E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 520i] 1983 Biały Kieł
Autor Wiadomość
KinceK 
8er


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 83
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Lipiec 2011, 22:46   
   Imię: Michał


Zmian ciąg dalszy - nie działał mi licznik, ani przebieg, ani prędkościomierz, ani ekonomizer nie pokazywały nic, a inspekcja fiksowała i do tego czasami wskazówka od temperatury skakała. W tym tygodniu przyszły do mnie liczniki od VaRiot666 - jeden z obrotomierzem, a drugi taki jak miałem z zegarkiem. Niestety liczniki są w bardzo słabym stanie, ale udało mi się z 3 złożyć 1 w interesującej mnie konfiguracji.

Obudowa została oryginalna z mojego auta(gdyż była w najlepszym stanie - będę musiał zaślepić dziurkę od nastawiania zegarka), wymieniłem jedynie zegarek na obrotomierz i panel z bateryjkami od tego zestawu z zegarkiem i efekt jest taki, że wszystko ożyło, zarówno ekonomizer jak i prędkościomierz, i licznik. Niestety inspekcja nadal wariuje, w sensie świecą się czerwone lampki, może jak ją skasuje jeszcze raz to wykasuje to(nie robiłem jeszcze tego na nowych), nie wiem gdzie to zapisane jest, jak w zegarach to być może się uda, bo nie jestem pewien czy to jest w zasadzie usterka. Macie może myk na te bateryjki, czy zwykłe akumulatorki ogarną sprawę, zrobię tak z jednymi zegarami na próbę, może ożyją :) A i jeszcze jedno, by podłączyć obrotomierz wystarczyło wymienić moduł i wszystko już działa.


Jakby ktoś miał zegarek elektroniczny wraz z obudową do sprzedania to chętnie kupię.

Jeszcze i tak będę wyjmował zegary, by doczyścić te części, które teraz dostałem więc porobię fotki.

W każdym razie jestem mega zadowolony z efektów dzisiejszych prac, 4 godzinki się zeszło z testami drogowymi i jednym liczniku rozebranym w drobny mak zanim sobie uświadomiłem, że najprawdopodobniej płyta z bateryjkami jest odpowiedzialna za wszystkie niesprawności.

Także na razie tyle ;-)
_________________
Detailing - www.funkyking.eu
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 1 Sierpień 2011, 06:32   
   Imię: Jakub


A jak było z sygnałem do obrotomierza :?:
Czy był już w liczniku tak jak Ci pisałem :?:
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
KinceK 
8er


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 83
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Sierpień 2011, 09:16   
   Imię: Michał


Dzięki Dexter, właśnie sygnał był już w liczniku i nie trzeba było zrobić absolutnie nic, co mnie niesamowicie ucieszyło.

I sorka, że nie odezwałem się felgami, ale koncepcja mi się kompletnie zmieniła(zostaje na tych co mam) i jednocześnie rezygnuje też z foteli sportowych, które już kupiłem co prawda.

Jakby ktoś chciał je to możemy się dogadać jakoś - stan b. dobry. Wyprane, zakonserwowane.
_________________
Detailing - www.funkyking.eu
 
 
     
KinceK 
8er


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 83
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Sierpień 2011, 18:31   
   Imię: Michał


Jak obiecałem parę zdjęć.

W zasadzie zmienione zostały tylko obrotomierz i płytka z bateryjkami, nie zmieniałem razem z plastikiem, bo obudowa połamana była, poza tym chciałem zachować jak najwięcej z mojego auta.

Nie obeszło się bez strat, zgiąłem wskazówkę od temperatury(widać na zdjęciu kiedy rozebrane), ale udało mi się wymienić na drugą, niestety muszę poprawić jeszcze, bo źle ją wyregulowałem.

Myślę, że wyszło całkiem całkiem, teraz już wiem, że na jedynce idzie 80 i zmienia biegi przy 5500 obr/min. Myślałem, że trochę słaba z dołu jest, ale ma raczej ciężko, tak jak by z 2 ruszał.


Tu wadliwy układ(ten po środku) mimo tego, iż optycznie wygląda na dużo mniej zjechany - wymieniłem na taki z zegarów o przebiegu ponad 360tkm.







_________________
Detailing - www.funkyking.eu
 
 
     
Barracuda 
7ka


Nadwozie: Exx
Model: 523i
Silnik: m52
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Sierpień 2011, 10:57   
   Imię: Kristof


Pytanie-czy te bateryjki są odpowiedzialne za świecenie się diod servisu? po ich wymianie świecić się przestaną?

Próbowałem skasować "service" ale się nie da :-/
_________________
www.vip-service.pl
 
 
     
KinceK 
8er


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 83
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Sierpień 2011, 12:07   
   Imię: Michał


Wg mnie nie - mi też się nie udało skasować inspekcji, mimo iż mam do tego przyrząd. Ja w tym wypadku obwiniam taśmę z przewodów o dawanie mylnego sygnału. Jak się zdenerwuję to odepnę to i oka nie będzie denerwować.
_________________
Detailing - www.funkyking.eu
 
 
     
sekund 


Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 11/85
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 43
Skąd: Radzymin
Wysłany: 2 Sierpień 2011, 19:24   
   Imię: Piotr


U mnie po wyjęciu i ponownym wlutowaniu akumulatorów serwis oleju się nie świeci, potrzeba tylko czułości tą czynność wykonując.
 
 
     
KinceK 
8er


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 83
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Sierpień 2011, 22:16   
   Imię: Michał


A myślałem, że zakup 850 to był dobry pomysł :)

_________________
Detailing - www.funkyking.eu
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 7 Sierpień 2011, 22:23   
   Imię: Dominik


Rekin to Rekin :mrgreen: ;-)
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Sierpień 2011, 23:45   
   Imię: Patryk


Dobry klimat :D
_________________
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 8 Sierpień 2011, 00:02   
   Imię: Piotrek


KinceK napisał/a:
Myślę, że wyszło całkiem całkiem, teraz już wiem, że na jedynce idzie 80 i zmienia biegi przy 5500 obr/min. Myślałem, że trochę słaba z dołu jest, ale ma raczej ciężko, tak jak by z 2 ruszał.


musze cie zmartwic, ale jezeli na jedynce licznik wskazuje ci 80 km/h, to raczej kiepsko dziala, szczegolnie, ze to automat. a skad te dupy w bagazniku:D
 
 
     
KinceK 
8er


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 83
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Sierpień 2011, 08:14   
   Imię: Michał


Cytat:

musze cie zmartwic, ale jezeli na jedynce licznik wskazuje ci 80 km/h, to raczej kiepsko dziala, szczegolnie, ze to automat. a skad te dupy w bagazniku:D


Nic mnie nie martwisz, bo zakres moich biegów to 78, 130 i teoretyczne 192.

Do sprawdzenia na http://www.automobile-catalog.com/ - osiągi niemalże wszystkich samochodów. Strona stworzona przez mojego kumpla.

A laski same się pakują, nie - żartuje. Robiliśmy taki trochę perwersyjny klip(z okazji ślubu, na potrzeby panieńskiego) dla mojej kumpeli z udziałem koleżanek :-P
_________________
Detailing - www.funkyking.eu
 
 
     
shakaz 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 155
Skąd: POZnan*
Wysłany: 8 Sierpień 2011, 21:16   
   Imię: michał


Ooo Jezuuuu!!!!! Zapraszam te Panie i inne do moich bagażników...!!! Miejsca w bród :twisted:
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 8 Sierpień 2011, 23:15   
   Imię: Piotrek


haha ale dalem ciala z tym postem :P najpierw pierwsza czesc posta pisalem z mysla, ze masz manuala, a potem odszedlem od komputera i po jakims czasie, pozniej przypomnialo mi sie, ze to automat i zastanawialem sie jak to mozliwe ze w 5-cio biegowym automatem na jedynce wskazuje ci 90 :p wszystko sie zgadza ;) mi tez wysiadl troche licznik, obrotomierz nie dziala, a wskazowka od obrotomierza i paliwa szaleja... oddaje licznik do sprawdzenia koledze elektrykowi, bo juz 10 razy zmienialem baterie i nie wiele to dalo...ekonomizer oczywiscie tez nie dziala
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Sierpień 2011, 09:35   
   Imię: Patryk


peter22 napisał/a:
5-cio biegowym automatem

4-ro biegowym, bo 5-cio w E28 nie było ;-)

U Michała jest jeszcze ciekawiej bo ma 3-biegowy automat :D
_________________
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 9 Sierpień 2011, 23:45   
   Imię: Piotrek


ja sie smieje z tym 5cio biegowym, bo pomylilem z manualem :)
 
 
     
Igon 

Nadwozie: Exx
Model: ...
Silnik: ...
Rok produkcji: ...
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 70
Skąd: mazowsze
Wysłany: 10 Sierpień 2011, 22:54   
   Imię: Paweł


Podoba mi się ta biel, tym bardziej jeszcze, że jest w takim cukierkowym stanie :-D
_________________
Pozdrawiam
Paweł
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Sierpień 2011, 23:09   
   Imię: Patryk


Miałem w końcu okazję zobaczyć "live" :-D

Dotykałem, odpalałem, podziwiałem ;-) Naprawdę rasowy klasyk z kilkoma detalami do dopieszczenia. Ale znając podejście właściciela do tematu, możemy spać spokojnie ;-) Szykuje się jeden z lepszych projektów.
_________________
 
 
     
Barracuda 
7ka


Nadwozie: Exx
Model: 523i
Silnik: m52
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 19:33   
   Imię: Kristof


Tak mi się skojarzyło... http://www.bmwclassics.co...pgmFilters=#pic
_________________
www.vip-service.pl
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 20:13   
   Imię: Dominik


7ka napisał/a:
Tak mi się skojarzyło... http://www.bmwclassics.co...pgmFilters=#pic


Szok :shock: :shock: :shock: ale stan :-D
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Barracuda 
7ka


Nadwozie: Exx
Model: 523i
Silnik: m52
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 22:06   
   Imię: Kristof


Wejdzcie w galerie ... :shock: http://www.bmwclassics.co.uk/gallery/index.php
_________________
www.vip-service.pl
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 22:16   
   Imię: Dominik


7ka napisał/a:
Wejdzcie w galerie ... :shock: http://www.bmwclassics.co.uk/gallery/index.php


7ka chcesz żebym zawału dostał :mrgreen: :D :twisted:
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 22:21   
   Imię: Patryk


Panowie, nie offtopujemy ;-)
_________________
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 22:28   
   Imię: Filip


Proponuję przenieśc tą dyskusję tutaj http://www.e12-e28.pl/viewtopic.php?t=4704 ;-)
_________________

 
 
     
KinceK 
8er


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 83
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Sierpień 2011, 07:14   
   Imię: Michał


7ka napisał/a:
Tak mi się skojarzyło... http://www.bmwclassics.co...pgmFilters=#pic


Taka będzie jak z nią skończę :)
_________________
Detailing - www.funkyking.eu
 
 
     
KinceK 
8er


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 83
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 01:25   
   Imię: Michał


Żeby nie było, że u mnie się nic nie dzieje, wziąłem się za ten nieszczęsny lakier na moim aucie, mimo iż na pierwszy rzut oka wyglądał nieźle, to dopiero jak zacząłem ciąć to wyszło szydło z worka, twardy jak skała i na dodatek źle wlany - dopiero 10 przejazdów na twardym daje właściwy efekt, niestety jest trochę rys pod lakierem i z tym już nic nie zrobię. Ale i tak jest o niebo lepiej. Parę fotek z prac, jak na razie jedna strona i maska, tylko na grubym + zielony korek 3M. W porównaniu do tego praca na Patrykowym rekinie to była czysta przyjemność.









_________________
Detailing - www.funkyking.eu
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 08:01   
   Imię: Kuba


KinceK napisał/a:
dopiero 10 przejazdów na twardym daje właściwy efekt,
To będziesz auto robił jakiś tydzień :-/ Ja na takie coś mam szybkie rozwiązanie, gdzie wystarczą 2 przejazdy :mrgreen:

Muszę kiedyś gdzieś zobaczyć twoje autko bo naprawdę chyba wyrasta na najlepszy egzemplarz na forum ;-)
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
KinceK 
8er


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 83
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 08:12   
   Imię: Michał


Czerw napisał/a:
Ja na takie coś mam szybkie rozwiązanie, gdzie wystarczą 2 przejazdy :mrgreen:

Muszę kiedyś gdzieś zobaczyć twoje autko bo naprawdę chyba wyrasta na najlepszy egzemplarz na forum ;-)


Wełniakiem go :mrgreen:

Śmiało wpadaj, co prawda weekendy to mam wycięte do końca września, ale w tygodniu możemy się złapać, może jakiś Warszawski spocik zrobimy :)

Do najlepszego to jeszcze chyba mu brakuje, ale miło takie coś przeczytać ;-)

Pozdro.
_________________
Detailing - www.funkyking.eu
 
 
     
Barracuda 
7ka


Nadwozie: Exx
Model: 523i
Silnik: m52
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 08:17   
   Imię: Kristof


Zboczeńcy :mrgreen:
_________________
www.vip-service.pl
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Sierpień 2011, 10:52   
   Imię: Patryk


Trochę roboty jeszcze jest, ale to bardziej kosmetyka ;-) Michał nie bawi się w półśrodki, więc efekt finalny będzie ściągał kopary do ziemi :mrgreen:

Spot Warszawski musimy skleić koniecznie póki jeszcze pogoda jest! Tylko proponowałbym jakąś bardziej zorganizowaną akcję żeby nie był to cały czas ten sam skład, tylko kolejne rekiny, których w stolicy jest naprawdę sporo :-)

Ale nikt z Was nie ma takiego anty-napadu jaki ma KinceK w białej :mrgreen:
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,038 sekundy. Zapytań do SQL: 11