E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E30] 325e 04/1987 "Babuszka"
Autor Wiadomość
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 23 Listopad 2012, 09:40   
   Imię: Przemek


Wczoraj Kacper zrobił kolejne piękne zdjęcia Babci i nie ominęła mnie przyjemność wyciągnięcia od niego kluczy od ety <mina>

Przejechaliśmy kilka dosyć wymownych kilometrów i stwierdzam, że ten silnik to diaboł <hyhy> od 2tyś. obrotów urywa dupę, nawet się Pan z Audi a5 sportback miał możliwość o tym przekonać <oko>

Co do zdjęć to jedno już macie zaprezentowane, będą jeszcze dwa a wszystko robione w mało sprzyjających warunkach...mimo wszystko Kacper jak zawsze dokładny i z brakiem pośpiechu :D

Ciekawe jak Twoja Pani znosi Twoje sesje <sciana>

Dzięki serdeczne za poświęcony czas! <czapka>
_________________

 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 5 Grudzień 2012, 23:47   
   Imię: adaś


140km? wow, nic nie było grzebane?

że tez moja sie nie załapała na SUPER... asz... :(

ale progi w kolorze, i ta wnęka, to dla mnie profanacja, odrazu widac że bylo grzebane, traci efekt "dziewicy"
 
 
     
shakaz 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 155
Skąd: POZnan*
Wysłany: 6 Grudzień 2012, 00:04   
   Imię: michał


Zajebiste te foty i fajnie, że bronzit <oko>

Ładnie się mieni na fociach :D
 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 15:46   
   Imię: Kacper


Od wtorku E30 w garażu, rozpoczęło sen zimowy.
Początek sezonu 2012 - 251 020km. Aktualnie 259 050km.

Przez rok 2012 pokonaliśmy razem równe 8000km, głównie na cotygodniowe
spotkania w stolicy, 2 razy w podróży do Gdańska, raz na Hel.

Roboty przeprowadzone na ten rok:
- przegląd filtr/olej (po 8000km),
- detailing lakieru/wnętrza,
- uszczelniony dyfer, nowy olej,
- nowa kostka stacyjki,
- nowa nakładka drzwi kierowcy,
- nowy komplet centalnego zamka + kluczyk e46,
- nowy osprzęt lewarka zmiany biegów,
- nowy siłownik maski,
- radio RDS Reverse II,
- regulacja zaworów (by Majsu),
- nowe plastiki przednich zderzaków,
- gruntowne odnowienie progów, zabezpieczenie spodu,
- usunięcie jedynej szkody na powłoce - zadrapanie prawego tylnego nadkola.


Aktualne foteczki, ostatnie przed zamknięciem sezonu, wspólnie z Pemasem.




Adaasko napisał/a:
140km? wow, nic nie było grzebane?

Ale progi w kolorze, i ta wnęka, to dla mnie profanacja, odrazu widac że bylo grzebane, traci efekt "dziewicy"


Przy otwieraniu ETY były robione małe szlify, gruntowne uzdrowienie serca,
zatem silnik praktycznie został niedawno dotarty. Majsu po zdjęciu dekla
przyznał, że jest tam jakoś świeżo. :D

Zgadzam się, efektu dziewicy tu nie ma, ale czarny dół optycznie bardzo oddala
auto od ziemi - a kolor to kwestia gustu. Ja stawiam też na jakość, więc "ruszane",
czy też nie, ważne że zrobiła to dla mnie osoba jedna z lepszych w tym temacie, a nie
przypadkowy druciarz.
_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 16:10   
   Imię: adaś


kurde, ale skad te 140km... też chce! :D

trzeba oddalic auto progami, i przybliżyc sprężynami, polecam :D
 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 16:21   
   Imię: Przemek


Adaasko napisał/a:
trzeba oddalic auto progami, i przybliżyc sprężynami, polecam :D


Czyli zmiana zawiasu ma być mniejszą profanacją niż estetyka <y>

Też bije się z myślami co zrobić z tym fantem u siebie <oko>
_________________

 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 16:30   
   Imię: Kacper


Autko i tak jest już minimalnie niżej i już w miarę twardo. Decyzja o progach
podjęta - jak mi się znudzi, to zmienię na czarne.

Pemas, u Ciebie bym też zostawił, jak jest - przy Twoim lakierze niebardzo
widać tą "modyfikację", a na pewno przyjemnie pogłaskać Babcię po lakierowanym brzuszku.
Szczególnie, jak jest to pokryte bezbarwnym - brud szybciej schodzi, a do czarnego,
matowego baranka się lepi i czarny nie jest czarny. :P
_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 16:48   
   Imię: Przemek


Nawet gdybym wracał w oryginał to farbą a nie "barankiem" <cwaniak>
_________________

 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 23:48   
   Imię: adaś


od skromnej glebki nikt nie umarł, zaprawde powiadam.
 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 10:33   
   Imię: Przemek


Adaasko napisał/a:
od skromnej glebki nikt nie umarł, zaprawde powiadam


temuż zrobić będzie ją trzeba <cwaniak>
_________________

 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 12:33   
   Imię: adaś


Pemas, nie będzesz żałował, uważam ze takie -40 jest totalnie nieprzeszkadzające w miescie, a znacznie poprawia własciwosci jezdne, NO I WYGLĄD:)
 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 12:47   
   Imię: Przemek


Wiem, wiem ale nie śmiećmy już Kacprowi moimi bzetami :D

W razie co reszta u mnie[/b]
_________________

 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 15:59   
   Imię: Kacper


Ja już mam -30/-30. :D
_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 16:58   
   Imię: Przemek


Szczep napisał/a:
Ja już mam -30/-30. :D


Ale ja nie! <niee>
_________________

 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 29 Marzec 2013, 19:22   
   Imię: Kacper


Korzystając z wczorajszego słońca - podjechałem na badanie techniczne (ważne do 30. marca),
a tu MYK - wynik negatywny. Tuleje tylnej belki - fabryczne, 26-letnie - do wymiany.

Wtem na podnośnik i rozbieranie - wydech, dyfer, zawias, hamulce, wał. Tak wygląda Babuszka w negliżu:



Przy okazji wymiany nieszczęsnych tulei, które były totalnie sparciałe, a i nie marnując robocizny
- wymiana innych gumowych elementów gdzie sie dało, oraz... odświeżenie końcowego wydechu.




Chwile słońca z wczoraj:



Czekamy na ponowny przypływ wiosny! :D
_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
Przemas 
Przemas


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 588
Skąd: Konin/Warszawa
Wysłany: 29 Marzec 2013, 19:53   
   Imię: Przemek


Taaaaaak, przypływ wiosny od rana bardzo bogaty w stolicy <krzyczy>

To się musiałeś zdziwić wynikiem ;)
_________________

 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 29 Marzec 2013, 19:58   
   Imię: Kacper


Pemas napisał/a:
To się musiałeś zdziwić wynikiem ;)



Trochę się zdziwiłem, ale jak zobaczyłem przyczynę, to aż z przyjemnością ją usunąłem, chociaż łatwo nie było. <oko>
Teraz już bez zastrzeżeń. ...no może do naszej wiosny mam zastrzeżenia! <lipa>
_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 3 Maj 2013, 20:57   
   Imię: Kacper


Mały update: 2013.kwiecień. Rozpoczęcie sezonu Youngtimer Warsaw.

_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,032 sekundy. Zapytań do SQL: 11