E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 525i] -->Czerw - Pierwszy spot!
Autor Wiadomość
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Sierpień 2011, 00:20   
   Imię: Łukasz


Czerw napisał/a:
Niewiem czy byś znalazł osobe na forum, która by się zdecydowała na remont silnika w Takim jak mój jest stanie. Tak, będzie tylko odnowiony z zewnątrz plus wszytskie uszczelki i to wystarczy.


To prawda silnik masz raczej "młody" i nie styrany co prawda był przez chwile struty gazem :-/ ale ważne że teraz dostanie drugie życie. Trzymam kciuki ;-)


Czerw napisał/a:
Ale na serio czy w przenośni?


Myślę, że jak już naprawdę dobiję do tych 400 tys to raczej na poważnie go wyjmę i zrobię generalny remont. No ale kiedy ja zrobię te 400 tys to druga sprawa. W tym sezonie zrobiłem 2500 km więc z prostych rachunków przyjmując podobne roczne przebiegi to remont na 400 tys. robił bym za... ponad 25 lat 8-) A jak wiadomo ja trochę częściej zmieniam auta niż raz na 25 lat ;-)

Swoją drogą nic mojemu silnikowi nie dolega. Zrobił ostatnio 930 km bez najmniejszego problemu: olej w normie, spalanie w normie, emisja spalin wzorowa także raczej nie ma co się martwić.
Na początku przyszłego sezonu zrobię płukanie silnika bo wg. Adama zebrało się już trochę "śmietków" których kolejne filtry nie wyłapały przez te 24 lata ;-)
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Sierpień 2011, 18:14   
   Imię: Bartek


Super auto :-D
Super fotki :-D
Tylko pogratulować podejścia do auta i oby służyło jak najdłużej i jak najlepiej ;-)
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 24 Sierpień 2011, 19:34   
   Imię: Piotrek


oj plany macie zacne :) jak to bedzie 2.8 to juz w ogole bedzie wymiatalo, ale od czego to bedzie w ogole silnik i skad go wzieliscie jestem ciekaw :) no i mam nadzieje, ze nie zagosci plastyk pod maska ;) ale znajac was, pewnie fuszerki nie bedzie :) a co do tego motronica to faktycznie, poza tym elektronike i zaplon przelozyc to nie jest duzy problem. problemem byloby chyba znalezienie dobrego 3,5 l silnika w dobrych pieniadzach :p chlopaki zlot jak tylko przelozycie silnik juz teraz zaraz ! czyli w czwartek :D ?? albo mam pomysl. przyjade moja do was jak dostaniecie silnik :D
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 24 Sierpień 2011, 22:57   
   Imię: Kuba


Niestety nic dziś nie zrobiliśmy przy rekinie :-/
Silnik będzie jutro u mnie, jedzie od Miłosza. Kiedy first run nie mam pojęcia, bo niewiem co będzie do zrobienia przy 2.8, ale celuje na weekend mieć gotowe auto :-)
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 00:20   
   Imię: Łukasz


Będzie dobrze !! Jak się chłopaki wezmą to nie może być źle ;-)
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 07:23   
   Imię: Dominik


Wiedziałem że kiedyś linka pęknie i Będzie swap :twisted: 8-)
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 22:28   
   Imię: Piotrek


oj tak zachwalacie tych chlopakow, a tak naprawde to pewnie w starym silniku panewe obrocili, a tu niby jakis swap :D
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 26 Sierpień 2011, 01:05   
   Imię: Kuba


Co do 2.5, to jest silnik w lepszym stanie niż wam się nawet wydaje :-P Nie będe wchodził w szczegóły.

Dzięki Kincek za żurawia, bez tego ani rusz ;-)


Przyjechal silnik

Wszedł dosłownie na styk :D

Trzeba go wypakować

Ostatnie chwile M30B25 w rekinie.



Tak sobie będzie zimował


Tak mniej więcej wygląda 2.8 które wleci dzisiaj do rekina.
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Sierpień 2011, 07:26   
   Imię: Łukasz


Tak jest !! ! Piękna sprawa ;-) Mam cichą nadzieję, na jakąś małą przejażdżkę co by poczuć w końcu różnicę między M20 a M30 :D
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26 Sierpień 2011, 08:30   
   Imię: Damian


Dobrze, że chociaż silnik oryginalny zostawiacie :-P dzięki temu zawsze można wrócić do oryginału ;-)
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 26 Sierpień 2011, 08:43   
   Imię: Kuba


Łukasz_P napisał/a:
Tak jest !! ! Piękna sprawa Mam cichą nadzieję, na jakąś małą przejażdżkę co by poczuć w końcu różnicę między M20 a M30
Teoretycznie katalogowe dane pokazują, że moment jest taki sam 240Nm, tylko mocy jest więcej. Dlatego kopa większego niż w dieslu nie będzie, a wskazówka będzie szła napewno szybciej .

Dixi napisał/a:
Dobrze, że chociaż silnik oryginalny zostawiacie dzięki temu zawsze można wrócić do oryginału
Pewnie, wymiana silnika to nie problem. Jak coś jednemu będzie dolega ładuje drugi ;-)
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26 Sierpień 2011, 08:47   
   Imię: Damian


Nie szkoda wam było ruszać fabrycznie przykręconych śrub od pokrywy przedniej ? wystarczy siłowniki odczepić i maska się otwiera jak w W124 - do pionu :mrgreen:
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 27 Sierpień 2011, 08:10   
   Imię: Kuba


Wczoraj włożyłem silnik, udało się odrazu ze skrzynią :)
Podpięłem całą elektryka.
Zostało wymienić świeczki, olej, zalać płyn chodniczy i załozyć cały wydech.


_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 27 Sierpień 2011, 13:22   
   Imię: Milosz


oooo szybciutko :-D
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 27 Sierpień 2011, 21:09   
   Imię: Dominik


normalnie jak we fabryce :-) co za czystość 8-) :twisted:
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Baron 


Nadwozie: Exx
Model: 730
Silnik: M30B30
Rok produkcji: 1990
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 301
Skąd: Wyszków
Wysłany: 27 Sierpień 2011, 23:08   
   Imię: Mariusz


Czerw ładne masz fotki w garażu ;-)
_________________
było E36 318i 95r. Schwarz (668)
było E34 530i V8 95r. ORIENTBLAU METALLIC (317)
było E36 320i Touring 97r. Schwarz (668)
było E28 525i 82r. Balticblau Metallic (178)
było E12 518i 78r Pastellblau (044)
jest E36 318i Touring 97r. Montrealblau Metallic (297)
jest E32 730i 90r. Calypsorot Metallic (252)
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 00:16   
   Imię: Kuba


Miłosz napisał/a:
oooo szybciutko
Wcale nie tak szybciutko, troche się z tym schodzi jak się robi tylko po kilka godzin dziennie ;-)
Dominik4x4 napisał/a:
normalnie jak we fabryce co za czystość
Specjalnie dla Ciebie zrobię jutro fotkę garażu, którego nie zdążyłem jeszcze posprzątać - zobaczysz czy jest czysto :-)

Dzisiaj po złożeniu wszyskiego do "kupy" przyszedł czas na odpalenie auta. Nie ukrywam, że ręka drgała mi dość mocno jak przekręcałem kluczyk w stacyjce :-) . "Raz", "Dwa" i w moich uszach usłyszałem piękny lekko basowy dźwięk. Pierwsze wrażenie, to że chyba jest głośniejszy niż 2.5, zobaczymy w czasie jazdy jak to będzie, bo rekinek nie opuścił niestety swojego domku. Przyczyną było strasznie szybkie nagrzewanie się auta. Po chwili spojrzałem na wskazówkę temperatury i było jakieś 2mm za pionem, odrazu doskoczyłem do chłodnicy zobaczyć czy wąż termostat->chłodnica jest zimny, niestety był :-/ Więc, troche zmartwiony tą wiadomością dałem rekinowi odpocząć kilka godzin, aby sobie ostygł itp, a ja musiałem sobie przypomnieć jak zdejmowałem u siebie w M30B25 termostat jakieś 1,5 roku temu - nie były to ku..a miłe wspomnienia :evil:
Wiczorkiem przysiadłem na spokojnie, rozebrałem co trzeba było aby dostęp był jak najlepszy, bo chyba nikomu nie muszę tłumaczyć jakim problemem jest wykręcenie śrub od termostatu w M30-tkach, zwłaszcza jeżeli nie było robione to ponad 25lat :-? Na szczęście nówka sztuka termostat Wahlera leżał na półce. Dobra zabieramy się do roboty. Słynny odrdzewiacz, którego nazwy nie musze podawać poszedł w ruch, następnie grzechotka z nasadką "10" do ręki i próbujemy lekko odkręcać. Już po pierwszej śrubie czułem płynięcie główki śruby, a " h.. strzelił te j..... termostaty" odparłem z "radością" :evil: No dobra już raz to przerabiałem, wszystkie z tego co pamiętam łebki od śrub mi się pozrywały, więc już gorzej być chyba nie mogło. Po chwili namysłów wziąłem do ręki płaski klucz nasadziłem na łeb śruby i puknąłem "bez przekonania" i kurde poszło ładnie. Już wtedy wiedziałem, że nie może być tak pięknie, że bez problemu odkręce 27 letnie śruby, no i oczywiście miałem racje :evil: . Czwarta śruba została w obudowie termostatu bez łba. Trzeba było kombinować dalej. Wziałem wszystkie kombinerki i szczypce jakie miałem i próbowałem ją wykręcić, na zimno i na ciepło, ale nic nie szło. Wtedy wpadł mi taki pomysł do głowy, żeby nabić na śrubę fi6 na nasadkę 6kątną rozmiar 5 i tym oto sposobem odkręciłem 4tą śrube :mrgreen: Jutro pierwsza przejażdżka rekinem bo dzisiaj po nocy już nie miałem siły.

Oliwa, filtr i świeczki.

Każdemu kto ma M30 radzę tam zajdzeć, dobrze że sam robię takie rzeczy. Zwykły mechanik machnąłby na tą ręką, a na dnie było około 5mm gęstego syfu olejowego :shock:

Podwiesiłem tłumnik tak jak trzeba, aby nie wisiał jak nie wiadomo co.

Stary jeszcze fabryczny i nowy termostat.

Nieszczęsna śruba. Jak widać płukanka obiegu cieczy będzie obowiązkowa.

Tak wygląda po złożeniu do końca.
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 08:46   
   Imię: Dominik


No to czekamy na pierwsze wrażenia ze jazdy :twisted:
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Barracuda 
7ka


Nadwozie: Exx
Model: 523i
Silnik: m52
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 09:24   
   Imię: Kristof


Masakra :-)

Czekam na resztę opowiadania bo nie ukrywam ,że uwielbiam je czytać :D
_________________
www.vip-service.pl
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 09:27   
   Imię: Bartek


No robotka piękna :-)
Silnik to sam malowałeś :?: chodzi mi o kolektor i pokrywę, czy poprzedni właściciel tak dbał ładnie :?:
A olej widzę że zalewasz poważny :mrgreen: jakieś ostrzejsze jeżdżenie będzie :?:
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 09:40   
   Imię: Dominik


bąku napisał/a:
No robotka piękna :-)

A olej widzę że zalewasz poważny :mrgreen: jakieś ostrzejsze jeżdżenie będzie :?:


na pewno bo czerw zna tylko jedną pozycje pedału gazu we podłodze :twisted: :D
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 13:16   
   Imię: Piotrek


ładnie ładnie, prosimy i jakis filmik! a co ostrzejszej jazdy czerwow, to ile razy z nimi jechalem, to zawsze raczej oszczedzaja auto :) i dobrze, ale 2.8 chyba troszeczke przetestujecie :D robimy teraz jakiegos spota obowiazkowo :D
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 13:19   
   Imię: Piotrek


ładnie ładnie, prosimy i jakis filmik! a co ostrzejszej jazdy czerwow, to ile razy z nimi jechalem, to zawsze raczej oszczedzaja auto :) i dobrze, ale 2.8 chyba troszeczke przetestujecie :D robimy teraz jakiegos spota obowiazkowo :D no i w koncu nie bedziecie musieli poprawiac wydechu do zdjec :P muszy przyznac, ze teraz lezy jak ulal :)
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 18:31   
   Imię: Kuba


Dominik4x4 napisał/a:
No to czekamy na pierwsze wrażenia ze jazdy
Na prawdziwe wrażenia z jazdy to trzeba jeszcze troche poczekać :-P Przecież nie będe pałował silnika, który dopiero co wsadziłem. Owszem pojeździłem troche dzisiaj, była to raczej jazda rekreacyjna. Muszę powiedzieć, że wszysko chodził bardzo ładnie i płynnie jak w moim "starym" M30 ;-)

bąku napisał/a:
No robotka piękna
Silnik to sam malowałeś chodzi mi o kolektor i pokrywę, czy poprzedni właściciel tak dbał ładnie
A olej widzę że zalewasz poważny jakieś ostrzejsze jeżdżenie będzie
Malować sam malowałem, chcialem to troche odświeżyć aby nie odbiegał zbytnio wyglądem od poprzednika :D Co do oleju to zalałem taki bo uważałem, że będzie taki najlepszy ;-)

Dominik4x4 napisał/a:
na pewno bo czerw zna tylko jedną pozycje pedału gazu we podłodze
Umnie to system jest zero-jedynkowy :twisted:

peter22 napisał/a:
ładnie ładnie, prosimy i jakis filmik! a co ostrzejszej jazdy czerwow, to ile razy z nimi jechalem, to zawsze raczej oszczedzaja auto :) i dobrze, ale 2.8 chyba troszeczke przetestujecie robimy teraz jakiegos spota obowiazkowo no i w koncu nie bedziecie musieli poprawiac wydechu do zdjec :P muszy przyznac, ze teraz lezy jak ulal :)
Spocik oczywiście, tylko gdzie i kiedy?
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 18:38   
   Imię: Dominik


Czerw napisał/a:
Dominik4x4 napisał/a:
No to czekamy na pierwsze wrażenia ze jazdy
Na prawdziwe wrażenia z jazdy to trzeba jeszcze troche poczekać :-P Przecież nie będe pałował silnika, który dopiero co wsadziłem. Owszem pojeździłem troche dzisiaj, była to raczej jazda rekreacyjna. Muszę powiedzieć, że wszysko chodził bardzo ładnie i płynnie jak w moim "starym" M30 ;-)

bąku napisał/a:
No robotka piękna
Silnik to sam malowałeś chodzi mi o kolektor i pokrywę, czy poprzedni właściciel tak dbał ładnie
A olej widzę że zalewasz poważny jakieś ostrzejsze jeżdżenie będzie
Malować sam malowałem, chcialem to troche odświeżyć aby nie odbiegał zbytnio wyglądem od poprzednika :D Co do oleju to zalałem taki bo uważałem, że będzie taki najlepszy ;-)

Dominik4x4 napisał/a:
na pewno bo czerw zna tylko jedną pozycje pedału gazu we podłodze
Umnie to system jest zero-jedynkowy :twisted:

peter22 napisał/a:
ładnie ładnie, prosimy i jakis filmik! a co ostrzejszej jazdy czerwow, to ile razy z nimi jechalem, to zawsze raczej oszczedzaja auto :) i dobrze, ale 2.8 chyba troszeczke przetestujecie robimy teraz jakiegos spota obowiazkowo no i w koncu nie bedziecie musieli poprawiac wydechu do zdjec :P muszy przyznac, ze teraz lezy jak ulal :)
Spocik oczywiście, tylko gdzie i kiedy?


to jest oczywiste niech lepiej niech sie wszystko ułoży dogra itp i w tedy będziesz wiedział czy pogonić czy nie :mrgreen: ;-) ;-)
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 18:44   
   Imię: Piotrek


Czerw napisał/a:
Spocik oczywiście, tylko gdzie i kiedy?
w nastepny weekend? czy w tygodniu :) ? ja codziennie pracuje wiec, po 17 :) ale nakrecajcie temat warszawski :D
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 20:53   
   Imię: Marcin


na spocik to i ja bym podjechał :)
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 30 Sierpień 2011, 16:50   
   Imię: Kuba


Zainspirowany mieszkiem Dextrera, tak dla zabawy, wziąłem kawałek alcantary i uszyłem sobie nowy mieszek. Stary był juz troche poprzecierany.
Planuję teraz oddać kierownicę do obszycia skórą, tylko do końca niewiem czy na czarno czy zostawiać tak jak jest czyli granatowa, a może w alcantarze, bo w sumie mało jeżdżę i by się tak prędko nie zniszczyła :niepewny:
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 30 Sierpień 2011, 19:02   
   Imię: Piotrek


ja bym obszyl granatowa skora, bedzie bomba. juz za duzo tej alcantary ! :mrgreen:
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Sierpień 2011, 21:02   
   Imię: Łukasz


Zdecydowanie popieram peter'a, niebieska skóra będzie w sam raz. Jak coś to mam już temat przerobiony bo oddawałem do obszycia do tapicera niedaleko mnie. Gość robi całkiem porządnie i za mieszek krzyczy 80 zł.

Efekt u mnie znasz ale dla przypomnienia:




Alkantara też wygląda spoko jako wersja testowa ale na dłuższą metę to chyba średnio pasuje :-|

Powiedzcie lepiej jak silniczek się sprawuje ?? Duża różnica na korzyść 2.8 ??
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,074 sekundy. Zapytań do SQL: 11