E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 528i] BMW e28 White Sensation
Autor Wiadomość
kalbi 


Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 7
Skąd: Kozienice
Wysłany: 4 Wrzesień 2018, 14:29   [E28 528i] BMW e28 White Sensation
   Imię: Kamil


Model : BMW e28 M30B28
Rok : 1984
Skrzynia : manualna

Auto tak wyglądało w dniu kiedy je nabyłem :




Modyfikacje

Nadwozie :

- przedni zderzak M-Technik,
- tylni zderzak M-Technik,
- nakładki progowe laminat do wymiany na M-Technik,
- lotka klapy tylnej wzór M-Technik,
- przedni grill pomalowany na czarno,
- tylne lampy zrobione na czaro,
- wszystkie elementy chromowane przemalowane na czarno,
- przednia maska pomalowana w kolor nadwozia,
- w komorze silnika usunięte zbędne elementy i mocowania,
- komora silnika pomalowana w biały półmat,
- tylne oznaczenie modelu black edition,

Zawieszenie :

- gwintowane MTS Gold Edition na sprężynach Eibach,
- zwrotnice pocięte obspawane dane do cynkowania,
- tylne sprężyny zmienione na niższe od EVO 10,
- camber plates przód,
- dystans przedniej i tylnej osi 15mm i 20mm,
- oryginalna rozpórka osi tylnej,

Silnik :

- wywalony przepływomierz i aparat zapłonowy,
- silnik postawiony na 3 podwójnych cewkach zapłonowych z Fiata,
- instalacja silnika i komputer z nowszej generacji BMW M50,
- kolektor wydechowy FTWL ze stali czarnej,
- turbo GT2871,
- nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej,
- wyspawany dolot z nierdzewki 2,75",
- filtr stożkowy Simota,
- wstawiony FMIC przed chłodnicą,
- dołożony czujnik położenia wału + przerobione koło pasowe na zęby,
- nowe wodne przewody silikonowe,
- zregenerowana głowica,
- odprężony motor grubsza uszczelka + liźnięte tłoki,
- nowe pierścienie i panewki,
- nowa skrzynia biegów duży Getrag + nowe sprzęgło Kevlar,
- wtryski 320cc
- auto postawione na ECU Master,

Układ hamulcowy :

- przerobiona pompa hamulcowa na Serwo,
- nowe przewody hamulcowe na przodzie,
- nawiercane tarcze,

Koła :

- Rondell 0021,
- parametry felg 4x10j 17" ET15,
- opony 205/40/17,

Wnętrze :

- kierownica Petri z logo Alpina,
- gałka zmiany biegów M,
- wnętrze i fotele obszyte w kolorystyce Alpina do wymiany na czarne,
- przednie słupki i kierownica obszyte skórą na nowo,

Audio :

- radio Pioneer USB+BT,
- głośniki pioneer,
- nagłośnienie do przebudowy,

Samochód tak wygląda na dzień dzisiejszy :


Ostatnio zmieniony przez kalbi 16 Czerwiec 2020, 10:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
mateuszmm 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20
Rok produkcji: 07.1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2018
Posty: 54
Skąd: Tarnow
Wysłany: 4 Wrzesień 2018, 22:53   
   Imię: Mateusz


W dobra strone idzie, zmienic jeszcze boczne spojlery progow i bedzie ok
 
 
     
kalbi 


Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 7
Skąd: Kozienice
Wysłany: 5 Wrzesień 2018, 21:58   
   Imię: Kamil


Kilka zdjęć całości







 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Wrzesień 2018, 17:21   
   Imię: Krzysztof


Bardzo ładna blondyna ! Jedyne co mi nie pasuje to progi i akcesoryjne 528i na klapie, no i mega plus za koło, wreszcie ktoś zrobił z tej smutnej felgi konkret koło. Co do ECU to jak to lata? miałem auta latające na ECU ale wszystkie były dmuchnięte , jak to jest z wolnossakiem? idzie coś sensownego ugrać?
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
kalbi 


Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 7
Skąd: Kozienice
Wysłany: 8 Wrzesień 2018, 15:02   
   Imię: Kamil


Nakładki progowe idą do wywalenia na ich miejsce wleca nakładki m-technik'a. Co do ECU to jest poprawa ale robiłem to ze zmiana wtryskow i dolotu został też wywalony przepływomierz. Po tym zabiegu auto powinno zyskać ok +/- 20KM. Dalszy plan jest taki żeby zawiesić turbo. 😉
 
 
     
kalbi 


Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 7
Skąd: Kozienice
Wysłany: 16 Czerwiec 2020, 10:53   
   Imię: Kamil


Bardzo dawno mnie nie było na forum postanowiłem, że odświeżę temat. Pierwszy post został zaktualizowany w dotychczasowe zmiany przy e28. Poniżej wklejam zdjęcia z prac nad komorą i składaniem silnika pod turbo. Ciąg dalszy niebawem <oko>

























 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,052 sekundy. Zapytań do SQL: 14