E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 524td] by Quattron
Autor Wiadomość
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 30 Listopad 2011, 14:22   
   Imię: Filip


E38 i jeszcze w automacie (wrzucałem ją nawet tutaj na sprzedaż nie tak dawno temu).

Od 0-100 mogłeś zaczac grzebac w nosie, ale na autostradzie 120-160-200 to już spoko.

Sam celuje w 3.0d, ale w E60 8-)
_________________

  
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30 Listopad 2011, 15:45   
   Imię: Marcin


Może źle odczytałem a może jest po prostu wielu fanatyków, którzy zostawiliby auto w oryginale. Sam spotkałem się <w przypadku mojego audi> z opiniami "szkoda grzebać takie auto, zostaw w oryginale" albo "tylko oryginał, nic innego nie ma sensu". I fakt, gdyby to był egzemplarz w idealnym stanie, nie byłoby przysłowiowego "ale" i chodziłby jak pszczółka to rozumiem - aż szkoda rezać. Mojej e28 można jednak wiele zarzucić więc czemu nie:) Zamiast złomowac - zgodnie z Waszymi opiniami - chciałbym zrobić coś ciekawego i do tego w miare używalnego na codzień :) Tak czy inaczej - jeśli już - to nastąpi to najszybciej za pół roku. Też uważam, że 3.0d jest najlepszym kompromisem między osiągami, kulturą pracy, kosztami a spalaniem. Jak wyjdzie - czas pokaże :)

Wracając do tematu: z silnika przy odpaleniu strużką ciekł olej. Okazało się że gumowy przewód olejowy od turbo po prostu popękał. Kupiłem nowy wąż w sklepie z hydrauliką, dociąłem, założyłem, zakręciłem i chodzi jak ta lala ;) Jeszcze tylko zaleje borygo, sprawdze wszystkie węże i można sprawdzić jak to jeździ (albo jak kto woli - kopci jak stary kamaz:)
Pozdrówki
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 30 Listopad 2011, 19:44   
   Imię: Łukasz


VaRiot666 napisał/a:


Ps- Tak czytam to co piszą starzy użytkownicy i chyba najbardziej by byli zadowoleni jakbyś
go oddał w całości na złom......


raczej wtedy gdybyś sprzedał siedzenia :D
  
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 30 Listopad 2011, 22:12   
   Imię: Marcin


diesel w BMW to już jest nieporozumienie

ale M57d30 w e28 to już dużo gorzej, przez grzeczność nie napiszę co :)
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 30 Listopad 2011, 22:18   
   Imię: Marcin


Kucharz możesz rozwinąć pierwszą część wypowiedzi?
Jestem ciekawy argumentacji, ale powiem Ci że dogadalibyśmy się ;-)
Oczywiście bez spin i obrażania niczyich uczuć.
Jeśli wywiązałaby się z tego jakaś rozmowa to przeniesiemy posty do osobnego tematu.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 30 Listopad 2011, 22:32   
   Imię: Marcin


Powiem tak, choć to nie miejsce raczej na to.

Diesle dobrze się sprawdza w traktorach, lokomotywach i agregatach prądotwórczych :D

U mnie w domu nawet busa mam w benzynie :)

Nie znoszę dźwięku bocianiego gniazda, nie znoszę tej dziwacznej charakterystyki ciągu turbodiesla, nie znoszę małego zakresu obrotów użytecznych, nie znoszę jak przy 4 tys. obr kończy się zabawa.
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30 Listopad 2011, 23:15   
   Imię: Marcin


Widzę, ze jednak stare zabobony dalej się utrzymują :) Też nie przepadam za dieslem i wolę kręcić benzynkę jest jednak jeden wyjątek: 3.0d. Ale wiem, ze argumenty nic nie dadzą bo czym skorupka za młodu nasiąknie...i tak dalej. W sumie możemy tutaj rozwinąć temat, bardzo chętnie dowiem się czegoś nowego i poczytam różne opinie. Czas...start!
 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 30 Listopad 2011, 23:19   
   Imię: Damian


3.0d rulez :-P
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30 Listopad 2011, 23:25   
   Imię: Marcin


Z doświadczenia wiem, ze ludzie tak narzekają na te diesle bo po prostu nimi nie jeżdżą albo nie jeździli bądź są przerażeni kosztami serwisu (przy wyborze nieodpowiedniego silnika)
Fakt, że benzynka ma swoje plusy, tak: fajna charakterystyka (nie rozumiem o co chodzi z małym zakresem użytecznym diesla?), kręcenie do czerwonego pola, fajny dźwięk. To, co mi najbardziej przeszkadza - z reguły mało momentu. Jest takie powiedzenie "power sells cars, torque wins races" i w pełni się z tym zgadzam. Do tego spalanie i sprawność kuleją. Oczywiście rozumiem, ze porównujemy silniki analogicznej konstrukcji, czasu i technologii.
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 1 Grudzień 2011, 00:11   
   Imię: Damian


Quattron napisał/a:
"power sells cars, torque wins races"


Nie chce się rozpisywać nie na temat ale... Moment bez mocy też jest gówno warty ;-)

Quattron napisał/a:
nie rozumiem o co chodzi z małym zakresem użytecznym diesla?


Nie rozumiesz?
więc tak, po co Ci ta cała moc jak masz ją dostępne w bardzo małym zakresie obrotów ?

Nie wiem z czym masz styczność, ale porównując sobie 330d E90 VS 330i E90 to diesel nie ma żadnych szans i mówię to z autopsji.

Fenomen diesla ? Przede wszystkim "wrażenie" że jest mocniejszy od benzyny, szczególnie podczas zwykłego eksploatowania, dlatego tyle ludzi twierdzi, że diesle takie super...
A awaryjność? Sorry, ale jak mam wymieniać jakieś filtry cząstek stałych (np. 330d co 200000 tys. km), wtryski (bo ktoś "chrzci" paliwo) czy jeszcze regenerować turbinkę (tym bardziej, że u mnie każdy doładowany samochód używa turbinkę non stop :mrgreen: ) to po prostu mówię nie, pomijając fakt że zdecydowanie wole benzynę.
No i spalanie, 330d E90 średnio mi pali 11 litrów, benzyna spali ze litr więcej ? może dwa...
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 1 Grudzień 2011, 00:37   
   Imię: Damian


Dixi napisał/a:
330d E90 VS 330i E90


Tak jak byś porównywał 524td e28 do 528i e28..

Dixi napisał/a:
spalanie, 330d E90 średnio mi pali 11 litrów


Z całym szacunkiem ale jeżeli 330d pali Ci średnio 11 litrów to albo masz coś bardzo nie tak z autem albo nie umiesz jeździć :-P Prawie co dzień widzę bardzo wysłużone e39 530d mojego kumpla, prawie 300k przebiegu, średnio pali mu to 7L...
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 1 Grudzień 2011, 09:50   
   Imię: qqqq


VaRiot666 - zazdrościć to ja mogę wychuchanej, zdrowej E28 ( bo sam takiej szukam ale ograniczają mnie finanse ) a nie E28 do remontu w cenie przerzutek do roweru. Po za tym porównał bym 524td do 525i a nie 528i.

Taką ciekawostkę napisze: Legendy głoszą że forumowicz Miłosz swego czasu dyszlem objeżdżał nie jedno M30 ;-)


Kucharzowi Limonka się należy za post :mrgreen:

Tak jak wspomniałem wcześniej trzymam kciuki za projekt chociaż wydaje mi się mało realny.
_________________
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 1 Grudzień 2011, 15:27   
   Imię: Marcin


Pierwsza jazda zaliczona :) Ściąga na prawo, termostat ciągle otwarty, bije powyżej 90 km/h, przy hamowaniu znosi na lewo...generalnie ciężko oczekiwać idealnego prowadzenia po tak długim postoju ale i tak się dziwię, że w ogóle jeździ, skręca, przyspiesza i hamuje :)

Powiem tak (podsumowując) : 3.0d jest zajebisty i mi się podoba i jak tylko skończę Audi to zabiorę się za taki projekt, może się uda :)
Pozdrawiam
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 1 Grudzień 2011, 18:14   
   Imię: Dominik


Jakie M57D30 po co na jakiego groma pchać sie w takie przeróbki ? :-x tutaj wystarczy zdrowe M21 i trochę je podciągnąć na osiągach i będzie chodził tak jak tu http://www.youtube.com/us.../14/v3IfYJdAiMc
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 1 Grudzień 2011, 19:18   
   Imię: Wojtek


no sory ale m21 nigdy nie bedzie chodzic jak m57 wiec nie wiem o czym tu wogóle dyskutowac

Moim zdaniem pomysł bardzo ciekawy, gdybym miał fundusze i odpowiedni egzemplarz którego by mi nie było szkoda tez bym cos takiego spróbował,

Czekam na pierwsze zdjecia z takiej operacji :-P
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 1 Grudzień 2011, 19:27   
   Imię: Dominik


szalik1 napisał/a:
no sory ale m21 nigdy nie bedzie chodzic jak m57 wiec nie wiem o czym tu wogóle dyskutowac

Moim zdaniem pomysł bardzo ciekawy, gdybym miał fundusze i odpowiedni egzemplarz którego by mi nie było szkoda tez bym cos takiego spróbował,

Czekam na pierwsze zdjecia z takiej operacji :-P


pamiętaj że jak by nie M21 to M51 M57 też by nie było :-P

a M57 w porównaniu do M51 lub M51 to chodzi jak kosiarka
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 1 Grudzień 2011, 20:01   
   Imię: Filip


I można tak debatowac bez końca... blablablablabla
_________________

 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 1 Grudzień 2011, 20:07   
   Imię: Wojtek


no mozna dlatego mija sie to z celem i zaloze sie ze kolega zdania przez te bezsensowne debatowanie i tak nie zmieni :-P

zwłaszcza ze powiedział ze nie jest to jakis super oryginał w super stanie i sobie mozna na cos takiego pozwolic, gdyby to byl diesel z przebiegiem 50 tys i mega super stanie sam by mu to osobiscie wyperswadowal ;-)
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 1 Grudzień 2011, 20:50   
   Imię: Dominik


l :D
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 1 Grudzień 2011, 23:00   
   Imię: Filip


Widziałem, dotykałem i podoba mi się podejście do tematu. Sportsitze w beżu wyglądają mega :-D

ABS nawet ma :-P Ale nie jest warta zabawy w ori, dlatego wszelkie mody wskazane.
_________________

 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 1 Grudzień 2011, 23:49   
   Imię: Marcin


Komisyjne macanko się odbyło. Nawet zgodnie z poradą poszukałem korka od zbiorniczka płynu i... znalazłem xD Teraz muszę jeszcze naprawić wskaźnik temp wody (jest to jakiś powszechny problem?) i wszystko będzie działać :)
Musimy niedługo zrobić jakiegoś spota w trójke :P P
5!
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 5 Grudzień 2011, 22:41   
   Imię: Marcin


Byłem w weekend na przeglądzie jednak tym razem się nie udało. Do wymiany prawa końcówka drążka kierowniczego, uszczelnienie pompy wtryskowej i blacharka podwozia. Amortyzatory sprawne w 70%, hamulce podobno "żyleta", zbieżność 100% normy i żadnych luzów w zawiasie.
Poza 3.0d narodził się w mojej głowie jeszcze jeden pomysł a mianowicie żółte blachy. Wiem, że jest w tym dużo zabawy ale dobrze byłoby mieć auto na codzień i do tego na żółto :) Trochę taniej niż 3.0d, do tego zniżki na oc <rotfl>
 
 
     
dulas 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: m30b25
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 277
Skąd: Toruń
Wysłany: 5 Grudzień 2011, 22:47   
   Imię: Marcin


Tu kolegę zmartwię bo zniżek już nie ma. Jedyne co to wybór okresu ubezpieczenia na okres nawet do 1 miesiąca.
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 5 Grudzień 2011, 22:49   
   Imię: Marcin


No proszę, nie ma to jak obeznany forumowicz. Szkoda, muszę w takim razie poszukać najnowszych przepisów.
Tak czy inaczej muszę przyznać: e28 jest jednym z aut, których jeździło mi się najlepiej <3
 
 
     
Mikulak_BMW 


Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 143
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 01:32   
   Imię: Michał


M-EJ, kiedy Ty wreszcie sobie odpuścisz te złośliwe docinki? Jesteś chyba ostatnią osobą, która ma prawo krytykować innych i ich plany.

Z tego co widzę masz małą styczność z e28 na co dzień. Uważasz się za guru tematu a w gruncie rzeczy to nawet nie jesteś w posiadaniu auta o którym dyskutujesz.

Pamiętaj nie słowa tylko czyny.

Może wtedy zrozumiesz problemy kwestii finansowych bo jak na razie to mam wrażenie, że rozpatrujesz wszystko z punktu widzenia użytkownika dość popularnego Forda a nie wiekowego już BMW a to zupełnie inna liga.

I nie mów mi o tym iż sam nie mam pojęcia bo w życiu miałem już z 10 różnych e28, aktualnie mam dwie i wiem ile to kosztuje pracy, czasu i pieniędzy.

Wsadzenie zdrowego M57 może wyjść taniej niż remont generalny M21 lub M30 na nowych częściach z ASO itd.
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 09:28   
   Imię: qqqq


Po 1 nie pisze złośliwych docinek, często ŻARTUJE, pisze IRONICZNIE ( niestety takie asy umysłowe jak ty tego nie potrafią rozróżnić ) czasem trochę bardziej TRZEŹWO patrze na wszystko. Po 2 jeśli szukasz zaczepki to wyjdź i zamknij za sobą drzwi bo chyba nie chcesz bym Ci przypomniał jakie lincze już na forum dostawałeś i to nie ode mnie a bodajże całego forum. Czyny ty już swoje kiedyś pokazałeś i usunięto Ci konto. Nie pogrążaj się. Kupić 10 śmietników z okolicy też nie jest problemem. Pochwal się co tam masz zdrowego bo do forumowych igiełek chyba ani jedna jeszcze się nie zalicza.
_________________
  
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 10:21   
   Imię: Damian


Panowie koniec pisania nie na temat !
Jeszcze jeden post nie na temat i posypią się ostrzeżenie w większej ilości niż 1 !! !
Wszelkie sprawy "prywatne" proszę regulować między sobą na żywo lub poprzez PW, GG czy telefon !
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 14:00   
   Imię: Marcin


Hola hola! Nie wiedziałem, ze temat 3.0 d wywoła taką burzę. Panowie, nie ma się o co spinać. Jak widać są przeciwnicy, zwolennicy i osoby, które trzeźwo patrzą na sprawę. Rozumiem, że można wyrazić swoje zdanie ale niekoniecznie trzeba obrażać innych z powodu rozbieżnych poglądów. To jest wątek do wymiany opinii, pomysłów, przedstawienia swojego śmigiełka a w jakim jest stanie / w jakim będzie / jakie są plany / jakich nie ma planów to już kwestia każdego usera. Dla jednego 524td jest ucieleśnieniem kilkunastoletnich marzeń a dla innych m5 jest tylko starym jakimś tam bmw, które można wywieźć na złom.
Szkoda tylko, że dostaje się baty za pomysły :) )
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 3 Styczeń 2012, 16:42   
   Imię: Piotrek


Tak dla rozladowania napiecia - " brak paska alternatora, co zostanie usunięte za chwilę" podobal mi sie ten tekst :p
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Styczeń 2012, 16:13   
   Imię: Marcin


No bez paska nie da się latać a miałem ogormne "ciśnienie na odpalenie"...:) Rekin dostał nowy olej z filtrem, który wymienie jeszcze raz za ok 2k km żeby usunąć z silnika wszelkie syfy. Nawinąłem dotychczas ok 800 km po mieście, na razie bez najmniejszych problemów, ze średnim spalaniem ok 8 litrów. Komfort, w miare ekonomia i śmieszna charakterystyka turbodiesla, który wstaje przy ok 2400 obrotów (+ chmury dymu:)
Pozdrawiam
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,036 sekundy. Zapytań do SQL: 11