E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 525i] -->Czerw - Pierwszy spot!
Autor Wiadomość
rosok84 

Nadwozie: E28
Model: m535i x 2, Vectra 2.2dti gts
Silnik: m30
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 42
Skąd: Koszalin/Manchester
Wysłany: 29 Sierpień 2010, 17:30   
   Imię: Marcin


Czerw napisał/a:
W moim przypaku był sam proszek bez grama wody, co znacznie skróciło proces czyszczenia, a efekt w pełni zadowalający ;-)



Witam
To ani wody ani plynu nie lales?
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 29 Sierpień 2010, 18:07   
   Imię: Kuba


Witam
Dokładnie tak jak napisałem, sam proszek ;-)
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 29 Wrzesień 2010, 09:29   
   Imię: Kuba


Poniżej zamieszcza to co działo się z rekinem przez ostatni okres.

Niedawno odbyła się mała sesyjka, wiec wrzucam fotki.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.


No i czas na lekką glebe, sprężyny firmy Jamex (-40mm)


Gniazda wypiaskowane i pomalowane.




Tak jest z tylko obniżonym przodem o 40mm


No i zakończylem temat gleby.
Po zdemontowaniu amortyzatorów, widziałem że nie wygladają tragicznie, ale jako, że kupiłem ostatnio sobie pistolet do piaskowania, nie odpuścilem i je wypiaskowałem, a nastepnie pomalowałem :)



Ori amorki :) Po wypiaskowaniu jak nowe.

Mogłem kupic nowe bo wygladały strasznie, wolałem się troche z nimi pobawic :D

W okolicy kielichów nie znalazłem ani grama rdzy, ale i tak zabezpieczylem i pomalowałem.











Nie chciałem jej wyprowadzac na dwór bo było ciemno, no i deszcz padał :kwasny:







Sprężyny się powinny jeszcze ciutke ubic, wiec może byc niżej.


Na koniec daję film z hamowni, na której byliśmy ostatnio z Masju.
http://www.youtube.com/watch?v=1VkpEh1h-TQ
Wynik to 149,2 KM i 193,8Nm
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Wrzesień 2010, 11:16   
   Imię: Patryk


Czerw, Twoja dokładność i podejście do tematu utrzymania E28 jest imponujące ;-) Zdjęcia świetne, fajne miejsca wybrałeś! Żałuję strasznie, że nie mogłem z Wami podjechać na hamownię, bo też chciałem sprawdzić, ile rumaków mi jeszcze pod maską zostało ;-) Ale Wasze wyniki mnie zaskoczyły, Majsu jeszcze kilka kucy dorzucił do serii :mrgreen:

PS Jak pamiętasz byłem pod wrażeniem powłoki lakieru na Twojej piątce i stąd takie moje pytanie, czy dało by radę trochę się "pobawić" przy moim Delphinie przed nadchodzącym sezonem leżakowania w ciepłym garażu ;-)

Pzdr
_________________
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 29 Wrzesień 2010, 11:22   
   Imię: Wojtek


o jaaa sesja sliczna :-P pomysle czy nie zmienic tapety sobie :mrgreen: naprawde super :) ale wez sie pochwal jaki to masz sprzet do piaskowania i czy jest wystarczający czy próbowałes jakies wieksze powierzchnie tym robic, najlepiej jakis link czy cos :) b :mrgreen: tez ostatnio myslałem nad czyms takiem bo naprawde piekna sprawa i bardzo by mi sie przydało :) pozdrawiam
 
 
     
Kuba-Kalina 

Nadwozie: Exx
Model: 126p
Silnik: v8
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 263
Skąd: zakopane
Wysłany: 29 Wrzesień 2010, 14:25   
   Imię: kuba


Dokladnie to samo mnie czeka . Dobra sumienna robota .
 
 
     
_KaMiK_ 
The Empire need`s u!


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 786
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Wrzesień 2010, 14:57   
   Imię: Marek


Amorki tylko mi na szybko powiedz masz standard czy to sa jakies do gleby specjalnie produkowane?
_________________
E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016 ?
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta

 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 29 Wrzesień 2010, 16:28   
   Imię: Kuba


Dzieki za miłe komenty ;-)

_KaMiK_ napisał/a:
Amorki tylko mi na szybko powiedz masz standard czy to sa jakies do gleby specjalnie produkowane?
Amorki to są seryjne.

Sprzęt do piaskowania jakiego ja używałem to tak, kompresor myśle że nie musi byc aż tak dobry.

- Kompresor Walter GKD 400-2.2/50 , 50 litrów butla, cena około 2 tyś zł, wydajnośc 400l/min. Poniżej link
http://sklep-pneumatyczny.pl/index.php? ... 400-2-2-50
- Pistolet do piaskowania Yato - Cena około 55zł, ale bardzo solidny i w pełni spełnia moje oczekiwania. Zużywa powietrza 160l/min
http://allegro.pl/pistolet-do-piaskowan ... 81113.html
- Piasek kwarcowy -10zł/50kg lub wiślak płukany 8zł/50kg, wiślak lepiej czyści, a po kwarcowym jest gładsza powierzchnia. Dla przykładu powiem, że na oba amortyzatory zużyłem wiaderko piasku czyli 5-8kg.

Piaskowanieto bardzo prosta sprawa, ważny jest odpowiedni ubiór aby piasek nie uderzał nam w twarz,gołe ręce itp.

ŻbiQ napisał/a:
czy dało by radę trochę się "pobawić" przy moim Delphinie przed nadchodzącym sezonem leżakowania w ciepłym garażu
Możemy coś pomyślec, jak coś to pisz na pw :)
 
 
     
Bumer 

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: M10
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 102
Skąd: OP
Wysłany: 29 Wrzesień 2010, 17:06   
   Imię: Kamil


hmm, auto wygląda pięknie. Jak będziesz miał możliwość to zrobisz zdjęcia z boku na dworze jak się prezentuje na glebie -40 ? Bo z tego co widać to wygląda to ładnie ale masz fele 17'. Ja mam piętnastki i chyba obniżę bardziej.
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1468
Skąd: Toruń
Wysłany: 30 Wrzesień 2010, 00:10   
   Imię: Rafał


Pierwszy pakiet fotek to chyba sprawka Majsu, bo są takie jakieś w jego stylu :-)
Na glebie dużo lepiej wygląda, bez niej tak jakoś jak motorówka ;-P
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 30 Wrzesień 2010, 08:26   
   Imię: Kuba


Fotki z sesji są autorstwa Majsu ;-)

Wczoraj zabezpieczyłem bunie Terotexem HV400, wszystkie podłużnice, progi, no i drzwi od środka. Zużyłem 2litry.
Wolałem to zrobic sam, bo wiem, że pożądnie zrobiłem, nigdzie nie żałowałem środka, a nie jak bym oddał do fachowca i potem bym się zastanawiał czy wlał dalej niż tylko w okolice otworów.


_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1468
Skąd: Toruń
Wysłany: 1 Październik 2010, 01:04   
   Imię: Rafał


Czerw napisał/a:

Wczoraj zabezpieczyłem bunie Terotexem HV400, wszystkie podłużnice, progi, no i drzwi od środka. Zużyłem 2litry.
Wolałem to zrobic sam, bo wiem, że pożądnie zrobiłem, nigdzie nie żałowałem środka, a nie jak bym oddał do fachowca i potem bym się zastanawiał czy wlał dalej niż tylko w okolice otworów.

Jeżeli kapało, to znaczy, że dobrze zabezpieczyłeś :-)
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
  
 
 
     
CZOKLET 


Nadwozie: E28
Model: było e28
Silnik: 520
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 32
Skąd: Toruń
Wysłany: 14 Październik 2010, 11:42   
   Imię: Mateusz


Ladnie lampy poczyszczone... ja sobie musze sprawić halogeny przeciwmgielne.
a co to za japoniec na jednym zdjęciu z tylu z numerem startowym ?? ;p
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 18 Październik 2010, 20:59   
   Imię: Piotrek


Spy foto on Narbutta street ;)


Uploaded with ImageShack.us

zdjecie, kiepskie, bo z telefonu, ale jest PIEKNA. Ogladalem z bliska. Studiujesz na simrze??
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 18 Październik 2010, 23:01   
   Imię: Kuba


Tak studiuje na simrze. Pojechalem dzisiaj do szkoły bo pogoda już bedzie tylko coraz gorsza, a jazda rekinem to ogromna przyjemnośc. ;-)
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Październik 2010, 11:57   
   Imię: Bartek


Auto jest super :-)
Powiedz mi czym malowałeś amorki i nadkola :?: Jakiś specjalny lakier :?:
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 20 Październik 2010, 16:02   
   Imię: Kuba


Amorki malowalem Hameritem. Nadkola to juz wczesniej robiłem Bollem.
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Październik 2010, 08:03   
   Imię: Bartek


Czerw napisał/a:
Amorki malowalem Hameritem. Nadkola to juz wczesniej robiłem Bollem.


Odrazu dawałes Hameraita czy najpierw jakiś podkład :?:
Bolla położyłeś tak poprostu po wyczyszczeniu nadkoli czy specjalnie je jakoś przygotowywałeś :?:
Pytam bo w swojej E30 będę robił to samo, więc wskazówki mile widziane :-)
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 22 Październik 2010, 16:42   
   Imię: Kuba


Amorki malowalem bez podkladu, bo przeciez piaskowanie wszystko wyczyscilo, wiec mysle że wystarczy zrobic dwie warstwy tak jak ja.

Dokladnie wyczyszczone nadkola, potem odtłuścic i nakładamy co tam chcemy, ja jak bym robil drugi raz to uzyłbym pistoletu UBS do tego zamiast pędzlem.
W tych temperaturach co teraz to będzie Ci bardzo długo schnąc, wiec musisz cienkie warstwy nakladac, zeby to jako tako zrobic.
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Październik 2010, 09:07   
   Imię: Bartek


Czerw napisał/a:
Amorki malowalem bez podkladu, bo przeciez piaskowanie wszystko wyczyscilo, wiec mysle że wystarczy zrobic dwie warstwy tak jak ja.

Dokladnie wyczyszczone nadkola, potem odtłuścic i nakładamy co tam chcemy, ja jak bym robil drugi raz to uzyłbym pistoletu UBS do tego zamiast pędzlem.
W tych temperaturach co teraz to będzie Ci bardzo długo schnąc, wiec musisz cienkie warstwy nakladac, zeby to jako tako zrobic.


Dzięki za wskazówki :-)
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 29 Październik 2010, 21:58   
   Imię: Kuba


Kupiłem ostatnio kliny do szyb do e28, bo jak widac chromu na poprzednich już nie było i wyglądało to strasznie brzydko. Dzisiaj dopiero założylem, więc wrzucam fotki :)





_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Październik 2010, 22:07   
   Imię: Kamil


Wcześniej nie zwróciłem uwagi, ale jak dałeś nowe to zaczęło się to odznaczać :mrgreen:
oryginały? czy te z allegro?
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 29 Październik 2010, 22:09   
   Imię: Kuba


Oryginały oczywiscie ;-)
  
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Październik 2010, 22:14   
   Imię: Kamil


po cenie z BMW fans?:-) czy może jakaś promocyja :-D PW
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 29 Październik 2010, 22:19   
   Imię: Kuba


według mnie promocyjna bo kupowałem 2sztuki klinów na przód po 115zł za jeden. W ASO krzyczeli 155zł.
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Październik 2010, 22:24   
   Imię: Kamil


tru tru :-P
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Kuba-Kalina 

Nadwozie: Exx
Model: 126p
Silnik: v8
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 263
Skąd: zakopane
Wysłany: 29 Październik 2010, 22:24   
   Imię: kuba


Te z allegro sa strzala nie warte. Kiedys kupilem i odeslalem kolesiowi bo nie pasuja tzn sa za male i sie zapadaja w uszczelce . Czerw bo troche nie rozumiem 115 zl za caly przod i 115 zl za caly tyl czy za fragment od rogu do rogu ?? ?
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 29 Październik 2010, 22:35   
   Imię: Kuba


Kupiłem dwa kliny przednie bo tak wychodziło taniej i sobie poprostu jeden pociąłem. Spokojnie tak można robic bo zostaje z 10cm zapasu.
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Październik 2010, 22:46   
   Imię: Kamil


Czerw napisał/a:
Kupiłem dwa kliny przednie bo tak wychodziło taniej i sobie poprostu jeden pociąłem. Spokojnie tak można robic bo zostaje z 10cm zapasu.


AAAA, no i kolejny patent, bardzo przydatny :mrgreen:
ja rok temu kupiłem cala e28 za 550PLN z transportem na podwórko no tez było taniej niż..... :-P
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
chico 


Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 268
Skąd: Koszalin
Wysłany: 30 Październik 2010, 09:39   
   Imię: Paweł


Długo te seryjne amorki nie dadzą rady na tych Jamexach.
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,069 sekundy. Zapytań do SQL: 11