E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E12 518] E12 1975 Warszawa
Autor Wiadomość
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Sierpień 2010, 08:29   [E12 518] E12 1975 Warszawa
   Imię: Bartosz


Witam,
wreszcie (w sumie to przy okazji II Zlotu Gwiaździstego w Wawie) udało mi się zrobić kilka aktualnych fotek. ;-)

Z wierzchu wygląda już jakotako... (chociaż jako to w życiu bywa - lepiej na zdjęciach niż w realu ;) ) Do zrobienia zostaje zrobienie paskudnego aktualnie środka i polerka/chromowanie/wymiana zderzaków. [Przy okazji, miał ktoś z Was do czynienia z sensowną odbudową bądź czyszczeniem chromów?]
Hak raczej też do wyjęcia... chyba raczej nie zamierzam ciągnąć przyczepy...











_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
  
 
 
     
kjubus 


Nadwozie: Exx
Model: 315 318
Silnik: m10b16 m10b20
Rok produkcji: 1983 1978
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 263
Skąd: Górki Wielkie
Wysłany: 24 Sierpień 2010, 08:31   
   Imię: Kuba


Piękna! Ta E12stka pochodzi ze śląska, prawda?
_________________
E21 315 04/1983 Opalgrün-metallic
E21 318 09/1978 Iberischrot
E91 335d touring 02/2008 Black Sapphire Metallic
 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Sierpień 2010, 08:42   
   Imię: Bartosz


kjubus napisał/a:
Piękna! Ta E12stka pochodzi ze śląska, prawda?


tak, to E12 swego czasu z Sosnowca, ale kupiłem ją od 'chwilowego' właściciela z lubelskiego...

została przeze mnie zawieziona do blacharza i lakiernika, chociaż egzemplarz jest wyjątkowo zdrowy...
zasadniczy problem to nieoryginalny lakier... jakieś kilkanaście lat temu ktoś wpadł aby zmienić z koloru [prawdopodobnie] Sahara (006), na czerwony. Niestety ślady bardzo żółtej Sahary można spotkać w wielu miejscach :-/

Dla mnie czerwona też lepiej wygląda, więc zostałem przy kolorze czerwonym. Niestety kosztem 'nieoryginalności' :)

niemniej jednak cieszę się, że się podoba :)
_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
  
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2739
Skąd: Wyszków
Wysłany: 24 Sierpień 2010, 09:51   
   Imię: Bodży


Piękna jak każda e12. ;-)

Jednak parę punktów jest do ogarnięcia.

Felgi . Całkowicie psują wygląd auta. Dla mnie w takim klasyku powinny być oryginalne felgi ,lub felgi z epoki.


Czarne spody pasów przedniego i tylnego.Ten baranek powiniem być w kolorze nadwozia.


A tak wogóle gratuluję pierwszej serii. Można śmiało napisać że,jedna z niewielu w Polsce.
_________________
BMW M535i 1980
BMW M535i 1980
 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Sierpień 2010, 10:29   
   Imię: Bartosz


Bogumił napisał/a:


Felgi . Całkowicie psują wygląd auta. Dla mnie w takim klasyku powinny być oryginalne felgi ,lub felgi z epoki.


hmm, tego sie nie spodziewałem :)
Dla mnie na tych felgach [z E28 co prawda] wygląda duuuużo lepiej niż na blaszanych deklach.
Te fele kupiłem dość okazyjnie, więc pewnie do 'następnej okazji' ich nie zmienię... Chociaż oczywiście będę dożył do stanu jak najbardziej 'oryginalnego'.

Cytat:

Czarne spody pasów przedniego i tylnego.Ten baranek powiniem być w kolorze nadwozia.


Dzięki, to na pewno wezmę pod uwagę i zrobię z tym 'porządek' ;-)

Cytat:

A tak wogóle gratuluję pierwszej serii. Można śmiało napisać że, jedna z niewielu w Polsce.


To fakt, E12 przed liftem, z lusterkiem na drzwiach to chyba już megarzadkość.
Wesoło jest też na stacji benz. kiedy ludzie dziwią się, że wlewam benzynę do bagażnika :) )) :shock:
_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
  
 
 
     
kjubus 


Nadwozie: Exx
Model: 315 318
Silnik: m10b16 m10b20
Rok produkcji: 1983 1978
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 263
Skąd: Górki Wielkie
Wysłany: 24 Sierpień 2010, 11:49   
   Imię: Kuba


bartsl napisał/a:
kjubus napisał/a:
Piękna! Ta E12stka pochodzi ze śląska, prawda?

tak, to E12 swego czasu z Sosnowca, ale kupiłem ją od 'chwilowego' właściciela z lubelskiego...
Kojarzę ją, ponieważ kiedyś zastanawiałem się nad jej kupnem, ale trafiło sie E12 528i i odpuściłem :-)
_________________
E21 315 04/1983 Opalgrün-metallic
E21 318 09/1978 Iberischrot
E91 335d touring 02/2008 Black Sapphire Metallic
 
 
     
Kudeł 
Kudeł

Nadwozie: E12
Model: 528 K.H.Langenberg
Silnik: M30B28
Rok produkcji: któż to wie :D
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 456
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Sierpień 2010, 16:08   Re: E12 1975 Warszawa
   Imię: Mariusz


bartsl napisał/a:
[Przy okazji, miał ktoś z Was do czynienia z sensowną odbudową bądź czyszczeniem chromów?]

Jakiś czas temu orientowałem się w temacie. Przy rondzie Radosława jest gość który chromuje takie rzeczy jak zderzaki i inne duże elementy. Byłem u niego i rozmawiałem, nie zrobił na mnie wrażenia idioty. Numer dostałem od gościa z Podkowy Leśnej czy Pruszkowa, natomiast jedna osoba ze wszystkich których pytałem miała mieszane uczucia jeśli chodzi o niego. Czy to kwestia przypadku czy może coś nie wyszło? Tego nie wiem, inni mówili o nim dobrze. Możesz sam podjechać i pogadać. Z dużymi elementami jest jeszcze taki problem, że nie każdy ma taką wannę żeby to zrobić :-/
_________________
Domy z bala, szkieletowe, letniskowe, całoroczne, hale stalowe. Montaż w całym kraju.
501-256-186 Mariusz

E12 528 K.H.Langenberg
E24 635 CS1 84'
E38 728 96'
Warszawa M20
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Sierpień 2010, 14:20   
   Imię: Tomek


A propo chromowania to mogę podać ci kontakt do piaskarza u którego różne elementy przed chromowaniem robi jakiś facet więc może ci da do niego kontakt. Chyba że to ten sam o którym pisze Kudeł :)

Piąteczka wygląda całkiem przyzwoicie :!: Z zewnątrz lakier chyba ładny więc zostają poprawki pod spodem a tam już na szczęście jest trochę taniej :-P
 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Październik 2010, 20:23   
   Imię: Bartosz


odświeżenie przodu...





i pomalowanie dołu pasa w kolorze nadwozia (boki i tył również)

Dzięki za podpowiedź, teraz ten samochód wygląda [z zewnątrz] wreszcie z grubsza tak jak powinien! To było właśnie to 'coś' czego mi brakowało. :mrgreen:




na szczęście wszystko jest zdrowe, niepognite i jest dość przyzwoicie zadbane... :-)
_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
  
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Październik 2010, 20:27   
   Imię: Kamil


przód wygląda super, użyłeś podkładu do plastiku? jeśli nie, obawiam się ze lakier będzie schodził.... :-/
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2739
Skąd: Wyszków
Wysłany: 3 Październik 2010, 21:57   
   Imię: Bodży


Ach te chromy wokół drewna na desce- brakuje mi tego w poliftingowych... :-)
_________________
BMW M535i 1980
BMW M535i 1980
 
 
     
lacos 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1979
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 212
Skąd: Sopot
Wysłany: 3 Październik 2010, 23:40   
   Imię: Michał


Ładna ta piąteczka,również po kupnie swojej musiałem pomalować baranki bo były czarne :-D ,ale widział bym ją na felgach stalowych z chromowymi deklami bo te trochę nie pasują :-/
 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Październik 2010, 08:43   
   Imię: Bartosz


lacos napisał/a:
Ładna ta piąteczka,również po kupnie swojej musiałem pomalować baranki bo były czarne :-D ,ale widział bym ją na felgach stalowych z chromowymi deklami bo te trochę nie pasują :-/


OK OK :)

mam stalowe fele i chromowane dekle w dobrym stanie

obiecuję poprawę :-D
tyle, że gumki na nich słabe..
_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Luty 2011, 10:07   
   Imię: Bartosz


no i stało się, środek wymieniony...

na początek...



niestety środek pochodził z samochodu młodszego niż mój, w związku z czym wykładzina podłogowa nijak nie chciała pasować :)



Okazało się również, że po lifcie zmienił się punkt mocowania pasów - musiałem więc pozostawić czarną wykładzinę i czarne osłony słupków środkowych...



A tak już po poskładaniu wszystkiego do kupy...







Na koniec na swoje docelowe miejsce trafił prezent pod choinkę :)





(swoją drogą kolor oryginalny chyba taki jak kolegi TUMUSia - PASTELBLAU)

_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
  
 
 
     
kamil4115 


Nadwozie: E28
Model: 528i 87'
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 87'
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 121
Skąd: Toruń
Wysłany: 4 Luty 2011, 13:09   
   Imię: Kamil


Uwielbiam jasne zadbane wnętrze w klasykach!
_________________
E28 528i Diamantschwarz Metallic
E30 316i Mugellorot
E36 318i Hellrot
E39 520i Dunkelblau
E36 318i Techno-Violett Metallic
E39 523iA Schwarz II
E38 728iA Dunkelblau
E36 318iA Cabrio Arktissilber Metallic


 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Luty 2011, 14:41   
   Imię: Bartosz


Przy okazji trwa odświeżenie pod maską...

Tak wyglądało po zakupie:



Dziś przykleiłem wreszcie wygłuszenie maski.
I tak wygląda teraz...

_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
 
 
     
TUMUS525
Gość
Wysłany: 5 Luty 2011, 15:20   

Podobny kolor , ale mój się nazywa BISKAJABLAU . Też poszukuje jasnego wnętrza , chociarz samych boczków .
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 5 Luty 2011, 17:43   
   Imię: Łukasz


Bartosz , to jest gotowe wygłuszenie, czy docinane z kawałka? Jak to się kupuje i na jakim kleju montowałeś?
Tak się ostatnio przyglądam silnikom m10 o różnych pojemnościach i wszędzie widzę, że nie ma obudowy na wiatrak przy chłodnicy. M10 ma visco czy wiatrak elektryczny? nie wiem :oops:
Jak masz poprowadzony dopływ powietrza do gaźnika? Nie widzę u Ciebie tej gumowej rury i puszki (na zdjęciu w E114, ale jak czysto :mrgreen:)
Pytam, bo kiedy jechałem moim e28 ze światłami do regulacji i zdjąłem już w domu osłonę z lamp, dało się wyczuć, że silnik łapiąc ciepłe powietrze był słabszy.

 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Luty 2011, 21:04   
   Imię: Bartosz


1. Wygłuszenie docinane samodzielnie nożyczkami (po wycięciu szablonu z tektury). Gąbka ma warstwę samoprzylepną więc montaż jest naprawdę prosty.
Matę kupuje się na allegro.
Podpowiem, że mi wystarczył jeden arkusz (czyli 1m2). Kupiłem zapobiegawczo dwa, bo myślałem, że nie wyjdzie z jednego. (Łączenie mam na środku pod metalową listwą, więc nie widać łączenia. Nie wiem czy w E28 też to jest tak zrobione.)
Drugą matę wykorzystam na bagażnik (pod półkę pod szybą...)

2. Nie mam tej rury, fakt. Powietrze w chodzi bezpośrednio do obudowy filtra.
Powinienem mieć element 2 ... Muszę się tym zainteresować.
[W moim 1800 NK z '67 mam tą rurę i puszkę. Silnik jest dokładnie taki sam.]

3. Wentylator.. hmm. To jeszcze chyba jest raczej wentylator przedwiskotyczny... Wentylator kręci się cały czas, chyba razem z obrotami silnika. (Jeśli się mylę proszę mnie poprawić).

4. Chyba nigdy u mnie nie będzie wyglądało aż tak jak w tym E114 8-)
Chciałbym jeszcze dać do piaskowania przynajmniej pokrywę głowicy. Szukam też osłony na przewody wys. napięcia, no i ten dolot powietrza. Chociaż powiem szczerze, że nie widzę u mnie miejsca na tą 'puszkę' (która w E114 jest zamocowana do pasa przedniego). Nie wiem gdzie ten dolot ma prowadzić...
Może ktoś z właścicieli E12 M10 pomoże?
_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Luty 2011, 20:09   
   Imię: Bartosz


znowu mogę sobie sam odpowiedzieć :)

Tak to wszystko powinno wyglądać...
(ze strony e12.de):



czyli brakuje mi trochę więcej elementów układanki... Ciekawe tylko po co to ktoś powyrzucał?
_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 6 Luty 2011, 20:51   
   Imię: Łukasz


1. Dzięki Bartosz za linka do tych mat. W e28 trochę inaczej to wygląda. Są trzy elementy, trzeba by dokładnie wymierzyć.

2. Jak ta trzecia rura idzie pod lampą? Patrzyłeś już :roll:

3. W e12 jest przy wiatraku sprzęgło cierne (tak jak mówisz i na rysunku). W e28 było już różnie. Albo cierne, albo visco, albo wentylator elektryczny. Tak mi wychodzi z realoem i bmwmobiletradition. U mnie jest visco Fichtel & Sachs. Coś czuję, że padnięte. Muszę to sprawdzić, ale najpierw dojść dlaczego wskaźnik temperatury przestał działać. Czujnik albo zegary.
Ciekawi mnie zasada działania tego sprzęgła ciernego (jak u Ciebie).

4. Nikt nie wyrzucił tych rur. Pewnie sprzedał osobno, tak jak u mnie osłonę na visco :evil: przez co nie patrzyłem czy tam w ogóle jest.

5. Coraz bardziej podobają mi się e12. Widzę jednak, że trudniej o części i wyposażenie niż to ma miejsce w przypadku e28
Ostatnio zmieniony przez Dixi 11 Marzec 2011, 17:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 30 Styczeń 2012, 01:15   
   Imię: Jakub


BartSL jaki masz u siebie gaźnik :?:
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Styczeń 2012, 08:19   
   Imię: Bartosz


SOLEX 36-40 PDSI
_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Luty 2012, 19:31   
   Imię: Bartosz


Wreszcie po paru ładnych miesiącach udało mi się ogarnąć temat przedniego zderzaka!

Nie jest jeszcze niestety idealnie, ale już duuużo lepiej...

Nie mogłem już patrzeć na tą szczerbatą twarz :-)



i zęby w kawałkach...



Wreszcie po 3 miesiącach (!!) dotarła do mnie prawidłowa nowiutka gumowa listwa...

Panowie w magazynie BMW-Oldtimer pomylili naklejkę i mimo prawidłowego numeru na naklejce przysłano listwę chyba od E23 (nie wiem, w każdym razie inną). Zabawa z wymianą na prawidłową jak widać trwała nieco długo...

[Krótkie dolne listwy też nowe - z nimi nie było problemu]

Ale jest!



Niestety naklejki są przyklejone takim klejem, że... szlagbyichtrafił... :evil:

Koniec końców moja E12 ma już normalną twarz!



Muszę jeszcze domyć te papierowe naklejki...

Teraz przydałoby się zrobić porządek z tylnym zderzakiem... :/
_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Luty 2012, 19:40   
   Imię: Kamil


malina 8-)
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 7 Luty 2012, 19:58   
   Imię: Łukasz


pięknota ;-)

a pod parą nie odchodzą te od "szlagbyichtrafił" :D
 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Luty 2012, 20:01   
   Imię: Bartosz


Ślivak napisał/a:
pięknota ;-)

a pod parą nie odchodzą te od "szlagbyichtrafił" :D


może nawet i wodą, ale nie na takim mrozie :D
_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 7 Luty 2012, 20:05   
   Imię: Kuba


Wszystko ładnie ale nowa guma gryzie się z chromem w średnim stanie. :-/
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Luty 2012, 20:08   
   Imię: Bartosz


Czerw napisał/a:
Wszystko ładnie ale nowa guma gryzie się z chromem w średnim stanie. :-/


no właśnie :-|

dlatego traktuję to przejściowo...
_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 7 Luty 2012, 20:09   
   Imię: Łukasz


chwilę i nie będzie nowa ;-)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12