E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E3] 2800 Miłosz
Autor Wiadomość
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 1 Marzec 2012, 20:04   
   Imię: Dominik


Nalepka "F" Zostanie na pamiątkę :?: :-) a w Schowku coś tam masz czy pusto :-P
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2222
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 2 Marzec 2012, 18:56   
   Imię: Filip


Miłosz napisał/a:
Bagaznik tez, teraz bedzie juz tylko ciezej....


Duża butla będzie ? ;-) Ślicznotka.
_________________

 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 2 Marzec 2012, 19:00   
   Imię: Dominik


Filip0 napisał/a:
Miłosz napisał/a:
Bagaznik tez, teraz bedzie juz tylko ciezej....


Duża butla będzie ? ;-)


:D :D :D
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
l0tt4r 

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 44
Skąd: Józefów
Wysłany: 5 Marzec 2012, 23:04   
   Imię: Mateusz


jak nie butla to może choć taka wielka tuuuuba, żeby to grało głośno :twisted: :twisted: :twisted:
 
 
     
kupiec_fkl 


Nadwozie: Exx
Model: 520i
Silnik: M52B20
Rok produkcji: 1998
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 5
Skąd: Kętrzyn/Olsztyn
Wysłany: 23 Marzec 2012, 13:49   
   Imię: Michał


Wow jestem pod wrażeniem prac lakiernika, nieźle to wyszło :-)
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 23 Marzec 2012, 19:13   
   Imię: Milosz


Nie wiem co dokladnie masz na mysli mowiac o pracy lakiernika :) przy budzie oprucz mnie pracowaly 4 osoby, jedna robila blacharke, jedna cala przygotowke do lakierownia, pozniej jeden lakiernik lakierowal wszystko oprucz klapy i maski, a pozniej 4ty juz z rzedu osobnik klape tylna i maske. Osobiscie z efektow pracy tego 3ciego nie jestem jakos specjalnie zadowolony, dwoch pierwszych spisalo sie na medal, zwlaszcza drugi dokonal moim zdaniem niemozliwego i wyprowadzil E3 po piaskowaniu, nawet jak by za rok cale auto popekalo to zlego slowa nie powiem. Pamietajcie zawsze sie 3 razy zastanowcie i zbierzcie troche komentarzy na temat konkretnego osobnika zanim oddacie lekka raka samochod do piaskowania!!!! O ile do takich sprzetow jak E28 zawsze mozna pozniej zaplacic i wszystko od nowa kupic to do takich aparatow jak E3 jest to tragedia. Dzien w dzien skladajac poluje na czesci uzywane bedac niezadowolony ze stanu swoich, po wielu prubach i wyrzuconych pieniadzach dochodze do wniosku ze moje sa z tego wszystkiego najlepsze i zakladam tak jak bylo :) jak pomysle ze zniszylem piachem maske silnika w stanie bliskim nowej to do tej pory robi mi sie slabo.

A poki co znow troszke posciubilem.

Podloge we wszystkich szparach oraz laczeniach z matami wygluszeniowymi zalalem konserwacja, bedzie sie lepic i smierdziec, ale trudno.



Maty wygluszeniowe lezaly na plaskim stole i przez dwa lata sie zupelnie wyprostowaly, wcale nie chcialy sie dac ulozyc tam z kad pochodza, mam nadzieje ze z czasem uklepia sie same jak nalezy juz pod dywanem. Pod nogi kierowcy i pasazera nie mozna w E3 zapomniec podkladek (nie ma na zdjeciu) inaczej nie dojdziemy ladu kladac dywan , wiem to dokladnie bo dlugo prubowalem zanim je znalazlem :)



Wykladzina na miejscu, pomimo ze byla dwa lata temu prana nabrala w warsztacie tyle kurzu, ze pomimo trzepania i odkurzania wcale z bliska nie robi wrazenia czystej.



Uszczelki drzwi na swoim miejscu, oczywiscie ponowna regulacja byla konieczna, calkiem niezle udalo mi sie samemu spasowac regulowane ramki okienne, zabieg nie byl az tak ciezki jak sie obawialem, w porownaniu do spasowania drzwi z blotnikami to wrecz pestka. Acha, uszczelka tylnych drzwi z E28 choc calkiem innej konstrukcji z podwojna a nie pojedyncza warga jak w E3 niemal pasuje na drzwi, problemy pojawiaja sie tylko w jednym miejscu przy blokadzie drzwi. Jedyny drobiazg, po zamontowaniu drzwi nie da sie zamknac :) tez wyprubowalem.





Tylna kanapa ostatecznie na swoim miejscu



Przednie fotele narazie tylko polozone, zbyt wiele jeszcze trzeba zrobic do okola :)



Orginalne chromowane metalowe klameczki juz na miejscu, daleko im do idealu ale wszystkie ktore ogladalem do kupienia byly gorsze. Drzwi otwieraja sie i zamykaja tak sobie, napewno jeszcze trzeba bedzie przysiasc troszke i z odrobina cierpliwosci wszystko doregulowac.



_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 24 Marzec 2012, 01:41   
   Imię: Jakub


A co z lusterkiem :?: Bo z tego co pamietam na fotach na lawecie tez nie miala.

Kiedy bedzie mozna przyjechac na jazde po placu :-)
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 24 Marzec 2012, 08:23   
   Imię: Milosz


Lusterko bedzie tylko od kierowcy, czeka w szufladzie w pokoju w pieknym stanie, oprucz smieci ktore na nia zakladam mam tez troche nowych i ladnych drobiazgow ale z montazem takich rzeczy czekam, az bedzie troche blizej finalu.

Maze o tym zeby pojechala w maju na Oldtimershow, nawet jesli odbedzie sie to bez ktorejs listewki itp.... czas pokaze.

Wiem, ze niedlugo utkne na gaznikach....
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Kwiecień 2012, 15:24   
   Imię: Kamil


wczoraj o 19ej miałem przyjemność "po dotykać" ta e3 osobiście :-P
ma mój gust brakuje już nie wiele roboty, ale Miłosz twierdzi inaczej :->

tak czy inaczej, Chamonix na żywo robi wrażenie, pomimo że jeszcze nie spolerowany :mrgreen:

dobra robota Panie M
dzięki za spontaniczne spotkanie :mrgreen:
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 1 Kwiecień 2012, 16:17   
   Imię: Milosz


Kamil napisał/a:
wczoraj o 19ej miałem przyjemność "po dotykać" ta e3 osobiście :-P
ma mój gust brakuje już nie wiele roboty, ale Miłosz twierdzi inaczej :->

tak czy inaczej, Chamonix na żywo robi wrażenie, pomimo że jeszcze nie spolerowany :mrgreen:

dobra robota Panie M
dzięki za spontaniczne spotkanie :mrgreen:


No trzeba przyznac , ze kontrola nadeszla z nienacka 8-)

Wiec uzupelnie stan forumowy do stanu bierzacego.

Przedewszystkim hamulce. Rozbierajac E3 zwrocilem uwage, ze posiada 4 tloczkowe zaciski ale zwykle niewentylowane tarcze hamulcowe, sprawdzilem rowniez, ze BMW E3 3,0Si posiada wszystkie 4 wentylowane podobnie jak pierwsza seria E24. Popelnilem wtedy spory blad w pospiechu, sprawdzilem, ze zaciski z E24 CS maja ten sam numer czesci co z E3 3,0Si i wmowilem sobie, ze kompletne hamulce z E24 beda pasowac do mojego E3 2800. Tak naprawde po pierwszym rzucie oka widac, ze nie pasuja, ale wtedy okiem nie rzucilem i wmowilem sobie to skutecznie. Przygotowalem zaciski, przygotowalem tarcze, i podszedlem z przygotowanym od dawna zestawem do samochodu... przednie tarcze oczywiscie nie pasuja wcale a tylne prawie. Dostepnosc w zasadzie tylko w BMW za kosmiczne pieniadze a, ze wcale mi tak bardzo na wentylowanych tarczach nie zalezy, cala praca poszla w bloto i wrocilem do hamulcow seryjnych. Nie odremontowalem ich lecz jedynie zreanimowalem, wszystkie tloczki daly sie ruszyc bez uzycia jakiejs ogromnej przemocy, nasaczylem, wyczyscilem, rozruszalem, odtlusicilem, zamontowalem nowe klocki i zapapralem miedzia w spraju zeby sie jak najmniej do nich przyklejalo. Orginalne tarcze nie wygladaja na pierwszy rzut oka jak nowe i nie sa, ale sa proste i maja nominalna grubosc bez progu. Po zmontowaniu hamuja a co lepsze po puszczeniu hamulca samochod daje sie pchnac :D , narazie sa zrobione calkiem niskobudzetowo aby mozna bylo zaczac jezdzic, z racji, ze nie wymienialem starych sparcialych gumek temat wroci pewnie najpozniej w kolejna zime, sprubuje zdobyc drugi zestaw hamulcow ktore na spokojnie bede mogl zrobic troszke wnikliwiej.





Pompe hamulcowa zamontowalem z E24 CS, tez raczej tymczasowo, jest w prawdzie niemal identyczna i pasuje jak ulal, ale nie da sie do niej zalozyc orginalnego zbiorniczka na plyn hamulcowy E3, zaleta jest to, ze jest sprawna i dzieki niej moglem w ogole zlozyc i sprawdzic hamulce. Obok widac nowy stary wysprzeglnik, ktory mam nadzieje, bedzie sie sprawowal lepiej niz poprzednik. Z racji montazu pompy z E24 tymczasowo samochod bedzie mial osobny zbiorniczek na plyn do sprzegla i do hamulcow.



Wreszcie od dawna oczekiwany moment, przymiarka felg :) moze nie sa zrobione zbyt profejonalnie i kolor realnie daleko odbiega od zlotego, ale i tak mysle,ze jest niezle.







Odpuscilem poszukiwania dobrej uzywanej szyby przedniej oraz jej uszczelki i zamowilem nowy zestaw w BMW. Szansa na Oldtimershow za kierownica E3 powoli rosnie :)
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 18:54   
   Imię: Milosz


Wprawdzie nic nowego nie zrobilem ale dotarly zakupy :)

Przednia szyba





oraz uszczelka przedniej szyby





Ciekawostka jest, ze uszczelka przedniej szyby E3 przyszla szczelnie zamknieta w worku pelnym jakiejs sliskiej substancji, jak zamawialem uszczelke do E28 to przyszla zupelnie sucha.

Jak by sie trafil jakis drugi wariat to mam wydaje mi sie wzglednie dobre dojscie do powyzszego zestawu.

Po zlozeniu silnika oraz kilku minutkach krecenia i dobrym ulozeniu lancucha okazalo sie , ze napinacz znajduje sie w pozycji praktycznie calkowicie wysunietej, brakuje niespelna milimetr aby dobil do ogranicznika. Zalozylem lancuch uzywany z silnika z ktorego pochodzily moje nadwymiarowe tloki, oszacowalem go wzrokowo i namacalnie jako bardzo dobry.... nowy lancuch wlasnie dotarl



Jak sie robi tanio to sie robi dwa razy, przy pierwszej okazji trzeba bedzie spowrotem dobrac sie do rozrzadu :)
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 20:03   
   Imię: Marcin


Najs, kiedy Wy wszyscy macie czas na ogarnianie tych samochodów ;-)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 4 Kwiecień 2012, 01:07   
   Imię: Damian


Miłosz napisał/a:
Jak by sie trafil jakis drugi wariat


Poszło PW ;-)
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Kwiecień 2012, 09:10   
   Imię: Kamil


Ja tylko dodam że te felgo na żywo wyglądają 1000x lepiej
na fotkach w ogóle nie widać ich potencjału
a w bagażniku leżały Yellow helle które też na żywo wyglądają jeszcze lepiej :-P

będzie dobre zestawienie: Chamonix + Yellow Hella + złota felga ;-)
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 3 Maj 2012, 09:05   
   Imię: Dominik


Składasz coś Miłosz ? :-)
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 24 Maj 2012, 19:29   
   Imię: Milosz


A dzis troszeczke poskladalem.

Mala cofka prac, obudowy spowrotem zdemontowane, i nowy lancuch juz na miejscu



Lyzwa wyglada jak nowa, wszystko jak nalezy a regulacja po napieciu lancucha i tak w 80% maksymalnego wychylenia, glowica byla mocno planowana, ale nie az tak jak w mojej (bylej) E24 gdzie takiego prblemu nie bylo.



Nie medrkowalem juz zbyt dlugo i poskladalem z nowym lancuchem tak jak jest.

Aparat zaplonowy do przymiarki, konieczny nowy palec i kopulka, styk przerywacza wymienilem przed rozbiorka, reszta wydaje sie byc w porzadku.



Znow drobne odstepstwo od orginalu, z racji, ze nie mam zamiaru autem jezdzic w zimie nie montuje w ogole na kolektory wydechowe blach do ssania goracego powietrza przez gazniki, zamiast nich uszczelka z oslona termiczna dzieki ktorej nie trzeba bedzie co dwa lata wymieniac kabli zaplonowych.





Kolo zamachowe 7kg na miejscu



No i przyszla kolej na najwieksza zmore



Umylem je tylko z zemnatrz, powymienialem troche przewodow gumowych lamiac przy tym dwa krucce i narazie nie robie nic wiecej, jak zloze auto i troche pojezdze to sciagam je spowrotem do generalnego przegladu.

Jak sie uda to w przyszlym tygodniu silnik bedzie w samochodzie, prawie zdazylem na Oldtimershow :-P
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 24 Maj 2012, 19:43   
   Imię: Łukasz


jaki fajny łańcuch :mrgreen: nie wiem czemu zawsze micha mi się cieszy jak widzę silnik na łańcuchu :-)
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 24 Czerwiec 2012, 13:39   
   Imię: Dominik


No i jak E3 już jezdzi ?? ? ? ;-)
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 31 Sierpień 2012, 16:46   
   Imię: Milosz


Montaz M30 w wielkiej komorze silnika E3 to nic trudnego







Wszystkie szlifowane dawno temu i prowizorycznie zabiezpieczone miejsca od spodu zostaly ponownie zdarte do golej blachy, zabezpieczone fertanem



podkladem



i po calosci konserwacja



No prawie po calosci, podlogi nad tylna belka nie ruszam bo wiem, ze niedlugo trzeba ja bedzie zdjac do remontu i wtedy znacznie prosciej bedzie zabezpieczyc wszelkie zakamarki.



Walka z fabrycznie nowa szyba w fabrycznie nowej uszczelce z serwisu przypominala typowe wzmagania z niepasujacymi do niczego zamienikami, uszczelka niezbyt grala z szyba i klinami, szyba z nadwoziem, generalnie nic z niczym, stara peknieta szybe w starej uszczelce udalo sie zalozyc w pol godziny bez zadnych staran i lezala jak nalezy, z nowa ta sama osoba walczyla 3 godziny, bez przerwy prubowal uciec z uszczelki ktorys klin, zawsze jeden rog uszczelki nie chcial ulozyc sie w nadwoziu a narozniki szyby i uszczelki zgadzaly sie w tym miejscu z dokladnoscia do 1cm albo i gorzej. Po 3 godzinach udalo sie uzyskac efekt optycznie mizerny ale szyba byla w srodku, szczelna i wszystkie kliny byly na miejscu.



Mielismy dosc wiec postanowilismy poczekac jeden dzien, z mysla ze jeszcze sie cos niecos ulozy i bedzie mozna sprubowac sie z nia minimlanie poszarpac w stanie zamontowanym by skorygowac ulozenie uszczelki.

A rano czekal juz na nas taki widok



ktory pozostawie bez komentarza....

Wiazka silnika prawie gotowa, nowy palec oraz kapa aparatu zaplonowego na miejscu. Silnik kreci z kluczyka, lampka cisnienia oleju szybciutko gasnie, nic sie nie rozlecialo, ale iskry poki co brak i poki co braklo tez czasu aby zastanowic sie dlaczego. Pewne jest natomiast , ze na dzien dobry nieszczelny jest dekiel przykrywajacy lancuch rozrzadu ktory kilkukrotnie musialem zdemontowac.





Okazalo sie , ze w wale korbowym brakuje tulejki lozyskujacej walek skrzyni biegow, bo wal pochodzil z automatika, nie moglem tez zmontowac przygotowanej juz skrzyni i na tym etapie znow utknalem, zobaczymy na jak dlugo tym razem :)

_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 31 Sierpień 2012, 20:50   
   Imię: Dominik


Ooo coś sie dzieje :idea: To z tą Szybą to koszmar jakiś wszystko nowe org BMW i nie pasuje Toż to skandal :-? z Niecierpliwością czekam na dalsze Relacje ;-)
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Wrzesień 2012, 12:52   
   Imię: Kamil


trzymam kciuki żeby zagadał - rzeczywiście to może być dekiel, albo może coś z korkiem na deklu głowicy ;-) ...no ale nie mądrzę się bo w porównaniu do Ciebie to cały czas się uczę :-D :-D :-D

szyba - bez komentarza :evil: :evil: :evil: :evil:
ciekawi mnie ta forma wkładania z klinami
jeszcze nie słyszałem opinii żeby wkładać szybę bez klinów, ale tak na chłopski rozum to może bez, będzie łatwiej, przynajmniej przy używanej uszczelce
tak czy inaczej - kicha!
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 2 Wrzesień 2012, 12:59   
   Imię: Marcin


Miłosz, a nie chciało Ci się silnika odpicować wizualnie przy tak kompleksowym remoncie?
Czy jest jakaś konkretna przyczyna?
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Wrzesień 2012, 13:00   
   Imię: Kamil


Beatles napisał/a:
Miłosz, a nie chciało Ci się silnika odpicować wizualnie przy tak kompleksowym remoncie?
Czy jest jakaś konkretna przyczyna?

tak! to nie w jego stylu :-P
pewnie stwierdzi że za bardzo by się przy tym wkurzał :-) he he he
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2 Wrzesień 2012, 13:46   
   Imię: Damian


Cytat:
tak! to nie w jego stylu :-P


I ja jestem tego zdania. To silnik więc musi być brudny i zapocony :-P Czysta to może być kuchenka w kuchni :-P
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Wrzesień 2012, 13:55   
   Imię: Kamil


Dixi,
piękne uzasadnienie do nic nie robienia :D
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2 Wrzesień 2012, 14:16   
   Imię: Damian


Kamil, :mrgreen:
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2741
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2 Wrzesień 2012, 21:07   
   Imię: Bodży


Miłosz,myślałem że temat umarł na dłuższy czas,a tu taka niespodzianka. Nadal czymam kciuki i liczę że wpadniesz tym krążownikiem w nasze okolice...Auto jest stworzone do tej nitki Berlin-Wawa. :-)
_________________
BMW M535i 1980
BMW M535i 1980
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 3 Wrzesień 2012, 07:52   
   Imię: Jakub


Z tego co pamietam to silnik to hybryda na bazie B33 i bedzie tymczasowo nim nie trafi sie B28 oryginalne dla tych rocznikow. Moze to jest powodem.

Co do szyby to nie do przyjecia biorac jeszcze pod uwage ze wszystko jest ori
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 3 Wrzesień 2012, 08:29   
   Imię: Milosz


Hehehe pojechalem na YTP i nie chce liczyc od ilu osob dostalem uwage w temacie czystosci silnika, to zdjecia ta wyszly, silnik jest czusciutenki, dekiel ma takie przebarwienia i swiatlo przy zdjeciu je tak mocno uwypuklilo, silnik nie jest polerowany, skrobany, szkielkowany lakierowany ani nic z podobnych, ale jest zupelnie czysty.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 6 Grudzień 2012, 14:08   
   Imię: Milosz


http://contour.com/storie...tm_medium=email

:D
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.087 sekundy. Zapytań do SQL: 11