[E28 525i] -->Czerw - Pierwszy spot! |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz_P
Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Sierpień 2011, 00:20
Imię: Łukasz |
|
|
Czerw napisał/a: | Niewiem czy byś znalazł osobe na forum, która by się zdecydowała na remont silnika w Takim jak mój jest stanie. Tak, będzie tylko odnowiony z zewnątrz plus wszytskie uszczelki i to wystarczy. |
To prawda silnik masz raczej "młody" i nie styrany co prawda był przez chwile struty gazem :-/ ale ważne że teraz dostanie drugie życie. Trzymam kciuki ;-)
Czerw napisał/a: | Ale na serio czy w przenośni? |
Myślę, że jak już naprawdę dobiję do tych 400 tys to raczej na poważnie go wyjmę i zrobię generalny remont. No ale kiedy ja zrobię te 400 tys to druga sprawa. W tym sezonie zrobiłem 2500 km więc z prostych rachunków przyjmując podobne roczne przebiegi to remont na 400 tys. robił bym za... ponad 25 lat 8-) A jak wiadomo ja trochę częściej zmieniam auta niż raz na 25 lat ;-)
Swoją drogą nic mojemu silnikowi nie dolega. Zrobił ostatnio 930 km bez najmniejszego problemu: olej w normie, spalanie w normie, emisja spalin wzorowa także raczej nie ma co się martwić.
Na początku przyszłego sezonu zrobię płukanie silnika bo wg. Adama zebrało się już trochę "śmietków" których kolejne filtry nie wyłapały przez te 24 lata ;-) |
|
|
|
|
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Sierpień 2011, 18:14
Imię: Bartek |
|
|
Super auto :-D
Super fotki :-D
Tylko pogratulować podejścia do auta i oby służyło jak najdłużej i jak najlepiej ;-) |
|
|
|
|
peter22
Oldschool
Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 24 Sierpień 2011, 19:34
Imię: Piotrek |
|
|
oj plany macie zacne jak to bedzie 2.8 to juz w ogole bedzie wymiatalo, ale od czego to bedzie w ogole silnik i skad go wzieliscie jestem ciekaw no i mam nadzieje, ze nie zagosci plastyk pod maska ale znajac was, pewnie fuszerki nie bedzie a co do tego motronica to faktycznie, poza tym elektronike i zaplon przelozyc to nie jest duzy problem. problemem byloby chyba znalezienie dobrego 3,5 l silnika w dobrych pieniadzach :p chlopaki zlot jak tylko przelozycie silnik juz teraz zaraz czyli w czwartek albo mam pomysl. przyjade moja do was jak dostaniecie silnik |
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 24 Sierpień 2011, 22:57
Imię: Kuba |
|
|
Niestety nic dziś nie zrobiliśmy przy rekinie :-/
Silnik będzie jutro u mnie, jedzie od Miłosza. Kiedy first run nie mam pojęcia, bo niewiem co będzie do zrobienia przy 2.8, ale celuje na weekend mieć gotowe auto :-) |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
Łukasz_P
Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 00:20
Imię: Łukasz |
|
|
Będzie dobrze Jak się chłopaki wezmą to nie może być źle ;-) |
|
|
|
|
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 07:23
Imię: Dominik |
|
|
Wiedziałem że kiedyś linka pęknie i Będzie swap :twisted: 8-) |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
|
|
|
|
|
peter22
Oldschool
Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 25 Sierpień 2011, 22:28
Imię: Piotrek |
|
|
oj tak zachwalacie tych chlopakow, a tak naprawde to pewnie w starym silniku panewe obrocili, a tu niby jakis swap |
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 26 Sierpień 2011, 01:05
Imię: Kuba |
|
|
Co do 2.5, to jest silnik w lepszym stanie niż wam się nawet wydaje :-P Nie będe wchodził w szczegóły.
Dzięki Kincek za żurawia, bez tego ani rusz ;-)
Przyjechal silnik
Wszedł dosłownie na styk
Trzeba go wypakować
Ostatnie chwile M30B25 w rekinie.
Tak sobie będzie zimował
Tak mniej więcej wygląda 2.8 które wleci dzisiaj do rekina.
|
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
Łukasz_P
Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Sierpień 2011, 07:26
Imię: Łukasz |
|
|
Tak jest Piękna sprawa ;-) Mam cichą nadzieję, na jakąś małą przejażdżkę co by poczuć w końcu różnicę między M20 a M30 |
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26 Sierpień 2011, 08:30
Imię: Damian |
|
|
Dobrze, że chociaż silnik oryginalny zostawiacie :-P dzięki temu zawsze można wrócić do oryginału ;-) |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 26 Sierpień 2011, 08:43
Imię: Kuba |
|
|
Łukasz_P napisał/a: | Tak jest Piękna sprawa Mam cichą nadzieję, na jakąś małą przejażdżkę co by poczuć w końcu różnicę między M20 a M30 | Teoretycznie katalogowe dane pokazują, że moment jest taki sam 240Nm, tylko mocy jest więcej. Dlatego kopa większego niż w dieslu nie będzie, a wskazówka będzie szła napewno szybciej .
Dixi napisał/a: | Dobrze, że chociaż silnik oryginalny zostawiacie dzięki temu zawsze można wrócić do oryginału | Pewnie, wymiana silnika to nie problem. Jak coś jednemu będzie dolega ładuje drugi ;-) |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1
Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26 Sierpień 2011, 08:47
Imię: Damian |
|
|
Nie szkoda wam było ruszać fabrycznie przykręconych śrub od pokrywy przedniej wystarczy siłowniki odczepić i maska się otwiera jak w W124 - do pionu :mrgreen: |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
|
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 27 Sierpień 2011, 08:10
Imię: Kuba |
|
|
Wczoraj włożyłem silnik, udało się odrazu ze skrzynią
Podpięłem całą elektryka.
Zostało wymienić świeczki, olej, zalać płyn chodniczy i załozyć cały wydech.
|
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
Miłosz
Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 27 Sierpień 2011, 13:22
Imię: Milosz |
|
|
oooo szybciutko :-D |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
|
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 27 Sierpień 2011, 21:09
Imię: Dominik |
|
|
normalnie jak we fabryce :-) co za czystość 8-) :twisted: |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
|
|
|
|
|
Baron
Nadwozie: Exx
Model: 730
Silnik: M30B30
Rok produkcji: 1990
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 301 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 27 Sierpień 2011, 23:08
Imię: Mariusz |
|
|
Czerw ładne masz fotki w garażu ;-) |
_________________ było E36 318i 95r. Schwarz (668)
było E34 530i V8 95r. ORIENTBLAU METALLIC (317)
było E36 320i Touring 97r. Schwarz (668)
było E28 525i 82r. Balticblau Metallic (178)
było E12 518i 78r Pastellblau (044)
jest E36 318i Touring 97r. Montrealblau Metallic (297)
jest E32 730i 90r. Calypsorot Metallic (252)
|
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 00:16
Imię: Kuba |
|
|
Miłosz napisał/a: | oooo szybciutko | Wcale nie tak szybciutko, troche się z tym schodzi jak się robi tylko po kilka godzin dziennie ;-)
Dominik4x4 napisał/a: | normalnie jak we fabryce co za czystość | Specjalnie dla Ciebie zrobię jutro fotkę garażu, którego nie zdążyłem jeszcze posprzątać - zobaczysz czy jest czysto :-)
Dzisiaj po złożeniu wszyskiego do "kupy" przyszedł czas na odpalenie auta. Nie ukrywam, że ręka drgała mi dość mocno jak przekręcałem kluczyk w stacyjce :-) . "Raz", "Dwa" i w moich uszach usłyszałem piękny lekko basowy dźwięk. Pierwsze wrażenie, to że chyba jest głośniejszy niż 2.5, zobaczymy w czasie jazdy jak to będzie, bo rekinek nie opuścił niestety swojego domku. Przyczyną było strasznie szybkie nagrzewanie się auta. Po chwili spojrzałem na wskazówkę temperatury i było jakieś 2mm za pionem, odrazu doskoczyłem do chłodnicy zobaczyć czy wąż termostat->chłodnica jest zimny, niestety był :-/ Więc, troche zmartwiony tą wiadomością dałem rekinowi odpocząć kilka godzin, aby sobie ostygł itp, a ja musiałem sobie przypomnieć jak zdejmowałem u siebie w M30B25 termostat jakieś 1,5 roku temu - nie były to ku..a miłe wspomnienia :evil:
Wiczorkiem przysiadłem na spokojnie, rozebrałem co trzeba było aby dostęp był jak najlepszy, bo chyba nikomu nie muszę tłumaczyć jakim problemem jest wykręcenie śrub od termostatu w M30-tkach, zwłaszcza jeżeli nie było robione to ponad 25lat :-? Na szczęście nówka sztuka termostat Wahlera leżał na półce. Dobra zabieramy się do roboty. Słynny odrdzewiacz, którego nazwy nie musze podawać poszedł w ruch, następnie grzechotka z nasadką "10" do ręki i próbujemy lekko odkręcać. Już po pierwszej śrubie czułem płynięcie główki śruby, a " h.. strzelił te j..... termostaty" odparłem z "radością" :evil: No dobra już raz to przerabiałem, wszystkie z tego co pamiętam łebki od śrub mi się pozrywały, więc już gorzej być chyba nie mogło. Po chwili namysłów wziąłem do ręki płaski klucz nasadziłem na łeb śruby i puknąłem "bez przekonania" i kurde poszło ładnie. Już wtedy wiedziałem, że nie może być tak pięknie, że bez problemu odkręce 27 letnie śruby, no i oczywiście miałem racje :evil: . Czwarta śruba została w obudowie termostatu bez łba. Trzeba było kombinować dalej. Wziałem wszystkie kombinerki i szczypce jakie miałem i próbowałem ją wykręcić, na zimno i na ciepło, ale nic nie szło. Wtedy wpadł mi taki pomysł do głowy, żeby nabić na śrubę fi6 na nasadkę 6kątną rozmiar 5 i tym oto sposobem odkręciłem 4tą śrube :mrgreen: Jutro pierwsza przejażdżka rekinem bo dzisiaj po nocy już nie miałem siły.
Oliwa, filtr i świeczki.
Każdemu kto ma M30 radzę tam zajdzeć, dobrze że sam robię takie rzeczy. Zwykły mechanik machnąłby na tą ręką, a na dnie było około 5mm gęstego syfu olejowego :shock:
Podwiesiłem tłumnik tak jak trzeba, aby nie wisiał jak nie wiadomo co.
Stary jeszcze fabryczny i nowy termostat.
Nieszczęsna śruba. Jak widać płukanka obiegu cieczy będzie obowiązkowa.
Tak wygląda po złożeniu do końca.
|
|
|
|
|
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 08:46
Imię: Dominik |
|
|
No to czekamy na pierwsze wrażenia ze jazdy :twisted: |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
|
|
|
|
|
Barracuda
7ka
Nadwozie: Exx
Model: 523i
Silnik: m52
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 291 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 09:24
Imię: Kristof |
|
|
Masakra :-)
Czekam na resztę opowiadania bo nie ukrywam ,że uwielbiam je czytać |
_________________ www.vip-service.pl |
|
|
|
|
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 09:27
Imię: Bartek |
|
|
No robotka piękna :-)
Silnik to sam malowałeś :?: chodzi mi o kolektor i pokrywę, czy poprzedni właściciel tak dbał ładnie :?:
A olej widzę że zalewasz poważny :mrgreen: jakieś ostrzejsze jeżdżenie będzie :?: |
|
|
|
|
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 09:40
Imię: Dominik |
|
|
bąku napisał/a: | No robotka piękna :-)
A olej widzę że zalewasz poważny :mrgreen: jakieś ostrzejsze jeżdżenie będzie :?: |
na pewno bo czerw zna tylko jedną pozycje pedału gazu we podłodze :twisted: |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
|
|
|
|
|
peter22
Oldschool
Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 13:16
Imię: Piotrek |
|
|
ładnie ładnie, prosimy i jakis filmik! a co ostrzejszej jazdy czerwow, to ile razy z nimi jechalem, to zawsze raczej oszczedzaja auto i dobrze, ale 2.8 chyba troszeczke przetestujecie robimy teraz jakiegos spota obowiazkowo |
|
|
|
|
peter22
Oldschool
Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 13:19
Imię: Piotrek |
|
|
ładnie ładnie, prosimy i jakis filmik! a co ostrzejszej jazdy czerwow, to ile razy z nimi jechalem, to zawsze raczej oszczedzaja auto i dobrze, ale 2.8 chyba troszeczke przetestujecie robimy teraz jakiegos spota obowiazkowo no i w koncu nie bedziecie musieli poprawiac wydechu do zdjec muszy przyznac, ze teraz lezy jak ulal |
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 18:31
Imię: Kuba |
|
|
Dominik4x4 napisał/a: | No to czekamy na pierwsze wrażenia ze jazdy | Na prawdziwe wrażenia z jazdy to trzeba jeszcze troche poczekać :-P Przecież nie będe pałował silnika, który dopiero co wsadziłem. Owszem pojeździłem troche dzisiaj, była to raczej jazda rekreacyjna. Muszę powiedzieć, że wszysko chodził bardzo ładnie i płynnie jak w moim "starym" M30 ;-)
bąku napisał/a: | No robotka piękna
Silnik to sam malowałeś chodzi mi o kolektor i pokrywę, czy poprzedni właściciel tak dbał ładnie
A olej widzę że zalewasz poważny jakieś ostrzejsze jeżdżenie będzie | Malować sam malowałem, chcialem to troche odświeżyć aby nie odbiegał zbytnio wyglądem od poprzednika Co do oleju to zalałem taki bo uważałem, że będzie taki najlepszy ;-)
Dominik4x4 napisał/a: | na pewno bo czerw zna tylko jedną pozycje pedału gazu we podłodze | Umnie to system jest zero-jedynkowy :twisted:
peter22 napisał/a: | ładnie ładnie, prosimy i jakis filmik! a co ostrzejszej jazdy czerwow, to ile razy z nimi jechalem, to zawsze raczej oszczedzaja auto i dobrze, ale 2.8 chyba troszeczke przetestujecie robimy teraz jakiegos spota obowiazkowo no i w koncu nie bedziecie musieli poprawiac wydechu do zdjec muszy przyznac, ze teraz lezy jak ulal | Spocik oczywiście, tylko gdzie i kiedy? |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 18:38
Imię: Dominik |
|
|
Czerw napisał/a: | Dominik4x4 napisał/a: | No to czekamy na pierwsze wrażenia ze jazdy | Na prawdziwe wrażenia z jazdy to trzeba jeszcze troche poczekać :-P Przecież nie będe pałował silnika, który dopiero co wsadziłem. Owszem pojeździłem troche dzisiaj, była to raczej jazda rekreacyjna. Muszę powiedzieć, że wszysko chodził bardzo ładnie i płynnie jak w moim "starym" M30 ;-)
bąku napisał/a: | No robotka piękna
Silnik to sam malowałeś chodzi mi o kolektor i pokrywę, czy poprzedni właściciel tak dbał ładnie
A olej widzę że zalewasz poważny jakieś ostrzejsze jeżdżenie będzie | Malować sam malowałem, chcialem to troche odświeżyć aby nie odbiegał zbytnio wyglądem od poprzednika Co do oleju to zalałem taki bo uważałem, że będzie taki najlepszy ;-)
Dominik4x4 napisał/a: | na pewno bo czerw zna tylko jedną pozycje pedału gazu we podłodze | Umnie to system jest zero-jedynkowy :twisted:
peter22 napisał/a: | ładnie ładnie, prosimy i jakis filmik! a co ostrzejszej jazdy czerwow, to ile razy z nimi jechalem, to zawsze raczej oszczedzaja auto i dobrze, ale 2.8 chyba troszeczke przetestujecie robimy teraz jakiegos spota obowiazkowo no i w koncu nie bedziecie musieli poprawiac wydechu do zdjec muszy przyznac, ze teraz lezy jak ulal | Spocik oczywiście, tylko gdzie i kiedy? |
to jest oczywiste niech lepiej niech sie wszystko ułoży dogra itp i w tedy będziesz wiedział czy pogonić czy nie :mrgreen: ;-) ;-) |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
|
|
|
|
|
peter22
Oldschool
Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 28 Sierpień 2011, 18:44
Imię: Piotrek |
|
|
Czerw napisał/a: | Spocik oczywiście, tylko gdzie i kiedy? | w nastepny weekend? czy w tygodniu ja codziennie pracuje wiec, po 17 ale nakrecajcie temat warszawski |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Czerw
Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 30 Sierpień 2011, 16:50
Imię: Kuba |
|
|
Zainspirowany mieszkiem Dextrera, tak dla zabawy, wziąłem kawałek alcantary i uszyłem sobie nowy mieszek. Stary był juz troche poprzecierany.
Planuję teraz oddać kierownicę do obszycia skórą, tylko do końca niewiem czy na czarno czy zostawiać tak jak jest czyli granatowa, a może w alcantarze, bo w sumie mało jeżdżę i by się tak prędko nie zniszczyła :niepewny:
|
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
peter22
Oldschool
Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 30 Sierpień 2011, 19:02
Imię: Piotrek |
|
|
ja bym obszyl granatowa skora, bedzie bomba. juz za duzo tej alcantary :mrgreen: |
|
|
|
|
Łukasz_P
Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Sierpień 2011, 21:02
Imię: Łukasz |
|
|
Zdecydowanie popieram peter'a, niebieska skóra będzie w sam raz. Jak coś to mam już temat przerobiony bo oddawałem do obszycia do tapicera niedaleko mnie. Gość robi całkiem porządnie i za mieszek krzyczy 80 zł.
Efekt u mnie znasz ale dla przypomnienia:
Alkantara też wygląda spoko jako wersja testowa ale na dłuższą metę to chyba średnio pasuje :-|
Powiedzcie lepiej jak silniczek się sprawuje Duża różnica na korzyść 2.8 |
|
|
|
|
|