E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 17:37
[E28 M535i] Moje rekiniaste E28
Autor Wiadomość
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Czerwiec 2007, 09:31   [E28 M535i] Moje rekiniaste E28
   Imię: Bartek


...
Ostatnio zmieniony przez Bartolommeo 7 Luty 2015, 19:43, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Czerwiec 2007, 11:39   
   Imię: Tomek


Widziałem już samochód na żywo i naprawdę jest czego pozazdrościć ;) Rzadko się widuje E28 w takim stanie... Budzi szacunek na drodze ;-)
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 3 Czerwiec 2007, 12:12   
   Imię: Marcin


Bardzo ładny rekinek:) Widac ze jest bardzo zadbany i co fajnie -posiada bogate wyposażenie, o którym jednak napisałeś wzmiankowo :-P Jeśli chodzi o VIN to trafnie to ujołeś i podzielam Twoje zdanie, mimo że najlepiej oczywiście byłoby miec wszystko zgodne z VIN. Powodzenia w doprowadzaniu autka do stanu o jakim każdy z nas marzy :roll: Jak narazie jest SUPER :!:
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 3 Czerwiec 2007, 19:35   
   Imię: Jakub


Super auto.

O ile jest obniżone :?: :?: :?:

bartolommeo napisał/a:
podejście każdego z nas do swojego samochodu jest bardzo osobnicze i jednostkowe, bo wielu z Was stwierdzi, iz VIN nie zgadza się z tym co w rzeczywistości i oczywiście macie rację - taki samochód na rynku jest nie wiele wart. Jednak mówiąc szczerze podejmując kroki o których pisałem byłem w 100% świadom, iż ten samochód już w moim garażu zostanie. Na pewno było by spełnieniem marzeń mieć powiedzmy 528i czy 535i w oryginale. Ktoś może zapytać, dlaczego zatem nie sprzedam i nie kupię takiego - a dlatego, że tez samochód jest mi wybitnie bliski i drogi, zbyt wiele godzin, wyrzeczeń i pieniędzy mnie to kosztaowało, żeby go sprzedać, wiem jedno, nikt tym samochodem juz nigdy nie pojeździ no chyba że by zaproponował jakąs rozsądna ceną heheheh - żartuję. Wracając do temetu, każdy ma jakieś podejście do swojego samochodu, ja samochodu nie robiłem a raczej nie robię na pokaz lecz tylko i wyłącznie dla siebie, bo kocham te samochody i życzę każdemu, by z taką pasją i zacięciem podchodził do najmiejszej pierdółki w swoaim samochodzie, i wiem że sa tacy na tym forum


Święte słowa

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
grege28 
Moderator


Nadwozie: E28
Model: 525 iA
Silnik: M30B25,M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 267
Skąd: Tuchów
Wysłany: 3 Czerwiec 2007, 19:37   
   Imię: Grzegorz


Bardzo ładne auto i zdrowe, skadinąd bliskie mi, podejście do sprawy, popieram w 100%.
_________________
Pozdrawiam

Greg
-----------------------------------------------------------
„Ich habe einen ganz einfachen Geschmack, ich nehme immer nur das Beste“
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Czerwiec 2007, 20:41   
   Imię: Tomek


Właśnie wróciłem z małej wizyty u Bartka i muszę powiedzieć że 3,5 dobrze zamiata :shock: Bokami chodzi pięknie ! :mrgreen: Przekonałem się do zmiany mojego zawieszenia na identyczny zestaw ale co wchodzi w jego skład to już niech właściciel opowie ;)
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Czerwiec 2007, 17:51   
   Imię: Bartek


...
Ostatnio zmieniony przez Bartolommeo 7 Luty 2015, 19:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Czerwiec 2007, 19:08   
   Imię: Tomek


Aaaa no tak o obniżenie chodziło czyli -55 przód i -35 tył :->
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 4 Czerwiec 2007, 19:09   
   Imię: Milosz


Autko na zdjeciach prezentuje sie bardzo ladnie, troche jak u mnie w E24 przod siedzi za nisko w stosunku do tylu, ale to juz bolaczka marek pokroju H&R.

Zestaw tak niskiego przodu z Bilsteinem B4 wydaje mi sie podejrzany, ale nigdy nie mialem okazji testowac. Wielu moich znajomych zdecydowalo sie na B6 czesto w konfiguracji z seryjna wysokoscia zawieszenia i pomysl na polskie drogi wydawal mi sie swietny.

B4 to dobry jakosciowo amortyzator ale ma dosc mala sile tlumienia w stosunku do twardej sprezyny H&R - no i przy takiej wysokosci przodu nie mozna sobie pozwolic chyba na calkiem beztroska jazde polskimi drogami....

Ale tyle teorii z mojej strony, bo jak mowie nigdy przy mocnym obnizeniu z B4 nie jezdzilem, z ust znajomych padaly raczej slowa pokroju "kibel" itd.... a z kad innad wiem, ze Ty jestem zadowolony.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Czerwiec 2007, 20:25   
   Imię: Tomek


Miłosz napisał/a:
Autko na zdjeciach prezentuje sie bardzo ladnie, troche jak u mnie w E24 przod siedzi za nisko w stosunku do tylu, ale to juz bolaczka marek pokroju H&R.

Zestaw tak niskiego przodu z Bilsteinem B4 wydaje mi sie podejrzany, ale nigdy nie mialem okazji testowac. Wielu moich znajomych zdecydowalo sie na B6 czesto w konfiguracji z seryjna wysokoscia zawieszenia i pomysl na polskie drogi wydawal mi sie swietny.

B4 to dobry jakosciowo amortyzator ale ma dosc mala sile tlumienia w stosunku do twardej sprezyny H&R - no i przy takiej wysokosci przodu nie mozna sobie pozwolic chyba na calkiem beztroska jazde polskimi drogami....

Ale tyle teorii z mojej strony, bo jak mowie nigdy przy mocnym obnizeniu z B4 nie jezdzilem, z ust znajomych padaly raczej slowa pokroju "kibel" itd.... a z kad innad wiem, ze Ty jestem zadowolony.


Samochód stoi idealnie tzn i przód i tył ma jakiś 1 cm między oponą a krawędzią nadkola czyli tak jak powinno być ! Cały samochód nie ugina się prawie wcale po przyciśnięciu wydaje się że jest mega twardy ale podczas jazdy jest naprawdę bardzo komfortowo tzn nie tłucze się nie podskakuje nie czuć jakoś zbytnio dziur... B6 z seryjną sprężyną to nie najlepszy pomysł bo sprężyna zapewne z czasem pęknie... Moim zdaniem taki setup zaweszenia dla E28 jest poprostu IDEALNY jeżeli mieszka się w dziurawym mieście :)
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Czerwiec 2007, 22:47   
   Imię: Bartek


...
Ostatnio zmieniony przez Bartolommeo 7 Luty 2015, 19:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 5 Czerwiec 2007, 19:10   
   Imię: Milosz


Jesli mowisz o Adamie z forum E24 to wymienil nowe B4 na nowe B6 i jest o wiele bardziej zadowolony.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Czerwiec 2007, 19:18   
   Imię: Bartek


...
Ostatnio zmieniony przez Bartolommeo 7 Luty 2015, 19:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 5 Czerwiec 2007, 19:23   
   Imię: Milosz


Zewieszenia E28 528i i 535i oraz E24 CS/1 oraz CS/2 sa identyczne, E24 jest natomiast ciezsze i ma lepszy rozklad mas. Same zawiechy mozna jednak spokojnie porownywac.

Co do pekania sprezyn, to pekaja wlasnie przy bardzo miekkich oraz przy zuzytych amortyzatorach, im wieksze tlumienie amortyzatora tym wyzsza zywotnosc sprezyny. Aby samochod dobrze wybieral nierownosci, nie podskakiwal i dobrze trzymal sie w zakretach w ktorych sa nierownosci jest bardzo waznym zeby tlumienie amortyzatora nie bylo slabe w stosunku do twardosci sprezyny.

Na gladkim asfalcie nie jest to az tak istotne i auta z tzw. betonowymi sprezynami trzymaja sie dobrze na praktycznie kazdych sprawnych amorkach.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Wrzesień 2007, 19:26   
   Imię: Bartek


...
Ostatnio zmieniony przez Bartolommeo 7 Luty 2015, 19:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
macio
[Usunięty]

Wysłany: 25 Wrzesień 2007, 06:10   

zapowiada się ciekawie czekam na fotki i życze dużo kasy na remont i powodzenia podczas remontu :mrgreen: trzymam kciuki :mrgreen: mam nadzieje że jej serce znów zabije :oops:
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 26 Wrzesień 2007, 14:40   
   Imię: Bart


Czekamy na zdjęcia :-D gratuluje udanego zakupu.Wiem jak cieżko dzis trafić M535i 8-)
Jaki model DC71 czy DC51 :?:
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Wrzesień 2007, 12:14   
   Imię: Bartek


...
Ostatnio zmieniony przez Bartolommeo 7 Luty 2015, 19:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 28 Wrzesień 2007, 07:24   
   Imię: Bart


malina :-D
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
chmielpiw 
Ja i moja Weronika


Nadwozie: E28
Model: w sercu 528i
Silnik: 2,8
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 357
Skąd: Augustów
Wysłany: 28 Wrzesień 2007, 10:23   
   Imię: Przemek


bartolommeo, KIEDY ZDJECIA?
_________________
Obecny adres zamieszkania- Kraków
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Wrzesień 2007, 13:44   
   Imię: Bartek


...
Ostatnio zmieniony przez Bartolommeo 7 Luty 2015, 19:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 28 Wrzesień 2007, 14:51   
   Imię: Bart


Dawaj nam sie chce na nią popatrzeć 8-)

tym przyjemniej będzie lukac jak Ci idzie :-D
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 5 Październik 2007, 15:10   
   Imię: Bart


no i gdzie te zdjęcia :?:
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 13 Listopad 2007, 07:22   
   Imię: Bart


j.w :-P
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Listopad 2007, 07:57   
   Imię: Bartek


...
Ostatnio zmieniony przez Bartolommeo 7 Luty 2015, 19:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 14 Listopad 2007, 07:59   
   Imię: Bart


Trzymam za słowo ;-)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Listopad 2007, 19:10   
   Imię: Bartek


...
Ostatnio zmieniony przez Bartolommeo 7 Luty 2015, 19:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 19 Listopad 2007, 14:00   
   Imię: Marcin


Autko jest świetną bazą! Na pewno klamki i tym podobne rzeczy muszą wrócić na swoje miejsce. Dobrze że doprowadzasz go do oryginalności. Jeśli chodzi o motor to życzę powodzenia w szukaniu silnika spod znaku ALPINA :-P , ale tu raczej będzie kłopot o czym na bieżąco przekonuje się ja sam jak i kolega Greg. Hamulce co prawda nieoryginalne od e28, ale w tym przypadku popieram jak najbardziej. Bardzo fajna sprawa. Życzę powodzenia w dokonywanych pracach, no i czekamy na efekt końcowy :-)
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 19 Listopad 2007, 14:39   
   Imię: Bart


Super :-D
Fajna baza do odrestaurowania.Ja osobiście doprowadzał bym ją do 100% oryginału zgodnie z DC71.Masz do niej komplet cześci czy kupiłeś bez silnika?Jeśli to nie tajemnica to napisz jak zdobyłes tą sztuke ;-) i koniecznie wklejaj zdjęcia z remontu 8-)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Listopad 2007, 14:59   
   Imię: Tomek


No no wreszcie się pochwaliłeś furką :) Miałem tą przyjemnośc żeby ją obejżeć z bliska i naprawdę bdb się trzyma blacharsko tzn rdzy nigdzie nie zauważyłem no i w sumie dzięki temu E28 zacząłem się jakoś przekonywać do czerwonych BMW :mrgreen:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,053 sekundy. Zapytań do SQL: 21