[E28 525i] -->Czerw - Pierwszy spot! |
Autor |
Wiadomość |
rosok84
Nadwozie: E28
Model: m535i x 2, Vectra 2.2dti gts
Silnik: m30
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 30 Wrz 2009 Posty: 42 Skąd: Koszalin/Manchester
|
Wysłany: 29 Sierpień 2010, 17:30
Imię: Marcin |
|
|
Czerw napisał/a: | W moim przypaku był sam proszek bez grama wody, co znacznie skróciło proces czyszczenia, a efekt w pełni zadowalający ;-) |
Witam
To ani wody ani plynu nie lales? |
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 29 Sierpień 2010, 18:07
Imię: Kuba |
|
|
Witam
Dokładnie tak jak napisałem, sam proszek ;-) |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 29 Wrzesień 2010, 09:29
Imię: Kuba |
|
|
Poniżej zamieszcza to co działo się z rekinem przez ostatni okres.
Niedawno odbyła się mała sesyjka, wiec wrzucam fotki.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
No i czas na lekką glebe, sprężyny firmy Jamex (-40mm)
Gniazda wypiaskowane i pomalowane.
Tak jest z tylko obniżonym przodem o 40mm
No i zakończylem temat gleby.
Po zdemontowaniu amortyzatorów, widziałem że nie wygladają tragicznie, ale jako, że kupiłem ostatnio sobie pistolet do piaskowania, nie odpuścilem i je wypiaskowałem, a nastepnie pomalowałem
Ori amorki Po wypiaskowaniu jak nowe.
Mogłem kupic nowe bo wygladały strasznie, wolałem się troche z nimi pobawic
W okolicy kielichów nie znalazłem ani grama rdzy, ale i tak zabezpieczylem i pomalowałem.
Nie chciałem jej wyprowadzac na dwór bo było ciemno, no i deszcz padał :kwasny:
Sprężyny się powinny jeszcze ciutke ubic, wiec może byc niżej.
Na koniec daję film z hamowni, na której byliśmy ostatnio z Masju.
http://www.youtube.com/watch?v=1VkpEh1h-TQ
Wynik to 149,2 KM i 193,8Nm |
|
|
|
|
ŻbiQ
Kapitan
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Wrzesień 2010, 11:16
Imię: Patryk |
|
|
Czerw, Twoja dokładność i podejście do tematu utrzymania E28 jest imponujące ;-) Zdjęcia świetne, fajne miejsca wybrałeś! Żałuję strasznie, że nie mogłem z Wami podjechać na hamownię, bo też chciałem sprawdzić, ile rumaków mi jeszcze pod maską zostało ;-) Ale Wasze wyniki mnie zaskoczyły, Majsu jeszcze kilka kucy dorzucił do serii :mrgreen:
PS Jak pamiętasz byłem pod wrażeniem powłoki lakieru na Twojej piątce i stąd takie moje pytanie, czy dało by radę trochę się "pobawić" przy moim Delphinie przed nadchodzącym sezonem leżakowania w ciepłym garażu ;-)
Pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 29 Wrzesień 2010, 11:22
Imię: Wojtek |
|
|
o jaaa sesja sliczna :-P pomysle czy nie zmienic tapety sobie :mrgreen: naprawde super ale wez sie pochwal jaki to masz sprzet do piaskowania i czy jest wystarczający czy próbowałes jakies wieksze powierzchnie tym robic, najlepiej jakis link czy cos b :mrgreen: tez ostatnio myslałem nad czyms takiem bo naprawde piekna sprawa i bardzo by mi sie przydało pozdrawiam |
|
|
|
|
Kuba-Kalina
Nadwozie: Exx
Model: 126p
Silnik: v8
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 263 Skąd: zakopane
|
Wysłany: 29 Wrzesień 2010, 14:25
Imię: kuba |
|
|
Dokladnie to samo mnie czeka . Dobra sumienna robota . |
|
|
|
|
_KaMiK_
The Empire need`s u!
Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 786 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Wrzesień 2010, 14:57
Imię: Marek |
|
|
Amorki tylko mi na szybko powiedz masz standard czy to sa jakies do gleby specjalnie produkowane? |
_________________ E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta
|
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 29 Wrzesień 2010, 16:28
Imię: Kuba |
|
|
Dzieki za miłe komenty ;-)
_KaMiK_ napisał/a: | Amorki tylko mi na szybko powiedz masz standard czy to sa jakies do gleby specjalnie produkowane? | Amorki to są seryjne.
Sprzęt do piaskowania jakiego ja używałem to tak, kompresor myśle że nie musi byc aż tak dobry.
- Kompresor Walter GKD 400-2.2/50 , 50 litrów butla, cena około 2 tyś zł, wydajnośc 400l/min. Poniżej link
http://sklep-pneumatyczny.pl/index.php? ... 400-2-2-50
- Pistolet do piaskowania Yato - Cena około 55zł, ale bardzo solidny i w pełni spełnia moje oczekiwania. Zużywa powietrza 160l/min
http://allegro.pl/pistolet-do-piaskowan ... 81113.html
- Piasek kwarcowy -10zł/50kg lub wiślak płukany 8zł/50kg, wiślak lepiej czyści, a po kwarcowym jest gładsza powierzchnia. Dla przykładu powiem, że na oba amortyzatory zużyłem wiaderko piasku czyli 5-8kg.
Piaskowanieto bardzo prosta sprawa, ważny jest odpowiedni ubiór aby piasek nie uderzał nam w twarz,gołe ręce itp.
ŻbiQ napisał/a: | czy dało by radę trochę się "pobawić" przy moim Delphinie przed nadchodzącym sezonem leżakowania w ciepłym garażu | Możemy coś pomyślec, jak coś to pisz na pw |
|
|
|
|
Bumer
Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: M10
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 102 Skąd: OP
|
Wysłany: 29 Wrzesień 2010, 17:06
Imię: Kamil |
|
|
hmm, auto wygląda pięknie. Jak będziesz miał możliwość to zrobisz zdjęcia z boku na dworze jak się prezentuje na glebie -40 Bo z tego co widać to wygląda to ładnie ale masz fele 17'. Ja mam piętnastki i chyba obniżę bardziej. |
|
|
|
|
Kargul1005
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 1468 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 30 Wrzesień 2010, 00:10
Imię: Rafał |
|
|
Pierwszy pakiet fotek to chyba sprawka Majsu, bo są takie jakieś w jego stylu :-)
Na glebie dużo lepiej wygląda, bez niej tak jakoś jak motorówka ;-P |
_________________ E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG |
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 30 Wrzesień 2010, 08:26
Imię: Kuba |
|
|
Fotki z sesji są autorstwa Majsu ;-)
Wczoraj zabezpieczyłem bunie Terotexem HV400, wszystkie podłużnice, progi, no i drzwi od środka. Zużyłem 2litry.
Wolałem to zrobic sam, bo wiem, że pożądnie zrobiłem, nigdzie nie żałowałem środka, a nie jak bym oddał do fachowca i potem bym się zastanawiał czy wlał dalej niż tylko w okolice otworów.
|
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
Kargul1005
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 1468 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 1 Październik 2010, 01:04
Imię: Rafał |
|
|
Czerw napisał/a: |
Wczoraj zabezpieczyłem bunie Terotexem HV400, wszystkie podłużnice, progi, no i drzwi od środka. Zużyłem 2litry.
Wolałem to zrobic sam, bo wiem, że pożądnie zrobiłem, nigdzie nie żałowałem środka, a nie jak bym oddał do fachowca i potem bym się zastanawiał czy wlał dalej niż tylko w okolice otworów. |
Jeżeli kapało, to znaczy, że dobrze zabezpieczyłeś :-) |
_________________ E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG |
|
|
|
|
|
CZOKLET
Nadwozie: E28
Model: było e28
Silnik: 520
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 30 Lis 2009 Posty: 32 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 14 Październik 2010, 11:42
Imię: Mateusz |
|
|
Ladnie lampy poczyszczone... ja sobie musze sprawić halogeny przeciwmgielne.
a co to za japoniec na jednym zdjęciu z tylu z numerem startowym ;p |
|
|
|
|
peter22
Oldschool
Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 18 Październik 2010, 20:59
Imię: Piotrek |
|
|
Spy foto on Narbutta street
Uploaded with ImageShack.us
zdjecie, kiepskie, bo z telefonu, ale jest PIEKNA. Ogladalem z bliska. Studiujesz na simrze?? |
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 18 Październik 2010, 23:01
Imię: Kuba |
|
|
Tak studiuje na simrze. Pojechalem dzisiaj do szkoły bo pogoda już bedzie tylko coraz gorsza, a jazda rekinem to ogromna przyjemnośc. ;-) |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Październik 2010, 11:57
Imię: Bartek |
|
|
Auto jest super :-)
Powiedz mi czym malowałeś amorki i nadkola :?: Jakiś specjalny lakier :?: |
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 20 Październik 2010, 16:02
Imię: Kuba |
|
|
Amorki malowalem Hameritem. Nadkola to juz wczesniej robiłem Bollem. |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Październik 2010, 08:03
Imię: Bartek |
|
|
Czerw napisał/a: | Amorki malowalem Hameritem. Nadkola to juz wczesniej robiłem Bollem. |
Odrazu dawałes Hameraita czy najpierw jakiś podkład :?:
Bolla położyłeś tak poprostu po wyczyszczeniu nadkoli czy specjalnie je jakoś przygotowywałeś :?:
Pytam bo w swojej E30 będę robił to samo, więc wskazówki mile widziane :-) |
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 22 Październik 2010, 16:42
Imię: Kuba |
|
|
Amorki malowalem bez podkladu, bo przeciez piaskowanie wszystko wyczyscilo, wiec mysle że wystarczy zrobic dwie warstwy tak jak ja.
Dokladnie wyczyszczone nadkola, potem odtłuścic i nakładamy co tam chcemy, ja jak bym robil drugi raz to uzyłbym pistoletu UBS do tego zamiast pędzlem.
W tych temperaturach co teraz to będzie Ci bardzo długo schnąc, wiec musisz cienkie warstwy nakladac, zeby to jako tako zrobic. |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Październik 2010, 09:07
Imię: Bartek |
|
|
Czerw napisał/a: | Amorki malowalem bez podkladu, bo przeciez piaskowanie wszystko wyczyscilo, wiec mysle że wystarczy zrobic dwie warstwy tak jak ja.
Dokladnie wyczyszczone nadkola, potem odtłuścic i nakładamy co tam chcemy, ja jak bym robil drugi raz to uzyłbym pistoletu UBS do tego zamiast pędzlem.
W tych temperaturach co teraz to będzie Ci bardzo długo schnąc, wiec musisz cienkie warstwy nakladac, zeby to jako tako zrobic. |
Dzięki za wskazówki :-) |
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 29 Październik 2010, 21:58
Imię: Kuba |
|
|
Kupiłem ostatnio kliny do szyb do e28, bo jak widac chromu na poprzednich już nie było i wyglądało to strasznie brzydko. Dzisiaj dopiero założylem, więc wrzucam fotki
|
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 29 Październik 2010, 22:09
Imię: Kuba |
|
|
Oryginały oczywiscie ;-) |
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 29 Październik 2010, 22:19
Imię: Kuba |
|
|
według mnie promocyjna bo kupowałem 2sztuki klinów na przód po 115zł za jeden. W ASO krzyczeli 155zł. |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Kuba-Kalina
Nadwozie: Exx
Model: 126p
Silnik: v8
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 263 Skąd: zakopane
|
Wysłany: 29 Październik 2010, 22:24
Imię: kuba |
|
|
Te z allegro sa strzala nie warte. Kiedys kupilem i odeslalem kolesiowi bo nie pasuja tzn sa za male i sie zapadaja w uszczelce . Czerw bo troche nie rozumiem 115 zl za caly przod i 115 zl za caly tyl czy za fragment od rogu do rogu |
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 29 Październik 2010, 22:35
Imię: Kuba |
|
|
Kupiłem dwa kliny przednie bo tak wychodziło taniej i sobie poprostu jeden pociąłem. Spokojnie tak można robic bo zostaje z 10cm zapasu. |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Październik 2010, 22:46
Imię: Kamil |
|
|
Czerw napisał/a: | Kupiłem dwa kliny przednie bo tak wychodziło taniej i sobie poprostu jeden pociąłem. Spokojnie tak można robic bo zostaje z 10cm zapasu. |
AAAA, no i kolejny patent, bardzo przydatny :mrgreen:
ja rok temu kupiłem cala e28 za 550PLN z transportem na podwórko no tez było taniej niż..... :-P |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
|
chico
Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 06 Mar 2007 Posty: 268 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 30 Październik 2010, 09:39
Imię: Paweł |
|
|
Długo te seryjne amorki nie dadzą rady na tych Jamexach. |
_________________
|
|
|
|
|
|