E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW e3 2500 Topas Braun metallic
Autor Wiadomość
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2179
Skąd: Wschowa
Wysłany: 14 Październik 2011, 10:43   BMW e3 2500 Topas Braun metallic
   Imię: Wojtek


Aby nie zasmiecac działu giełda to zakładam temat, chociaz bmki w domu jeszcze nie ma ;-)

Blacharsko w sumie niezbyt ciekawie, auto w sumie kompletne, zderzaki ładne, tapicerka rowniez wyglada spoko, w planach remont i doprowadzenie do stanu uzywalnosci aczkowiek ze wzgledu na slaby dostep do czesci to prawdopodobnie troche to potrwa, zwłaszcza ze mam jeszcze po drodze 2 auta do ogarnięcia :)

Z vinu udało mi sie tyle wywalczyc:

Series E3
Model 2500
Body type saloon
Catalog model ECE
Production date 1976 / 09
Engine M30
Transmission Manual
Steering Left
Catalyzer NONE

Foty z ogłoszenia :















  
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Październik 2011, 10:57   
   Imię: Patryk


Ja Cię szalik naprawdę podziwiam :-) Szczerze, to nie wiem, czy za darmo bym to wziął ;-) Już E12-stką mi udowodniłeś, że jesteś masochistą :-P Jakiś czas temu stwierdziłem, że wolę dołożyć na starcie i kupić w stanie jak najlepszym z małą ilością rudej, niż potem się bawić i odkrywać coraz to nowe "niespodzianki". Fakt, że w przypadku takich aut jak E3, czy E9 rozmowa wygląda trochę inaczej, bo tego to już w ogóle nie ma i zobaczyć takie auto jadące ulicą graniczy z cudem.

Najbardziej mnie zastanawia to, że ktoś skalał to auto gazorem :idea: Niebywałe...

Z papierami wszystko w porządku?

I oczywiście jak zawsze życzę powodzenia w pracach renowacyjnych i worków pieniędzy do tego ;-)

PS Czy mamy już Cię tytułować per "kolekcjoner"? :D
_________________
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 769
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 14 Październik 2011, 10:59   
   Imię: Dominik


E3 są piękne, ale ten egzemplarz to totalne sito, ciężki remont cię czeka, niemniej jednak powodzenia życzę 8-)
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2179
Skąd: Wschowa
Wysłany: 14 Październik 2011, 11:11   
   Imię: Wojtek


zdaje sobie sprawe z tego ze chyba dopadła mnie jakas choroba psychiczna , no ale jestem tego w pelni świadomy :mrgreen:

co do gazu to brak słów... no ale jeszcze jest jakies 70% wiec akurat bede mogl sobie pojezdzic troche , najgorsze jest to ze gaz załozony został podobno całkiem niedawno.. bo jakies 5-7 lat.. pozostawie to bez komentarza...

dokumenty bede próbowal odzyskac ale moze byc ciezko bo były własciciel ten który ma dokumenty to jakis dziwny podobno i pokłocił sie niby z jakims nastepnym włascicielem i ogolnie raczej problem, no ale z rejestracja na zabytek raczej nie powinno byc problemów

co do blachy to wiem ze za dobrze nie wyglada, i zdjecia i tak wiekszosci nie pokazuja, no ale w porównianiu do e12 które mam na podwórku to wydaje mi sie ze tutaj jest lepiej...

no i jest jeszcze sprawa tego typu ze w takim aucie wszustko bedzie robione od podstaw ( jesli kiedys wogóle bedzie :mrgreen: ) a dzieki temu przynajmniej wiem co mam i bede miał pewnosc ze jak ktos cos spieprzył to byłem ja :-P
 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 14 Październik 2011, 11:43   
   Imię: Damian


szalik1 napisał/a:
dopadła mnie jakas choroba psychiczna


Ta choroba jest zaraźliwa na odległość :-)

Sprzedaj mi przednią szybę a resztę na złom ;-)
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
M-EJ 


Nadwozie: Exx
Model: Robin Reliant
Silnik: duży
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: Toruń
Wysłany: 14 Październik 2011, 11:44   
   Imię: Janusz


Filipo - wywieź Szalika do monaru :mrgreen:
_________________
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2179
Skąd: Wschowa
Wysłany: 14 Październik 2011, 11:59   
   Imię: Wojtek


VaRiot666 napisał/a:
szalik1 napisał/a:
dopadła mnie jakas choroba psychiczna


Ta choroba jest zaraźliwa na odległość :-)

Sprzedaj mi przednią szybę a resztę na złom ;-)


przednia szyba porysowana pozatym na złom nie wywoze :-P
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2222
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 14 Październik 2011, 12:18   
   Imię: Filip


Chłopak musi swoje wszystkie sześć Bmek ustawic obok siebie i drogą eliminacji wybrać mniejsze zło. Generalnie tak jak w Sławie/Wschowie nie było Rekinów, tak teraz jest od ch... :-P a jutro będą jeszcze 2 następne :mrgreen:
_________________

 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 14 Październik 2011, 13:23   
   Imię: Marcin


Drugi Koszalin się Wam zrobi ;)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 15 Październik 2011, 14:10   
   Imię: Dominik


łoooch no to kupa roboty cie czeka :-P a ja już myślałem że moje 309 jest zgnite :D
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
fachmistrz 
KRISTO

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 78
Skąd: krasnystaw
Wysłany: 17 Październik 2011, 18:48   
   Imię: Krystian


a propos dołączam sie
miałem z niej brać dzwi całe tylne ale koleś nie chciał na czesci tylko w całości
blacha to brak komentu ale ciesze sie że znalazła dobrego nabwyce który sie nią zajmie aczkolwiek czeka cie duuużo masakrycznej roboty ale trzymam kciuki
Najlepsze jest to że następne E3 jest u nas i to jest godne podziwu
Gratuluje i czekamy na relacjonowanie remontu:} :mrgreen:
_________________
KRISTO
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2179
Skąd: Wschowa
Wysłany: 17 Październik 2011, 18:55   
   Imię: Wojtek


relacjonowanie remontu raczej nie predko ..

jak narazie chce sie zając dobrym zakonserwowaniem tego co zostało zeby dalej nie gniło, a jak przyjdzie pora to remontem :-P
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 17 Październik 2011, 21:35   
   Imię: Marcin


Jestem pełen uznania dla Ciebie, a jeżeli wytrwasz w tym do końca to oczywiście pogratuluje. Blacharką osobiście bym się nie przejmował- dzisiaj wszystko można zrobić. Potrzebne jedynie i aż pieniądze i zapał. Mam nadzieje że to pierwsze jakoś dasz rade, a drugiego nie stracisz. Wielki plus że ktoś chce ratować te samochody, a nie tylko rozrywać na części :-P
Fajny wybór, ogólnie wszystko na plus ++++ mi się podoba :mrgreen:
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Slaw. 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: 2674 M20B27
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 188
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17 Październik 2011, 22:32   
   Imię: Sławek


Gratuluję zakupu! Raz w życiu widziałem E3 na żywo i też był w takim stanie :) Nawet w takim stanie zrobił na mnie wrażenie. Na zdjęciu widzę że to nadal jest samochód, spekulanci powiedzieliby inaczej :mrgreen: Ciekawe jaką ma historię? Ile lat już jest w Polsce? Kim był ten kto jeździł tym autem... Hehe, tyle to mam skojarzeń jak widzę autka nadgryzione zębem czasu... Pzdr
_________________

 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Październik 2011, 13:20   
   Imię: Bartosz


Slaw. napisał/a:
Gratuluję zakupu! Raz w życiu widziałem E3 na żywo i też był w takim stanie :) Nawet w takim stanie zrobił na mnie wrażenie.


a ja w tym roku pod BMW AutoFus widziałem takie cacko... :)


sorry troche za offtop niemniej jednak gorąco kibicuję uratowaniu tego E3, gratuluję i życzę powodzenia!
_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
 
 
     
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: 528i Sport, E34 525i Mtech
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 400
Skąd: Anglia
Wysłany: 18 Październik 2011, 14:14   
   Imię: Adam


Ta choroba jest nieuleczalna, zycze milej zabawy.
Co do rejestracji bez papierow takiego auta nie ma zadnego problemu, oczywiscie tylko w przypadku rejestracji na zlote tablice.
Patrzac na fotki silnika zastanawia mnie jeden fakt, widac ze to 2500 ma dwa gazniki, a z tego co sie orientuje te wersje byly montowane z jednym. Moze cos mi sie pomieszalo, jak znajde wiecej czasu to poszukam.
Co do czesci to jest jeszcze duzy dostep do uzywek na niemieckim ebay'u jak i w netowym sklepie wallothnesch.com
 
 
     
Igon 

Nadwozie: Exx
Model: ...
Silnik: ...
Rok produkcji: ...
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 70
Skąd: mazowsze
Wysłany: 18 Październik 2011, 16:39   
   Imię: Paweł


Masa roboty, osobiście w życiu bym się czegoś takiego nie podjął.
Nawet w tym stanie ten samochód jest wyjątkowy, a jeśli ci się uda doprowadzić to auto do perfekcji, to już w ogóle na kolana będzie kładło ;-)
Życzę powodzenia.
_________________
Pozdrawiam
Paweł
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 19 Październik 2011, 16:20   
   Imię: Milosz


StarZcarZ napisał/a:
Ta choroba jest nieuleczalna, zycze milej zabawy.
Co do rejestracji bez papierow takiego auta nie ma zadnego problemu, oczywiscie tylko w przypadku rejestracji na zlote tablice.
Patrzac na fotki silnika zastanawia mnie jeden fakt, widac ze to 2500 ma dwa gazniki, a z tego co sie orientuje te wersje byly montowane z jednym. Moze cos mi sie pomieszalo, jak znajde wiecej czasu to poszukam.
Co do czesci to jest jeszcze duzy dostep do uzywek na niemieckim ebay'u jak i w netowym sklepie wallothnesch.com


Ma miec dwa gazniki, tylko dysze mniejsze niz 2,8 i 3,0

Tak patrze na zdjecie prawego nadkola, wzmocnienie ktore bylo u mnie slabe i blacharz z trudem rekonstruowal u Ciebie jest ogole juz nieobecne. Pozno nie pozno, ale relacje z remontu E3 w takim stanie bede ogladal codziennie :)
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2179
Skąd: Wschowa
Wysłany: 19 Październik 2011, 16:33   
   Imię: Wojtek


Miłosz napisał/a:
Tak patrze na zdjecie prawego nadkola, wzmocnienie ktore bylo u mnie slabe i blacharz z trudem rekonstruowal u Ciebie jest ogole juz nieobecne. Pozno nie pozno, ale relacje z remontu E3 w takim stanie bede ogladal codziennie :)


rozumiem ze chodzi Ci o przód to pod błotnikiem tak ??
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 19 Październik 2011, 17:06   
   Imię: Milosz


tak.... tak sie przynajmniej z fotki wydaje.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2179
Skąd: Wschowa
Wysłany: 19 Październik 2011, 18:19   
   Imię: Wojtek


nie twierdze ze nie znajdzie sie gdzies cos jeszcze co będzie wymagało spawania :-P ale co i jak to bedzie wiadomo dopiero jak przywioze do domu i porozbieram conieco, jak narazie trzeba miejsce przygotowac na zime dla calej mojej kolekcji :-P
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2179
Skąd: Wschowa
Wysłany: 31 Październik 2011, 21:10   
   Imię: Wojtek


No więc ;-)

e3 przywiezione juz do domu, znalałem dzisiaj troche czasu więc co nie co zostało zrobione, wywalona cala instalacja lpg, od razu mi ulzyło, no i dokonano wstepnych ogledzin, do roboty jest oczywiscie wiecej niz sie spodziewałem, no ale to było nie do uniknięcia, najgorzej jest z przednim pasem z którego w sumie nie ma co zbierac, no i sprawa strona , przedni słupek okolice kielicha, pozatym progi, lewe tylne nadkole jak widac, tylny pas, ale to raczej kosmetyka w porównaniu do przedniego prawego kielicha :-P

w bagazniku - chyba oryginalna wykładzina, cała tylko do wyprania i prasowania :-P



Po wpłaceniu zaliczki cały czas sie głowiłem co zrobic z przednim lewym błotnikiem bo był w stanie tragicznym, kiedy e3 było juz na lawecie sprzedającemu nagle sie przypomniało ze ma jakies czesci do niej, no i ku mojej uciesze okazało sie ze dostałem lewy błotnik w stanie super praktycznie bez rdzy- minimalnie na dole ;-)



Bagaznik po wywaleniu butli, dokładniej obejrzany, kielichy równiez i praktycznie nie ma rdzy:



Troche fotek, nieszczesny kielich, przedni pas , no i drzwi tez w sumie nieciekawie:






























No i silnik juz bez ELPIDZI :




Podsumowując zbyt dobrze nie jest :-P no ale co wyjdzie czas pokaze, zwłaszcza ze ostatnio troche z funduszami krucho i bede zmuszony do zmniejszenia mojej kolekcji, no ale ze zakochałem sie w tym samochodzie bo jest poprostu piekny i ma swietną linię no i kolor równiez bardzo mi sie podoba to będę walczył z przeciwieństwami losu i postaram sie go odbudowac :-P Cała rodzinka razem :




 
 
     
Autownuk 
autownuk.com.pl


Nadwozie: E28
Model: e3 e12 e28
Silnik: 2,8 3,5 2,4td
Rok produkcji: 1978 1977 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 393
Skąd: Marki
Wysłany: 31 Październik 2011, 21:17   
   Imię: Kamil


ja bym się poddał i poszukał jeszcze jednego egzemplarza ale bardzo chętnie zobaczę jak z tego wybrniesz blacha jest chyba w takim stanie że nie ma do czego nawet spawać jaki masz na to pomysł?
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 31 Październik 2011, 21:53   
   Imię: Milosz


Tez bym sie poddal, mogla by byc wzglednym dawca galanterii dla innego latwiejszego do ogarniecia modelu.

Zakup kilku elementow do kompleksowego wspawania przekrocza cene wzglednej kasty E3, mysle, ze nie wygrasz ani cenowo ani jakosciowo, nameczysz sie, zmarnujesz kupe czasu i pieniedzy a z efektu nie bedziesz nigdy zadwolony, mysle ze choc tez czepiaja sie mnie tego typu zapedy w tym stanie zazlomowalbym nawet drozsze E9, E3 szczesliwie lub nieszczesliwie nie jest samochodem tak drogim aby oplacalo sie cos takiego, chyba ze w ramach szkolenia treningu, nie wiem.... wszystko zalezy od celu.

Zrobiles fajna fote kielichow w bagazniku, sciagales te plastikowe nakladki?? patrzyles co jest pod spodem i z drugiej strony pod oparcem tylnej kanapy. Ja tam przezylem pierwsze mocne rozczarowanie w mojej E3.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 31 Październik 2011, 22:10   
   Imię: Marcin


Nie wiem, ja patrzę może nieco inaczej, bo mam szwagra blacharza i nie takie dziwy widziałem, ale nie ma tragedii, choć pracy w ch** to wymaga.
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
M-EJ 


Nadwozie: Exx
Model: Robin Reliant
Silnik: duży
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: Toruń
Wysłany: 1 Listopad 2011, 09:52   
   Imię: Janusz


1. Glebuj, dawaj dobrą felge e3.
2. Będziesz mógł się pokazać na StanceWorks.
3. Skończ E28
_________________
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 1 Listopad 2011, 11:02   
   Imię: Marcin


Jak dla mnie to nie ma co zbierać, to nie Mercedes Gullwing żeby było sens coś z tym robić. Chyba, że chcesz zrobić coś na przekór wszystkiemu i wszystkim ;-)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Kuba-Kalina 

Nadwozie: Exx
Model: 126p
Silnik: v8
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 263
Skąd: zakopane
Wysłany: 1 Listopad 2011, 11:55   
   Imię: kuba


Szalik odpusc bo siwych wlosów sie dorobisz .... :mrgreen: Uwielbiam takie zdjecia ogladac ..
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 1 Listopad 2011, 13:12   
   Imię: Marcin


Pokaż, że dasz radę i Ci się to uda!!! Udowodnij większości że się myli :-P
Nie taki diabeł straszny, jak go malują :evil:
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Listopad 2011, 13:21   
   Imię: Kamil


Ja podjął bym się remontu gdyby było to e9, a na bank bym się podjął jak był by to CSL :D

Szalik to fanatyk, i da radę :D
P.S.
dużo masz miejsca na placu - mam nadzieje że je zapełnisz 8-)
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.063 sekundy. Zapytań do SQL: 12