E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 535i] zinnober-rot --> cubici
Autor Wiadomość
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Kwiecień 2013, 12:01   
   Imię: Patryk


Dexter528i napisał/a:
Pamiętam jeszcze parę lat do tyłu M535i można było na forum policzyć na palcach jednej ręki, a teraz można by założyć klub "M535i POLAND"

A daj spokój, zrobiło się tego jak mrówków :/

:D

Lepiej sprawić sobie właśnie 518 na gaźniku, czy wolnossącego chochelka 524d i będzie większym rarytasem :P

Zainspirowałeś mnie Dexter, więc zaraz odświeżę pewien temat z M535i :D
_________________
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 4 Kwiecień 2013, 12:08   
   Imię: Damian


ŻbiQ, jeśli myślisz o domenie www.m535i.pl to już jej nie kupisz :P
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Kwiecień 2013, 12:11   
   Imię: Patryk


Dixi napisał/a:
ŻbiQ, jeśli myślisz o domenie www.m535i.pl to już jej nie kupisz :P

Mam ciekawsze rzeczy do roboty niż okupowanie internetu i zgrywanie go na dyskietkę :P
_________________
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 7 Kwiecień 2013, 23:14   
   Imię: jakub


A tutaj jeszcze chciałbym przedstawić zestaw części zamiennych, które dostałem do m535.
Silnik krztusi się i parcha ale jak już się wkręci na obroty to zamiata dupą jak Jennifer Lopez <tanczy>

_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
paweł13 


Nadwozie: Exx
Model: 316
Silnik: M10B16
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 41
Skąd: Słupsk
Wysłany: 8 Kwiecień 2013, 09:22   
   Imię: Paweł


Co to za felga na tylniej osi ? Wygląda dość ciekawie :)
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 9 Kwiecień 2013, 12:25   
   Imię: jakub


Nie wiem, co to za marka. Nie miałem czasu jeszcze się im dobrze przyjrzeć.
Koło ma 16 cali. Są "lekko" zapuszczone <oko>
Ale muszę powiedzieć, że również bardzo mi się podobają i jeśli będą wszystkie cztery proste to je zamontuję do zielonej.
Jest deficyt na oryginalne felgi, więc te są idealne :D
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2013, 12:37   
   Imię: Patryk


Niezły rancik nadkola :D

A felgi naprawdę świetne, nigdy wcześniej takich nie widziałem <ok>
Podaj jeszcze pozostałe parametry jak je zdejmiesz.
_________________
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 18:14   
   Imię: jakub


Felgi sprawdzę następnym razem - bo zapomniałem.
Dzisiaj poszedłem do garage z zamiarem rozkręcenia całej zawiechy.
Oczywiście jak sobie coś zaplanuję to nigdy się nie udaje.
No i dzisiaj oczywiście we firmie awaria sprężarki. A bez powietrza do zawieszenia nie podchodzę.
Można to oczywiście zrobić bez pneumatyki ale trwałoby to ze trzy dni a ja nie mam zbyt wiele czasu :/
Dlatego zrobiłem takie mniej ważne sprawy. A i tak je trzeba kiedyś zrobić.:


Wygłuszenie bagażnika. Nic nadzwyczajnego ale sprawa izolacji zakończona.
Ps.: ja jestem małych gabarytów a było ciasno i dlatego chciałbym widzieć np Kamila w akcji <lol>


Poczyściłem osłonki reflektorów i nakładki wydechu. Gorąca kąpiel w środkach czystości, szorowanie a potem mleczko i polerowanie.
Osłonki gites a nakładki były i są dość pokiereszowane.
Ale, że to towar deficytowy to oczywiście zostają. <oczko>


No i jak zawsze muszę trochę pocynkować <cwaniak>
A to wszystko po to, bo próbowałem polakierować kratki nawiewu maski.
Wyszło bardzo apetycznie. No i pozostaje cała przednia atrapa.

_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 19:51   
   Imię: Dominik


cubici, czym polakierowałeś te kratki? Bo rzeczywiście wyglądają elegancko, a ja taki zabieg muszę na swojej e30 zrobić <oczko>
No i czy nie chciałbyś takim cynkowaniem zająć się na trochę większą skalę, bo też sporo pierdół by się znalazło?
Dobra robota, bardzo podoba mi się ten remont.
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 20:03   
   Imię: jakub


dominique napisał/a:
cubici, czym polakierowałeś te kratki?

To jest pomysł, który zapożyczyłem od Kamila. Pewnie większość go zna bo jest bardzo prosty ale ja muszę podziękować Kamilowi za podpowiedź.
Plastiki czyścisz, potem dokładnie przecierasz nitrem a na koniec lakierujesz zwykłym czarnym matem.
Te plastiki są dość delikatne, więc nitro je trochę "nadgryza" a gdy polakierujesz farba jakby wsiąka.
A cynkowanie tylko dla siebie :)
Ja mam tak mało czasu, że nawet nie myślę o zarabianiu.
Dominik masz na pewno w pobliżu jakiegoś "ocynkatora", który to samo zrobi za małe pieniądze <ok>

Teraz czekam na elektryka, który sprawdzi i uruchomi elektrykę wnętrza.
Może będę mógł od przyszłego tygodnia zakładać wnętrze.
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Kwiecień 2013, 13:38   
   Imię: Kamil


cubici napisał/a:
dominique napisał/a:
cubici, czym polakierowałeś te kratki?

To jest pomysł, który zapożyczyłem od Kamila. Pewnie większość go zna bo jest bardzo prosty ale ja muszę podziękować Kamilowi za podpowiedź.
Plastiki czyścisz, potem dokładnie przecierasz nitrem a na koniec lakierujesz zwykłym czarnym matem.
Te plastiki są dość delikatne, więc nitro je trochę "nadgryza" a gdy polakierujesz farba jakby wsiąka.
A cynkowanie tylko dla siebie :)
Ja mam tak mało czasu, że nawet nie myślę o zarabianiu.
Dominik masz na pewno w pobliżu jakiegoś "ocynkatora", który to samo zrobi za małe pieniądze <ok>

Teraz czekam na elektryka, który sprawdzi i uruchomi elektrykę wnętrza.
Może będę mógł od przyszłego tygodnia zakładać wnętrze.

Miło że pomogłem. Dobrze jeszcze wygrzac to na sloneczku :P
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 15 Kwiecień 2013, 22:59   
   Imię: jakub


Dzisiaj z wielkimi bólami to:



...wyskoczyło stąd.

Ale straszne te zdjęcia :(

Oczywiście plany był na obie strony ale jak zawsze: kij w oko i piach w zęby i g....no z tego wyszło. <lipa>
Oczywiście wahacze tak zapieczone, że uszkodziłem 1 gumkę sworznia. Szkoda bo był w dobrej kondycji.
No i pytanie do forumowiczów na dziś:
Jak się sprawdza czujniki ABS'u?

No i jeszcze prośba o tę klapkę do nawiewu, bo jest pilnie potrzebna, patrz:
http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=8102
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 15 Kwiecień 2013, 23:17   
   Imię: Jakub


cubici napisał/a:
Oczywiście plany był na obie strony ale jak zawsze: kij w oko i piach w zęby i g....no z tego wyszło. <lipa>
Oczywiście wahacze tak zapieczone, że uszkodziłem 1 gumkę sworznia.


Sworzeń zbijałeś tzw "widełkami" bo tylko wtedy można uszkodzić gumkę ? Profesjonalnie <oko>

Ja obecnie zaprzestałem używania "widełek" na rzecz ściągaczy do sworzni (takie do kręcenia)

cubici napisał/a:
Jak się sprawdza czujniki ABS'u?


ABS jest dla mientkich ...... :P
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Kwiecień 2013, 23:23   
   Imię: Kamil


Dexter528i napisał/a:
cubici napisał/a:
Oczywiście plany był na obie strony ale jak zawsze: kij w oko i piach w zęby i g....no z tego wyszło. <lipa>
Oczywiście wahacze tak zapieczone, że uszkodziłem 1 gumkę sworznia.


Sworzeń zbijałeś tzw "widełkami" bo tylko wtedy można uszkodzić gumkę ? Profesjonalnie <oko>

Ja obecnie zaprzestałem używania "widełek" na rzecz ściągaczy do sworzni (takie do kręcenia)

widły są do dupy, ściągacze kręcone już zniszczyłem 2
metoda najprostsza jest najlepsza, zdejmujesz ten pierdzielnik co w nim są 2 sworznie od wahaczy, podkładam go na coś twardego, ja mam po ukochanym Dziadku niewielki kawałeczek szyny kolejowej.... :P
...następnie napierniczam młoteczkiem piąteczką, również po ukochanym dziadku, aż sworzeń sam wyskakuje <kreci> <kreci> <kreci> <kreci>
polecam, można odreagować <czapka>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 15 Kwiecień 2013, 23:29   
   Imię: Jakub


Kamil napisał/a:
widły są do dupy, ściągacze kręcone już zniszczyłem 2

A ja tam sobie chwalę.

Kamil napisał/a:
zdejmujesz ten pierdzielnik co w nim są 2 sworznie od wahaczy,

Zwrotnica.

Kamil napisał/a:
podkładam go na coś twardego, ja mam po ukochanym Dziadku niewielki kawałeczek szyny kolejowej.... :P
...następnie napierniczam młoteczkiem piąteczką, również po ukochanym dziadku, aż sworzeń sam wyskakuje

Ta metoda u mnie nie zadziałała ale może miałem słaby podkład ( nie mam szyny ani kowadła)
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 16 Kwiecień 2013, 06:38   
   Imię: jakub


Tak, używałem widełek. Byłem święcie przekonany, że gumki są ponad widełkami.
Jak się okazało byłem w błędzie. :/
A ja dla pogodzenia kolegów powiem, że używam tych dwóch technik równocześnie: naprężam sworzeń widełkami i wtedy uderzam młotkiem 1,5 kg, żeby nie kaleczyć tej stopki.
Zazwyczaj wystarczy kilka stanowczych uderzeń i sworzeń wyskakuje bez żadnych zniszczeń w narzędziach <oczko> i materiale.

Co z tym czujnikiem ABS'u.
Czy jest jakaś wartość zmierzalna do określenia jego sprawności?
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Kwiecień 2013, 08:27   
   Imię: Kamil


Dexter528i napisał/a:
Zwrotnica.

brakowało mi tego słowa <oczko>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 16:19   
   Imię: jakub


Teraz już wszystko wyjechało z przedniego zawieszenia.



No i oczywiście nie obyło się bez niemiłych niespodzianek.
Prawy amortyzator "stoi". <lipa> Dziwna sprawa, bo jak nim jeździłem na początku to nic na to nie wskazywało.
Trochę poszło w niego syfu no i powstało trochę rdzy. Zobaczymy co dalej.
Prawe łożysko choć było w bardzo dobrym stanie to się rozjechało przy zdejmowaniu a robiłem to delikatnie.
Reszta poszła bez problemów ale wymieniam prawie wszystko albo nawet wszystko bo ma być fabryka.
Trochę poprawek izolacji blacharskiej bo się pojawiło parę kwiatków, które się chowały pod zawieszeniem.

No i chyba muszę przestać się okłamywać, że w tym roku go ukończę. Cinko to widzę.
:(
"A miało być tak pięknie, wywiady, autografy..."
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 16:32   
   Imię: Wojtek


Cytat:
"A miało być tak pięknie, wywiady, autografy..."


a o dziewczynach zapomniałes :P
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 17:08   
   Imię: Bodży


i wizyty w zakładach pracy też miały być :D

Cubici <ok>
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 17:23   
   Imię: Maciek


oraz wizytacje najwyższych działaczy PARTII

_________________
Черный Bymep
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 21:04   
   Imię: jakub


Ale wy lubicie takie retro klimaty <lol>
Breżniew nieźle poszedł w migdałki <alfons>

A tak na marginesie już powoli kończę robotę na wygnaniu i będę pracował chyba blisko domu.
Ale niestety zaczyna się sezon letni i wskakuje robota dorywcza, także za wiele nie popracuję chyba przez to lato.
<lipa>
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 21:07   
   Imię: Wojtek


Przywieź do mnie chetnie sie zajme :D
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Kwiecień 2013, 10:16   
   Imię: Bartek


Ładnie to wszystko wygląda, trzymam kciuki. Nie gódź się na żadne kompromisy bo będziesz żałował choć z drugiej strony są takie kwiatki ja ja - robi, robi i zrobić nie może k.... mać <masakra>
 
 
     
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 472
Skąd: Anglia
Wysłany: 10 Maj 2013, 01:51   
   Imię: Adam


Felgi na "dawcy" wygladaja mi na OZ-ety. Fajne oldskulowe kolo.
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 4 Czerwiec 2013, 22:10   
   Imię: jakub


Witam po dłuższej przerwie!
Wiem, że niektórzy działają w zaciszach garaży i nie ujawniają się z tym ale postanowiłem coś pokazać.
Taka ostatnio cisza na forum.



Z tyłu wyjechał cały tył.
Robiłem to pierwszy raz w życiu i trochę się nagimnastykowałem.
Zaskoczyło mnie rozwiązanie linki hamulca ręcznego. Jeden pancerz gumowy a drugi z jakiegoś mocnego włókna.
Ciekawe...
Teraz to trzeba wszystko rozkręcić, wypiaskować i wymienić to co wymienne a potem złożyć.
Mam nadzieję, że teraz pójdzie mi to wszystko szybciej bo będę miał dla siebie więcej czasu.
Jak oderwać amorky od wahacza? Młotem?
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Czerwiec 2013, 23:08   
   Imię: Patryk


cubici napisał/a:
Jak oderwać amorky od wahacza?

Ja ostatnio jak rozbrajałem, to dość długo nimi gibałem aż zeszły :D
_________________
 
 
     
luther 
buffalo leather fan


Nadwozie: Exx
Model: 635CSiA
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 10/1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 287
Skąd: Wrocław
Wysłany: 5 Czerwiec 2013, 10:57   
   Imię: Kamil


ŻbiQ napisał/a:

Ja ostatnio jak rozbrajałem, to dość długo nimi gibałem aż zeszły :D

Ja tak samo :D
_________________
Pozdrawiam,
Kamil

1986 635CSiA
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 5 Czerwiec 2013, 11:08   
   Imię: Wojtek


jak masz belke na wierzchu, a masz :P bo ponapierniczaj mlotkiem w ta czesc wahacza w która wchodzi ta tuleja od amortyzatora, powinno duzo pomóc
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Czerwiec 2013, 11:34   
   Imię: Patryk


Szalik1 napisał/a:
ponapierniczaj mlotkiem

Lepiej niech pogiba te półtorej minuty, to przynajmniej trochę kondycji złapie :D
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,071 sekundy. Zapytań do SQL: 11