E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 518] Srebrzynka
Autor Wiadomość
Zelocik 
Kapłan maszyn


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 133
Skąd: Zgierz
  Wysłany: 28 Sierpień 2011, 15:37   [E28 518] Srebrzynka
   Imię: Maciej


Witam wszystkich!

Zacznijmy od krótkiego opowiadania... W 1991 sprowadzona do polski i po paru latach jeżdżenia wsadzona do garażu na 8 lat z powodu wyjazdu właściciela do stanów. Po tym przestoju wyciągnięta przez córkę owego właściciela, po paru przejażdżkach i po pobijaniu w paru miejscach auta (te kobiety :-P ) stwierdziła że to nie dla niej po czym kupiła jakiegoś Mercedesa, a Bawaria wylądowała na cegłach. Po jakimś czasie znalazł się kolejny właściciel, z zamiarem wyremontowania i przywrócenia poprzedniej świetności autu, jednak sytuacja życiowa zmusiła go do sprzedania zabytku kolejnemu właścicielowi... i tu już się zaczyna moja historia.

Szukałem jak by tu VIN rozkodować ale nic szczególnego nie znalazłem, jak ktoś by wiedział coś bym był wdzięczny WBADK1108D7884778 ;-)

Ogólnie to auto kompletny suchar jeśli chodzi o elektrykę, jedyny bajer to elektryczne lusterko kierowcy, które puki co działa jeszcze ale co do reszty to już nie bardzo... Zegar nie działał, ale zaczął działać i puki co działa, wycieraczki działały ale już nie działają, tzn działają tylko na najszybszym trybie, czasem tylko załączą się wszystkie ale to tylko na jakiś czas. Wiatrak nie działał ale zrobiłem tak że działa ale chyba wirniki nie są wyważone bo strasznie mi grzechoczą jak się już rozkręcą.

Co do silnika w sumie ok, nie leje się nigdzie tylko trochę zapocony po całości, gorzej za skrzynią, leje się chyba z wybieraka, to skrzynia pewnie do wyjęcia...

Jadąc dalej dochodzimy do blachy i tu noo powiedzmy że nie jest najgorzej :-> . Łącznie progu z podłogą się sypie, bak to szrot, leci z niego po całości a resztę oblukacie na fotkach.

No i zostało zawieszenie... No i to to już kompletna padaka, wszystko jeszcze oryginalne tuleje, wąchacze, amorki... Wszystko ma znaczki BMW. Praktycznie wszystkie sworznie były już robione jakimś patentem, zarówno z przodu w wahaczach jak i w układzie kierowniczym, no i to idzie na pierwszy ogień remont zawieszenia. Zaczynając od tyłu, przy okazji wydech się napatoczył.

To narazie na tyle, resztę na zdjęciach obejrzycie.

















Niedługo mały update bo remont już się zaczął. :-D
Ostatnio zmieniony przez Zelocik 19 Lipiec 2013, 18:31, w całości zmieniany 9 razy  
 
 
     
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 472
Skąd: Anglia
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 16:17   
   Imię: Adam


Ciekawy egzemplarz, nie do konca taki suchar, bo masz halogeny. Poza tym, rudy w niej nie poszalal zbytnio, na szczescie. Tak bynajmniej ze zdjec wynika ale jak jest naprawde to sam pewnie najlepiej wiesz.
Hak wywalasz, czy zostawiasz w formie samoobrony?
Pod maska brakuje Ci blendy na chlodnice, taki czarny plastik. Dostepny na rynku wtornym za grosze lub nowy z aso za niewielkie pieniadze.
 
 
     
Zelocik 
Kapłan maszyn


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 133
Skąd: Zgierz
Wysłany: 30 Sierpień 2011, 20:45   
   Imię: Maciej


No rzeczywiście o halogenach zapomniałem, ale i tak nie działają... jak narazie ;-)
Postaram się jakoś zrobić relacje z naprawy zawieszenia, ale puki co to nie ma co pokazywać bo dopiero wszystko wyjęte, później piaskowanie malowanie i dopiero wtedy będzie co pokazać. Co do pasa przedniego to muszę kratki powymieniać i chyba szukać nowego albo oddać do dobrego blacharza bo cały powyginany wszędzie po crash teście. A hak czasem się przydaje, puki co ten zostawię ale chciał bym oryginalny gdzieś dostać.
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Sierpień 2011, 00:40   
   Imię: Patryk


Zelocik napisał/a:
Szukałem jak by tu VIN rozkodować ale nic szczególnego nie znalazłem, jak ktoś by wiedział coś bym był wdzięczny WBADK1108D7884778

Niestety nie mogę pomóc, bo dane Twojego rekina nie były jeszcze archiwizowane, podobnie jak większości E28 z początku produkcji.
_________________
 
 
     
Zelocik 
Kapłan maszyn


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 133
Skąd: Zgierz
Wysłany: 10 Październik 2011, 21:42   
   Imię: Maciej


Mały update... Jak autko się prezentuje od spodu:

Podłoga ogólnie zdrowa po za korkiem pod pasażerem:


A oto efekt ściągania auta z cegieł:


No i zawieszenie przód, czyli zaradność przy braku części, lub oszczędność:


  
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 10 Październik 2011, 22:05   
   Imię: Marcin


Ej, podoba mi się ten egzemplarz, świetny opis :mrgreen:
powodzenia w pracach
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 10 Październik 2011, 23:26   
   Imię: qqqq


Ratuj kielich.. Ewentualnie jeżeli chcesz mieć zdrowe E28 to szukaj innego a te zostaw na części.

Póki co nie myśl o żadnych skórach i piaskowaniu felg tylko ratuj blacharkę bo to największy problem. Wisienke na torcie to sie stawia jak auto jest zrobione. Chyba że masz tylko sezonową zajawke wtedy inna gadka.
_________________
 
 
     
Zelocik 
Kapłan maszyn


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 133
Skąd: Zgierz
Wysłany: 11 Październik 2011, 21:26   
   Imię: Maciej


Nieee chwilowa zajawka to to nie jest. Jak już wdepnąłem w to auto to muszę wyjść z czystą nogą, wiec nie przejdzie zmienienie go w bryłę do wydzierania wnętrzności...

Jak na razie to ja i tak nim nie będę jeździć, stoi sobie w garażu i powolutku go robię...

No i rzeczywiście trochę się pośpieszyłem z wypisywaniem pomysłów bez opisania ogólnych założeń. :-P A więc tak:

Pierwszym etapem jest zrobienie wszystkiego co mogę sam sobie w garażu i w warsztacie zrobić. Zaczynając od zawieszenia tył z wymianą praktycznie wszystkiego co się da: tuleje, amortyzatory, sprężyny, odboje, bębny, szczęki, cylinderki, zestawy naprawcze do szczęk i wydech razem z bakiem które są praktycznie tuż obok.
Następnie przechodzimy na przód no i lecimy tak samo praktycznie ze wszystkim, razem też z hamulcami i układem kierowniczym.
No i tu dopiero dochodzimy do blacharki z racji że raczej żadnej praktyki w lakiernictwie i spawalnictwie wszystkim zajmie się blacharz. No i tu tak samo podzielę wszystko na 2 albo 3 etapy. Zaczynając od odświeżenia i naprawy wszystkiego od tyłu razem z podłogą: komora bagażnika, klapa, nadkola tył, progi i wyskrobanie z ponowne zabezpieczenie podłogi.
Potem przód... no i tu już zaczynają się schody do wymiany mam pas przedni razem z maską no i te kielichy i nadkola, to myślę że razem z tym wyjmę silnik i od razu całą komorę też mi machnie za jednym razem... A dalsze plany są już zbyt odległe, ale nie przewiduje że będę za dużo jeździł puki nie zrobię najważniejszych rzeczy, żeby nie dobić już tego auta do końca :-P
Przewidywalny czas operacyjne coś koło 2 lat :mrgreen:

No i na koniec są te rzeczy co wypisywałem post wcześniej, wypisałem to teraz żeby trochę rozeznać co inni o takich pomysłach myślą :roll:
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 11 Październik 2011, 21:36   
   Imię: Marcin


Można życzyć Ci tylko tego, żebyś faktycznie zrobił wszystko co zakładasz bo w 90% przypadków przygoda kończy się po 2-3 miesiącach ;-) a jeśli nie, to zakładany czas wydłuża się dwukrotnie w 100% przypadków :mrgreen:
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Październik 2011, 21:44   
   Imię: Bartek


Dwukrotnie to przy sprzyjających wiatrach :-P
 
 
     
Zelocik 
Kapłan maszyn


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 133
Skąd: Zgierz
Wysłany: 11 Październik 2011, 21:56   
   Imię: Maciej


No pożyjemy zobaczymy... :-> bo teraz na zimę to żeczywiście sezon pracy po godzinach chyba mi się kończy :-P . Ale puki co idzie na razie z górki, pod koniec tygodnia dostane bak z naprawy (klepali mi całą górna polówkę). W tamtym tygodniu dostałem belkę, wahacze i parę innych pierdół z malowania proszkowego, tak więc tuleje w belkę już za implikowałem, jeszcze zostały tuleje wahaczy i łożyska. Wczoraj doszły amory więc jutro albo po jutrze składam Macphersony. Wyspawane też mam mocowanie belki bo w podłodze zaczęły już dziury rosnąć.
Resztę części też już mam to tylko poskładać do kupy i sezon prac zakończony akurat zanim snieg zasypie wrota od garażu :-D
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 11 Październik 2011, 22:03   
   Imię: Marcin


bartolommeo napisał/a:
Dwukrotnie to przy sprzyjających wiatrach :-P


Zrozumie tylko ten co remontował ;-)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Październik 2011, 22:11   
   Imię: Bartek


Beatles napisał/a:
Zrozumie tylko ten co remontował


Dokładnie, choć muszę przyznać, że tempo iście sprinterskie.
Trzymam kciuki. Samochód bardzo fajny a jeżeli nie minie Ci zapał to "będziemy" mieli laleczkę na forum :-)
 
 
     
Zelocik 
Kapłan maszyn


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 133
Skąd: Zgierz
Wysłany: 24 Październik 2011, 22:36   
   Imię: Maciej


Trochę fotek z regeneracji tyłu... na razie zamontowałem belkę i bak paliwa. Brakuje mi łożysk i górnych mocowań to stoję z resztą...

Oddawanie baku paliwa do robienie okazało się złym pomysłem... wywaliłem połowę wartości nowego baku, a mówiąc szczerze to spie$@#&*^$ sprawę, już pomijam fakt że wlew jest przesunięty, najgorsze jest to że górną połówek nie zrobili dokładnie takiej samej tylko lekko szerszą. Prze co nie chciał wejść... musiałem się na młotkować, patent wkręcić i i tak odstaje... :-/ przyjdzie czas żeby go poprawić jeszcze ale po 4 godzinach spędzanych przy tym odechciało mi się kombinować.

Co do reszty zobaczcie sami, pancerne pospawane mocowania belki i kawałki przed malowanie i po:





Most tylko oskrobany i pędzlem machnięty, w swoim czasie też pójdzie do malowania, wymiany osłon itp...




Tuleje mi nie do końca weszły bo po malowaniu chyba zmniejszyła się średnica otworu u doły i się wysuwały... brakuje im coś koło 1,5MM ale nie ma tragedi







I jeszcze pytanko czy ta pozostałość naklejki to Polaris Metallic 060 :?:

  
 
 
     
deric 
(Oo==[][]==oO)

Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M52B28
Rok produkcji: 10/85r
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 208
Skąd: PK
Wysłany: 25 Październik 2011, 08:09   
   Imię: Dominik


Zelocik napisał/a:
I jeszcze pytanko czy ta pozostałość naklejki to Polaris Metallic 060 :?:

moze ktos z modow rozkoduje vin i wtedy wszystko bedziemy wiedziec
 
 
     
KinceK 
8er


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 83
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Październik 2011, 10:00   
   Imię: Michał


ZbiQ napisał już, że się nie da rozkodować, też próbowałem :( Ta blenda na chłodnicę 70zł w aso, nie ma sensu kombinować z używaną.
_________________
Detailing - www.funkyking.eu
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Marzec 2012, 20:43   
   Imię: Kamil


fajny temacik :-) co tam słychać z rekinkiem? 8-)
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Zelocik 
Kapłan maszyn


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 133
Skąd: Zgierz
Wysłany: 12 Marzec 2012, 21:55   
   Imię: Maciej


A dziekować :mrgreen: Zimę odpuściłem po za wahaczami. W robótce wprasowałem nowe łożyska i piasty... szkoda zdrowia w garażu marnować chociaż przy takim aucie to w sumie nie szkoda ale nie przesadzajmy... :-P
W tę niedziele włożyłem most, wał, wahacze, macphersony i jeszcze jakieś pierdoły...
Prawie wszystko nowe, z amorków jestem zadowolony bo Bilsteiny dostałem ale reszta to jakieś Kagery, LPR itp. "krzaki" prócz tulei, lęmfordera kupiłem... I nie wiem za bardzo gdzie brać ogólnie części, zamawiałem z Inter Carsu, Foty i innych pomniejszych sklepów w łódzkim, ale trudno znaleźć coś lepszego. A nie chce z internetu brać bo jak nie to dojdzie to odsyłanie jakoś mnie nie ciągnie...
Ogółem chciałem do następnego tygodnia wyjechać ale nie wiem czy się uda. :roll:

Mam jeszcze nowe felgi z oponkami retro-style ale to zostawię do zobaczenia z całością na zdjęciach :-D
_________________
Srebrzynka - Decepticon Project http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=5200
 
 
     
Zelocik 
Kapłan maszyn


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 133
Skąd: Zgierz
Wysłany: 18 Marzec 2012, 19:09   
   Imię: Maciej


No i udało mi się wyjechać z garażu, w końcu...
Trochę się nie przygotowałem do sesji bo nie mam przeglądu a na myjkę trochę daleko, ale z resztą ona by za dużo nie pomogła :-P a i nie zwracajcie uwagi na frontową masakrę.

Felgi od E12 z oponami Matador MP7 205/70, Chyba nie jest źle co o tym sądzicie :?:







Jeszcze niedługo wstawię fotkę jak to od spodu wygląda.
_________________
Srebrzynka - Decepticon Project http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=5200
 
 
     
Zelocik 
Kapłan maszyn


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 133
Skąd: Zgierz
Wysłany: 1 Kwiecień 2012, 20:29   
   Imię: Maciej


Tak wszystko razem wygląda po złożeniu, niestety już się troszkę pobrudziło :-(


_________________
Srebrzynka - Decepticon Project http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=5200
 
 
     
szczepek 

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2,7eta
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 16
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 1 Kwiecień 2012, 21:11   
   Imię: Szczepan


Autko fajne i z moich okolic. Nowy pas przedni dolny starego typu jest osiągalny tylko z oryginału ok 1000zł. u mnie na placu leży jeszcze jakiś jeden ale też wymaga trochę pracy. Widzę, że coraz więcej ładnych e28 pojawia się w okolicach Łodzi. Moja mimo iż wymaga mało pracy to ze względu na chroniczny brak czasu stoi i czeka, ech życie...
 
 
     
Zelocik 
Kapłan maszyn


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 133
Skąd: Zgierz
Wysłany: 24 Listopad 2012, 00:04   
   Imię: Maciej


Trochę odświeżę swój zkotleciały temat, żeby nie było że już mnie chęci opuściły i przez rok nic nie robiłem <spiewa>

Kontynuując prace z poprzedniej zimy, wyjąłem mościk i rozebrałem... Typowo do piaskowania/szkiełkowania i proszkiem do psiknięcia. Na dekielku będę przy okazji ćwiczył polerkę aluminium <mina>




I na koniec smaczek (przynajmniej dla mnie). Zrobiłem wnętrze, fotele i kanapa obszyte na boczkach niebieską skóra a środek zostawiony w oryginalnym welurze, istna profanacja nie będzie wszystko po staremu :D . Dołożyłem jeszcze zagłówki z tyłu tylko czekam na mocowania do nich...
Lepsze fotki powstawiam jak dostane maila z prac nad nimi od tapicera.




Poza tym, założyłem kompletny nowy układ zapłonowy,cały wydech , puszkę filtra na nowo pomalowałem i i w sumie to tyle :D
_________________
Srebrzynka - Decepticon Project http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=5200
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1468
Skąd: Toruń
Wysłany: 24 Listopad 2012, 17:09   
   Imię: Rafał


Nie jestem fanem profanacji wnętrza, lecz z drugiej strony jak szmatki wytarte to nie ma zbyt wiele sposobów naprawy...
Co do inwestycji w auto to ładnie Ci idzie. Już myślałem, że auto sprzedane lub martwe...
Powodzenia w pracach blacharskich..
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Zelocik 
Kapłan maszyn


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 133
Skąd: Zgierz
Wysłany: 25 Listopad 2012, 23:48   
   Imię: Maciej


Boczki były poprzecierane na siedzeniu kierowcy i trochę gąbka wygnieciona to zdecydowałem się to tak zrobić... Kiedyś też pewno przyjdzie całe w skórze zrobić bo na siedzisku już widać białe nitki :/ Ale to kiedyś...

Blachę chcę zrobić na końcu bo to duża inwestycja, a w między czasie może też na silnik znajdzie się chwilka :D
_________________
Srebrzynka - Decepticon Project http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=5200
 
 
     
Zelocik 
Kapłan maszyn


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 133
Skąd: Zgierz
Wysłany: 5 Listopad 2013, 18:50   
   Imię: Maciej


Post o rodzimych E28 StarZcarZ-a zmotywował mnie trochę do updatowania swojego tematu... Raczej mało co się zmieniło, ale nie znaczy że nie ma się czym pochwalić <wstyd2>

Ale chyba nie mam się co rozpisywać bo i tak wszyscy tylko zdjęcia oglądają <lol>


To na czym skończyłem ostatnio to regeneracja mostu: zapodkładowany i pomalowany na czarny pół-mat, niestety ostatnia fotka zwieńczająca dzieło zrobiona cegło-fonem to trochę niewyraźna :D
Most został wcześniej wypiaskowany, niestety nie chcieli mi go pomalować proszkiem uzasadniając "bo zagotuję się olej wżarty w żeliwo", czy coś w tym stylu. Też dekielek tylko wypiaskowałem i nie próbowałem nawet polerować bo za bardzo zjedzony już jest...




Następnie zdjęcia foteli po częściowym odszyciu skórą, jeszcze tylko szwy na tylnej kanapie do poprawienia.




Na koniec smaczek chociaż w sumie to powinienem zrobić zdjęcie samego filtra bo reszta komory jest nie za ciekawa, ale już pracuję nad tym... Rozłożyłem alternator i niedługo też wyjmuje dekiel, pokrywę górną rozrządu i obudowę czujników temperatury żeby oddać do polerowania wibracyjnego <hyhy> Ale to jeszcze zobaczymy jak z tym wyjdzie...



+ ocynk paru pierdoł od alternatora:

_________________
Srebrzynka - Decepticon Project http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=5200
 
 
     
Zelocik 
Kapłan maszyn


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 133
Skąd: Zgierz
Wysłany: 30 Listopad 2013, 19:03   
   Imię: Maciej


Z polerką całkiem zacnie wyszło, niedługo będę montował tylko jeszcze wszystkie śrubki klarem do psiknięcia żeby nie rdzewiały i żmudne czyszczenie komory ze szczoteczką do zębów i Akrą <sciana> Ale z czasem powinno być widać efekty...





Tu małe "przed i po" niestety nie robiłem zbyt dużo fotek jak to wszystko wcześniej wyglądało...







Na koniec nakrętki z zamkniętymi łebkami i podkładki z nierdzewki do pokrywy, z nich też da się jeszcze trochę błysku wyciągnąć :D

_________________
Srebrzynka - Decepticon Project http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=5200
Ostatnio zmieniony przez Zelocik 10 Luty 2014, 16:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Listopad 2013, 19:16   
   Imię: Kamil


Polerowanie wibracyjne?
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
kuna 

Nadwozie: Exx
Model: bmw e21
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1982
Dołączył: 08 Wrz 2013
Posty: 28
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 30 Listopad 2013, 19:35   
   Imię: radek


efekt zajebisty <ok> sam polerowałeś czy gdzieś oddawałes? jaki przybliżony jest koszt takiej polerki?
_________________
www.orr-bmw.pl
 
 
     
Zelocik 
Kapłan maszyn


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 133
Skąd: Zgierz
Wysłany: 30 Listopad 2013, 23:39   
   Imię: Maciej


Tak, poszedłem na łatwiznę i oddałem do polerowania wibracyjnego <mina> Dałem za to 250zł, taki jest koszt koszt odpalenia maszyny, a akurat wszystko się zmieściło za jednym rzutem. Miałem sam się za to brać ale chyba nie osiągną bym takiego efektu no i za dużo z tym zabawy...
Odnośnie samego polerowania i firmy to wyczytałem na forum BMW z Konina szukając informacji o ręcznym polerowaniu:
http://www.bmwteam.pun.pl....php?id=838&p=1

A nakrętki to sam spolerowałem na tokarce :D
_________________
Srebrzynka - Decepticon Project http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=5200
 
 
     
Nelchael89 

Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: 2.4 td
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 153
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Grudzień 2013, 14:50   
   Imię: Borys


Eleganto :D Czekam na foty po zamontowaniu <mina>
_________________
Live fast, die young and leave a good looking corpse.

'87 E28 524td Lachssilber metallic
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,045 sekundy. Zapytań do SQL: 14