bmw 528i |
Autor |
Wiadomość |
jar
Nadwozie: Exx
Model: e24
Silnik: 3410
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 17 Skąd: Skarżysko kam
|
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 18:31 bmw 528i
Imię: jarek |
|
|
Witam chciałem pokazać ostatni mój zakup 528i
Już od dawna poszukiwałem e28 z dobrym wyposażeniem i udało się Myślę że nie ma biedy klima szyby abs central zamek komp. i inne. Silnik 2.8 daje radę w tym modelu, tym bardziej że w manualu 5 biegowy . Model po lifcie 1984 r
Buda jak na te lata zdrowa tylko silnik rozebrany (zdjęta głowica)
|
|
|
|
|
Szymi
Nadwozie: E28
Model: 525
Silnik: m52b25
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 20 Wrz 2015 Posty: 44 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 8 Styczeń 2017, 12:48
Imię: Szymon |
|
|
Jakieś konkretne plany |
|
|
|
|
jar
Nadwozie: Exx
Model: e24
Silnik: 3410
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 17 Skąd: Skarżysko kam
|
Wysłany: 8 Styczeń 2017, 20:19
Imię: jarek |
|
|
Jak na razie konkretnego planu nie mam ale do wiosny chcę poskładać silnik przygotować do przeglądu a potem się zobaczy. |
_________________ BMW 635 CSI 1983
BMW 630 CS 1979
BMW 528 I 1984
BMW 525TDS 1994
BMW 540 I 1994
BMW 525I 1984
BMW 318I 1982
VW T2 OGRODNIK 1968 |
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 8 Styczeń 2017, 20:33
Imię: Wojtek |
|
|
to ta z wrocławia bo jak ogadałem ja w zeszłym roku to silnik był poskładany i odpalał |
|
|
|
|
jar
Nadwozie: Exx
Model: e24
Silnik: 3410
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 17 Skąd: Skarżysko kam
|
Wysłany: 9 Styczeń 2017, 21:49
Imię: jarek |
|
|
Tak to ta z Wrocławia rozebrał trochę silnik,Miał jakieś chęci zrobić coś przy niej ale mu nie poszło, Nie lubie kupować czegoś co juz ktoś rozebrał. Pewnie kilku rzeczy braknie no ale co poradzić
pyt - czemu nie kupiłeś |
_________________ BMW 635 CSI 1983
BMW 630 CS 1979
BMW 528 I 1984
BMW 525TDS 1994
BMW 540 I 1994
BMW 525I 1984
BMW 318I 1982
VW T2 OGRODNIK 1968 |
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Styczeń 2017, 21:57
Imię: Krzysztof |
|
|
Nie wygląda źle Jak wygląda komora, kielichy? podłoga w nogach?
Ta czerwona jeszcze jest na sprzedaż , jaka cena? |
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
jar
Nadwozie: Exx
Model: e24
Silnik: 3410
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 17 Skąd: Skarżysko kam
|
Wysłany: 9 Styczeń 2017, 22:19
Imię: jarek |
|
|
kielichy standard nie ma tragedii ale mały poprawki muszę zrobić podłoga podobnie, ranty błotników nigdy nie regenerowane i w fajnym stanie elektryka działa nie wiem jak klima czy pompa klimy bedzię sprawna
Czerwona jest na części 528i zdekompletowana jest silnik skrzynia i parę drobiazgów |
_________________ BMW 635 CSI 1983
BMW 630 CS 1979
BMW 528 I 1984
BMW 525TDS 1994
BMW 540 I 1994
BMW 525I 1984
BMW 318I 1982
VW T2 OGRODNIK 1968 |
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 9 Styczeń 2017, 22:47
Imię: Wojtek |
|
|
jar napisał/a: | Tak to ta z Wrocławia rozebrał trochę silnik,Miał jakieś chęci zrobić coś przy niej ale mu nie poszło, Nie lubie kupować czegoś co juz ktoś rozebrał. Pewnie kilku rzeczy braknie no ale co poradzić
pyt - czemu nie kupiłeś |
jakos mnie nie urzekła, sprzedajacy był dosc dziwny, po ogladaniu dzwonił do mnie 20 razy jeszcze, a pozatym mam taka regułe ze auta z polski to w 90 % padaki nie nadajace sie nawet na czesci, ta była z tego co pamietam w miare ok |
|
|
|
|
jar
Nadwozie: Exx
Model: e24
Silnik: 3410
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 17 Skąd: Skarżysko kam
|
Wysłany: 10 Styczeń 2017, 09:30
Imię: jarek |
|
|
Szalik1 napisał/a: | jar napisał/a: | Tak to ta z Wrocławia rozebrał trochę silnik,Miał jakieś chęci zrobić coś przy niej ale mu nie poszło, Nie lubie kupować czegoś co juz ktoś rozebrał. Pewnie kilku rzeczy braknie no ale co poradzić
pyt - czemu nie kupiłeś |
jakos mnie nie urzekła, sprzedajacy był dosc dziwny, po ogladaniu dzwonił do mnie 20 razy jeszcze, a pozatym mam taka regułe ze auta z polski to w 90 % padaki nie nadajace sie nawet na czesci, ta była z tego co pamietam w miare ok |
A juz się bałem że jakaś wada ukryta której nie zauważyłem przy kupnie |
_________________ BMW 635 CSI 1983
BMW 630 CS 1979
BMW 528 I 1984
BMW 525TDS 1994
BMW 540 I 1994
BMW 525I 1984
BMW 318I 1982
VW T2 OGRODNIK 1968 |
|
|
|
|
jar
Nadwozie: Exx
Model: e24
Silnik: 3410
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 17 Skąd: Skarżysko kam
|
Wysłany: 7 Luty 2017, 20:21
Imię: jarek |
|
|
Witam wrzuciłem kilka zdjęć z ostatnich małych prac założyłem felgę 14 , głowice dałem do sprawdzenia szczelności ponieważ wcześniejszy właściciel mówił że gotowało wodę w silniku, przy okazji wymienię uszczelniacze
Kupiłem fotele sporty z e34 za 200zł za dwa i tak myślę zamontować do e28 ktoś może to przerabiał ten temat, czytałem że nie ma problemu ale mocowania są inne |
_________________ BMW 635 CSI 1983
BMW 630 CS 1979
BMW 528 I 1984
BMW 525TDS 1994
BMW 540 I 1994
BMW 525I 1984
BMW 318I 1982
VW T2 OGRODNIK 1968 |
|
|
|
|
lardo
Nadwozie: E28
Model: 525
Silnik: 2,5
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 18 Gru 2015 Posty: 1 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 9 Marzec 2017, 18:53
Imię: Aleksander |
|
|
Fajny projekcik będzie z niej, sprawdź sobie zgodność Vinu - oglądałem parę dni temu, tą czerwoną wg. vin powinna być oliwkowa heh + składak w papierach, sprzedający dość ciekawy on te auta chyba trzymał po 10 lat na polu |
|
|
|
|
jar
Nadwozie: Exx
Model: e24
Silnik: 3410
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 17 Skąd: Skarżysko kam
|
Wysłany: 13 Marzec 2017, 10:42
Imię: jarek |
|
|
lardo napisał/a: | Fajny projekcik będzie z niej, sprawdź sobie zgodność Vinu - oglądałem parę dni temu, tą czerwoną wg. vin powinna być oliwkowa heh + składak w papierach, sprzedający dość ciekawy on te auta chyba trzymał po 10 lat na polu |
tak wiem sprawdzałem vin w czerwonej i dlatego jej nie kupiłem
-tylko na części ta 5 poza tym brakuje wiele części a te co zostały są nie używane ponad 10 lat stan ich jest nieznany
-myślę że to juz tylko kupa złomu |
_________________ BMW 635 CSI 1983
BMW 630 CS 1979
BMW 528 I 1984
BMW 525TDS 1994
BMW 540 I 1994
BMW 525I 1984
BMW 318I 1982
VW T2 OGRODNIK 1968 |
|
|
|
|
jar
Nadwozie: Exx
Model: e24
Silnik: 3410
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 17 Skąd: Skarżysko kam
|
Wysłany: 8 Wrzesień 2018, 21:08
Imię: jarek |
|
|
Witam po długiej przerwie. W końcu znalazłem kilka dni które poświęciłem na moje e28 i udało się uruchomić silnik pracuje jak na razie super .Zrobione dopiero kilka km
Zrobiłem przegląd i zarejestrowałem
Takie fajne tablice załatwiłem czekałem kilka tyg ale było warto
|
_________________ BMW 635 CSI 1983
BMW 630 CS 1979
BMW 528 I 1984
BMW 525TDS 1994
BMW 540 I 1994
BMW 525I 1984
BMW 318I 1982
VW T2 OGRODNIK 1968 |
|
|
|
|
jar
Nadwozie: Exx
Model: e24
Silnik: 3410
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 17 Skąd: Skarżysko kam
|
Wysłany: 21 Październik 2018, 18:42
Imię: jarek |
|
|
Witam potrzebuję pomocy silnik m30 b2.8 jak prawidłowo podłączyć wężyki podciśnienia oraz gdzie jest kostka do podłączenia tego ustrojstwa ze zdjęcia na dole
Może ma ktoś jakiś schemat lub podpowie w temacie
Takie tablice udało się załatwić w wydziale komunikacji
|
_________________ BMW 635 CSI 1983
BMW 630 CS 1979
BMW 528 I 1984
BMW 525TDS 1994
BMW 540 I 1994
BMW 525I 1984
BMW 318I 1982
VW T2 OGRODNIK 1968 |
|
|
|
|
StarZcarZ
stare ale jare
Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 472 Skąd: Anglia
|
Wysłany: 22 Październik 2018, 22:35
Imię: Adam |
|
|
Z tym ustrojstwem nie pomogę, nawet nie wiem co to jest. Pierwszy raz widzę coś takiego. Może ma coś wspólnego z klima albo jakimś aftermarketowym alarmem?
Co do podcisnienia to w tym silniku są 4 wężyki podciśnienia. Dwa idą z przepustnicy do kopułki rozdzielacza, dwa następne z kolektora dolotowego (na dole pod napisem 525 / 528). Ten bliżej ściany grodziowej idzie do kabiny i łączy się z czujnikiem zamontowanym na rogu osłony nad pedałami. Drugi idzie do góry i wchodzi w mały cycek przewodu odmy, który łączy pokrywę głowicy z gumowa harmonijka przepływki i przepustnicy. |
|
|
|
|
|