E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 19:41
[E28 524td] Milosz
Autor Wiadomość
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 13 Luty 2007, 19:02   [E28 524td] Milosz
   Imię: Milosz


No to i ja sie pochwale aby w temacie nie bylo pusto. Odrazu na wstepie musze przeprosic za jakosc i rodzaj wstawianych zdjec. Nie robilem zadnej sesji a jedynie wycignalem kilka fotek z lezacego obok mnie kompaktu. Nie sa ani wygorowanej jakosci ani nie byly robione pod katem fotografowania samochodu, takie powiedzmy z rozbiegu. Obiecuje zrobic przy okazji porzadna sesje i wkleic ja natychmiast tu.

Pierwsza moja wielka miloscia jest 6tka E24, posiadam 628CSi z grudnia 1982 roku. Samochod zachowany jest w stanie bardzo bliskim orginalnego, znajduje sie w stanie ciaglych poprawek, napraw i udoskonalen. Kupilem go w niemczech w stanie mocno wytyranym po 8 letnim postoju w stanie wyrejestrowanym.

Autko jak wiekszosc E24 wyposazeone jest dosc bogato: 4 elektryczne szyby, wspomaganie kierownicy, centralny zamek, Check Control, Bord Compouter I , Klimatyzacja, el. Szyberdach, tylny most ze szpera 25%, sportowa skrzynia biegow Getrag 262CR (z jedynka do tylu), fotele Recaro SPORT to jedynie czesc atutow tego sportowo-luksusowego Coupe.

Z racji, ze samochod nie jest ani E12 ani E28 (choc technicznie auta sa sobie niezwykle bliskie) nie bede rozpisywal sie wiecej na jego temat.





Na powyzszych zdjeciach oprucz mnie i mojej zoneczki widac takze kolejnego mojego rekinka.

Jest to BMW E28 524td wyprodukowane w czerwcu 1985 roku. Z racji na swoja dieslowska oszczednosc jest to najczesciej eksploatowany przezmnie samochod.

Kupilem go w Niemczech 2 lata temu od pierwszego wlasciciela z orginalnym przebiegiem 150.000km. Silnik , wnetrze i karoseria (jak chodzi o korozje) znajdowaly sie w perfekcyjnym stanie. Az ciezko uwierzyc, ale 20 letni samochod nie mial ani jednej kropki rdzy na podlodze progach, w komorze silnika i bagazniku, wszytko zdrowe jakby wczoraj zjechalo z fabryki. Generalnie idealnym material na klasyka.

Czy bylo tak do konca kolorowo?? w detalach nie. Po lekkiej stluczce fatalnie polakierowany zostal kawalek przedniego blotnika. Wymieniny po kolizji byl takze tylny zderzak, pierwsza dziura wypadla w nim juz po miesiacu. Dotyczasowy wlasciciel samochodu byl juz bardzo stary i choc dbal o autko cale zycie, na koniec niedoleznosc pozwolila mu na wyrzadzenie wilu drobnych szkod. Na samochodzie znajdowalo sie wiele roznego rodzaju wgniecen, mocno skorodowany byl rant uszczelki klapy bagaznika, dlugo niepolerowny lakier byl bardzo matowy przez niedomkniety szyberdach do samochodu nalalo sie wody i zaplamila sie podsufitka, orginalne sprezyny byly zuzyte, wrecz na skraju pekniecia, Felgi z oponami TRX okolo 15 letnie :shock: . Dlugo by wymieniac ale najgorsze jest to, ze jak chodzi o bude minely dwa lata a ja oprucz polerki nie zrobilem nic. E24 absorbuje moje finanse tak mocno , ze prace przy dieslu odkladam i odkladam w nieskonczonosc. No ale w koncu sie wezme.

Samochod jest w kolorze Karminrot niemetalizownym, a wnetrze to piekny jasny bez. Zakochalem sie w tej konfiguracji. Wyposazenie nie jest zbyt wysokie, poza standartowym wspomaganiem oraz centralnym zamkiem samochod posiada spryskiwacz i wycieraczki lamp przednich oraz szyberdach na korbke. Nie obrazil bym sie gdyby wyposazenie bylo wyzsze, w szczegolonosci chetnie widzial bym diesla z automatyczna skrzynia biegow ale coz, nie kupowalem nowego samochodu zeby moc takie rzeczy wybierac, wola golasa z dobra blacha niz "wysypujacy sie wypas". Samochod odzanacza sie calkiem przyjemna dynamika oraz nieduzym mieszczacym sie w granicach 7-8 litrow na 100km zuzyciem paliwa. Ponizsze zdjecia wygrzebalem z zeszlorocznej wycieczki po Chorwackim wybrzezu i wyspach.











Ostatnie moje autko czeka dosc niejasna przyszlosc. Jest to BMW E28 528i z maja 1986 roku. Kupione niedawno na aukcji internetowej jest kompletnym dzielem przypadku. Pewnego dnia wlaczylem allegro i zobaczylem - "gratka dla konesera, E28 pelny orginal" czy jakos tak. Zdjecia kiepskiej jakosci ale zauroczylem sie.

Samochod mial oprucz obnizenia i amortyzatorow Bilstein byc w pelni orginalny, nie ma i nigdy nie mial instalacji gazowej (nie smiejscie sie, nie latwo o takie E28 zwlaszcza z silnikiem M30 na naszym zagazowanym rynku), wnetrze w pieknym stanie (urzekla mnie konfiguracja roznych odcieni zieleni zarowno na zewnatrz jak i wewnatrz fotele obicia plastiki - ale nie kazdy lubi), brak sladow korozji, felgi z M5 z oponami TRX w pieknym stanie. To wersja sprzedajacego :-P ktory odrazu wydawal sie byc czlowiekiem ktory nie ma pojecia i nie bardzo wie co sprzedaje.

Samochod mial miec zasadnicza wade - w silniku cos stuka, hmmm po rozmowie telefonicznej sprzedajacy zdradzil ze raczej nie zajade nawet do domu, tylko trzeba przywiezc lawete bo tlucze sie wal.

Aukcja nie dawala mi jednak spokoju i wpisalem smiesznie niskie maksimum z mysla , ze i tak nie kupie tego samochodu. Wydawal mi sie zbyt dobry zeby trafic w rece przecietnego eksploatatora E28 w Polsce. No cuz, nie bylo wielu chetnych i auto kupilem.

Nie moglem sam po nie jechac, i po dzien dzisiejszy na zywo sam go nie ogladalem. Stoi u znajomego blacharza na poludniu Polski ktory odebral auto w moim imieniu, teraz czekam na dobra okazje przetransportowanie auta do swojego warsztatu.

Nawet bez osobistych ogledzin wiem juz wiele:
- auto bylo cale lakierowane, moze nie tragicznie, ale widac ze nie byla to robota dobrego profesjonalisty.
- Z przodu musialo byc mocniej uderzone, fatalnie zamyka sie przednia maska, i nie sklada dobrze z blotnikiem
- Rozbita i sklejona jest miska olejowa - hmmm to juz wiem dlaczego silnik jest zatarty
- Fotel kierowcy ma na siedzicku okgromna dziure, pozatym wnetrze faktycznie OK
- uderzony o cos np. kraweznik zostal wiele lat temu jeden prog i na dlugosci 30cm ma wyrdzewiala dziure, pozatym podloga OK, zderzaki z lekka powykrecane :(

Mam zbedny silnik M30B28 bo, odremontowywuje sobie taka igieleczke do E24, wiec ten ktory wyjme moglbym wsadzic do 5, postawic w garazu i czekac az bede mial fudusze zeby sie za nia porzadnie zabrac. Z drugiej strony nie jest mi specjalnie potrzebna, mialem kupic 3cie auto ale jakies zwykloe do jazdy na codzien, zeby nie jezdzic 524td po soli - a nie kolejnego rekina. Z drugiej strony autko bardzo mi sie podoba, pomimo wysztko. O sensie finansowym nie ma co tu wiele mowic ale czy wszytko musi miec sens....

Samochod jak na 528i jest praktycznie w ogole nie wyposazony, sam nie wiem, musze obejrzec go osobiscie, przespac sie z tym wszystkim i podjac jakas decyzje. Zdjecia bylajakie, zrobione na ogrodku u blacharza siwerzo po przywiezieniu.





_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
  
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13 Luty 2007, 19:31   
   Imię: Damian


E24 przemilcze :-P
E28 524td bardzo ladne, i piekne bezowe wnetrze, jasne wnetrze podoba sie chyba kazdemu :-) moglbys usunac znaczek "td" lub dodac "524". z tego co wiedze diesel ma brazowe szyby??
E28 528i na fotach praktycznie nic nie widac... ma fajne kola TRX, ktore mi sie podobaja, ale ciezko z oponami choc jak ktos chce to znajdzie :)
sumujac masz naprawde niezla kolekcje i co najwazniejsze kazda jest w chromach ;-)
Czekamy na wiecej foto :-D
Ps. jesli jezdzisz 524td na codzien warto zainwestowac w chlapacze, szczegolnie przednie 8-)
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 13 Luty 2007, 22:03   
   Imię: Bart


Powiem tak:
E24 subtelne w najpiękniejszym kolorze 8-)
E28 td śliczne zestawienie kolorystyczne i piekne autko 8-)
E28 528i intrygujące 8-)
generalnie super kolekcja w dobrych rękach :-D
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 14 Luty 2007, 09:01   
   Imię: Milosz


524td jest w dobrych rekach i w nich zapewne zostanie, szkoda troche tylko, ze tak duzo nia jezdze, ale tlumacze sobie, ze klasyczny ale w koncu samochod i po to jest zeby jezdzic. Staram sie nie wyjezdzac w najgorsze solne bagno, rodzice maja jeszcze E30 320i oraz E32 750i i troche czasem tymi autami jezdze (nie mam do nich zupelnie zadnego sentymentu) ale, ze nie mieszkamy razem a lubie podroze a w szczegolnosci narty to niestety poki co Karmionrot narazony jest czasami na dzialanie soli. Czasami wydaje wiecej na myjnie samoobslugowe niz na paliwo, ale to juz taki fiol. Nad chlapaczami (ale tylko w zimie) juz nie raz myslalem, dostepne sa w ASO?? Za ile??

bedzie "524td", ta klapa jest krzywa bo ktos prubopwal sie wlamac, inna w idealnym stanie czeka w garazu az wezme sie w koncu za poprawki blacharsko lakiernicze - wiec nie chcialem juz kombinowac z ta, nie wiedzialem, ze tak dlugo to potrwa.

E24 jest napewno w baaardzo dobrych rekach, jezdzi tylko w sezonie letnim, robi 5 - 10tys km rocznie w duzej mierze na zloty i spotkania, oraz po torze wyscigowym. Bylo ewidetnie samochodem skazanym na przegrana, kupilem je z mega blednym mottem, mechanicznie dobre a blacharke w Polsce sie zrobi, nie wiedzialem jeszcze wtedy ze komplet chromow zderzaka przedniego do E24 kosztuje wiecej niz silnik w dobrym stanie :-/ ale coz czlowiek uczy sie cale zycie. Pozniej okazalo sie , ze mechanicznie takze jest bardzo wiele do zrobienia. Wydalem juz napewno przez te kilka lat o wiele wiecej niz kosztuje o wiele ciekawszy egzemplarz, ale trudno, teraz zostanie juz ta co jest, zbyt wiele godzin spedzilismy w 4 a w zasadzie w 6 oczu.

Czy 528i jest w dobrych rekach to jeszcze nie wiadomo. Najpierw szczegolowe ogledziny. Jeszcze wcale nie jestem w 100% pewien , ze zostanie.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14 Luty 2007, 10:38   
   Imię: Damian


Miłosz napisał/a:
Nad chlapaczami (ale tylko w zimie) juz nie raz myslalem, dostepne sa w ASO?? Za ile??

idzie w ASO zakupic bezproblemu ;-)
a co do ceny mysle ze BART bedzie wiedzial :->
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 14 Luty 2007, 10:43   
   Imię: Bart


Ja swoje kupiłem za 200zł (nowe) natomiast wiem ze serwis krzyczy ok 250zł na oś....Cena zaporowa ale chlapacze zdecydowanie polecam 8-)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 26 Luty 2007, 18:39   
   Imię: Milosz


Moje 528i dotarlo do warszatu i jest gorzej niz zle. Pozatym, ze samochod nie ma wiekszych problemow z korozja nie mozna w zasadzie powiedziec niczego dobrego, ostatni wlasciciel dobil w dwa lata sliczne auto bez reszty.

- Silnik przytarty, ktorys korbowod lata juz chyba bez panewki, nieregulowane chyba od 2 lat zawory klepia glosniej niz VW TDI na wolnych obrotach. Kontrolka oleju gasnie po 1 MINUCIE!!! od zapalenia zimnego silnika. Z wydechu nie wiadomo czy smierdzi bardziej olejem czy benzyna :evil: . Najciekawsze ze krotka pruba przyspieszenia pokazuje, ze nawet calkowita ruina M30 potrafi wcisnac placy w fotel, wiele nie szalalem bo wal wyjdzie za niedlugo bokiem - silnik jest na smietnik.
- Przedni zderzak uderzony w trzech miejscach i zerwany z mocowania, tylny przywalony raz na srodku.
- Uderzony lekko naroznik blotnika i skrzywiona maska ktora ledwie daje sie zamknac.
- Rozbity jeden przedni reflektor
- Podarta tapicerka przedniego siedziska i oparcia.
- Peknieta konsola pod przednia szyba
- Dziura w progu od uderzenia (prawdopodobnie w kraweznik)
- Zmasakrowane tylne lampy, wczesniej byly cale czerwone bo widzialem zdjecia z przed dwoch lat poprzedniego wlasciciela. Chlopak chcial sobie pewnie je zostawic wiec wzial jakies ostatnie dziadostwo ze zlomu za 5zl.
- Lakier calkowicie matowy, ale to nie metallic wiec moze cos polerka uratowac by sie dalo.
- Mase drobnych wgniecen i otarc.
- Nie dosc, ze auto jest praktycznie bez wyposazenia to i tak nie wszystko dziala np. centralny.

A JA TO KUPILEM JAKO GRATKE DLA KONESERA - czlowiek jest naiwny!!!!

Dobre w tym aucie to praktycznie jest niewiele:

- Sam uklad napedowy - na tyle na ile moglem wyprubowac.
- Tapicerka poza fotelem kierowcy.
- Zawieszenie i uklad kierowniczy wydaje sie byc zupelnie w porzadku - o dziwo...

Narazie mam kryzys i nie wiem czy auto nie skonczy jako dawca organow. Przy dzisiejszych cenach E28 inwestowanie w niego to z punktu ekonomicznego czysta glupota. Ogladalem i testowalem go na szybko juz prawie o zmroku. Pod koniec tygodnia bede mial okazje jeszcze raz blizej ta biedna piatke obejzec i zapadnie ostateczna decyzja.

Chodzi mi jeszcze po glowie plan C. Nadwozie jest generalnie zdrowe i proste wiec moglbym sobie zrobic niskobudzetowa wersje torowa E28, zawsze to lepiej jak rozebrac i wyrzucic na zlom, ale tez wymaga nie malych inwestycji a ja i tak coraz mniej czasu mam na sciganie sie.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26 Luty 2007, 21:36   
   Imię: Damian


Miłosz napisał/a:
a ja i tak coraz mniej czasu mam na sciganie sie.

jak nie teraz to na emereturze....
a co do e28 to musisz sam podjac decyzje ale z tego co opisujesz cena chyba byla propocjonalna do stanu choc jak kazdy wie blacharka odgrywa kluczowa role bo przeciez mechanika czy inne elementy to jzu nie taki duzy problem jak dziury w podlodze...
jesli zajmiesz sie odbudowa moze ona trwac calkiem dlugo bo i po co sie spieszyc?
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 27 Luty 2007, 08:21   
   Imię: Bart


Nawet jeśli stwierdzisz że nie chcesz nic z nim robić to ja bym to wszystko w miare dobrze zabezpieczył zakrył i odstawił na jakis czas...Pod warunkiem że masz gdzie ją trzymać...Kiedyś może sie okazać że warto ją odbudować ;)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
kalmi
[Usunięty]

Wysłany: 28 Luty 2007, 20:38   

pogratulować :shock:

zyczyłbym sobie takiej kolekcji, a e24 jest śliczna, zawsze jak patrze na nią czy to w twoim avatarze czy na foto .... :-P
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 28 Luty 2007, 23:42   
   Imię: Krzysztof


kalmi napisał/a:
pogratulować :shock:

zyczyłbym sobie takiej kolekcji, a e24 jest śliczna, zawsze jak patrze na nią czy to w twoim avatarze czy na foto .... :-P


Oj tak e24 Miłosza jest piękna :twisted: :twisted: :twisted: nic dodać,nic ująć :roll:
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 6 Marzec 2007, 23:01   
   Imię: Milosz


No temat pasuje przemianowac na "moje dwa rekiny" . Po wnikliwych ogledzinach odpuszczam sobie jakiekolwiek prace z tym 528i zarowno teraz jak i na przyszlosc. Jest tego zbyt wiele a samochod nie jest niepowtarzalny. Prawdopodobnie wsrod wielu moich rekinowych planow znajdzie sie jeszcze miejsce na E28 z silnikiem M30, ale nie chce remontowac tak taniego jeszcze samochodu jakim jest E28 od podstaw. Bedzie to zapewne 528i lub 535i w chromach, stanie nie wymagajacym natychmiastowego remontu i z dobrym widokiem na przyszlosc, nie obrazilym sie takze na bliskie maksymalnemu wyposazenie. Poki co temat odlozony jest na pozniej a 5teczka z piekna konfiguracja odcieni zieleni posluzy jako baza czesci zamiennych po czym zasili jedno z okolicznych zlomowisk - ot taka gratka dla konesera - plakac sie chce.

Nie jest to zadna powazna sesja, w sumie nawet nie odkurzalem nie mowiac o jakims dokladnieszym czyszczeniu nadwozia, ale korzystajac z ladnej pogody i tego , ze wczoraj skozystalem z dobrodziejstw myjni samoobslugowej postanowilem zrobic pare blizszych zdjec mojego 524td. Jak widac, detali kosmetycznych jest do zrobienia bardzo wiele i cicho licze ze uda sie to zrobic tej wiosny jak na ulice wyjedzie E24 i bede mogl dac 5tce troche odetchnac. Odrazu prosze nie bijcie mnie za tylny zderzak. Jak kupilem samochod to zderzak tylny byl swierzo wymieniony na jakis ze zlomu po niedawnej kolizji. Niestety zaczal korodowac i jak wypadly pierwsze dziury to przelakierowalem lezacy w garazu srebrny shadow-line na kolor bliski kolorowi nadwozia i tak na chwile zostalo. Jak juz bede mial pewnosc, ze na drogach nie pojawi sie sol zamontuje zakupiony juz ladniutki zderzak w chromie, i natychmiast zrobie zdjecia poprawkowe.























_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 6 Marzec 2007, 23:31   
   Imię: Damian


No w końcu diesel doczekał się sesji :-D
Mimo kilku mankamentów naprawdę nieźle sie przedstawia, a myślę ze z takim właścicielem stan auta niedługo znacznie się polepszy :-> tylko pogratulować :mrgreen:
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 7 Marzec 2007, 07:09   
   Imię: Bart


Piękny jest ten klekocik :!: naprawde pozazdrościć
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 7 Marzec 2007, 17:42   
   Imię: Krzysztof


Kurde Miłosz,chciałbym żeby moja tak wyglądała :roll: :roll: :roll: i tak jeździła,a środek masz przepiękny ;-) ;-)
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Marzec 2007, 17:43   
   Imię: Tomek


Oj tak środek jest przeeekozacki :shock: Jakbym gdzieś trafił ładne beżowe wnętrze to też bym sobie założył !
 
 
     
chmielpiw 
Ja i moja Weronika


Nadwozie: E28
Model: w sercu 528i
Silnik: 2,8
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 357
Skąd: Augustów
Wysłany: 7 Marzec 2007, 23:37   
   Imię: Przemek


Wnetrze w moim ulubionym kolorze. Zakupilem nawet skore do swojego e32 w takim kolorze. Do e28 trudniej z dostepem :/
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 8 Marzec 2007, 09:51   
   Imię: Milosz


Gierap napisał/a:
Kurde Miłosz,chciałbym żeby moja tak wyglądała :roll: :roll: :roll: i tak jeździła,a środek masz przepiękny ;-) ;-)


A co Twoja gorzej wyglada (pytam generalnie a nie o nikompletny przod) gorzej jezdzi??

Moja 5tka poki co sluzy jako narzedzie do codziennego przemieszczania sie, naprawde jest przy niej mase rzeczy do poprawek, ale dziekuje za mile komentarze.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 8 Marzec 2007, 21:00   
   Imię: Krzysztof


No nie wygląda gorzej,ale i tak Twoja robi bardzo duże wrażenie jak na auto do przemieszczenia jak mówisz ;-) a uważam że utrzymane egzemplarze trzeba chwalić tak samo jak ich właścicieli :roll: :roll:
 
 
     
Bavool 
RWD


Nadwozie: E28
Model: Misiuciwisi Outlander V6 w planach 535i
Silnik: 3.0
Rok produkcji: 2007
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 213
Skąd: Toronto/Gdańsk
Wysłany: 21 Marzec 2007, 14:41   
   Imię: Adam


Piękne E24...
Czasami mocno zastanawiam się, czy ładniej E28 z Mpakietem czy bez, w Mpakiecie wygląda młodziej i zadziorniej, ale jak patrzę na te chromy...

Życzę Ci Miłosz, żeby się dobrze Bumki sprawowały, jak się dorobię garażu i lepszej pracy, to też poszukam E24, tacy ludzie jak Ty motywują swoim"dobytkiem".
_________________
ŚP E28 524td (prawie) Calypso Rot '84
Syrena 105L Żółć PRLu '79
Żak MR2 Bordo PRLu '60
Mitsu Outlander XLS
Chevrolet Express

Ability to speak doesn't make U intelligent yet
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21 Marzec 2007, 14:55   
   Imię: Damian


Cytat:
Czasami mocno zastanawiam się, czy ładniej E28 z Mpakietem czy bez, w Mpakiecie wygląda młodziej i zadziorniej, ale jak patrzę na te chromy...

pamietaj ze jakbys cos robil z M pakietem jestem chetny na zaslepki na progi
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Marzec 2007, 17:33   
   Imię: Tomek


Dixi Trzeba było pogadac z tym kolesiem który sprzedawał na Allegro nowe zestawy M-Technica napewno miał zaślepki !
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Maj 2007, 22:48   
   Imię: Tomek


Miłosz Wrzuć fotki z sesji z Gasperem bo foteczki sa bez kitu PIERWSZA KLASA :shock:
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 15 Maj 2007, 23:34   
   Imię: Milosz


Majsu Przekopiuj je z beemki jesli masz na to chwile czasu, cale dzielo to robota Gaspera, ja mam w prawdzie te zdjecia na dysku ale nie wrzucone nigdzie na serwer i bardzo brakuje mi dzis na to czasu, a jutro wyjezdzam na kilka dni i tez nie bede mial mozliwosci.

Gasper zezwolil mi na wklejanie zdjec gdzie mi sie podoba, wiec....

....tyle , ze nia ma tam ani E12 ani E28 :oops:
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
chmielpiw 
Ja i moja Weronika


Nadwozie: E28
Model: w sercu 528i
Silnik: 2,8
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 357
Skąd: Augustów
Wysłany: 16 Maj 2007, 14:17   
   Imię: Przemek


Miłosz napisał/a:
Samochod jak na 528i jest praktycznie w ogole nie wyposazony, sam nie wiem, musze obejrzec go osobiscie, przespac sie z tym wszystkim i podjac jakas decyzje. Zdjecia bylajakie, zrobione na ogrodku u blacharza siwerzo po przywiezieniu.


A co sie z tym zielonym cukierkiem dzieje? Nic o nim nie piszesz
_________________
Obecny adres zamieszkania- Kraków
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 30 Maj 2007, 09:33   
   Imię: Milosz


Niestety skonczyl jako skladnica czesci zamiennych, ma zawieszenie w doskonalym stanie, i zdrowiutenkie blachy, niestety poza wszystkim co napisalem wczesniej okazala sie tez byc krzywa od uderzenia kufrem w drzewo - nie bylo sensu nic wiecej robic z ta "gratka dla konesera"
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 3 Czerwiec 2007, 22:09   
   Imię: Bart


Motor kaput :?:
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 4 Czerwiec 2007, 19:27   
   Imię: Milosz


Silnik ma rozwalony przynajmniej jeden korbowod, wiem , ze do konca chodzil jak zyleta - a koniec to rozbita miska olejowa. Koniec dosc smutny bo wlasciciel jechal chyba bez oleju znacznie dalej niz mowi wiec nawet jesli to tylko jeden korbowod poszedl calkiem to reszta pewnie tez dostala zdrowo .....

Ale jesli dobrze domyslam sie dlaczego pytasz... w sensie , ze nadal nie kupiles bloku to moge miec dla Ciebie ciekawa propozycje.

Mozemy sie dogadac co do silnika z mojego E24, bede go wyciagal zapewne juz niedlugo. Poki co jest zamontowany i gotowy do testow. Ma 100% sprezanie, zadnego progu na tulejach, bardzo wyrazne slady fabrycznego honowania (przynajmniej 2 lata temu mial jak ostatnio byla sciagnieta glowica. Jedyny znany mi problem to uszkodzony pierscien olejowy na 6tym cylindrze (90% diagnoza). Auto chodzi jak burza, i z pelna kultura ale powyzej 4500 obr/min kopci po sciagnieciu nogi z gazu.

Glowica nie jest do sprzedania, ale z tego co wiem nie potrzebujesz.

Za praszam przy okazji na piwko do Kamienia Pomorskiego, no i jak by co to mysle , ze dalej lepiej na PW.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 5 Czerwiec 2007, 08:11   
   Imię: Bart


Ok :-D
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 9 Czerwiec 2007, 18:01   
   Imię: Milosz


Znalazlem wreszcie czas zeby pstryknac kilka zdjec po ostatnich (bardzo nieudanych) poprawkach blacharskich. Niestety zeby porzadnie wyczyscic auto czasu nie mialem :) z tad i po raz kolejny sesja troszke na roboczo.

W 5tce wyladowaly felgi ktore do tej pory wozilem na 6. Niby blizniacze zawieszenie ale jednak buda jest o wiele mniejsza. W obecnej konfiguracji 225/50 R16 przod i 235/50 R16 tyl opony tylne ocieraja o nadkola na mocniejszych nierownosciach :( . Planuje wprawdzie zestaw 205/55 R16 przod i 225/50 R16 tyl, ale wizualnie felgi wygladaly by o wiele lepiej gdyby choc troszke schowaly sie w blotnikach, w tej chwili wyszedl troche taki niemiecki tunning - musze to jeszcze przymyslec.

Poprawki lakiernicze:
- lakierownie lusterek - polakierowalem w kolorze nadwozia bo tak juz bylo wczesniej i lakier sie poluszczyl ale w sumie powinny byc chyba czarne??
- lakierownie przodu prawego blotnika
- wymiana i lakier tylnej klapy, demontaz lotki ( tu najwieksza porazka, ale na zdjeciach nie widac)
- oczyszczenie z rdzy i lakierownie pasa tylnego pod zderzakiem
- lakierownie fragmentow nadwozia i wyciagniecie kliku wgniecen.
- pozbycie sie paskow ozdobnych, a raczej tego co po nich zostalo.

Niestety nadal tylny zderzak jest czerwony :(


















A to wspomniany w innym temacie wskaznik cisnienia. Jest zamontowany calkowicie bezinwazyjnie, i lezy luzem pod radiem, mocowany saszetka z dokumentami zeby sie nie przewracal. Nie wiem co zrobic tym fantem, z jednej strony mozliwosc odczytu cisnienia spodobala mi sie tak bardzo , ze szkoda mi sie rozstac z tym urzadzeniem. Z drugiej strony nie ma na niego miejsca w konsoli E28, nie pasuje do niczego.... wiec cos czuje ze jeszcze tak polezy, zawsze mozna go wrzucic glebiej i.... i nie ma :)



_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 12