E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 17:39
[E28 520i] 525i Edition
Autor Wiadomość
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 16 Listopad 2008, 20:44   
   Imię: Marcin


No i ten odcień złotego (zaciski) jest taki jak w oryginale. Skórki bardzo ładne! Widzę że nabiera temperamentu :idea:
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 16 Listopad 2008, 21:16   
   Imię: Bart


WIENIA napisał/a:
No i ten odcień złotego (zaciski) jest taki jak w oryginale.


Skąd wiadomo?
M5 które stoi w muzeum w Monachium ma srebrne zaciski 8-)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Listopad 2008, 21:33   
   Imię: Tomek


Bart napisał/a:
WIENIA napisał/a:
No i ten odcień złotego (zaciski) jest taki jak w oryginale.


Skąd wiadomo?
M5 które stoi w muzeum w Monachium ma srebrne zaciski 8-)


Np po tej fotce z katalogu dodatkowego wyposażenia ;-) Zresztą nowe w ASO też są złote, przynajmniej do 520i.

[/URL]
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1468
Skąd: Toruń
Wysłany: 16 Listopad 2008, 21:57   
   Imię: Rafał


Fajne kołpaki są w tym katalogu, wyglądają dosyć znajomo ;-)
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 16 Listopad 2008, 22:56   
   Imię: Marcin


Może zdjęcie troche rozjaśnione, ale widać że są złote. Natomiast tego że w M5 są srebrne -nie wiedziałem. W sumie powinno być odwrotnie :-P Zwróćcie uwagę na drążek stabilizatora –na zdjęciu też jest złoty.

_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Listopad 2008, 23:03   
   Imię: Tomek


Hmmm... Tak patrzę na ten skan WIENIA i się zaczynam zastanawiac czy ja dobrze założyłem spręzynki trzymające klocek :roll: :?: Może ktoś by mógł mi cyknąc fote zacisku u siebie ?

P.S.

"Nowe" oryginalne końcówki z M5 8-)

  
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 22 Listopad 2008, 02:11   
   Imię: Jakub


Majsu nie jestem teraz w stanie zrobić zdjęcia jak zamontowane są u mnie "sprężynki" (zabezpieczenia) klocków. Ale Może Ty masz możliwość zrobienia zdjęcia.

Z tego co wiem nie da się ich zamontować inaczej niż fabryka przewidziała, a ich ewentualny brak nie spowoduje wypadnięcia klocka z zacisku. Jedynie będą dzwonić o tarczę :-P
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Listopad 2008, 09:59   
   Imię: Tomek


Dexter528i napisał/a:
Majsu nie jestem teraz w stanie zrobić zdjęcia jak zamontowane są u mnie "sprężynki" (zabezpieczenia) klocków. Ale Może Ty masz możliwość zrobienia zdjęcia.

Z tego co wiem nie da się ich zamontować inaczej niż fabryka przewidziała, a ich ewentualny brak nie spowoduje wypadnięcia klocka z zacisku. Jedynie będą dzwonić o tarczę :-P


Hmmm fotki są stronę wcześniej ;-)
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 22 Listopad 2008, 11:08   
   Imię: Jakub


MAJSU napisał/a:
Hmmm fotki są stronę wcześniej

:oops: :mrgreen:

W takim razie są one źle założone u Ciebie

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Listopad 2008, 11:23   
   Imię: Bartek


MAJSU napisał/a:
"Nowe" oryginalne końcówki M5 8-)


Z tego co się orientuję takie nakładki nie były dedykowane tylko do M5 bo i chociażby M535i też takie ma czyli po prostu M30. Być może były w M5 w standardzie choć z drugiej strony widziałem kupe M5 bez tych nakładek...
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Listopad 2008, 11:31   
   Imię: Tomek


bartolommeo napisał/a:
MAJSU napisał/a:
"Nowe" oryginalne końcówki M5 8-)


Z tego co się orientuję takie nakładki nie były dedykowane tylko do M5 bo i chociażby M535i też takie ma czyli po prostu M30. Być może były w M5 w standardzie choć z drugiej strony widziałem kupe M5 bez tych nakładek...


No nie da się nacieszyc ! :evil:


hehe
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 22 Listopad 2008, 13:07   
   Imię: Bart


Nawet 528i miały takie nakładki :-P :-D
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Listopad 2008, 13:34   
   Imię: Tomek


Bart napisał/a:
Nawet 528i miały takie nakładki :-P :-D


Powiem więcej... 518i też 8-)
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22 Listopad 2008, 16:11   
   Imię: Damian


Cytat:
Powiem więcej... 518i też 8-)

a nawet w 518 :-P


Fajny gadżet :mrgreen:
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 22 Listopad 2008, 19:58   
   Imię: Bart


Tak naprawdę to te końcówki to opcja do każdego modelu (z wyjątkiem klekota) tylko różnią się średnicą i dostępne są też shadow ;-)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Listopad 2008, 20:03   
   Imię: Tomek


O masz... Tyle zamieszania z powodu braku jednej literki :-> czyli "z" już poprawiłem błąd.
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Listopad 2008, 11:36   
   Imię: Bartek


O masz, mogłem się nie odzywać :mrgreen:
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Listopad 2008, 16:59   
   Imię: Tomek


Dokręciłem dzisiaj sworznie i poprawiłem te blaszki na zaciskach - Dexter i Solaris dzięki ;-)

Zajrzałem dzisiaj pod tylną kanapę... A tam same skarby ! :mrgreen:

2 Marki na szczęście ;-)



Husteczki odświeżające:



I długopis:



Karteczki z wyposażeniem brak :-(
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 27 Listopad 2008, 22:28   
   Imię: Milosz


Mam takie koncowki w E24 , identyko :)

Do klekota tez mozna by zalozyc tylko trzeba by wyciac z rynny :)

Majsu strach wyjezdzac na ulice zeby sie to wszystko nie pobrudzilo.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Styczeń 2009, 16:13   
   Imię: Tomek


Miłosz napisał/a:
Mam takie koncowki w E24 , identyko :)

Do klekota tez mozna by zalozyc tylko trzeba by wyciac z rynny :)

Majsu strach wyjezdzac na ulice zeby sie to wszystko nie pobrudzilo.


Hhehe No mi też szkoda :-) hehe Ale trudno się mówi...

Prace powolutku posuwają się do przodu ale z powodu braku ogrzewania w garażu to dzieje się to naprawdę powolutku :-| udało mi się założyć już prawie całe wnętrze oprócz konsoli i dywanu bo nie mam na razie gdzie go uprać. Z tyłu wylądowała półka z roletą na której jeszcze dojdzie Sound System.




Z nowych gadżetów mechanicznych doszedł:

short shift z Z3



Oraz tylna rozpórka + zegary VDO - ciśnienie oleju, temp. oleju i chyba voltomierz które będe musiał jakoś wkomponować w miejsce popielniczki :-)

 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 16 Styczeń 2009, 17:37   
   Imię: Jakub


MAJSU, tak z ciekawości o ile to nie tajemnica to ile kosztowały dodatkowe wskaźniki :?: Najbardziej interesuje mnie wskaźnik temp i ciśnienia oleju i czy w zestawie jest czujnik który mierzy ciś. i temp.

MAJSU napisał/a:
Prace powolutku posuwają się do przodu (...) udało mi się założyć już prawie całe wnętrze oprócz konsoli i dywanu bo nie mam na razie gdzie go uprać.


Ja w końcu powoli też ruszyłem z pracą nad nowym wnętrzem :-)

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Styczeń 2009, 17:49   
   Imię: Tomek


Dexter528i napisał/a:
MAJSU, tak z ciekawości o ile to nie tajemnica to ile kosztowały dodatkowe wskaźniki :?: Najbardziej interesuje mnie wskaźnik temp i ciśnienia oleju i czy w zestawie jest czujnik który mierzy ciś. i temp.

MAJSU napisał/a:
Prace powolutku posuwają się do przodu (...) udało mi się założyć już prawie całe wnętrze oprócz konsoli i dywanu bo nie mam na razie gdzie go uprać.


Ja w końcu powoli też ruszyłem z pracą nad nowym wnętrzem :-)

Pozdrawiam


Ciśnienie oleju nówka sztuka 49zł, temp oleju używany 25zł, voltomierza jeszcze nie mam bo się waham co założyć jako 3 wskaźnik. Nowe VDO w sklepie kosztują około 110zł sztuka, niestety bez czujnika sam wskaźnik - koszty oryginalnego VDO to jakieś 150-200zł ale na pewno da się założyć jakiś inny.

Gdyby nie ta pogoda i brak miejsca na wysuszenie dywanu to już by był na miejscu :-|
 
 
     
pavoolon 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Skąd: SZ
Wysłany: 21 Styczeń 2009, 03:10   
   Imię: Paweł


co do końcówek wydechu to bywały w przeróżnych wersjach, ostatnio wyhaczyłem kompletny wydech z 520i KAT i też je mam;p

 
 
     
littek 


Nadwozie: E28
Model: 520 kat
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 186
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 21 Styczeń 2009, 17:10   
   Imię: Mateusz


tak ja też mam w m20b20, bymajmniej podobnie wyglądający :) jedno słowo Majsu: GODNIE :)
jeszcze jedno pytanie, w końcu folią zaczerwieniłeś kierunki z tyłu tak? to jest jakaś specjalna czy jak?
_________________
http://littek.mybrute.com
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Styczeń 2009, 18:51   
   Imię: Tomek


littek napisał/a:
tak ja też mam w m20b20, bymajmniej podobnie wyglądający :) jedno słowo Majsu: GODNIE :)
jeszcze jedno pytanie, w końcu folią zaczerwieniłeś kierunki z tyłu tak? to jest jakaś specjalna czy jak?


Kierunki są pomarańczowe tak jak były z folią to był tylko eksperyment ;-) To jest folia do oklejania szyb, kupiłem na Allegro.
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 21 Styczeń 2009, 19:33   
   Imię: qqqq


littek napisał/a:
tak ja też mam w m20b20, bymajmniej podobnie wyglądający :) jedno słowo Majsu: GODNIE :)
jeszcze jedno pytanie, w końcu folią zaczerwieniłeś kierunki z tyłu tak? to jest jakaś specjalna czy jak?


Możesz sprobowac motipem czerwonym. Taki spray
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Styczeń 2009, 19:15   
   Imię: Tomek


Short Shift zamontowany :mrgreen: Skok lewarka znacząco się skrócił, prawie jak sekwencja...

Wygląda to tak, wbita trójka:



Czwórka:



Będę musiał go jeszcze wyjąć i podgiąć Bo niestety jest on prosty a ten z E28 zgięty przez co przy wbijaniu piątki albo wstecznego wyskakuje mieszek :-P Ale to chyba już nie będzie trudny zabieg.
  
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 28 Styczeń 2009, 19:26   
   Imię: Bart


A to Ty masz sportową skrzynię że 2 i 4 jest do góry :?: czy to takie robi wrażenie wizualne :?:
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Camil 

Nadwozie: E28
Model: 528, e24 s38b38
Silnik: 2.8, 3.8
Rok produkcji: 1987, 1985
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 92
Skąd: SZCZECIN
Wysłany: 28 Styczeń 2009, 19:32   
   Imię: Kamil


wychodzi na to, ze to dogleg
_________________
E28 528 Mtech
E24 S38B38 ///M638CSi
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Styczeń 2009, 20:01   
   Imię: Tomek


Kurde źle podpisałem foty :oops: to trójka i czwórka oczywiście ;-)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,055 sekundy. Zapytań do SQL: 12