieciony z tyłu zderzak.

Trzeba się po prostu przyzwyczaić ;-) Dobrze, że są zrobione z takiego elastycznego plastiku, że po wyciągnięciu na ciepło nie będzie śladu.

Czerw napisał/a:
Rant felgi pokroju Borbet A, ale źle nie wyglądają.

Panie, proszę mnie tu Borbetami nie obrażać ;-) Generalnie efekt jest dopiero na żywo, bo zdjęcia jakoś tego nie oddają, choć bardzo się starałem.

Czerw napisał/a:
Napisz jeszcze ile ma na blacie najechane

No widzisz, np. o tym zapomniałem :-) Przebieg auta to 201 634 km :) Opis na górze też już uzupełniłem.

Czerw napisał/a:
bo liczy sie stan auta, a ten chyba ( jeszcze nie oglądałem na żywo ) jest perfekcyjny

Panowie, auto ma prawie 27 lat, więc bądźmy realistami :-) Perfekcyjny, to on dopiero będzie, między innymi z Waszą pomocą ;-)

stano napisał/a:
Powiedz mi ciężko kupić M535i? Jakie mniej więcej pieniądze trzeba dać za zadbany model?

Polecam niemieckie ogłoszenia - mobile.de, autoscout24.de, tam znajdziesz na pewno odpowiedzi na swoje pytania. Pozostaje kwestia czego szukasz i ile chcesz na to przeznaczyć gotówki, bo przy nieograniczonym budżecie kupisz auto w stanie niemal fabrycznym :)

Dzięki za wszystkie komentarze :)
_________________
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 11:15   
   Imię: Damian


ŻbiQ napisał/a:
Trzeba się po prostu przyzwyczaić ;-) Dobrze, że są zrobione z takiego elastycznego plastiku, że po wyciągnięciu na ciepło nie będzie śladu.


Nie zapomnij, że pod tym "elastycznym plastikiem" masz chromowany zderzak i żeby całość była idealnie równa to zderzak też powinien trzymać fason... ale przynajmniej nie widać zderzaka, a więc można go trochę "poprostowac" :mrgreen:

Jestem ciekaw co wymyślisz z wydechem, jeśli zmieniasz końcowy na zupełnie inny a aktualny jest dobry i oryginalny BMW to napisz mi na pw. ile - zapasy trza powiększać :-P
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 11:39   
   Imię: Patryk


Dixi napisał/a:
Nie zapomnij, że pod tym "elastycznym plastikiem" masz chromowany zderzak

Będzie zrobione zgodnie ze sztuką. Z resztą na razie nie zamierzam się za to zabierać, bo kosmetykę zostawiam sobie na sam koniec.

Dixi napisał/a:
Jestem ciekaw co wymyślisz z wydechem, jeśli zmieniasz końcowy na zupełnie inny a aktualny jest dobry i oryginalny BMW to napisz mi na pw. ile - zapasy trza powiększać

Spokojnie... :] Ja też mam strych i też zbiory systematycznie powiększam ;-) I co ciekawe leży już tam kompletny, oryginalny układ wydechowy do DC71 8-)
_________________
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 11:49   
   Imię: Kamil


Drogi Patryku,

gratuluję Ci auta, i wierzę że jest w dobrych rękach.
...zły jestem że tak długo zwlekałeś z zaprezentowaniem auta, no ale cóż...
...pewnie czekałeś aż te dziurę w lesie Ci wykopią 8-)

Podoba mi się że pojazd ma oryginalny decor ;-)
cała reszta wygląda baaardzo OK, ale mnie ciekawią szczegóły: lampki tablicy tył, progi, kelichy, wnętrze bagażnika, podwozie, itd...
nie napisałeś taż jakie wrażenia z jazdy. Szybka to ona jest, ale bardziej chodzi mi o zawieszenia i wszystkie metalogumy :mrgreen:

liczę na to że prace nie będę polegały tylko na polerce u Czerwów, myciu proszkiem do prania lamp, i zakładaniu nowych elementów z ASO, zaraz po wypłacie :D

skupił bym, się na konserwacji podwozia, profili zamkniętych itd...

Wiem,
moja wypowiedź jest w tonie krytycznym, ale chciałem Cię sprowadzić na ziemię trochę :-)

w oczekiwaniu na zdjęcia, pozdrawiam
Kamil ;-)
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 11:59   
   Imię: Damian


Tak sobie porównuje do swojej, że są baardzo podobne do siebie, ale moja jest bogatsza choć patrząc na tą twoją skrzynie to chyba jednak twoja była droższa :twisted:
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 12:13   
   Imię: Patryk


Kamil napisał/a:
...zły jestem że tak długo zwlekałeś z zaprezentowaniem auta, no ale cóż...

Zimy i soli nie przeskoczysz...

Kamil napisał/a:
ale mnie ciekawią szczegóły: lampki tablicy tył, progi, kelichy, wnętrze bagażnika, podwozie, itd...

Wszystko będzie sfotografowane i opublikowane, tak, żeby każdy był usatysfakcjonowany (ja również), bo nie sztuką przecież jest pokazanie pięknego auta i jego najlepszych stron, ale właśnie ukazanie jego bolączek i tej zasady zawsze się trzymam. Nie wymagaj też, żebym robił wszystko od razu i na hurra, bo jest to bardzo czasochłonne, a mamy święta i trochę głupio spędzić je przy komputerze...

Kamil napisał/a:
nie napisałeś taż jakie wrażenia z jazdy.

W telegraficznym skrócie - bajka. Też postaram się wszystko opisać, jak będzie czas i może wrzucę jakiś filmik - zobaczymy ;-)

Kamil napisał/a:
Szybka to ona jest, ale bardziej chodzi mi o zawieszenia i wszystkie metalogumy

Amorki odniosłem wrażenie, że są w bardzo dobrym stanie, ale luzów trochę jest. Gumy, tuleje, poduszki, końcówki drążków itd. wszystko leci w najbliższym czasie do wymiany nie patrząc, czy dana cześć wygląda na niezużytą, czy w miarę świeżą - kompromisów nie będzie, o czym już kiedyś pisałem, będzie zrobione raz a dobrze.

Kamil napisał/a:
iczę na to że prace nie będę polegały tylko na polerce u Czerwów, myciu proszkiem do prania lamp, i zakładaniu nowych elementów z ASO, zaraz po wypłacie

Polecam temat mojego poprzedniego auta 8-)

Kamil napisał/a:
skupił bym, się na konserwacji podwozia, profili zamkniętych itd...

Na to będzie czas po sezonie. Wtedy wszystko będzie dokładnie i dogłębnie sprawdzone. Teraz jest czas na cieszenie się autem w sezonie.

Kamil napisał/a:
moja wypowiedź jest w tonie krytycznym, ale chciałem Cię sprowadzić na ziemię trochę

Jeżeli krytyka konstruktywna, to zawsze w cenie. Na ziemie mnie sprowadzać nie trzeba, bo dobrze wiem, co mam.
_________________
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 12:19   
   Imię: Patryk


Dixi napisał/a:
Tak sobie porównuje do swojej, że są baardzo podobne do siebie, ale moja jest bogatsza

Nie ma co się oszukiwać - jak na M535i, to oba egzemplarze są bardzo ubogie w wyposażenie dodatkowe. U mnie z ciekawostek jest fabryczny alarm, do którego niestety nie mam kluczyka i ogólnie będzie trochę z tym pracy, żeby zaczął funkcjonować.

Dixi napisał/a:
choć patrząc na tą twoją skrzynie to chyba jednak twoja była droższa

Jak tylko zobaczyłem w niej skrzynię z jedynką do tyłu, to wszystko inne przestało się liczyć i nawet szyby na korbę już mi nie przeszkadzają :-P
_________________
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 12:23   
   Imię: Kamil


mam nadzieję że zobaczę ją 21ego w Wyszkowie, w otoczeniu płyt wiórowych i szaf suwanych :-) he he to jest dopiero industrialny klimat na sesję :mrgreen:
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 12:29   
   Imię: Damian


ŻbiQ, mam nadzieję, że uda się już w sierpniu zrobić wspólną sesje, tym bardziej, że są tak podobne do siebie :mrgreen:
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 12:33   
   Imię: Patryk


Dixi napisał/a:
ŻbiQ, mam nadzieję, że uda się już w sierpniu zrobić wspólną sesje, tym bardziej, że są tak podobne do siebie

Również na to liczę, bo dwie takie same M535i to widok nietuzinkowy, ale wszystko w Twoich rękach, bo jak widzisz, moje auto sezon już zaczęło :-) Pozostaje napisać - bierz się za robotę ;-)
_________________
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 13:01   
   Imię: Dominik


ŻbiQ napisał/a:
Dixi napisał/a:
ŻbiQ, mam nadzieję, że uda się już w sierpniu zrobić wspólną sesje, tym bardziej, że są tak podobne do siebie

Również na to liczę, bo dwie takie same M535i to widok nietuzinkowy, ale wszystko w Twoich rękach, bo jak widzisz, moje auto sezon już zaczęło :-) Pozostaje napisać - bierz się za robotę ;-)


Dixi po przeczytaniu Twojego posta, ZbiQ powinien sam od siebie dostać kopa w ...... i automatycznie wsiąść sie za robotę bo do Sierpnia dużo czasu nie zostało :mrgreen: ;-)
A Wiadomo jaką Damian ma Rurę :D :-)
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
  
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 13:46   
   Imię: Patryk


Dobra Panowie, na razie starczy tego pisania, czas na jakąś rundkę -----> spójrzcie na pogodę! :-D
_________________
 
 
     
MorenoMuerte 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20 6 cylinder 125 HP
Rok produkcji: 1983
Dołączyła: 12 Cze 2010
Posty: 65
Skąd: lubuskie
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 13:56   
   Imię: Marta


Ja przestanę tutaj wchodzić!!Dotrwałam z czytaniem do końca,matko, jakie emocje!!!Idę na dwór ochłonąć;))
_________________
Otis Redding-Sitting on the dock of the bay
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 20:38   
   Imię: Patryk


Jakby ktoś uprawiał nocny cruising, to za jakieś 1,5 h będę Bestią w stolicy ;-)
_________________
  
 
 
     
paweł13 


Nadwozie: Exx
Model: 316
Silnik: M10B16
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 41
Skąd: Słupsk
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 20:55   
   Imię: Paweł


Pamiętając Delphina i upodobania odnośnie felg zastanawiam się dlaczego wybór padł na BBSy a nie TRXy ? Mając w pamięci obuwie delfinka byłbym pewny, że na 535 będą latać TRXy :-D
 
 
     
Baron 


Nadwozie: Exx
Model: 730
Silnik: M30B30
Rok produkcji: 1990
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 301
Skąd: Wyszków
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 20:56   
   Imię: Mariusz


Dobrze zacząłeś "Nareszcie" już myślałem że się nie doczekamy ale lepiej późno niż wcale.
Auto malina, już Ci zazdroszczę że masz takie szczęście do aut i marzy mi się ją zobaczyć na żywo 21.04 u Bogusia
_________________
było E36 318i 95r. Schwarz (668)
było E34 530i V8 95r. ORIENTBLAU METALLIC (317)
było E36 320i Touring 97r. Schwarz (668)
było E28 525i 82r. Balticblau Metallic (178)
było E12 518i 78r Pastellblau (044)
jest E36 318i Touring 97r. Montrealblau Metallic (297)
jest E32 730i 90r. Calypsorot Metallic (252)
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 9 Kwiecień 2012, 21:02   
   Imię: Damian


paweł13 napisał/a:
Pamiętając Delphina i upodobania odnośnie felg zastanawiam się dlaczego wybór padł na BBSy a nie TRXy ? Mając w pamięci obuwie delfinka byłbym pewny, że na 535 będą latać TRXy


Tam były od E32/E34 nie wiem co to ma wspólnego z TRX ? Ale fakt mogły by by :D W sumie dopóki tych felg nie zobacze na żywo ciężko mi się wypowiedziec...
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,062 sekundy. Zapytań do SQL: 11