E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 524td] by Quattron
Autor Wiadomość
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 7 Styczeń 2012, 16:21   
   Imię: Damian


Quattron napisał/a:
śmieszna charakterystyka turbodiesla


Ja Ci dam śmieszna ;-)
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 7 Styczeń 2012, 16:30   
   Imię: Dominik


VaRiot666 napisał/a:
Quattron napisał/a:
śmieszna charakterystyka turbodiesla


Ja Ci dam śmieszna ;-)


Smieszna hahaha

kolego




quattron jechałeś kiedyś zdrowym M21 ? bo wcale mnie nie dziwią posty o zmianie silnika jak twoje M21 jest przyrznięte i nie jedzie kopci itp zapytaj sie kolegi Miłosza jak Chodzi Zdrowe pełno sprawne M21 to możesz sie nie miło zdziwić ;-) :-)
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Styczeń 2012, 16:48   
   Imię: Marcin


Śmieszna w sensie dla tego konkretnego silnika. Nie oczekuje, że stary diesel z niewiadomym przebiegiem nie będzie dymił i wstawał przy 1600obr/min. Dobrze, że w tej cenie w ogóle jeździ, skręca i dostał przegląd. Na razie ciesze sie, że moge sobie powozic dupę klasykiem a jak nadejdzie jego czas to bedziemy rozmawiać o dobrym stanie, wzorowym dymku z rury i odpalaniu od pierwszego ruchu bendixa.
Spotkał ktoś oliwkowe e28, chromline, benzyna, ciemne wnętrze alusy 15 cali z Wrocławia?
Pozdrawiam
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 7 Styczeń 2012, 16:57   
   Imię: Filip


A gdzie stoi ?
_________________

 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 7 Styczeń 2012, 16:59   
   Imię: Filip


Dominik4x4 napisał/a:
quattron jechałeś kiedyś zdrowym M21 ? bo wcale mnie nie dziwią posty o zmianie silnika jak twoje M21 jest przyrznięte i nie jedzie kopci itp zapytaj sie kolegi Miłosza jak Chodzi Zdrowe pełno sprawne M21 to możesz sie nie miło zdziwić


I dlaczego tacy niemili jesteście ?
_________________

 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Styczeń 2012, 17:04   
   Imię: Marcin


Filip0 dam Ci znać jak będzie na sprzedaż, na razie to tajemnica :) W miare zdrowo wygląda ale czekam na kontakt od właściciela. Na pewno benzyna, na pewno jeżdżaca bo widziałem pare razy w ruchu i na pewno ma felgi, które cholernie mnie zainteresowały ze względu na swój motyw tzn "w dziury" :)
Kiedy robimy spota?

Dominik powinien pojść na siłownię albo z odpowiednią gazetą i swoją prawą / lewą ręką do toalety żeby "wyrzucić" z siebie złość i agresje :)
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 7 Styczeń 2012, 17:09   
   Imię: Filip


Jak okolice grunwaldu to widziałem, ale tylko raz.

Jest trochę tego porozrzucanego po mieście, ostatnio znalazłem E23 na Gądowie, też kartka poszła w ruch i czekam na odzew ;-)

Spota kiedyś zrobimy :-P
_________________

 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Styczeń 2012, 17:12   
   Imię: Marcin


Tak, ja widziałem 3 razy na Kochanowskiego, jechał w stronę grunwaldu. Kierowca w wieku ok 25/30 lat. e23 to kolejna fura po e28, potem jeszcze tylko e30 cabrio i wystarczy. Na ostatniego "spota" z Szalikiem wpadli Panowie ze srebrno niebieskiej fury i przetrzymali nas dłuższą chwilę :)
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 7 Styczeń 2012, 17:17   
   Imię: Dominik


jak nie mili ? po prostu nie lubie jak ktoś pisze że M21 to kapa i nie jedzie jak silnik ma już swoje dobre czasy za sobą :->
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Styczeń 2012, 17:24   
   Imię: Marcin


Nie widziałem, zeby ktokolwiek w tym temacie napisał, że "to kapa" i "nie jedzie". Latanie tym autem sprawia mi 100 razy więcej radości niż mocnym czetrołapem i dlatego zacząłem używać na codzień. A czy w m21 turbo powinno wstawać przy 1800 czy 2400 to nie wiem bo nigdy nie miałem przyjemności jeździć zdrowym egzemplarzem. Wskazane trochę spokoju i umiejętności czytania ze zrozumieniem.
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 5 Maj 2012, 23:58   
   Imię: Marcin


Niedawno Bunia dostała nowe progi, niedługo jedzie na spawanie kielichów.
Jako, że wciąż nie skończyłem Audi - link jakby kto chciał poczytać http://www.s2forum.com/fo...ead.php?t=57895 - to przy Buni niewiele sie dzieje. Mam juz nowa blache szybra + napęd elektryczny, elektryczne szybki przód. Dziś przy pomocy CIFa power cream (polecam) wypicowałem wszystkie plasiki w aucie i jestem bardzo zadowolony z efektu, za tydzień czyszczenie wszystkich welurów :)
Malował będę sam, mam tylko wątpliwości do co odcienia koloru Burgundrot 199 ;] Jak wyjdzie zobaczymy czy wybrałem prawidłowy :)
Jako, ze po policzeniu kosztów wsadzenia m57 uznałem, że na razie nie ma to sensu, chciałbym po skonczeniu Audi wrzucić do buni m30b35 ze względu na najlepszą relację kosztów do osiągów - chyba, że macie lepszy pomysł :) )
W planach więc jest zawias -30mm, zaciski przód z e32 302 mm, felgi styling 32 16', które bardzo lubię, nowe tuleje, końcówki drążków, odświeżenie wszystkich potrzebnych i niepotrzebnych elementów. Może za pół roku coś więcej się ruszy :) )

P.S. Bardzo lubię czytać Wasze forum, jest tu taka 'rodzinna' atmosfera :)

Pozdrawiam
Marcin
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Czerwiec 2012, 09:38   
   Imię: Patryk


Zdrowy rozsądek?

http://allegro.pl/bmw-e28...2410408710.html
_________________
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12 Czerwiec 2012, 10:42   
   Imię: Marcin


No, przyznaje się;) Pokalkulowalem wszystko i jak zwykle korzystniej wychodzi kupić coś zdrowego :) Szkoda mi tylko wnętrza ale podobno wszystko można kupić xD Tak czy inaczej następnę też będzie śmigło, najpewniej e28 :)
Pozdrawiam
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Czerwiec 2012, 10:59   
   Imię: Patryk


Quattron napisał/a:
Pokalkulowalem wszystko i jak zwykle korzystniej wychodzi kupić coś zdrowego :)

Chciałbym, żeby to zdanie przeczytał każdy, kto planuje zakup rekina 8-) Zawsze doradzamy, piszemy, żeby uważać i nie brać byle czego, a każdy myśli "jakoś to będzie"... Powtarzam po raz setny - NIE BĘDZIE! :-)
_________________
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12 Czerwiec 2012, 13:46   
   Imię: Marcin


Chciałbym się szarpnać na ładną etę:) Kto szuka ten znajdzie ale bedzie cięzko z klima, sportami i w elektryce ;] Czas pokaże.
Bardzo dziękuję za setki porad i cennych info, które tu u Was można znaleźć :)
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 12 Czerwiec 2012, 15:02   
   Imię: Wojtek


sprzedales ?
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12 Czerwiec 2012, 15:17   
   Imię: Marcin


Jeszcze nie ;] wszystko w swoim czasie ;)
 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 12 Czerwiec 2012, 18:55   
   Imię: Damian


ŻbiQ napisał/a:
NIE BĘDZIE! :-)


załóż sie
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 12 Czerwiec 2012, 22:47   
   Imię: Jakub


ŻbiQ napisał/a:
Chciałbym, żeby to zdanie przeczytał każdy, kto planuje zakup rekina 8-) Zawsze doradzamy, piszemy, żeby uważać i nie brać byle czego, a każdy myśli "jakoś to będzie"... Powtarzam po raz setny - NIE BĘDZIE! :-)


Co by to było gdyby wszyscy kupowali igły.
Forum miało by działy: Nasze 5, OffTopic, Zloty&Spoty i Ciekawostki z ogłoszeń.

Auto z rdzą na kielichu i chrupniętym progiem jechało by na złom.

UTOPIA by była.
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 13 Czerwiec 2012, 10:21   
   Imię: Dominik


Dexter528i napisał/a:
ŻbiQ napisał/a:
Chciałbym, żeby to zdanie przeczytał każdy, kto planuje zakup rekina 8-) Zawsze doradzamy, piszemy, żeby uważać i nie brać byle czego, a każdy myśli "jakoś to będzie"... Powtarzam po raz setny - NIE BĘDZIE! :-)


Co by to było gdyby wszyscy kupowali igły.
Forum miało by działy: Nasze 5, OffTopic, Zloty&Spoty i Ciekawostki z ogłoszeń.

Auto z rdzą na kielichu i chrupniętym progiem jechało by na złom.

UTOPIA by była.


Dokładnie a gdzie by była ta radość z odnowienia czegoś przy naszym klasyku ;-)

Ja JeePa buduje Rok a i jeszcze Nie skończony :-> Radość niesamowita :-D Tego sie nie da opisać to trzeba przeżyć :-P :mrgreen:
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Czerwiec 2012, 10:50   
   Imię: Patryk


Wszystko rozchodzi się o to, co kto lubi i kto, co może ;-)
_________________
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 13 Czerwiec 2012, 11:01   
   Imię: Marcin


ja bym się nie chciał szarpać z konkretnym remontem, no chyba że z jakimś m5 albo 535i w wymarzonej konfiguracji. Ja jestem już zmęczony psychicznie 8-)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Czerwiec 2012, 11:13   
   Imię: Patryk


Beatles napisał/a:
ja bym się nie chciał szarpać z konkretnym remontem, no chyba że z jakimś m5 albo 535i w wymarzonej konfiguracji.

x2 Beatles :)
_________________
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 13 Czerwiec 2012, 11:20   
   Imię: Wojtek


Beatles napisał/a:
szarpać z konkretnym remontem,


ale jednego nie bierzecie pod uwage, ze są tacy co lubią takie rzeczy i chyba nawet bardziej od jezdzenia 8-)
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 13 Czerwiec 2012, 11:41   
   Imię: Marcin


tak, są tacy. Pewnie na tym forum też. Osobiście podziwiam, :-D. To tak jakby bardziej lubić czekanie na dostawcę pizzy od samej pizzy ;-)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
efzet 
młody ale się stara


Nadwozie: E28
Model: 525E(xtra)
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 115
Skąd: Łask / Jelenia Góra
Wysłany: 13 Czerwiec 2012, 11:59   
   Imię: Filip


Taaak, mój mechanik poskładał właśnie E30 2.8 stroker z kompresorem Eatona. Wtopił worek pieniędzy, a zestroi to, pojeździ chwilę i sprzeda, żeby móc zbudować coś innego... :mrgreen:
_________________
Kto liczy pieniądze włożone w E28 jest głupcem... :)
Ostatnio zmieniony przez ŻbiQ 13 Czerwiec 2012, 13:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Czerwiec 2012, 13:05   
   Imię: Patryk


Kolego efzet, przypominam o używaniu bardziej wyrafinowanych określeń, bo polski słownik jest bardzo bogaty :]

No i w sumie też z offtopem można by zbastować ;-)
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,037 sekundy. Zapytań do SQL: 12