E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 525e] Łukasz_P - Koniec sezonu str. 6
Autor Wiadomość
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 9 Styczeń 2011, 13:06   
   Imię: Piotrek


RC zawsze ladnie "leżą" :P ładne autko, a co do obnizenia to faktycznie tylko z przodu by sie przydalo :)
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Styczeń 2011, 17:31   
   Imię: Patryk


No nareszcie :mrgreen: Też bym nie wytrzymał ;-) Powiedz w końcu w jaki sposób odkręcili te 14 - stki, pneumatem? ;-) BBS RC jak już pisałem wcześniej są dla mnie stworzone do E28. Przy czarnym kolorze lakieru naprawdę robią robotę!!! Moim zdaniem 45/40 będzie najlepszym rozwiązaniem.

A tu propozycje, jakościowo jak H&R:

40/30

60/40

45/40
_________________
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Styczeń 2011, 18:05   
   Imię: Łukasz


ŻbiQ napisał/a:
Powiedz w końcu w jaki sposób odkręcili te 14 - stki, pneumatem?


Odkręcić nie było problemu. Pneumat i raz, dwa odkręcił. Jak już odkręcił to koła nie chciały zejść więc musiał im trochę pomóc.... ;-)

Co do obniżenia to Twoje propozycje jak najbardziej dobre, tyle że ja kompletnie nie ogarniam E-bay. :-/

Najpewniej wleci MTS Technic 45/35 bo jest łatwo dostępny i w miarę przewidywalny ;-)
 
 
     
shakaz 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 155
Skąd: POZnan*
Wysłany: 10 Styczeń 2011, 22:55   
   Imię: michał


Nooo, kozacko wygląda na tych BBSikach!!! W ogóle zacna Bunia :)
Ten kolorek i bez chromików to wygląda jak mroczna zjawa z anielskim wnętrzem... :)
Fakt, jasna tapicera się ostro syfi, teraz czyszczę MB-texa kremowego (strasznie uwalonego) i jestem ciekaw w jakim tempie mi się będzie brudził, hm?

Ale z tą glebą to nie wiem? Wiadomo, ze lepiej bedzie wyglądać w konfiguracji z tymi 17stkami.

Lecz co z jeżdżeniem po naszych zajebiaszczych drogach??? Zwłaszcza po zimie, np teraz jak roztopy przychodzą i pi..da na piź..e.
Moja Bunia w zasadzie nie jeździła w te sniegi, ale w weekend sobie ją przewietrzyłem i normalnie koszmar w 3 d..py, nawet na seryjnym zawieszeniu (tyczy się to nie tylko E28), wszystko dookoła roz..bane.
Jeździłem rzecz jasna wozami na glebie i na motocyklach ze sztywnym tyłem i ze sportowym zawieszeniem, ale u nas się to nie sprawdza, przynajmniej u mnie, „wybiłem” to sobie z głowy :)

Powiedzcie mi proszę jak to z E28 wygląda??? Ja wiem, STYL ponad wszystko, bo wizualnie to naprawdę delikatniej przód niżej i będzie jak ta lala :)
W sporcie to nawet przymus!!!

Z tym, ze np. u mnie na 16tkach nie będzie gleby, bo jakby nie było, mam ogyginalne turbinki i one są przypisane do Beemek z lat 80tych niezależnie od mody jaka panuje.

Może za kilka lat będziesz chciał wrócić do ori felg , a tu wszystko od trzęchawy dostanie po d..pie ...!?! Masz fajną oryginalna konfiguracje i w przyszłości to będzie właśnie najcenniejsze.
Może będzie mało ujeżdżana?

Nie wiem, może nie jest tak źle, skoro dużo forumowiczów smiga na glebie, a może tak mnie tknęło, bo akurat pojeździłem po mieście i te dziury i wypierdziane drogi tak mnie rozdygotały... ! ?!

Może powiecie, że koza, u mnie też koza, ale mi to nie przeszkadza i w Twojej mi się podoba jak jest, a felgi i tak robią swoje :)

Ogólnie to gorąco pogratulować i oby drogi były piękne dla naszych wozideł :) )) Nie chciałem tyle wystukać, ale wiecie... :) ))
Pzdr!
 
 
     
_KaMiK_ 
The Empire need`s u!


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 786
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Styczeń 2011, 23:05   
   Imię: Marek


Shakaz, na Poznańskie drogi to Ty lepiej nic teraz nie mów, ja jako kierowca śmigam codziennie Po Poznaniu dużo i ehh szkoda gadać, takie japy że człowiek slalomem jeździ a i tak połowy nie ominie.
Co do gleby - jeśli auto zimuje, to na wiosne/lato sytuacja się poprawia nawierzchniowo, dziury łataja i przez sezon jakoś to jest więc tragedii nie ma. No i zależy kto ile jeździ, jak ktoś nie używa auta na co dzień a od święta żeby w sezonie pojeździć po prostu tu i tam jak np ja :mrgreen: to auto dobrze traktowane przez wiele lat posłuży dzielnie :)
_________________
E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016 ?
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta

 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Styczeń 2011, 23:09   
   Imię: Łukasz


Spoko. Dzięki za koment.

Powiem Ci tak. Zanim zabrałem się za jakiekolwiek modyfikacje to trochę nad tym wszystkim pomyślałem.

Wnioski są takie, że auto ma przede wszystkim ładnie wyglądać i dobrze się prowadzić.
Dlaczego ??
Ano dlatego, że moje E28 zostało przewidziane jako auto na miesiące od kwietnia do października wyłącznie na słoneczne dni. Średni roczny przebieg jaki planuję robić tym samochodem to nie więcej jak 2000 km. Auto ma w sezonie odwiedzić kilka zlotów czy spotkań ze znajomymi no i ze dwie dłuższe (150-200 km) wycieczki.... i tyle. Jest to auto używane "od święta" więc ma przynosić przyjemność z jazdy. Swoje kilometry już w "życiu" przejeździł, teraz należy mu się odpoczynek ;-)

W zimę auto stoi w garażu i odpoczywa. Mój egzemplarz nie ma dosłownie ani jednego rdzawego miejsca czy nalotu tak więc poczuwam się w obowiązku taki stan utrzymać póki jest w moich rękach.

Do codziennej jazdy mam normalny samochód, całkiem popularnej marki znanej jako Nissan ;-)

Co do ewentualnego powrotu do serii, o którym wspominasz to także i to wziąłem pod uwagę. Wszystkie modyfikacje jakie planuje mają być z kategorii tych "szybko odwracalnych", co to znaczy ?? Zamieniam koła - fabryczne do renowacji i czekają w garażu, zmiana sprężyn - fabryczne do renowacji i czekają w garażu i tak z wszystkim co planuję w najbliższym czasie zmieniać.

Tak jak chyba większość tutaj obecnych także i ja jestem fanatykiem serii ale kilka delikatnych upiększeń robionych z klasą i szacunkiem do klasyka jeszcze nikomu na złe nie wyszło ;-)

Co do dostania po dupie od twardego zawieszenia to tak jak piszę. Symboliczne roczne przebiegi są można powiedzieć gwarantem tego, że auto będzie całe i zdrowe. Jednak na wszelki wypadek łącznie z glebą wejdzie pod maskę rozpórka aby wspomóc nieco sztywność pełnoletniego już nadwozia. ;-)
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 11 Styczeń 2011, 23:14   
   Imię: qqqq


Za dużo już tych BBSów acz kolwiek pięknie to wygląda.
_________________
 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 12 Styczeń 2011, 14:36   
   Imię: Damian


M-EJ napisał/a:
Za dużo już tych BBSów acz kolwiek pięknie to wygląda.

Po Sosnowcu jeździ całkiem cywilne punto na takich.. Że o golfach nie wspomnę
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Styczeń 2011, 18:44   
   Imię: Łukasz


Panowie każdy śmiga na tym co mu się podoba... wolny kraj ;-)
To, że punto czy golfy latają na takich felgach w niczym mi nie przeszkadza.
Fabryczne 14-tki czy 15-tki jak dla mnie zupełnie nie oddają uroku tego modelu a Apliny pasują do E28 jak pięść do oka....
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 12 Styczeń 2011, 19:15   
   Imię: Piotrek


NIe zgodze sie z tym
Łukasz_P napisał/a:
Fabryczne 14-tki czy 15-tki jak dla mnie zupełnie nie oddają uroku tego modelu
, a z tym to już w ogole
Łukasz_P napisał/a:
a Apliny pasują do E28 jak pięść do oka
Moim zdaniem fabryczne oryginalne 14 tki ze znaczkiem bmw w pieknym stanie i do tego duzy "balon"/profil opony i auto ma swoj nieoceniony urok :) ja zastanawialem sie nad 16" i 17" zanim jeszcze kupiłem auto, ale nadal się zastanawiam, czy to będzie dobry ruch, choc jestem fanem duzych, ladnych, polerowanych i blyszczacych :) A alpina, to alpina, klasa sama w sobie. Sa proste i z przekazem :)
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Styczeń 2011, 19:32   
   Imię: Łukasz


Z czym się nie zgodzisz...?? Że każdy jeździ na takich felgach jakie mu się podobają...??

fabryczne koła są ładne ale jak dla mnie trochę zbyt nudne.
Każdy mówi jak mu wygodnie... fabryczne felgi w idealnym stanie to ok. 500 zł za to BBS-y to przynajmniej 4x tyle...
Ostatnio odnoszę wrażenie, że gdyby BBS-y RC kosztowały po 500 zł za komplet to by się każdemu podobały... :-P .... No może pomijając tych, którym naprawdę się nie podobają... ;-)
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 12 Styczeń 2011, 20:03   
   Imię: Łukasz


No to mamy wojnę :mrgreen:
RC są ładne, cena też jest ładna.

Myślę, że wszystko zależy od tego, czy chcemy zrobić samochód bliżej serii, czy bardziej na czasie.
Zdania są podzielone. No i dobrze, bo to nie temat tabu.
Nie ma co sobie słodzić na wzajem kiedy mamy inne zdania :twisted:
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 12 Styczeń 2011, 20:18   
   Imię: Piotrek


Łukasz_P napisał/a:
Z czym się nie zgodzisz...?? Że każdy jeździ na takich felgach jakie mu się podobają...??
napisalem, ze nie zgodze sie z tym, ze
Łukasz_P napisał/a:
Fabryczne 14-tki czy 15-tki jak dla mnie zupełnie nie oddają uroku tego modelu
nie czytasz uwaznie, bo wszystko napisalem w poscie wyzej. wiadomo, ze nie ma co sie klocic o gust, bo mozna dyskutowac bez konca, a bez sensu jest kogos przekonywac, do swoich upodoban, swiat bylby nudny, gdyby wszystkim podobalo sie to samo :) co do popularnosci bbsow, to zgadzam sie, ze jest ich coraz wiecej, chociaz w moim miescie ich wcale nie widac, dlatego ciesze sie, ze chociaz na forum mozna je poogladac w takiej ciekawej konfiguracji :D
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Styczeń 2011, 20:31   
   Imię: Łukasz


peter22 napisał/a:
nie ma co sie klocic o gust, bo mozna dyskutowac bez konca


AMEN ;-)
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Styczeń 2011, 21:43   
   Imię: Patryk


Tylko BBS RC! :mrgreen: Obie ręce podnoszę ZA ;-)

Co do felg Alpiny również uważam, że są klasą samą w sobie.

Oczywiste jest, że każdy z nas ma jakąś swoją koncepcję na samochód, więc trudno tu kogokolwiek przekonywać do swoich racji, ale komentarze i wyrażenie swojego zdania są jak najbardziej na miejscu, bo do tego przecież służy forum ;-)

A najlepszym rozwiązaniem jest kupić 2 rekiny - jeden utrzymać jak fabryka, a z drugim hulaj dusza ;-)
_________________
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 13 Styczeń 2011, 00:25   
   Imię: Piotrek


ŻbiQ napisał/a:
A najlepszym rozwiązaniem jest kupić 2 rekiny - jeden utrzymać jak fabryka, a z drugim hulaj dusza ;-)

heh oto jest wlasnie rozwiazanie na odwieczny dylemat :D
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Styczeń 2011, 20:16   
   Imię: Łukasz


No...ostatnio temat trochę ucichł ale mimo zimy prace przy aucie trwają.


Ostatni tydzień był obfity w nowe gadżety:
- kierownica M-Technic I
- Lotka M-Technic
- Radio BMW Bavaria C
- Mieszek pojechał do obszycia w nowej skórze w kolorze beżu (będzie odebrany na dniach)
- Podobnie jak mieszek także i gałka pojechała do obszycia. Będzie czarna alcantara z emblematem M-technic. ;-)

Doszedłem do wniosku, że jednym z kilkunastu planów na najbliższy sezon będzie zdjęcie haka. Wygląda to dziwnie przy takich kołach...

Jak widać na zdjęciach poniżej, lakier nie jest w idealnym stanie ale mam nadzieję, że na wiosnę będzie już jak nowy :-D

Poniżej kilka zdjęć prezentujących ostatnie nowości. Brakuje tylko mieszka i gałki no ale tapicerowi się jakoś nie spieszy.... :-x


Kierownica M-Technic I











Radio - BMW Bavaria C Reverse II




Lotka M-Technic - zamontowana na szybko tylko do zdjęć także nie stresować się, że nie równo leży ;-)







 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 21 Styczeń 2011, 21:48   
   Imię: Piotrek


Ładnie się zaczyna robić. fajna kierownica, chociaz lubie i przyzwyczailem sie juz do swojej klasycznej :) zdecydowanie wywal hak, bo wszystko szpeci. mimo, ze wole chromline, to ta eta mi sie podoba :)
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 21 Styczeń 2011, 21:50   
   Imię: Kuba


No teraz dopiero zaczyna wygladac 8-)

Muszę powiedziec, że aż mi ciarki przeszły jak zobaczylem jak ten spoiler leży na tej klapie, przeciez od spodu są śrubki, które jeżeli nie zabezpiecznone na bank zrysowal lakier.

Jak dla mnie za mocno obrobione fotki.

Czekamy do wiosny :-P
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Styczeń 2011, 21:58   
   Imię: Łukasz


Czerw napisał/a:
Muszę powiedziec, że aż mi ciarki przeszły jak zobaczylem jak ten spoiler leży na tej klapie, przeciez od spodu są śrubki, które jeżeli nie zabezpiecznone na bank zrysowal lakier.


Opowiem Ci przyjacielu krótką historyjkę. ;-)

Przyjechałem przymierzyć spojler ale zanim to zrobiłem to obkleiłem podwójną warstwą taśmy izolacyjnej każdą śrubkę oraz każdą część mogącą zarysować klapę.
Gdy zbierałem się już do wyjścia pomyślałem sobie - "Jak już wstawię fotki na forum to Czerwa na 1000% zapyta czy nie porysowałem przypadkiem klapy śrubkami od spojlera :D "

Chyba za długo przebywamy razem bo zaczynamy sobie czytać w myślach :D
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 21 Styczeń 2011, 22:10   
   Imię: Kuba


Łukasz_P napisał/a:
Chyba za długo przebywamy razem bo zaczynamy sobie czytać w myślach
Chyba tak, i widac to po samochodach :-D

Peter22 Już sobie wyobrażam jak na wiosnę pod wydziałem zaparkuja 3szt. e28, to będzie niezła masakra ;-)
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 21 Styczeń 2011, 23:12   
   Imię: Piotrek


Czerw napisał/a:
Łukasz_P napisał/a:
Chyba za długo przebywamy razem bo zaczynamy sobie czytać w myślach

Chyba tak, i widac to po samochodach


haha, dokladnie widac po samochodach :D tylko kto z kogo troszeczke "sciąga" hmmm :p

ja tej wiosny juz sie tak ni emoge doczekac, juz sobie musimy jakies 3 sasiednie miejsca pod wydzialem rezerwowac :D a ja chyba do tego czasu musze jakies felgi zalozyc, bo przy waszych to az wstyd :D
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Styczeń 2011, 00:48   
   Imię: Patryk


Naprawdę zaczyna się robić groźnie - dokładnie pod te blachy WPR ;-) Bardzo udane zakupy - wszystko chyba w bardzo dobrym stanie, szczególnie kierownica. Lotka z naszego podwórka, czy gdzieś indziej dorwałeś?

A co do haka, to on jest tak pancernie zamontowany, że chyba o 20% usztywnia nadwozie ;-)
_________________
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Styczeń 2011, 00:50   
   Imię: Patryk


Czerw napisał/a:
Peter22 Już sobie wyobrażam jak na wiosnę pod wydziałem zaparkuja 3szt. e28, to będzie niezła masakra ;-)


To i mi dajcie znaka, bo mieszkam dosłownie 2 ulice dalej :mrgreen:
A co 4 E28 to nie 3 ;-)
_________________
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 22 Styczeń 2011, 10:19   
   Imię: Kuba


peter22 napisał/a:
ja tej wiosny juz sie tak ni emoge doczekac, juz sobie musimy jakies 3 sasiednie miejsca pod wydzialem rezerwowac a ja chyba do tego czasu musze jakies felgi zalozyc, bo przy waszych to az wstyd

Aj tam, wstyd. Mozemy wszyscy na 14kach przyjechac ;-)
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Styczeń 2011, 11:15   
   Imię: Łukasz


ŻbiQ napisał/a:
Lotka z naszego podwórka, czy gdzieś indziej dorwałeś?


Lotka można powiedzieć, że z naszego podwórka ;-) Ale akurat lotka jako jedyna z tych "nowych zabawek" jest w średnim stanie. Ma kilka pęknięć i przetarć ale jest w jednym kawałku więc się nie zastanawiałem ;-)

No spotkanie 4 x E28 to będzie coś. Czekam na wiosnę 8-)
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 27 Styczeń 2011, 14:37   
   Imię: qqqq


Oj zazdroszcze
_________________
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Luty 2011, 16:58   
   Imię: Łukasz


Sezon powoli się zbliża tak więc i prace idą dalej.

Jak się powiedziało BBS RC 17'' to trzeba też powiedzieć GLEBA :mrgreen:

W związku z tym dzisiaj przyjechały do mnie sprężyny MTS Technic 45/35 ;-)
Czekam na nowe odboje i już za mniej więcej tydzień będę mógł się pochwalić jak to wszystko wygląda ;-)







 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 11 Luty 2011, 17:12   
   Imię: Damian


Łukasz_P napisał/a:
za mniej więcej tydzień będę mógł się pochwalić jak to wszystko wygląda ;-)

My chcemy szybciej!!! My chcemy szybciej!!! My chcemy szybciej!!! :-P

No ciekawe jak to będzie wyglądać :-) gdzie kupowałeś sprężyny?
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
Kuba-Kalina 

Nadwozie: Exx
Model: 126p
Silnik: v8
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 263
Skąd: zakopane
Wysłany: 11 Luty 2011, 17:18   
   Imię: kuba


Jestem ciekawy jak siadzie . Ja zamowilem KAW 80/45 zobaczymy jak przyjda ...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,061 sekundy. Zapytań do SQL: 11