Przesunięty przez: Dixi 22 Listopad 2009, 17:39 |
[E28 520i] 525i Edition |
Autor |
Wiadomość |
WIENIA
ALPINA
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 466 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 16 Listopad 2008, 20:44
Imię: Marcin |
|
|
No i ten odcień złotego (zaciski) jest taki jak w oryginale. Skórki bardzo ładne! Widzę że nabiera temperamentu :idea: |
_________________ Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
|
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 16 Listopad 2008, 21:16
Imię: Bart |
|
|
WIENIA napisał/a: | No i ten odcień złotego (zaciski) jest taki jak w oryginale. |
Skąd wiadomo?
M5 które stoi w muzeum w Monachium ma srebrne zaciski 8-) |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Listopad 2008, 21:33
Imię: Tomek |
|
|
Bart napisał/a: | WIENIA napisał/a: | No i ten odcień złotego (zaciski) jest taki jak w oryginale. |
Skąd wiadomo?
M5 które stoi w muzeum w Monachium ma srebrne zaciski 8-) |
Np po tej fotce z katalogu dodatkowego wyposażenia ;-) Zresztą nowe w ASO też są złote, przynajmniej do 520i.
[/URL] |
|
|
|
|
Kargul1005
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 1468 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 16 Listopad 2008, 21:57
Imię: Rafał |
|
|
Fajne kołpaki są w tym katalogu, wyglądają dosyć znajomo ;-) |
|
|
|
|
WIENIA
ALPINA
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 466 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 16 Listopad 2008, 22:56
Imię: Marcin |
|
|
Może zdjęcie troche rozjaśnione, ale widać że są złote. Natomiast tego że w M5 są srebrne -nie wiedziałem. W sumie powinno być odwrotnie :-P Zwróćcie uwagę na drążek stabilizatora –na zdjęciu też jest złoty.
|
_________________ Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
|
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Listopad 2008, 23:03
Imię: Tomek |
|
|
Hmmm... Tak patrzę na ten skan WIENIA i się zaczynam zastanawiac czy ja dobrze założyłem spręzynki trzymające klocek :roll: :?: Może ktoś by mógł mi cyknąc fote zacisku u siebie
P.S.
"Nowe" oryginalne końcówki z M5 8-)
|
|
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 22 Listopad 2008, 02:11
Imię: Jakub |
|
|
Majsu nie jestem teraz w stanie zrobić zdjęcia jak zamontowane są u mnie "sprężynki" (zabezpieczenia) klocków. Ale Może Ty masz możliwość zrobienia zdjęcia.
Z tego co wiem nie da się ich zamontować inaczej niż fabryka przewidziała, a ich ewentualny brak nie spowoduje wypadnięcia klocka z zacisku. Jedynie będą dzwonić o tarczę :-P |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Listopad 2008, 09:59
Imię: Tomek |
|
|
Dexter528i napisał/a: | Majsu nie jestem teraz w stanie zrobić zdjęcia jak zamontowane są u mnie "sprężynki" (zabezpieczenia) klocków. Ale Może Ty masz możliwość zrobienia zdjęcia.
Z tego co wiem nie da się ich zamontować inaczej niż fabryka przewidziała, a ich ewentualny brak nie spowoduje wypadnięcia klocka z zacisku. Jedynie będą dzwonić o tarczę :-P |
Hmmm fotki są stronę wcześniej ;-) |
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 22 Listopad 2008, 11:08
Imię: Jakub |
|
|
MAJSU napisał/a: | Hmmm fotki są stronę wcześniej |
:oops: :mrgreen:
W takim razie są one źle założone u Ciebie
Pozdrawiam |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
Bartolommeo
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 639 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Listopad 2008, 11:23
Imię: Bartek |
|
|
MAJSU napisał/a: | "Nowe" oryginalne końcówki M5 8-) |
Z tego co się orientuję takie nakładki nie były dedykowane tylko do M5 bo i chociażby M535i też takie ma czyli po prostu M30. Być może były w M5 w standardzie choć z drugiej strony widziałem kupe M5 bez tych nakładek... |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Listopad 2008, 11:31
Imię: Tomek |
|
|
bartolommeo napisał/a: | MAJSU napisał/a: | "Nowe" oryginalne końcówki M5 8-) |
Z tego co się orientuję takie nakładki nie były dedykowane tylko do M5 bo i chociażby M535i też takie ma czyli po prostu M30. Być może były w M5 w standardzie choć z drugiej strony widziałem kupe M5 bez tych nakładek... |
No nie da się nacieszyc :evil:
hehe |
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 22 Listopad 2008, 13:07
Imię: Bart |
|
|
Nawet 528i miały takie nakładki :-P :-D |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Listopad 2008, 13:34
Imię: Tomek |
|
|
Bart napisał/a: | Nawet 528i miały takie nakładki :-P :-D |
Powiem więcej... 518i też 8-) |
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22 Listopad 2008, 16:11
Imię: Damian |
|
|
Cytat: | Powiem więcej... 518i też 8-) |
a nawet w 518 :-P
Fajny gadżet :mrgreen: |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 22 Listopad 2008, 19:58
Imię: Bart |
|
|
Tak naprawdę to te końcówki to opcja do każdego modelu (z wyjątkiem klekota) tylko różnią się średnicą i dostępne są też shadow ;-) |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Listopad 2008, 20:03
Imię: Tomek |
|
|
O masz... Tyle zamieszania z powodu braku jednej literki :-> czyli "z" już poprawiłem błąd. |
|
|
|
|
Bartolommeo
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 639 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Listopad 2008, 11:36
Imię: Bartek |
|
|
O masz, mogłem się nie odzywać :mrgreen: |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Listopad 2008, 16:59
Imię: Tomek |
|
|
Dokręciłem dzisiaj sworznie i poprawiłem te blaszki na zaciskach - Dexter i Solaris dzięki ;-)
Zajrzałem dzisiaj pod tylną kanapę... A tam same skarby :mrgreen:
2 Marki na szczęście ;-)
Husteczki odświeżające:
I długopis:
Karteczki z wyposażeniem brak :-( |
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 27 Listopad 2008, 22:28
Imię: Milosz |
|
|
Mam takie koncowki w E24 , identyko
Do klekota tez mozna by zalozyc tylko trzeba by wyciac z rynny
Majsu strach wyjezdzac na ulice zeby sie to wszystko nie pobrudzilo. |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Styczeń 2009, 16:13
Imię: Tomek |
|
|
Miłosz napisał/a: | Mam takie koncowki w E24 , identyko
Do klekota tez mozna by zalozyc tylko trzeba by wyciac z rynny
Majsu strach wyjezdzac na ulice zeby sie to wszystko nie pobrudzilo. |
Hhehe No mi też szkoda :-) hehe Ale trudno się mówi...
Prace powolutku posuwają się do przodu ale z powodu braku ogrzewania w garażu to dzieje się to naprawdę powolutku :-| udało mi się założyć już prawie całe wnętrze oprócz konsoli i dywanu bo nie mam na razie gdzie go uprać. Z tyłu wylądowała półka z roletą na której jeszcze dojdzie Sound System.
Z nowych gadżetów mechanicznych doszedł:
short shift z Z3
Oraz tylna rozpórka + zegary VDO - ciśnienie oleju, temp. oleju i chyba voltomierz które będe musiał jakoś wkomponować w miejsce popielniczki :-)
|
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 16 Styczeń 2009, 17:37
Imię: Jakub |
|
|
MAJSU, tak z ciekawości o ile to nie tajemnica to ile kosztowały dodatkowe wskaźniki :?: Najbardziej interesuje mnie wskaźnik temp i ciśnienia oleju i czy w zestawie jest czujnik który mierzy ciś. i temp.
MAJSU napisał/a: | Prace powolutku posuwają się do przodu (...) udało mi się założyć już prawie całe wnętrze oprócz konsoli i dywanu bo nie mam na razie gdzie go uprać. |
Ja w końcu powoli też ruszyłem z pracą nad nowym wnętrzem :-)
Pozdrawiam |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Styczeń 2009, 17:49
Imię: Tomek |
|
|
Dexter528i napisał/a: | MAJSU, tak z ciekawości o ile to nie tajemnica to ile kosztowały dodatkowe wskaźniki :?: Najbardziej interesuje mnie wskaźnik temp i ciśnienia oleju i czy w zestawie jest czujnik który mierzy ciś. i temp.
MAJSU napisał/a: | Prace powolutku posuwają się do przodu (...) udało mi się założyć już prawie całe wnętrze oprócz konsoli i dywanu bo nie mam na razie gdzie go uprać. |
Ja w końcu powoli też ruszyłem z pracą nad nowym wnętrzem :-)
Pozdrawiam |
Ciśnienie oleju nówka sztuka 49zł, temp oleju używany 25zł, voltomierza jeszcze nie mam bo się waham co założyć jako 3 wskaźnik. Nowe VDO w sklepie kosztują około 110zł sztuka, niestety bez czujnika sam wskaźnik - koszty oryginalnego VDO to jakieś 150-200zł ale na pewno da się założyć jakiś inny.
Gdyby nie ta pogoda i brak miejsca na wysuszenie dywanu to już by był na miejscu :-| |
|
|
|
|
pavoolon
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 99 Skąd: SZ
|
Wysłany: 21 Styczeń 2009, 03:10
Imię: Paweł |
|
|
co do końcówek wydechu to bywały w przeróżnych wersjach, ostatnio wyhaczyłem kompletny wydech z 520i KAT i też je mam;p
|
|
|
|
|
littek
Nadwozie: E28
Model: 520 kat
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 186 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 21 Styczeń 2009, 17:10
Imię: Mateusz |
|
|
tak ja też mam w m20b20, bymajmniej podobnie wyglądający jedno słowo Majsu: GODNIE
jeszcze jedno pytanie, w końcu folią zaczerwieniłeś kierunki z tyłu tak? to jest jakaś specjalna czy jak? |
_________________ http://littek.mybrute.com |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Styczeń 2009, 18:51
Imię: Tomek |
|
|
littek napisał/a: | tak ja też mam w m20b20, bymajmniej podobnie wyglądający jedno słowo Majsu: GODNIE
jeszcze jedno pytanie, w końcu folią zaczerwieniłeś kierunki z tyłu tak? to jest jakaś specjalna czy jak? |
Kierunki są pomarańczowe tak jak były z folią to był tylko eksperyment ;-) To jest folia do oklejania szyb, kupiłem na Allegro. |
|
|
|
|
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
Wysłany: 21 Styczeń 2009, 19:33
Imię: qqqq |
|
|
littek napisał/a: | tak ja też mam w m20b20, bymajmniej podobnie wyglądający jedno słowo Majsu: GODNIE
jeszcze jedno pytanie, w końcu folią zaczerwieniłeś kierunki z tyłu tak? to jest jakaś specjalna czy jak? |
Możesz sprobowac motipem czerwonym. Taki spray |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Styczeń 2009, 19:15
Imię: Tomek |
|
|
Short Shift zamontowany :mrgreen: Skok lewarka znacząco się skrócił, prawie jak sekwencja...
Wygląda to tak, wbita trójka:
Czwórka:
Będę musiał go jeszcze wyjąć i podgiąć Bo niestety jest on prosty a ten z E28 zgięty przez co przy wbijaniu piątki albo wstecznego wyskakuje mieszek :-P Ale to chyba już nie będzie trudny zabieg. |
|
|
|
|
|
Bart
Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 682 Skąd: 3city
|
Wysłany: 28 Styczeń 2009, 19:26
Imię: Bart |
|
|
A to Ty masz sportową skrzynię że 2 i 4 jest do góry :?: czy to takie robi wrażenie wizualne :?: |
_________________ Pzdr
Bart |
|
|
|
|
Camil
Nadwozie: E28
Model: 528, e24 s38b38
Silnik: 2.8, 3.8
Rok produkcji: 1987, 1985
Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 92 Skąd: SZCZECIN
|
Wysłany: 28 Styczeń 2009, 19:32
Imię: Kamil |
|
|
wychodzi na to, ze to dogleg |
_________________ E28 528 Mtech
E24 S38B38 ///M638CSi |
|
|
|
|
MAJSU
Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Styczeń 2009, 20:01
Imię: Tomek |
|
|
Kurde źle podpisałem foty :oops: to trójka i czwórka oczywiście ;-) |
|
|
|
|
|