E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 17:37
[E12 520] 520 A + BBS RS = OLDSCHOOL
Autor Wiadomość
lacos 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1979
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 212
Skąd: Sopot
Wysłany: 20 Maj 2009, 20:16   
   Imię: Michał


Siedemnastki :-D no to piknie :!: byłem pewien że to16 tylko szersze,czekamy na parę ładnych fotek 8-) .Ile kosztowało zrobienie tych sprężynek przednich :?:
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 21 Maj 2009, 12:29   
   Imię: Milosz


No David felg to w sumie nie ma co komentowac, RS to klasa sama w sobie a renowacja na zdjeciach wyglada na udana.

Co do sprezyn to daj prosze cynk gdzie robiles jak i w jakich cenach, kilka roznych kompletow na zamowienie duzo rozwiazalo by w mojej wyscigowce.

Co do robionych Sachsow raczej sie nie lodz, ze sa jak Bilstein, to zupelnie inny poziom konstrukcyjny, moga byc podobnie twarde i na tym podobienstwa sie koncza, no chyba, ze mowisz o B4. Przerabiales je na Woli Rzedzinskiej??

Zakladaj felgi i strzel galeryjke calego auta.

Nie wybierasz sie na zlot 6.com.pl w Sandomierzu?? masz rzut beretem.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
David 
E12 BBS CLASSIC

Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 206
Skąd: Tarnow
Wysłany: 21 Maj 2009, 12:47   
   Imię: Dawid


Co do felg to dziekuje za opinie , ale mysle ze dopiero po zlaozeniu na samochod beda robily wrazenie :mrgreen:
Sprezyny byly dorabiane w firmie metalpol w Mielcu. Bardzo sobie ich chwale- robilem tam juz 4 komplety i wszystko zawsze bylo ok. Ceny w zaleznosci od parametrow ale mniej wiecej po 120 netto za sprezyne.
Co do amortyzatorow ...mialem juz b6 w e30 i w e36, bylo ok ale np do koni sport z regulacja sie nie umywaja.A w e12 powiem Ci szczerze , roznicy i tak pewnie nie poczuje, bo do sportu to auto sie nie nadaje.Na moje potrzeby (m20b20 z automatem :D ) jest jak najbardziej wystarczajaco. 8-)
Co do zlotu to , nie jestem zarejestrowany na tamtym forum a tydzien wczesnij mam w Tarnowie zlot "GERMANFEST" (bedzie masa naprawde dobrze zrobionych bmw)i nie wiem czy uda mi sie zarwac dwa weekendy. Ale przemysle to bo daleko nie mam.
_________________
Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051
 
 
     
Dzwonek 
Bądz Modny Wiecznie


Nadwozie: E12
Model: E12 520 i E36cabrio 318 i E38 728i
Silnik: M20
Rok produkcji: 06.1979
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 121
Skąd: Dzwonek
Wysłany: 21 Maj 2009, 20:47   
   Imię: Robert


Felgi kozak narobilem sobie kompleksow co do swoich alpin. chyba wyminie je.
A jesli mozesz to powiec ile kosztowa renowacja??? Tylko z wygladu ci je robili czy prostowali i tp??
 
 
     
David 
E12 BBS CLASSIC

Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 206
Skąd: Tarnow
Wysłany: 21 Maj 2009, 21:59   
   Imię: Dawid


robcio3dz napisał/a:
Felgi kozak narobilem sobie kompleksow co do swoich alpin. chyba wyminie je.
A jesli mozesz to powiec ile kosztowa renowacja??? Tylko z wygladu ci je robili czy prostowali i tp??

Powiem Ci ze normalna cena za renowacje felg w takim stanie to okolo 1000zl (mialy straszne wzery na rantach), mnie kosztowalo to troche mniej ale i tak tanio sie tego nie zrobi (chromowanie srubek , lakierowanie proszkowe) Felgi byly proste. Mysle ze gdyby jeszcze doszlo prostowanie to cena by znacznie wzrosla.
_________________
Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 23 Maj 2009, 09:05   
   Imię: Milosz


David napisał/a:
mialem juz b6 w e30 i w e36, bylo ok ale np do koni sport z regulacja sie nie umywaja.


Ja w 535i wymontowalem regulowane koni sport, zalozylem B6 tki i uwazam , ze jest o wiele lepiej. Koni mozna ustawic tak ze sa twarde jak beton ale nigdy nie beda tak stabilne jak Bilstein na grubym tloku, naturalnie kazdy ma swoje zdanie odczucia i preferencje, a, ze osobiscie troche handluje Bilsteinami to zaraz mnie tu zjecie za stronniczosc :)

Masz jakis konkretny kontak do Mielca, czy trzeba to zalatwiac jakos po znajomosci przez Ciebie??
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
David 
E12 BBS CLASSIC

Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 206
Skąd: Tarnow
Wysłany: 23 Maj 2009, 09:48   
   Imię: Dawid


Miłosz napisał/a:
David napisał/a:
mialem juz b6 w e30 i w e36, bylo ok ale np do koni sport z regulacja sie nie umywaja.


Ja w 535i wymontowalem regulowane koni sport, zalozylem B6 tki i uwazam , ze jest o wiele lepiej. Koni mozna ustawic tak ze sa twarde jak beton ale nigdy nie beda tak stabilne jak Bilstein na grubym tloku, naturalnie kazdy ma swoje zdanie odczucia i preferencje, a, ze osobiscie troche handluje Bilsteinami to zaraz mnie tu zjecie za stronniczosc :)

Masz jakis konkretny kontak do Mielca, czy trzeba to zalatwiac jakos po znajomosci przez Ciebie??

Jak to mowia kazda sroka swoj ogon chwali ( tyle ze ja nie handluje koni ;-) )
Kto wie czy bym sie na nowe b6 nie zdecydowal jakbym mial chocby manuala i "sportowe zaciecie" a ze nie mam tego i tego to mi wystarczaja krotkie sachsy 8-)
Jesli chodzi o kontakt do metalpolu to prosze bardzo , nie zarabiam na tym :
Al.Kwiatkowskiego 13 , tel : 17 583 71 29

A teraz z innej beczki :
Mam kilka zdjec jednej felgi po zalozeniu nan opony...powiem wam szczerze, ze sie straszny naciag zrobil, az sie boje 225/35 continental sport contact na 9,5j17 :



_________________
Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Maj 2009, 09:58   
   Imię: Tomek


:shock: O kurde ! Widzę że profil robi mega różnicę... U mnie na 8,5" 205/50 ten sam ContiSportl daje minimalny naciąg. Dobrze że kupiłeś Continentale bo one są szersze niż inne oponki.
 
 
     
Dzwonek 
Bądz Modny Wiecznie


Nadwozie: E12
Model: E12 520 i E36cabrio 318 i E38 728i
Silnik: M20
Rok produkcji: 06.1979
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 121
Skąd: Dzwonek
Wysłany: 23 Maj 2009, 10:38   
   Imię: Robert


Ja mam u siebie na 7,5 205/45 continental to jest git ale tu to trzeba szerokiego kapcia. chba nie zostawisz tkiej opony jak teraz??
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 23 Maj 2009, 11:27   
   Imię: Milosz


No chyba niestety musisz kupic szersze opony, naciag jest nieakceptowalny ani pod wzgledem bezpieczenstwa ani (jak dla mnie) wygladu, taki niemiecki mlodzienczy tunning VW Polo.....

Juz przy mniejszym naciagu widzialem zlatujace opony na nierownosci w zakrecie, nawet gigantyczne cisnienie powietrza niewiele pomoze.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 23 Maj 2009, 13:00   
   Imię: Jakub


David napisał/a:
powiem wam szczerze, ze sie straszny naciag zrobil, az sie boje 225/35 continental sport contact na 9,5j17

To wygląda paskudnie
Miłosz napisał/a:
taki niemiecki mlodzienczy tunning VW Polo.....

Widziałem już wiele samochodów w G-Stylu z naciągniętymi oponami ale miało to granicę którą bym zaakceptował. to jest nie do przyjęcia
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
lacos 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1979
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 212
Skąd: Sopot
Wysłany: 23 Maj 2009, 14:15   
   Imię: Michał


jeśli chce się założyć siedemnastki 9,5 cala do bmw obniżonego o 8cm to naciąg opon jest oczywisty i nieunikniony, żeby to nie tarło.Niestety David będziesz musiał się rozejrzeć za oponkami na tył bo jest trochę za mocno, felgi będą charpaganić nawet o koleiny. a co do bezpieczeństwa to jeździłem na różnych ostro naciągniętych oponach i nigdy nic się nie stało. Oczywiście takim samochodem powinno się jeździć bardzo ostrożnie, szczególnie w zakrętach, a krawężniki i studzienki nie istnieją :mrgreen: , ale czego się nie robi żeby auto wyglądało doskonale. trzymam kciuki 8-) i nie mogę się doczekać kiedy zobacze felgi na aucie.
Jak na razie spróbuj założyć te oponki i troche ostrożnie pojeździj, może wtedy opony lepiej się ułożą i nie bedzie się to tak rzucało w oczy na aucie
Pozdrawiam
 
 
     
David 
E12 BBS CLASSIC

Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 206
Skąd: Tarnow
Wysłany: 23 Maj 2009, 19:16   
   Imię: Dawid


Na razie sprobuje to zalozyc i zobacze jak sie wpasuja. Mam nadzieje ze zmieszcza sie szersze , docelowo chcialbym 245/35 na tyle ale nie chce nic ruszac w blotnikach.
Jednak co do mlodzienczego niemieckiego tuningu nie do konca sie zgodze bo taki a nawet wieszy naciag nierzadko maja japonczycy w swoich driftowozach i opony im nie spadaja z felg ;-)
_________________
Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051
 
 
     
lacos 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1979
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 212
Skąd: Sopot
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 23:33   
   Imię: Michał


Strasznie się grzebie ten wulkanizator ;-) a my czekamy :-P
 
 
     
lacos 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1979
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 212
Skąd: Sopot
Wysłany: 23 Grudzień 2009, 19:10   
   Imię: Michał


Załóż te chromowane lusterka które masz przygotowane.Znalazłem w zbiorach fajne zdjęcie 8-) ,masz jeszcze jakieś :?: bo trochę ich mało w temacie :-)

 
 
     
David 
E12 BBS CLASSIC

Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 206
Skąd: Tarnow
Wysłany: 30 Grudzień 2009, 00:02   
   Imię: Dawid


heh , zdjecie z mojego slubu :-D
na razie nic nowego nie wklejam bo tylko kompletuje graty. Jak juz to wszystko pozakladam to wtedy sie pochwale. Moge tylko zdradzic ze rsy beda jeszcze szersze 8-)
_________________
Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051
 
 
     
kamiliusz3
[Usunięty]

Wysłany: 17 Luty 2010, 21:03   

sory ze odkopuje tak stary temat :roll:

Hej david ile dales za ta dokladke do zderzaka?? :-P
W ogule ile jest warta taka dokładka? :-D

Taki zbieg okolicznosci że w mojej e12 też taka jest :twisted:
 
     
David 
E12 BBS CLASSIC

Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 206
Skąd: Tarnow
Wysłany: 21 Luty 2010, 14:30   
   Imię: Dawid


kamiliusz3 napisał/a:
sory ze odkopuje tak stary temat :roll:

Hej david ile dales za ta dokladke do zderzaka?? :-P
W ogule ile jest warta taka dokładka? :-D

Taki zbieg okolicznosci że w mojej e12 też taka jest :twisted:

Temat stary ale jary. Autko żyje i ma się coraz lepiej.
Co do dokładki to kupiłem za 100zł - dzięki Kjubus'owi , nie wiem ile kosztuje taka dokładka bo ciężko coś takiego spotkać.

A skoro temat "się odkopał" to wkleję kilka ostatnich fotek i najbardziej aktualne z przymiarki rsów 17" :
Tutaj z "etrzydzistką" mojego serdecznego kolegi "Wiechue30", utrzymaną w podobnym stylu co moje e12 :ok: :




a tutaj fotki nowych felg , na razie tylko przód 9,5" et13 :

Sorry za jakość fotek ale padła pompka paliwa i nie dałem rady wyjechać z garażu , wiec zdjęcia są słabiutkie a samochód mocno zakurzony po zimie :







Jak skręcę tylne felgi i przymierzę to też będą fotki, na razie mam zdjęcie samego rantu :


powinno wyjść 10,5 et1
_________________
Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 21 Luty 2010, 17:35   
   Imię: Kuba


Ogólnie auto w bajecznym stanie, widac że właściciel dba. Felgi jak to RS'y piękne tylko według mnie nie ta szerokośc felgi do tej opony. Naciąg jest tylko wtedy ładny kiedy jest zrobiony z umiarem, to tylko moje zdanie.

Pozdro
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
David 
E12 BBS CLASSIC

Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 206
Skąd: Tarnow
Wysłany: 19 Kwiecień 2010, 21:06   
   Imię: Dawid


Pewnie wiekszosc osob powie ze to przesada ale co tam, raz sie zyje :
Jako, ze sie troszke ocieplilo, troszke czasu sie znalazlo wiec w koncu sie udalo podzialac z felgami :)
Zostaly troszke odnowione : pomalowane bebny, na nowo pochromowane srubki i nakretki no i nowe ranty :cool:
Obecnie felgi maja wymiary(wg.pomiaru w wulkanizacji) 9,5" et6 przod i 11" et1 tyl. Na to zalozylem opony ventus 215/40/17 przod i 245/35/17 tyl. Naciagnely sie optymalnie, bez hardkoru:






No i i na tyle pozytywow, teraz fotka tylnej felgi na aucie :rozpacz: :


Trzeba bedzie mocno kombinowac z zawiasem , negatywem i wewnetrznym rantem blotnika zeby weszlo...
Wybaczcie jakosc tych fotek ale byly robione telefonem. Jak juz felgi zagoszcza na dobre na aucie to bedzie porzadna sesja.
_________________
Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 19 Kwiecień 2010, 21:38   
   Imię: Marcin


marzą mi się takie koła w mojej e28
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Dzwonek 
Bądz Modny Wiecznie


Nadwozie: E12
Model: E12 520 i E36cabrio 318 i E38 728i
Silnik: M20
Rok produkcji: 06.1979
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 121
Skąd: Dzwonek
Wysłany: 20 Kwiecień 2010, 20:54   
   Imię: Robert


No fakt felgi jak i samochod śliczne tylko jak czytałem ze na tył 245 szerokość to byłem strasznie ciekaw jak je załozyłes bo ostatnio załozyłem 225 na tył i juz było za szeroko i co planujesz z tym tyłem??
 
 
     
David 
E12 BBS CLASSIC

Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 206
Skąd: Tarnow
Wysłany: 20 Kwiecień 2010, 21:45   
   Imię: Dawid


_________________
Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051
 
 
     
David 
E12 BBS CLASSIC

Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 206
Skąd: Tarnow
Wysłany: 18 Maj 2010, 19:15   
   Imię: Dawid


Chcialbym Wam przedstawic najbardziej aktualne zdjecia- nie sa najlepszej jakosci ale sesja z prawdziwego zdarzenia bedzie jak zakonczy sie ta cholerna "pora deszczowa" w malopolsce :-?








Jak widac , kola o tym dosc sporym rozmiarze sie zmiescily (dzieki Xeonowi z Krakowa) , teraz widac ze jeszcze brakuje porzadnej gleby z przodu , ale nad tym sie popracuje :mrgreen:

W tym miejscu pragne rowniez bardzo , bardzo podziekowac koledze marcin_e12 i jego bratu Przemkowi za doprowadzenie autka do uzytecznosci - bo z tym gaznikiem to naprawde bylby spory klopot gdyby nie Wy :!: Ponadto po zainstalowaniu wspomagania , autko przynosi jeszcze wiecej frajdy :mrgreen:
_________________
Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 18 Maj 2010, 19:45   
   Imię: Wojtek


kurde nigdy mi sie nie podobały e12 ale naprawde im dłuzej patrze na takie foty to coraz bardziej chce miec ;-) moze kiedys kto wie ..> a tak pozatym to naprawde szacunek :D piekna sprawa tylko czy tym sie da jezdzic ?? :mrgreen:
 
 
     
_KaMiK_ 
The Empire need`s u!


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 786
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Maj 2010, 21:02   
   Imię: Marek


Wszystko oka ale negatyw z tylu jakos srednio mi tutaj pasuje ;-)
_________________
E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016 ?
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta

 
 
     
smyrdi 

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: Mrzeżyno
Wysłany: 18 Maj 2010, 21:35   
   Imię: maeusz


Bawareczka konkretna bardzo podoba mi się w tym wydaniu :) z pewnością na żywo bardziej cieszy oko :)
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 18 Maj 2010, 23:03   
   Imię: qqqq


_KaMiK_ napisał/a:
Wszystko oka ale negatyw z tylu jakos srednio mi tutaj pasuje ;-)


Jak szaleć to szaleć na całego.
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 19 Maj 2010, 07:54   
   Imię: Bodży


Gdyby nie te pochylenie kół z tyłu ,to te koło nie weszłoby w rant.

Wygląda to jak ostry wirtualny tuning :-D
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 20 Maj 2010, 12:11   
   Imię: Milosz


Dla mnie absolutna przesada z tymi kolami, kojarzy mi sie z tunningiem niemiesckich 16-latkow wyzywajacych sie na VW Polo 1,1 , zabija linie nadwozia, wyglada jak bez opon na pierwszy rzut oka.

Tyle odemnie, niezlosliwie, po prostu szczerze.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,051 sekundy. Zapytań do SQL: 13